کلوپ طرفداران پرسپولیس

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
کیکر: کریمی مارادونای آسیاست:cool:

 

MEHRDAD.RAPID

عضو جدید
هیچ شکی توش نیست که داش علی بهترین و پر افتخارترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران و اسیاست........................
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
هیچ شکی توش نیست که داش علی بهترین و پر افتخارترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران و اسیاست........................

ایران و آسیا چیه داداش ...تو آرژانتین به مسی میگن " کریمی آمریکای جنوبی" :redface:
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : شنبه 1391/04/17 11:00


[h=1]نيمکت پرسپوليس در دهه 60 (عکس)[/h]
[h=2]از اين جمع فقط علي پروين است که در حال حاضر پرسپوليس فعاليت مي کند.[/h]




اين يک عکس قديمي است از نيمکت تيم فوتبال پرسپوليس در دهه شصت.در اين عکس به ترتيب از سمت راست به چپ علي پروين، محمود خوردبين،ولي اله صالح نيا ، علي صالح نيا ، پازوکي و قرباني ديده مي شوند.در حال حاضر از آن جمع فقط علي پروين است که در پرسپوليس حضور دارد.
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : شنبه 1391/04/17 11:32

جلال حسيني:
[h=1]صحبت کردن در مورد قهرماني زود است[/h]
[h=2]مانوئل مربي کارنامه‌داري است ولي زمان مي‌برد تا با شرايط فوتبال ايران، حريفان پرسپوليس در ليگ برتر و خصوصيات بازيکنان اين تيم آشنا شود.[/h]


در حالي که چند روزي از حضور ژوزه مانوئل در پرسپوليس مي‌گذرد، رسانه‌ها از تمرينات سخت و پرفشار اين مربي پرتغالي خبر داده‌اند که گويا باعث تحت فشار قرار دادن بازيکن پرسپوليس شده است.

سيدجلال حسيني مدافع ملي پوش پرسپوليس در گفت‌وگو با خبرنگار سايت گل در پاسخ به اين سوال که آيا تمرينات مانوئل باعث اذيت شدن شما شده مي‌گويد:«‌ اصلا اينطور نيست و هر مربي خصوصيات خاص خودش را دارد. ما قبل از آمدن مانوئل تمرينات بدنسازي را به خوبي انجام داديم و حالا او هم کارهاي مورد نظرش را انجام مي‌دهد. تمرينات مانوئل سنگين است ولي هيچ بازيکني خسته نيست و ما بايد بدانيم که انتظارات از پرسپوليس بالا است و اين فکر مهم است که با آمادگي کامل وارد بازي‌ها شويم.»

از سيدجلال مي‌پرسيم آيا پرسپوليس امسال با اين مربي پرافتخار قهرمان خواهد شد که او مي‌گويد:«‌ صحبت کردن از قهرماني خيلي زود است. مانوئل مربي کارنامه‌داري است ولي زمان مي‌برد تا با شرايط فوتبال ايران، حريفان پرسپوليس در ليگ برتر و خصوصيات بازيکنان اين تيم آشنا شود. ما بايد منتظر شروع ليگ باشيم تا ببينيم چه اتفاقاتي خواهد افتاد ولي اميدوارم قهرمان شويم.»

برخي معتقدند با توجه به حضور مانوئل در پرسپوليس حتي بازيکنان نيمکت‌نشين اين تيم هم مي‌توانند براي راه يافتن به ترکيب اصلي اميدوار باشند چرا که مانوئل هيچ پيش زمينه‌اي از بازيکنان پرسپوليس ندارد. سيدجلال در اين خصوص مي‌گويد:«‌مطمئنا يکي از اهداف اصلي مانوئل تا شروع ليگ برتر شناخت بازيکنان است. او يک مربي خارجي است و مطمئنا هر بازيکني که آماده باشد را بازي مي‌دهد. هيچ بازيکني از پرسپوليس نبايد از فيکس بودن خود مطمئن باشد.»

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : شنبه 1391/04/17 12:42


[h=1]پرسپوليس تنديس علي کريمي را مي‌سازد[/h]
[h=2]مسئولان باشگاه پرسپوليس تنديس علي کريمي را مي سازند.[/h]


علي کريمي يکي از بازيکناني است که در سراسر جهان طرفداران خاص خودش را دارد. اين بازيکن که به جادوگر فوتبال آسيا شهرت دارد، هميشه جزء بازيکناني بوده که از سراسر جهان آخرين وضعيت او را پيگيري مي‌کردند و دوست داشتند تا بيوگرافي علي کريمي را بدانند.

از همين رو مسئولان باشگاه پرسپوليس و در رأس آن سردار رويانيان مديرعامل باشگاه اقدام به تهيه تنديسي از علي کريمي کردند تا آن را به علاقمندان اين بازيکن در سراسر جهان ارائه دهند.

گفتني است در اين تنديس بيوگرافي کامل علي کريمي و خاطرات دوران زندگي و دوران فوتبالي‌اش طراحي شده است.

اين تنديس تا دو ماه آينده قرار است به علاقمندان اين بازيکن ارائه شود.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : شنبه 1391/04/17 13:36


[h=1]نشست خبري سرمربي پرسپوليس[/h]
[h=2]سرمربي پرتغالي پرسپوليس مهمترين مشکل اين تيم را کمبود زمان دانست ولي با اين حال تأکيد کرد که تمام تلاشش را براي موفقيت به کار مي‌گيرد.[/h]


اولين نشست خبري مانوئل خوزه با 30 دقيقه تأخير از ساعت 12:30 دقيقه در هتل آکادمي برگزار شد.

سرمربي پرسپوليس گفت: اميدوارم در اين مدت بتوانيم ارتباط خوبي با رسانه‌ها برقرار کنيم؛ يک ارتباط حرفه‌ايي که احترام دو طرفه را مي‌طلبد. من هميشه رابطه خوبي با رسانه‌ها داشتم.

خوزه سپس به معرفي دستيارانش پرداخت و گفت: پدرو به عنوان دستيار پيدالو به عنوان بدنساز و اسکار به عنوان آناليزور در کنار من خواهند بود. محسن عاشوري نيز در پرسپوليس است و انتظار داشته‌ام امروز در نشست حضور داشته باشد. او در تمرين صبح بود و فکر مي‌کردم اکنون در کنفرانس خبري حاضر باشد. وقتي او را نديدم شوکه شدم.

مانوئل خوزه خاطر نشان کرد: حضور من در پرسپوليس در اين شرايط يک چالش است چرا که زمان خيلي کمي داريم و 13 روز ديگر مسابقات آغاز مي‌شود. من بايد يکي از مهمترين چالش‌هاي کاري ام را پشت سر بگذارم با اين حال آمده‌ايم تا در پرسپوليس تحولي ايجاد شود.

وي اضافه کرد: مهمترين مشکل ما زمان است. بايد يک ماه يا 45 روز پيش کارمان را آغاز مي‌کرديم ولي 15 روز مانده به مسابقات استارت زديم. با اين حال بايد تيمي بسازيم که موفق باشد اگر چه کار سخت و پيچيده‌اي است.

سرمربي پرسپوليس اظهار داشت: با اين اعتقاد قلبي آمده‌ام که مي‌توانم مؤثر باشم. مي‌توانيم تيمي بسازيم که فوتبال خوبي انجام دهد و باعث خوشحالي تماشاگران شود و البته بايد قبل از هر چيز ببريم.

خوزه يادآور شد: آغاز کار ما راحت نخواهد بود و با توجه به وقت کمي که داريم بايد تلاش بيشتر کنيم. با اين حال شرايط را پذيرفتيم و آماده‌ايم با حداکثر توان کار کنيم. نياز داريم ذهن بازيکنان با ما باشد تا بتوانيم تيمي جنگنده و قوي را روانه مسابقات کنيم.

خوزه در پاسخ به اين سؤال آيا تجربه کار با چنين شرايطي را داشته و تاکنون در تيمي بوده که بازيکنانش را نمي‌شناخته است عنوان کرد: واقعيت اين است که هر بار که در يک کشور جديد کار مي‌کنم خيلي خوب فوتبال آن کشور را نمي‌شناسم اما يادتان باشد زبان فوتبال زبان جهاني است و ما حداکثر تلاش خود را مي‌کنيم که با گرفتن اطلاعات با فوتبال ايراني و شرايط تيم‌ها آشنا شويم.

سرمربي پرسپوليس افزود: فوتبال در لحظه جاري است و گذشته و آينده اهميتي ندارد. مهم اين است که در حال حاضر چگونه رفتار مي‌کنيم و از اين به بعد چه خواهيم کرد.

خوزه تصريح کرد: 36 سال است که کار مربي‌گري مي‌کنم و فکر مي‌کنم با توجه به کار با بازيکنان کشورهاي مختلف مي‌توانم از اين تجربه‌ها استفاده کنم. اين تجارب براي اينکه در اين فرصت کم با شرايط تيم آشنا شوم به کارم خواهد آمد.

اين مربي تأکيد کرد: مسئوليت و وظيفه خودم را مي‌دانم و ترسي از کار ندارم. کسي که مي‌ترسد يک سگ مي‌خرد تا از او محافظت کند اما من نياز به سگ ندارم و محافظ نمي‌خواهم چرا که کارم را بلدم.

خوزه گفت: به خودمان و کارمان اطمينان و اعتماد داريم و آماده‌ايم با چالش‌ها و مشکلات مواجه شويم. با آرامش، اعتماد به نفس و با اعتقادي که داريم مي‌توانيم کارها را پيش ببريم. باشگاه به من اعتماد کرده و من مي‌خواهم پاسخ مناسبي به اعتماد باشگاه بدهم و هر کاري که از دستم برآيد انجام مي‌دهم.

خوزه اضافه کرد: در سال 2001 که به مصر رفتم فقط مي دانستم اين کشور تاريخ خيلي غني دارد و فقط اهرام ثلاثه را مي‌شناختم. با اين حال در سال 8 سال حضورم در اين کشور 20 جام به دست آورده‌ام که 8 تاي آن قاره‌اي بود. 3 بار در جام باشگاه هاي جهان حاضر شديم و سه رکورد آفريقايي، قاره‌اي زديم. اميدوارم همان موفقيت‌ها و خوشحالي‌ها را اين بار در ايران تکرار کنيم.

وي در پاسخ به احتمال اضافه شدن دستيار ايراني ديگري به کادر فني پرسپوليس گفت:کادر فني ما کامل شده است و کسي دگيري اضافه نخواهد شد. فقط يک مربي دروازه بان ها که در چند سال اخير با من کار کرده است از چند روز ديگر به ايران مي آيد. تنها مربي ايراني کادر فني هم محسن عاشوري است.

سرمربي پرسپوليس در پاسخ به سوالي درباره ارتباطش با کارلوس کي روش سرمربي تيم ملي ايران گفت: من در اينجا پيرامون تيم ملي صحبت نمي کنم و فقط به سوالات راجع به پرسپوليس پاسخ خواهم داد.

وي درباره اينکه آيا قولي براي قهرماني پرسپوليس مي دهد تاکيد کرد: در مصر هيچگاه قول قهرماني ندادم و فقط به همه قول مي دهم که تمام توانم را براي اعتبارم به کار برم. در آفريقا و خاورميانه کار کرده ام و مي دانم که در پرسپوليس مسئوليت سنگيني دارم. در سال اول حضور در مصر مصر هيچ عنواني به دست نياوردم اما مديران الاهلي حوصله به خرج دادند و من را حفظ کردند که نتيجه اين حوصله را هم ديدند.

وي تصريح کرد: در پرسپوليس هم قولي براي رسيدن به قهرماني نمي دهم و فقط قول مي دهم در رده دوازدهم جدول قرار نگيريم.

ژوزه درباره تجربه اش از شهرآوردها گفت: مي دانم که در بسياري از کشورها بردن شهرآورد از قهرماني ليگ هم مهمتر است اما براي ما هدف اصلي قهرماني در ليگ است. من در پرتغال، ارمنستان و مصر چند دربي را برده ام که در در پرتغال پيروزي با نتيجه هفت بر يک تاريخي شد. اميدوارم اين سنت در ايران تکرار شود.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : شنبه 1391/04/17 17:07

رويانيان مطرح کرد:
[h=1]پرسپوليس درجذب بازيکن بامربيان ملي مشورت کرد[/h]
[h=2]مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت:باعث افتخار است باشگاه بزرگي مانند پرسپوليس در جذب بازيکنان اميد و جوانان با مربيان ملي مشورت کند.[/h]


محمد رويانيان، مديرعامل باشگاه پرسپوليس در زمينه جذب بازيکنان جوانان و اميد توسط باشگاه پرسپوليس، ضمن بيان مطلب فوق گفت: باعث افتخار است باشگاه بزرگي مثل پرسپوليس با مربيان ملي مشورت کند، زيرا فلسفه وجودي سرمربيان تيم‌هاي پايه ملي تعامل با باشگاه‌ها در جهت ارتقا و پيشرفت جوانان و فوتبال ايران است.

وي درهمين خصوص افزود: متاسفانه مطالبي در خصوص معرفي چهار بازيکن از تيم جوانان و اميد به پرسپوليس مطرح شده که باعث تاسف است. اگر يارگيري‌هاي پرسپوليس را اينچنين تعبير مي‌کنند، حتما چند روز ديگر هم مي‌خواهند بگويند؛ هفت بازيکن تيم ملي را که در اين فصل پرسپوليس به خدمت گرفته، از طريق ساخت و پاخت با "کارلوس کي‌روش" بوده است.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس که با سايت اين باشگاه صحبت مي‌کرد، ادامه داد: چرا زماني که چهار نفر از جوانان کشور را به خدمت مي‌گيريم وارد فاز اتهام مي‌شويد؟ من رسما اعلام مي‌کنم با کليه بازيکناني که از تيم جوانان گرفته‌ايم شخصا گفتگو کردم. من با آنها و خانواده‌هاي‌شان نشست داشتم و بعد از چندين جلسه با آنها قرارداد بستم.

وي تصريح کرد: متاسفانه عنوان کردن جملاتي تحريک آميز از مواردي است که آقايان مستمسک قرار دادند تا ذهن مديران باشگاه‌ها را مشوش کنند که اگر لازم ببينم به تمامي مردم و رسانه‌ها اعلام مي‌کنم همين آقاياني که هم اکنون چنين صحبت‌هايي را مطرح مي‌کنند کدام دلال‌ها را به من معرفي کردند تا از آنها بازيکن بگيرم و من محکم جلوي آنها ايستادم، حتي اگر لازم باشد اسامي دلالاني که همين آقايان به من معرفي کردند را اعلام خواهم کرد.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس اظهار داشت: در زمينه جذب بازيکن، خودم شخصا وارد عمل شدم. اگر کسي بتواند ثابت کند که يک ريال پول به دلالي داده باشم حاضرم بزرگترين مجازات‌ها را به جان بخرم ولي آقايان مدعي شما به من بگوئيد چرا اين دلالان را به من معرفي کرديد؟!

رويانيان در ادامه با اشاره به زحماتي که يکي از مربيان تيم‌هاي ملي در جهت ارائه مشورت به وي متحمل شده است، گفت: من به اين مربي بااخلاق افتخار مي‌کنم، او را دوست دارم و هرجا هم باشد از وي مشورت مي‌گيرم.

وي ادامه داد: آرزو دارم براي برنامه‌هاي بزرگي که در باشگاه پرسپوليس داريم و همچنين در جهت توسعه فوتبال تيم‌هاي پايه با اين مربي باارزش و همچنين مربيان ديگر تيم‌هاي پايه ملي ارتباط تنگاتنگي داشته باشم و اين کار را با افتخار انجام مي‌دهم.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس تصريح کرد: اگر با مربيان تيم‌هاي ملي کشور ارتباط تنگاتنگ داشته باشيم آنگاه مي‌توان به توسعه فوتبال ملي و ساختن جوانان ارزشي و برومند و باشگاه‌هاي حرفه‌اي و مولد افتخار کرد.
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : شنبه 1391/04/17 19:43


[h=1]گزارش تمرين امروز پرسپوليس[/h]
[h=2]تمرين امروز بعدازظهر پرسپوليس در غياب غلامرضا رضايي برگزار شد.[/h]



تمرينات تيم فوتبال پرسپوليس در نوبت بعدازظهر امروز از ساعت 18:10 دقيقه در ورزشگاه درفشي‌فر آغاز شد. در اين تمرين ابتدا بازيکنان به آقا وسط پرداختند و سپس در 4 گروه 5 نفره به مدت دو وقت 10 دقيقه‌اي به کارهاي هوازي در عرض و طول زمين تمرينات خود را ادامه دادند.

در مرحله بعدي به پاسکاري تک ضرب و سپس فوتبال با يک دروازه بزرگ و 2 دروازه کوچک در نيمه زمين در قالب دو تيم بنفش و سفيد پرداختند.

* حدود 250 هوادار در تمرين امروز ديده مي‌شد، آنها به شدت کريمي را تشويق کردند.

* گروه آناليز سرمربي پرسپوليس نيز امروز از روي سکوها از تمرين فيلمبرداري کرد.

* ژوزه در 40 دقيقه تمرين کنار زمين نظاره‌گر بود و فقط به يادداشت‌برداري پرداخت و سپس در فوتبال دسته‌گرمي در نقش داور بود و هر لحظه که احساس مي‌کرد، بازيکنان اشتباه کردند، بازي را نگه مي‌داشت و به آنها تذکري جدي مي‌داد.

سرمربي پرسپوليس به کريم انصاري‌فرد در خصوص حرکتش در محوطه 18 قدم، محسن بنگر به بازي سازيش از دفاع به حمله و به محمد نوري بابت دادن پاس‌هاي پشت دفاع تذکراتي داد.

وي همچنين از سوسا مي‌خواست که بيشتر در ميان زمين درگير شود و به مهاجمان حريف اجازه خودنمايي ندهد.

* فريادهاي ژوزه در تمرين امروز نيز در نوع خود بسيار جالب بود.

* غلامرضا رضايي به دليل مصدوميت در رختکن کار خود را دنبال کرد.

* در صحنه‌اي محسن بنگر برخورد شديدي با فشنگچي داشت. همين موضوع باعث شد تا خوزه بالاي سر او بيايد و موهاي او را به شوخي بکشد که موجب خنده ساير بازيکنان شد.

* در ميانه تمرين ژوزه که در ابتداي کار از عملکرد بازيکنان چندان راضي نبود، تمرين را نگه داشت و به مدت 10 دقيقه با بازيکنان طبق يادداشت‌هايي که کرده بود به گفت‌وگو پرداخت. در اين ميان کريمي و مهدوي‌کيا نيز دقايقي صحبت کردند.

* 2 هوادار خانم نيز به صورت يواشکي به داخل ورزشگاه درفشي‌فر آمده بودند که پس از دقايقي توسط ماموران حراست ورزشگاه به بيرون هدايت شدند.

* يکي از دستياران خوزه به دليل کمبود بازيکن مجبور شد که در فوتبال دسته‌گرمي به ميدان برود.

* ژوزه به بازيکنان هشدار مي‌داد که بايد با دو پاي خود به توپ ضربه بزنند و در هنگام فوتبال بايد پاس‌هاي بيشتري را با هدايت توپ به يکديگر بدهند.

* در فوتبال دست‌گرمي ژوزه آنقدر به بازيکنان تاکيد داشت که بالاخره براي هر زدن گل بازيکنان حداقل 35 ضربه پاس به يکديگر مي‌دادند. اين موضوع باعث شد تا سرمربي پرسپوليس در انتهاي تمرين براي بازيکنان دست بزند و از آنها تشکر کند. اين نوع تمرين شبيه فوتبال بارسلونا بود که بازيکنان زير لبي با يکديگر صحبت مي‌کردند و مي‌گفتند امروز بارسلونا شده‌ايم.

* هواداران پلاکاردي با خود با عکس کريمي، رويانيان و مهدوي‌کيا به ورزشگاه آوردند که روي آن نوشته شده، مدير بالياقت، جادوگر با صداقت و پرسپوليس با غيرت.

* حميد درخشان نيز در تمرين امروز پرسپوليس حضور داشت.

* تمرين امروز پرسپوليس ساعت 19:30 به پايان رسيد.
 

sahar.adidas

عضو جدید
کاربر ممتاز
من پرسپولیسی نیستم ولی خیلی تیم با حالی دارین 4 میلیارد به مربی میدین که قول بده دوازدهم نشه!! اینم مدرکش http://www.entekhab.ir/fa/news/68982

خب عزیزم پرسپولیسی نیستی کار اشتباهی کردی اومدی اینجا...:D..!!!!.....دیگه تکرار نشه!!....:)
شما اگه میتونین 4میلیارد بدین ب مربیتون ک ی وقت سیزدهم نشین!!!....
میتونیین؟؟؟ فتل میتونه؟؟؟؟....:D
 

amirIIX

عضو جدید
خب عزیزم پرسپولیسی نیستی کار اشتباهی کردی اومدی اینجا...:D..!!!!.....دیگه تکرار نشه!!....:)
شما اگه میتونین 4میلیارد بدین ب مربیتون ک ی وقت سیزدهم نشین!!!....
میتونیین؟؟؟ فتل میتونه؟؟؟؟....:D
من اگه 4 ملیارد داشتم که خرج علم کشور می کردم که این قدر ادم بی سواد تو فوتبال ایران پیدا نشه که نتونن یک جام حذفی برگزار کنن
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
زمان ارسال : شنبه 1391/04/17 12:42


پرسپوليس تنديس علي کريمي را مي‌سازد


مسئولان باشگاه پرسپوليس تنديس علي کريمي را مي سازند.

علي کريمي يکي از بازيکناني است که در سراسر جهان طرفداران خاص خودش را دارد. اين بازيکن که به جادوگر فوتبال آسيا شهرت دارد، هميشه جزء بازيکناني بوده که از سراسر جهان آخرين وضعيت او را پيگيري مي‌کردند و دوست داشتند تا بيوگرافي علي کريمي را بدانند.

از همين رو مسئولان باشگاه پرسپوليس و در رأس آن سردار رويانيان مديرعامل باشگاه اقدام به تهيه تنديسي از علي کريمي کردند تا آن را به علاقمندان اين بازيکن در سراسر جهان ارائه دهند.

گفتني است در اين تنديس بيوگرافي کامل علي کريمي و خاطرات دوران زندگي و دوران فوتبالي‌اش طراحي شده است.

اين تنديس تا دو ماه آينده قرار است به علاقمندان اين بازيکن ارائه شود.

چه عالی ......خدا کنه زودتر بیاد من میخرمش ...
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
من پرسپولیسی نیستم ولی خیلی تیم با حالی دارین 4 میلیارد به مربی میدین که قول بده دوازدهم نشه!! اینم مدرکش http://www.entekhab.ir/fa/news/68982

خوب نخواسته قول قهرمانی بده چون حرفه اییه ...نه میمومد مثل بازیکنای جوگیر استقلال که هنوز جوهر قراردادشون خشک نشده میگفت امسال 100 درصد قهرمانیم ....بهرحال باید یه فرقی بین حرفه ایی ها و آماتورها باشه ......
عزیز خبر نداری این 4 میلیارد پول من و تو نه یک باشگاه من که ار فوتبال ایران بدم میاد هم تیم های باشگاهیش هم تیم ملیش
دوست عزیز اگه این پول تو فوتبال خرج نشه مطمئن باش به جیب من و شما هم نمیاد فوقش یه جایی دیگه مثل فوتبال یا بدتر از فوتبال ، خرج میشه یا اختلاس میشه ......پس چه بهتر که حداقل باهاش دل 4تا جوون رو شاد کنیم ...:D ...
زنده باد سردار سرخ ...
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : شنبه 1391/04/17 15:12


[h=1]چيذري: خودم مقصر هستم[/h]
[h=2]بدنساز سابق پرسپوليس گفت: اشتباه کردم که در شروع کارم بدون قرار داد مشغول به کار شدم، با اين حال دلخور نيستم و براي پرسپوليس آرزوي موفقيت مي‌کنم.[/h]


فرهاد چيذري ، در مورد جدايي از پرسپوليس اظهار داشت: روز اولي که قرار بود به جمع قرمز پوشان اضافه شوم با خود رويانيان حرف زدم و او قبول کرد که من به پرسپوليس بيايم اما اکنون امري طبيعي است که وقتي يک گروه خارجي به تيمي بيايند قبلي‌ها را نخواهند.

وي افزود: اگر کالدرون و يا متسو به پرسپوليس مي‌آمدند من همچنان بدنساز اين تيم بودم اما اين اتفاق نيفتاد و من هم هيچ دل پري از رويانيان و مسئولان باشگاه ندارم.

به نقل از فارس، چيذري ادامه داد: از سوي باشگاه پرسپوليس به من پيشنهادي به عنوان مسئول بدنسازي تيم‌هاي باشگاه ارائه شده است اما فعلا هيچ خبري نيست. من دوست دارم کارم را زمين بازي دنبال کنم و دوست ندارم از الان به دنبال پشت ميز نشيني باشم

بدنساز سابق پرسپوليس در پاسخ به سؤالي که آيا اين برخوردها با شما خوب بود يا خير گفت: من از هواداران و رويانيان تشکر مي‌کنم و هيچ وقت اين عزيزان را فراموش نمي‌کنم اما مقصر خودم بودم. 6 ماه پيش بدون قرار داد کارم را در پرسپوليس شروع کردم چون دست دادم و گفتم من هستم اما نمي‌دانستم اين دست دادن تنها کافي نيست اما باز هم مي‌گويم از هيچ کس ناراضي نيستم اما کاش به من مي گفتند که موقتي هستم.

وي افزود: پرسپوليس در حال حاضر شرايط بسيار خوبي دارد و من تا آنجا که توانستم بازيکنان را از خطر مصدوميت دور کردم. از بزرگتر خودم کماسي چيزهايي ياد گرفتم و هميشه سعي مي‌کنم آنها را آويزه گوشم کنم.

وي در پاسخ به سؤالي چرا با آمدن خوزه با او صحبت نکردي نيز گفت: روزي که خوزه به تمرينات ما آمد اصلا ترسيدم به سمتش بروم. او پرتغالي حرف مي‌زد و عصباني بود البته ايشان مربي بزرگي است و جام‌هاي زيادي گرفته. من براي او آرزوي موفقيت مي‌کنم. من با عشق به پرسپوليس آمدم و خوشبختانه در هر جايي که بودم موفق عمل کردم.

وي افزود: فقط اميدوار هستم که در فوتبال ما بيشتر به بدنسازهاي ايراني بهاء دهند تا کار خود را دنبال کنند و بتوانند موفق شوند. من در شرايطي پرسپوليس را ترک مي‌کنم که بازيکنان روزي 11 کيلومتر مي‌دويدند و حدود 70 درصد آماده بودند.

 

Anarchist

اخراجی موقت
کاربر ممتاز
من پرسپولیسی نیستم ولی خیلی تیم با حالی دارین 4 میلیارد به مربی میدین که قول بده دوازدهم نشه!! اینم مدرکش
http://www.entekhab.ir/fa/news/68982
خب وقتی گروهبان قلعه نویی یه ملیارد میگره به نظرمن خوزه باید 10 میلیارد بگیره 4میلیارد که چیزی نیست این از بحثه قرارداد
درباره این قولی هم که داده با این کارش فشار رو از روی تیم برمیداره هیچ مربیه حرفه ی تو دنیا نمیاد قول بده که من تیم رو قهرمان میکنم خب همین چیزاس که تفاوت خوزه با قلعه نویی رو مشخص میکنه دیگه:D
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : شنبه 1391/04/17 13:46


[h=1]عاشوري: ديگر مصاحبه نخواهم کرد[/h]
[h=2]مربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: به دلايل حرفه‌اي از اين به بعد هيچ وقت مصاحبه نمي‌کنم.[/h]


محسن عاشوري پس از انتخابش به عنوان دستيار دوم خوزه اظهار داشت: با توجه به حضور سرمربي خوب پرسپوليس از اين به بعد رسما کار من با اين تيم شروع شده است و باتوجه به شرايط حرفه‌اي ديگر از امروز به بعد مصاحبه نمي‌کنم.

وي افزود: اين موضوع را بر حسب بي‌ادبي نگذاريد بلکه به خاطر شرايط حرفه‌اي است. از کليه خبرنگاران و هواداران بابت حمايتشان در چند وقت اخير از پرسپوليس و همچنين موضوع مصاحبه نکردن من تشکر و سپس عذرخواهي مي‌کنم.

عاشوري ادامه داد: در مورد تمام مسائل فني و غيرفني خود خوزه از اين به بعد صحبت مي‌کند و اگر از من خواستند در خدمت رسانه‌ها خواهم بود. اميدوار هستم که همه با هم بتوانيم به پرسپوليس کمک کنيم.

عاشوري در پايان با اشاره به برگزاري تمرينات پشت درهاي بسته گفت: از تک تک هواداران پرسوپليس مي‌خواهم از من دلگير نباشند من هرچه دارم از آنهاست و اگر تصميمي گرفته بودم به صلاح تيم بود.هواداران واقعي پرسپوليس هميشه مشخص هستند اما برخي اوقات هم بعضي ها براي مسائلي به تمرين مي‌آمدند که من مجبور مي‌شدم تمرينات را بدون حضور هوادار برگزار کنم چون بايد آ‌رامش تيم را نگه مي‌داشتم.

 

amirIIX

عضو جدید
بر نخوره به پرسپولسی ها ولی اگه یکی از خیابون های تهران برداری بهش 100 ملیون بدی بهتر از این مربی ها کار می کنن من نه پرسپولسیم نه استقلالی اصلا برای اینکه بتون ثابت بشه گور بابا استقلال کلا گور بابا فوتبال ایران که به زودی کلا از بین می خواد بره یعنی در جوامع بین ال مللی وجود نداشته باشه
 

MEHRDAD.RAPID

عضو جدید
همین مربی که قول قهرمانی نداه تومصر هم قولی نداد و هشت تا جام گرفت که سه تاش قاره ای بود.الانم اگه قول نداده از حرفه ای بودنشه.فک نکنم قلعه نوع تو عمرش ده تا جامو دیده باشه
اگه پولی هم گرفته نوش جونش بهتر از اینکه بعضی ها بخورنش و هیشکی ندونه کجا رفته.
به کوری چشم دشمنای ارتش سرخ اسیا
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : يکشنبه 1391/04/18 12:52


[h=1]قرارداد روبرتو ده سوسا با پرسپوليس ثبت شد[/h]
[h=2]قرارداد 'روبرتو ده سوسا رزنده ' بازيکن برزيلي تيم فوتبال پرسپوليس تهران به طور رسمي با باشگاه پرسپوليس به ثبت رسيد.[/h]


ده سوسا امروز (يکشنبه) با حضور در هيات فوتبال استان تهران قرارداد دوساله خود را با باشگاه پرسپوليس ثبت کرد.

پيش از اين، علي کريمي، مهدي مهدوي کيا، محمد قاضي، مهرداد پولادي، شهاب گردان، جواد کاظميان، محسن بنگر، سيدجلال حسيني، حسين ماهيني، غلامرضا رضايي، عليرضا نورمحمدي، محمد نوري، سامان آقازماني، هادي نوروزي، محمدرضا خانزاده، حميدرضا علي عسگري، کريم انصاي فرد و افشين اسماعيل زاده قراردادهاي خود را با باشگاه پرسپوليس ثبت کرده بودند.

قرارداد آقازماني، خانزاده، انصاري فرد و اسماعيل زاده با باشگاه پرسپوليس سه ساله، قاضي، پولادي، ماهيني، رضايي، نوروزي، علي عسگري دو ساله و قرارداد کريمي، مهدوي کيا، گردان، کاظميان، بنگر، حسيني، نورمحمدي و نوري نيز يکساله است.

فصل نقل و انتقالات که از روز 28 ارديبهشت ماه آغاز شده است، روز 22 تير ماه به پايان مي رسد.
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : يکشنبه 1391/04/18 19:19


[h=1]گزارش تمرين امروز پرسپوليس[/h]
[h=2]تمرين امروز پرسپوليس با حضور علي پروين و خانزاده بازيکن جديد اين تيم برگزار شد.[/h]


تمرينات تيم فوتبال پرسپوليس از ساعت 18 بعد از ظهر امروز در ورزشگاه درفشي‌فر پيگيري شد. در اين تمرين بازيکنان مرور کارهاي تکنيکي را در دستور کار خود داشتند.

* علي پروين ميهمان ويژه تمرين امروز بود، وي خوش و بشي با ژوزه سرمربي پرسپوليس و بازيکنان داشت.

* حدود صد هوادار امروز در پشت درهاي بسته حضور داشتند، آنها با هو کردن بازيکنان و شعار عليه معاونين باشگاه اعتراض خود را به برگزاري تمرينات پشت درهاي بسته اعلام کردند.

* با حضور پروين هواداران به سمت او رفتند و از وي درخواست کردند که اجازه دهند به داخل ورزشگاه بيايند اما پا درمياني پروين هم هيچ فايده‌اي نداشت.

* خانزاده بازيکن پرسپوليس که همراه با تيم ملي زير 22 سال در مسابقات آسيايي حضور داشت امروز براي اولين بار به جمع قرمزپوشان اضافه شد و پس از گفتگو با سرمربي پرسپوليسي‌ها کار خود را با قرمزپوشان رسما آغاز کرد.
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : يکشنبه 1391/04/18 20:26


[h=1]جنجال در تمرين پرسپوليس پاياني ندارد[/h]
[h=2]هواداران تيم فوتبال پرسپوليس با حمله به مأموران حراست ورزشگاه درفشي‌فر دست يکي از آنها را شکستند.[/h]


تمرينات تيم فوتبال پرسپوليس از ساعت 18 امروز در ورزشگاه درفشي‌فر دنبال شد. با تصميم کادر فني و مسئولان باشگاه اين تمرين پشت درب‌هاي بسته برگزار شد اما باز هم هواداران مانند روز قبل در تمرين امروز هم جنجال‌آفرين شدند.

حدود 100 هوادار پرسپوليس قصد ورود به ورزشگاه و شکستن درب ورزشگاه درفشي‌فر را داشتند که با ممانعت يکي از مأموران حراست ورزشگاه مواجه شدند اما اين حمله‌ها به سمت اين مأمور وظيفه‌شناس پايان نيافت تا اينکه حمله هواداران باعث شد تا دست مأمور حراست ورزشگاه درفشي‌فر شکسته شود و اين فرد راهي بيمارستان ميلاد براي مداوا گردد.

حتي نيروي انتظامي نيز پايش به اين ماجرا باز شد که يکي دو نفر از حادثه‌سازان را دستگير کرد.

روز گذشته نيز در تمرين پرسپوليس سه نفر با سلاح سرد به مأموران حراست ورزشگاه حمله‌ور شده بودند.
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
4 نفر در تمرين پرسپوليس دستگير شدند

4 نفر در تمرين پرسپوليس دستگير شدند

زمان ارسال : يکشنبه 1391/04/18 21:42


[h=1]4 نفر در تمرين پرسپوليس دستگير شدند[/h]
[h=2]پس از درگيري و جنجالي که در تمرين امروز پرسپوليس رخ داد نيروي انتظامي 4 نفر را دستگير کرد.[/h]


تمرين امروز تيم فوتبال پرسپوليس نيز مانند روز گذشته با حاشيه‌هاي خاص خودش توسط هواداران دنبال شد.

حدود 120 هواداري که در مقابل درب ورزشگاه درفشي‌فر حضور داشتند پس از درگيري با مأموران حراست و حمله به سمت داخل ورزشگاه دست يکي از مأموران حراست ورزشگاه درفشي‌فر را شکستند.

از همين رو نيروي انتظامي با حضور پررنگ در مقابل اطراف درب ورزشگاه درفشي‌فر 4 نفر از متخلفان را دستگير کرد و آنها را براي بازپرسي به کلانتري برد.

همچنين مأموران نيروي انتظامي در مقابل درب ورزشگاه درفشي‌فر و هواداران هشدار دادند که هرگز حق ندارند نظم و انضباط خيابان‌هاي اطراف ورزشگاه را به هم بريزند در صورتي که اين مشکل پيش آيد با متخلفان باز هم برخورد جدي خواهد شد.

اين موضوع در شرايطي است که متأسفانه در چند وقت اخير شاهد مشکلات زيادي در تمرين تيم فوتبال پرسپوليس هستيم و فقط متأسفانه چند جواني که به عنوان مأموران حراست ورزشگاه هستند در اين وسط دچار مشکلاتي شده‌اند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
فوتباليست 17 ساله برزيلي جان باخت


بازيکن 17 ساله برزيلي در حين يک مسابقه فوتبال دچار مرگ ناگهاني شد.

به گزارش خبرگزاري اسپانيا، آرژونا لوييش وينوتو راموس که در تيم سائوبرناردو برزيل عضويت داشت، در ديدار بامداد يکشنبه در برابر پورتوگيزا در رقابتهاي نوجوانان ايالت سائوپائولو، درگذشت.

او در حين ديدار ناگهان بر زمين افتاد و دچار تشنج شد اما با وجود انتقال سريع به بيمارستان پزشکان از درگذشت وي به علت ايست قلبي خبر دادند. پزشک باشگاه اعلام کرد اين بازيکن هيچ سابقه بيماري و مشکلات قلبي نداشته است.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
احتمال پخش برنامه 90 پیش از شروع لیگ برتر





مرجع خبری پرسپولیس :

این احتمال وجود دارد که عادل فردوسی پور دوشنبه آینده درست 3 روز مانده تا شروع دوازدهمین دوره لیگ برتر، برنامه 90 را روی آنتن ببرد. به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ با توجه به قرار گرفتن نام فردوسی پور در فهرست گزارشگران اعزامی به المپیک لندن، به احتمال فراوان برنامه 90 در هفته های ابتدایی لیگ برتر دوازدهم پخش نخواهد شد.

با این حال پیشنهاد قرار گرفتن این برنامه در کنداکتور پخش شبکه سه برای دوشنبه آینده یعنی 3 روز مانده تا شروع مسابقات لیگ وجود دارد. البته خود فردوسی پور می گوید هنوز تصمیمش را برای پخش برنامه در دوشنبه آینده نگرفته است.
ظاهرا فردوسی پور تمایل دارد 90 را پس از بازی های المپیک با دکور و آیتم های جدید روی آنتن ببرد، اتفاقی که به طور قطع زمان زیادی را طلب می کند و شاید تا نزدیک دربی 75 طول بکشد.
حالا باید دید فردوسی پور دوشنبه 26 خرداد یک برنامه از سری جدید 90 را با همان شکل و شمایل سابق روی آنتن خواهد برد یا برای پر شدن خلاء 90 در دوشنبه شب ها باید تا اواخر مرداد منتظر بمانیم!

 

Similar threads

بالا