طراحی های خـلاقانه مبلمان و دکوراسیون داخلی

وضعیت
موضوع بسته شده است.

mpb

مدیر تالار مهندسی معماری
مدیر تالار
مبلمان خلاقانه

مبلمان خلاقانه



























 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

mpb

مدیر تالار مهندسی معماری
مدیر تالار
مبلمان SWITCH

مبلمان SWITCH

گروه طراحی اِلِن اِکتُرس به تازگی مبلمان ویژه ای را طراحی کرده است. حالت ارگونومی و همه کار بودن، از ویژگی های این مبلمان منحصر به فرد است.

این مبلمان از یک میز چوبی-چرمی و یک صندلی کرویِ چرمی تشکیل شده است.

گروه طراحی این مبلمان تأکید زیادی بر راحت بودن این محصول دارند و به مشتریان، این اطمینان خاطر را می دهند که: شما در استفاده از این مبلمان، هرگز احساس ناراحتی نمی کنید. مبلمان SWITCH در چندین رنگ طراحی شده است تا بتواند سلیقه های متفاوت را به سوی خود جلب کند.







 

mpb

مدیر تالار مهندسی معماری
مدیر تالار
مبلمان چوبی "جوزف والش"

مبلمان چوبی "جوزف والش"

یک طراح ایرلندی به نام "جوزف والش"، مجموعة مبلمان زیبایی را که ترکیبی از هنر و صنعتگری می باشد، طراحی کرده است.

این طراح با استفاده از چوب و ایجاد طرح های منحنی، مبلمان منحصر به فردی را خلق کرده است.

والش اعتقاد دارد که "می توان به ارزشی فراتر از زیبایی شناسی در اجسام رسید و با بهره گیری از توانایی های موجود در اجسام، یک اثر خارق العاده را به وجود آورد".

این مجموعه مبلمان شامل، تختخواب، میز پذیرایی، صندلی و میز ناهارخوری می باشد.













 

M I N A

دستیار مدیر مهندسی معماری
کاربر ممتاز
فرش صندلی‌
این صندلی‌ که هنوز در مرحله پروتوتایپ است توسط Sophie de Vocht که دانشجوی طراحی آکادمی دیزاین Eindhoven است طراحی و ساخته شده است.



 
آخرین ویرایش:

M I N A

دستیار مدیر مهندسی معماری
کاربر ممتاز
صندلی با یک پایه
Peter Bristol یک توهم بی نظیر را با محصول خود ایجاد می نماید- صندلی کاملا کاربردی که فقط یک پایه دارد. این صندلی Cut Chair نامیده می شود و آخرین پروژه Peter است که به طرز خارق العاده ای خیالی و غیر واقعی‌ به نظر می‌رسد. یک پایه تقویت شده به صفحه ای که در زیر یک فرش پنهان شده است متصل می شود که قادر است به طور متعادلی کفی‌ نشیمنگاه صندلی را در جایش نگاه داشته و وزن فردی که به روی آن می‌نشیند را تحمل نماید. سه پایه دیگر به طور هوشمندانهِ و انگار که از صندلی‌ اصلی‌ جدا شده اند نیز در محل‌های مشخصی‌ به صفحه زیرین پیچ شده اند، و این تصور را به وجود آورده اند که انگار صندلی به طور معجزه آسایی روی یک پایه ایستاده است.



 
آخرین ویرایش:

M I N A

دستیار مدیر مهندسی معماری
کاربر ممتاز
طراحی صندلی زیبا الهام گرفته از صدف دریایی

طراحی صندلی زیبا الهام گرفته از صدف دریایی



طراحی صندلی بالا از خطوط مقعر موجود بر روی صدف دریایی الهام گرفته است و طراحان خلاق این صندلی با پیش بینی جریان مدرن شدن طراحی داخلی به گونه ای آن را ساخته اند که با انواع فضاها سازگار باشد.با وجود فرم ساده و جذاب صندلی صدف ولی ساخت آن با چالش های روبرو است که با تحقیق و نوآوری های گستره صندلی بصورت دستی با ابزار دیجیتالی ساخته می شود.














منبع : تحریریه آرل ،freshome.com
 
آخرین ویرایش:

M I N A

دستیار مدیر مهندسی معماری
کاربر ممتاز
صندلی با الهام از اختاپوس اقیانوسی
صندلی جالبی با الهام از اختاپوس اقیانوسی، توسط هنرمند اسپانیایی ماکسیمو ریرا طراحی و ساخته شده است.
پاهای چرمی و سیاه رنگ اختاپوس در پشت آن پهن شده اند.





 

M I N A

دستیار مدیر مهندسی معماری
کاربر ممتاز
صندلی با الهام از نهنگ
صندلی ای که الهام گرفته شده از نهنگ می باشد ، این صندلی رو یک طراح اسپانیایی ماکسیمو ریرا ساخته است که همین طراح صندلی های مختلفی به شکل حیوانات مختلف ساخته است از جمله صندلی های ساخته شده توسط وی » صندلی اختاپوس ، صندلی کرگدن ، صندلی فیل و این صندلی نهنگ را هم بعد از طرح صندلی فیل طراحی کرده است ، این صندلی که صندلی نهنگ نام دارد با توجه به اندازه ی بزرگی که داره برای فضاهای بزرگ بسیار مناسب است .


 
آخرین ویرایش:

M I N A

دستیار مدیر مهندسی معماری
کاربر ممتاز
صندلی با الهام از کرگدن
طراح اسپانیایی ماکسیمو ریرا در ادامه کارش در زمینه پیوند دادن یک حیوان به صندلی به عنوان مولفه اصلی فرم، صندلی کرگدن را طراحی کرده است. این صندلی از یک فریم داخلی همراه با بدنه اصلی تشکیل شده است تا وزن شخص را به خوبی تحمل کرده و همچنین تعادل و ثبات صندلی را تامین کند. نکته قابل توجه در این اثر زیبا و چشم گیر، شباهت رئالیستی فوق العاده سردیس کرگدن با واقعیت این حیوان است که گویی هر لحظه ممکن است سرش را بسوی شما برگرداند! این نکته بخصوص در مورد دیتیل های پوست و صورت این حیوان مشهود و قابل ستایش است.



 
آخرین ویرایش:

M I N A

دستیار مدیر مهندسی معماری
کاربر ممتاز
کلکسیون مبلمان PER با الهام از زیپ
استودیو طراحی کره ای کلکسیون ZIP:pERخود را نمایش می دهد که شامل مبلمان غیرعادی و گه گاه بامزه ای می باشد.
زیپ ها معمولا به پارچه ها دوخته می شوند، ما آن را برای ایجاد تنوع در مبلمان سخت جای دادیم.
زیپ های اغراق شده مبلمان را با نمک و کنایه دارمی سازند.
یک چنین مبلمانی در یک اتاق مدرن یا اتاق بچه بسیارجالب به نظر می آید و در هر صورت توجه زیادی را به خود جلب خواهد کرد.





 

M I N A

دستیار مدیر مهندسی معماری
کاربر ممتاز
صندلی black wire حرکت خطوط در فضا
این صندلی متعلق به مجموعه ای با نام "خطوط سیاه نازک" می باشد. این صندلی از خطوط سیاه و سفید همانند رگه هایی از اسکچ هایی در هوا کشیده تشکیل شده است که باعث شده سطحی شفاف اما حجم دار تشکیل شود.



این طرح رابطه ای بین طراحی دو بعدی و سه بعدی ایجاد کرده که در بیننده باعث حسی خوشایند می شود بیننده در صورتی که در اطراف این صندلی حرکت
نماید دائما فرم این صندلی تغییر خواهد کرد و این باعث جذابیت بیشتر طرح می شود.



 

F A R Z A N E

عضو جدید
کاربر ممتاز
لاوا

لاوا

با همكاري انستيتو IAO مسؤوليت طراحي داخلي هتل آينده را به عهده گرفتند.آنها قصددارندفضايي راجهت برآورده كردن نيازميهماناني تهيه كنندكه ازعلوم نسل آينده استفاده مي كنند.بطوري كه اتاقها بايدداراي ورژن هاي نسل آينده در زمينه هاي رسانه،مخابرات وعلوم اساسي ديگرباشد.اين دكراسيون مي بايست تعادلي باشدبين فضا وتكنولوژي آينده.بنابراين كليه تجهيزات رفاهي نسل آينده رادر اتاقها ها مي توان ديد.امكاناتي ازقبيل سيستم هاي صوت وتصوير ويا سوناي خصوصي وتخت خواب هوشمند و ياهرتكنولوژيي كه به عنوان نسل بعد شناخته مي شود.براي رسيدن به فضاي مورد نظر از زوايا و ساختاري در طراحي ديوارها استفاده شده كه انتظارها را تامين مي كند.و براي اين منظور به نوع مواد نيز بسيار پرداخته شده. LAVAشامل سه معمار مي باشد كه نگرشي رو به آينده دارند .آنها معماري فردا را با طرح هاي انتزاعي خود به تصوير مي كشند،از ديگر كارهاي آنها مي توان به برج Michael Schumacher در دبي اشاره كرد.​
2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

15

مـنـــــــبـع : http://www.acwe.co.uk/?p=154

 

M I N A

دستیار مدیر مهندسی معماری
کاربر ممتاز
صندلی Mr.Smith‌

صندلی Mr.Smith‌

طرح صندلی Mr. Smith the second بخشی از مجموعه آثاری است که مبدأ اصلی آن صندلی بود که توسط Frank Gehry‌ معمار برجسته طراحی شده بود.



هر یک از این صندلی ها که تولید می شود رنگ بندی مختص خود را دارد،‌ و حتی می توان رنگ آن را بر اساس نظر سفارش دهند رنگ آمیزی کرد. در نتیجه می توان گفت که از هر صندلی یکی در دنیا وجود دارد.




 

M I N A

دستیار مدیر مهندسی معماری
کاربر ممتاز
طراحی نیمکت مدرن

طراحی نیمکت مدرن

نیمکت عمومی به نام صندلی تازه ، به عنوان صندلی عمومی و جایی که می توان به توقف و استراحت پرداخت.





نیمکت عمومی به نام نیمکت بی نهایت، به عنوان صندلی عمومی برای لابی یک موزه و یا گالری طراحی شده است.






 
آخرین ویرایش:

همراهی

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
کتابخانه "مرا بساز" توسط استودیوMEJD طراحی شده وازمعماری الهام گرفته وبازتاب روند طراحی معماری درآن دیده می شود.



ا
ین ایده به طراحی داخلی وارد شده که بی پایانی تحولات در محیط زندگی افراد را نمایش می دهد
.

طراحی قفسه کتاب بر مبنای پیکر کوچک کارگر است که در لحظه اتمام دیوار، حبس شده است







منبع اکادمی خانه عمران
 

Seti.Star

عضو جدید
کاربر ممتاز
دکوراسیـون بـهار ۲۰۱۳ با ۱۰ ایـده بسیار شیـک!

دکوراسیـون بـهار ۲۰۱۳ با ۱۰ ایـده بسیار شیـک!

دکوراسیـون بـهار ۲۰۱۳ با ۱۰ ایـده بسیار شیـک!



فصل بهار یکی از زیباترین فصل هاست. به هر گوشه و کناری که نگاه کنیم زیبایی های طبیعت روحمان را شاد و چشممان را نوازش می کنند. برای لذت بیشتر از این فصل دوست داشتنی می توانید طراحی داخل خانه را نیز به گونه ای تغییر دهید که در این فصل حتی داخل خانه شما نیز بوی بهار دهد.


۱. سبز نعنایی
برای القای حس طبیعت به این اتاق نشیمن، فاون گالی (طراح) از رنگ سبز نعنایی برای دیوارها استفاده کرده است. او می گوید: "سبز رنگ مورد علاقه من است زیرا رنگ زمین، طبیعت و سبزه ها است." او در طراحی این فضا از رنگ های شاد بهاری دیگر همچون صورتی و شکلاتی نیز برای وسایل خانه بهره برده است.

۲. الهام از باغ
در اتاق نشیمن این خانه در لس آنجلس، روتی سومرز (طراح) از رنگ های جسورانه و جلب توجه کننده استفاده کرده است. او می گوید: "از پنجره این خانه می توان درختان پیچ اناری و آلو را دید که در بهار شکوفه کرده اند و گل های صورتی آنها همچون شیرینی های پفکی سرزمین عجایب هستند. داخل خانه نیز همیشه بهار است." روکش صندلی های موجود در این اتاق از رنگ صورتی شکوفه های درختان الهام گرفته است؛ در جلو کاملا صورتی و در پشت صندلی سفید با گل های صورتی است.

۳. به روزرسانی طرح های قدیمی
جان ویلی (طراح) از ترکیب رنگ های دهه ۱۹۶۰ میلادی، یعنی رنگ های سبز متمایل به آبی و نارنجی استفاده کرده است و این اتاق را به شکل کلبه های مدرن امروز تغییر شکل داده است. او می گوید: "من این اتاق را بسیار دوست دارم زیرا رنگ نارنجی به فضای بی روح و رنگ و رو رفته تخت گرمای خوبی بخشیده است. این اتاق با کمک رنگ نارنجی روح تازه ای یافته است و در طول روز می درخشد."

۴. فضاهای کوچک و جلب توجه کننده
طراحی به نام مونا راس برمن، به طرز ماهرانه ای این دستشویی کوچک را به نمادی از بهار تبدیل کرده است. او می گوید: "فضای روشویی نیازی به تعریف ندارد. من از اشکال هندسی بسیار برجسته با رنگ سبز آبی روشن استفاده کرده ام تا احساسات بیننده را برانگیخته کند."

۵. کف و دیوارهای سفید
الکساندارا انجل (طراح) با رنگ های روشن و شفاف به اتاق نشیمن تاریک و قدیمی این خانه ونیزی در کالیفرنیا روح تازه ای بخشیده است. او از رنگ سفید برای دیوار و کف زمین استفاده کرده است. او همچنین نرده ها و پلکان خانه را نیز سفید کرده است تا همان طراوات و تازگی بهار در داخل خانه نیز احساس شود. برای رنگ دادن به این همه سفیدی از پارچه های رومبلی راه راه و کوسن های طرح دار و گل دار استفاده کرده است.

۶. کاغذدیواری وابسته به گیاهان
در حمام اصلی این خانه در نیویورک، وانی زیبا به رنگ سفید در میان دیوارها، کف، وسایل و شمعدان های سفید قرار دارد. کاغذدیواری با طرح سرخس، نمایی از جنگل های گرمسیری را به بیننده القا می کنند. کریستین مورفی (طراح) درباره این حمام می گوید: "رنگ سفید که در این حمام غالب است حسی از تمیزی را به انسان منتقل می کند. رنگ سبز سرخس های کاغذدیواری نیز حیات و زندگی به آن می بخشد."

۷. رنگ های برجسته
دیوارهایی به رنگ زرد روشن و حتی میز به رنگ زرد بالنگی، به این آشپزخانه سفید و خاکستری زندگی تازه ای بخشیده اند. لیندسی کورال هارپر (طراح) می گوید: "این رنگ زرد شوک آور روی دیوارها شور و حرارت بالایی دارد. میز زرد وسط آشپزخانه نیز نوعی اغراق دوست داشتنی است."

۸. جلوه داربستی
برای اینکه حس باغ و باغچه به فضای اتاق نشیمن خانه ای ببخشید، می توانید از طرح داربستی برای رنگ آمیزی دیوارها استفاده کنید. اشلی ویتاکر (طراح) می گوید: "من این نوع طراحی را بسیار دوست دارم زیرا حس فضای بیرون از خانه را به بیننده القا می کند. در روزهای دلگیر زمستان، می توانید داخل این اتاق بنشینید و تصور کنید در باغی زیبا هستید."

۹. دیواری از کاشی ها
مارشال واتسون (طراح) در مورد این آشپزخانه می گوید: "کاشی های آبی در پشت سینک ظرفشویی این آشپزخانه بسیار پررنگ و جان دار دیده می شوند. این کاشی های شیشه ای حسی متفاوت به فضا می بخشند."

۱۰. کوسن های جدید صندلی
در فضای صبحانه این آپارتمان در نیویورک، صندلی های میز آشپزخانه با کوسن های سبز زندگی تازه ای یافته اند. رنگ و طرح این کوسن ها به گونه ای است که بهار را در خانه خود حس می کنید.
منبع:پرشین استار








 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا