طراحی های خـلاقانه مبلمان و دکوراسیون داخلی

وضعیت
موضوع بسته شده است.

E . H . S . A . N

مدیر تالار مهندسی معماری مدیر تالار هنـــــر
مدیر تالار
با سلام حضور دوستان ِ خوب ِ معمـــــــــاری

نظر به اتخاذ سیاست های جدید برای هدایت مطالب ِ تالار ِ معمـــــــــــاری، و همچنین دسته بندی ِ موضوعی و مطالب همسو و مرتبط ، تصمیم گرفته شد که یک تاپیک جامع برای موضوعات خلاقانه ی مبلمان و دکوراسیون داخلی ، در تالار معماری داخلی ، ایجاد شود ، تا از این پس ، تاپیک ها و پست های مرتبط در یک جا جمع آوری و آرشیو شوند .

امیدوارم این رویه ، گامی مفید و مثبت جهت ِ ارتقای سطح ِ کیفی ِ مطالب تالار ِ معماری باشه ؛

پیشاپیش ، از همکاری ِ شما دوستان ِ خوب و همیشه همراه ، صمیمانه تشکر میکنم .

موفق و پایدار و خــــــــــــلاق باشید . . .:gol:
 
آخرین ویرایش:

rm_arch

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
گلدان شيشهاي بدون خاك

گلدان شيشهاي بدون خاك

Breathe Easy is an aeroponic growing system designed to improve home air quality. It utilizes toxin absorbing plants that clean the air and add humidity. It also doesn’t hurt to bring some of nature’s green indoors too. The plants are held in place by magnetic seals in the top opening. It’s a little confusing since the renders don’t say much but the familiar gel based nutrient substrate is tried and true. As an added touch, a row of LED lights line the bottom for some nice ground effects.

In recent years, numerous reports have surfaced pointing out all the poisons that linger in our air indoors. You’re really not to blame. It’s just most homes have poor air circulation. No matter how hard architects try, they can’t plan for variables like appliances and furniture, both of which contribute to the problem. Breathe Easy is an attempt (we’ve seen similar before) to address this problem in a natural way. Like previous concepts - the system isn’t self sustaining since plants require care, no matter how automated the system. My issue with the Breathe Easy are the exposed plant roots. To make it worse, the LED lights illuminate the root system, not the beautiful orchids above.

Designer: Paul Thomas










 

marali_64

عضو جدید
جدیدترین طرح های ENTRATALIBERA

جدیدترین طرح های ENTRATALIBERA

ENTRATALIBERA طراح فروشگاه و زیبا سازی ، آخرین طرح ها و ابتکارات خود را به نمایش گذاشتند.










 

semiramis261

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
میز کنفرانس باور نکردنی /میز دفتر هیبرید توسط Jovo Bozhinovski

میز کنفرانس باور نکردنی /میز دفتر هیبرید توسط Jovo Bozhinovski

این میز شگفت آور توسط یک طراح بلغاری به نام Jovo Bozhinovski طراحی شده است و توسط طراحی Elza تولید شده است. در اینجا ما به توصیف آن به نقل از توسعه دهندگان این میز دریافت کردیم ، می پردازیم: " این پروژه به عنوان نظم و انسجام در ساخت و ساز این شرکت در بلغارستان طراحی شده است. هدف اصلی طراحی برای یک دفتر بوده ، چیزی که بصورتی متفاوت و یادآور وظایف باشد. دلایل ساخت: ایده ما ساختن یک میز ترکیبی بین میز مدیر شرکت و میز کنفرانس بود، چیزی که نیاز مدیر را به منظور سازماندهی جلسات با مشتریان و همچنین به عنوان جلسات کار با پرسنل آن تامین کند. این قطعه از مبلمان و تبدیل آن و به عنوان تاکیدی بر این دفتر ، ظاهری منحصر بفرد را بر چهره آن می نشاند. در حقیقت فعالیت اصلی این شرکت ساخت و ساز است،بنابراین ما تصمیم گرفتیم که محصولی را طراحی کنیم که به وضوح هویت اصلی محیط را به عنوان سازنده نشان دهد، یک چشم انداز مدرن و نوآوری در سازماندهی فضای کار است . ما سعی می کنیم اصول اصلی این شرکت ساخت وساز را در یک قطعه منحصر بفرد از مبلمان آن مجسم کنیم، چیزی که در یک مکان مرکزی در دفتر را اشغال کند و علاوه به آن ظاهری منحصر به فرد هم داشته باشد. " آیا می توانید لطافت پشت این طرح را ببینید که توسط این شرکت طراحی شده است؟




























منبع: http://feedproxy.google.com/~r/FreshInspirationForYourHome/~3/wKHG1KzeavE/
 

ox_man_2007

عضو جدید
میز دوستدار طبیعت

میز دوستدار طبیعت

این میز زیبا توسط Emily Wettstein طراحی شده است.
این میز زیبا توسط Emily Wettstein طراحی شده است.
او طراحی 25 ساله از برکلین است و این میز بخشی از کار او برای پروژه دبیرستانی او در رشته معماری است.

این میز از چوب گردوی اصلاح شده و استیل تشکیل شده است. و یک گلدان با قابلیت جابجایی که میتواند گیاهام مختلفی را در بر بگیرد.











منبع: سایت خبری تحلیلی معماری نیوز
 

azam2007

عضو
ایستگاهی که با انرژی خورشیدی کار می‌کند

ایستگاهی که با انرژی خورشیدی کار می‌کند

ایستگاهی که با انرژی خورشیدی کار می‌کند و همچنین به عنوان مبلمانی برای استراحت در فضاهای خارجی‌ به کار می رود.



پیدا کردن محلی که بتوان در فاصله بین کلاس‌ها در آن استراحت کرد و همچنین مطمئن بود که شارژ موبایل و یا لپ تاپ شما در آن تمام نمی‌شود بسیار سخت است. اینها مشکلاتی هستند که دانشجویان عصر حاضر با آن روبرو می شوند، حتی نخبه‌های دانشگاه MIT. برای حل این مشکل طراح معمار Sheila Kennedy ، Soft Rocker را به مناسبت ۱۵۰ مین سالگرد MIT در نمایشگاهی به معرض نمایش می‌گذارد. این نشیمنگاه به شما اجازه می دهد که به راحتی‌ بر روی آن دراز کشیده در حالیکه که وسایل الکتریکی‌ خود را شارژ می نمایید.


این نشیمنگاه حلقه ای است که به یک نوار از جنس سلول‌های خورشیدی مجهز گشته است، و جزئیات تزئینی زیبایی در بخش زیرین آن قرار گرفته اند، و یک لامپ داخلی‌ فضای داخلی آن را روشن می‌کند. در طول روز پانل‌های خورشیدی می توانند یک باطری ۶ ولتی را شارژ نمایند، و قادرند که در عرض یک ساعت ۳ گوشی موبایل را شارژ نمایند. از سوی دیگر این ایستگاه از چوب‌های نرمی ساخته شده که به سرعت رشد می کنند و بنابراین تولید انبوه این ایستگاه‌ها سبب تخریب جنگل‌های کهن نمی‌شود و همچنین بافت این چوب‌ها تجربه دلپذیری را در هنگام نشستن برای کاربر فراهم می‌کند.



طراحی چند جانبه اهمیت بسیاری در طراحی این ایستگاه داشته است، به طوری که دانشجویان و افراد از رشته‌های مختلف و با تخصص‌های گوناگون بتوانند بر روی آن نشسته و از آن استفاده کرده و لذت ببرند مانند جداول excel که برای طیف وسیعی از تخصص‌ها قابل استفاده است. طراح و گروهش طوری این چوب نرم و سایر قطعات این ایستگاه را در کنار هم قرار داده اند که نه تنها راحت باشد بلکه کاملا کاربردی باشد.



نتیجه نهایی یک صندلی گهواره مانند است، که از نظر محیط زیستی‌ پایدار بوده، و در مجموع پایگاهی برای واکنش‌های متقابل بین افراد و اشیا و افراد با یکدیگر فراهم می کند.
 

Sarp

مدیر بازنشسته
فن های مخفی

فن های مخفی

فن ها و سیستم تهیه هوا همیشه یکی از مشکلات دردسر ساز برای طراحان داخلی سرویس های بهداشتی بوده است.اما توسط یک سیستم نوین میتوان کاملا این فن ها را مخفی کرد و فقط در صورت نیاز فن را ظاهر و از آن استفاده نمود.



فن های Vents که توسط Michael Samoriz طراحی شده اند به فرم زیبا و ماهرانه ای در کاشی سرامیکی جای میگیرند،و در صورتی که آنها فعال کنید از جای خود بیرون می آیند و با کشیدن هوا به داخل خود باعث تهویه هوا محیط میشوند.



این فن ها در عمق و شکلهای متفاوت طراحی شده اند و دارای LED رنگی به عنوان شاخص هستند.




منیع : yankodesign
 

E . H . S . A . N

مدیر تالار مهندسی معماری مدیر تالار هنـــــر
مدیر تالار
طراحــــــــــی های خـــــــلاقانه مبلمان و دکوراسیون داخلی

طراحــــــــــی های خـــــــلاقانه مبلمان و دکوراسیون داخلی

///

///

///

///

///

///

///

///

///

///

///

///

///

///

///

///

///

///

///

///

///
.
.
منبع : تاپ ناپ
 

فرهيخته

عضو جدید
کاربر ممتاز
طراحي مبلمان به سبك بنز!!!






مرسدس بنز پس از رونمایی از هلیکوپتر لوکس خود، امسال وارد بازار مبلمان شده است. طراحی های این شرکت که با همکاری یکی از پیشروان طراحی مبلمان در ایتالیا انجام شده، داینامیک، بسیار سبک، راحت و بادوام است.

سال گذشته همین روزها بود که مرسدس بنز از هلیکوپتر لوکس این شرکت رونمایی کرد؛ اما امسال به سراغ بازار لوازم خانگی رفته و همان طور که در نمایشگاه مبلمان میلان اعلام شده که از مهرماه جاری، تولیدات این شرکت در مجموعه های گوناگون و نمایشگاه ها به نمایش درخواهند آمد و در بسیاری از کشورهای جهان به فروش خواهند رسید.

به گزارش گیزمگ، اولین مجموعه از این مبلمان که Mercedes-Benz Style نامیده شده شامل یک کاناپه، صندلی کشیده با یک دسته، میزهای کوچک عسلی، میز نهارخوری و صندلی های آن، قفسه یکپارچه با سینمای خانگی، تختخواب یک نفره و دراور است.

این مجموعه محصول همکاری مرسدس بنز و Formitalia Luxury Groupیکی از پیشروان طراحی مبلمان در ایتالیا است و تأثیر طراحی خودروهای بنز را در آن به وضوح می توان دید.









کاناپه سه نفره MBS 001 به ابعاد 70*100*240 طرحی زیبا و ظریف دارد و کاملا راحت است. این مبل سه نفره بدنه ای از جنس آلومینیوم دارد و جنس روکش آن چرم است. خطوط به کارگرفته شده مخصوصا در ناحیه تکیه گاه شکلی داینامیک و منحصربه فرد به این کاناپه داده است. همان طور که می بینید چهار پایه میز ناهارخوری MBS 002 که شبیه پره های چرخ تراش خورده به نظر می رسند، از میله میانی آن منشعب شده که از جنس آلومینیوم است. استفاده از یک سطح شیشه ای شفاف با زمینه خاکستری باعث شده وزن اندک این میز بیشتر جلب توجه کند.


 

E . H . S . A . N

مدیر تالار مهندسی معماری مدیر تالار هنـــــر
مدیر تالار
عجیب ترین صندلی های ساخته شده !!

عجیب ترین صندلی های ساخته شده !!

.
.
.


.
.



.
.



.
.



.
.



.
.



.
.



.
.



.
.



.
.



.
.



.
.
.
منبع : تاپناپ
 

E . H . S . A . N

مدیر تالار مهندسی معماری مدیر تالار هنـــــر
مدیر تالار
صندلی دیسکو

صندلی دیسکو

.
.


.
.



.
.



.
.



.
.



.
.


.
.
منبع : تاپناپ
 

دختر معمار

عضو جدید
کاربر ممتاز
طراحی میزهایی با خلاقیت بالا

طراحی میزهایی با خلاقیت بالا

میز پذیرایی یکی از ارکان اصلی تشکیل دهنده دکوراسیون اتاق پذیرایی است.
طراحان خوش ذوق، با استفاده از شیشه، چوب و فلز ، طرح های بسیار زیبایی را می آفرینند.
میل کردن یک فنجان قهوه تلخ در اتاق پذیرایی، در کناراین طرح های زیبا، احساس بسیار خوبی را به انسان می دهد.








































منبع: تهیه و تنظیم : سایت خبری معماری نیوز
 

baran270

عضو جدید
کاربر ممتاز

صندلی Nook
یک صندلی مدرن طراحی شده توسط Patrick Frey که برنده چندین جایزه نیز شده است.​



صندلی Spring
یک صندلی انعطاف پذیر یا پایه های متحرک که توسط Carolien Laro طراحی شده است.


صندلی Cactus
در طراحی این صندلی از گیاه کاکتوس الهام گرفته شده است.


صندلی Butterfly یا پروانه
این صندلی با سبک طرحی جدید توسط هنرمند معروف ژاپنی Sori Yanagi طراحی شده است.​



صندلی Puzzle


صندلی Eight یا هشت
این صندلی مدرن و زیبا با الهام از شکل عدد 8 طراحی شده است.​


صندلی LumBar
این صندلی با الهام از منظره صخره های فرسوده شده طراحی شده است.


صندلی Head یا سر
منبع الهام بخش طراحی صندلی جدید Head of David مجسمه میکل آنژ است.​


صندلی AP
این صندلی فوق مدرن و زیبا از یک تک ورقه تخته چند لا ساخته شده است.


صندلی Rubber
این صندلی از جنس کائوچو و مواد پلاستیکی است و توسط موسسه طراحی h220430 طراحی شده است.


صندلی Rocking یا صندلی گهواره ای
این صندلی زیبا که توسط Yiannis Ghikas طراحی شده است این امکان را برای شما فراهم می کند تا در همه جهات تکان بخورید.


صندلی Chopstick (چوب غذاخوری)
یک صندلی منحصر به فرد ساخته شده از چوب های گیاه بامبو.​


صندلی Gaudi
یک طرح زیبا و منحصر به فرد از صندلی طراحی شده توسط یک طراح آلمانی به نام Bram Geenen​






 

E . H . S . A . N

مدیر تالار مهندسی معماری مدیر تالار هنـــــر
مدیر تالار
صندلی‌ میز

صندلی‌ میز

رویه‌ی صندلی جدا می‌شود و بین دو صندلی به عنوان میز استفاده می‌شود. به این می‌گویند یک زنجیره‌ی صندلی و میز. باقی عکس‌ها را در ادامه تماشا کنید و به این سوال جواب دهید که: به نظر شما چرا طراحان این صندلی ساده می‌گویند طراحیِ محصولشان الهام‌گرفته از عشایر و بومی‌های تانزانیا و کنیا، به خصوص جواهرآلات مخصوص آنهاست!







طراح: Marek Harmata











 

*Maedeh.archi*

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
صندلی به شکل قو/ طرحی از علی علوی

صندلی به شکل قو/ طرحی از علی علوی

به صندلی زیبایی که توسط علی علوی طراحی و ساخته شده است نگاه کنید.

طرح زیبا و ظریف آن بر گرفته از حالت خواب قویی است که سرش را زیر بالش فرو برده و گویی در آب شناور است.

روی صندلی نیز با کروم صیقلی جلا داده شده که تمام رنگ‌ها و طرح‌های اطراف را در خود منعکس می‌سازد. بی‌شک، این صندلی مناسب برای هر نوع فضای داخلی نمی‌باشد اما اگر آن را در اتاق و در کنار وسایل مناسب با این صندلی بگذارید، مطمئناً حرفی برای گفتن خواهد داشت!











 

*Maedeh.archi*

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
این تخت‌خواب روز در اصل برای استراحت بعد از استفاده از آبگرم طراحی شده ولی می‌توان به عنوان نیمکت در منزل نیز از آن استفاده کرد.

شاید اندازه این تخت بزرگ باشد ولی به دلیل کنده‌کاری روی چوب زیتون استوانه‌ای شکل در دو طرف تخت، از وزن آن کم می‌شود.

طرح‌های برگ زیتون بر روی چوب باعث گذشتن نور از چوب‌ها می‌شود. از این استوانه‌ها می‌توان برای نگهداری بالشت و ملحفه و یا هر آنچه که مورد نیاز شماست نیز استفاده کرد.

این تخت بسیار نرم و راحت و مناسب برای چرت روزانه است.




 

E . H . S . A . N

مدیر تالار مهندسی معماری مدیر تالار هنـــــر
مدیر تالار
نیمکت‌های خلاقانه!

نیمکت‌های خلاقانه!

وقتی خلاقیت بخواهد سراغ نیمکت‌ها برود، نتیجه‌اش می‌شود تمام 15 تصویر دیگری که در ادامه‌ی مطلب خواهید دید!

طراح دانمارکیِ این نیمکت‌های ابتکاری معتقد است متفاوت بودنِ اینها، مردم را اطرافشان جمع می‌کند و خودش باعث خلق لذت و برقراری ارتباط میان مردم خواهد شد.







طراح: Jeppe Hein




.
.
.

.
.
.

.
.
.

.
.
.

.
.
.

.
.
.

.
.
.

.
.
.

.
.
.

.
.
.

.
.
.

.
.
.

.
.
.

.
.
.



.
.
.
.
:gol::gol::gol:
 

*Maedeh.archi*

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
قفسه های دیواری قابل تنظیم
این سیستم قفسه بندی خیلی ساده می باشد . این چوب های دیواری به عنوان قفسه نشان داده شده است . هر چند این شیارها به نوارهایی از نمد اضافه شده اند ؛ اما می توان به عنوان راه حل قوی کوچک سازی (minimalist) که می تواند تغییر کاربری دهد.

این ابزار تزیینی ، اما مفید و قابل تنظیم است و یک قطعه ی منحصر به فرد از تزئیات دیواری است که می تواند با سبک طراح و رویکرد صنایع دستی ترکیب شده باشد.

از طریق شکاف کوچک در قفسه که به شکل یک حلقه است ، قطعه های از نمد در سطوح قابل تنظیم زیر قفسه ها معلق بوده و می تواند با شکل های مختلف نمایش داده شود.
این وسیله توسط شرکت " استودیو طراحی تیو" طراحی شده است .

شما می توانید رشته هایی در یک "سری کامل" از قفسه های ماژول به صورت یک ، دو و سه قفسه ایجاد کنید .

طبیعتاً این قفسه ها مانند اشیای منحنی گرایششان به سمت پایین است ومی تواند برای بطری های آب نیز مناسب باشد ، هم چنین آنها می تواند با روش ها مختلف برای مرتب کردن باشد و به همان اندازه یک دکور نا منظم نشان داده شود.
این وسیله توسط شرکت " استودیو طراحی تیو" طراحی شده است .

شما می توانید رشته هایی در یک "سری کامل" از قفسه های ماژول به صورت یک ، دو و سه قفسه ایجاد کنید .

طبیعتاً این قفسه ها مانند اشیای منحنی گرایششان به سمت پایین است ومی تواند برای بطری های آب نیز مناسب باشد ، هم چنین آنها می تواند با روش ها مختلف برای مرتب کردن باشد و به همان اندازه یک دکور نا منظم نشان داده شود.
 

*Maedeh.archi*

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
چارپایه‌های به هم پیچیده
ه این طرح جالب که به آن «به هم پیچیده» می‌گویند نگاه کنید.

این چارپایه‌های به هم پیچیده کاری از طراحان چینی Kan & Lau است.

یکی از این چارپایه‌ها، پایه دیگری را محجوبانه و با شرم‌رویی در بغل گرفته است. این چهارپایه‌ها در دو رنگ سفید و مشکی/ چوبی و مشکی موجود می‌باشند.
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا