کلوپ طرفداران پرسپولیس

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
ماهینی: کریمیِ مصدوم هم برای ما دلگرمی است/ازبکستان برای تلافی می آید




ارتش سرخ دات كام : مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: از کی روش می خواهیم علی کریمی برای بازی با ازبکستان روی نیمکت تیم ملی بنشیند. حسین ماهینی نیز پیش از تمرینات تیم فوتبال ایران در جمع خبرنگاران گفت: در اولین روز تمرینات دو جلسه ریکاوری داشتیم و بعد از آن تمرینات با قدرت و فشار بیشتری آغاز شد. تاکنون وضعیت خوب بوده و شرایط روحی بازیکنان هم عالی است. با بردی که برابر کره جنوبی داشتیم اکنون همه ی بازیکنان مصمم هستند تا ازبکستان را نیز شکست دهیم تا راه صعود تیم ملی به جام جهانی هموار شود. برد ازبکستان یعنی 80 درصد رسیدن به جام جهانی.

وی گفت: یکی، دو مصدم در تیم ملی حضور دارند اما سایر نفرات شرایطشان خوب است. حتی علی کریمی که مصدوم است در اردو حضور داشته و سر میز غذا کنار بازیکنان است. حضور کریمی دلگرمی برای ماست و از کی روش می خواهیم کریمی برای بازی با ازبکستان روی نیمکت تیم ملی بنشیند چون وزنه ی بزرگی برای تیم ملی است.

ماهینی اظهار کرد: در بازی رفت نبرد سختی برابر ازبکستان داشتیم. آنها تیم بسیار خوبی بودند و فشار زیادی به ایران وارد کردند اما به هر حال بازیکنان ما تمرکز بالایی داشتند و در آخرین لحظات کار را تمام کردند. ازبکستان دیگر فرصتی برای جبران نداشت اما آنها قطعا در بازی برگشت برای جبران آن نتیجه می آیند بنابراین ما باید مهیای این موضوع هم باشیم. ظرف امروز یا فردا آنالیز فوتبال تیم ازبکستان انجام می شود تا بهتر آنها را بشناسیم.

وی در واکنش به این که با توجه به نبود پنج بازیکن اصلی ازبکستان در بازی رفت، اکنون آنها را قوی تر از آن زمان می دانید؟ به خبرنگاران گفت: درست است که نبود پنج بازیکن اصلی در عملکرد یک تیم موثر است اما تیمی که می خواهد به جام جهانی راه یابد نباید به این چیزها فکر کند. ما باید با اقتدار وارد مسابقات شویم و تمرکز زیادی داشته باشیم. همبستگی عامل موفقیت تیم ملی است. ما از هواداران هم می خواهیم همچون بازی با کره جنوبی از تیم ایران حمایت کنند. آنها معنای یار دوازدهم را در آن بازی به خوبی نشان دادند و قطعا با حمایت آنهاست که می توانیم پیروز باشیم.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
رویانیان: از این پس فقط 3 روز قبل از بازی تیم ملی بازیکن می دهیم




ارتش سرخ دات كام : محمد رویانیان در خصوص دوری چند روزه از خبرنگاران اظهار داشت: «من چند روزی به خودم استراحت دادم و مصاحبه ای انجام ندادم. می خواستم چند روز از فضای رسانه ای دور باشم.»

مدیرعامل پرسپولیس درباره وضعیت علی کریمی گفت: «ترجیح می دهم فعلا در این خصوص صحبتی نکنم.»

رویانیان درباره ماجرای اختلاف کارلوس کی روش و مانوئل ژوزه و اینکه پرسپولیس گفته اجازه نمی دهد ژوزه بدون کی روش در کمیته انضباطی حاضر شود، تصریح کرد: «در این بحث هم ترجیح می دهم ورود نکنم.»

وی با اشاره به حضور "استفان آپیا" در ایران و تمرینات پرسپولیس گفت: «آپیا فعلا در تمرینات حضور دارد و ژوزه او را مورد ارزیابی قرار می دهد. ظرف چند روز آینده سرمربی درباره او تصمیم می گیرد.»

رویانیان درباره اینکه آپیا یکبار با بیماری هپاتیت مبارزه کرده است، اضافه کرد: «این حرف ها چیست!؟ این بازیکن به ایران آمده و دوباره هزار جور بلا و مرض به او چسباندند. مگر ما در این مملکت تست پزشکی نداریم؟ این انگ به این بازیکن غنایی نمی چسبد و آنهایی که این بحث را مطرح کردند باید پاسخگو باشند.»

وی درباره بحث برگزاری جام جذفی بدون حضور ملی پوشان گفت: «این از آن مسائل عجیبی است که نمی دانم چه توجیهی در پشت سرآن قرار دارد. ما بازیکنان ملی پوش را گرفته ایم تا از آنها در بازی های حساس از جمله مسابقات حذفی استفاده کنیم و این بازیکنان باید در اختیار باشگاه باشند. تصمیم گرفته ام از این پس، 3 روز قبل از هر بازی ملی پوشانمان را تحویل کادر فنی تیم ملی بدهیم و در این راه خیلی مصمم هستیم.»
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
کریمی مصدوم هم کنار تیم ملی می ماند / علی و تمرین مربیگری اجباری!






ارتش سرخ دات كام : علی کریمی به رغم مصدومیت در اردوی تیم ملی باقی می ماند تا کارلوس کروش نشان دهد به این بازیکن توجهی ویژه دارد. درحالی که علی کریمی به دلیل پارگی همسترینگ اقلا یک ماه دور از میادین خواهد بود و باید در تمام این مدت زیر نظر پزشکان باشد اما به خواست کادرفنی تیم ملی ، او در کنار ملی پوشان می ماند. کریمی در 30 دقیقه ابتدایی بازی تیم ملی و تاجیکستان دچار گرفتگی و درد شدید عضلانی شد و از زمین بازی بیرون رفت. کادرفنی تیم ملی درباره مصدومیت کریمی در 3 روز گذشته نکته ای را اعلام نکرد اما کاپیتان دوم تیم ملی که بعد از نیمکت نشینی در پرسپولیس ، جایی در ارنج اصلی تیم ملی هم نداشت و در این مدت تنها کنار بازیکنان تمرین می کرد ، بعد از آسیب دیدگی کنار بازیکنان هست اما به برنامه های درمانی خود می پردازد. کادرفنی غیر از کریمی برای بازی با ازبکستان ، 24 بازیکن دیگر را در اردو دارد و این یعنی ، فهرست تیم ، بدون کریمی هم تکمیل است. کادر پزشکی پرسپولیس اعلام کردند کریمی تا یک ماه نمی تواند بازی کند اما مسئولان تیم ملی در پاسخ به پرسش مشابه سکوت می کنند.

کارلوس پیش از این اعلام کرده بود ، علی کریمی برایش در تیم نقش یک مربی - بازیکن را دارد . بازیکنی که حضورش از لحاظ روحی کمکی بزرگ است برای بازیکنان جوانتر تیم ملی. اقلا علی کریمی در اردو با ازبکستان ، نقش یک مربی را پس از این بازی می کند تا در آینده مشخص شود چه اتفاقی برای این بازیکن 34 ساله می افتد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
حسینی: تاجیکستان ضعیف نبود ماعالی بودیم






ارتش سرخ دات كام : با اضافه شدن لژیونر ها به اردوی تیم ملی،تمرینات پرقدرت تر از قبل دنبال می شود. سید جلال حسینی مدافع تیم ملی ایران در رابطه با شرایط اردو می گوید: خوشبختانه از هر لحاظ شرایط مان خوب است.با اضافه شدن لژیونر ها تیم کامل شد و حالا با جدیت و قدرت بیشتری تمرینات را دنبال می کنیم.آقای کرش با برنامه های تمرینی شان توانسته اند تیم را به شرایط خوبی برسانندو قطعا تا زمان بازی با ازبکستان از لحاظ آمادگی به بهترین سطح خواهیم رسید.)) این مدافع در ادامه به پیروزی پر گل برابر تاجیکستان اشاره می کند و می گوید: واقعا برد خوبی بود و در آستانه بازی حساس برابر ازبکستان به یک چنین پیروزی نیاز داشتیم.در این بازی دوستانه فرصت خوبی برای تازه وارد ها و بازیکنان نیمکت نشین فراهم شد تا بتوانند عرض اندام کنند.تاجیک ها حریف ضعیف و دست و پا بسته ای نبودند و فکر می کنم این قدرت و توانایی بالای تیم ما بود که باعث رقم خوردن این پیروزی پر گل شد.درهر صورت این پیروزی روحیه دو چندانی را به ملی پوشان داد . همه از این بابت خوشحال هستند.البته دیگر باید به این دیدار فکر نکنیم فکر بازی با ازبکستان باشیم.

این روزها دیگر در تمام محافل ورزشی صحبت از بازی با ازبکستان است،دیداری که حساسیت آن بسیار بیشتراز بازی با کره جنوبی است.حسینی پیرامون این بازی می گوید:خب دیگر همه می دانند که این بازی یک دیدار خاص و حساس برای ما به شمار می رود.می توان گفت که سرنوشت صعودمان در این دیدار رقم می خورد و به همین دلیل با توپ پر پذیرای ازبک ها خواهیم شد.شک ندارم که با حمایت تماشاگران و حضور پر شمارشان می توانیم یکی از بدترین روز فوتبالی ازبک ها را رقم بزنیم.همانطور که در بازی با کره به پیروزی رسیدیم،در بازی با ازبکستان هم می توانیم برنده شویم وبیشتر راه صعود را طی کنیم.

پس از شروع دوباره لیگ،پرسپولیسی ها باید پذیرای ذوب آهن شوند.حسینی این بازی را سخت توصیف می کند: با توجه به شرایط هر دو تیم هر یک از آنها سعی در رسیدن به پیروزی خواهند کرد.به طور حتم هر دو تیم بازی آسانی در پیش نخواهند داشت و باید خودمان را برای پشت سر گذاشتن دیداری بسیار سخت آماده کنیم.اما در این میان شانس پیروزی پرسپولیس بیشتر از حریف اصفهانی اش است چون در این بازی از حمایت هواداران مان بهره مند هستیم.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
كريمي در اتاق آپيا/ وارد بزرگترين تيم آسيا شده اي!


ارتش سرخ دات كام : به گفته مدير برنامه هاي استفان آپيا پنج شنبه شب علي كريمي كه در اردوي تيم ملي واقع در هتل پارسيان آزادي حضور دارد به اتاق آپيا رفته و به او خوشامد مي گويد. آپيا هم كه كريمي را از زمان حضورش در بايرن مي شناسد با او برخورد بسيار گرمي مي كند. كريمي در اين ملاقات به او مي گويد: «تو وارد بزرگترين تيم آسيا شده اي و اميدوارم موفق باشي.»

همچنین استفان آپیا روز پنجشنبه برخورد بسیار گرمی با مهدی مهدوی کیا داشت وگفته می شود به هر دو کاپیتان پرسپولیسعلاقه زیادی دارد.

البته مهرزاد معدنچی و جواد کاظمیان دو پرسپولیس ی قدیمی تیم هم روز جمعه حسابی آپیا را تحویل گرفتند و ابراز امیدواری کردند تا این بازیکن با پرسپولیس قرارداد ببندد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
کاظمیان: به جام جهانی فکر می کنم!







ارتش سرخ دات كام : حضور مهاجمانی همچون کریم انصاریفرد و محمد قاضی باعث شده است تا جواد کاظمیان این فصل چندان فرصت خود نمایی پیدا نکند.با این حال کاظمیان امیدواراست .

کاظمیان عقیده دارد با رسیدن به ترکیب اصلی پرسپولیس ،به تیم ملی هم خواهد رسید چون جام جهانی 2014 آخرین فرصت بزرگ زندگی ورزشی اوست . کاظمیان می گوید :در سال 2006 حضور در جام جهانی را تجربه کردم و حالا جام جهانی 2014 می تواند آخرین جام جهانی برای من باشد.درست است که در شرایط فعلی رسیدن به ترکیب اصلی پرسپولیس کار آسانی نیست اما محال هم نیست.تلاشم را مضاعف می کنم تا بتوانم به ترکیب اصلی راه پیدا کنم این مهاجم در ادامه می گوید: زمان حضورم در سپاهان هم چنین شرایطی را تجربه کردم.درآن سال مهاجمان خوبی همچون عنایتی،توره و یانوش در ****ان حضور داشتند اما با این وجود از رقابت کردن خسته نشدم.معمولا در تیم های بزرگ این شرایط پیش می آید.در پرسپولیس خوب تمرین می کنم و لااقل از این بابت پیش وجدان خودم راحت هستم.از تلاش دست برنمی دارم تا فیکس شوم.می دانم که کارلوس کرش بازی مرا قبول دارد و از این رو سعی ام را دو چندان می کنم تا با رسیدن به ترکیب اصلی پرسپولیس ،به تیم ملی هم نزدیک شوم.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
مدیر برنامه آپیا: خجالت می کشم برخی خبرها را برای آپیا ترجمه کنم
/او فوتبال بدون هوادار نمی خواهد




ارتش سرخ دات كام :
مدیر برنامه های آپیا گفت: دنبال بازار گرمی برای آپیا نیستم اما برخی خبرها را خجالت می کشم که برای او ترجمه کنم. مدیر برنامه های ایرانی آپیا در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس درباره آخرین شرایط مذاکره پرسپولیس ی ها با این بازیکن گفت: هر فردی که می گوید آپیا مریض است می تواند به تمرینات بیاید و کیفیت این بازیکن را از نزدیک ببیند.


به نظرم نگرانی در خصوص قرارداد آپیا با
پرسپولیس وجود دارد، متاسفانه برخی دوستان منافع شان به خطر افتاده و حرف هایی بسیار عجیبی درباره این بازیکن می زنند اما وقتی آپیا از من درباره رسانه ها می پرسد خجالت می کشم برخی از موضوعات را برایش ترجمه کنم.

وی تاکید کرد: امیدوارم مسئولان باشگاه
پرسپولیس این موضوع را پیگیری کنند، چون برای آمدن این بازیکن زحمات زیادی کشیده اند. امروز وقتی که از آپیا پرسیدم در کل چرا به ایران آمدی و در فوتبال امارات قرارداد نبستی؟، گفت: من هنوز فوتبالم تمام نشده، می خواهم در جایی باشم که هواداران زیاد باشند و این برای من یک برگ برنده است. آپیا در این زمینه به من اعلام کرده که دوست ندارد در فوتبالی بازی کند که میانگین هوادار آن 20 نفر باشد و این شرایط در فوتبال امارات وجود دارد.

آپیا در این زمینه به من گفت: طبق بررسی هایی که داشتم میانگین حضور هواداران در بازی های
پرسپولیس و خیلی دیگر از بازی ها به 50 هزار نفر رسیده، این برای من بسیار خوب است و به همین دلیل می خواهم فوتبالم را در کشوری که مردمش عاشق این رشته ورزشی هستند ادامه بدهم.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
اعلام اسامي برترين گلزنان سال جهان

کريم انصاري*فرد رتبه*ي 48 برترين گلزنان دنيا در سال 2012 را به دست آورد.

به نقل از ايسنا،يک ماه مانده به پايان سال 2012، فدراسيون جهاني تاريخ و آمار فوتبال فهرست برترين گلزنان دنيا را اعلام کرد که در اين فهرست کريم انصاري*فرد مهاجم فصل گذشته*ي سايپا و بازيکن فعلي تيم ملي و پرسپوليس با 21 گل زده در رده*ي 48 دنيا قرار دارد.

در آسيا انصاري*فرد با 21 گل زده پس از ناصر الشمراني مهاجم الشباب عربستان در رده*ي دوم قرار دارد.

رده*بندي 10 گلزن برتر جهان در سال 2012:

1- ليونل مسي، آرژانتين 50 گل

2- کريستيانو رونالدو، پرتغال 46 گل

3- هرناندز، کلمبيا 35

4- باس دوست، هلند 32 گل

4- بوراک ايلماز، ترکيه 32 گل

6- رابين فان پرسي، هلند 30 گل

7- کلاس يان هونته*لار، هلند 29 گل

8- زلاتان ابراهيمويچ، سوئد 28 گل

9- اوريبه پرالتا، مکزيک 28 گل

10- سيدو دومبيا، ساحل عاج 28 گل
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
پرسپوليسي*هابراي جواب به زايدفرصت خواستند

مسئولان باشگاه پرسپوليس پس از درخواست ايمون زايد براي جدايي از جمع قرمر پوشان چند روزي فرصت خواستند.

ايمون زايد به دليل مشکلات خانوادگي از پرسپوليسي*ها درخواست کرد که قرارداد خود را با اين باشگاه فسخ کند. پس از اينکه اين موضوع به اطلاع محمد رويانيان رسيد، مدير عامل باشگاه پرسپوليس براي جواب دادن به ايمون زايد چند روزي وقت خواست.

به گزارش فارس،وي قرار است در اين باره نظر مانوئل ژوزه نيز را جويا شود.

گفتني است در صورتي که با اين موضوع موافقت شود زايد چند روزي را به تهران سفر خواهد کرد و پس از تسويه حساب کامل با پرسپوليسي*ها ايران را براي هميشه ترک خواهد کرد.

مسئولان باشگاه پرسپوليس همچنين با توجه به اينکه آپيا کار خود را با قدرت در ايران دنبال کند به اين بازيکن اعلام کرده*اند در روزهايي که در تمرينات پرسپوليس شرکت مي*کنند تا زمان امضا قرارداد از هر گونه مصاحبه با رسانه*ها خودداري کند. قرار است پس از امضاي قرارداد با آپيا براي اين بازيکن يک نشست مطبوعاتي برگزار شود.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
گزارش تمرین تیم ملی/ غیبت کریمی و حلقه اتحاد بازیکنان تیم ملی

ارتش سرخ دات كام : تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 11 امروز با حضور در زمین اصلی ورزشگاه آزادی تمرین کرد.


* کارلوس کی روش به همراه دستیاران خود از ساعت 10:15 در ورزشگاه آزادی حضور یافت و شرایط را برای تمرین امروز ملی پوشان مهیا کرد.

* بازیکنان در ابتدای تمرین حلقه اتحاد تشکیل دادند و نام «ایران» را فریاد زدند.

* مهدی تارتار تماشاگر ویژه تمرین امروز بود. او از تمرین نت برداری می کرد.

* بازیکنان تیم ملی با تشکیل گروه های چند نفره و انجام پاس کاری، بدن های خود را گرم کردند.

* کارلوس کی روش حدود 5 دقیقه با صحبت با بازیکنان صحبت و نکاتی را به آنها گوشزد کرد.

* علی کریمی غایب بود. وی به دلیل مصدومیت دیدار روز چهارشنبه هفته جاری با ازبکستان را از دست داده است.

* دروازه بانان به صورت اختصاصی با گاسپار تمرین کردند.

* کارهای بدنی و زدن استارت های کوتاه و بلند و کار با مانع مرحله اول تمرین تیم ملی را تشکیل داد.

* در مرحله دوم تمرین، بازیکنان به انجام کارهای تاکتیکی، ارسال روی دروازه و زدن ضربه به سمت چارچوب اختصاص داشت.

* تمرین پس از 40 دقیقه بدون حضور خبرنگاران پشت درهای بسته دنبال شد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
ژوزه دو خارجی دیگر هم می خواهد/ یک مصری و یک نیجریه ای!




ارتش سرخ دات كام : در حالی که وضعیت قرارداد استفان آپیاه غنایی هنوز مشخص نشده است و از طرفی قرارداد ایمون زاید نیز بطور رسمی فسخ نشده است، مانوئل ژوزه درخواست دو بازیکن خارجی دیگر نیز دارد! یک سایت مصری نوشت: ژوزه در تماس با یکی از مدیران برنامه های فوتبالیست های لیگ مصر خواست تا با دو بازیکن برای حضور در پرسپولیس مذاکره کند.

احمد عید عبدالملک هافبک 32 ساله تیم حرس الحدود یکی از بازیکنان مورد نظر ژوزه است که مدیر برنامه این بازیکن ضمن استقبال از پیشنهاد ژوزه، قیمت او را 750 هزار دلار برای یک و نیم فصل اعلام کرد! همچنین مینوسو بوبا مهاجم 28 ساله نیجریه ای تیم الجونه دیگر بازیکن مورد تقاضای ژوزه است که به نظر می رسد برای پر کردن جای ایمون زاید در نظر گرفته شده است. این در حالیست که پرسپولیس در این فصل بیش از حد استاندارد مهاجم دارد! بوبا در فصل 10-2009 آقای گل لیگ مصر شده است.

با توجه به حضور نیلسون در پرسپولیس و در صورت توافق نهایی با آپیاه، فقط یکی از بازیکنان مورد نظر ژوزه می تواند پیراهن پرسپولیس را بر تن کند چرا که سهمیه 3 بازیکن خارجی غیرآسیایی این تیم تکمیل می شود.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
اسپند دود کنید.بترکه چشم حسود

اسپند دود کنید.بترکه چشم حسود

گزارش تصویری: اولین تمرین آپیا با پرسپولیس




خبرگزاری پرسپولیس :

مجموعه عکس های تمرین امروز جمعه پرسپولیس در مجموعه درفشی فر با اولین حضور استفان آپیا:








 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
گزارش تمرين امروز پرسپوليس

بازيکن غنايي مدنظر باشگاه پرسپوليس در تمرين امروز پا به توپ شد.

تمرين پرسپوليس از ساعت10:40 امروز در ورزشگاه درفشي فر پيگيري شد.

به گزارش فارس،در اين تمرين که پشت در*هاي بسته برگزار شد بازيکنان پس از 50 دقيقه کارهاي هوازي به فوتبال دستگرمي پرداختند.

* آپيا در تمرين امروز پا به توپ شد.

* مهرزاد معدنچي و محمد قاضي به صورت اختصاصي به فيزيوتراپي رفت.

* نورمحمدي که سرماخوردگي داشت با رفع کسالت در تمرين امروز شرکت کرد.

* زايد و کنعاني غايب بودند.

* مهدي مهدوي*کيا با 60 دقيقه تأخير در تمرين امروز شرکت کرد.

ژوزه با وجود بازي امروز اميدهاي پرسپوليس برابر نيروي زميني با جدايي قدمي، اسماعيل زاده و سيف*الهي براي بازي در تيم اميد پرسپوليس مخالفت کرد. او اعلام کرد به اين بازيکنان در آينده نياز دارد و دوست ندارد سلامتي آنها را به خطر بيندازد.

* يحيي گل محمدي پس از 4 روز مرخصي در تمرين امروز حضور پيدا کرد.

* پرسپوليس قرار است روز دوشنبه در دومين تدارکاتي خود به مصاف نفت تهران برود.
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
حضورم در ایران پای بازیکنان بزرگ را باز می‌کند
افکارنیوز: بازیکن سابق تیم‌های یوونتوس و فنرباغچه که برای عقد قرارداد با پرسپولیس به ایران آمده است، در گفت‌وگو با ایسنا درباره‌ی مسائل مختلفی از جمله اطلاعات خود از فوتبال ایران، آرزوی خود از بازی در ورزشگاه آزادی، صحبتش با ژوزه و هم‌چنین تبریک بازیکنان معتبر به او برای حضور در ایران صحبت کرد.

- پیش از آن‌که به ایران بیایی از فوتبال ایران شناختی داشتی؟

راستش را بگویم خیلی فوتبال ایران را نمی‌شناختم اما در مورد تیم ملی ایران اطلاعاتی داشتم و بعضی از بازیکنان را می‌شناختم. وقتی قرار شد به این‌جا بیایم درباره‌ی باشگاه خیلی تحقیق کردم. می‌دانم که پرسپولیس یک تیم خیلی بزرگ و ریشه‌دار است و هواداران فوق‌العاده‌ای دارد. پرسپولیس همواره در تاریخش تیم موفقی بوده است.

- حتما می‌دانی ورزشگاه آزادی گنجایش ۱۰۰ هزار نفری دارد و در سال‌های گذشته بعضی از بازی‌های پرسپولیس حتی بیشتر از ۱۰۰ هزار نفر را به خود دیده است.

فکر می‌کنم همه‌ی بازیکنان آرزو دارند که مقابل چنین هوادارانی بازی کنند. وقتی رقم ۱۰۰ هزار نفر را می‌شنوم برایم خیلی لذت‌بخش است که به میدان بروم و هواداران تشویقم کنند و اسمم را صدا بزنند. این واقعا هیجان‌انگیز است.


نخستین حضور آپیا در تمرین پرسپولیس

- پیش از این با هواداران کدام تیم‌ها ارتباط بیشتری برقرار کرده بودی؟

صادقانه بگویم با این‌که این اواخر با فنرباغچه به مشکل خوردم اما آنها هواداران فوق‌العاده‌ای داشتم. من فکر می‌کنم پرسپولیس بیشتر از فنرباغچه هوادار دارد و حالا دارم فکر می‌کنم بازی کردن مقابل این هواداران چه حسی دارد. وقتی خاطرات خود را در بازی مقابل هواداران فنرباغچه مرور می‌کنم احساس خوبی دارم. حالا تصور می‌کنم که با هواداران پرسپولیس چه حس بهتری می‌توانم داشته باشم.

- در این مدتی که بدون تیم بودی چگونه خود را آماده نگه داشتی؟

من با مربی شخصی‌ام تمرین می‌کردم و در کمپ تیم ملی غنا خود را آماده نگه می‌داشتم. این‌طور نبود که من پیش از آمدن به ایران پیشنهادی نداشته باشم. همین الان هم خیلی راحت می‌توانم به وودینای صربستان برگردم چرا که آنها به شدت به دنبال من هستند. همزمان از امارات هم پیشنهادهایی داشتم اما با شخصیتی که من دارم از الان به لیگ امارات رفتن برایم زود است. الان بحث پول برایم مهم نیست بلکه می‌خواهم از فوتبالم لذت ببرم و احتیاج به ارتباط با هواداران دارم. اگر می‌خواستم به امارات بروم ورزشگاه‌ها خالی بود.

- در این چند روزی که به ایران آمدی حتما متوجه شده‌ای که مردم چقدر فوتبال‌دوست هستند.

کاملا برایم مشخص است. وقتی که به تمرین می‌روم و می‌بینم که چقدر آدم پشت در ایستاده‌اند که همه هوادار تیم هستند واقعا هیجان‌زده می‌شوم. پیش از آن‌که به ایران بیایم فکر نمی‌کردم چنین جوی ببینم. به هرجا می‌روم چند نفر جلوی من را می‌گیرند و به من می‌گویند که طرفدار پرسپولیس هستند و دوست دارند که من را در میدان ببینند. کاملا می‌توانم احساس کنم که به چه تیم بزرگی آمده‌ام.

- صحبتی با مانوئل ژوزه داشته‌ای؟

بله در تمرین روز گذشته ۲۰ دقیقه با هم صحبت کردیم. درباره‌ی آفریقا و گذشته‌ها حرف زدیم و هم‌چنین در مورد بازیکنان آفریقایی. ما شناخت خوبی از هم داریم. البته هنوز درباره‌ی حضورم در پرسپولیس و قرارداد با این باشگاه با ژوزه صحبتی نکرده‌ام.

- مثل این‌که بازیکنانی مثل اسین و ابراهیموویچ آمدن تو را به ایران تبریک گفته‌اند.

اسین مثل برادر من است. همیشه با هم بوده‌ایم. او همه چیز من را می‌داند و من هم همه چیز او را می‌دانم. از این ناراحت بود که در اینترنت خوانده که من به پرسپولیس آمده‌ام. من هم برای این‌که کمی او را اذیت کنم به او زنگ زدم. اسین از من پرسید کجایی؟ و وقتی به او گفتم در ایران هستم تعجب کرد و گفت ایران؟! آن‌جا چه‌کار می‌کنی؟ من هم گفتم در حال مذاکره با یک تیم باشگاهی هستم. از من پرسید کشور و شهرش چطور است؟ من هم برای او فضای ایران را توضیح دادم و گفتم وقتی به ایران نیامده‌ای تصور دیگری از آن داری اما زمانی که به ایران قدم می‌گذاری متوجه می‌شوی که چه فضای خوب و چه مردم مهربانی دارد. به او گفتم که پرسپولیس تیم بزرگی است. او نگران بود که من از ایران خوشم نیاید. خوشحال بود که شرایط خوبی دارم. اسین، ژوزه را می‌شناخت و خوشحال بود که با این مربی کار می‌کنم. هم‌چنین آدبایور از طریق یکی از دوستانم حال من را پرسیده بود و فهمیده بود که من به ایران آمده‌ام. همین‌طور "سالی مونتاری" وقتی فهمید ایران هستم به من تبریک گفت. زلاتان هم با یک پیام، حضورم در تیم جدید را تبریک گفته بود.

- در ایران داربی پرسپولیس و استقلال دیداری است که هواداران دو تیم حاضرند قهرمانی را از دست بدهند اما در آن دیدار پیروز شوند.

من مرد داربی‌ها هستم. در هر کشوری در داربی‌ها بازی کرده‌ام گل زده‌ام. در بازی فنرباغچه با گالاتاسرای، برشا با آتالانتا، تورینو با یوونتوس، وودینا با ستاره سرخ بلگراد و هم‌چنین یوونتوس با میلان که البته داربی نیست اما یک بازی بزرگ محسوب می‌شود. داربی خیلی لذت‌بخش است و یک روح و حس دیگری دارد. اصلا نمی‌توانم برای داربی صبر کنم. امیدوارم برای پرسپولیس به میدان بروم و مثل همیشه گل بزنم.

- با آمدن بازیکنانی مثل شما راه برای حضور دیگر بازیکنان بزرگ خارجی در لیگ ایران باز می‌شود.

این دقیقا همان اتفاقی است که در چین افتاد. وقتی دروگبا به لیگ این کشور رفت، آنلکا و سیدو کیتا هم به چین رفتند. طبیعی است که وقتی من هم به ایران می‌آیم بازیکنان دیگر هم این انگیزه را پیدا می‌کنند که به این‌جا بیایند. خوشحالم که بودن آپیا می‌تواند درها را برای بازیکنان دیگر باز کند. اگر بازیکنی بخواهد از من مشورت بگیرد صادقانه به او می‌گویم که چقدر ایران جای خوب و فوق‌العاده‌ای است و چه تجربه‌ی هیجان‌انگیزی را می‌توانند تجربه کنند.

- از وضعیت فعلی پرسپولیس در جدول خبر داری؟

بله، من قبل از این‌که بیایم همه چیز را در اینترنت چک می‌کردم. درست است که پرسپولیس شروع خوبی نداشته اما خیلی وقت‌ها پیش می‌آید که تیم‌های بزرگ شروع خوبی ندارند. همین الان میلان را ببینید که چه وضعیتی در ایتالیا دارد. هنوز بازی‌های زیادی تا پایان فصل مانده و برای قهرمانی فرصت هست. من می‌دانم که این تیم قهرمان می‌شود و اگر هم اول نشویم در رده‌های بالا خواهیم بود چرا که بهترین بازیکنان را داریم مثل کریمی و مهدوی‌کیا و هفت، هشت بازیکن دیگر در تیم ملی که من هنوز آنها را ندیده‌ام. مهرزاد (معدنچی) و جواد (کاظمیان) هم بازیکنان خوب و باتجربه‌ای هستند. واقعا در این‌جا آدم‌های دوست‌داشتنی زیاد دیدم. سه روز بیشتر نیست به ایران آمده‌ام اما احساس می‌کنم که پنج سال است این‌جا هستم. با جواد رابطه‌ی دوستانه‌ای دارم و آندو را هم در فرودگاه دیدم.

- مهدوی‌کیا در ورودتان به پرسپولیس با شما صحبت کرد.

او از من پرسید وضعیتم چطور است و به من خوش‌آمد گفت. روز گذشته کمی دیر به تمرین آمد و با بدنساز تمرین کرد. من هم با او شوخی کردم و گفتم کاپیتان چرا دیر آمدی؟ باید جریمه شوی.
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
[h=1]نوری:بازیکنان تیم ملی انگیزه زیادی برای پیروزی برابر ازبکستان دارند
[/h]
محمدنوریˈ در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال ایران در گفت وگو با خبرنگاران افزود:امیدوارم با حمایت مردم، مسئولین و رسانه ها و با پیروزی در بازی با ازبکستان 70 تا 80 درصد راه صعود به جام جهانی را طی کنیم.

وی تاکید کرد: امیدورام تیم ملی فوتبال ایران در برابر ازبکستان ضمن کسب پیروزی به صدر جدول گروه برسد.

نوری در باره درخواست بازیکنان برای حضور علی کریمی بر روی نیمکت تیم ایران گفت: علی کریمی بزرگ تیم ما است و نشستن او بر روی نیمکت دلگرمی برای همه بازیکنان است.

وی در مورد پیوستن ˈاستفوان آپیاˈ به تیم پرسپولیس نیز گفت: امیدوارم حضور این بازیکن به تیم ما کمک کند. از شرایط بازی او خبر ندارم، اما آمدنش می تواند انگیزه تیمی پرسپولیس را افزایش دهد.

تیم ملی فوتبال کشورمان روز چهارشنبه 24 آبان ماه در چارچوب رقابت های انتخابی جام جهانی 2014 برزیل به مصاف ازبکستان در ورزشگاه 100 هزار نفری آزادی تهران می رود.
 

elnaz0020

عضو جدید
کاربر ممتاز
من موندم این کفاشیان و ترابیان و صانعی چه جوری می خوان جواب این مردم رو بدهند. هر چند این قدر پر رو هستند که باز هم بیان و لبخند بزنند.:exclaim::wallbash:

کفاشیان نه ..شادابیان:biggrin:...نزنین خودتونو اینا مردمو فیلم کردن:w16:
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
ترابیان که دیگه سنگ پا رو از رو برده ..عالم و آدم اومدن از گندکاریاش گفتن و همه میدونن چه کارایی میکنه عین بختک افتاده رو فوتسال ..
صانعی هم همون موقع که ایران با خفت و خواری از تایلند باخت باید برکنار میشد ...
یه فوتسالو قدرت اول آسیا بودیم که آقایون بطور کامل گند زدن توش...
 

Similar threads

بالا