معرفی Microsoft Pivot

Pari-2719

عضو جدید
کاربر ممتاز
یکشنبه مورخ 1389/5/24


در وب نوع تصاویر ستونی و ردیفی و … آدم را خسته و اذیت میکنه ولی مایکروسافت قصد کرده که در دنیای امروز اینترنت این بساط خشک را جمع کنه و راه دیگه ای را پیشنهاد میکنه.
درواقع امروز تعداد تصاویر توی اینترنت خیلی زیاده و پیدا کردن یه تصویر واقعا گیج کننده است. یا فقط موضوع نمایش نیست اگر شما یه سایت مثلا راجع به ورزش مثل بدنسازی دارید میتونید یه گالری عالی با آموزش و توضیح جامع درست کنید و در اختیار کاربران قرار بدید. این پروژه چون تازه به بهره برداری رسیده شاید برای کاربران کمی جا نیفتاده باشه ولی توضیح را از اینجا شروع میکنم که شما میتونید برای تصاویر سرفصل بذارید مثلا حیوانات و بعد از آن زیر مجموعه که چه دسته از حیوانات باشه مثلا: پستاندارد ،خزنده،جهنده و یا … و بعد از آن زیر مجموعه زیر محموعه دیگری وجود دارد که مشخص میکنه حالا کدام حیوان را میخواهید مثلا میمون ها را میخواهید و بعد از انتخاب دسته میمونها میشه تعریف کرد کدام دسته از میمونها. و همینطور ریزتر میشه.
اما شما که با دینای امروزی وب سروکله زدید به خود میگید که چقدر راه باید رفت تا به نقطه معلوم رسید و اینجا تازه ارزش pivot مشخص میشه چون pivot با نهایت سرعت بعلاوه افکت خیلی سریع و زیبا شما را بجای مورد نظر میبره هر چقدر سازنده این گالری دقت بیشتری کرده باشه مصرف کننده یا بیننده راضی تر خواهد بود که البته خود pivot گالری خیلی زیبایی داره که میتونید برای نمونه تماشا کنید. برای دریافت مرورگر pivot اینجارا کلیک کنید.
برای نصب احتیاج به .net framework 3.5 sp1 دارید. و فکر کنم روی ویندوز xp نصب نشود و احتیاج به ویستا و ۷ هم دارید. خصوصیت pivot پیدا کردن قطره در دریا است و با راه اندازی یک collection خوب میتونید یه pivot عالی درست کنید بخصوص اینهایی که دوست دارند سایت عکس داشته باشند. pivot چیز شگفت انگیزی است ولی عجیب غریب نیست در حد حرف متوجه نمیشید کافیه که آنرا امتحان کنید با دیدنش کاملا متوجه میشید که چی است. گالری های خود microsoft pivot در مورد موارد مختلف است که مثلا یکی از آنها حرکات کششی است که به شما این نوع حرکات را آموزش میدهد بدون فضای اضافه و درواقع شما حرکت را بعلاوه آموزش میبینید و آموزش و توضیحات تصویر در کنار خود تصویر میاید و حتی با تعریف کردن منو شما میتونید کاربر را به طرف نوع حرکت بکشونید.
پنلهای اطلاعات pivot به این شرح است:

title: که هر آیتمی اسم منحصر به فرد خودش را دارد.
description: توضیح هر آیتم هم در اینجا باید منحصر به فرد باشد.
properties: این قسمت برای بدست آوردن اطلاعات دقیق راجع به آیتم است.
related collections: که برای لینک دادن به colection هایی است که مربوط به این collection هم میشود و یا مشابه هستند.
web search: لینکهایی به جزئیات اضافی مربوط به موضوع در وب.
 
بالا