کلوپ طرفداران پرسپولیس

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
[h=2]قدوسی: بعید می دانم گودیانسن و هلپ را بخواهیم/ رویانیان به اپیا, احترام گذاشت[/h]
مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: گودیانسن و هلپ به ما پیشنهاد شده‌اند اما هنوز به آنها پاسخی نداده‌ایم. حسین قدوسی اظهار داشت: گودیانسن و هلپ دو بازیکن خوب کارنامه دار خارجی به ما پیشنهاد شده‌اند ولی ما تا به این لحظه به آنها پاسخی نداده ایم. بعید می‌دانم با توجه به حضور مهاجمان خوب و فرصت طلبی که داریم این بازیکنان را بخواهیم در اختیار بگیریم اما پرونده این دو بازیکن در باشگاه مطرح شده و این نشان می‌دهد که باشگاه پرسپولیس بسیار مطرح است و توان مدیریت آن بالا است. وی در خصوص آپیا نیز گفت: رویانیان قصد داشت به آپیا احترام بگذارد به همین دلیل سعی کرد در جلسه شب گذشته این بازیکن را ناراحت نکند. طبق خواسته ژوزه او در چارچوب تیمی پرسپولیس جای ندارد و به نظرم باید به خواسته سرمربی احترام گذاشت. مدیر روابط عمومی پرسپولیس در پاسخ به سؤالی که برخی مدیران بعضی از تیم‌ها می‌گویند کارنی پرونده‌ای ندارد، گفت: بهتر است آقایان پرونده کارنی را بیشتر مطالعه کنند او چند وقت پیش در بازی استرالیا مقابل لبنان و اردن به میدان رفت و همچنین در دیدار برابر اسکاتلند نیز که امسال برگزار شد برای تیم ملی‌اش به میدان رفت و حتی به آلمان گل زد. او در شفلد بلاکپود به میدان رفته و توانایی حضور در پست هافبک و دفاع چپ را دارد. اگر او با پرسپولیس قرار داد امضا کند جز سهمیه آسیایی حساب می‌شود. پس از سه جلسه تکلیف این بازیکن مشخص خواهد شد. بالاخره ما به دنبال این هستیم تا طبق نظر سرمربی این تیم بازیکنان لازم را جذب کنیم. وی در خصوص حضور بازیکنان مصری نیز گفت: در این باره اخبار متعددی و متناقضی اعلام شد. اما رویانیان با ژوزه حرف زده و ژوزه گفته تا به این لحظه با هیچ بازیکن مصری که مد نظرش باشد حرفی نزده است. اگر لازم شد این موضوع را اعلام خواهد کرد و در صورتیکه شرایط مالی این بازیکنان ایده‌آل باشد با آنها مذاکره می‌کنیم اما تا الان خبری نیست.
 

tifoosi6atishe

عضو جدید
کاربر ممتاز
بچه ها همین جور تاپیکو بالا نگه میداریم واسه کل کل با کیسه حمومیا:biggrin:

گفتی کیسه حمومی جا داره ی شعر هدیه کنیم بهشون

شعار کیسه کشا:
اییییییین کیسه ی منه
دوسش دارم خـیلی زیاد
بکش تـنـت چرکت در آد
دوسش دارم خـیلی زیاد
به تیمم هم خیلی میاد
 

elnaz0020

عضو جدید
کاربر ممتاز
گفتی کیسه حمومی جا داره ی شعر هدیه کنیم بهشون

شعار کیسه کشا:
اییییییین کیسه ی منه
دوسش دارم خـیلی زیاد
بکش تـنـت چرکت در آد
دوسش دارم خـیلی زیاد
به تیمم هم خیلی میاد

ایوللللللللللللللللللل:w15::w15::w17::w17:
 

tifoosi6atishe

عضو جدید
کاربر ممتاز
فقط میخواستم ان تاپیک بالا بمونه

تقدیم به رفقای گل fc.kisekesh

شش یعنی سه ضرب دو

شانزده شهریور پنجاه و دو

شش یعنی پرسپولیسی زنده است

هرکسی آبی بپوشد بازنده است

شش یعنی ای قرمز نمیر

سر میگیرد هر آبی به زیر

یک نه دو نه چهار نه شش تایگی

تاجی و ۶تایی و بیچارگی


با اجازه شبتون بخیر
 

tifoosi6atishe

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=1]پيروزي پر گل بايرن در غياب ملي‌پوشان[/h]
[h=2] مهاجم ملي‌پوش تيم بايرن‌مونيخ پس از 3 ماه دوري از فوتبال بازگشت خود را به ميدان با به ثمر رساندن 4 گل جشن گرفت.[/h]


شب گذشته بايرن مونيخ در ديداري دوستانه مقابل تيم دسته‌ ششمي «اف.ث. فالکه » به ميدان رفت که 6 بر0پيروز شد. در اين جدال ماريو گومس پس از 90 روز تحمل مصدوميت و پشت سر گذاشتن دوره نقاهت پا به توپ شد و در دقايق 7، 28 (پنالتي)، 30 و 48 گلزني کرد.



استقلال.....اف ث فالکه
پیوندتان مبارک:w15::w15::w15::w15:

ا ف ث فالکه غصه نخور استقلالم 6 تاییه
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
حقیقی: پرسپولیس و فجر درباره من توافق کرده اند

هافبک تیم فوتبال فجر سپاسی گفت: «باشگاه پرسپولیس با فجر برای پیوستن من به این تیم به توافق رسیده است


جام ورزشی؛ اوج نوشت: رضا حقیقی درباره موضوعات پیش آمده پیرامون پیوستنش به پرسپولیس عنوان کرد: «هنوز هیچ چیز مشخص نیست و من صد در صد جواب بله یا خیر نداده ام. پشت سر هیچ شخصی هم حرفی نزده ام اما یکی از رسانه ها مصاحبه ای از من زده است که اعصابم را خیلی به هم ریخته است. اینها از من حرف هایی نوشته اند و صحبت هایم درباره رویانیان را 180 درجه تغییر دادند.»

وی افزود: «من چه بخواهم به پرسپولیس بروم و چه نخواهم هیچ وقت به خودم اجازه نمی دهم درباره رویانیان حرفی بزنم. هیچ گاه به او توهین نمی کنم زیرا نشان داده مدیر توانایی است.»

وی درباره اینکه رویانیان گفته است با مدیر عامل فجر برای جذب وی قرار داد امضا کرده گفت: «ایشان درست گفته اند و با آقای جعفری قراردادی را امضا کرده اند و به توافق رسیده اند.»

حقیقی در پاسخ به اینکه آیا به گفته رویانیان کسی او را از سرخ پوش شدن پشیمان کرده است اظهار داشت: «چنین نیست. من خودم هنوز نتوانسته ام تصمیم نهایی را اتخاذ کنم و هیچ شخصی نمی تواند به من چیزی را تحمیل کند. فقط نیاز دیدم راجع به این موضوع مشاوره های بیشتری بگیرم.»
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
مهدی مهدوی‌کیا سه شنبه شب آپیا، کارنی و مدیر برنامه‌هایشان را به یک رستوران ژاپنی جهت صرف شام دعوت کرد.
در این رستوران که کنزو نام داشت کیا از مهمانان خارجی پرسپولیس میزبانی کرد. آپیا پس از چند روز شرکت در تمرین سرخپوشان نتوانست نظر ژوزه را برای بازی کردن در پرسپولیس جلب کند.او چهارشنبه ایران را ترک خواهد کرد.

.
.
.
خیلی آقایی کاپیتان

 

tifoosi6atishe

عضو جدید
کاربر ممتاز
خیلی گلی کاپیتان....حیف که سال آخر بازیته حیف....اگه تک تک بازیکنامون مثل کاپیتان کیا بودن الان قهرمان آسیا که هیچ قهرمان جهان بودیم

اینم تقدیم به کاپیتان کیا
:heart::heart::heart::heart::heart::heart:
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
[h=1]کریمی فردا به پرسپولیس باز می‌گردد[/h]
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران از بازگشت علی کریمی به تمرینات این تیم خبر داد.

محمد رویانیان در حاشیه نمایشگاه الکامپ تهران در گفتگو با خبرنگار «ورزش ایرانی»، درباره آخرین وضعیت علی کریمی گفت:« ما با علی کریمی مشکلی نداریم و با صحبت‌های انجام شده علی کریمی قول داده که از فردا در تمرینات پرسپولیس حاضر شود.»


وی درباره چرایی دیپورت شدن استفان آپیا اظهار داشت:« ما با آپیا هیچ مشکلی نداشتیم او یک بازیکن معروف بود ولی تیغ حمله رسانه‌ها موجب ناراحتی او شد.»


مدیر عامل پرسپولیس همچنین حضور الکساندر هلب و ایدور گودیانسن در پرسپولیس که سابقه حضور در بارسلونا را دارند را تکذیب کرد.


رویانیان همچنین درباره آخرین وضعیت دیوید کارنی تصریح کرد:« از این بازیکن خوشمان آمده و او را جذب خواهیم کرد.»


وی در پایان درباره حضور پیر اشمایکل به عنوان استعدادیاب باشگاه، خاطر نشان کرد:« از او دعوت کرده‌ایم ولی اینکه چه زمانی به ایران بیاید مشخص نیست.»
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
[h=2]حسینی: در غافل گیری, گل خوردیم[/h]
مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: در دیدار مقابل ازبکستان در یک غافلگیری گل خوردیم.
سیدجلال حسینی پس از شکست یک بر صفر مقابل ازبکستان با بیان اینکه در یک غافلگیری از ازبکستان شکست خوردیم، گفت: شرمنده هوادارانی شدیم که در باران آمدند تا ملی‌پوشان را تشویق کنند. می‌توانستیم با پیروزی کار را تمام کنیم اما این اتفاق نیفتاد. وی افزود: کارمان سخت شد اما باید از پس از این کار سخت برآییم تا به جام جهانی برسیم. حسینی تأکید کرد: شاید پس از این شکست شرایط کره جنوبی و ازبکستان بهتر باشد و ما باید در خانه کار را تمام می‌کردیم اما از حالا به بعد مجبوریم خارج از خانه کار صعود به جام جهانی را تمام کنیم.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
[h=2]انصاری فرد: اصلا خوب بازی نکردیم[/h]
مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت:دربازی مقابل ازبکستان به هیچ وجه خوب بازی نکردیم و به این تیم باختیم. کریم انصاری فردکه ازشکست تیم ملی ایران برابررقیبش بسیارناراحت به نظرمی رسید،افزود: در روزی که مردم برای تماشای پیروزی ما به آزادی آمده بودند ما عملکرد خوبی نداشتیم و مغلوب ازبکستان شدیم. وی باعذرخواهی ازتمامی هواداران تیم ملی ادامه داد: شرمنده مردم شدیم وازتمامی آنان به خصوص آنان که به ورزشگاه آزادی آمده وتیم ملی راازنزدیک موردحمایت قرار دادند عذرخواهی می کنم. مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان درباره داوری این تیم گفت:درباره داوری نمی توانم اظهار نظر کنم و باید کارشناسان دراین خصوص صحبت کنند.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
[h=2]نوری: داور عرب, سر ما را برید!![/h]
هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: تیم داوری به نفع ازبکستان سوت زد و داور عرب با سوت‌های اشتباه خود سر تیم ما را برید.
محمد نوری پس از شکست برابر ازبکستان در مقدماتی جام جهانی 2014 گفت: تیم داوری به نفع تیم ازبکستان سوت زد و می‌توان گفت داور عرب سر ما برید. وی ادامه داد: تیم ما در این بازی خوب نبود و باید سعی کنیم در بازی‌های باقی مانده خود به پیروزی برسیم. نوری با اشاره به عملکرد تیم ملی گفت: 2 - 3 موقعیت خوب داشتیم که می‌توانستیم از آنها استفاده کنیم اما از دست رفتند.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
[h=2]اپیا, ایران را ترک کرد/ کارنی به علت باران, به ازادی نیامد:w05:[/h]بازیکن پیشنهادی تیم فوتبال پرسپولیس امشب ایران را ترک کرد.
آپیا، بازیکن پیشنهادی تیم فوتبال پرسپولیس پس از اینکه مانوئل ژوزه، سرمربی سرخ‌پوشان او را نپذیرفت، امشب ساعت 22 تهران را ترک کرد. گفته می‌شود مقصد بعدی این بازیکن غنایی، قطر است.

همچنین کارنی، بازیکن استرالیایی که برای تست و حضور در باشگاه پرسپولیس به ایران سفر کرده قرار بود امروز بازی ایران و ازبکستان را از نزدیک تماشا کند، اما به علت سرما و بارش باران در ورزشگاه حاضر نشد. تیم ملی فوتبال ایران در پنجمین دیدار خود در مسابقات انتخابی جام جهانی 2014 برزیل در ورزشگاه آزادی با نتیجه یک بر صفر برابر ازبکستان شکست خورد.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
[h=2]پس از جلسه ی 3 ساعته ی کریمی و مسئولان باشگاه، جادوگر رسماً به پرسپولیس بازگشت[/h]علی کریمی پس از حضور در جلسه سه‌ساعته با مسئولان باشگاه پرسپولیس رسماً به جمع سرخ پوشان برگشت. علی کریمی که از سوی ژوزه به دلیل برخی اتفاقات کنار گذاشته شده بود، امروز پس از پادرمیانی برخی از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس در تمرین امروز قرمزپوشان شرکت کرد. کریمی که از ساعت 12:30دقیقه در ورزشگاه درفشی‌فر حضور پیدا کرد ابتدا دقایقی به فیزیوتراپی رفت و سپس جداگانه درجلسه‌ای با نژاد‌فلاح عضو هیئت‌مدیره، خانبانی روانشناس پرسپولیس شرکت کرد. پس از اینکه طرفین به تفاهم لازم رسیدند در جلسه‌ای با ژوزه شرکت کردند و بالاخره با پادرمیانی استیلی و زادمهر، ژوزه با بازگشت کریمی به پرسپولیس به شرط اینکه در چارچوب تیم حرکت کند موافقت کرد، اما سؤال عجیب ژوزه در هنگام ورودش به ورزشگاه درفشی‌فر از مسئولان باشگاه پرسپولیس این بود که آیا کریمی که در تمرین حضور پیدا کرده عذرخواهی انجام داده یا خیر؟ که مسئولان باشگاه پرسپولیس نیز به او اعلام کردند که کریمی این کار را انجام داده است. با این حساب علی کریمی از امروز رسماً به تمرینات پرسپولیس بازگشت، البته مابین ژوزه و کریمی برخورد چندان گرمی امروز برقرار نشد.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
[h=2]گزارش تمرین امروز سرخ پوشان/ ژوزه و کریمی, یکدیگر را در اغوش گرفتند[/h]
تمرین امروز پرسپولیس در شرایطی برگزار شد که پس از مدت‌ها علی کریمی در آن حضور پیدا کرد.
پیش از آغاز تمرین امروز (پنجشنبه) تیم فوتبال پرسپولیس بعد از نشستی که در رختکن ورزشگاه «درفشی فر» برگزار شد، علی کریمی و مانوئل ژوزه یکدیگر را در آغوش گرفتند تا به نوعی اختلافات گذشته را فراموش کرده باشند.

در این نشست که علاوه بر کریمی و ژوزه، یحیی گل محمدی، سعید شیرینی و محمد حسن نژاد فلاح هم حضور داشتند، سرمربی و بازیکن پرسپولیس کدورت‌ها را کنار گذاشتند و در پایان نشست همه برای پرسپولیس آرزوی موفقیت کردند. تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 15 امروز تمرین سبکی را در مجموعه ورزشی درفشی فر برگزار کرد. در این تمرین به غیر از کریمی سایر ملی‌پوشان این تیم غایب بودند. تمرین سبک امروز 75 دقیقه به طول انجامید. محمد قاضی و مهرزاد معدنچی دو بازیکن مصدوم پرسپولیس هستند که باید چند هفته‌ تمرین‌های اختصاصی انجام دهند تا از بند آسیب دیدگی‌ رها شوند. در تمرین امروز همچنین حمید استیلی و محمد زادمهر حضور یافتند و درباره مسایل مربوط به آکادمی باشگاه پرسپولیس با شیرینی جلسه‌ای برگزار کردند. پرسپولیس در هفته‌ پانزدهم لیگ برتر روز دوشنبه میزبان ذوب آهن اصفهان است.
 
آخرین ویرایش:

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
[h=2]ژوزه: هر چه بود تمام شد و خاک می کنیم/ کریمی:عاشق پرسپولیس بودم، هستم و خواهم ماند[/h]
علی کریمی دقایقی پیش پس از گفت و گو با محمد حسین نژاد فلاح و سعید شیرینی و متعاقب آن گفت و گو با مانوئل ژوزه به تمرینات پرسپولیس بازگشت. علی کریمی 1.5 نیم ساعت قبل از شروع تمرین پرسپولیس در ورزشگاه درفشی حضور یافت و متعاقب آن محمد حسین نژاد فلاح عضو هیئت مدیره پرسپولیس بر اساس برنامه ریزی محمد رویاینان به محل تمرین پرسپولیس رفت و به اتفاق سعید شیرینی و یحیی گل محمدی با علی کریمی جلسه ای را برگزار کرد.
پس از این نشست 20 دقیقه ای علی کریمی به اتفاق نژاد فلاح، شیرینی و گل محمدی به محل دفتر کار سرمربی پرسپولیس رفتند و در حالی که صدای صلوات به گوش می رسید علی کریمی و ژوزه مانوئل همدیگر را در آغوش گرفتند و با یکدیگر به گفت و گو پرداختند. محمد حسین نژاد فلاح هم از مانوئل و کریمی دعوت کرد تا صحبت های خود را مطرح کنند. ژوزه مانوئل خطاب به حاضرین گفت: اول اقای کریمی صحبت کند، علی کریمی هم خطاب به مانول گفت: شما سرمربی تیم هستید و بزرگتر من و اگر صحبتی داشته باشم بعد از حرف های شما مطرح خواهم کرد. ژوزه مانوئل نیز گفت: جوی که طی دو ماه اخیر به وجود آمده بود نه برای خودت خوب بود، نه برای من و نه برای باشگاه. از نظر من هر چه بوده تمام شده و هر اتفاقی که قبلا افتاده خاک می کنیم و تمام شد. شما بازیکن بزرگی هستید و به عنوان بازیکن بزرگ مسئولیت تو از بقیه سنگین تر است، من از این پس مثل اول فصل همانطور که با شما خوش رفتار بودم مثل همان موقع خواهم بود. به هر حال اتفاقات غافلگیر کننده افتاد که من نمی‌خواهم راجع به آنها صحبت کنم و از کسی هم کینه ای به دل نمی گیرم. من مربی هستم و مسئولیت دارم، باید پاسخگوی باشگاه و مردم باشم شما هم از این به بعد سعی کنید خوب تمرین کرده تا بتوانیم به رده های بالای جدول و قهرمانی نزدیک شویم. گذشته از نظر من هر چه بوده تمام شده و رفته. رفتار من از این به بعد مثل گدشته خواهد بود و تغییری نخواهد کرد و باید با هم کار کنیم. من هیچ ناراحتی از شما ندارم و باز هم می گویم هر چه بود تمام شد و رفت من حرفم را زدم و اگر صحبتی داری بگو. کریمی هم خطاب به ژوزه مانوئل گفت: من دوست ندارم مثل شما راجع به گدشته و آنچه که در این دو ماه اتفاق افتاده صحبت کنم از این به بعد هم تمام تلاشم را می کنم تا بهترین بازی را برای پرسپولیس زیر نظر شما انجام دهم. این اتفاقی که در دو ماه اخیر رخ داد هم برای تیم، هم برای باشگاه و هوادارن و خودم به اندازه کافی سخت بود، من عاشق پرسپولیس بودم، هستم و خواهم ماند، همانطور که چنین حسی را نسبت به تیم ملی دارم و برای موفقیتش تلاش می کنم. همچنین برای شما لازم می دانم صحیتی را مطرح کنم؛ از شروع لیگ تا حال اگر صحبتی در رختکن کرده ام نیت‌ام ناراحتی از باخت تیم بوده، من آدمی نیستم که بی خیال باشم و بعد از باخت تیم دوش بگیرم و به خانه بروم من اگر حرفی زده باشم قظعا از سر ناراحتی و دلسوزی به خاطر باخت تیم بوده که شابد ممکن است طور دیگری به شما منتقل شده باشد. به قول شما این خیلی مهم است که احترام دو طرفه باشد قطعا من به عنوان یک بازیکن به سرمربی تیم‌ام احترام می گذارم و سرمربی هم همین طور. ما هم باید تلاش کنیم تا تیم موفق باشد. نطر مربی برای من به عنون یک بازیکن قابل احترام است. هیچ بازیکنی نمی تواند بگوید چرا من را بازی نمی دهید. احترام که متقابل باشد به تیم کمک می کند چون در تیم همدلی به وجود می آید همه تلاش می کنند و بیشتر زحمت می کشند تا پرسپولیس که محبوب میلیونها هوادرا است به روزهای اوجش برگردد. من امیدوارم کاری کنیم که دل هواداران شاد شود، آنها خیلی سختی کشیدند و من خودم را مدیون محبیت و لطف آنها می دانم. پس از این گفتگوها ژوزه و کریمی در کنار هم و لبخند زنان راهی تمرین شدند و جالب اینجا بود که ژوزه در حالی که کریمی درکنارش بود با صدای بلندی بازیکنان را مورد خطاب قرار داد تا شاگردانش به نوعی متوجه شوند که علی کریمی در کنار آنها خواهد بود. هم بازینان کریمی که برای بازگشت شماره 8 رایزنی های زیادی با مانوئل داشتند با علی کریمی روبوسی کرده و با او شوخی می کردند. دقایقی بعد کلیه بازیکنان تیم دور هم جمع شدند ابتدا محمد حسین نژاد فلاح صحبت هایی را مطرح کرد و بعد از صحبت های مانوئل تمرین رسما آغاز شد. در حالی که علی کریمی پس از هماهنگی با کادر فنی و پزشکی راهی کمپ ورزشگاه درفشی فر شد تا به تمرینات فیزیوتراپی برای ادامه درمان بپردازد. استقبال ویژه هواداران و رسانه‌های گروهی از نکات ویژه بود که سعی داشتند اتقات را تحت پوشش قرار دهند. محمد زادمهر و حمید استیلی از حاظرین ویژه تمرین امروز بودند. دیوید کارنی پس از هماهنگی با مانوئل در تمرین امروز پرسپولیس شرکت کرد.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
[h=2]نژاد فلاح: چه فرقی می کند, کریمی عذر خواهی کرده باشد یا نه؟!/ اشتی ژوزه و کریمی, واقعی بود[/h]
عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با تاکید بر اینکه علی کریمی باید خود را آماده نگه داشته و برای حضور در ترکیب تیم منتظر تصمیم مانوئل باشد، گفت: بعید می‌دانم مشکل علی کریمی و مانوئل تصنعی حل شده باشد،‌ گذشت زمان آن را ثابت می کند. محمدحسین نژادفلاح پس از تمرین عصر پنجشنبه تیم پرسپولیس در خصوص برگزاری جلسه حل اختلاف بین مانوئل ژوزه و علی کریمی ضمن بیان مطلب فوق گفت: هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به من و علی پروین ماموریت داده بود تا ضمن حل اختلاف پیش آمده بین سرمربی و کاپیتان پرسپولیس مقدمات بازگشت علی کریمی را به تمرینات فراهم کنیم. وی در ادامه افزود: در همین راستا علی پروین نیز این وظیفه را به من محول کرد و من نیز به نمایندگانی از هیات مدیره باشگاه پرسپولیس جلسات دیگری را نیز پیش از امروز با دوستان داشتم. عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: پیش از تمرین عصر امروز نیز ابتدا جلساتی را به طور جداگانه با علی کریمی و مانوئل ژوزه برگزار کردم که در نهایت این جلسات منجر به جلسه‌‌ای با حضور علی کریمی، مانوئل ژوزه و سایر اعضای کادر فنی تیم پرسپولیس شد. وی در خصوص نتیجه این جلسه گفت:‌ علی کریمی در پایان این جلسه قول داد که به حضور خود در تمرینات ادامه دهد و مانوئل ژوزه نیز قول داد از ظرفیت‌ و پتانسیل بازیکنی مانند علی کریمی استفاده کند. محمدحسین نژادفلاح در پاسخ به این پرسش که "آیا این جلسه آشتی کنان به دلیل فشار رسانه‌ها و هواداران بوده یا مشکل بین علی کریمی و مانوئل ژوزه به طور قطعی حل شده است؟"، گفت: زمان نشان می‌دهد که مشکلات بین کریمی و مانوئل به طور واقعی حل شده یا این موضوع تصنعی بوده است اما من فکر می‌کنم این موضوع به طور واقعی اتفاق افتاده و من نیز به هیچ عنوان در کارهایی که تصنعی باشد شرکت نمی‌کنم. وی در همین خصوص افزود: متاسفانه سوء تفاهم‌های بین ژوزه و کریمی پیش آمده بود که باید زودتر مدیریت و برطرف می‌شد که خوشبختانه این موضع تحقق پیدا کرد. عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که "آیا علی کریمی از مانوئل ژوزه در این جلسه عذرخواهی کرده یا نه؟"، گفت: چه فرقی می‌کند عذرخواهی کرده باشد یا نه؟! من لازم نمی‌بینم همه چیز از جمله بحث‌هایی که خانوادگی است را بیان کنم. مهم این است که این دو نفر یکدیگر را در آغوش گرفته و مشکلات خود را حل کردند. نژادفلاح در پاسخ به این پرسش که "آیا امکان دارد که اختلاف آن دو نفر در آینده ادامه داشته و مانوئل ژوزه از کریمی پس از برطرف شدن مصدومیتش در ترکیب تیم استفاده نکند؟"، گفت:‌ ما به هیچ‌وجه قصد دخالت در مسائل فنی تیم را نداریم. حتی کریمی نیز گفته من وظیفه دارم در تمرینات حضور پیدا کنم و این نظر سرمربی است که از من استفاده کند یا خیر. عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خاتمه تاکید کرد: ‌انتظار ما از علی کریمی به عنوان یک بازیکن بزرگ و حرفه‌ای این است که همواره خود را آماده نگه دارد و تشخیص استفاده از وی در ترکیب تیم با مانوئل ژوزه باشد.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
استیلی: آمدن کریمی انرژی مثبت برای پرسپولیس است/ تیم ملی همیشه در بازی‌های سخت محکم‌تر به میدان رفته

خبرگزاری فارس: پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: با آمدن کریمی پرسپولیس جان و انرژی تازه‌ای گرفت.


حمید استیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ابتدا در خصوص جلسه امروز آشتی‌کنان کریمی و ژوزه اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش تمام مسئولان باشگاه پرسپولیس و با توجه به میل میلیونها هوادار عاشق این تیم امروز در نشستی بسیار خوب سوءتفاهمات بین کریمی و ژوزه رسما برطرف شد.

وی افزود: به نظرم حضور کریمی در پرسپولیس انرژی مثبت فراوان و جان تازه‌ای به این تیم خواهد داد و باید در این بین از تلاشهای رویانیان و بزرگواری ژوزه چشم‌پوشی نکرد.
استیلی ادامه داد:علی هم بازیکنی است که دلش و قلبش برای پرسپولیس می‌تپد و خدا را شکر که امروز همه چیز ختم به خیر شد.
وی درباره شکست تیم ملی فوتبال کشورمان برابر ازبکستان نیز گفت: متاسفانه دربازی‌ای که استحقاق شکست نداشتیم یک نتیجه ناخوشایند و به دور از انتظار را گرفتیم ما باید در این بازی منطقی‌تر به میدان می‌رفتیم.
وی افزود: قبل از این بازی یک دیدار تدارکاتی مقابل تاجیکستان انجام دادیم که هیچ کدام از بازیکنانی که در برابر تاجیکستان به میدان رفتند در بازی برابر ازبکستان نبودند و این خوب نبود.
استیلی ادامه داد: متاسفانه باز هم از همان منطقه در روی ضربات ایستگاهی مثل بازی با لبنان آسیب دیدیم. اگر این بازی را با برد پشت سر می‌گذاشتیم 85 درصد راه صعودمان را هموار کرده بودیم اما الان باید چشممان به بازی‌های بعدی باشد و کمی کار برایمان سخت است.
وی خاطرنشان کرد: ما می‌توانیم در خارج از خانه حریفان را شکست دهیم تا به جام جهانی برویم همیشه در فوتبال ما قاعده‌ای بوده که ما در بازی‌های سخت بهتر و خلاق‌تر به میدان رفتیم و چه بسا که به نتایج خوب هم رسیده‌ایم امیدوارم باز هم این اتفاق بیفتد تا انشاءالله فوتبال ما به جام جهانی برود.
وی در پاسخ سوالی که علی رغم مشکلات تیم به نظر شما چرا کی‌روش به دنبال رفع برخی نواقص تیم ملی نیست گفت: با حرف شما موافق نیستم قطعا کی‌روش روی این مسایل کار می‌کند اما بازیکنان ما باید بدانند که نیاز به تمرکز بیشتر و احساس مسئولیت چند برابر دارند. تا بتوانیم این دوران سختی فوتبال را پشت سر بگذاریم. من امیدواریم که با یک نگاه بهتر در بازی‌های سخت آینده خود به نتایج دلخواه برسیم. بالاخره الان مدعیان در گروه ما بیشتر از گذشته هستند و اگر غافل شویم فوتبال ما ضرر بدی خواهد کرد.
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
نیکبخت : امیدوارم بتوانم دوباره به پرسپولیس کمک کنم



علیرضا نیکبخت واحدی كه سال گذشته را با تيم پيكان در ليگ يك سپري كرده بود در ابتداي فصل با گهر دورود قرارداد بست اما نتوانست مجوز بازي در ليگ را به دست بياورد و حاشيه‌نشين شد. حالا دو سه هفته‌اي است دوباره بحث بخشش او و بازگشتش به فوتبال باز شده است. مايلي‌كهن مربي جديد گهر او را به تمرينات اين تيم فراخوانده و گفته مي‌شود با استفاده از ارتباطاتي كه دارد قرار است حكم بخشش نيكي را بگيرد.
از طرف ديگر، نيكبخت واحدي ظهر امروز به دیدار مديرعامل باشگاه پرسپوليس رفت. مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس ظهر امروز با محمد رویانیان ديدار كرد و در این دیدار در خصوص بازگشت نیکبخت واحدی به لیگ برتر صحبت‌هایی انجام شد که رويانیان چراغ سبز خود را به مهاجم سابق تیم ملی کشورمان نشان داد.
به نظر مي‌رسيد اين جلسه نه براي پرسپوليسي شدن نيكبخت بلكه صرفا براي كمك رويانيان به بخشش محروميت او برگزار شده باشد. اما نيكبخت بعد از اين جلسه يك ساعته به خبرنگاران گفت: " جا دارد از نگاه ویژه سردار رویانیان به بحث فوتبال و اینجانب تشکر ویژه‌ای داشته باشم. امروز روز بسیار خوبی برای من بود و امیدوارم که بتوانم دوباره به پرسپولیس کمک کنم!"
با اوضاعي كه تيم پرسپوليس دارد و با ترافيك موجود در خط حمله اين تيم، بعيد است كه سرخ‌ها نظري روي نيكبخت داشته باشند اما او با اميدواري از بازگشت به پرسپوليس حرف زده است: " قطعاً به زودی مایلی‌کهن را برای بازگشتم به پرسپولیس در جریان خواهم گذاشت تا انشالله بتوانم دوباره پیراهن قرمز را بپوشم. با توجه به سیاست‌های رویانیان خوشبختانه برای بازی در لیگ برتر جزء سهمیه‌ لیگ برتر محسوب نمی‌شوم و امیدوارم که بتوانم دوباره به روزهای خوب خودم برگردم."
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
علی کریمی در میان تماشاگران

علی کریمی در میان تماشاگران

چرا ما یاد نمی گیریم که موقع پخش سرود ملی نباید حرف زد وباید به آن احترام گذاشت. درود بر داش علی کریمی

 
آخرین ویرایش:

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
[h=2]نامه استفان اپیا به هواداران پرسپولیس[/h]

استفان آپیا بازیکن مطرح تیم ملی غنا با ارسال نامه ای از طریق پریچا اوگنانوویچ مدیر برنامه‌اش با ارسال ایمیلی به باشگاه پرسپولیس، از هوادران پرسپولیس، مهمان نوازی ایرانیان، مدیریت باشگاه و اعضای تیم پرسپولیس تقدیر و تشکر کرده و ابراز امیدواری کرد روزی دوباره به ایران باز گردد.
متن نامه ارسالی استفان اپیا خطاب به هوادران پرسپولیس به شرح ذیل می باشد: دوستان قرمزم سلام بسیار خوشحالم که این فرصت برای من پیش آمد که حدود یک هفته در تهران باشم و میهمان نوازی ایرانی ها را تجربه کنم. من قبل از اینکه به تهران سفر کنم در اینترنت درباره هواداران پرسپولیس مطالب زیادی خواندم. انگیزه و شور هواداران پرسپولیس اصلی‌ترین دلیلی بود که مرا به ایران کشاند و برایم جالب بود که در برخورد با هواداران پرسپولیس متوجه شدم خون یک انسان می تواند قرمز رنگ هم باشد. آنهایی که به من می گفتند خونشان قرمز است به گرمی از من استقبال کردند. با اینکه این امکان پیش نیامد که در ایران بمانم محبت آنها و دوستانم در پرسپولیس مثل کاپیتان مهدی، جواد، مهرزاد و دیگرانی که متاسفانه اسم‌شان را نتوانستم به خاطر بسپارم برای همیشه در یاد من باقی خواهد ماند. قصد دارم از این طریق از میهمان نوازی تمام مردم و رسانه های ایرانی و همچنین آقای رویانیان مدیر باشگاه تشکر کنم. البته از طریق مدیر برنامه ایرانی ام شنیدم که پس از بازگشت من از ایران عنوان شد که من به دلیل مشکلات جسمانی که داشتم با جواب منفی مربی روبه رو شدم. این خبر واقعا قلب مرا شکست. در فوتبال حرفه ای شرکت کردن در تست آمادگی یک باشگاه امری کاملا طبیعی است، همان طور که به توافق نرسیدن یک باشگاه و بازیکن هم موضوعی است حرفه ای و طبیعی. اینکه آقای مربی مرا انتخاب نکرده موضوع ناراحت کننده‌ای برای من نیست بلکه مطرح شدن اخباری درباره میزان قرارداد و آمادگی بدنی من که اصلا صحت نداشت مرا ناراحت کرد. با این وجود من از سفرم به ایران کاملا راضی ام. قبل از سفرم به ایران برخی دوستانم در اروپا با من تماس گرفتند و به من سفارش کردند به ایران نروم. سفر به تهران برای من مشخص کرد که تمامی این نگرانی ها بی مورد است و از این به بعد این من هستم که به دوستانم سفارش می کنم که حتما به ایران سفر کنند. در شبی که قصد داشتم تهران را ترک کنم به مدیر برنامه های ایرانی‌ام گفتم که یک حسی در درونم می گوید که روزی دوباره به ایران برمی گردم. پس به امید دیدار. استفان آپیا
 

Similar threads

بالا