ارشد 92

وضعیت
موضوع بسته شده است.

گل شیفته

عضو جدید
نه اصلا رضایت بخش نیس
هنوز نتونستم شروع کنم:redface:


اشکالی نداره.هنوز دیر نشده ...اول باید یک برنامه هفته ای تنظیم کنی بعد شروع کنی به درس خوندن.
البته به نظر من فعلا دروس استراتژیک رو شروع کن چون این درسا رو باید تا اول مهر تقریبا یک دور کرده باشی.
اگه از الان بخوای همه درسارو جدی شروع کنی اذر دیگه کم میاری ونمیتونی ادامه بدی.تا اول مهر روزی تقریبا 5 ساعت بخون از اول مهربه طور جدی بالای 8 ساعت بخون.
نظر من اینه ک زبان و شروع کن خیلی مهمه.
 

raha.68m

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام دوستای عزیزم...
از نتیجه های مرحله اول ارشد راضی بودین؟
مونا جون... بچه ها...هرکدومتون امسال سر ارشد حساب باز کزده بودین...
خبر نتیجه تون رو بهمون بگین...
ان شالله که خوش خبر باشین.
گرچه هر چی باشه....رتبه تون هرچی شده باشه
صلاحتون همون بوده...
بسپارین به خدا , بعد تلاش ,دیگه ما وظیفه ای نداریم... خودش می دونه کدوم راه برای ما نزدیک تره... برای رسیدن به اون چه که خودش برامون می خواد:smile:
امیدوارم همیشه همه شما خوش خبر باشین...
خوشبخت باشین...تحصیلات شرط کافی برای خوشبختی نیست...شرط لازم هم لزوماً نیست...
امیدوارم همیشه خوشبخت باشین:gol:
 

هیما م

عضو جدید
سلام دوستان
میشه لطفا راهنماییم کنید؟!رتبه ی امسالم توی ام بی ای 1600 شده(شناورشرکت کردم)
آیا امیدی به قبولیم هست؟ ممنون میشم جواب بدین
 

گل شیفته

عضو جدید
مطالب روانشناسانه

مطالب روانشناسانه


سلام بچه ها خوب هستین خسته نباشین با درسا
متنی رو که گذاشتم واستون جایی دیدم گفتم چون داریم واسه کنکور میخونیم شاید مفید باشه واسه شروع بد نیست فکر میکنم واسه راهی که در پیش داریم بتونه اعتماد به نفس وانیگزه لازم رو ایجاد کنه.

یک قدم تا رویاهایتان...
حتما تا حالا برات پیش اومده که چیزی رو از ته دلت وبا تمام وجودت بخوای. آرزویی که ذره ذره وجودت نیاز به داشتنشو فریاد می زنه. همونآرزویی که دلت به خاطرش می تپه . به امید رسیدن بهش نفس می کشی , تو رویاهات همیشهدنبالشی. همون که دلیل زنده موندنته . همون رویایی که بزرگترین امیدته . قشنگترینرویا تو رویای سوگلیاته بالاترین دلیل واسه تلاش کردن. همون چیزی که اگه بدونی یکساعت از عمرت مونده , تموم آرزوت اونه که بهش برسی .
خواستنی از جنس آتش اشتیاق , سوزان و ملتهب , مثه نیاز یه ماهی به آب برای حیات. عین نیاز زندگی به امید براینبریدن و تلاش.حسی که تو رو به ادامه دعوت می کنه , تشویقت می کنه و بهت انرژی میده. چیزی که برای خواستنش تردید نداری , اون طور می خواهی که نرسیدن بهش برات زجره , رنجه , عذابه, و رسیدن بهش واست بالاترین شوق و لذتی که می تونی تصور کنی. هر چیزبهایی داره , بهای خواسته تو چقدره؟ چه بهایی واسه دریافت خواسته ات حاضری بپردازی؟ از چه چیزارزشمند و عزیزی واسه رسیدن بهش می گذری و مایه می ذاری؟واسه رسیدن بههمو ن رویای شیرینی که نمی تونی فراموشش کنی , نمی تونی جاشو با هیچی پر کنی . اونچیز مقدس و عزیزی که قلب و روح و جسم و تموم وجودت خواهش رسیدن به اون خواسته است. چند بار ناخواسته تو محاصره ابرهای تیره تردید و نا امیدی صدای تو گوشت زمزمه کرده , افسوس ,حیف که نمی شه , کاش ممکن بود, اما ممکن نیست. همون صدایی که گاهی جراتتلاش و تجربه ثمره تلاشتو ازت می گیره.و یه روز ممکنه به خودت بگی و ببینی , تحت تاثیر اون صداها نا خوانده , خواست تو از یاد بردی . خواستنی که از عمق وجود باشه , نتونستن و نشدن سرش نمی شه , مگه بچگی هاتو از یاد بردی, که وقتی یه عروسک یا یه ماشین پشت ویترین اسباب بازی فروشی چشمتو می گرفت هیچ منطقی پاهای معصومتو واسه گذشتن از اون خواسته مردد نمی کرد.
تو اون عروسک یا ماشین رو می خواستی , اونطور می خواستی که هیچ جوری منصرف نمی شدی. اون طور پاش وامی ستادی که صاحب اول وآخرش فقط خودت بودی!
چطوری اون لحظه نمی شه و نمی تونم و حالا بعدا پدر و مادرترو نمی فهمیدی و قبول نمی کردی؟
اون طور اونومی خواستی که نشدن برات بی معنی بود. تکان نخوردن و سفت و سخت ایستادن و پافشاریت جلوی اون اسباب بازی تا لحظه که بهش برسی رو از یاد بردی؟چطوری یادت رفته خواستن, نتوانستن رو نمی پذیره, اشتیاق رسیدن به یه آرزوی قلبی نتونستن و نشدنو نمی فهمه , خواستن فقط یه معنی داره اونم توانستنه؟!!چطور شد که امروز ما بدون این که متوجه بشویم. نخواستن رو با نتوانستن عوضی گرفتیم؟ چون به درستی پی نبردیم اون جا که نتوانستیم به سبب این بود که واقعانخواسته بودیم. اگر فقط بخوای و باور کنی که بهش می رسی کل قانونمندی های کائنات همسو با تو می شه.خواستن به تو نیرو و انرژی می ده که تموم درهای بسته رو به روتباز می کنه و تو رو با تلاشی تجهیز می کنه که با قدرتی عظیم فقط رو یه نقطه متمرکزشده که بی شک تو رو به کامیابی می رسونه مهم ایمان و اعتقادت به خواستته , خواستن رویایی که فکر رسیدن بهش , عشق و تقلا و تلاش رو در تو زنده و صد برابر می کنه همونکه تو رو مشتاق تلاش می کنه.
اگه چیزی که تو رو به تلاش کردن تشویق می کنه همون شعله داغ اشتیاقه , دیگه هیچ مانعی تو رو نمیترسونه , هیچ نگرانی دلت رو نمی لرزونه , همه خواسته هات توی یه هدف جمع می شه او هدف اولویت اول و شماره یکی که همه چیزتابع اونه. و اگه چیزی هست که این جور می خوایش و این قدر برات عزیزه هیچی مانعرسیدنت به اون نمی شه.هیچ قدرتی تاب ایستادن مقابل خواسته قلبی تورو نداره. اگه عشقت به آرزو و هدفت در اون حد متعالی و بالای خودشه , اگه آرزوی رسیدن به خواستهات اون طور تو رو بی تاب و بی قرار می کنه که شب و روز بهش فکر می کنی , از همینحالا تو رو می بینم که به خواسته ات رسیدی و اگه بهش نرسی مقصر فقط خودتی.هر چه خواسته تو متعالی و بزرگ تر باشه باید بهای بیشتری رو براش بپردازی پس اگه به خواسته ات نرسیدی یا اون قدر برات ارزش نداشت و نمی خواستیش که همپای بهاش براش خرجکنی و سختی و رنجش را واسه رسیدن به گنجش به جون بخری یا تو روزمرگی و بطالت زیرخروارها یاس و ترس دفنش کردی و واسه تبرئه خودت وقتی یادش افتادی فقط سری از افسوس تکان دادی و گفتی افسوس که رویای من شدنی نبود. یادت باشه هیچ قدرتی غیر از خودتنمی تونه مانع رسیدن به خواسته هات بشود. وقتی با بی رحمی به نا امیدی و یاس اجازه می دی رویا تو را ازت بدزده و با خودش ببره وقتی خودت واسه دفاع از رویات جلوی ترسهات نمی ایستی از کی توقع داری برات این کار رو بکنه ؟ وقتی اون خواسته برات اونقدر ارزشمند نبوده که بهای لازم رو بپردازی چطوری توقع داری اونو به رایگان و به سادگی به دست بیاری و به سادگی طعم شیرین رسیدن به آرزوی قلبیتو بچشی؟
و چه غمانگیز است که یه عمر فقط به خاطر ترس تو زندگی در جا بزنی که اصلا دوستش نداری , اون زندگی ای که با روحیات و خواسته تو هیچ تناسبی ندارد و فقط به خاطر این که جسارت ترکشو نداری به خاطر این که جسارت کنار گذاشتن ترستو از یاد بردی و به طعم تلخ اشتباه عادت کردی تحملش می کنی.کی یادت داد معنی زندگی محدود به تکرار عادتهاست؟ اخرش چی؟ جاذبه این تکرارهای بی اراده حداکثر تا چند سال دیگه دوام دارد؟بالاخره تاریخ انقضا اونم می رسه؟ گاهی به سبب ترسی که بهش چسبیدیم حتی متوجه نیستیم ترس از یه اتفاق ممکنه خیلی وحشتناک و زجر اورتراز رخداد اون اتفاق باشه ومثه یه عمر تحمل رنج واقعی به خاطر ترس از رنج احتمالی .اینده کسی چه می دونه اگه با تموم وجودت برای رسیدن به رویات تلاش کنی چی پیش می آید؟ یه نگاه به دیروزت بنداز, اگر راضیت کرد جا پای دیروزت بذار اگه غمگینت کرد , اگه اون قدر رنجت می ده که حتی دلت نمی خواد به مرورش برگردی دیگه اشتباه دیروز رو تکرار نکن.
اگه دیروزو امروز و فردات تو سیاهی و غم و غصه مثل همن , کوتاهی از خودته که هنوز به خودت نیومدی و هوشیار نشدی و نخواستی و فقط نخواستی تا بتونی به بهترین شکل تغییرش بدیزندگی بی لطفی که فقط از سر عادت به ادامه تکرارش مشغولی ارزش زندگی کردن داره؟تنهافاصله تو با بزرگ ترین رویا ها و عزیزترین آرزوها ت فقط خواست و اراده خودته! چونخواسته عمیق و قلبی تو به پشتوانه بیشترین تلاشت عامل شکوهمندترین تغییرات مثبت زندگیته تا کی نرسیدن به آرزو های قشنگتو گردن نتونستنی ها می ندازی ؟ کافیه باخودت روراست باشی کلاهتو قاضی کنی ببینی نخواستی یا نتونستی؟
آرزومند آرزوهایتان هستم...;)
 
آخرین ویرایش:

گل شیفته

عضو جدید
مطالب روانشناسانه

مطالب روانشناسانه

راسخم، پس هستم


چند وقت است تصمیم به شروع كاری بزرگ و كمی سخت راگرفته‌اید و هنوز جرات اجرا كردن این تصمیم را ندارید؟.
شاید فكر می‌كنید باامروز و فردا كردن و تاخیر در انجامش شرایط عوض می‌شود یا شما قدرت بیشتری برایانجام آن به دست خواهید آورد.
خب، بس است دیگر، هرچه می‌خواسته عوض شود تا حالاعوض شده و هر قدر می‌خواستید انرژی و قدرت كسب كنید تا حالا كسب كردید. وقتش رسیدهكه قدم اول را برای اجرای كار بردارید.
كمی به خودتان اعتماد كنید و ازیاری‌گرفتن از دیگران هم نترسید. برای شروع و اطمینان از اینكه اولین گام‌هایتان رامحكم برمی‌دارید، می‌توانید روح و ذهن خود را برای اجرای تصمیم‌‌تان آماده كنید.
در نگاه اول شاید این شعارها ساده به نظر برسد، اما همین حرف‌های ساده برای شكلگرفتن نزدیك به پنج سال وقت یك تیم تحقیقاتی در دانشكده علوم رفتاری كالیفرنیا راگرفته است، پس ساده از آنها نگذرید.
شعارهای هر روزه
۱. می‌دانم اندیشه‌هایم مرا به تدریج به واقعیت زندگی نزدیك خواهند كرد، پس هر روز به واقعیات زندگی فكر خواهم كرد.
۲) از خود انتظار دارم با تكیه بر توانایی‌هایم به هدف خود برسم.
۳ . هر میلی در من هنگامی‌ كه با عمل همراه می‌شود مرا به سوی هدفم رهنمون می‌سازد، پس هر روز به چیزهایی عمل می‌كنم كه میل دارم.
۴. اهدافم راباید بنویسم و تا رسیدن به آن هر روز آن را بخوانم.
۵ . واقعیات را آنطوری كه هست بپذیرم، نه آنطوری كه می‌خواهم.
۶ . دوستی و تلاش برای بهتر بودن را هرگزبه احساساتی مثل تنفر، كینه و خودخواهی نمی‌دهم.
یك فرمول
بهترین راه برای انجام كارهایی كه از انجام آنها ترس دارید به‌كار بردن این فرمول است. فرقی هم نمی‌كند كه ترس از یك كار بزرگ باشد یا یك كار كوچك.
فقط كافی است جای كلمه ترس را با آرزو عوض كنید. به عنوان مثال اگر تا امروز می‌گفتید كه «از سوار شدن درهواپیما می‌ترسم» از این به بعد بگویید «آرزوی سوار شدن در هواپیما را دارم»، و یااگر تا امروز می‌گفتید «از شركت در کنکورمی‌ترسم» از این به بعدبگویید «آرزوی شركت در کنکوررا دارم» و این كلمات را مرتب تكرار كنید.
به گفته یكی از صاحب‌‌نظران رشته‌های علوم رفتاری برای داشتن شخصیتی راسخ باید مثل انسان‌های راسخ رفتار كرد.
مراحل زیر را برای دستیابی به این هدف به كار بگیرید.
ـ شخصیت راسخ
ـادای احترام را جدی بگیرید، مانند دست دادن، جواب سلام دادن، خداحافظی كردن و...
ـ در مجامع سعی كنید در جایی بنشینید كه در معرض دید باشید. مثلا در كلاس درردیف‌های جلو، در میهمانی نزدیك به محل ورود و خروج
ـ به خندان بودن عادت كنید. چون قطعا خود شما هرگز علاقه‌ای به برقراری ارتباط با اشخاص عبوس و یا شكست‌خوردهندارید.
ـ چشم در چشم دیگران با آنها صحبت كنید تا شما را جدی بگیرند.
ـ درمورد مسائل مطرح‌شده در جمع اولین نفری باشید كه نظر می‌دهید، حتی اگر نمی‌دانید به عنوان اولین نفر بگویید «نمی‌دانم».
ـ بلند صحبت كنید و از هیچ چیز نترسید. بااین كار طرف مقابل ناخواسته تحت‌تاثیر انرژی شما قرار خواهد گرفت. البته این كار دراوایل سخت است.
ـ ورزش كنید و مثل ورزشكاران راه بروید. «طبق تحقیق كارشناسان علوم و رفتاری، منظم و راحت راه‌رفتن سرعت تصمیم‌گیری را بالا می‌برد. »
 
آخرین ویرایش:

ghazal1991

مدیر تالار مدیریت
مدیر تالار
سلام.
امتحانات هم که تموم شد.
حالا دیگه باید شروع کنیم برای ارشد.
چه خبر؟برنامه تون رو نوشتید؟
 

گل شیفته

عضو جدید
سلام غزالی خسته نباشی...عزیزم میخوای کدوم گرایش شرکت کنی؟برنامتو نوشتی ؟من با برنامه هفته ای موافقم چطوره؟
 

ghazal1991

مدیر تالار مدیریت
مدیر تالار
سلام غزالی خسته نباشی...عزیزم میخوای کدوم گرایش شرکت کنی؟برنامتو نوشتی ؟من با برنامه هفته ای موافقم چطوره؟

سلام. سلامت باشی عزیزم. بازرگانی. آره نوشتم. از فردا شروع میکنم. هفته ای.:)
 

rahil.mousavi

عضو جدید
سلام به دوستان مدیریتی
من یه عضو تازه واردم با یه عالمه سوال مدیریتی
 

mohammad47

عضو جدید
قبول شدن تو ارشد مدیریت دانشگاه آزاد سخت تره یا پیام نور ها ؟
من رشتم کارشناسی مهندسی الکترونیک هست
حالا میخواستم بدونم چقدر باید برای کنکور 92 بخونم که بتونم آزاد یا غیر انتفاعی یا پیام نور قبول بشم ؟
ممنون ازتون
 

ghazal1991

مدیر تالار مدیریت
مدیر تالار
قبول شدن تو ارشد مدیریت دانشگاه آزاد سخت تره یا پیام نور ها ؟
من رشتم کارشناسی مهندسی الکترونیک هست
حالا میخواستم بدونم چقدر باید برای کنکور 92 بخونم که بتونم آزاد یا غیر انتفاعی یا پیام نور قبول بشم ؟
ممنون ازتون

سلام

حقیقت از نظر من قبولی در دانشگاه پیام نور یا غیر انتفاعی سخت تر هست از دو لحاظ :
1- میزان پذیرش و رقابت سخت تر
2- آزمون سخت تر
معمولا برای ارشد هر دو، توصیه به حداکثر استفاده از توان را دارم چون هر سال تعداد متقاضیان دو کنکور در حال افزایش هست پس رقابت هم به تناسب بیشتر می شود!
 
آخرین ویرایش:

mohammad47

عضو جدید
سلام

حقیقت از نظر من قبولی در دانشگاه پیام نور یا غیر انتفاعی سخت تر هست از دو لحاظ :
1- میزان پذیرش و رقابت سخت تر
2- آزمون سخت تر
معمولا برای ارشد هر دو، توصیه به حداکثر استفاده از توان را دارم چون هر سال تعداد متقاضیان دو کنکور در حال افزایش هست پس رقابت هم به تناسب بیشتر می شود!

یعنی چی سخت تره قبولی تو این دو تا !
خب همه اول میخونن برای شبانه و روزانه ! بعد غیر انتفاعی بعد پیام نور ! ( خیلیا اصلا اون گزینه پیام نور و غیر انتفاعی رو موقع ثبت نام انتخاب هم نمیکنن ! )
مقدار پذیرش هم که تو غیر انتفاعی ها 18 نفر هست ! به نسبت بقیه بیشتره
درسته متقاضی زیاد میشه ولی ظرفیت ها رو هم یه نگاهی بکنین همین 91 به نسبت 90 کلی غیر انتفاعی اضافه شده !
----------------------------------------------------
برای آزاد چی اون که دیگه ساده تره !؟
 
آخرین ویرایش:

ghazal1991

مدیر تالار مدیریت
مدیر تالار
یعنی چی سخت تره قبولی تو این دو تا !
خب همه اول میخونن برای شبانه و روزانه ! بعد غیر انتفاعی بعد پیام نور ! ( خیلیا اصلا اون گزینه پیام نور و غیر انتفاعی رو موقع ثبت نام انتخاب هم نمیکنن ! )
مقدار پذیرش هم که تو غیر انتفاعی ها 18 نفر هست ! به نسبت بقیه بیشتره
درسته متقاضی زیاد میشه ولی ظرفیت ها رو هم یه نگاهی بکنین همین 91 به نسبت 90 کلی غیر انتفاعی اضافه شده !
----------------------------------------------------
برای آزاد چی اون که دیگه ساده تره !؟


منم گفتم آزاد از غیرانتفاعی و پیام نور راحت تر می توان قبول شد!!
درسته که پذیرش 18نفر یا 20نفر هست اما این تعداد به هیچ وجه پاسخگوی داوطلبان نخواهد بود و در سالهای قبل 4تا5نفر بوده و الان بیشتر شده و ولی این میزان پاسخگوی داوطلبان نیست!
 

rahil.mousavi

عضو جدید
آزاد چی نی !!!
دولتی از همش راحتره!!!:D
انشاالله هممون دولتی قبول میشیم
 

گل شیفته

عضو جدید
سلام. سلامت باشی عزیزم. بازرگانی. آره نوشتم. از فردا شروع میکنم. هفته ای.:)
سلام عزیزم پس توام بسلامتی بازرگانی شد دیگه.
حالا برنامه ای که نوشتی چجوری هست.؟....میگم چطوره بیایم اینجا برناممون رو بگیم واشکالی همدیگه رو برطرف کنیم.
 

ghazal1991

مدیر تالار مدیریت
مدیر تالار
سلام عزیزم پس توام بسلامتی بازرگانی شد دیگه.
حالا برنامه ای که نوشتی چجوری هست.؟....میگم چطوره بیایم اینجا برناممون رو بگیم واشکالی همدیگه رو برطرف کنیم.

آره-
هفته ایه. از هفته پیش شروع کردم، البته خیلی جدی نه ها، چون هنوز پروژه هامو تحویل ندادم، صبحها فقط دارم روی اونها کار میکنم. تموم هم نمیشه.:confused:
اول کلیات رو بگم:
زبان: هفته ای 3 درس از 504 + 2 درس از تافل + زبان تخصصی
اقتصاد خرد: هفته ای یک فصل
مبانی سازمان: هفته ای 2 فصل
مدیریت عمومی: هفته ای 2 فصل
پژوهش عملیاتی: هفته ای یک فصل
ریاضی: هفته ای یک فصل
----------------
هفته پیش:
درس 1تا 3 از 504 +درس 1 و 2 تافل رو خوندم. زبان تخصصی وقت نشد.
اقتصاد و مبانی سازمان و مدیریت عمومی و ریاضی رو خوندم. پژوهش فصل 1 و 2 رو خوندم.
مالی و بازاریابی رو بعد تحویل پروژه هام شروع میکنم.
آمار رو مهر شروع میکنم.
---------------
البته این واسه فعلا هست. باید بیشتر بشه. خصوصا تئوری ها.
 
آخرین ویرایش:

fahimeh_n

عضو جدید
آره-
هفته ایه. از هفته پیش شروع کردم، البته خیلی جدی نه ها، چون هنوز پروژه هامو تحویل ندادم، صبحها فقط دارم روی اونها کار میکنم. تموم هم نمیشه.:confused:
اول کلیات رو بگم:
زبان: هفته ای 3 درس از 504 + 2 درس از تافل + زبان تخصصی
اقتصاد خرد: هفته ای یک فصل
مبانی سازمان: هفته ای 2 فصل
مدیریت عمومی: هفته ای 2 فصل
پژوهش عملیاتی: هفته ای یک فصل
ریاضی: هفته ای یک فصل
----------------
هفته پیش:
درس 1تا 3 از 504 +درس 1 و 2 تافل رو خوندم. زبان تخصصی وقت نشد.
اقتصاد و مبانی سازمان و مدیریت عمومی و ریاضی رو خوندم. پژوهش فصل 1 و 2 رو خوندم.
مالی و بازاریابی رو بعد تحویل پروژه هام شروع میکنم.
آمار رو مهر شروع میکنم.
---------------
البته این واسه فعلا هست. باید بیشتر بشه. خصوصا تئوری ها.

آفرین خیلی خوب یش میری
من هنوز هیچی:(
 

fahimeh_n

عضو جدید
آره-
هفته ایه. از هفته پیش شروع کردم، البته خیلی جدی نه ها، چون هنوز پروژه هامو تحویل ندادم، صبحها فقط دارم روی اونها کار میکنم. تموم هم نمیشه.:confused:
اول کلیات رو بگم:
زبان: هفته ای 3 درس از 504 + 2 درس از تافل + زبان تخصصی
اقتصاد خرد: هفته ای یک فصل
مبانی سازمان: هفته ای 2 فصل
مدیریت عمومی: هفته ای 2 فصل
پژوهش عملیاتی: هفته ای یک فصل
ریاضی: هفته ای یک فصل
----------------
هفته پیش:
درس 1تا 3 از 504 +درس 1 و 2 تافل رو خوندم. زبان تخصصی وقت نشد.
اقتصاد و مبانی سازمان و مدیریت عمومی و ریاضی رو خوندم. پژوهش فصل 1 و 2 رو خوندم.
مالی و بازاریابی رو بعد تحویل پروژه هام شروع میکنم.
آمار رو مهر شروع میکنم.
---------------
البته این واسه فعلا هست. باید بیشتر بشه. خصوصا تئوری ها.

غزل جان میشه دقیقا اون منابعی که میخونی رو بگی؟
 

ghazal1991

مدیر تالار مدیریت
مدیر تالار
آفرین خیلی خوب یش میری
من هنوز هیچی:(

نه بابا. اینطورا هم نیست. این روزا خیلی وقت نمیکنم.
هنوز یه هفته گذشته، وقت هست. نگران نباش
غزل جان میشه دقیقا اون منابعی که میخونی رو بگی؟

آره عزیزم. البته میگم هنوز جدی شروع نکردم.
زبان:504 و تافل و زبان تخصصی اشراقی
اقتصاد: کتاب محسن نظری( واسه خرد 2000 تست رو هم دارم، ولی بعضیا میگن لازم نیست!)
تئوری ها:مبانی سازمان رضاییان ،مدیریت عمومی الوانی(البته منابع تئوری ها بیشتره، من فعلا اینا رو شروع کردم)
پژوهش عملیاتی: کتاب عارفه فدوی
ریاضی: کتاب نیکوکار( این کتابش ساده نوشته،واسه مدیریتی هاست.ولی مثلا شما که مهندسی بودید، منابع اصلی رو بخونید بهتره)
آمار: کتاب عادل آذر رو میخوام بخونم.
بازاریابی: کتاب ونوس،ابراهیمی،روستا (سه استاد)
مالی: کتاب تهرانی
 
آخرین ویرایش:

rahil.mousavi

عضو جدید
همگی خسته نباشید
منم میخوام بازرگانی شرکت کنم!!!
هنوز شروع نکردم ، فقط کنکور آزمایشی ماهان ثبت نام کردم!!!:D
 

گل شیفته

عضو جدید
بچه ها لطفا هرکی هرچی میخونه، اینجا بنویسه.

کجایید پس؟:(
سلام غزاله جون .من هر روز میخوام بیام برنامم رو بزارم قسمت نمیشه هر بار یه کاری پیش میاد برام.:(
اینم از برنامه من....اول پیش بینی مطالعات حجمی:
---------------------------
4 درس 504و سه درس تافل
تئوری:کتابای (مبانی سازمان و رفتار ومدیریت عمومی)از هر کدوم 2فصل
ریاضی:هفته ای یک فصل
تحقیق :یک فصل
خرد :هفته ای یک فصل
تولید:هفته ای 2 فصل(البته بستگی به فصلش داره شاید هفته ای یک فصل بخونم)
امار از مهر شروع میکنم.احتمالا کلان هم از اواخر شهریور شروع کنم.
بازار یابی هم توی برنامم هست ولی هنوز شروع نکردم.
---------------------------------تا الان درسایی که خوندم:
7درس از 504 خوندم+سه درس از تافل
مبانی سازمان .مدیریت عمومی از هر کدوم 5 فصل خوندم واز رفتار 4 فصل
از تولید 1 فصل ....ریاضی 2 فصل
پزوهش هم تا اول سیمپلکس خوندم.
کلا هفته پیش درس زیاد نخوندم.هنوزم جدی شروع نکردم به خوندن خودم که فکر میکنم خیلی لاکپشتی میرم جلو. از مدل درس خوندنم راضی نیستم.خیلی بد میخونم:(
....غزاله وبقیه هر کی نظری داره یا اشکالی تو برنامه من میبینه خوشحال میشم که بهم بگه.
راستی غزاله جون به نظرت واسه مرور ودور زدن درسا چیکار کنیم مرور خیلی مهمه مثلا هر چند وقت یه بارمرور باشه خوبه؟؟
بنظرت زبان تخصصی هم از الان شروع کنیم؟؟



[/
QUOTE]
 

ghazal1991

مدیر تالار مدیریت
مدیر تالار
سلام غزاله جون .من هر روز میخوام بیام برنامم رو بزارم قسمت نمیشه هر بار یه کاری پیش میاد برام.:(

تا الان درسایی که خوندم:
7درس از 504 خوندم+سه درس از تافل
مبانی سازمان .مدیریت عمومی از هر کدوم 5 فصل خوندم واز رفتار 4 فصل
از تولید 1 فصل ....ریاضی 2 فصل
پزوهش هم تا اول سیمپلکس خوندم.
کلا هفته پیش درس زیاد نخوندم.هنوزم جدی شروع نکردم به خوندن خودم که فکر میکنم خیلی لاکپشتی میرم جلو. از مدل درس خوندنم راضی نیستم.خیلی بد میخونم:(
....غزاله وبقیه هر کی نظری داره یا اشکالی تو برنامه من میبینه خوشحال میشم که بهم بگه.
راستی غزاله جون به نظرت واسه مرور ودور زدن درسا چیکار کنیم مرور خیلی مهمه مثلا هر چند وقت یه بارمرور باشه خوبه؟؟
بنظرت زبان تخصصی هم از الان شروع کنیم؟؟



[/
QUOTE]

سلام عزیزم.:gol:

من 8 درس 504 و 5 درس تافل خوندم.
مبانی سازمان و مدیریت عمومی 4 فصل خوندم.
اقتصاد خرد 3 فصل خوندم.
پژوهش 3 فصل خوندم.
ریاضی 4 فصل خوندم.
------------------------
تولید واسه چی؟ میخوای صنعتی بری؟
به نظر من آمار همون مهر خوبه. خیلی راحته. یه هفته ای تمومه.
کلان هم باید وقتی خرد تموم شد شروع کنیم، که همون شهریور میشه.
لغات زبان رو چجوری میخونی؟ حتما از جعبه لاینتر استفاده کن. واقعا تاثیر مثبت داره که این همه لغت تو ذهنمون بمونه.
بازاریابی هم راحته، میشه زود جمعش کرد. نگرانی نداره.
مهمترین همون تئوری و زبانه. که تئوری ها رو خوب پیش میری. من که هنوز رفتار رو هم شروع نکردم. ایشالله از هفته بعد...
واسه مرور: من خودم شنبه تا چهارشنبه درس میخونم، پنج شنبه و جمعه فقط مرور کل هفته رو میکنم. ولی مثلا میتونیم هر سه هفته یکبار از اول مرور داشته باشیم.
زبان تخصصی باید هرچه زودتر شروع کنیم( خودمم شروع نکردم هنوز).مهمه خیلی....
-----------------------
منم از هفته بعد جدی شروع میکنم. دیروز پروژه هامو تحویل دادم. خیلی زیاد بود.
------------------------
موفق باشی. :gol::)
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا