گفتگوی خودمانی ارشدی های 94

وضعیت
موضوع بسته شده است.

pooriaslo

عضو جدید
سلام دوستان کنکوری
من بهمن سال گذشته کنکور دادم و با وضعیت کنکور استادها کلاسها وجزوه ها آشناییت کامل دارم
تنها نکته قبول شدن سخت تلاش کردن و مهندسی درس خوندن هست نه پول بیشتر
باید از خواب و خوراکتون بزنید مثل جغد
 

Nazliiiiii

اخراجی موقت
باید از خواب و خوراکتون بزنید مثل جغد


اگه با برنامه پیش بریم از خواب و خوراک نمیوفتیم فقط و فقط=============== ((برنامه ریزی ))
[h=2] 1)آزمون[/h]
شرکت تو آزمونا یه سری مزایا داره، اولش اینه که شما با شرکت تو آزمونا برنامه یک ساله ای دارین که با پیوستکی به اون خیالتون راحته که تا پایان سال مشکل برنامه ای واستون پیش نمیاد. مزیت دومش اینه که ترغیبتون میکنه بیشتر بخونین. بعده هر آزمون کارنامه میگیرین ، تو یه جو رقابتی قرار میگیرین، به نقاط قوت و ضعفتون پی میبرین و خیلی چیزای دیگه… پس همین شروع کار برین یه آزمون ثبت نام کنین و خیالتونو از این بابت آسوده کنین.

[h=2] 2)کلاس کنکور[/h]
واسه کلاس سعی کنین گوله تبلیغاتو نخورین. اینکه بگن فلان استاد پروازیه فلان استاد از فضا اومده معیار خوبی واسه گزینش نیست. سعی کنین از اساتید مشهور شهرتون که سابقه خوبی دارن یکیو انتخاب کنین… تعداد کلاسایی که شرکت میکنین هرچی کمتر باشه بهتره! هرچی وقت بیشتر واسه خوندن داشته باشین بهتره! بنظر من فوقه فوقش ۲تا کلاس کافی باشه. سعی کنین درسایی رو انتخاب کنین که ضعف دارین و درسای مهمی هم هستن
زمان اتمام کلاس هم مدنظرتون باشه، از استادتون بخواین که مباحث رو زودتر تموم کنه. حداقل ۲ماه مونده به کنکور
۹۳ زمان ایده آلیه.
[h=2]3)کتاب تست[/h]
تو خرید کتاب تست زیاده روی نکنین، شما وقت ندارین واسه هر درس ۱۰تا منبع رو بخونین. پس راجع به خرید کتابا حتما مشورت کنین و بهترین کتاب تست رو انتخاب کنین و با همون ادامه بدین

[h=2] 4)میزان مطالعه[/h]
برای مطالعه خودتونو انقد خسته نکنین که از درس زده شین. در حد تواناییتون درس بخونین و از حداکثر تواناییتون استفاده کنین

موفق باشید ;)
 

bahar-control

عضو جدید
سلام. من يه راهنمايي براي كتاب تو تاپيك منابع گذاشتم ولي به خاطر تازه واردي پستم پاك شد:( خو پاك نكنيد تا من ازسردرگمي نجات پيدا كنم. من ميخوام واسه تهيه كتاباي ارشد برم نمايشگاه كتاب. ميخوام بدونم چيا بايد بخرم؟ هرچي كه لازمه كنكوري و مرجع و... . پايه م قوي نيست و تازه ميخوام شروع كنم رشتمم كنترل ابزار دقيقه. كمكم كنيد كه وقت زيادي ندارم ممنون
 

Ice Man

مدیر تالار مهندسی برق
مدیر تالار
سلام. من يه راهنمايي براي كتاب تو تاپيك منابع گذاشتم ولي به خاطر تازه واردي پستم پاك شد:( خو پاك نكنيد تا من ازسردرگمي نجات پيدا كنم. من ميخوام واسه تهيه كتاباي ارشد برم نمايشگاه كتاب. ميخوام بدونم چيا بايد بخرم؟ هرچي كه لازمه كنكوري و مرجع و... . پايه م قوي نيست و تازه ميخوام شروع كنم رشتمم كنترل ابزار دقيقه. كمكم كنيد كه وقت زيادي ندارم ممنون
دوست عزیز دوستان با سابقه کتابهای منابعشون رو معرفی کردن، اگه می خواین روی کتابها بحث باز کنید مقایسه کنید این بر خلاف قوانین این تالاره و پستتون در هر تاپیکی باشه پاک میشه.

البته اوایل این قوانین نبود و بحث های سالم انجام میشد ولی بعضی افراد معلوم الحال محبور کردن تا فضا رو محدودتر کنیم.
 
  • Like
واکنش ها: EECi

xalbert

عضو جدید
تو تاپیک ارشد 93 سوال پرسیم که تاپیک بسته شد
اینجا میپرسم

سوالم در مورد این بود که ارزش داره ارشد سخت افزار بخونم ؟؟ (( در حال حاضر برق میخونم ))

که یکی گفت بازار کار اوضاعش خرابه
سوالم اینه بازار کار کدوم ؟؟
برق قدرت یا سخت افزار ؟؟؟

یعنی همین قدرت خوبه ؟؟
بخونم ؟

بازار کار واسم خیلی مهمه (( البته به هر 2 رشته برق قدرت و سخت افزار علاقه دارم ))
 

علی121

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام
دوستان میدونید کلید نهایی ارشد 93 کی میاد؟
26 فروردینیم،هنوز نیومده که:surprised:
 

Nazliiiiii

اخراجی موقت

ثبت نام بن کارت الکترونیکی یارانه‌ای بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب آغاز شد.


معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همزمان با برگزاری بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران جهت تسهیل در امر توزیع یارانه خرید کتاب در سراسر کشور برای دانشجویان و طلاب دستور العمل زیر را ابلاغ کرد.

کارت الکترونیکی یارانه‌ای کتاب صرفاً ویژه دانشجویان دانشگاهها و مراکز آموزش عالی و طلاب علوم دینی است.
زمان ثبت نام از تاریخ ۱۳۹۳/۰۱/۲۷ تا قبل از برگزاری نمایشگاه و از طریق سامانه ثبت نام کارت الکترونیکی یارانه‌ای کتاب به آدرس Tibf.net است.
زمان توزیع کارت از تاریخ ۱۳۹۳/۰۲/۰۷ تا پایان نمایشگاه است.
دانشجویان به هنگام ثبت نام می‌توانند اقدام به درخواست کارت برای خرید در نمایشگاه کتاب تهران ارئه کرده یا درخواست صدور کارت مجازی برای خرید از نمایشگاه آنلاین کتاب تهران ارائه دهند.
فهرست تمامی افرادی که در سامانه ثبت نام می‌کنند با فهرست دانشجویان و طلاب که از طریق مراجع ذیصلاح (وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه آزاد اسلامی و حوزه علمیه قم) در اختیار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفته است، مطابقت داده شده و در صورت تأیید هویت، شماره رهگیری برای آنان صادر می‌شود.
متقاضیان پس از ثبت نام و تأیید هویت و پرداخت سهم دانشجو (به صورت اینترنتی) برای دریافت بن کارت می‌بایست صرفاً به شعبه‌ای که در زمان ثبت نام انتخاب نموده‌اند مراجعه کرده و از مراجعه به شعب دیگر خودداری نمایند.
مدارک لازم هنگام دریافت کارت عبارتند از کارت دانشجویی یا طلبگی معتبر، کارت ملی و شماره رهگیری ثبت‌نام در سامانه.
هر دانشجو مجاز به دریافت یک کارت الکترونیکی یارانه‌ای کتاب است.
اعتبار موجود در کارت‌ها ۶۰۰ هزار ریال است که ۳۰۰ هزار ریال آن به عنوان یارانه کتاب توسط معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و معادل آن نیز توسط شخص دریافت کننده کارت به صورت اینترنتی پرداخت می‌شود.
یارانه پرداختی برای خرید کتاب از بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است. کارتهای ویژه خرید در نمایشگاه فقط در مدت برگزاری نمایشگاه اعتبار داشته و از طریق دستگاههای کارت خوان داخل نمایشگاه قابل استفاده است و پس از آن به مانند کارتهای مجازی خرید کتاب تا پایان خرداد ماه سال جاری امکان خرید از نمایشگاه آنلاین کتاب تهران وجود دارد.
 

flick

عضو جدید
نمیشه گرفت،سایته دیر باز میشه ولی کارو راه میندازه :D
 
آخرین ویرایش:

zavareh89

عضو جدید
سایت باز میشه ولی دانشگاهو شعبه رو نمیشه انتخاب کرد واسه شما هم اینجوریه؟
 

M@HY@R93

عضو جدید
بچه ها نمایشگاه از ۱۰ ام تا ۲۰ام هست؟
تمدید هم میشه ?



معمولا تمدید هم میشه ولی توضیح کاملشو برات میزارم
بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران 10 تا 20 اردیبهشت 93 در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می شود.





به گزارش لیزنا، محمد عظیمی از اعضای شورای برنامه‌ریزی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران درباره اولین جلسه شورای برنامه‌ریزی که روز گذشته برگزار شد، اظهار داشت: اولین جلسه مصوبات خاصی نداشت و بیشتر مشورتی بود که با حضور معاون فرهنگی وزیر ارشاد و رئیس بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب تهران برگزار شد.
به گفته وی، در این جلسه افرادی که احکامشان تحت عنوان کمیته برنامه‌ریزی ابلاغ شده بود حضور داشتند و کلیات برپایی نمایشگاه کتاب در سال 93 مورد بررسی قرار گرفت، چون نشست اول بود مصوبه خاصی نداشت. عظیمی با اشاره به تاریخ برپایی نمایشگاه کتاب بیان کرد: چون قبلا تاریخ نمایشگاه کتاب از 10 تا 20 اردیبهشت 93 قطعی شده بود و در جزوه مقررات نمایشگاه هم ثبت کرده بودیم و در نمایشگاه فرانکفورت این تاریخ اعلام شده بود، در نمایشگاه مسکو و استانبول از ناشران خارجی برای حضور در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران دعوت کرده بودیم از این رو مقرر شد در همان تاریخ اعلام شده یعنی 10 اردیبهشت نمایشگاه دایر شود. مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران درباره این سوال که اگر چه پیش از این سید عباس صالحی معاون فرهنگی وزیر ارشاد و رئیس نمایشگاه کتاب اعلام کرده بود این نمایشگاه در مصلا برپا خواهد شد آیا در جلسه روز گذشته تغییری در محل برگزاری حادث شد، بیان کرد: این مهم یعنی مکان برگزاری بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران هم مورد بحث قرار گرفت، ایرادات مکان‌های مختلف مطرح شد، مشکلات قید و قرار شد بررسی‌ها ادامه یابد اما در عین حال مصلا در اولویت اول میزبانی است. عظیمی با اعلام اینکه در جلسه کمیته برنامه‌ریزی پیرامون مجری برگزاری نمایشگاه کتاب تهران بحث نشد، ابراز داشت: این جلسه مشورتی بود و قرار شد هر هفته شاهد برپایی جلسه شورای برنامه‌ریزی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران باشیم. گفتنی است، با حکم سید عباس صالحی معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران هفته گذشته اعضای شورای برنامه‌ریزی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران منصوب شدند. طی این احکام؛ محمد مهدی معراجی مرتضی کاظمی، محمد علی شعاعی، همایون امیرزاده، محمود برازش، محمدرضا وصفی، محمد حسنی، شجاعی‌صائین، برزین ضرغامی، علی‌اصغر محمدخانی، سید محمود حسینی، محمود آموزگار، محمد عظیمی و محمد اله‌یاری فومنی، به عنوان عضو شورای برنامه‌ریزی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شدند.
 

Ice Man

مدیر تالار مهندسی برق
مدیر تالار
نمایشگاه کتاب هیچوقت تمدید نشده و نمیشه.
 

M@HY@R93

عضو جدید
نمایشگاه کتاب هیچوقت تمدید نشده و نمیشه.


بستگی به استقبال مردم داره شاید امسال تمدید نشه ولی هیجوقتی در کار نبوده شده که حتی 1 ساعتم تمدید بشه ولی بچه ها هر چی زودتر بریم خیالمون راحتره
:smile:


http://rajanews.com/detail.asp%3Fid%3D125910

اینم لینکه خبر

بازدید از نمایشگاه کتاب یک ساعت تمدید شد


زمان بازدید از نمایشگاه کتاب تهران به دلیل استقبال مردم در فاصله یک روز مانده به پایان آن یک ساعت تمدید شد.

به گزارش مهر، زمان بازدید از نمایشگاه کتاب تهران که تنها در روز جمعه هفته گذشته یک ساعت تمدید شده بود، امروز نیز تا ساعت 21 ادامه دارد و علاقه‌مندان می‌توانند تا این ساعت در نمایشگاه حضور داشته باشند.
بیست و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران همه روزه از ساعت 10 تا 20 در مصلای بزرگ امام خمینی دایر است و فردا با برگزاری مراسم اختتامیه به کار خود پایان خواهد داد.
ساعت بازدید از نمایشگاه کتاب تهران برای فردا، طبق روال همه روزه از ساعت 10 تا 20 خواهد بود و مراسم پایانی خللی در برپایی آن نخواهد داشت.
این نمایشگاه فردا با حضور معاون اول رئیس جمهوری آخرین روز خود را تجربه می‌کند.


کد خبر:125910 -
http://rajanews.com/detail.asp?id=125910
 
آخرین ویرایش:

flick

عضو جدید
کتابم که گرونتر از سالهای قبل..... موندم با این 60 تومن چیکار میشه کرد

کتاب الکترونیک اسلام پناه چاپ جدیدشو که درسنامه داره بگیرم؟

چاپ قدیمیشو که درسنامه نداره دارم که با تست شروع کرده و تو جواباش درسنامه ی مختصری هم داره....
 

Ice Man

مدیر تالار مهندسی برق
مدیر تالار


بستگی به استقبال مردم داره شاید امسال تمدید نشه ولی هیجوقتی در کار نبوده شده که حتی 1 ساعتم تمدید بشه ولی بچه ها هر چی زودتر بریم خیالمون راحتره
:smile:


http://rajanews.com/detail.asp%3Fid%3D125910

اینم لینکه خبر

بازدید از نمایشگاه کتاب یک ساعت تمدید شد


زمان بازدید از نمایشگاه کتاب تهران به دلیل استقبال مردم در فاصله یک روز مانده به پایان آن یک ساعت تمدید شد.

به گزارش مهر، زمان بازدید از نمایشگاه کتاب تهران که تنها در روز جمعه هفته گذشته یک ساعت تمدید شده بود، امروز نیز تا ساعت 21 ادامه دارد و علاقه‌مندان می‌توانند تا این ساعت در نمایشگاه حضور داشته باشند.
بیست و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران همه روزه از ساعت 10 تا 20 در مصلای بزرگ امام خمینی دایر است و فردا با برگزاری مراسم اختتامیه به کار خود پایان خواهد داد.
ساعت بازدید از نمایشگاه کتاب تهران برای فردا، طبق روال همه روزه از ساعت 10 تا 20 خواهد بود و مراسم پایانی خللی در برپایی آن نخواهد داشت.
این نمایشگاه فردا با حضور معاون اول رئیس جمهوری آخرین روز خود را تجربه می‌کند.


کد خبر:125910 -
http://rajanews.com/detail.asp?id=125910
ساعت مهم نیست، تاریخ تمدید نمیشه.

امسال 10-20 اردیبهشت
هست.
 

M a t i n

عضو جدید
کاربر ممتاز
کتابم که گرونتر از سالهای قبل..... موندم با این 60 تومن چیکار میشه کرد

کتاب الکترونیک اسلام پناه چاپ جدیدشو که درسنامه داره بگیرم؟

چاپ قدیمیشو که درسنامه نداره دارم که با تست شروع کرده و تو جواباش درسنامه ی مختصری هم داره....

من چاپ قدیمیش رو ندیدم، وقتی ۲جلدیش رو گرفتم رو درسنامش وقت نذاشتم چون تقریبا مثل بقیه کتاباست. اگه الکترونیک رو کمی بلد باشی و تو مفاهیم اولیه مشکل نداشته باشی همون چاپ قدیمشم شاید واست کافی باشه چون بهترین چیز کتابش همون روشهای حل تستهاشه که فوقالعادست. سوالای این ۲ سال آخر رو هم خودش حل کرده بود تو وبلاگش گذاشته بود.
 

juvefans

کاربر فعال تالار مهندسی برق ,
کاربر ممتاز
در مورد اقای اسلام پناه تا حالا چیزی نشنیده بودم !!! استاد هستن؟ اخه همه تعریف کلاسای باغستانیو میکنن ظاهرا ایشون تازه اومدن چون تو هیچ موسسه کنکوری هم اسمی از ایشون نیست و در مورد کتاباشونم تو بازار چیزی نمیگن . البته باید بریم نمایشگاه تا از نزدیک ببینیم چقدر از کتابشون اسقبال میشه و تعداد چاپ و فروش کتابشون چقدره. از دور با حرف اینو اون که نمیشه واسه خرید کتاب تصمیم گرفت باید رفت از نزدیک همه کتابارو دید و با هم مقایسه کرد.
بهر حال ممنون از راهنماییت به من که خیلی کمک کردی:gol:
به نظر من در خرید کتاب اصلا تعداد چاپ مهم نیست . خیلی از انتشارات هستند که بعد از چاپ 17 18 هنوزم کتابشون هر فصل حد اقل 20 تا غلط مفهومی و تایپی داره . اما انتشاراتی هم هست که همون چاپ اول کتابی بیرون داده که هم خیلی غلط کم داشت هم مطالبش خیلی مفیدتر بود . چون من خودم این مقایسه رو انجام دادم مثلا برای درس ماشین حالا نمیگم کدوم انتشارات بودند . چون جفتشو خریدم پس از نزدیک دیدم .;)

راستی ، گرایش شما چیه ؟

اگه الکترونیک باشی بعیده آقای اسلام پناه نشناسید ایشون رو همه الکترونیکی ها میشناسن !
 

flick

عضو جدید
ارسطو جان، juvefans درست میگه...بخش منابع 94 رو هم بخونین همه برای الکترونیک، اسلام پناه رو مشخص کزدن و میخوان با این کتاب پیش برن...کسایی هم که کنکور 93 این کتابو خونده بودن از درصد الکترونیکشون راضی بودن...
 

aminvo

عضو جدید
سلام دوستان

من که خودم به همه توصیه می کردم 16 صبح شروع کنند و شاید پیشیمون بشید اگه دیرتر شروع کنید و .... 16 که رفتم کتابخونه دیگه تا امروز مشکل برام پیش اومد و نتونستم برم. اگه 16 هم را حساب نکنیم یک ماه هست که کتاب ورق نزدم و امروز بعد از ظهر که خواستم شروع کنم حس کردم تمام چیزهایی هم که قبل عید خونده بودم یادم رفته. اعصابم که به شدت خورد هست چون برنامه ریزیم به هم ریخته و خیلی خیلی از برنامه عقب افتادم و در ضمن می خواستم با وبسایت یکی از اساتید شروع به خوندن تجزیه کنم که اون هم عقب افتادم. حس خیلی بدی دارم.

ولی نکته ای که می خوام بگم این هست که امروز احساس کردم که اگه خلاصه نویسی خوبی داشتم و خلاصه نویسی کرده بودم به این مشکل برنمی خوردم و می تونستم با کمی تلاش خودم را به برنامم برسونم. دوستان حتما خلاصه نویسی کنید. حتما.
 

hts1369

کاربر فعال مهندسی برق ,
کاربر ممتاز
بچه ها من امسال دانشجو نیستم
دقیقا امروز رفتم مدرک موقت لیسانسم رو گرفتم.
بنظرتون برای بن کتاب اقدام کنم
یا میفهمن و این 30 تومن که پرداخت میکنم سوخت میشه؟
 

amir3620

عضو جدید

ثبت نام بن کارت الکترونیکی یارانه‌ای بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب آغاز شد.


معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همزمان با برگزاری بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران جهت تسهیل در امر توزیع یارانه خرید کتاب در سراسر کشور برای دانشجویان و طلاب دستور العمل زیر را ابلاغ کرد.

کارت الکترونیکی یارانه‌ای کتاب صرفاً ویژه دانشجویان دانشگاهها و مراکز آموزش عالی و طلاب علوم دینی است.
زمان ثبت نام از تاریخ ۱۳۹۳/۰۱/۲۷ تا قبل از برگزاری نمایشگاه و از طریق سامانه ثبت نام کارت الکترونیکی یارانه‌ای کتاب به آدرس Tibf.net است.
زمان توزیع کارت از تاریخ ۱۳۹۳/۰۲/۰۷ تا پایان نمایشگاه است.
دانشجویان به هنگام ثبت نام می‌توانند اقدام به درخواست کارت برای خرید در نمایشگاه کتاب تهران ارئه کرده یا درخواست صدور کارت مجازی برای خرید از نمایشگاه آنلاین کتاب تهران ارائه دهند.
فهرست تمامی افرادی که در سامانه ثبت نام می‌کنند با فهرست دانشجویان و طلاب که از طریق مراجع ذیصلاح (وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه آزاد اسلامی و حوزه علمیه قم) در اختیار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفته است، مطابقت داده شده و در صورت تأیید هویت، شماره رهگیری برای آنان صادر می‌شود.
متقاضیان پس از ثبت نام و تأیید هویت و پرداخت سهم دانشجو (به صورت اینترنتی) برای دریافت بن کارت می‌بایست صرفاً به شعبه‌ای که در زمان ثبت نام انتخاب نموده‌اند مراجعه کرده و از مراجعه به شعب دیگر خودداری نمایند.
مدارک لازم هنگام دریافت کارت عبارتند از کارت دانشجویی یا طلبگی معتبر، کارت ملی و شماره رهگیری ثبت‌نام در سامانه.
هر دانشجو مجاز به دریافت یک کارت الکترونیکی یارانه‌ای کتاب است.
اعتبار موجود در کارت‌ها ۶۰۰ هزار ریال است که ۳۰۰ هزار ریال آن به عنوان یارانه کتاب توسط معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و معادل آن نیز توسط شخص دریافت کننده کارت به صورت اینترنتی پرداخت می‌شود.
یارانه پرداختی برای خرید کتاب از بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است. کارتهای ویژه خرید در نمایشگاه فقط در مدت برگزاری نمایشگاه اعتبار داشته و از طریق دستگاههای کارت خوان داخل نمایشگاه قابل استفاده است و پس از آن به مانند کارتهای مجازی خرید کتاب تا پایان خرداد ماه سال جاری امکان خرید از نمایشگاه آنلاین کتاب تهران وجود دارد.

دوستانی که سال گذشته کنکور دادند در باره تجربیاتشان بگویند
کدام کتب بهتره؟
کتبی که خوانده اند چگونه بوده از نظر درسی وتستی و...
 

amir3620

عضو جدید
سلام دوستان در درس مدار وکنترل خطی چه منابعی رو بخوانم؟
ریاضی چطور؟ درحدی که بتونم 30درصد بزنم.
 

juvefans

کاربر فعال تالار مهندسی برق ,
کاربر ممتاز
سلام دوستان

من که خودم به همه توصیه می کردم 16 صبح شروع کنند و شاید پیشیمون بشید اگه دیرتر شروع کنید و .... 16 که رفتم کتابخونه دیگه تا امروز مشکل برام پیش اومد و نتونستم برم. اگه 16 هم را حساب نکنیم یک ماه هست که کتاب ورق نزدم و امروز بعد از ظهر که خواستم شروع کنم حس کردم تمام چیزهایی هم که قبل عید خونده بودم یادم رفته. اعصابم که به شدت خورد هست چون برنامه ریزیم به هم ریخته و خیلی خیلی از برنامه عقب افتادم و در ضمن می خواستم با وبسایت یکی از اساتید شروع به خوندن تجزیه کنم که اون هم عقب افتادم. حس خیلی بدی دارم.

ولی نکته ای که می خوام بگم این هست که امروز احساس کردم که اگه خلاصه نویسی خوبی داشتم و خلاصه نویسی کرده بودم به این مشکل برنمی خوردم و می تونستم با کمی تلاش خودم را به برنامم برسونم. دوستان حتما خلاصه نویسی کنید. حتما.

اصلا نگران نباش دوست یوونتوسی من :heart:

من یادمه پارسال منم همچین مشکلی اوایل که فاصله میافتاد بین برنامه ام به خاطره دانشگاه برام پیش اومده بود اما همه چیز خیلی زود یادم اومد و مشکلی نیست . طبیعیه .

اصلا درسی مثل ریاضی مهندسی و مغناطیس به سرعت از ذهن فراموش میشه .

من توصیه دارم برای خلاصه نویسی از هر فصل فقط و فقط به یک برگ A4 دورو خودتون رو محدود کنید . زیاد ننویسید که با کتاب فرقی نداره .
بار اول که یک درس رو میخونید خلاصه نهایی رو ننویسید . چون شاید الکی همه چیز رو یادداشت کنی که زیادم مفید نباشه . بهتره بار دوم که درحال خواندن هستی یادداشت کنی.
بعد از این در حال حل تست ها ، ایده ها و نکاتی که یاد میگیری رو حتما ( مخصوصا مغناطیس ) یادداشت کن . ( فن حل مساله رو بنویس )

زبان ساده و مفهومی بنویس نه حفظی و نه فرمولهایی که همه از یک فرمول اصلی بدست میان .

مطمئن باشید حتی اگه بدترین منابع رو داشته باشی ، اما با انگیزه و روحیه قوی تا آخرین روزها ادامه بدی حتما موفق میشی .

کنکور هیچی نیست ، فقط قوی باش .:gol:
 
آخرین ویرایش:

juvefans

کاربر فعال تالار مهندسی برق ,
کاربر ممتاز
دوستانی که سال گذشته کنکور دادند در باره تجربیاتشان بگویند
کدام کتب بهتره؟
کتبی که خوانده اند چگونه بوده از نظر درسی وتستی و...

به تاپیک "معرفی منابع ارشد برق 94 " مراجعه کنید همه توضیحات موجود هست + عکس هایی از منابع دوستان .;)
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا