کلوپ طرفداران شياطين سرخ

Asal729

عضو جدید
منچستر قهرمان جام باشگا هاي اروپا شد :w23::w23::w23::w33::w33::w33::w21::w21::w11::w11::w11::w02::w02::w02::thumbsup2::thumbsup2::thumbsup2:
به همه ي منچستريا تبريک ميگم
 

Mostafa UTD

عضو جدید
کاربر ممتاز
# كانون هواداران منچستريونايتد # KINGS Of The WORLD

# كانون هواداران منچستريونايتد # KINGS Of The WORLD

سلام خدمت تمام منچستري هاي عزيز ...

در اين تاپيك اخبار - تبادل نظر بين طرفداران قهرمان جهان ! :heart: قرار ميگيره ...

+والپيپر +لينك كليپهاي مربوط به اين تيم + ...
 

Mostafa UTD

عضو جدید
کاربر ممتاز
خوزه مورينيو: وین رونى بايد محروم میشد !
بعد از آنكه معلوم شد حريف تیم اينتر میلان در دور يک هشتم پایانی ليگ قهرمانان باشگاههای اروپا تیم منچستر يونايتد خواهد بود خوزه مورينيو سر مربى اين تيم اعلام كرد وين رونى مهاجم حريف بايد از بازى كردن محروم شود!
وین رونى كه اخيراً به خاطر خطا بر روى كاسپر ريسگارد مدافع تیم آلبورگ دچار مشكل شده و در خطر محروميت قرار گرفته بود بعد از مدتى پيگيرى توسط سران كميته انضباطى يوفا به حال خود رها شد. با اين حال خوزه مورينيو معتقد است اين بازيكن بايد به شدت تنبيه شود. وى در اين رابطه گفت: وقتى سر مربى چلسى بودم مایکل اسين را با ديدن فيلم بازى براى 3 رقابت محروم كردند و ما نتوانستيم از او مقابل تیم بارسلونا استفاده كنيم. الان همين اتفاق براى تیم منچستر یونایتد افتاده اما نمیخواهند مهاجم آنها را محروم كنند و از نظر من اين يعنى بى عدالتى! وى همچنين در مورد بازيشان مقابل شياطين سرخ گفت: بازى مقابل اين تيم بدون شک جذاب خواهد بود. خصوصاً كه بازى برگشتمان در استاديومى فوق العاده خواهد بود. من واقعاً دوست داشتم مقابل تیم منچستر يونايتد بازى كنيم چرا كه آنها فصل قبل قهرمان شده اند و میخواهم قهرمان واقعى را به آنها نشان دهم.
منبع www.mufc.ir به نقل از سایت www.goal.com.
 

Mostafa UTD

عضو جدید
کاربر ممتاز
شاگردى آنها افتخارم است
میکائیل سيلوستره: سر آلکس فرکوسن و آرسن ونگر بى نظيرند.
ميكائيل سيلوستره مدافع اسبق باشگاه منچستر يونايتد كه در حال حاضر در جمع توپچى هاى شهر لندن حضور دارد در گفت و گويى با روزنامه Daily Mirror چاپ انگلستان سرآلكس فرگوسن و آرسن ونگر را بهترين مربيان تاريخ فوتبال جهان خواند و گفت: به نظر من آرسن ونگر و سر آلکس فرگوسن بهترينهاى فوتبال جهان در عرصه سر مربيگرى هستند كه هر دوى آنها بى نظيرند. من واقعاً خوشحالم كه افتخار شاگردى اين 2 سر مربى بزرگ را داشته ام. میکائیل سيلوستره در ادامه مى افزايد: سر آلکس فرگوسن و آرسن ونگر در كار خود بسيار جدى و مصمم هستند. آنها به كارشان عشق میورزند و هيچ چيز را در زندگى مهمتر از كار نمیدانند. باشگاه منچستر یونایتد تمام زندگى سر آلکس فرگوسن و باشگاه آرسنال نيز تمام زندگى آرسن ونگر است. اين همان رازى است كه باعث شده اين 2 سر مربى سالهاى سال در فوتبال جزيره دوام بياورند. میکائیل سيلوستره در ادامه به مقايسه اين سر2 مربى بزرگ و سرشناس پرداخت و گفت: هر سر مربى سبک خاص خود را دارد در حالى كه آرسن ونگر بيشتر از سر آلکس فرگوسن به بازيكنان جوان بهاء میدهد. میتوانم بگويم آرسن ونگر بيشتر از سر آلکس فرگوسن اهل ريسک كردن است. خيلى از بازيكنان بزرگ باشگاه آرسنال توسط اين سر مربى فرانسوى كشف شدند. علاوه بر اين آرسن ونگر نسبت به سر آلکس فرگوسن رابطه بهترى و صميمانه ترى را با بازيكنانش بر قرار میكند. او خيلى دوست داشتنى است اما در كل نمیتوان از بين سر آلکس فرگوسن و آرسن ونگر يكى را انتخاب كرد. هر دوى آنها بى نظيرند. به نظر من آرسن ونگر و سر آلکس فرگوسن در دنياى توپ گرد تكرار نا پذيرند.
منبع : www.mufc.ir به نقل از روزنامه Daily Mirror چاپ انگلستان.
 

Mostafa UTD

عضو جدید
کاربر ممتاز
ریو فردیناند, مدافع منچستریونایتد معتقد است, مسوولان این باشگاه باید در مورد انتخاب جانشین سرآلکس فرگوسن, سرمربی کهنه کار شیاطین سرخ هوشمندانه عمل کنند و نهایت دقت را به کار برند.

فردیناند در این خصوص گفت:" امیدوارم با رفتن سرمربی فعلی, اشتیاق این باشگاه برای کسب قهرمانی ها از بین نرود.
این تیم به سکانداری با شخصیت قاطع نیاز دارد, فردی که بتواند مسوولیت سنگین فرگوسن را به خوبی برعهده بگیرد. زیرا جای خالی فرگوسن خیلی وسیع است و هر کسی نمی تواند آن را پر کند. انتظارات و توقعات این باشگاه بسیار زیاد است و هر کس وارد اولدترافورد می شود خیلی زود به توقعات بالا و ذهنیت قهرمانی این باشگاه پی می برد."
 

Mostafa UTD

عضو جدید
کاربر ممتاز
یوفا: به اعتقاد سرمربي تيم فوتبال منچستريونايتد انگليس، كريستيانو رونالدو ستاره پرتغالي اين تيم پتانسيل رقابت با بازيكنان بزرگي همچون په له يا ديه گو مارادونا را دارد.

به گزارش یوفا: الكس فرگوسن در آستانه فينال جام باشگاه‌هاي جهان در يك كنفرانس خبري گفت: از وقتي كريستيانو به منچستر آمد به خاطر پيشرفتي كه در دو يا سه سال گذشته داشته، انتظارات از او خيلي بالا رفته است.

اين مربي افزود: او ‪ ۴۲‬گل در فصل گذشته زد، گلزني يكي از مواردي است كه او را نسبت به ديگران سرآمد كرده است، په له وقتي ‪ ۱۷‬ساله بود در فينال جام جهاني گل زد و مارادونا هم در ‪ ۱۷‬سالگي به عضويت تيم ملي كشورش در آمد، درخشش كريستيانو هم از ‪ ۱۸‬سالگي شروع شد كه نشان مي‌دهد قابل مقايسه با آنهاست.

فرگوسن در حالي لب به تعريف و تمجيد از رونالدو گشوده است كه چندي پيش بر سر آينده بهترين بازيكن سال اروپا، با رئال مادريد اسپانيا وارد يك جنگ لفظي شده بود.

سرمربي منچستريونايتد گفت: توانايي او با هر دو پايش عجيب است، هيچ بازيكن پرتغالي را نمي‌توان اينگونه پيدا كرد، بازي هوايي او هم فوق العاده است، رونالدو در حال حاضر ‪ ۲۳‬سال دارد و هنوز خيلي جوان است اما خيلي چيزها به نفع او است كه مي‌تواند اين بازيكن را به يك اسطوره تبديل كند.

رونالدو يكي از گلزنان پيروزي ‪ ۵‬بر ‪ ۳‬منچستريونايتد مقابل گامبا اوزاكاي ژاپن در نيمه نهايي جام باشگاه‌هاي جهان بود اما گل او تحت شعاع دو گلي قرار گرفت كه وين روني زد.

فرگوسن خاطر نشان كرد: كريستيانو هنوز به آن سطح از گلزني كه فصل گذشته داشت، نرسيده است اما اشتياق او براي داشتن توپ هميشه يكسان است، كمتر بازيكني در پست او مي‌تواند چنين تاثيري روي مسابقه داشته باشد.
 

Mostafa UTD

عضو جدید
کاربر ممتاز
سر آلکس فرگوسن: نمانیا ويديچ مستحق اخراج بود
اخراج نمانيا ويديچ مدافع صربستانی باشگاه منچستر يونايتد در ديدار نهايی جام باشگاههای جهان باعث شد اين بازيكن ديدار رفت تيمش برابر تیم اينتر میلان در ليگ قهرمانان باشگاههای اروپا را از دست بدهد.
حتی ممكن است اين مدافع صرب را به دليل حركت غير ورزشی تا 3 جلسه محروم كنند. سر آلكس فرگوسن سر مربی باشگاه منچستر يونايتد در این باره ميگويد: اين بستگی به نظر فيفا و يوفا دارد. نمانیا ويديچ از حركت خود بسيار ناراحت بود اما عكس العمل او هيچ راهی برای داور باقی نگذاشت و مستحق كارت قرمز بود.
تیم منچستر يونايتد با قهرمانی در اين رقابتها روحيه خوبی برای ادامه فصل پيدا كرده‌ اند و سر آلکس فرگوسن در اين باره ميگويد: قهرمانی جهان در نيم فصل به ما اعتمتد به نفس مضاعفی داد و ميتوانيم در بازگشت برای رسيدن به صدر جدول ليگ برتر انگلستان و موفقيت در ليگ قهرمانان باشگاههای اروپا تلاش كنيم.
منبع : www.mufc.ir به نقل از سایت Uefa.
 

Mostafa UTD

عضو جدید
کاربر ممتاز
بن فاستر از جمع تیم منچستر يونايتد جدا ميشود
به نوشته مطبوعات بريتانيايی بن فاستر سنگربان جوان باشگاه منچستر يونايتد در مهلت نقل و انتقالات ژانويه از اين تيم جدا خواهد شد.
بن فاستر كه از سال 2005 از باشگاه استوک سيتی به جمع شياطين سرخ پيوسته است در اين مدت زير سايه ادوين فاندر سار دروازه ‌بان پر تجربه و هلندی اين تيم بوده و مصدوميت وی پيش از شروع فصل نيز باعث شد نتواند جايگاه ثابتی در تیم منچستر یونایتد پيدا كند.
پس از اينكه ادوین فاندر سار يک فصل ديگر قراردادش را با باشگاه منچستر یونایتد تمديد كرد بن فاستر كه پس از توماس كوژاک لهستانی سنگربان سوم تيم است تصميم گرفت از اين تيم جدا شده و در تيم ديگری به نفر نخست تبديل شود.
او هم اكنون از باشگاههای تاتنهام هاتسپر - استون ويلا و ميدلزبورو پيشنهاداتی دارد و مسئولان باشگاه منچستر يونايتد حدود 4 ميليون پوند روی او قيمت ‌گذاشته ‌اند.
با اين حال به نظر ميرسد سر آلکس فرگوسن با فروش او چندان موافق نيست و ترجيح ميدهد بن فاستر را به صورت قرضی به تيمی ديگر واگذار كند.
منبع : www.mufc.ir.
 

Mostafa UTD

عضو جدید
کاربر ممتاز
وین رونی: هرگز نمیخواهم تعویض شوم
جام باشگاههای جهان در سال 2008 تورنمنت فوق العاده موفقیت آمیزی برای وین رونی بود. نه فقط برای کسب مدال طلا بلکه ستاره انگلیسی عنوان بهترین بازیکن و آقای گل این رقابتها را از آن خود کرد. گل دقیقه 73 وین رونی مقابل تیم لیگا دو کیتو تیم منچستر یونایتد را به عنوان قهرمان این رقابتها نائل کرد تا شیاطین سرخ در کمتر از 7 ماه 3 جام معتبر را بدست آورند.
1 - وین رونی در پایان بازی هواداران شعار قهرمان انگلستان قهرمان اروپا قهرمان جهان را میخواندند. شما چه احساسی داشتید؟
وین رونی: من خوشحال هستم. قهرمانی جهان احساس بسیار شیرینی است. بعد از این اینکه 10 نفره شدیم بازی دشوار شد اگر چه از این پیروزی بسیار خشنودم. این قهرمانی دستاورد مهمی برای من و کل باشگاه است. ما با کسب قهرمانی به باشگاه منچستر یونایتد بر میگردیم. قهرمانی لیگ برتر انگلستان - جام قهرمانان باشگاههای اروپا و اکنون کسب عنوان قهرمانی جام باشگاههای جهان در 1 سال واقعاً عالی است. این چیزی است که حقیقتاً به آن افتخار میکنیم.
2 - نظرت در مورد عملکرد تیم لیگا دو کیتو چیست؟
وین رونی: حدس میزدم آنها تیم خوبی باشند آنها خیلی خوب پاسکاری میکردند و زمانی که ما 10 نفره شدیم خیلی خوب حفظ توپ میکردند و برای پیروزی سخت تلاش کردند اگر چه فکر میکنم ما موقعیتهای بهتری ایجاد کردیم حتی زمانی که 10 نفره شدیم خوب بازی کردیم. علاوه بر این خیلی خوب دفاع کردیم همچنین در طول بازی احساس میکردم برنده این مسابقه خواهیم بود و این اتفاق افتاد.
3 - البته در زمانی که تحت فشار بودید دروازه بان شما خوب کار کرد.

وین رونی: اوین وندر سار عالی بود. او چند واکنش استثنایی داشت. او یک دروزاه بان جهانی است. از تیمی که داریم احساس خوبی دارم.
4 - نظرت در مورد نفر مقابل ادوین وندرسار و خوزه کاوالوس چیه؟ زمانی که چند توپ شما را در نیمه نخست مهار کرد فکر میکردید بتوانید به او گل بزنید؟

وین رونی: او چند واکنش خوب داشت و میدانستم اگر فشار بیشتری بیاوریم و موقعیت ایجاد کنیم میتوانیم یکی از موقعیتها را تبدیل به گل کنیم. شانس به من رو کرد و آن گل به ثمر رسید.
5 - هر زمان که در یک تورنمنت شرکت کردی عملکرد لذت بخشی داشتی...

وین رونی: فوتبال بازی کردن را دوست دارم هرگز دوست ندارم تعویض شوم. در حقیقت زمانی که به سمت سر مربی میروم و از او میخواهم که بازی کنم و او این اجازه را به من میدهد خوشحال میشوم. سفر خوب و پیروزی ارزشمندی بود.
6 - این تورنمنت منتقداتی داشت. چه صحبتی با آنها داری؟

وین رونی: مطمئنم کسانی که میگویند این رقابتها ارزشمند نبوده است در کشور ژاپن نبوده اند. مطمئنم هر تیمی آرزو دارد قهرمان این جام شود. اطمینان دارم اگر تیم چلسی در فینال جام قهرمانان باشگاههای اروپا پیروز میشد آنها هم دوست داشتند در اینجا باشند. این دستاوردی است که واقعاً به آن افتخار میکنیم. ما اینجا را با پیروزی ترک کردیم.
7 - از اینکه توپ طلای این رقابتها را بردی چه احساسی داری؟

وین رونی: خوشحالم و میخواستم آن را بدست آورم. از زمانی که به اینجا آمدم پیشرفت زیادی کردم و در سالهای اخیر جامهای زیادی برنده شده ایم. اگر ما در جهت پیشرفت تیم حرکت کنیم، میتوانیم به چیز های بیشتری برسیم.
8 - تو اکنون جام باشگاههای جهان را بدست آوردی. من مطمئنم از حالا به دنبال فتح جام جهانی و کسب عنوان بهترین بازیکن جهان هستی!

وین رونی: درست است. اگر بتوانم این کار با تیم ملی انگستان در جام جهانی بعدی تکرار کنم بسیار عالی خواهد شد. این چیزی است روی آن کار میکنیم همچنین امیدوارم به خوبی از عهده آن در مشور آفریقای جنوبی بر آییم.
منبع : www.mufc.ir به نقل از سایت Fifa و به نقل از سایت آرین اسپورت.
 

Mostafa UTD

عضو جدید
کاربر ممتاز
چرا جام جهانى باشگاههای جهان در نهايت بى نظمى است ؟
تلاش براى اصلاح تورنمنتى بى قاعده.
فيفا نام تورنمنت خود را جام جهانى باشگاهها نهاده اما زمانى كه تیم منچستر يونايتد به فرودگاه ناريتا در شرق توكيو وارد شد يک سوم جهان راه بازگشت به خانه را در پيش گرفته بودند اقيانوسيه منطقه اى كه مقامات فوتبال به خاطر غيبت مستمرش در جام جهانى واقعى و اجازه حضور قويترين تيمش استراليا در قاره آسيا در وجود آن ترديد دارند و مهمتر از آن آفريقا.
استان كاليمور مهاجم سابق تيم ملى انگلستان و ستون نويس كنونى هم قربانى همين بى نظمى و آشفتگى شد او كار تیم منچستر يونايتد را در تقابل با تيمهاى بزرگ قاره هاى ديگر بسيار دشوار توصيف كرده و معتقد بود بزرگترين رقيب قهرمان اروپا تیم الاهلى مصر است غافل از آن كه 1 روز قبل از انتشار اين مطالب تیم پاچوكا از مكزيك نماينده کشور مصر را از دور رقابتها حذف كرده بود. شلختگى جام جهانى باشگاهها غيرقابل توصيف است.
به عنوان مثال سراغ حضور تیم آدلايد يونايتد میرويم كه به وسيله تیم گامبا اوزاكا حذف شد. شايد كسى فكر كند اين تيم نماينده منطقه اقيانوسيه است اما نه! تیم ويتاكر يونايتد بيچاره از اين قاره در جام جهانى باشگاهها حضور يافته اما به اين تيم اعلام كرده اند بايد در مسابقه مقدماتى با تیم آدلايد یونایند شركت كند كه نتيجه آن حذف بود. 3 روز قبل از اين كه تیم منچستر يونايتد براى سفر به کشور ژاپن در فرودگاه هيترو لندن حضور يابد! تیم آدلايد یونایتد تا قبل از اول ژانويه سال 2006 كه کشور استراليا به عضويت كنفدراسيون فوتبال آسيا در آيد قويترين تيم اقيانوسيه بود اما پس از آن بايد در ليگ قهرمانان باشگاههای آسيا شركت كند. خب آيا اين تيم به عنوان قهرمان قاره آسيا در جام جهانى باشگاهها حضور دارد نه ؟ باز هم اشتباه كرديد. تیم گامبا اوزاكا قهرمان آسيا است و با حذف تیم آدلايد یونایتد از جام جهانى باشگاهها و تكرار پيروزى مقتدرانه اش در فينال ليگ قهرمانان باشگاههای آسيا اين را به اثبات رساند.
پس چرا تیم آدلايد یونایتد در اين رقابتها بازى میكند ؟ زيرا فدراسيون بين المللى فوتبال ( Fifa ) اصرار دارد كشور ميزبان ( در اين مورد کشور ژاپن ) بايد در اين تورنمنت حاضر باشد درست مانند جام جهانى واقعى. اين به معنى بازى تیم كاشيما آنتلرز قهرمان ليگ ژاپن در اين پيكار هاست اما با قهرمانى تیم گامبا اوراکا در قاره آسيا گفتند نبايد 2 تيم ژاپنى در اين تورنمنت حضور داشته باشند و به همين دليل بازنده فينال ليگ قهرمانان باشگاههای آسيا يعنى تیم آدلايد یونایتد در جام جهانى باشگاهها گنجانده شد.
نخستين تلاش فيفا براى سازماندهى يک تورنمنت با ارزش و وسوسه انگيز از نظر مالى هم مضحک بود. قهرمانى باشگاههاى جهان در سال 200 به باشگاه كورينتيانس برزيل تيمى كه هرگز به قهرمانى در مسابقات كوپاليبر تادورس معادل ليگ قهرمانان باشگاهها در منطقه آمريكاى جنوبى دست نيافته رسيد. اين تيم به عنوان قهرمان ليگ برزيل برابر ديگر تيم اين كشور یعنی تیم واسكو دوگاما كه در سال 1998 به قهرمانى جام ليبر تادورس رسيده بود پيروز شد. اما تیم پالميراس قهرمان جام باشگاههاى منطقه آمريكاى جنوبى در سال 1999 به اين دليل كه مانند تیم كورينتيانس از منطقه سائوپائولو برزیل بود و فيفا میخواست از تیم ريو دوژانيرو نماينده اى در اين جام داشته باشد و تیم واسكو دوگاما را به اين جام آورد. اما بدتر از آن اين است كه پس از 9 سال فيفا از تجربه هاى گذشته هيچ نياموخته حد اقل در سال 2000 تعداد تيمها زوج بود كه روند صعودى منطقى را در پى داشت. اما امسال فيفا 7 تيم را انتخاب كرده عددى اول و تقسيم نا پذير. كاش اعضاى فيفا به كلاسهاى رياضى اهميت میدادند!
نكته ديگر اين كه جام جهانى باشگاهها بايد تورنمنتى معتبر ارزشمند و مهيج باشد و با سيستم چرخشى ميزبانى در تمام قاره ها هواداران فوتبال را جذب كند تنها وجود 6 تيم كه هر كدام 2 استاديوم داشته باشند كافى است. در رقابتهاى امسال از 6 تيم منچستر يونايتد - آیدلاید یونایتد - الاهلى - گامبا اوزاکا - پاچوكا و ويتاكر فقط نماينده کشور مكزيک يک ورزشگاه در شهر خود دارد و در صورت اعطاى ميزبانى به تیم پاچوكا اين تيم بايد در مكزيكو سيتى كه حدود 100 كيلومتر با شهر هيدالگو فاصله دارد ميزبانى مسابقات را بر عهده داشته باشد.
مسئله ميزبانى رفع شد اما شكل مسابقات به شدت نيازمند اصلاح است. يک قانون: فقط قهرمانان قاره ها بايد در اين پيكارها حضور يابند يعنى 6 تيم كه به 2 گروه 3 تيمى تقسيم میشوند و تيم اول گروه به ديدار فينال و تيم دوم به ديدار رده بندى راه پيدا میكند و در تورنمنتى كه قرار است در طول 12 روز برگزار شود هر تيم حداقل 2 بازى و حداكثر 3 بازى انجام میدهد. بازى اول سه شنبه و چهارشنبه - بازى دوم شنبه و يكشنبه - بازى سوم سه شنبه و چهارشنبه و بازى فينال شنبه. از اين ساده تر ؟ ! 3 سيد هم میتوان براى تيمها در نظر گرفت ( منطقه اقيانوسيه و قاره های آفريقا - آسيا و آمريكاى شمالى و مركزى - اروپا و آمريكاى جنوبى ) كه در هر گروه 1 نماينده داشته باشد. اين میشود تورنمنتى با قاعده كه توجه همگان را به خود جلب میكند.
براى سر آلكس فرگوسن و بازيكنانش كه مصرانه بر ارزش جوايز مادى قهرمانى در جام جهانى باشگاهها تأكيد دارند اين كه سياستها و تلاشهاى فيفا از روى بى برنامگى عليه آنان است سخت و غيرقابل تحمل مینمايد. واقعيت اين است كه عنوان قهرمانى جام جهانى باشگاهها مايه افتخار هر تيمى است و اتفاقاً به همين دليل اينگونه بى نظمى در اين تورنمنت ديده میشود. سر آلکس فرگوسن بر اين باور است كه قهرمانى تيمش مقابل تیم پالميراس بازتاب جهانى كافى نداشته و حق هم دارد اما اين تقصير كيست ؟
فيفا فرصتهاى زيادى را براى جذابيت بخشيدن به تنها تورنمنت باشگاهى اش از دست داده و سال آينده قرار است اين تورنمنت در شهر دبى و در کشور امارات متحده عربی برگزار شود و 1 سهميه افتخارى به ميزبان میرسد كه احتمالاً از آن تیم الجزيره صدرنشين كنونى ليگ امارات متحده عربى خواهد بود. تقصير فيفاست اگر تورنمنتى كه بايد با افتخار كامل در آن شركت شود مورد بى اعتنايى قرار میگيرد و 1 تيم اروپايى ارزش رقابت بين قاره اى را زير سوال میبرد. گرايم سونس كاپيتان سابق باشگاه ليورپول از ديدار اين تيم با تیم فلامنگو در سال 1981 سخن میگويد و اين كه به بازيكنان توصيه شده بود به اين بازى به ديده ديدار بزرگداشت نگاه كنند و مراقب سلامت خود باشند. به همين جهت است كه بازى 2 تيم از بزرگترينهاى تاريخ فوتبال ديدارى سرد میشود و حاصلش پيروزى 3 - 0 نماينده برزيل است كه آن روز ها زيكو و جونيور را در تركيب داشت. شايد تیم منچستر يونايتد از رويارويى با تیم الاهلى گريخته باشد اما بدترين دشمنان فوتبال كسانى هستند كه در دفاتر زوريخ مینشينند و راه هايى براى به هم ريختن و از بين بردن تورنمنتى كه میتواند مايه مباهات جهان فوتبال باشد پيدا میكنند. بايد از اول شروع كنيم آقاى سپ بلاتر از برگزارى رقابتى 7 تيمى چه چيز عايد میشود ؟ جواب معلوم است هيچ چيز.

منبع : www.mufc.ir به نقل از مجله Times چاپ لندن.
 

Mostafa UTD

عضو جدید
کاربر ممتاز
باشگاه چلسی آماده برای خرید آلکس ویستل
روزنامه Daily Telegraph چاپ انگلستان امروز خبر داد : باشگاه چلسی انگلستان با اعلام انصراف باشگاه منچستر یونایتد از خرید آلکس ویستل بازیکن جوان و نروژی قصد دارد با مبلغ 20 میلیون پوند این بازیکن آینده دار را به خدمت بگیرد.
منبع : www.mufc.ir به نقل از روزنامه Daily Telegraph چاپ انگلستان.
 

Mostafa UTD

عضو جدید
کاربر ممتاز
رایان گيگز در گفت و گو با شبکه mutv
رایان گیگز : تقابل خوزه مورينيو و سر آلکس فرگوسن پر از هيجان است.
در حالی که بزرگان فوتبال اروپا به تازگی حريفان خود در مرحله يک هشتم نهايی ليگ قهرمانان باشگاههای اروپا شناختند در يکی از حساسترين ديدار ها تیمهای منچستر يونايتد و اينتر میلان به مصاف يکديگر خواهند رفت.
ديدار 2 تيم انگليسی و ايتاليايی شاهد رقابت دو باره سر آلکس فرگوسن و خوزه مورينيو سر مربی پيشين باشگاه چلسی خواهد بود. اين در حالی است که این 2 تيم در فصل 1999 - 1998 که با قهرمانی دراماتيک تیم منچستر يونايتد در اروپا همراه بود برابر يکديگر صف آرايی کردند که در آن زمان تیم منچستر يونايتد در ورزشگاه اولدترافورد با 2 گل حريف خود را از پيش رو برداشت. در ديدار برگشت نيز 2 تيم در ورزشگاه جوزپه مه آتزا به تساوی1 - 1 دست يافتند تا شياطين سرخ راهی مرحله نيمه نهايی شوند.
رايان گيگز هافبک ولزی باشگاه منچستر يونايتد که تجربه حضور در آن فصل رويايی را همراه با سر آلکس فرگوسن داشت اکنون در گفت و گويی با شبکه تلويزيونی و اختصاصی باشگاه منچستر يونايتد ( MUTV ) از خاطره ها و اميد هايش برای مصاف اين فصل 2 تيم ميگويد:
1 - چقدر از بابت اينکه قرار است با تیم اينتر ميلان روبرو شويد هيجان زده هستی؟
واقعاً هيجان زده هستم. همه ميخواهند مقابل بهترين تيمها در ليگ قهرمانان باشگاههای اروپا بازی کنند و بدون شک تیم اينتر میلان يکی از بهترينها است. آنها 2 فصل است که در لیگ ايتاليا به قهرمانی دست يافته اند و ما دو باره با خوزه مورينيو تقابل خواهيم داشت بنابر اين رخداد های بسياری پيش رو داريم.
2 - اين قرعه يک بار ديگر رويارويی سر آلکس فرگوسن و خوزه مورينيو را رقم ميزند...
فکر ميکنم اين مساله هيجان بسياری به ارمغان می آورد. هر 2 سر مربی شخصيتهاي بزرگی دارند و بدون شک ما 2 سال با خوزه مورينيو پيکار داشتيم. اميدوارم اين بار بتوانيم پيروز از ميدان خارج شويم.
3 - مقابل تیم اينتر میلان چه چالشهايی پيش رو خواهيد داشت؟

بازی دشواری خواهد بود. تيمهای ايتاليايی از نظر تکنيکی در سطح بسيار بالايی قرار دارند. تاريخ همواره ثابت کرده که آنها بهترين مدافعان را داشته اند و اين مساله خلق موقعيتها برای ما را دشوار ميسازد.
4 - چه خاطره هايی از بازی در ورزشگاه جوزپه مه آتزا داريد؟

ما خاطره های خوب و بدی از بازی در آنجا داريم اما اميدوارم اين بار خاطره های خوب بيشتری رقم بخورد. ديدار رفت در آنجا برگزار ميشود و ما اميدواريم که بتوانيم از امتياز ميزبانی در دور برگشت نهايت استفاده را ببريم. ورزشگاه جوزپه مه آتزا يکی از بهترين ورزشگاه ها است و زمين فوق العاده آن باعث ميشود تا شما نهايت تلاش خود را بکنيد. اميدوارم ما هم همين کار را انجام دهيم.
5 - بايد خاطره های خوبی از ديدار مرحله يک چهارم نهايی ليگ قهرمانان باشگاههای اروپا برابر تیم اينتر میلان در سال 1999 داشته باشيد...

بله با وجود رقابت نزديک 2 بازی بسيار خوب را انجام داديم. به خاطر دارم که پل اسکولز در ورزشگاه جوزپه مه آتزا گل دير هنگامی را به ثمر رساند که سبب صعود ما به مرحله بعد شد. پيش از آن در ديدار رفت در ورزشگاه اولدترافورد با نتیجه 2 بر 0 تیم اينتر میلان را شکست داده بوديم.
6 - در مورد ساير قرعه ها چه نظری داريد؟
قرعه های جالبی به چشم ميخورند و فکر ميکنم مرحله يک هشتم نهایی امسال به معنای واقعی نزديک است و تيمهای بزرگ هستند که ميتوانند به مرحله بعدی راه پيدا کنند. مانند هميشه رقابت سنگينی پيش رو است. هيچ تيمی نتوانسته 2 فصل پياپی قهرمانی را از آن خود کند بنابر اين امسال هدف ما همين است.
منبع : www.mufc.ir به نقل از سایت www.manutd.com.
 

Mostafa UTD

عضو جدید
کاربر ممتاز
تقابل ديدنی سر آلکس فرگوسن و خوزه مورينيو پس از 2 سال
ماسیمو موراتی: مصاف با تیم منچستر یونایتد برای اثبات توانايی هايمان مناسب است.
رئيس باشگاه اينتر میلان در مورد ديدار تيمش مقابل تیم منچستر يونايتد اظهار نظر كرد.
بر اساس قرعه كشی مرحله يک هشتم نهايی رقابتهای ليگ قهرمانان باشگاههای اروپا تيم اينتر میلان بايد به مصاف قهرمان دوره قبل این مسابقات يعنی تیم منچستر يونايتد برود.
به اين ترتيب تقابل سر آلكس فرگوسن و خوزه مورينيو پس از حدود 2 سال ديدنی خواهد بود. در اين ميان ماسيمو موراتی رئيس باشگاه اينتر میلان معتقد است كه مصاف با تیم منچستر يونايتد متواند رقابتی برای اثبات قدرت تيم ايتاليايی باشد.
وی گفت: قرعه جالبی است و ما برا اثبات توانايی هايمان به چنين قرعه ای نياز داشتيم.
ماسیمو موراتی افزود: اين بازی برای هواداران فوق العاده است چرا كه بازيكنان بزرگ بسياری در زمين حضور خواهند داشت.
رئيس باشگاه اينتر میلان در پايان با اشاره به اينكه باشگاه اينتر میلان طی رقابتهای اين فصل به هيچ وجه از لحاظ حمايت هواداران در ورزشگاه چوزپه مه آتزا كمبودی احساس نكرده است خاطر نشان كرد: اين فصل ورزشگاه ما همواره پر از تماشاچی بوده است بنابر اين ديدار برابر تیم منچستر يونايتد پر از جمعيت خواهد بود.
تیم اينتر ملان روز 24 فوريه سال 2009 طی ديدار رفت مقابل تیم شياطين سرخ در ورزشگاه جوزپه مه آتزا ميزبان تيم انگليسی منچستر یونایتد است.
منبع : www.mufc.ir.

 

Mostafa UTD

عضو جدید
کاربر ممتاز


[FONT=&quot]اخراج نیمانیا ویدیچ در بازی روز یکشنبه در مقابل تیم کوئیتو از جانب داور [/FONT][FONT=&quot],[/FONT][FONT=&quot] تصمیم درستی بود . . .[/FONT]
[FONT=&quot]
[/FONT]
[FONT=&quot]با توجه به اخراج نیمانیا ویدیچ در فینال جام باشگاه های جهان [/FONT][FONT=&quot],[/FONT][FONT=&quot] منچستر یونایتد ممکن است نیمانیا ویدیچ که یکی از مهمترین بازیکنان یونایتد است را در بازی های جام باشگاه های اروپا در اختیار نداشته باشد .[/FONT]


[FONT=&quot]مجازات مدافع صرب میانی خط دفاع بعد از گرفتن کارت قرمز احتمالا به یوفا منتقل می شود و این در حالی است که این رقابت ها در واقع نماینده ای از یوفا نیز هستند .[/FONT]
[FONT=&quot]سر الکس فرگوسن که هیچ اعتراضی به تصمیم داور بازی ( روشن ایرماتف ) ندارد گفت : اگر قرار باشد محرومیتی در کار باشد [/FONT][FONT=&quot],[/FONT][FONT=&quot] ما باید قبلا توسط آن ها مطلع می شدیم که در جام باشگاه های اروپا به حساب می آید . [/FONT]
[FONT=&quot]" تصمیم داور مبنی بر صادر کردن کارت قرمز کاملا درست بود . آن خطا به گونه ای بود که نیمانیا برای داور هیچ گزینه ای به جز اخراج نگذاشته بود . کلودیا بیلر ( بازیکن مضروب ) دستش را دور گردن ویدا آویزان نکرده بود ولی او را گرفت بود و در ادامه ویدا آرنجش را به طرف عقب پرتاب کرد . "[/FONT]
[FONT=&quot]" این حرکت واقعا نا امید کننده بود زیرا ما واقعا در موقعیت خوبی بودیم . ویدیچ و ریو فردیناند داشتند یکی از آسان ترین بازی های هفته های اخیر را بازی می کردند . "[/FONT]
[FONT=&quot]" نیمانیا کمی از خودش نا امید شده است اما حالا ما باید صبر کنیم تا ببینیم عواقب این حرکت چیست . شدت مجازات ویدا بستگی به بررسی و تفسیر فیفا دارد و همچنین برخورد یوفا با اظهاراتی که از طرف فیفا برای آن ها ارسال می شود نیز مهم است . اما او حداقل یک بازی محروم خواهد بود . "
منبع :manutd.ir به نقل از manutd.com

[/FONT]
 

Mostafa UTD

عضو جدید
کاربر ممتاز
یونایتد واقعی را خواهید دید

[FONT=&quot]در ادامه ی مطلب می توانید به گفته های ریو در مورد بازگشت به تمرینات پس از قهرمانی جام باشگاه های جهان توجه کنید .[/FONT]​
[FONT=&quot]ریو فردیناند بعد از کاپیتانی و رهبری بازی های جام باشگاه های جهان که یونایتد این عنوان را نیز از آن خود کرد بسیار خوشحال است اما الآن بیشتر در فکر بازی قبل از کریسمس یعنی بازی با استوک سیتی است و فکر می کند با غلبه بر استوک آن ها می توانند به به کورس قهرمانی بازگردند . . .[/FONT]​
[FONT=&quot]قهرمان جهان شدن احساس بسیار خوبی دارد . تعداد کمی از تیم ها در جهان توانسته اند چنین جامی را در دستانشان بگیرند و این که یونایتد به عنوان اولین تیم انگلیسی توانست به این مهم دست پیدا کند واقعا حیرت آور است .[/FONT]​

[FONT=&quot]ریو گفت : پیروزی ما مقابل ال دی یو کوئیتو کاملا قابل پیش بینی بود . ما بازی را خوب شروع کردیم و می توانستیم حداقل در نیمه ی اول سه یا چهار گل را به ثمر برسانیم [/FONT][FONT=&quot],[/FONT][FONT=&quot] اما دروازه بان آن ها بسیار عالی کار کرد و در ادامه ما هم از موقعیت هایی که داشتیم ان طور که می توانستیم استفاده نکردیم . علیرغم بازی خوب آن ها [/FONT][FONT=&quot],[/FONT][FONT=&quot] این واقعا حیرت اور بود که وازا ( وین رونی ) از میان آن ها گل زیبایی به ثمر رساند .آن موقعیت حتی یک موقعیت کامل نبود و باید گفت که یک نیمه موقعیت بود و این بسیار شگفت آور است . [/FONT]​
[FONT=&quot]" خیلی ها می گفتند که این مسابقات از اعتبار کافی برخوردار نیست اما برای ما این جام [/FONT][FONT=&quot],[/FONT][FONT=&quot] عنوان بسیار بزرگی است و حالا ما این جام را در دستانمان گرفتیم و قصد داریم دوباره این جام را فتح کنیم . "[/FONT]​
[FONT=&quot]" به عنوان یک بازیکن ما دوست داریم که اسممان را با بردن این جام ها در تاریخ باشگاه ثبت کنیم و همین باعث می شود که یک جام را به خوبی فتح کنیم البته راه درست دقیقا همین است . اما ما اینجا بی حرکت نمی ایستیم [/FONT][FONT=&quot],[/FONT][FONT=&quot] ما می خواهیم آرشیو جام هایمان را تکمیل کنیم و به افتخارات باشگاه بیفزاییم . "[/FONT]​
[FONT=&quot]" ما عصر روز دوشنبه به انگلیس بازگشتیم و بلافاصله تمام تمرکزمان را برای بازی با استوک سیتی قبل از کریسمس (جمعه) گذاشتیم . ما از بازی هایی که در چند ماه اخیر در لیگ انجام میدادیم و همچنین از نتایجی که می گرفتیم نا امید شده بودیم . ما موقعیت برای نزدیک شدن به تیم های صدر جدول داشتیم اما استفاده نکردیم .اما قهرمانی در جام باشگاه های جهان انگیزه و اعتماد به نفس مضاعفی برای ما به همراه آورد [/FONT][FONT=&quot],[/FONT][FONT=&quot] به زودی منچستر یونایتد واقعی را خواهید دید . "
منبع :manutd.irبه نقل از manutd.com
[/FONT]​
 

Mostafa UTD

عضو جدید
کاربر ممتاز
اضهار نظری متفاوت از سر آلکس فرگوسن...
سر آلکس فرگوسن در اظهار نظری جالب بعد از فتح جام باشگاههای جهان گفت : شايد 30 سال ديگر نام باشگاه منچستر يونايتد بر اين جام ثبت شود هر چند آن زمان ديگر من نخواهم بود تا از اين بابت خوشحال باشم.
منبع : ww.mufc.ir به نقل از سایت Fifa.

 

Mostafa UTD

عضو جدید
کاربر ممتاز
وین رونى در انديشه افتخارات ملى
قهرمانى در ليگ قهرمانان باشگاهای اروپا و حالا فتح جام جهانى باشگاهها به همراه باشگاه منچستر يونايتد وين رونى را به فكر كسب افتخار در عرصه ملى انداخته است.
وى كه با ارائه نمايشى زيبا و گلزنى در مصاف تيم ال دى يوى اكوادور در فينال جام جهانى باشگاهها قهرمانى اين تورنمنت را براى مردان ورزشگاه اولدترافورد به ارمغان آورد معتقد است با سكاندارى فابيو كاپلو قهرمانى جام جهانى نيز براى كشورش دور از دسترس نيست.
وین رونى بهترين بازيكن رقابتهاى اخير در کشور ژاپن در گفت و گو با خبرنگاران حبر گزاری كشورش (
Reuters )
گفت: قهرمانى در رقابتهاى ملى روياى كودكى من بود. در تمامى لحظات رقابتها بر قهرمانى تيم مان اعتقاد داشتيم و با تحقق آن توانستيم اين توانايى را به ديگر تيمهاى جهان نيز اثبات كنيم. پس از كسب اين افتخار میخواهم با تيم ملى كشورم نيز قهرمان شوم زيرا میدانم كه تيم فعلى فابيو كاپلو پتانسيل پيروزى و رسيدن به سطوح بالا را دارد و سر مربى ايتاليايى تيم نيز بسيار با تجربه و مدبر است. شير هاى جزيره كه در رقابتهاى يورو 2008 از صعود باز مانده بودند با روى كار آمدن فابيو كاپلو جانى تازه گرفتند و با صدرنشينى در رقابتهاى مرحله مقدماتى جام جهانى ثبات و اقتدار خود را به اثبات رساندند.
منبع : www.mufc.ir به نقل از خبر گزاری
Reuters انگلستان.

 

Mostafa UTD

عضو جدید
کاربر ممتاز
ويديچ غايب حتمى مصاف تیمش با تیم اينتر میلان
نمانيا ويديچ پس از دريافت كارت قرمز مستقيم در جريان ديدار فينال جام جهانى باشگاهها در ميان غايبان قطعى مصاف تمش با تیم اينتر میلان در رقابتهای ليگ قهرمانان باشگاههای قرار گرفت.
پرونده وى كه در مقابل تیم ال دى يوى اكوادور به دليل خطا بر روى كلوديو بيلر از بازى اخراج شده بود در كميته انضباطى فيفا مورد بررسى قرار گرفته است.
على رغم اينكه بر اساس قوانين فيفا كارت قرمز هر بازيكن را دست كم 1 جلسه محروم میكند اما احتمال میرود تیم منچستر يونايند در 2 ديدار رفت و برگشت خود در مرحله حذفى ليگ قهرمانان باشگاههای اروپا مدافع خود را از دست بدهد. با اين حال سر آلكس فرگوسن سر مربى شياطين سرخ پس از اين ماجرا به هيچ وجه در صدد حمايت از بازيكن خود بر نيامد و تنها گفت: اينكه در ديدار هاى آتى ليگ قهرمانان باشگاههای اروپا نمانیا ويديچ را در تركيب نداريم بسيار ناراحت كننده است. رويارويى با نماينده کشور اكوادور كار دشوارى نبود و براى برترى مقابل حريف نيز نيازى به چنين خطاهايى نداشتيم. تنها اخراج او عملكرد تيم را تحت الشعاع قرار داد و مشكلاتى را براى ما به وجود آورد. بنابر اين در اين موقعيت شاگردانم تنها به حفظ امتياز فكر میكردند و حملات كمترى بر دروازه حريف داشتند. اينكه چقدر خطاى او جدى بود و آيا استفاده از كارت قرمز در اين صحنه نياز بود يا نه ؟ بايد بگويم زمانى كه بازيكنى چنين ضربه اى را هر چند آرام به حريف وارد میكند و آن هم در شرايطى كه داور نزديک محل حضور دارد استفاده از كارت قرمز چندان دور از انتظار نيست.
خوشبختانه محروميت در اين ديدار تنها شامل ليگ قهرمانان باشگاههای اروپا مى شود و در ليگ برتر انگلستان او را در تركيب تيم خواهيم داشت.
منبع : www.mufc.ir به نقل از مجله Times چاپ انگلستان.
 

Mostafa UTD

عضو جدید
کاربر ممتاز
رئیس؛فردی که انگیزه ایجاد می کند.
[FONT=&quot]
ریو فردیناند از صحبت های شوک آور سر الکس فرگوسن که قبل از بازی های ژاپن با آن ها کرده بود
[/FONT][FONT=&quot], [/FONT][FONT=&quot]پرده برداشت . . .[/FONT]​
[FONT=&quot]ببازید و به خاطره ها بپیوندید![/FONT]​
[FONT=&quot]سر الکس فرگوسن به بازیکنان هشدار داده بود که اگر آن ها بازی های جام باشگاه های جهان را از دست بدهند [/FONT][FONT=&quot],[/FONT][FONT=&quot] در واقع کل فصل را به باد داده اند . رئیس یونایتدی در آن جا یکی از کلاسیک ترین و موثر ترین سخنرانی هایش را برای بازیکنانش انجام داد تا مطمئن شود 12 هزار مایلی که سفر کرده اند بیهوده نبوده است . در بازی که تیم منچستر یونایتد روز یکشنبه به مصاف تیم کوئیتو رفته بود توانست این تیم آمریکای جنوبی را با تک گل وین رونی شکست دهد و این در حالی است که ریو فردیناند در این مسابقه کاپیتانی تیم را بر عهده داشت .[/FONT]​

[FONT=&quot]ریو در این باره گفت : صحبت های سر الکس فرگوسن قبل از بازی بر همه شوک وارد کرد . در واقع [/FONT][FONT=&quot],[/FONT][FONT=&quot] او چیز هایی به ما گفت که دقیقا ما برای پیروزی در آن بازی لازم داشتیم . ما قبل از بازی در مورد چگونگی [/FONT][FONT=&quot],[/FONT][FONT=&quot] در صورت باخت و یا در صورت پیروزی که چه تاثیراتی بر روی ما خواهد داشت [/FONT][FONT=&quot],[/FONT][FONT=&quot] صحبت کردیم و گفتیم در صورت پیروزی و کسب جام می توانیم با روحیه ی خیلی خوب به مصاف مسابقات بزرگ برویم . گاهی اوقات لازم است [/FONT][FONT=&quot],[/FONT][FONT=&quot] یک نفر بیاید و نکات پایه ای را به شما گوش زد کند و یاد آوری کند که شما فصل پیش کجا بودید و حتی یک فصل قبل از آن کجا بودید . بازیکنان بزرگ همیشه نیاز به یاد آوری دارند و ما تعدادی از آن ها را در تیممان داریم . این می تواند یک نکته ی موثر در این فصل برای تیم ما باشد . [/FONT]​
[FONT=&quot]یکی از روسای لیگ برتر انگلیس [/FONT][FONT=&quot],[/FONT][FONT=&quot] لرد تریسمن در مورد غوغای ایجاد شده مربوط به بیانیه ی آن ها در مورد محرومیت پاتریس اورا [/FONT][FONT=&quot],[/FONT][FONT=&quot]گفت که هیچ دستور جلسه ای علیه یونایتد وجود ندارد . او گفت : من در مورد این که افرادی در دفتر من نظری در مورد منچستر یونایتد داشته باشند [/FONT][FONT=&quot],[/FONT][FONT=&quot] احساسی ندارم .[/FONT]​
[FONT=&quot]روزنامه ی دیلی میل افشا کرد که منچستر یونایتد مجوز رسمی به باشگاه تاتنهام داده است مبنی بر این که فریزر کمپل می تواند در رقابت های جام حذفی برای آن ها بازی کند و این در حالی است که این مجوز شامل رقابت های جام اتحایه نمی شود .[/FONT]​
[FONT=&quot]روزنامه ی دیلی تلگراف نوشت [/FONT][FONT=&quot],[/FONT][FONT=&quot] در مورد نقل و انتقالات [/FONT][FONT=&quot],[/FONT][FONT=&quot] یونایتد و چلسکی رقابتی 20 میلیون پندی بر سر هافبک بلژیکی یعنی اکسل ویتسل را شروع کرده اند .

منبع :manutd.ir به نقل از manutd.com
[/FONT]​
 

Mostafa UTD

عضو جدید
کاربر ممتاز
رئیس به ارزویش رسید
[FONT=&quot]
[/FONT]
[FONT=&quot]
تیمی که ادعای صدر نشینی می کرد نتوانست از موقعیتش استفاده کند تا یونایتد را برای کل فصل پشت سر بگذارد .[/FONT]


[FONT=&quot]
[/FONT]​
[FONT=&quot]سر الکس فرگوسن معمولا راه خودش را پیش می گیرد و این که او توانست آرزویش را در کریسمس امسال برآورده کند واقعا شگفت آور است .[/FONT]



[FONT=&quot]قبل از سفر به ژاپن برای بازی های جام باشگاه های جهان [/FONT][FONT=&quot],[/FONT][FONT=&quot] سر الکس فرگوسن گفته بود که امیدوار است مدعیان قهرمانی در نبود شیاطین امتیازاتی از دست بدهند و فاصله نگیرند .[/FONT]
[FONT=&quot]تساوی آرسنال مقابل لیورپول روز یکشنبه با بازی بدون گل چلسی مقابل اورتون در روز دوشنبه دنبال شد . به دنبال این تساوی ها کارت قرمز هایی برای آدبایور و جان تری بود که نشان از علامت گذاشتن در کنار یکی دیگر از آرزوهای فرگوسن بزرگ است .[/FONT]
[FONT=&quot]این ماجرا یادآور وقتی است که یونایتد در واقع 9 سال پیش برای بازی های جام باشگاه های جهان به برزیل سفر کرد [/FONT][FONT=&quot],[/FONT][FONT=&quot] آرسن ونگر موقعیت خوبی داشت . قبل از این که یونایتد سفرش را انجام دهد آن ها خیلی راحت در صدر جدول احساس خوشحالی می کردند و وقتی شیاطین از سفر بازگشتند فهمیدند نه تیم آرسنال و نه تیم لیدز امتیازی کسب نکرده اند و یونایتد را با چند بازی تنها گذاشتند تا شیاطین هم همه ی بازی ها را در دست بگیرند .[/FONT]
[FONT=&quot]امسال [/FONT][FONT=&quot],[/FONT][FONT=&quot] البته بازی های زیادی تا آخر فصل مانده است . حتی اگر یونایتد کامل امتیازاتش را از بازی های عقب افتاده کسب کند یعنی بازی با ویگان و فولام [/FONT][FONT=&quot],[/FONT][FONT=&quot] باز هم لیورپول یک امتیاز از یونایتد پیش خواهد بود .[/FONT]
[FONT=&quot]ارزش واقعی کار یونایتد و فشار زیادی که بر آن ها در ژاپن آمد تا زمانی که کریسمس را سپری نکنند [/FONT][FONT=&quot],[/FONT][FONT=&quot] مشخص نمی شود .برای غلبه بر استوک سیتی موانعی وجود دارد به خصوص با جوی که هواداران متعصب آن ها در بریتانیا استادیوم راه انداخته اند و بعد هم تقابل با تیم سر سختی مثل میدلز برو .[/FONT]
[FONT=&quot]به هر حال [/FONT][FONT=&quot],[/FONT][FONT=&quot] اگر یونایتد بتواند از آن دو بازی 6 امتیاز کامل را بدست آورد [/FONT][FONT=&quot],[/FONT][FONT=&quot] اعضای چهار تیم مدعی دیگر به خاطر فرصتی که الآن از دست دادند بسیار تاسف خواهند خورد چرا که نتوانسته اند جلوی مدافعان قهرمانی جام باشگاه های اروپا را بگیرند و این نشان می دهد که یک سر خوردگی می تواند عواقب بدی در آخر فصل داشته باشد .[/FONT]
[FONT=&quot]این فصل یکی از فصل های عجیب بود به خصوص با وجود رخنه هایی که در زره های مدعیان وجود داشت . سفر به ژاپن ممکن بود خیلی طلانی به نظر برسد اما حالا آن ها فاتح این رقابت ها شدند و این موضوع با سر خوردن تیم های مدعی همراه بود و این ها می تواند نشانه ی خوبی برای ادامه ی خوب رقابت ها باشد . قطعا این اتفاق خواهد افتاد تنها اگر سر الکس فرگوسن به راهش ادامه دهد .
منبع :manutd.ir به نقل از manutd.com
[/FONT]
 

Mostafa UTD

عضو جدید
کاربر ممتاز
پاتریس اورا: شاید آنهایی که این حرف را میزنند نابینا هستند
پاتریس اورا مدافع پوششی باشگاه منچستر یونایتد اهمیتی نمیدهد که از او به عنوان بهترین مدافع چپ جهان نام برده میشود.
مدافع فرانسوی شیاطین سرخ در مصاحبه ای با خبرنگاران گفت: واقعاً نمیدانم که بهترین مدافع چپ جهان هستم یا خیر؟ شاید آنها این که این حرف را میزنند نابینا هستند.
پاتریس اورا شخصیتی دوست داشتنی و فردی خود کم بین است. او به دنبال هر موفقیت همواره تأکید کرده است باید یک موفقیت دیگر به دست بیاورد تا به همه ثابت کند موفقیت اخیرش اتفاقی نبوده است.
با این حال این بازیکن 27 ساله دارد رفته رفته به این نتیجه میرسد که همان طور که همه فکر میکنند بازیکنی طراز اول است.
او در ادامه افزود: روز به روز بهتر میشوم و احساس میکنم لیاقت این را داشته ام که برای تیمی چون تیم منچستر یونایتد بازی کنم. حالا دیگر با اعتماد به نفس بیشتری پا به میدان میگذارم و دیگر نگران بازیکنان و تیمهای دیگر نیستم زیرا به خود باوری رسیده ام و میدانم من نیز بازیکن خیلی قدرتمندی هستم. دوست ندارم مردم فکر کنند که موفقیتم اتفاقی بوده است اما میدانم وقتی بد بازی میکنم همواره هم تیمیهایم در کنارم هستند و به من کمک میکنند. طبیعی است که در چنین تیمی کار آسانی است که بهترین بازیکن در پست خود شوید.
منبع : www.mufc.ir.


 

Mostafa UTD

عضو جدید
کاربر ممتاز
وین رونی: هفته های آتی جایگاه تیم منچستر یونایتد را نشان خواهد داد
وین رونی آماده رقابت در حیاتی ترین رقابتهای لیگ برتر انگلستان است...
تیم منچستر یونایتد بعد از فتح جام باشگاههای جهان در کشور ژاپن با اعتماد به نفس بالا به انگلستان بازگشته است.
سر آلکس فرگوسن و ریو فردیناند معتقدند اهمیت پیروزی و چگونگی آن میتواند در عملکرد تیم منچستر یونایتد در این فصل تاثیر بگذارد و وین رونی زننده گل پیروزی بخش تیم منچستر یونایتد در فینال جام باشگاههای جهان مقابل قهرمان منطقه آمریکای جنوبی نیز نظر یکسانی با سر مربی و هم تیمی خود دارد.
او به روزنامه The Sun چاپ انگلستان گفت: چند هفته آینده برای ما مهمترین زمان در طول فصل است و میتواند فشار زیادی را ادامه فصل از دوش ما بردارد.
تیم منچستر یونایتد در ادامه لیگ برتر انگلستان روز جمعه باید با تیم استوک سیتی دیدار کند و 3 روز بعد به مصاف تیم میدلزبورو خواهد رفت.
وین رونی افزود: تیم استوک سیتی بازی بزرگی در مهمترین زمان فصل برای ماست. همچنین کسب 3 امتیاز این دیدار برای ما بسیار اهمیت دارد. ما میدانیم کار سختی است مخصوصاً بعد از بازگشت از کشور ژاپن. اما همه دیدارهای کریستمس قابل برد هستند و ما مطمئنیم میتوانیم ابتدا تیم استوک سیتی و سپس تیم میدلزبورو را شکست دهیم.
مسابقات FA Cup ( جام حذفی باشگاههای انگلستان ) به زودی شروع میشود و قبل از آن باید در مرحله نیمه نهایی کارلینگ کاپ ( جام اتحادیه باشگاههای انگلستان ) به مصاف تیم دربی کانتی برویم و سپس دیدار حساس با تیم چلسی.
تیم منچستر یونایتد در حال حاضر با 7 امتیاز اختلاف نسب به تیم لیورپول صدرنشین و 2 بازی کمتر در جایگاه چهارم جدول رده بندی قرار گرفته است.
منبع : www.mufc.ir به نقل از سایت آرین اسپورت و به نقل از سایت www.goal.com.
 

Mostafa UTD

عضو جدید
کاربر ممتاز
پارک جی سونگ بهترین بازیکن قاره کهن از دید گاه سایت معتبر Goal
سایت معتبر و ورزشی Goal درمقاله ای که در این سایت خود آورده به بر رسی 10 بازیکن برتر قاره کهن ( آسیا ) پرداخته که در این بین نام پارک جی سونگ هافبک کره ای باشگاه منچستر یونایتد در صدر این فهرست جای دارد.
بازیهای خوب و مأثر پارک جی سونگ در چند فصل گذشته در باشگاه منچستر یونایتد و فتح جامهای متعدد و معتبر درستی این انتخاب را به وضوح آشکار میکند اما نکته جالب در این انتخاب جایگاه پنجمی
Server Djeparov بازیکن ازبکستانی است که به نوعی انتخاب این بازیکن به عنوان مرد سال فوتبال آسیا توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا را زیر سوال بره است.
ضمناً در این انتخاب نام جواد نکونام بازیکن ملی پوش و ایرانی باشگاه اوساسونا اسپانیا در رده چهارم در واقع مهر تأییدیست بر عملکرد این بازیکن در یکی دو فصل اخیر که با توجه به پست این بازیکن در باشگاه خود توانسته در فصل جاری 4 گل به ثمر رساند.
در زیر نام 10 بازیکن برتر قاره آسیا از نظ سایت Goal را مشاهده میکنید :
1 - ( Park Ji Sung ( Manchester United & South Korea
2 - ( Yasuhito Endo ( Gamba Osaka & Japan
3 - ( Brett Emerton ( Blackburn & Australia
4 - ( Javad Nekounam ( Osasuna & Iran
5 - ( Server Djeparov ( Bunyodkor & Uzbekistan
6 - ( Hawar Mulla Mohammad ( Anorthosis Famagusta FC & Iraq
7 - ( Shunsuke Nakamura ( Celtic & Japan
8 - ( Hong Yong-jo ( FC Rostov & North Korea
9 - ( Ahmed Ajab ( Al Qadsia & Kuwait
10 - ( Ali Ashfaq ( VB Sports & Maldives
منبع: www.mufc.ir به نقل از سایت www.goal.com.
 

Similar threads

بالا