کلوپ طرفداران شياطين سرخ

rfa_65

عضو جدید
کاربر ممتاز
کد خبر : 66775 زمان ارسال : يکشنبه 14/12/1390 22:25

هفته 27 ليگ برتر
پيروزي 3 بر يک شياطين سرخ برابر تاتنهام


منچستريونايتد توانست تاتنهام را سه بر يک ببرد و فاصله خود با منچسترسيتي را دوباره به دو امتياز برساند.

یونایتد هرچند در اوج نبود اما توانست برد مهمی به دست بیاورد.

تاتنهام گرت‌بیل و رافائل فان‌درفارت را به دلیل بیماری و مصدومیت در اختیار نداشت. اسکات پارکر هم محروم بود.

وین رونی در یونایتد جای خاویر ارناندس را در ترکیب گرفته بود و اشلی یانگ هم جانشین رایان گیگز شده بود.

تاتنهام در نیمه اول خوب بازی کرد و در دقیقه 37 هم به گلی رسید که داور آن را مردود اعلام کرد. فرار عالی آرون لنون به داخل محوطه جریمه موقعیتی برای امانوئل آدبایور ساخت و او توپ را وارد دروازه کرد، اما مارتین اتکینسون اعلام کرد مهاجم توگویی پیش از این ضربه توپ را با دست زده است.

یونایتد در آخرین لحظات نیمه اول به گل رسید. اشلی یانگ کرنری عالی روی دروازه فرستاد و وین رونی که حرکت بدون توپ بسیار خوبی داشت با قدرت بدنی خود به هوا خاست و گل اول را زد.

تاتنهام نیمه دوم را بهتر از حریف آغاز کرد اما باز هم یونایتد بود که گل زد. این بار اشتباه لوکا مودریچ در یارگیری باعث شد نانی توپ را در سمت راست بگیرد و او هم توپ را به محوطه جریمه فرستاد. یانگ در تیر دورتر توپ را گرفت و هرچند در زاویه‌ای بسته قرار داشت اما ضربه زمینی او از میان بازیکنان وارد دروازه شد. این گل تماشایی در دقیقه 60 زده شد.

در دقیقه 69 بود که یانگ گل دیگری زد. این بار او توپ را بیرون محوطه جریمه گرفت، به داخل محوطه رفت و با دقت توپ را به گوشه بالای دروازه حریف زد.

طرفداران تاتنهام به شدت از عملکرد تیم خود ناراضی بودند و شعارهایی در این باره می‌دادند که جرمین دفو تازه‌وارد در دقیقه 86 یک گل برای آنها زد. روی اشتباه رایان گیگز بود که او توپ را گرفت و به آسانی دروازه داوید دخئا را گشود.

یونایتد 64 امتیاز دارد و دوم است، و تاتنهام با 53 امتیاز همچنان در رده سوم است

 

sina_anis

عضو جدید
کاربر ممتاز
فرگوسن :خوش شانس بودیم


سر الکس فرگوسن ضمن ذکر این نکته که این یک نتیجه بزرگ بود تائید میکند که تیمش امروز خوش شانس بود که با کسب سه امتیاز از وایت هارت لین خارج شد .
سر الکس بعد از پیروزی 1_3 تیمش به Sky Sports و MUTV گفت :\\\"مطمئنا ما امروز خوش شانس بودیم.نمایش تاتنهام در نیمه اول بسیار خوب بود و شاید باید بگم که ما تاکتیک اشتباهی را انتخاب کرده بودیم. ما در نیمه دوم بهتر شدیم و رو به جلو پیش رفتیم.در نیمه اول ما قصد داشتیم که عقب بشینیم و فضاها را ببندیم و از ضد حمله استفاده کنیم ولی این روش زیاد جواب نداد. در بین دو نیمه من به بازیکن گفتم که به خط دفاعی ان ها فشار بیارن و اجازخ ندهند که از انجا بازیسازی کنند.گل دوم به ما اعتماد به نفشس بیشتری داد و از ان به بعد ما خیلی بهتر بازی کردیم. امروز ما شاهد یک نمایش بزرگ از خط دفاعی مان بودیم. شما نباید فراموش کنید که تاتنهام تیم بسیار خوبی است.این تنها دومین شکست ان ها در خانه شان از ابتدای فصل است. گلی که در اواخر نیمه اول زدیم احتمالا تنها موقعیت ما روی دروازه ان ها در ان نیمه بود.ان یک ضربه سر قشنگ از وین بود که واقعا یک ضربه سخت به تاتنهام بود.ان ها احتمالا در بین دو نیمه در رختکن نشسته بودند و فکر می کردند که چگونه 0_1 عقب هستند چون ان ها واقعا خوب بازی کرده بودند.

فرم ان ها در خانه شان کاملا فوق العاده بوده پس این یک نتیجه بزرگ برای ما است.\\\"
 

sina_anis

عضو جدید
کاربر ممتاز
مصدومان در راه بازگشت هستند


سر الکس فرگوسن بعد از پیروزی مهم تیمش در برابر تاتنهام چند خبر خوب از مصدومان تیم را هم افشا کرد


وی به mutv گفت :خبر خوب این است که بازیکنان مصدوم دارن بر می گردند.اندرسون برگشته و امروز روی نیمکت بود.کلورلی برای بازی با وست بروم نباید مشکلی اشته باشد و اسمالینگ هم به بازی این پنج شنبه با بیلبائو می رسد.


والنسیا هم نباید مشکلی برای بازی برگشت با بیلبائو داشته باشد.اگر ما ترکیب کاملمان را در اختیار داشته باشیم ان وقت شانس زیادی برای قهرمانی در لیگ داریم.\"
 

sina_anis

عضو جدید
کاربر ممتاز
غرش ریو فردیناند


ریو فردیناند اعلام میکند که تیم منچستر یونایتد از رقابت بر سر عنوان قهرمانی لیگ برتر دست نمیکشد.
ریو فردیناند و شرکاء برای حفظ سرعت با همسایگان خود، 19 امتیاز از 21 امتیاز آخر را به دست آورده اند. این بدان معنیست که تیم منچستر یونایتد تنها در 2 امتیازی تیم منچسترسیتی قرار دارد.

ریو فردیناند در این باره میگوید: ما تنها باید برنده شدن را حفظ کنیم. اگر ما این کار را انجام دهیم، بر روی دیگر تیمها فشار وارد میکنیم. این در مورد حفظ جایگاه خود و ایجاد اطمینان از باقی ماندن انعطاف پذیری و باقی ماندن امتیازات در تابلوست.
وی در ادامه گفت: همه ما همیشه گفته ایم که این حفظ امتیازات بر روی تابلوست. ما 2 بازی آخر خارج از خانه خود حرفه ای نمایش دادیم و این فوق العاده است و ما باید این را ادامه دهیم. ما مسابقات بزرگی در آینده داریم و هر مسابقه یک فینال است، من میدانم که این کلیشه ایست، اما این درست است.

تیم منچستر یونایتد با پیروزی 1 - 3 در مقابل تیم تاتنهام هاتسپرز، گام خود با همسایگانش را حفظ کرد و ریو فردیناند میگویند که شیاطین سرح در استادیوم وایت هارت لین ثابت کردند که این یک معامله واقعیست.
او در ادامه افزود: این یک پیروزی بزرگ برای ما بود زیرا این یکی از مسابقاتی بود که احتمالاً مردم انتظار داشتند ما در آن امتیاز از دست بدهیم. این یک استادیوم دشوار برای بازی کردن است و تیم تاتنهام هاتسپرز هم در حال حاضر تیم بسیار خوبیست، پس ما باید می آمدیم و عملکرد خوبی ارائه میکردیم و من فکر میکنم عملکرد ما بسیار حرفه ای بود. در بین 2 نیمه سر مربی به ما گفت که بروید و بهتر از آنچه انجام دادید بازی کنید زیرا ما در نیمه اول بازی واقعی خود را انجام نمیدادیم.
 

sina_anis

عضو جدید
کاربر ممتاز
دیگه کسی مسابقات رو پیش بینی نمیکنه !!!!!!!!!!!!!!!!
بابا یه حرفی
کل کلی چیزی
اینقدر رسمی هم اصلا خوب نیست هااااااااااااااا
 

rfa_65

عضو جدید
کاربر ممتاز
اینا فکر میکنن هر تیمی منچستر میشه هر مربی هم فرگوسن
کد خبر : 66902 زمان ارسال : سهشنبه 16/12/1390 00:22

رييس اتحاديه مربيان انگليس:
چلسي مايه شرمساري ليگ برتر است


ريچارد بوان گفت: آبراموويچ با وجود ثروت نامحدودش نتوانسته يک تيم موفق بسازد.
به گزارش خبرگزاری اسوشیتدپرس، رومن آبراموویچ مالک روس باشگاه چلسی آندره ویلاس بواس را بعد از هشت ماه از مربیگری این تیم برکنار کرد و اکنون به دنبال هشتمین مربی خود از زمان خرید باشگاه چلسی می باشد.

ریچارد بوان رییس اجرایی اتحادیه مربیان لیگ فوتبال انگلیس در این رابطه گفت: این باشگاه با وجود ثروت نامحدودی که دارد هنوز نتوانسته یک تیم موفق بسازد.

وی افزود: تلاش برای انتخاب هشتمین مربی در 9 سال گذشته واقعا مایه خجالت مالک باشگاه، هوداران و لیگ برتر است. تیم چلسی تحت مربیگری ویلاس بواس فقط سه برد در 12 بازی گذشته خود در لیگ برتر داشته است.

در حال حاضر روبرتو دی ماتئو دستیار ویلاس بواس قرار است تا پایان فصل هدایت این تیم را بر عهده داشته باشد.
 

soha.soha

عضو جدید
کاربر ممتاز
بازی بعدی

منچستریونایتد-اتلتیک بیلبائو
استادیوم : Old Trafford

لیگ اروپا
22:30:00
1390-12-18
2-0 منچستر
دیگه کسی مسابقات رو پیش بینی نمیکنه !!!!!!!!!!!!!!!!
بابا یه حرفی
کل کلی چیزی
اینقدر رسمی هم اصلا خوب نیست هااااااااااااااا
راس میگی
موافقم
 

Ice Dream

عضو جدید
کاربر ممتاز
ورود شما رو خوش آمد میگیم اما فقط منچستر یونایتد:D دیگه سیتی کوچولو باس بره قایم شه
(آخخخخیییی چقد کوچولوئه
)

تو مراحل اولیه ی جنینیه...
.
.
آره داداش
حال کردم حال منچستری ها گرفته شد. محصوصا دو نفرشون. دی
من بیشتر خندیدم با
واااااااای حال من خیلی گرفته شده

خیلی

کوچولووووووووو

.
.
راستی از کی تا حالا سیتی ام طرفدار دار شده
 

abolfaZZzl

عضو جدید
کاربر ممتاز
تو که منو میشناسی .. آخه اینجوری حالم گرفته میشه ؟ با یه سیتی به اون سایز؟؟؟ :دییییییییییییییی
دی هنوز نگرفتی؟خب اون سایزش خیلی ضدحاله دی.اگه بزرگ مینوشتم که همون اول دیده میشد اونوقت درصد ضدحالیش کم بود ولی اینطوری بسی خندیدیم.
راستی از کی تا حالا سیتی ام طرفدار دار شده
سیتی طرفدار دارنشده اون نقل قول فقط ووسه ضدحال زدن به منچستر یونایتدیها گذاشته شدو مثل اینکه زد.

.
.
البته من خودم دو3 سال پیش طرفدار منچستر بودما ولی الان دیگه ازش خوشم نمیاد والانم میگم.
. . فقط رئال
.


ساراگوسا.
 

rfa_65

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=1]منچستریونایتد 2-3 اتلتیک بیلبائو[/h]


کاربران عزیز پس از کلیک بر روی لینک دانلود کمی صبر کنید …

1-0
1-1

2-1

3-1


3-2
رونی – دقیقه 92 – منچستریونایتد
دانلود
دانلود برای موبایل
 

Similar threads

بالا