کلوپ طرفداران پرسپولیس

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
زمان نشست خبري مانوئل خوزه اعلام شد

زمان نشست خبري سرمربي جديد تيم فوتبال پرسپوليس اعلام شد.

در حالي که قرار بود سرمربي جديد تيم پرسپوليس پس از پايان تمرين روز گذشته با خبرنگاران صحبت کند ، اما باشگاه پرسپوليس نشست خبري را براي خوزه تدارک ديد و از همين رو وي فردا از ساعت 12 در هتل آکادمي پاسخگوي سؤالات خبرنگاران خواهد بود. همچنين تمرين فردا راس ساعت 10 صبح بدون حضور اهالي رسانه و هواداران اين تيم در ورزشگاه درفشي*فر برگزار خواهد شد. تيم فوتبال پرسپوليس در هفته اول ليگ برتر در آبادان ميهمان نفت خواهد بود.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
شمس: با توهین نژادپرستانه گزارشگر برخورد شود/ آه فوتسالیست ها پشت پرسپولیسی ها است


ارتش سرخ دات كام: حسین شمس در گفت وگویی عنوان کرد: پس از 4 ماه هجمه ناجوانمردانه درباره یکی از باشگاه ها سکوت خود را می شکنم و صحبت هایی را در این زمینه انجام می دهم که تاکنون جواب آنها را ندادم، باید بگویم روز گذشته گیتی پسند در یک بازی که کاملا تبانی شده بود توانست نماینده ژاپن را شکست دهد و بازیکنان آنها را خریده بود و احتمالا اگر در دیدار امشب هم این تیم به قهرمانی دست یابد تمام بازیکنان ازبک را خریده است و با تبانی به قهرمانی آسیا دست یافته است.
وی با اشاره به برگزاری یک برنامه تلویزیونی خاطرنشان کرد: یکی از تهیه کنندگان و مجریان تلویزیونی که این مسائل را به وجود آورد و فوتسال را به این حواشی برد در راس نابودی فوتسال قرار دارد. تمام این مسائل زیر سر ایشان بود. او در حمایت از یکی از باشگاه ها که با آنها در ارتباط است مسائلی را در فوتسال مطرح کرد که باعث نابودی آن شد. این مجری مسائلی را درباره دلالی و فساد در فوتبال مطرح می کند که مافیای رسانه در دست او است.
وی افزود: این گزارشگر در یک گاف بزرگ در حالی که در همه جا با نژاد پرستی مبارزه می شود مهاجم تیم فوتبال ایتالیا را به یک حیوان تشبیه کرد. در حالی که تماشاگران به خاطر توهین های نژاد پرستانه جریمه می شوند او مهاجم سیه چرده ایتالیایی را به یک شخصیت در کارتونسرندیپیتی تشبیه می کند. ما قدیمی ترها می دانیم که منظور او چه شخصیتی بود. ایشان مقابل 70میلیون بیننده ایرانی چنین توهینی انجام می دهد، منتظر هستیم نهادهای مرتبط برخورد لازم را با او انجام دهند.
شمس خاطرنشان کرد: از تمام فوتسال دوستان تقاضا دارم تا این برنامه را تحریم کنند تا زمانی که او به صورت رسمی از تیم فوتسال گیتی پسند و مردم اصفهان به خاطر این مسائل عذر خواهی کند. من ماه ها برابر حملات این آقایان سکوت کردم حملات بی ادبانه آقایانی که باعث شد که قهرمانی زیر سؤال برود هم اکنون مدارکی دارم که اگر لازم باشد در اختیار مراجع ذیصلاح قرار می دهم تا پشت پرده همه این مسائل مشخص شود.
وی افزود: بیایید بار دیگر با حضور کارشناسان فیلم بازی گیتی پسند و پرسپولیس و همچنین فولاد ماهان و منصوری را تماشا کنیم، ببینید که چه اتفاق های در این 2 بازی رخ داد؛ بچه های مظلوم پرسپولیس نیز در این وسط قربانی شدند. آقایان می روند با یک بازیکن یک میلیارد و 800 میلیون قرار داد می بنندند اما از آنجا که آه و ناله فوتسالیست ها پشت آنها است که برابر صبا 2 بر صفر شکست می خورند. مطمئن باشید تا زمانی که چنین ناجوانمردانگی های وجود داشته باشد این تیم نتیجه نخواهد گرفت.
مدیر فنی سابق گیتی پسند خاطرنشان کرد: تمام این مسائل زیر سر مجری تلویزیونی است که از تیم محبوب خود که نتوانست بود قهرمان مسابقات شود حمایت کرد تا قهرمانی را به آنها برگرداند. وجدان تمام افراد آگاه است خوشبخانه گیتی پسند با قهرمانی در جام باشگاه آسیا آب رفته را به جوی باز خواهد گرداند گیتی پسند با قهرمانی نشان خواهد داد که سال گذشته نیز تیمی به مسابقات رفته بود که مستحق این موضوع نبود، اگر سال گذشته فولاد ماهان به این مسابقات اعزام می شد چنین آبروریزی به وجود نمی آورد که ابهت فوتسال ایران زیر سؤال برود و قدرت همیشگی خود را از دست بدهیم.
وی بار دیگر به توهین نژاد پرستانه گزارشگر در جام ملت های اروپا اشاره کرد و گفت: امیدوارم دستگاه های نظارتی به این توهین نژاد پرستانه عکس العمل نشان دهند. تقاضا دارم فوتسالی ها این برنامه را تحریم کنند تا زمانی که به صورت رسمی از جامعه فوتسال عذرخواهی کند.
شمس درباره کنارگیری برخی باشگاه ها از لیگ برتر فوتسال خاطرنشان کرد: به محمد عباسی، وزیر ورزش و جوانان التماس کردم تا به این اوضاع رسیدگی کند اما متاسفانه او هیچ کاری انجام نداد، متاسفانه در این رشته هیچ شخصی پدری نمی کند. لج و لجبازی های در این زمینه وجود دارد کمیته فوتسال از مواضع خود پایین نمی آید و فولاد ماهان هم به همین شکل. فولاد پس از 2 سال از فوتسال کناره گیری خواهد کرد و این به ضرر این رشته خواهد بود. نشسته ایم و حال مریض را نگاه می کنیم تا جان دهد. امیدوارم که مسئولان فدراسیون دخالت کنند و شرایط را به روال عادی خود بازگرداند.
شمس درباره رای کمیته استیناف مبنی بر تبانی بودن خاطرنشان کرد: نمی دانم مسئولان کمیته اسیناف چگونه می خواهند جواب خدا را بدهند؟ امیدوارم که در آن دنیا بتوانند با این مسئله روبه رو شوند. در یک رای ناجوانمردانه قهرمانی از گیتی پسند گرفته شد و حتی شنیده ام که پول قهرمانی را هم به منصوری داده اند در حالی که هنوز دیوان عدالت اداری به آن رسیدگی نکرده است.
شمس درباره حضورش در کمیته فوتسال عنوان کرد: پیشنهادهایی در این زمینه مطرح شده و هنوز معلوم نیست که من عضو آن 5 نفر باشم یا نه. به هر با تمام ناملایماتی که دیده ام قصد دارم به فوتسال کمک کنم، البته می دانم که صحبت هایی که هم اکنون کردم مافیای رسانه ای مرا تحت فشار قرار خواهد داد اما دلم برای فوتسال می طبد و نمی توانم سکوت کنم.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
مرجع خبری پرسپولیس : باشگاه پرسپولیس برای شهاب گردان و حسین ماهینی منزل مسکونی اجاره کرد.
به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ حسین ماهینی و شهاب گردان 2 بازیکن جدید سرخپوشان در آپارتمان خود مستقر شدند تا با تمرکز بیشتری برای حضور موثر در تمرینات پرسپولیس آماده شوند.
باشگاه پرسپولیس برای این 2 بازیکن آپارتمان در محله جنت آبادان تهران اجاره کرده است تا برای حضور در تمرینات سرخپوشان (در مجموعه درفشی فر) کمترین دردسر را داشته باشند.خبر دیگر اینکه روبرتو سوسا هافبک دفاعی برزیلی سرخپوشان که این روزها به همراه مدیربرنامه هایش در درفشی فر حاضر می شود، در حاشیه تمرین دیروز از وضعیت خود در پرسپولیس ابراز رضایت کرد و گفت تمام تلاش خود را برای ارائه بهترین عملکرد در ترکیب این تیم به کار خواهد بست.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
س جديد باشگاه اوساسونا اعلام کرد جواد نکونام هافبک ايراني اين باشگاه فصل آينده در پامپلونا حضور نخواهد داشت.

ميگل آرچانکو در نخستين نشست خبري خود به عنوان رئيس باشگاه اوساسونا گفت: قطعا نکونام فصل آينده در اوساسونا نخواهد بود. او در اولين فصل حضور خود نمايش بسيار خوبي داشت اما نتوانست اين روند را ادامه دهد، شايد يکي از دلايل آن خستگي او از حضور در اوساسونا بوده است.

وي خاطرنشان کرد: ما از هم اکنون به دنبال جانشيني براي او خواهيم بود البته اين گزينه بايد هم از نظر فني و هم از نظر اقتصادي با شرايط ما سازگار باشد. در شرايط فعلي به دليل اوضاع بد اقتصادي نمي توانيم دستمزد نکونام را بپردازيم.

اين در شرايطي است که دو باشگاه استقلال و پرسپوليس علاقه خود را براي جذب اين بازيکن اعلام کرده اند اما اوساسونا 2.5 ميليون يورو براي فروش او طلب کرده است.

اوساسونا تلاش مي کند با فروش بازيکنان کليدي خود از جمله جواد نکونام و دژان لکيچ وضعيت بد اقتصادي اش را سامان بخشد و با جذب بازيکنان جوان و ارزان فصل آينده را آغاز کند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
رضا شاهرودی: مگر پرسپولیس بزرگتر ندارد، شیرینی می خواهد سرپرست شود!


ارتش سرخ دات كام: پيشکسوت فوتبال کشورمان که هواداران بازی های به یاد ماندنی او را به یاد دارند در واکنش به شایعه سرپرست شدن سعید شیرینی در پرسپولیس تهران حرف های جالبی را به زبان آورد. رضا شاهرودی گفت: وقتی که این شایعه را شنیدم واقعا تعجب کردم مگر می شود چنین اتفاقی را شاهد بود؟ این آقا که اصلا سابقه ورزشی ندارد سرپرست پرسپولیس شود؟ پرسپولیس جایگاه بزرگان است که سال ها برای این تیم عرق ریخته اند و حاضر هستند بدون چشم داشت در این تیم کار کنند.

وی ادامه داد: این حق پیشکسوتان پرسپولیس است که نماینده ای در قالب پست سرپرستی روی نیمکت داشته باشند. باید به حال نیمکتی که چنین افرادی تحت عنوان نام سرپرست روی آن می نشینند گریه کرد. مگر این تیم بزرگتر ندارد؟ سرپرست پرسپولیس باید یک پرسپولیس ی باشد و درد این تیم را کشیده باشد. نه این که به واسطه ارتباطات روی نیمکت بنشیند و در واقع باید از رویانیان انتقاد کرد که می خواهد چنین کند.

شاهرودی افزود: مگر استقلال سال گذشته از انتخاب منصور پور حیدری به عنوان سرپرست متضرر شد؟ چرا باید از این انتخاب استقلالی ها الگو نگيریم و از میان پیشکسوتان خوشنام به عنوان سرپرست روی نیمکت استفاده نکنیم.

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
سيد عليخاني: از رويانيان بعيد است / شيريني از كجا آمده كه بخواهد كمك كند!


ارتش سرخ دات كام: مدافع ملي پوش پرسپوليس تهران در دهه 60 كه اخيرا توسط باشگاه براي بررسي گزينه كه سرمربيگري در پرسپوليس فراخوانده شده بودم كه از شايعه انتخاب سعيد شيريني به عنوان سرپرست جديد باشگاه پرسپوليس ناراحت است. كاظم سيد عليخاني در اين رابطه گفت: سرپرستي در پرسپوليس با نام محمود خوردبين عجين شده است چرا كه سال هاست او در اين پست به پرسپوليس كمك مي كند او سال گذشته با تصميم رويانيان بركنار و زادمهر كه يک پيشكسوت تحصيل كرده است جايگزين وي شد اما اين تغييرات ايرادي نداشت چون يک پرسپوليس ي رفت و يك پرسپوليس ي آمد.

وي ادامه داد: بر كناري زادمهر و شايعه انتخاب يک نفر كه اهل فن نيست و پرسپوليس ي ها او را نمي شناسند به عنوان سرپرست پرسپوليس كمي ابهام برانگيز است.

عليخاني تصريح کرد: از رويانيان تعجب مي كنم چه طور به اين نتيجه رسيده است كه بخواهد شيريني را انتخاب كند او كجاي پرسپوليس بوده است و چه كمكي مي تواند انجام دهد قطعا اعلام نام اين آقا به عنوان سرپرست انتقادات زيادي به همراه خواهد شد و توصيه مي كنم رويانيان پيش از اعلام رسمي نام سعيد شيريني به عنوان سرپرست ، كمي بيشتر فكر كند تا در آستانه بازي هاي ليگ حاشيه اي تيم را تهديد نكند
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
سعید شیرینی: سرپرستی پرسپولیس را تکذیب نمی کنم


ارتش سرخ دات كام: مدیر اجرایی باشگاه پرسپولیس تهران خبرهایی مبنی بر حضورش به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس به گوش می رسد این موضوع را تکذیب نکرد. سعید شیرینی که از افراد مورد اعتماد رویانیان است در پاسخ به این شایعه گفت: هنوز که اتفاقی رخ نداده است و بنده مثل گذشته در پست مدیر اجرایی به فعالیت خود ادامه می دهم ولی هرگز می توانم آینده را پیش بینی کنم و ممکن است هر اتفاقی بیفتد.

وی ادامه داد: موضوع این که من سرپرست پرسپولیس شوم را تایید نمی کنم ولی تکذیب هم نمی کنم.

شیرینی در مورد این که اگر چنین پیشنهاد به او داده شود می پذیرد یا نه؟ عنوان داشت: خدمت به پرسپولیس افتخار است ولی چون پول پیشنهادی نشده نمی توانم حرفی بزنم.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
خبرهایی کوتاه از باشگاه پرسپولیس!


ارتش سرخ دات كام: در حالی که مانوئل پرتغالی چند روزی است در مقام سرمربی، پرسپولیس تهران را تمرین می دهد خبرهایی از این باشگاه پرطرفدار تهرانی به گوش می رسد در ادامه آنها را می خوانید. سر مربی جدید پرسپولیس تهران که بامداد چهارشنبه گذشته به تهران آمد و از صبح روز پنج شنبه در تمرین این تیم حاضر شد به خواسته باشگاه صبح فردا(شنبه) در هتل آکادمی فوتبال روبه روی اصحاب رسانه می نشیند تا پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشد این اولین نشست خبری سرمربی 63 ساله پرسپولیس است که در تهران صورت می گیرد قرار است در این نشست رویانیان و علی پروین هم حضور داشته باشند.

*اعتراض پیشکسوتان پرسپولیس به تصمیم رویانیان

به گفته یک منبع آگاه در باشگاه پرسپولیس قرار است در نشست صبح فردای سرخ پوشان تهران با اصحاب رسانه ، رویانیان سرپرست جدید باشگاه را معرفی نمایند این شخص کسی نیست جز سعید شیرینی معاون اجرایی باشگاه این شایعه با واکنش تند پیشکسوتان پرسپولیس مواجه شده است که مخالف اجرای این تصمیم هستند در پی این خبر یک منبع آگاه دیگر که عضو کمیته پیشکسوتان است و از تهیه طوماری با امضا پیشکسوتان در مخالفت با این شایعه خبر داد.

*دلخوری عاشوری از مدیران باشگاه

گفته می شور محسن عاشوری به شدت از مدیران باشگاه ناراحت است او اعتقاد دارد در روزهایی که تیم سرمربی نداشت و او تنهایی تیم را تمرین می داد مدیران باشگاه مدام از انتخاب یک مربی جدید ایرانی خبر می دادند که قرار است جانشین او شود به ناراحتی عاشوری این را هم اضافه کنید که مربی جدید در اولین حضورش در تمرین کمترین اعتنایی به او نکرد و از عاشورا خواست پشت دروازه چند بازیکن جوان را تمرین دهد.

* ایمون زاید یک شنبه در تهران

بازیکنی که در دربی برگشت لیگ گذشته، آبی های پایتخت را نقره داغ کرد یکشنبه این هفته به تهران می آید تا با مدیران پرسپولیس به مذاکره بنشیند ایمون زائد که پیش از ترک تهران قرار داد داخلی اش را برای لیگ فصل دیگر تمدید کرد این روزها از احتمال عدم همکاری اش با این تیم خبر می دهد به هر حال این بازیکن اهل لیبی یکشنبه پای میز مذاکره می نشیند تا در صورت توافق یکسال دیگر در این تیم بازی کند. در رابطه با ایمون زاید گفته می شود تیم های ذوب آهن و پیکان تهران نیز خواستار جذب او هستند.

*درخواست های دردسر ساز مربی پرتغالی

گفته می شود مانوئل پرتغالی در اولین روزهای حضورش در پرسپولیس تهران به خاطر کمبود برخی امکانات به شدت ناراحت است. به گفته یک منبع آگاه در باشگاه پرسپولیس این مربی 63 ساله در هتل استقلال اسکان یافته بود در اولین شب حضورش ساعت سه بامداد از مسئولان هتل خواست که او را به استخر هتل راهنمایی کنند که با پاسخ منفی مسئولان هتل مواجه شد همین عامل عصبانیت مانوئل را در پی داشت که گمان می کرد این جا همه چیز به وفق مراد سرمربی است این اولین درخواست درسرساز سرمربی اهل پرتغال بود که اجابت نشد و باید منتظر ماند و دید در ادامه چه می شود و پرسپولیس ها چه طور می توانند با این مربی 63 ساله خود کنار بيايند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
شهاب گردان: مانوئل شخصيت قهرماني دارد


ارتش سرخ دات كام: دروازه بان تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: پرسپولیس با مانوئل موفق می شود اگر باشگاه بخواهد دروازه بان ديگري را به تيم اضافه كند از حضورش استقبال مي كنم. شهاب گردان افزود: هم اكنون به غير از من داستاني نيز در تمرينات تيم فوتبال پرسپوليس تهران شركت مي كند و اگر باشگاه بتواند دروازه بان ديگري را جذب كند از اين دروازه بان جديد استقبال مي كنم.

وي ادامه داد: مانند ساير دوازه بان ها با حضور يك دروازه بان خوب در تيم فوتبال پرسپوليس مشكل ندارم و حاضرم كه با ساير دروازه بان ها رقابت كنم.

گردان در مورد حضور خوزه مانوئل به عنوان سرمربي جديد گفت: خوزه مانوئل در قهرمان كردن تيم ها تبهر خاصي داشته است و اين مربي شخصيت بالاي قهرماني را دارد و اميدوارم با قهرماني پرسپوليس هواداران دوباره به پرسپوليس همراه شوند و از تيم خود حمايت كنند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
گزارش کامل از طرح نخبه یابی باشگاه پرسپولیس


ارتش سرخ دات كام: معاون ورزشی باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس گفت: مرحله دوم طرح مطالعاتی ، عملیاتی نخبه یابی باشگاه پرسپولیس امروز (جمعه) با تست مهارت های میدانی از 200 بازیکن خردسال فوتبال با موفقیت برگزار و به پایان رسید . محمد حسن عالمی پس از برگزار مرحله دوم طرح مطالعاتی ، عملیاتی نخبه یابی باشگاه پرسپولیس با مشارکت دفتر توسعه قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: خوشبختانه این طرح طی دو مرحله به صورت منظم و طبق برنامه با موفقیت اجرا و به پایان رسید .

وی افزود: روز گذشته در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران از 200 بازیکن خردسال در سه بخش؛ پزشکی، آنتروپومتری و آمادگی جسمانی تست های لازم انجام شد و امروز (جمعه) در زمین چمن شماره 3 ورزشگاه آزادی، در بخش آزمون های مهارتی پایه رشته فوتبال فعالیت بازیکنان مورد ارزیابی قرار گرفت.

عالمی ادامه داد: در مرحله دوم این طرح، پنج ایستگاه در نظر گرفته شده بود که به ترتیب شامل ایستگاه های؛ 1- ضربه بغل پا (10 ضربه در مدت زمانی که بازیکن مورد رکورد قرار می گیرد)، 2- مهارت کنترل توپ است (بازیکن 30 ثانیه تلاش می کند توپ را به غیر از دستهایش با بقیه اعضای بدن روی هوا نگه دارد) 3- مهارت دریبل مستقیم (بازیکن در یک فاصله تقریبا 18 متری اقدام به این کار می کند) 4- مهارت شوت زنی (ضربات شوت در چهار منطقه از دروازه شلیک می شود) 5- مهارت ضربه سر (توپ از نقاط مختلف برای بازیکن ارسال و با ضربه سر بازیکن به نقاط مختلف دروازه زده می شود).

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد: این موارد بعد از آزمون های روز گذشته و امروز به جمع بندی نهایی خواهد رسید و بازیکنانی که در بخش های مختلف امتیازات لازم را گرفته باشند، معرفی می شوند که باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس بچه های نخبه را تحت آموزش های دو ساله تیم پایه خود قرار می دهد.

محمد حسن عالمی در پایان گفت: این طرح در هفته آینده با تست از 200 بازیکن در استان البرز (کرج) اجرا می شود و جمعا 400 بازیکن، مورد تست کلی قرار خواهند گرفت و با توجه به اینکه بازیکنان مورد نظر از نقاط مختلف تهران در این طرح شرکت کرده اند، باید در زمینه برنامه ریزی های لازم، با خانواده آنها هماهنگی هایی صورت پذیرد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
حسن زاده: من هم مخالفت محروميت تماشاگران پرسپوليس هستم اما كاري از دستم برنمي آيد


ارتش سرخ دات كام: رييس كميته انضباطي فدراسيون فوتبال درباره اظهارات رويانيان گفت: من هم مخالف محروميت تماشاگران پرسپوليس از دو بازي خانگي هستم اما كاري از دستم برنمي آيد.

اسماعيل حسن زاده در گفت وگویی ، در واكنش به درخواست هاي محمد رويانيان مديرعامل باشگاه پرسپوليس مبني بر لغو محروميت تماشاگران پرسپوليس از حضور در دو بازي خانگي ابتدايي ليگ امسال، اظهار كرد: من هم مخالف محروميت تماشاگران پرسپوليس هستم؛ اصولا كميته انضباطي فدراسيون هم براساس همين تفكر حكم اين تيم را در اواخر فصل گذشته صادر كرد اما متاسفانه الان كاري از دست ما برنمي آيد و اين راي قطعي است.

وي افزود: راي محروميت تماشاگران پرسپوليس از دو بازي خانگي را شوراي استيناف صادر كرده كه مرجع قضايي بالاتري نسبت به كميته انضباطي است. در حكم ما جريمه كسر امتياز لحاظ شده بود كه فكر مي كنم در آن مقطع جريمه سبك تري نسبت به محروميت تماشاگران بود اما شوراي استيناف پس از بررسي دوباره پرونده جريمه را از كسر امتياز به محروميت تماشاگران تبديل كرد و شايد در آن زمان پرسپوليس ي ها خوشحال هم شدند اما اعتقاد شخصي بنده اين است كه دو جلسه محروميت تماشاگران سنگين تر از جريمه اي بود كه ما تعيين كرديم.

رييس كميته انضباطي با بيان اينكه جريمه محروميت تماشاگران ديگر مورد توجه مسوولان فوتبال در آسيا هم نيست، ادامه داد: محروميت تماشاگران از حضور در ورزشگاه كه هميشه باعث شور و نشاط، ايجاد هيجان و رونق جريان يك مسابقه مي شود آيتم مورد پسند AFC هم نيست و معمولا سعي مي شود آيتم هاي ديگري به جاي اين جريمه در نظر بگيرند. ما هم در كميته انضباطي چنين سياستي داريم و در رقابت هاي فصل آينده هم بر همين اساس جرايم احتمالي را تعيين خواهيم كرد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
مازیار زارع و حسین بادامکی رسما به ملوان پیوستند

مرجع خبری پرسپولیس : به جز سرمربی، بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال ملوان قراردادشان را به طور رسمی ثبت کردند.
بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال ملوان با حضور در هیئت فوتبال استان گیلان قراردادشان را به طور رسمی ثبت کردند. به جز سید احمد آهی که قراردادی 2 ساله با باشگاه ملوان امضا کرد قرارداد سایر بازیکنان یک ساله است.
سر کی پیشینکو، سعید سالارزاده، پژمان نوری، مازیار زارع، بابک پورغلامی، غلامحسین بادامکی، جواد شیرزاد، سیامک کوروشی، سیدعلی حسنی صفت.اعضای کادر فنی نیز که قراردادشان را در هیئت فوتبال ثبت کردند به این شرح هستند:محمود پیشگاه هادیان، اصغر شیرپور، محمد حبیبیاین در حالی است که هنوز فرهاد پورغلامی سرمربی ملوان برای ثبت قراردادش با ملوان اقدام نکرده است.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
طرح نخبه*یابی باشگاه پرسپولیس اجرا شد
خبرگزاری فارس: باشگاه پرسپولیس طرح نخبه*یابی را در تهران اجرا کرد و هفته آینده این تست در استان البرز انجام می*شود.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، محمد حسن عالمی معاون ورزشی باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس گفت: مرحله دوم طرح مطالعاتی، عملیاتی نخبه*یابی باشگاه پرسپولیس امروز (جمعه) با تست مهارت*های میدانی از 200 بازیکن خردسال فوتبال با موفقیت برگزار و به پایان رسید.
وی پس از برگزاری مرحله دوم طرح مطالعاتی، عملیاتی نخبه*یابی باشگاه پرسپولیس با مشارکت دفتر توسعه قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: خوشبختانه این طرح طی دو مرحله به صورت منظم و طبق برنامه با موفقیت اجرا و به پایان رسید. روز گذشته در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران از 200 بازیکن خردسال در سه بخش؛ پزشکی، آنتروپومتری و آمادگی جسمانی تست*های لازم انجام شد و امروز (جمعه) در زمین چمن شماره 3 ورزشگاه آزادی، در بخش آزمون*های مهارتی پایه رشته فوتبال فعالیت بازیکنان مورد ارزیابی قرار گرفت.
عالمی ادامه داد: در مرحله دوم این طرح، پنج ایستگاه در نظر گرفته شده بود که به ترتیب شامل ایستگاه*های؛ 1- ضربه بغل پا (10 ضربه در مدت زمانی که بازیکن مورد رکورد قرار می گیرد)، 2- مهارت کنترل توپ است (بازیکن 30 ثانیه تلاش می*کند توپ را به غیر از دست*هایش با بقیه اعضای بدن روی هوا نگه دارد) 3- مهارت دریبل مستقیم (بازیکن در یک فاصله تقریبا 18 متری اقدام به این کار می*کند) 4- مهارت شوت*زنی (ضربات شوت در چهار منطقه از دروازه شلیک می*شود) 5- مهارت ضربه سر (توپ از نقاط مختلف برای بازیکن ارسال و با ضربه سر بازیکن به نقاط مختلف دروازه زده می*شود).
معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: این موارد بعد از آزمون*های روز گذشته و امروز به جمع بندی نهایی خواهد رسید و بازیکنانی که در بخش*های مختلف امتیازات لازم را گرفته باشند، معرفی می*شوند که باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس بچه*های نخبه را تحت آموزش*های دو ساله تیم پایه خود قرار می*دهد.وی در پایان گفت: این طرح در هفته آینده با تست از 200 بازیکن در استان البرز (کرج) اجرا می*شود و جمعا 400 بازیکن، مورد تست کلی قرار خواهند گرفت و با توجه به اینکه بازیکنان مورد نظر از نقاط مختلف تهران در این طرح شرکت کرده اند، باید در زمینه برنامه ریزی*های لازم، با خانواده آنها هماهنگی*هایی صورت پذیرد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
مانوئل ژوزه در جمع پرسپوليسي*ها: بايد شبانه*روزي كار كنيم



سايت گل مانوئل ژوزه سرمربي جديد پرسپوليس با دستياران پرتعدادش تمرينات را زيرنظر گرفت و از همان جلسه اول جديت خود را نشان داد. خوزه كه در مدت زمان حضور كوتاهش علاقه شديدش را به انجام كار نشان داده در جمع بازيكنان پرسپوليس چند نكته را يادآور شد.

او با تاكيد بر اينكه كار فني پرسپوليس دير شروع شده از بازيكنان خواست تلاش بيشتري براي شروع مسابقات انجام بدهند. او گفت: «من دير به جمع شما ملحق شدم اما اين فاصله زماني را بايد با تلاش شبانه*روزي همه در كنار هم جبران كنيم.» او سپس در مورد شيوه كاري خود گفت: «من فقط براي موفقيت اينجا هستم و ابزار من هم شما هستيد يادتان هم باشد كه
ستاره من تيم است و هر كس بهتر باشد درون زمين قرار خواهد گرفت.»

ژوزه همچنين به علي كريمي هم اشاره كرد و گفت: «يادم نيست چند سال پيش و يادم هست كه بازي تو را ديده*ام و به سبك تو آشنا هستم و خوشحالم كه اين تيم بازيكناني مثل تو را در جمع خود دارد.»
ژوزه با وجود سخت*گيري در جلسه اول رابطه مهربانانه*اي با بازيكنان داشت و تقريبا همه از او راضي هستند.

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
مرجع خبری پرسپولیس : بازیکنی که در دربی برگشت لیگ گذشته، آبی های پایتخت را نقره داغ کرد یکشنبه این هفته به تهران می آید تا با مدیران پرسپولیس به مذاکره بنشیند.
ایمون زائد که پیش از ترک تهران قرار داد داخلی اش را برای لیگ فصل دیگر تمدید کرد این روزها بر سر برخی مسائل با مسئولان باشگاه پرسپولیس دچار اختلاف نظر شده است. به هر حال این بازیکن اهل لیبی یکشنبه پای میز مذاکره می نشیند تا در صورت توافق یکسال دیگر در این تیم بازی کند. در رابطه با ایمون زاید گفته می شود تیم های ذوب آهن و پیکان تهران نیز خواستار جذب او هستند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
مرجع خبری پرسپولیس :
معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس تهران خبرهایی مبنی بر حضورش به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس به گوش می رسد این موضوع را تکذیب نکرد.

سعید شیرینی که از افراد مورد اعتماد رویانیان است در پاسخ به این شایعه گفت: هنوز که اتفاقی رخ نداده است و بنده مثل گذشته در پست معاون اجرایی به فعالیت خود ادامه می دهم ولی هرگز می توانم آینده را پیش بینی کنم و ممکن است هر اتفاقی بیفتد.

وی ادامه داد: موضوع این که من سرپرست پرسپولیس شوم را تایید نمی کنم ولی تکذیب هم نمی کنم.
شیرینی در مورد این که اگر چنین پیشنهاد به او داده شود می پذیرد یا نه؟ عنوان داشت: خدمت به پرسپولیس افتخار است ولی چون پول پیشنهادی نشده نمی توانم حرفی بزنم.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
فیفا استفاده از 5 داور در مسابقات فوتبال را تایید کرد
پس از 4 سال آزمایشمرجع خبری پرسپولیس : استفاده از پنج داور در رقابت های فوتبال در اجلاس روز پنجشنبه اتحادیه بین المللی فوتبال كه نهاد قانون گذاری فیفا است، مورد تایید قرار گرفت.به گزارش خبرگزاری فرانسه، دو داور كه در پشت دروازه های هر تیم مستقر می شوند با زیر نظر قرار دادن محوطه پنالتی به داور و دو كمك داور بازی ها كمك خواهند كرد. فیفا استفاده از پنج داور را از سال 2008 مورد آزمایش قرار داده است.
این شیوه در رقابت های اخیر یورو 2012 و نیز رقابت های لیگ قهرمانان اروپا بكار گرفته شد. اتحادیه بین المللی فوتبال مركب از اتحادیه های فوتبال انگلیس، ایرلند شمالی، اسكاتلند و ویلز و فیفا تشكیل شده است. این سازمان تنها نهاد قانونگذاری فوتبال است. اتحادیه های فوتبال انگلیس، اسكاتلند، ویلز و ایرلند هر كدام یك حق رای دارند و فیفا نهاد حاكم بر فوتبال جهان فقط چهار رای دیگر را در اختیار دارد.هرگونه تغییر قانون، نیازمند دستكم شش رای از هشت رای است.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
پروین: حکم جلب من دروغ است/ سهام خودم را فروخته بودم

مرجع خبری پرسپولیس : علی پروین می گوید قصه صدور حکم جلبش صحت ندارد.
چندی قبل بود که یکی از نشریات ورزشی خبر از صدور حکم جلب علی پروین به دلیل مشکلات پیش آمده بر سر شهرکی مسکونی داد در هشتگرد کرج. علی پروین درباره این خبر می گوید:
«نه من اصلا حکم جلبی برایم صادر نشده است. این مشکل حل شده و حقیقت این است که من سهامی را که در این شهرک داشتم را ماه ها قبل فروخته ام و سهمی در این قصه ندارم ولی حقیقت دارد که دوستان ما آنجا به مردم بدهکارند و باید دین شان به خریداران را ادا کنند.»

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
کفاشیان: چون رویانیان مدیرعامل پرسپولیس است، از او انتقاد می کنند

قرارداد مثل مهریه است، کی داده، کی گرفته؟!
مرجع خبری پرسپولیس : رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: اگر محمد رویانیان در باشگاه دیگری اینطور عمل می کرد انقدر زیر ذره بین قرار نمی گرفت و به او انتقاد نمی شد.
علی کفاشیان با بیان این مطلب در خصوص شرایط تیم ملی فوتبال کشورمان، گفت: از یک سال و سه ماه گذشته که کادر فنی جدید مسئولیت تیم ملی را برعهده گرفته است تدارکات خوبی برای این تیم در نظر گرفته*ایم.
خوشبختانه این تیم در مراحل ابتدایی انتخابی جام جهانی خود را نشان داد و عملکرد خوبی داشت اما با وجود تدارکات زیادی که برای آماده سازی تیم ملی در نظر گرفته*ایم این تیم در دو بازی اخیر در حد نام خود عمل نکرد و عملکرد ضعیفی داشت.کفاشیان که با برنامه ورزش و مردم گفتگو می*کرد، مهمترین هدف تیم ملی را راهیابی به پیکارهای جام جهانی و ارائه بازی*های خوب در این پیکارها اعلام کرد و گفت: اینکه به جام جهانی صعود کنیم تنها هدف ما نیست، چرا که از آن به بعد تازه کار ما آغاز می*شود و باید مقابل تیم*های قوی دنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم.رئیس فدراسیون فوتبال ضمن پذیرش اینکه در دیدار مقابل ازبکستان و قطر خواسته مردم و فوتبالدوستان تامین نشد، ابراز امیدواری کرد: ملی پوشان فوتبال کشورمان در دیدارهای آینده عملکردی به مراتب بهتر داشته باشند.
وی در پاسخ به این پرسش که "آیا به کارلوس کی*روش تذکر داده*اید؟"، گفت: بله به دنبال بازی*های نه چندان خوب تیم ملی به کارلوس کی*روش تذکر داده و خواستیم که تیم ملی بهتر بازی کند اما سرمربی تیم ملی عنوان کرد برای آماده سازی این تیم وقت بیشتری می*خواهد و بازی*های فشرده لیگ و جام حذفی باعث شده بازیکنان کمتر در اختیار او باشند. به همین خاطر جلسه*ای تشکیل دادیم و تصمیماتی اتخاذ کردیم تا بازیکنان تیم ملی بیشتر در اختیار کارلوس کی*روش باشند که حذف پیکارهای جام حذفی یکی از آن تصمیمات است.کفاشیان به سه دیدار حساس تیم ملی فوتبال کشورمان در خردادماه سال آینده در راه حضور در جام جهانی اشاره کرد و گفت: ما به دنبال آن هستیم تا مسابقات لیگ را در فروردین ماه به اتمام برسانیم تا بازیکنان تیم ملی یک ماه در اختیار کادر فنی باشند. در این رابطه نیز قرار است با AFC مذاکراتی داشته باشیم تا در صورت امکان دیدارهای مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا بعد از مسابقات حساس تیم*های ملی در مرحله چهارم انتخابی جام جهانی برگزار شود.رئیس فدراسیون فوتبال با بیان این جمله که "کی*روش اعتقاد دارد تلاش*ها و تمریناتی که در باشگاه*ها صورت می*گیرد برای آماده سازی تیم ملی کافی نیست"، خاطر نشان کرد: جام جهانی هر چهار سال یکبار برگزار می*شود و حضور در آن مسابقات اهمیت زیادی دارد اما مسابقات جام حذفی، لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا هر ساله برگزار می*شود. ما اگر امسال جام حذفی را برگزار نکنیم سال آینده این فرصت هست که تمامی تیم*ها در این مسابقات رقابت کنند اما نباید بهانه به دست سرمربی و کادر فنی بدهیم. نباید اینطور باشد که هر کسی کار خود را انجام دهد و همه ما از جمله باشگاه*ها، مربیان تیم ملی و ... باید در جهت هم حرکت کنیم.وی در ادامه اذعان داشت: ما اگر همه کار بکنیم و به جام جهانی برویم و خوب بازی نکنیم این خیلی بدتر از آن است که خوب بازی کنیم و به جام جهانی صعود کنیم. مردم ما اگر تیم ملی خوب بازی کند و موفق نباشد رضایت*شان بیشتر از آن وقتی است که تیم ملی نتواند عملکرد خوبی داشته باشد. ما باید بهترین عملکردمان را در جام جهانی داشته باشیم نه اینکه برویم به مکزیک ببازیم، از فلان تیم قوی 4 گل بخوریم و ... .کفاشیان وجود اختلاف نظر بین اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال را تکذیب کرد و گفت: در کشورهای مطرح فوتبال دنیا اگر برای یک یا دو بازی بازیکنان ملی پوش را از باشگاه*ها بگیرند هیچ اتفاق نمی*افتد اما در کشور ما اگر این اتفاق رقم بخورد غوغا می*شود. ما با همین برگزار نکردن جام حذفی 20 تا 25 روز زمان برای آماده سازی تیم ملی خواهیم داشت که همین مسئله باعث می*شود در آینده کی*روش بهانه نداشته باشد که بازیکنان به اندازه کافی در اختیارش نبوده*اند.رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص مرخصی*های گاه و بیگاه کارلوس کی*روش گفت: وی مرخصی*هایش را رعایت می*کند و تمام مرخصی*هایش با هماهنگی ماست. او اگر به مرخصی می*رود کارهای تحقیقاتی مربوط به تیم ملی را دنبال می*کند. خلاصه هوا هم گرم است و ما به او اجازه می*دهیم که برود و استراحت کند!
وی سقف قرارداد را برای بازیکنان تیم های لیگ برتری 400 تا 500 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: ما اعتقاد داریم سقف قرارداد باید رعایت شود اما احتمال دارد در این بین برخی باشگاه*ها کوپن کالایی، امتیازی و یا چیز دیگری بدهند که ما از آن بی خبریم.کفاشیان ضمن یادآوری اینکه کادر فنی تیم ملی تکمیل است و در آن به اندازه کافی نیروهای ایرانی وجود دارد، گفت: ما در کادر فنی مربیان خوب ایرانی چون نمازی و آقاجانیان داریم. آقای منصوریان نیز به عنوان سرمربی تیم "ب" ایران این کادر را همراهی می*کند. ما حتی از آقای کی*روش گلایه می*کنیم که کادر فنی تیم ملی را شلوغ کرده است.وی ضمن ابراز بی اطلاعی از رقم قرارداد "مانوئل خوزه"، سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوزه هم به مانند دیگر مربیان خارجی رقم قراردادش را به دلار می*گیرد، چرا که ریال به درد آنها نمی*خورد!
رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به این موضوع که محمد رویانیان، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس سر و صدایی در فصل نقل و انتقالات به راه انداخته است، گفت: جناب رویانیان اگر در هر جای دیگری این فعالیت*ها را صورت می*داد و در باشگاهی به غیر از استقلال و پرسپولیس این بازیکنان را جذب می*کرد کمتر از این سروصداها می*شد، چرا که باشگاه*هایی چون استقلال و پرسپولیس زیر ذره بین و نگاه اهالی فوتبال هستند.کفاشیان با انتقاد از اینکه در فوتبال ما بزرگنمایی*هایی صورت می*گیرد، گفت: شاید در یک تیم فوتبال بیشتر بازیکنان رقم قراردادشان 100 تا 150 میلیون تومان باشد اما اگر چند بازیکن رقم قراردادشان زیاد باشد همه روی آن مانور می*کنند. گاهی اوقات پیش آمده که بازیکنان به آن میزان که قرارداد بسته*اند، پول نمی*گیرند. قرارداد مانند مهریه است که نه کسی آن را داده و نه کسی گرفته اما همه روی آن بزرگنمایی می*کنند!
وی خاطر نشان کرد: اگر میانگین بگیرید که یک باشگاه چقدر برای قرارداد بازیکنان هزینه کرده است شاید خیلی پایین*تر از مبالغی باشد که در رسانه*ها عنوان می*شود. من هم قبول دارم مبالغ برخی قراردادها بالاست اما توجه داشته باشید که این رقم به مراتب کمتر از مبالغی است که آنها می*توانند در تیم*های خارجی دریافت کنند."آیا طرح سقف قراردادها جنجال*های موجود را کاهش داد یا افزایش؟ و چرا سقف قرارداد برداشته نمی*شود؟" کفاشیان در پاسخ به این پرسش*ها گفت: این اصولی نیست در فوتبال حرفه*ای سقف قرارداد داشته باشیم اما در سال*های قبل هجمه*هایی ایجاد شد پیرامون رقم قرارداد بازیکنان فوتبال. بسیاری از ما ایراد گرفتند که چرا رقم*های قراردادها بالاست. از آنجایی که بیشتر باشگاه*های ما وابسته به دولت هستند جو سنگینی به وجود آمد که چرا این پول*ها در فوتبال هزینه می*شود به همین خاطر ناچار شدیم سقف قرارداد را تعیین کنیم.وی در ادامه افزود: زمانی که در یک باشگاهی یک بازیکن 100 میلیون می*گیرد و بازیکن دیگر یک میلیارد همین اختلاف سطح باعث مشکل می*شود، چرا که بازیکنان ما حساس هستند. ما به همین خاطر سقف قرارداد را تعیین کردیم تا مشکلات به حداقل برسد اما متاسفانه مدیران باشگاه*ها به جای اینکه با هم همفکری کنند و رقم قراردادها را پایین بیاورند با بازیکنان وارد مذاکره شده*اند که همین مسئله باعث رقم قرارداد می*شود.
رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص وجود منشور اخلاقی در فوتبال کشور گفت: منشور اخلاقی را به آن شکلی که قبلا بود و اسامی یکسری افراد را علنی عنوان می*کردند قبول ندارم اما باید بپذیریم که در فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز کمیته اخلاقی تشکیل شده و در چارچوبی فعالیت می*کند.وی در ادامه افزود: پیش از این خیلی از اسامی را به عنوان افراد منشوری مطرح می*کردند آنهم به دلیل اینکه یا مالیات نداده بودند، یا اینکه حق عضویت خود را پرداخت نکرده بودند و ... . این افراد در مواجه با مطرح شدن اسم*شان به عنوان اشخاص منشوری ابراز بی*اطلاعی می کردند از اینکه به چه دلیل فدراسیون چنین محرومیتی را برای آنها در نظر گرفته است.کفاشیان خاطرنشان کرد: من اعتقاد دارم کمیته اخلاقی باید داشته باشیم اما نه کمیته*ای که با آبروی افراد بازی کند. به اعتقاد من کمیته اخلاقی فدراسیون اگر مشکلی دارد باید با سند و مدرک با آن برخورد کند و آیین نامه مقرراتی خاص خود داشته باشد.کفاشیان در خصوص ممنوعیت حضور بازیکنان ایرانی در تیم*های اماراتی گفت: این موضوع به صورت رسمی عنوان نشده بلکه به صورت غیر رسمی در فوتبال امارات حضور بازیکنان ایرانی ممنوع شده است. این سیاست داخلی اماراتی*هاست و ما کاری به آن نداریم و مانند گذشته به ارتباط خوبی که با فدراسیون فوتبال امارات داریم ادامه می*دهیم.
وی در این خصوص به سفر اخیر مسئولان سازمان لیگ برتر به امارات اشاره کرد و گفت: طی روزهای گذشته آقایان بهروان و کسرائیان سفری به امارات داشتند که طی آن با رئیس فدراسیون فوتبال امارات ملاقات کردند. از آنجایی که رئیس فدراسیون فوتبال امارات مسئول کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیاست، مسئولان سازمان لیگ در این سفر نقطه نظراتی که باید در جلسه آتی کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا از سوی ایران مطرح شود را با "یوسف السرکال" در میان گذاشتند.رئیس فدراسیون فوتبال ضمن یادآوری اینکه همیشه اماراتی*ها دنبال ایران هستند که با تیم ملی فوتبال کشورمان بازی کنند، گفت: پیش از این بازیکنان ما در تیم*های اروپایی بازی می*کردند اما چند سالی است که حضورشان در کشورهای عربی خلاصه شده است. اینکه عنوان شده بازیکنان ایرانی دیگر نباید در تیم*های اماراتی بازی کنند در نهایت به سود فوتبال ما تمام می*شود، چرا که حضور آنها در کشورهای عربی سودی به حال ما نداشته اشت.کفاشیان با اعلام اینکه 80 تا 85 درصد باشگاه*های لیگ برتری تا به امروز مدارک لازم جهت گرفتن پروانه حرفه*ای شدن خود را به این فدراسیون تحویل داده*اند، گفت: قطعا اگر باشگاه*ها مدارک خود را ندهند یا مدارک*شان کامل نباشد پروانه حرفه*ای دریافت نخواهند کرد و فرصت حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به دست نمی*آوردند.
وی افزود: براساس قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا حتما باید به شاخص*هایی برسیم که اگر به آنها دست نیابیم سهمیه ما کم می*شود. تهدیدهای ما جدی است و اگر باشگاه*ها می خواهند مجوز حرفه*ای بگیرند باید مدارک کافی را در زمان مقرر ارائه کنند.این مقام مسئول همچنین در خصوص مشکلات مالی فدراسیون فوتبال گفت: مشکلات مالی همیشه بوده و هست. با این حال وزارت ورزش کمک*های زیادی به ما کرده است.وی همچنین در واکنش به این موضوع که برخی از مسئولان فدراسیون فوتبال سوء استفاده*های مالی می کنند گفت: ما در فدراسیون پول زیادی نداریم. همه فکر می*کنند در فوتبال پول*های زیادی است و از ما انتظار کمک دارند اما اینطور نیست. حراست فدراسیون و سازمان*های نظارتی به خوبی بر فعالیت فدراسیون نظارت دارند و اجازه نمی*دهند سوء استفاده*ای صورت بگیرد.
علی کفاشیان همچنین در پاسخ به این پرسش که آ"یا احکام کمیته انضباطی پیش از انتشار به تایید و امضای شما می*رسد؟"، گفت: نه اینطور نیست. من اصلا وقت این کار را ندارم. البته من از آقای حسن*زاده گلایه کردم که چرا آرای فدراسیون در برخی موارد دیر اعلام شده است. به طور مثال در خصوص پرونده تبانی در فوتسال کمیته انضباطی رای را دیر اعلام کرد به حدی که پس از برگرداند رای در کمیته استیناف دیگر فرصتی برای تغییر نماینده ایران در مسابقات فوتسال جام باشگاه*های آسیا نبود.رئیس فدراسیون فوتبال درخاتمه در پاسخ به این پرسش که "آیا قول صعود تیم ملی به جام جهانی را می*دهید؟"، گفت: همه مقدمات و توان فدراسیون برای صعود تیم ملی به جام جهانی فراهم شده است و در این راه بهترین*ها را گذاشته*ایم. ما اعتقاد داریم تیم ملی باید به جام جهانی برود اما حضور خوبی در مسابقات مقدماتی و پیکارهای جام جهانی داشته باشد. ما نباید صعودمان شانسی باشد چرا که در شان تیم ملی است که حضور خوبی در جام جهانی داشته باشد.

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
ذولفقارنسب: پرسپولیس فصل سختی در پیش دارد/ در مورد مانوئل قضاوت نمی کنم
مرجع خبری پرسپولیس : پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شناخت دقیقی از مانوئل خوزه سرمربی جدید پرسپولیس ندارم.


بیژن ذوالفقار نسب داشت: شناخت دقیقی از مانوئل خوزه ندارم و اطلاعاتم در مورد این مربی همان چیزهایی است که در رسانه ها وجود دارد به همین دلیل بسیار سخت است که در این رابطه قضاوت کنیم.
پرسپولیس همیشه شرایط بسیار حساسی دارد و موفقیت این تیم در گرو مدیریت و کادر فنی است امیدوارم مانوئل توانایی و مدیریت اداره پرسپولیس را داشته باشد.وی افزود: می گویند سن مانوئل بالاست ما شناخت لازم را در این زمینه نداریم خیلی از مربیان هستند که با سن بالا به بهترین نحو کارشان را انجام می دهند امیدوارم مانوئل با سن بالا انرژی و تدبیر لازم را برای اداره تیم بزرگ پرسپولیس داشته باشد.ذوالفقارنسب در ادامه گفت: در مورد مبلغ قرارداد مانوئل شایعات زیادی مطرح است و اختلاف فاحشی هم بین این شایعات است پس اجازه بدهید در مورد این موضوع قضاوت نکنیم اما اگر این مربی توانمندی لازم را داشته باشد، ارزش پرداخت پول مناسب برایش وجود دارد.پیشکسوت پرسپولیس اظهار داشت: یکی از مواردی که روی آن تاکید دارم، حضور ستاره های زیاد در پرسپولیس است موضوع مهم کنترل این بازیکنان و برخورد با چنین ستاره هایی است و در عمل باید ببینیم که این مربی چطور با آنها کنار می آید و کار می کند.وی افزود: چند سال است که پرسپولیس در وضعیت نامناسبی قرار دارد و هر سال هم هزینه های زیادی برای این تیم می شود اما در نهایت نتایج مطلوبی نمی گیرد امیدوارم پرسپولیس در فصل جدید از این نابسامانی ها خارج شود.ذوالفقار نسب در پایان گفت: پرسپولیس فصل خیلی سختي را پیش رو دارد اما علاقه مند هستم که مدعی اصلی قهرمانی باشد سختی کار پرسپولیس هم به دلیل ناشناخته بودن حواشی و ناشناخته بودن توانایی های مدیریت است حواشی زیادی اطراف پرسپولیس است و هر لحظه باید منتظر حاشیه جدید باشیم زيرا پرسپولیس آبستن حوادث جدید است اما مسئولان بايد تمام تلاش خود را به کار گيرند تا اين تيم از اين اتفاقات دور بماند
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
مهدوي كيا: بايد به ژوزه كمك كنيم


هافبك پرسپوليس مي*گويد مانوئل ژوزه كارنامه خوبي دارد و بايد براي موفقيتش در پرسپوليس به او كمك كرد.
به گزارش افکارنیوز به نقل از ایسنا، مهدي مهدوي كيا درباره انتخاب سرمربي اين تيم هم گفت: به هر حال همه ما منتظر بوديم كه اين اتفاق بيفتد و خوشبختانه الان سرمربي انتخاب شده است. اميدوارم كه ژوزه در پرسپوليس موفق باشد. به نظر من او مربي*اي است كه كارنامه خوبي دارد و بايد به او كمك كنيم.

وي در رابطه با شكست پرسپوليس مقابل صبا در ديداري دوستانه گفت: بازي بدي نبود. براي ما كه هنوز در زمان بدنسازي هستيم اين نتيجه چندان غير عادي نبود. ما در چند هفته گذشته تمرين*هاي سختي را پشت سر گذاشتيم و خستگي هنوز به تن بازيكنان مانده است.

وي ادامه داد: در بازي دوستانه مقابل صبا فشار ناشي از تمرين*هاي سنگين بدنسازي روي بازيكنان تاثير گذاشته بود. صبا هم تيم جوان و دونده*اي بود كه به اعتقاد من در اين بازي خوب كار كرد. با اين حال ما بايد در بازي*هاي دوستانه بعدي كم كم به آن سطح از آمادگي كه مي*خواهيم برسيم.

شهاب گردان: بدن*ها هنوز آماده نيستند

شهاب گردان مي*گويد تمرين*هاي سنگين بدنسازي روي عملكردش در بازي دوستانه پرسپوليس مقابل صبا تاثيرگذار بوده است.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، دروازه*بان تيم فوتبال پرسپوليس پس از شكست ۲ بر صفر اين تيم مقابل صبا كه در جريان يك بازي دوستانه رخ داد، اظهار كرد: اين نتيجه طبيعي بود چرا كه ما مثل خيلي از تيم*هاي ديگر در دوران بدنسازي هستيم و بدن*ها هنوز آماده نيست.

ژوزه در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس

وي در پاسخ به اين سوال كه چرا در اين بازي بيشتر توپ*ها را دو ضرب مي*گرفت گفت: لطفا در اين مورد چيزي از من نپرسيد.

در ادامه خبرنگاري از گردان پرسيد آيا اين موضوع به تمرين*هاي سنگين بدنسازي مربوط نيست كه وي پاسخ داد: دقيقا همين طور است. همان طور كه خودتان در اين چند وقت ديده*ايد فشار روي ما در تمرين*ها خيلي زياد بود و واقعا تمرين*هاي سنگيني را پشت سر گذاشتيم. اما اين قضيه*اي است كه به مرور زمان و با آماده شدن بدنم رفع مي*شود.

گردان درباره انتخاب ژوزه به عنوان سرمربي پرسپوليس هم گفت: ژوزه مربي باسابقه*اي است كه قهرماني*هاي زيادي در مصر به دست آورده است. خوشحالم كه بالاخره مربي انتخاب شد و بايد كار خود را با قدرت در ليگ شروع كنيم.

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس

بنگر: پرسپوليس امسال مدعي اول قهرماني است

مدافع پرسپوليس مي*گويد اين تيم مدعي نخست قهرماني در ليگ برتر است.

محسن بنگر در گفت*وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره انتخاب ژوزه به عنوان سرمربي پرسپوليس هم گفت: درست است كه انتخاب مربي كمي طولاني شده بود اما به هر حال اين كار ا نجام شد و همه ما منتظر هستيم كه بهترين نتايج را با اين مربي بگيريم. شك نكنيد كه پرسپوليس در اين فصل مدعي اول قهرماني است.

وي درباره شكست پرسپوليس برابر صبا در ديداري تداركاتي گفت: بدن بازيكنان هنوز تحت فشار تمرين*هاي سنگين بدنسازي است و فكر نمي*كنم شكست در يك بازي تداركاتي آن هم در دوران بدنسازي چندان مهم باشد.

بنگر ادامه داد: طبيعي بود كه نتوانيم با آمادگي كامل مقابل صبا به ميدان برويم اما فكر مي*كنم كم كم فشار بدنسازي از روي بدن*هاي ما برداشته خواهد شد و مي*توانيم تا پيش از آغاز ليگ به بهترين شرايط بدني برسيم.

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
کاستا: خوشحالم مانوئل به ایران آمده است/ راضی کردن او کار آسانی نیست
مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی پرتغالی تیم فوتبال صنعت نفت گفت: باعث خوشحالی است که "مانوئل خوزه" به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس انتخاب شده است.
"خوزه آلبرتو کاستا" در خصوص حضور "مانوئل خوزه" هموطنش در تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: مانوئل یکی از دوستان صمیمی من است. او مربی خوب و با تجربه*ای است که حضور در فوتبال ایران باعث خوشحالی است.
وی افزود: راضی کردن مانوئل برای پذیرفتن هدایت یک تیم کار ساده*ای نیست. باشگاه پرسپولیس کار خوبی کرد که او را به عنوان سرمربی انتخاب کرد.سرمربی تیم نفت آبادان در پاسخ به این سئوال که "آیا مانوئل خوزه با او درباره فوتبال ایران مشورت داشته است یا خیر"؟ گفت: خیر، او هیچ تماسی با من نداشت و مشورتی با هم انجام ندادیم.وی در پایان درباره اولین بازی نفت آبادان و تقابلش با هموطن خود تاکید کرد: این اتفاق عجیبی نیست. خوشحالم که مانوئل روی نیمکت پرسپولیس است و تیمم در اولین مسابقه مقابل تیم او بازی می*کند، اما این مسئله برای من عادی است.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
پیروانی: سن مانوئل خوزه ملاک نیست/ امیدوارم با قهرمانی دل هواداران شاد شود
مرجع خبری پرسپولیس : عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس گفت: مانوئل خوزه مربی بزرگ و خوبی است.

افشین پیروانی اظهار داشت: مانوئل خوزه مربی بزرگ و خوبی است و تجربیات زیادی دارد و گزینه بسیار خوبی برای هدایت پرسپولیس بود، او تجربه بالا و کارنامه بسیار خوبی دارد و انشاءالله به تیم بزرگ و پر هوادار پرسپولیس کمک کند تا در فصل جدید نتایج مطلوبی کسب کند.

وی افزود: عده ای انتقاد می کنند که سن مانوئل خوزه بالا است و انگیزه لازم را ندارد اما مطئناً او مربی بزرگی است و سن اصلاً ملاک نیست. همین که او آمده و راضی به کار کردن در ایران شده، نشان می دهد که اهداف بزرگی دارد و قطعاً با انگیزه ای بالا کار خواهد کرد تا به اهدافش برسند و با پرسپولیس موفق شود.
پيرواني اظهار داشت: متأسفانه پرسپولیس زمان زیادی را از دست داده است، اگر سرمربی تیم زودتر مشخص می شد و می آمد، خیلی بهتر بود، البته تیم در این مدت تمرینات خوبی را انجام داده و با هماهنگی بیشتر، نتایج خوبی خواهد گرفت، چیذری، عاشوری، کرمانی مقدم و باقری در این مدت زحمات زیادی کشیده اند و انشاءالله تیم در فصل جدید نتایج خوبی خواهد گرفت.عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس ادامه داد: به عنوان عضو کمیته فنی در کنار باشگاه هستم، مهم این است که برای پرسپولیس مؤثر باشیم، اینکه کمیته فنی دائمی باشد یا مقطعی به پیگیری مدیرعامل و حضور اعضا بستگی دارد اما به هر اندازه ای که عضو کمیته فنی باشیم، باید مفید باشیم و تلاش کنیم تا پرسپولیس موفق باشد.وی افزود: ما که آمده ایم و قبول کردیم در کمیته فنی باشگاه پرسپولیس باشیم، هدف مان کمک کردن به این تیم بزرگ و مردمی است. ما با پرسپولیس به اوج رسیدیم و امروز هم اگر کمکی از دستمان ساخته باشد، دریغ نمی کنیم و اگر هم نباشیم، برای موفقیت پرسپولیس دعا می کنیم.پیروانی در پایان گفت: امیدوارم پرسپولیس در فصل جدید موفق باشد، بازیکنان خوبی جذب شده اند و با هماهنگی بیشتر، مدعی اصلی قهرمانی هستند، امیدوارم پرسپولیس قهرمان شود تا دل هواداران شاد شود.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
ریاضی دان ها متوجه چگونگی قرعه کشی می شوند!
مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست سازمان لیگ برتر در واکنش به اعتراض برخی باشگاه*ها از جمله پرسپولیس گفت: اگر کسی ریاضی بداند کاملا متوجه می*شود وقتی 6 تیم از تهران در مسابقات هستند احتمال چنین قرعه*ای وجود دارد.

غلامرضا بهروان درباره اعتراض رویانیان مدیرعامل باشگاه* پرسپولیس به قرعه کشی لیگ برتر عنوان کرد:آقای رویانیان در روز قرعه کشی در جلسه نبود اما معاون او حضور داشت و شاهد بود که قبل از مراسم قرعه کشی تیم*های میزبان و میهمان مشخص شدند. اگر کسی ریاضی بداند کاملا متوجه می*شود که وقتی 6 تیم از تهران در مسابقات هستند احتمال چنین قرعه*ای وجود دارد. مگر سال گذشته پرسپولیس در دور برگشت 10 بازی در تهران نداشت، پس چرا در نیم فصل دوم چنین اتفاقاتی برای آنها افتاد؟وی درباره اینکه برخی باشگاه*ها به دنبال تعویق مسابقات لیگ برتر بودند، گفت: برخی باشگاه*ها به دلیل اینکه برنامه*های خود را به موقع اجرا نکردند می*خواهند لیگ عقب بیفتد اما ما 7 هفته اول مسابقات با تاریخ و ساعت آن مشخص کرده*ایم و اصلا امکان تعویق مسابقات نیست. حتی این احتمال را می*دهیم که جام حذفی هم برگزار شود و منتظر پاسخ AFC هستیم. اگر آنها بگویند یک سهمیه ایران متعلق به قهرمان جام حذفی است با توجه به اینکه می*خواهیم حق باشگاه*ها رعایت شود مسابقات جام حذفی را برگزار می*کنیم.سرپرست سازمان لیگ در این خصوص که آیت اللهی نایب رئیس فدراسیون با قاطعیت اعلام کرده جام حذفی برگزار نمی*شود اظهار داشت: نمی*دانم آقای آیت اللهی این صحبت را انجام داده یا خیر اما ما بر اساس قانون حرف می*زنیم. باز هم تاکید می*کنم همه چیز به نظر AFC بستگی دارد. اگر قرار باشد حذف جام حذفی خدشه*ای به باشگاه*ها وارد کند آن را برگزار می*کنیم. نمی*توانیم به خاطر تیم ملی حق باشگاه*ها را نادیده بگیریم اما اگر AFC موافقت کند به خاطر تیم ملی جام حذفی را برگزار نمی*کنیم.بهروان در این باره که گفته می*شود وی پیشنهاد داده جام حذفی بدون حضور تیم*های پرسپولیس، استقلال و ****ان برگزار شود گفت: من چنین پیشنهادی ندادم بلکه پیشنهاد دادم اگر قرار بر این شد که جام حذفی برگزار شود تیم*هایی که ملی پوش دارند بدون ملی پوشان خود در این مسابقات حاضر شوند اما باشگاه*ها از این پیشنهاد حمایت نکردند و معتقدند ملی پوشان در باشگاه*ها متراکم هستند و نمی*شود چنین چیزی را اجرا کرد. در این صورت اگر قرار بر این باشد که جام حذفی را برگزار کنیم در تاریخ لیگ برتر تغییری نداریم و در روزهایی که تعطیل است جام حذفی برگزار می*شود.سرپرست سازمان لیگ در ارتباط با حق پخش تلویزیونی گفت: در حال پیگیری این مسئله هستیم و می*خواهیم به گونه*ای عمل کنیم که حق باشگاه*ها رعایت شود. صدا و سیما خواسته*هایی دارد ولی ما آمادگی خود را برای تعامل اعلام کردیم و خواستار این هستیم که مبلغ پیشنهادی صدا و سیما دور از واقعیت نباشد.بهروان در مورد بحث بلیت فروشی که باید در اختیار باشگاه*ها قرار گیرد، تصریح کرد: برای در اختیار گرفتن بلیت فروشی به باشگاه*ها دستور العملی*هایی لازم است و در حال رسیدگی به این موضوع هستیم. البته این را بگویم که برای دو باشگاه پرسپولیس و استقلال با یک شرکت برای تهیه بلیت الکترونیک قرارداد بسته*ایم. می*خواهیم باشگاه*ها روی پای خود بایستند و یکی از الزامات فوتبال حرفه*ای در اختیار داشتن بلیت فروشی به باشگاه*ها است.وی درباره بررسی قرارداد بازیکنان تاکید کرد: همه قرارداد*ها را بررسی می*کنیم اما کار خود رسانه*ای نمی*کنیم و ترجیح می*دهیم در خلوت به یک سری مسائل رسیدگی کنیم.بهروان در پایان در خصوص اینکه اتحادیه فوتبال در حال پیگیری خصوصی سازی باشگاه*ها است و اینکه آیا فعالیت اتحادیه هماهنگ با فدراسیون فوتبال است گفت: اتحادیه فوتبال مستقل از فدراسیون فوتبال عمل نمی*کند. آنها به عنوان مشاور در خدمت باشگاه*ها هستند و کارشناس با فدراسیون تضاد ندارد. می*توانم بگویم آنها مثل مهندسین مشاور هستند که باشگاه*ها را برای خصوصی سازی کمک می*کند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
قاسمپور: پرسپولیس از تمام تیم های لیگ برتر بهتر یارگیری کرده است

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال مس كرمان گفت: پرسپولیس در فصل و انتقالات لیگ فوتبال باشگاه های برتر ایران نسبت به دیگر تیم ها یارگیری بهتری كرده است. ابراهیم قاسمپور كه به همراه تیم مس كرمان برای تشكیل اردو در تركیه بسر می برد، با بیان این مطلب گفت: پرسپولیس بازیكنان شاخص تری را نسبت به دیگر تیم ها در فصل نقل و انتقالات جذب كرده است.
وی یادآور شد: البته این به آن معنی نیست كه تیم پرسپولیس بتواند عنوان قهرمانی فصل آتی لیگ فوتبال باشگاه های برتر ایران را كسب كند.قاسمپور افزود: فاصله تیم های شركت كننده در لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران بسیار كم است و هر تیم تلاش دارد جایگاه مناسبی برای خود در جدول رده بندی بدست آورد.
وی با اشاره به افزایش مبلغ قرارداد بازیكنان در رقابت های فوتبال باشگاه های برتر ایران گفت: كیفیت فوتبال ایران با مبلغ قراردادی كه به بازیكنان پرداخت می شود، همخوانی ندارد و متاسفانه باشگاه ها برای جذب بازیكنان به رقابت با یكدیگر پرداخته اند.قاسمپور در ادامه افزود: متاسفانه برخی از باشگاه ها سقف قرارداد بازیكنان را رعایت نمی كنند و مبلغ قرارداد بازیكنان بطور نجومی بالا رفته است. این امر باعث اجحاف در حق دیگر باشگاه ها شده است.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
بمب

بمب

ویدئو / جشن انتظار سرخ باشگاه پرسپولیس به مناسبت نیمه شعبان
مرجع خبری پرسپولیس : جشن نیمه شعبان باشگاه پرسپولیس با حضور مسئولان و پیشکسوتان این تیم و همراه با رونمایی پیراهن فصل آینده این تیم سه شنبه شب برگزار شد و امشب از شبکه تهران پخش شد.

ویدئوی این برنامه را برای همراهان شهرستانی و افرادی که موفق به تماشا نشده اند حاضر کرده ایم.

بخش اول - رونمایی از پیراهن پرسپولیس و حرکات تکنیکی با توپ : دانلود* بخش های بعدی به مرور اضافه خواهد شد....
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
ویدئو / جشن انتظار سرخ باشگاه پرسپولیس به مناسبت نیمه شعبان+قسمت سوم

مرجع خبری پرسپولیس : جشن نیمه شعبان باشگاه پرسپولیس با حضور مسئولان و پیشکسوتان این تیم و همراه با رونمایی پیراهن فصل آینده این تیم سه شنبه شب برگزار شد و امشب از شبکه تهران پخش شد. ویدئوی این برنامه را برای همراهان شهرستانی و افرادی که موفق به تماشا نشده اند حاضر کرده ایم.


بخش اول - آغاز مراسم و سخنرانی رویانیان : دانلود

(اگر flv player دارید دانلود کنید وگرنه با پخش کننده زیر تماشا کنید)
Click to download in FLV format (74.08MB)


بخش دوم - رونمایی از پیراهن پرسپولیس و حرکات تکنیکی با توپ
: دانلود

بخش سوم - تقلید صدای پروین و... : دانلود

(اگر flv player دارید دانلود کنید وگرنه با پخش کننده زیر تماشا کنید)
Click to download in FLV format (45.48MB)
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
اینکارایی که اینیستا الان انجام میده برای داش علی ما خاطره س ...

 

Similar threads

بالا