طراحی دکوراسیون داخلی دراگ استور Marios Mazi در شهر آتن

aln23

عضو جدید
طراحی دکوراسیون داخلی دراگ استور Marios Mazi در شهر آتن “

دکوراسیون داخلی این دراگ استور در شهر پیره (آتن)، با زیر بنا تقریبا ۲۰۰ متر مربع از همکف شروع شد. چالش اصلی طراحی دکوراسیون داخلی دراگ استور آقای Marios Mazi، مدیریت مساحت و فضا بود. باید طوری انجام می شد که طراحی پلان طبقه همکف باعث اتصال دو فضای مجزا (همکف و بالکن) در ساختمانی دو طبقه بشود.

طراحی دکوراسیون داخلی دراگ استور بطوری انجام شده که نقطه گره پله ها باعث شود بالکن مرتفع داروخانه از هر نقطه ای از خارج ساختمان مشخص باشد. هدف از این مانوور معماری داخلی بوده که افراد از بیرون ، داروخانه را به چشم محیط کاری جذاب و بسیار مدرن ببینند. گسترش طبقه همکف دو هدف داشت : خوشامدگویی صمیمانه به مشتری، و جداسازی داروها براساس دسته بندی داروها. بر طبق بهترین روش ممکن در مدیریت کارمندان برای ایجاد محیط کاری کاربردی، مدرن و راحت بوده است ، فضایی پر از آرامش و تجربه ای مثبت از مشتری مداری. هر گروه از محصولات دارویی براساس موضوع در بخشی مجزا و مستقل قرار گرفته، درنتیجه فضایی بزرگ و مرکزی ایجاد شده که بیشترین راحتی برای حرکت و فعالیت را ارائه می دهد. نورپردازی غیرمستقیمی از پشت قفسه های دارو که محصولات را با دقت به نمایش می گذارد، بخشی از تجهیزات داخلی است.

نیمکت راحت و کوچکی که در وسط داروخانه قرار داده شده، بهترین تیررس مرکزی و محیطی را فراهم می کند. همچنین تضمین می کند که هر زمان مشتری به آن ها نیاز داشته باشد در خدمت رسانی حاضر هستند. این چنین طراحی دکوراسیون داخلی دراگ استور ، محیطی کاربردی، مجلل، صمیمانه و مدرن ایجاد کرده که به تجملات مشتری و همچنین کارمندان پاسخ می دهد.

” طراحی دکوراسیون داخلی دراگ استور SantaCruz توسط شرکت MARKETING-JAZZ “

در طراحی دکوراسیون داخلی دراگ استور SantaCruz، یک دنیای سالم. با مساحت ۳۰۰ مترمربعی و محصولاتی دسته بندی شده در گروه های مختلف در نظر گرفته شده است. داروخانه ای که مشتریان می توانند خرید سلف سرویس راحت و خوشایندی داشته باشند.این دراگ استور براساس فروش محصولات، تجربه خرید مورد علاقه و موقعیت برند، به چند بخش مختلف تقسیم شده. برای اطمینان از عبور و مرور مشتری و پوشش کل داروخانه، اقدامات بیشتری انجام شده. در کنار پیشخوان ها محل انتظاری برای افراد مسن تعبیه شده که می توانند به راحتی روی صندلی بنشینند و منتظر بمانند تا کارمندان داروخانه خرید آن ها را برایشان انجام دهند.


هر محصول به چند گروه تقسیم شده. برای معرفی و شناسایی محصولات کیسه/لامپ هایی با نام گروه محصول طراحی شده تا مشتری بتواند به راحتی در تنهایی خرید کند. وقتی جلوی پیشخوان می ایستید و می بینید که داروها روی یک جدول مندلیف بزرگ به نمایش درآماده اند، واقعا شگفت زده می شوید! بی درنگ لبخندی بر لب مشتری می نشیند، چیزی که باعث می شود این تجربه خرید از یاد او نرود.


بخشی تخصصی برای محصولات پوستی-آرایشی ساخته شده که یک قفسه لوازم آرایشی دارد. در این بخش با استفاده از تکنولوژی آنالیزی از پوست مشتری به او داده می شود تا بهترین ترکیب محصولات آرایشی و پوستی به او ارائه شود. به عنوان بخشی از طراحی دکوراسیون داخلی دراگ استور SantaCruz است. نمایشی ترکیبی و بی عیب و نقص با استفاده از قاب های گچبری دست ساز و سنگ های طبیعی تعبیه شده که روی کیفیت بالا و مرغوب بودن محصولات تاکید می کند.

منبع: arianparax.com
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
بالا