کلوپ آبیدلان.

abolfaZZzl

عضو جدید
کاربر ممتاز
غصه نخور دوست من،همه هستن،تعطیل چرا؟محکم هستیم تا 3 تا جام رو از داورا و فدراسیون و رقبا بگیریم.
دم همتون گرم رفقا.انشالله قهرمانیم.
ضمنا ما باید حمایتمونو تو سایتای مختلف نشون بدیم تا حواسشونو جمع بکنن که ما هوادارا هستیم و اینقد سنگ اندازی نکنن.
باید قهرمان لیگ و حذفی بشیم. اینطور که معلومه میخوان لنگستان رو قهرمان حذفی بکنن و توی لیگ حاشیه سازی بکنن تا کارمون سخت شه ولی ما چون تیم خیلی خوبی داریم نباید بذاریم اتفاقات بیرون از زمین بازی بیوفته .باید با حمایتمون نذاریم بیرون زمین واسه تیممون حاشیه درست بکنن و همه چیزو انتقال بدیم به بازیه توی زمین همچنین باید به مسئولین و کادر فنی تیممون این حمایتو انتقال بدیم با حضور تو سایتای باشگاه استقلال و گذاشتن پیام.
قربون همتون.
عشق است استقلال عشقن آبیدلان...
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
استقلال و العین سه‌شنبه در ورزشگاه آزادی تمرین می‌کنند


خبرگزاری فارس: دو تیم استقلال و العین روز سه‌شنبه آخرین تمرین خود را در ورزشگاه آزادی برگزار می‌کنند.



  • Tweet

به گزارش خبرگزاری فارس، جلسه هماهنگی فدراسیون فوتبال برای بازی استقلال و العین امروز در فدراسیون با حضور نماینده حراست وزارت ورزش و فدراسیون، معاون ورزشی باشگاه استقلال، نماینده کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال، نماینده امور فرهنگی و تشریفات و پزشکی برگزار شد.
در این جلسه مقرر شد که تیم العین فردا شب که وارد تهران شد در هتل اسپیناس اقامت کند. کاروان تیم اماراتی ۲۱:۳۰ فردا شب در فرودگاه امام خمینی حضور پیدا می کنند. اعضای این تیم روز سه شنبه ساعت ۱۹ الی ۲۰ در ورزشگاه آزادی تمرین خود را برگزار می کند.
همچنین اعضای تیم داوری و ناظران نیز در هتل آزادی مستقر می شوند. نشست مربیان نیز ساعت ۱۱:۳۰ آغاز می شود و ساعت ۱۲:۳۰ جلسه هماهنگی بازی برگزار می شود.
تیم استقلال نیز سه شنبه از ساعت ۱۷:۴۵ تا ۱۸:۴۵ در ورزشگاه آزادی تمرین خود را برگزار می کند.
دیدار تیم های استقلال و العین از هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا چهارشنبه ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.
 

Saeed.bi

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
بر اساس اعلام فدراسیون آمار و تاریخ فوتبال تیم استقلال ایران به عنوان سومین تیم برتر آسیا در سال 2012 شناخته شد.



بر اساس اعلام وزارت پرورش تخم ماهیان بی سرپرست،تیم فرسفولیس به عنوان برترین تیم قاره آسیا در سالی که گذشت نه،در سالی که هنوز نگذشته اعلام شد
 

mohanna360

عضو جدید
کاربر ممتاز
بر اساس اعلام فدراسیون آمار و تاریخ فوتبال تیم استقلال ایران به عنوان سومین تیم برتر آسیا در سال 2012 شناخته شد.



دســــــــــــــــــــــت........:w17::w17:
شله شله........
درووووووووووووود بر آبیدلان......
 

abolfaZZzl

عضو جدید
کاربر ممتاز
رکورد شگفت انگیز رحمتی

يکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۳۹
مرجع : باشگاه خبرنگاران جوان

دروازبان تیم استقلال دروازه ‌اش را مقابل تیم تراکتور‌سازی بسته نگه داشت و این موضوع باعث شد که وی با شرایط خاص روبه‌رو شود و رکوردی جالب را از خود به جا بگذارد.


به گزارش افکارنیوز، مهدی رحمتی درواز‌بان تیم استقلال با شرایط خاص روبه‌رو شده است زیرا وی برای حراست از دروازه تیم استقلال با شرایط ویژه روبه‌رو شده است این دروازه‌بان شرایط حضور درون دروازه تیم ملی ایران را ندارد و این موضوع عاملی است که وی با اوضاعی ایده‌آل و فکری باز درون دروازه تیم استقلال قرار بگیرد و تمام تمرکزش‌ روی دیدارهای استقلال باشد.

از طرفی وی ۱۹ بازی است که دروازه‌اش را در لیگ بسته نگه داشته است و گلی از خط دروازه وی عبور نکرده است.

این درواز‌بان در بازی‌های قبلی حتی بدون وقفه دروازه‌ اش را بسته نگه داشت اما پس از بازی با الریان قطر این اتفاق تحت تاثیر قرار گرفت و حتی در بازی با صبای قم نیز وی یک گل دریافت کرد تا رکورد ادامه‌دار وی با مشکل روبه‌رو شود و وی این رکورد را در لیگ آسیا از دست بدهد.

شایان ذکر است؛ این دروازبان در بازی‌های لیگ از ابتدای فصل در ۱۹ بازی گلی دریافت نکرده و این رکورد برای وی قابل توجه است.

این بازیکن درواز‌بان قصد دارد این رکورد را حفظ کرده و با شرایط متفاوت آبی‌ها را تا پایان فصل همراهی کند.
این اتفاق در حالی است که استقلال برای قهرمانی تلاش می‌کند و استقلال برای درواز‌بان این تیم حائز اهمیت است زیرا قصد دارد رکورد خود را تا پایان فصل حفظ کند و در این میان امیر‌قلعه‌نوعی اعلام کرده است، که رحمتی اگر با این شرایط پیش برود و بتواند این رکورد را با کمک مدافعان استقلال حفظ کند با اوضاعی ایده‌آل و مناسب روبرو می‌شود و حتی پاداشی ویژه را از سرمربی استقلال دریافت می کند.
گفتنی است؛ این درواز‌بان تعداد ۱۹ گل را در ۶ دیدار آینده حفظ کند، رکورددار این فصل لیگ برتر می شود.
 

abolfaZZzl

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=1]ترين‌‌هاي هفته بيست‌ونهم ليگ برتر فوتبال[/h]
[h=2] استقلال با برتري مقابل تراکتورسازي بهترين تيم هفته بيست و نهم رقابت‌هاي ليگ برتر شد.[/h]

هفته بيست و نهم رقابت‌هاي ليگ برتر شب گذشته با برگزاري 4 ديدار و نخستين شکست نيم فصل دوم پرسپوليس در رقابت‌هاي امسال به پايان رسيد.

به گزارش فارس، در زير نگاهي مي‌اندازيم به نتايج، ترين‌ها و اتفاقات رقم خورده در هفته بيست و نهم اين رقابت‌ها:

داماش گيلان 3 – نفت آبادان يک

گل‌ها: مصطفي حاجتي (26)، عليرضا نظيف‌کار (45)، امين متوسل‌زاده (70) براي داماش- روح‌الله عرب (13) براي نفت آبادان

سپاهان اصفهان 2 – صباي قم صفر

گل‌ها: امين جهان‌عاليان (26) و جواهير سوکاي (73)

مس کرمان صفر – پيکان تهران صفر

سايپا البرز 2 – ملوان انزلي 2

گل‌ها: سعيد دقيقي (15)، مجيد ايوبي (69) براي سايپا - جلال رافخايي (46) و آرمان رمضاني (82) براي ملوان

استقلال يک – تراکتورسازي تبريز صفر

گل: جواد نکونام (31)

فولاد خوزستان 4 - گهر دورود يک

گل‌ها:مجيد باجلان (3) براي گهر - ايوب کلانتري (7)، لوسيانو پريرا (39) و بختيار رحماني (58 و 69) براي فولاد

نفت تهران 2 - فجرسپاسي يک

گل: امين منوچهري (44) و رضا نوروزي (67) برا نفت و حميد جوکار (81) براي فجر

آلومينيوم هرمزگان صفر - ذوب آهن صفر

راه‌آهن يک - پرسپوليس صفر

گل:‌ عليرضا عظيمي (57)



*ترين‌هاي هفته بيست و نهم ليگ برتر:

در 9 ديدار هفته بيست و نهم رقابت‌هاي ليگ برتر 20 گل به ثمر رسيد تا به اين ترتيب با ميانگين 2،22 گل در هر ديدار، شاهد هفته نسبتاً پرگلي باشيم.

در اين هفته فولاد در خانه 4 بر يک مقابل گهر به برتري رسيد تا اين ديدار به عنوان پرگل‌ترين بازي‌هاي هفته معرفي شود. همچنين دو ديدار هم با تساوي بدون گل به پايان رسيد.

*استقلال، بهترين تيم هفته

در هفته بيست و نهم سپاهان و فولاد براي عقب نماندن از کورس قهرماني دو پيروزي خانگي را جشن گرفتند، داماش هم با برتري مقابل نفت آبادان کمي از منطقه خطر دور شد و راه‌آهن هم ضمن انتقام شکست دور رفت از پرسپوليس، نخستين شکست پرسپوليس با يحيي گل‌محمدي را به اين تيم تحميل کرد. با اين حال عنوان
بهترين تيم هفته به استقلال تعلق مي‌گيرد که 10 نفره، فينال ليگ برتر را فتح کرد تا نسبت به ساير تيم‌هاي بالاي جدول از بخت بيشتري براي قهرماني برخوردار شود.

*
عظيمي، بهترين بازيکن هفته

در هفته‌اي که گذشت تنها بختيار رحماني توانست براي تيمش دو گل به ثمر برساند. جواد نکونام هم در ترکيب استقلال با اينکه يک بازيکن تعويضي بود يک گل 3 امتيازي حساس را به ثمر رساند. با اين حال عنوان بهترين بازيکن هفته به عليرضا عظيمي بازيکن 19 ساله راه‌آهن تعلق مي‌گيرد که توانست در اولين حضورش در ورزشگاه آزادي، تک گل تيمش را به ثمر برساند تا پرسپوليسي‌ها در خانه يک شکست دور از انتظار را تجربه کنند.

*جنجالي‌هاي هفته

در هفته‌اي که سپري شد 18 کارت زرد از جيب داوران خارج شد تا ميانگين 2 کارت را در هر بازي شاهد باشيم.

در اين هفته مانند هفته گذشته تنها يک کارت قرمز از جيب داوران خارج شد که آن هم نصيب آرش برهاني از استقلال شد تا به اين ترتيب ديدار تيم‌هاي استقلال - تراکتورسازي با يک کارت قرمز و 3 اخطاري به عنوان جنجالي‌ترين بازي هفته معرفي شود. نکته قابل توجه اينکه براي سومين هفته پياپي ديدارهايي که يک پاي آن استقلال است به عنوان جنجالي‌ترين ديدار هفته معرفي مي‌شود.

*95 هزار نفر براي ديدارهاي هفته بيست و نهم

در هفته بيست و نهم حدود 95 هزار نفر از بازي‌ها ديدن کردند تا ميانگين 10555 تماشاگر براي هر بازي به ثبت برسد.

در اين هفته ديدار استقلال و تراکتورسازي حدود 70 هزارنفر را به ورزشگاه کشاند تا اين ديدار در پرتماشاگرتر شدن رقابت‌هاي هفته بيست و نهم بدون شک بيشترين نقش را داشته باشد.

*اتفاقات هفته:

*تراکتورسازي که مدت‌‌ها در کورس قهرماني در رده دوم جدول قرار داشت و پا به پاي استقلال براي رسيدن به صدر مبارزه مي‌کرد با شکست مقابل استقلال 10 نفره مکان دوم را هم از دست داد و به رده سوم سقوط کرد.

*در هفته بيست و نهم يک تيم ديگر پس از مدت‌ها صدرنشيني را تجربه کرد. سپاهان در اين هفته با برتري مقابل صباي قم حدود دو ساعتي جاي استقلال را در صدر جدول گرفت.

*ترکيب 5 تيم آخر جدول در پايان هفته بيست و نهم دست نخورده باقي ماند. با اين وضعيت و در صورت ادامه اين روند سقوط کنندگان عبارتند از: گهر، نفت آبادان، پيکان و ذوب‌آهن و آلومينيوم هم براي ماندن در ديدار پلي‌اف مي‌تواند تلاش مجددي داشته باشد. (البته به شرطي که ليگ برتر فصل آينده 16 تيمي باشد)

*جلال رافخايي با گلي که مقابل سايپا به ثمر رساند با 18 گل فاصله‌اش در صدر جدول گلزنان را بيشتر کرد تا احتمالاً مهاجم ملوان در پايان هفته به عنوان آقاي گل فصل دوازدهم معرفي شود.

*سپاهان به رکورد گل زده 50 رسيد و در مقابل نفت آبادان به رکورد گل خورده 50 رسيد.

*سيدمهدي رحمتي براي نوزدهمين بار در رقابت‌هاي امسال دروازه خود را بسته نگه داشت.

*رکورد شکست ناپذيري تراکتورسازي پس از 15 هفته و رکورد شکست ناپذيري پرسپوليس پس از 12 هفته شکسته شد. در مقابل استقلال توانست براي دوازدهمين هفته پياپي بدون شکست باقي بماند.


---------------------------------------------------------------------------------
بچها ترین هارو داشتین؟
نیگاه کنین تو همشون یه دستی داریم.:D
 

abolfaZZzl

عضو جدید
کاربر ممتاز
تاريخ جام حذفي مشخص شد

تاريخ جام حذفي مشخص شد

با تصويب هيئت رئيسه سازمان ليگ

[h=1]تاريخ جام حذفي مشخص شد[/h]
[h=2] با تصميم هئيت رئيسه سازمان ليگ فوتبال ايران ديدار استقلال و سپاهان در مرحله نيمه نهايي جام حذفي 10 فروردين برگزار مي‌شود.[/h]

پس از کش و قوس‌هاي فراواني که بر سر برگزاري بازي استقلال و سپاهان در جام مرحله در مرحله نيمه نهايي جام حذفي وجود داشت مقرر شد ديدار اين دو تيم در تاريخ 10 فروردين در ورزشگاه آزادي برگزار شود.

به گزارش فارس، برنامه قبلي که به صورت پيشنهادي اعلام شده بود برگزاري بازي در 9 فروردين بود که با توجه به ديدار تيم ملي مقابل کويت در تاريخ 6 فروردين استقلالي‌ها به اين موضوع اعتراض داشتند.

به گفته علي کاظمي دبير سازمان ليگ در جلسه هئيت رئيسه سازمان ليگ در نهايت مقرر شد تا اين ديدار در تاريخ 10 فروردين ماه برگزار شود.



------------------------------------------------------------------------------------------------------------
خداروشکر بازی تو آزادیه .امیدوارم هوادارا بخوبی حمایت بکنن،انشالله این بازی رو ببریم و بریم واسه قهرمانی.
ولی کاشکی تاریخش عقب تر میوفتاد چون استقلال تو هر سه جام درگیره و بازیها فشرده بشه تاثیر خوبی نداره.
 

abolfaZZzl

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=1]برنامه ليگ برتر در هفته‌هاي سي‌ويکم و سي‌ودوم[/h]
[h=2] برنامه مسابقات ليگ برتر از هفته سي و يکم تا سي دوم و مرحله نيمه نهايي جام حذفي از سوي سازمان ليگ برتر اعلام شد.[/h]

به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، برنامه ها به شرح زير است:


  • هفته 30 جام خليج فارس


  • دوشنبه 28 اسفند

  • 15:30
  • سپاهان---تراکتورسازي


  • استقلال---نفت تهران





هفته سي و يکم: پنجشنبه 8/1/92

داماش – تراکتورسازي – ساعت 17 –شهيد عضدي رشت

يکشنبه 11/1/92

پيکان – پرسپوليس – ساعت 18:55 – آزادي تهران

جمعه 16/1/92

آلومينيوم – ملوان – ساعت 17 - خليج فارس بندرعباس

مس کرمان – نفت آبادان – ساعت 17 – امام علي (ع) کرمان

سايپا – فجر شهيد سپاسي – ساعت 17 – انقلاب کرج

راه آهن – ذوب آهن – ساعت 17 – اکباتان تهران

سپاهان – نفت تهران – ساعت 17:30 – فولادشهر اصفهان

فولاد خوزستان – صباي قم – ساعت 17:30 – تختي اهواز

جمعه 23/1/92

استقلال – گهر درود – ساعت 19 – آزادي تهران



هفته سي و دوم: جمعه 23/1/92

فجر سپاسي – مس کرمان – ساعت 17 – دستغيب شيراز

نفت تهران – داماش – ساعت 17:30 – دستگردي تهران

صباي قم – سايپا – ساعت 17:30 – يادگار امام (ره) قم

ملوان – پيکان – ساعت 17:30 – تختي انزلي

نفت آبادان – راه آهن – ساعت 17:30 – تختي آبادان

ذوب آهن – پرسپوليس – ساعت 17:30 – فولاد شهر اصفهان

دوشنبه 26/1/92

گهر درود – آلومينيوم هرمزگان – ساعت 17 – تختي دورود

تراکتورسازي – فولاد خوزستان – ساعت 19 – يادگار امام (ره) تبريز

استقلال – سپاهان – ساعت 19 – آزادي تهران



مرحله نيمه نهايي جام حذفي

شنبه 10/1/92

استقلال – سپاهان – ساعت 18:50 – آزادي تهران

جمعه 16/1/92

داماش – پرسپوليس – ساعت و ورزشگاه متعاقبا اعلام مي شود


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
بازیهامون توی لیگ برتر به ترتیب با :
نفت تهران- گهردورود- سپاهان- فولاد- داماش هست
که بجز بازی با فولاد باقیه بازیها توی آزادیه.
بازیهامون با تراکتور وسپاهان تقریبا شبیه به همه، یعنی تیمایی که باهاشون میخوایم بازی بکنیم.
باید از میزبانی به خوبی استفاده بکنیم . انشالله اگه بتونیم همین بازیهای میزبانی رو ببریم انشالله قهرمانیم.
 

bahar_cve

کاربر فعال تالار هنر ,
کاربر ممتاز
بچها ترین هارو داشتین؟
نیگاه کنین تو همشون یه دستی داریم.:D
چیکار کنیم دیگه:cool::D
سلام راستی منم استقلالی ام تبریک تبریک میگم
موش شدن تراکتوری ها
:w25::w25::w25:



راستی خیلی کلوپ باحالی دارین

باحالی از خودتونه...دم آبیا گرم ایووووووووووووول و تبریک:);)
 

eti68

عضو جدید
کاربر ممتاز
اشکال نداره آغا :d
آقا اشکال داره !!!
مسلط باش اتی جون...یوخت کار خطرناکی نکنیاااا ...ماهم همدردیم
:D
همه همینجورین؟؟؟فک کردم فقط واسه ما اینجوری شده...ها ها ها ها ها!!!
اونجا چکار موکنی؟آغا بچهای آبیدلو جمع موکنم میارم واسه نجاتت. غصه نخور.
دستت درد نکنه این لطفتو من چطوری جبران کنم واقعا؟؟؟؟؟!!!
اتی جون همه دردمون یکیه خودتو ناراحت نکن ;)
اوکی...امروزم همینطوری سرعت پایینه ولی از راه رفتن لاک پشت تبدیل شده به قدم زدن مورچه..اصن خلاصه !!
 

Similar threads

بالا