► •*♥*•◄ اخبار باشگاه استقلال تهران ► •*♥*•◄

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
نظری‌جویباری استعفا کرد / پورحیدری سرپرست جدید تیم فوتبال استقلال

علی نظری جویباری با حضور در باشگاه استقلال از سمت سرپرستی تیم فوتبال این باشگاه استعفا کرد تا از این پس به عنوان قائم مقام فعالیت کند. به گزارش خبرنگار مهر، علی نظری جویباری طی نشستی که یکشنبه شب با علی فتح الله زاده سرپرست باشگاه استقلال برگزار کرد، استعفا خود را تقدیم وی کرد.
سرپرست مستعفی استقلال پس از این نشست در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: از آقای فتح الله زاده خواستم اگر امکان داشته باشد در کارهای مدیریتی باشگاه کنار ایشان باشم که خوشبختانه ایشان با این درخواست بنده موافقت کردند.
نظری جویباری که بزودی حکم قائم مقامی اش را دریافت خواهد کرد، در پاسخ به این پرسش که " چه کسی از این پس به عنوان سرپرست تیم فوتبال استقلال فعالیت خواهد کرد؟ " گفت: به احتمال فراوان منصور پورحیدری سرپرست جدید تیم فوتبال استقلال می شود.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
تشویق بازیکن پیشین پرسپولیس در تمرین استقلال/ مجیدی غایب بود ...

مسعود زارعی، بازیکن پیشین تیم پرسپولیس که برای گفتگو با پرویز مظلومی در تمرین تیم استقلال حضور یافته بود، به شدت از سوی هواداران این تیم مورد تشویق قرار گرفت. به گزارش خبرنگار مهر، تمرین تیم فوتبال استقلال تهران از ساعت 18 امروز در زمین شماره 3 ورزشگاه آزادی آغاز شد. این آخرین تمرین آبی پوشان پیش از عزیمت به اردوی 9 روزه در سرعین اردبیل بود.

در تمرین امروز استقلال فرهاد مجیدی همچنان به دلیل مصدومیت غایب بود اما براساس اعلام مسئولان باشگاه وی در اردوی سرعین به جمع دیگر بازیکنان ملحق خواهد شد.

مسعود زارعی، بازیکن پیشین تیم‌های پرسپولیس تهران و مس کرمان در تمرین امروز استقلال حضور پیدا کرد و چند دقیقه‌ای با پرویز مظلومی و دکتر ستوده پزشک تیم استقلال صحبت کرد. مسعود زارعی در زمان حضور در زمین شماره 3 به شدت مورد تشویق هواداران استقلال قرار گرفت.

بیش از یکصد هوادار تیم فوتبال استقلال برای تماشای تمرین امروز این تیم به زمین شماره 3 ورزشگاه آزادی آمده بودند و با شور و حرارتی خاص مدیران، مربیان و بازیکنان این تیم را تشویق می کردند.
در تمرین امروز محمد محمدی دروازه بان تیم استقلال حدود 20 دقیقه به طور انفرادی تمرین کرد و سپس همراه با بهزاد نوشادی بدنسازی تیم تمرینات ویژه‌ای انجام داد.

آرش برهانی نیز به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا حدود 30 دقیقه به صورت انفرادی و زیر نظر بدنساز تیم دور زمین دوید.
"آندرسون دوسانتوس"، بازیکنان برزیلی و جدید تیم استقلال تهران همانند روزهای گذشته به طور انفرادی دور زمین دوید و حدود 20 دقیقه تمرینات اختصاصی را با مربی بدنساز انجام داد.
در ابتدای تمرین امروز بازیکنان ابتدا حدود 10 دقیقه دور زمین دویدند و سپس زیر نظر بدنساز تیم کارهای سرعتی و کششی انجام دادند. در ادامه آبی پوشان در دو گروه اقدام به شوتزنی از راه دور کرده و پس از آن سانتر از جناحین در دستور کار آنها قرار گرفت.
تمرین تیم فوتبال استقلال تهران در ساعت 19 و 50 دقیقه به پایان رسید. این تیم روز سه شنبه ساعت 15 تهران را به مقصد اردبیل جهت برپایی یک اردوی 9 روزه ترک خواهد کرد.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
احتمال حضور بونت در استقلال كاهش يافت ...
خبرگزاري فارس: به دليل اختلاف مالي پيوستن هافبك راست تيم ملي پاراگوئه به استقلال به احتمال زياد منتفي مي‌شود.



به گزارش خبرگزاري فارس، كارلوس بونت در مذاكره با باشگاه استقلال درخواست 600 هزار دلار كرده بود كه اين مبلغ با پيشنهاد استقلال كه حدود 400 هزار دلار است، مطابقت ندارد.
با توجه به اين اختلاف قيمت احتمال حضور هافبك راست تيم ملي پاراگوئه در استقلال منتفي است.
منابع خبري از جستجوي استقلال براي پيدا كردن بازيكن خارجي ديگري در اين پست خبر مي دهند.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
شعار عليه پرسپوليس، سپاهان و دايي در تمرين استقلال ...

خبرگزاري فارس: تمرين تيم فوتبال استقلال بعدازظهر امروز در زمين شماره 3 ورزشگاه آزادي برگزار شد.




به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، تيم فوتبال استقلال تهران بعدازظهر امروز از ساعت 18 تمريناتش را زير نظر كادر فني اين تيم برگزار كرد.
در ابتداي تمرين پرويز مظلومي حدود 5 دقيقه براي شاگردانش به صحبت پرداخت و از آنها خواست با جديت تمرينات را دنبال كند.

* منصور پورحيدري كه امروز حكم سرپرستي‌اش را دريافت كرد، در ورزشگاه آزادي حضور يافت و نظاره‌گر تمرين شد.

* فرهاد مجيدي تنها غايب تمرين آبي‌پوشان بود. گفته مي‌شود اين بازيكن در اردوي سرعين به استقلالي‌ها اضافه خواهد شد.

* فرزاد آشوبي،‌ آرش برهاني، دوسانتوس و محمد محمدي به دويدن دور زمين پرداختند. آشوبي در تمرينات گروهي نيز شركت كرد.

* حدود 100 نفر از هواداران تيم استقلال در تمرين امروز حضور پيدا كرده و به تشويق تيم محبوب خود پرداختند. آنها در حين برگزاري تمرين عليه تيم پرسپوليس و سپاهان شعار داده و در حمايت از ايمان مبعلي عليه علي دايي نيز شعارهايي را نيز سر دادند.

* مسعود زارعي بازيكن اسبق تيم پرسپوليس كه گفته مي‌شود جانشين خسرو حيدري در استقلال خواهد شد، بعدازظهر امروز با لباس شخصي در تمرين آبي‌پوشان حاضر و با پرويز مظلومي چند دقيقه صحبت كرد. زارعي مورد تشويق هواداران قرار گرفت. به نظر مي رسد بازيكن سابق پرسپوليس و مس فصل آينده در استقلال توپ خواهد زد.

* 20 دقيقه بدنسازي، حركات تركيبي، ارسال از جناحين و فوتبال درون تيمي آيتم‌هاي تمرين امروز آبي‌پوشان بود و بازيكنان زير نظر مربيان اين تيم اين آيتم‌ها را برگزار كردند.

* نوشادي مربي بدنساز تيم استقلال به صورت جداگانه با دوسانتوس مهاجم برزيلي اين تيم به تمرين پرداخت.

* امروز سالگرد مرحوم روزبه بهرامي يكي از هواداران استقلال بود كه سال گذشته در جريان يكي از بازي هاي اين تيم دچار حمله قلبي شد و درگذشت. يكي از بستگان وي امروز در محل تمرين حاضر شد و استقلالي به مراسم سالگرد وي دعوت كرد.

تيم فوتبال استقلال فردا ساعت 15 براي برپايي يك اردوي 9 روزه تهران را به مقصد سرعين ترك خواهد كرد.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
وعده مدير كل تربيت بدني استان تهران براي تكميل كمپ استقلال ...

خبرگزاري فارس: مديرعامل باشگاه استقلال عصر امروز با مدير كل تربيت بدني استان و معاونانش دو جلسه جداگانه برگزار كرد.




به گزارش خبرگزاري فارس، عصر امروز در مورد آخرين وضعيت سرپرستي تيم فوتبال استقلال و مسائل جاري باشگاه علي فتح‌اله‌زاده نشستي را با حضور معاونين و كادرفني برگزار كرد.
در اين جلسه با وجود اصرار منصور پورحيدري مبني بر ابقاي علي نظري جويباري در سمت سرپرستي تيم، در نهايت مقرر شد منصور پورحيدري به عنوان مديرفني و سرپرست تيم و نظري‌جويباري به عنوان قائم‌مقام باشگاه استقلال به فعاليت خود ادامه دهند.
در نشستي ديگر رضا افتخاري مدير كل تربيت بدني استان تهران عصر امروز با حضور در دفتر علي فتح‌اله زاده با وي ديدار و گفتگو كرد.
در اين جلسه پيرامون چگونگي پيشبرد پروژه ساخت كمپ استقلال بحث و تبادل نظر شد. در اين جلسه مدير كل تربيت‌بدني استان تهران قول مساعدت و همكاري براي تكميل پروژه كمپ استقلال را داد.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
غیبت مجیدی تا پایان اردوی اردبیل/ مبعلی فردا به جمع آبی پوشان ملحق می‌شود ....

فرهاد مجیدی، کاپیتان آسیب دیده تیم استقلال که دوران نقاهت و بهبودی را پشت سر می گذارد، به احتمال فراوان این تیم را در اردوی اردبیل همراهی نخواهد کرد. به گزارش خبرنگار مهر، تمرین عصر امروز چهارشنبه تیم فوتبال استقلال از ساعت 18 آغاز شد. در تمرین امروز که در غیاب فرهاد مجیدی و آندرسون دوسانتوس برزیلی برگزار شد، ابتدا پرویز مظلومی حدود 10 دقیقه برای بازیکنان صحبت کرد و با توجه به برگزاری مراسم قرعه کشی لیگ برتر از بازیکنان استقلال خواست که با جدیت تمام تمرین کنند تا پیش از آغاز مسابقات لیگ برتر به هماهنگی کامل دست یابند.

مظلومی همچنان از بازیکنان استقلال خواست که تمام فکر و ذکر خود را معطوف به تمرینات کنند تا به آن آمادگی مطلوب برسند.
در پایان صحبت‌های مظلومی بازیکنان حدود 10 دقیقه زیر نظر بهزاد نوشادی مربی بدنساز تیم استقلال دور زمین دویدند و سپس به کارهای کششی و سرعتی پرداختند. در بخش بعدی این تمرین بازیکنان زیر نظر نوشادی تمرینات استقامتی سنگینی را انجام دادند.

سپس بازیکنان در قالب سه گروه به بازی آقا وسط پرداخته و پس از آن در قالب دو تیم یک فوتبال درون تیمی انجام دادند. در زمان برگزاری این مسابقه کادر فنی نکات لازم را به بازیکنان گوشزد می کرد.
در تمرین امروز تمامی اعضای تیم استقلال به شدت پیگیر قرعه کشی لیگ برتر بودند و می خواستند بدانند که اولین دیدار خود را با چه تیمی و در کجا انجام خواهند داد.
فرهاد مجیدی که امروز هم در تمرین استقلال غایب بود به احتمال زیاد تا پایان اردوی سرعین به جمع آبی پوشان اضافه نخواهد شد. این بازیکن پس از بهبودی کامل در تمرینات تیم استقلال حضور پیدا می کند.
آندرسون دوسانتوس برزیلی، بازیکن جدید استقلال تهران که قرار بود عصر امروز در اردبیل حضور یابد و همراه دیگران بازیکنان تمرین کند به دلیل گرفتاری شخصی صبح روز پنجشنبه عازم اردبیل خواهد شد تا از فردا در تمرینات گروهی استقلال شرکت کند.
ایمان مبعلی هم که برای دریافت itc خود به کشور امارات رفته بود قرار است فردا به ایران بازگشته و خود را سریعا به اردوی استقلالی‌ها برساند.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
چهار خبر استقلالی .... :gol::gol::cap:


خونريزي و لخته شدن خون عضله مجيدي؛ احتمال از دست دادن چند هفته ابتدایی لیگ ...

فرهاد مجيدي كاپيتان تيم استقلال كه به دليل مصدوميت به اردوي اردبيل نرفته است، در معاينات اوليه مصدوميت خود متوجه شده است كه از ناحيه عضله شكم دچار خونريزي شده است و اين خونريزي باعث لخته شدن خون در شكم مجيدي شده است.

اين بازيكن بايد به مدت ده روز به فيزيوتراپي بپردازد تا مصدوميت عضله زير شكم‌اش برطرف شود، پزشكان مجيدي به او گفته‌اند مي‌تواند عمل جراحي و لخته‌هاي خون را از بدنش خارج كند. اما او جراحي را قبول نكرده، زيرا مدت بهبودي‌اش طولاني است و او بازي‌هاي اوليه ليگ را از دست مي‌دهد.

************************************************** *********
بازیکن سابق پرسپولیس در تست پزشکی‌ استقلال مردود شد

مسعود زارعي، مدافع راست مس كرمان و تيم پيروزي كه با مسئولان استقلال براي حضور در اين تيم به توافقاتي دست يافته بود، سرانجام پس از انجام تست پزشكي و مشخص شدن ميزان مصدوميتش از جانب استقلالي‌ها رد شد.

سرمربي اين تيم كه به واسطه حضور زارعي درتيم مس كرمان در زمان حضورش در اين تيم و آشنايي عملكرد وي، اصرار به جذب اين بازيكن را داشت سرانجام اعلام كرد نيازي به وي ندارد و مسعود زارعي با شرايط موجود نمي‌تواند در پست هافبك راست، استقلال را در ليگ آسیا همراهي كند.
گفتني است، پس از اعلام مسئولان استقلال حضور زارعي در استقلال كاملا منتفي شد.
************************************************
علیزاده: استقلال هنوز به من پیشنهاد نداده است


يکي از بازيکنان سابق استقلال که به پرتاب اوت بلند معروف است در خصوص تيم بعدش گفت: با اينکه از برق مي‌روم اما به استقلال هم فکر نمي‌کنم.

علي عليزاده گفت: خيلي اميدوار بودم که با تيم برق شيراز به ليگ برتر بيايم اما اتفاقاتي افتاد که گفتنش جايز نيست.وي افزود: من با اينکه پيشنهادهاي زيادي دارم اما استقلال هنوز به من پيشنهادي نداده است.
وي در پايان خاطرنشان کرد: با تيم هايي که به من پيشنهاد دادند هنوز به طور قطعي توافق نکرده‌ام و تا قطعي شدن مذاکرات نام تيمي را اعلام نمی کنم.
************************************************** ***
هراس مسئولان استقلال از مصدومیت جباری



مجتبي جباري، هافبك تيم استقلال كه علي رغم حضور در تمرينات تيمش نمي‌تواند، تمرينات فشرده و سنگين را انجام دهد، به دستور پزشك معالجش نمي‌تواند، فشار زيادي به پايش بياورد و به همين دليل كادر فني استقلال تصميم دارند پيش از انجام تمام مسابقه‌ها، از وي تست پزشكي بگيرد.


هافبك استقلال كه بدليل فشردگي تمرينات بدنسازي استقلال چند روزي را به استراحت پرداخت، در اردوي بدنسازي استقلال در اردبيل حضور دارد، اما باشرايط خاصي تمرين مي‌كند و مربيان استقلال كه از مصدوميت دوباره وي هراس دارند، تمرينات خاصي را زير نظر بدنساز اين تيم درنظر گرفتند تا مشكلي براي اين بازيكن ايجاد نشود.
 

khooshe

مدیر بازنشسته
پرويز مظلومي:ترسي از حضور در تورنمنت تهران نداريم

پرويز مظلومي:ترسي از حضور در تورنمنت تهران نداريم

پرويز مظلومي:ترسي از حضور در تورنمنت تهران نداريم


سرمربي تيم فوتبال استقلال با انتقاد از برنامه ريزي مسئولان هيئت فوتبال تهران در برگزاري تورنمنت شش جانبه گفت: متاسفانه برنامه ريزي اين مسابقات مناسب شرايط تيم ها نيست و ما مجبوريم با تيمي ناقص در اين دوره از رقابتها شرکت کنيم.


پرویز مظلومی که در حاشیه تمرین عصر جمعه تیمش با خبرنگاران گفتگو می کرد با ابراز رضایت از برگزاری اردوی استقلال در سرعین اردبیل گفت: اردوی خوبی را پشت سرگذاشتیم و توانستیم با تمرینات ویژه ای که داشتیم بازیکنان را به شرایط مطلوبی برسانیم.
وی ادامه داد: با جذب دو بازیکن برزیلی و بازیکنانی که از قبل در اختیار داشتیم امیدواریم بتوانیم تیمی آماده و قدرتمند را راهی مسابقات لیگ دهم کنیم و به نتایج قابل قبولی نیز دست پیدا کنیم.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با تاکید بر اینکه اجازه نخواهد داد حاشیه وارد این تیم شود گفت: متاسفانه برخی ها به دنبال این هستند که استقلال را وارد مسائل حاشیه ای کنند اما بنده با تمام توان برابر همه این حاشیه سازیها خواهم ایستاد و اجازه نمی دهم مسائل حاشیه ای به استقلال لطمه بزند.
پرویز مظلومی به حضور تیمش در تورنمنت شش جانبه تهران اشاره کرد و خاطرنشان کرد: هر چند اعلام کرده بودیم با ترکیب اصلی در این دوره از مسابقات شرکت خواهیم کرد اما چهار بازیکن در تیم ملی داریم و چند بازیکن مصدوم هم در ترکیب استقلال حضور دارند که عملا اجازه نمی دهند با تمام توان در این تورنمنت حضور داشته باشیم.
وی افزود: با این حال ترسی از حضور در تورنمنت تهران نداریم اما از مسئولان برگزاری گلایه دارم که چرا چنین برنامه ریزی داشته اند. ما در هتل لاله تهران مستقر هستیم اما باید برای برگزاری بازی به ورزشگاه تختی برویم که مسیر آن مشکل ساز است. ضمن اینکه مسابقه فینال هم سه روز قبل از آغاز لیگ برگزار می شود.
مظلومی تصریح کرد: ما برای مسئولان هیئت فوتبال استان تهران احترام قائل شدیم و با تیم اصلی در این تورنمنت شرکت کردیم اما متاسفانه برنامه ریزی مطلوب نیست و در این بین ما متضرر شدیم.
 

dey68

عضو جدید
کاربر ممتاز
آهنگ جدید به نام استقلال آبی پوش

آهنگ جدید به نام استقلال آبی پوش

سلام به هواداران گل استقلال .امیدوارم حالتون خوب باشه
امروز به عشق استقلال یه آهنگ جدید برای دانلود میذارم از دست ندید(امتیاز فراموش نشه)
ممنون



دانلود:http://up.iranblog.com/Files/4bb2f615bfb64631ac72.zip
 

dey68

عضو جدید
کاربر ممتاز
بچه ها حجمش کمه تو سه دقیقه دانلود میشه .


به امید قهرمانی استقلال
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
پس از مشورت با مظلومي، سيدصالحي به ليست استقلال اضافه شد
خبرگزاري فارس: قائم مقام باشگاه استقلال گفت: ابتدا قرار بود سيدصالحي را در ليست انتظار نگه داريم اما پس از مشورت با مظلومي قرار شد اين بازيكن را به فهرست اضافه كنيم.




علي نظري جويباري در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، در خصوص حذف نام سيدصالحي از ليست استقلال عنوان كرد: چون قرار است اين بازيكن كارهاي پزشكي‌اش را پشت سر بگذارد در اين فكر بوديم كه شايد نتواند به استقلال كمك كند. به همين دليل ابتدا قرار بود سيدصالحي را در ليست انتظار نگه داريم اما پس از مشورت با مظلومي قرار شد اين بازيكن را به فهرست اضافه كنيم. البته باتوجه به مصدوميت، ‌حضورش فعلا براي استقلال فرقي نمي‌كند اما از نيم فصل دوم در خدمت استقلال خواهد بود.

قائم مقام باشگاه استقلال در خصوص مدت قرارداد اين بازيكن گفت: سيدصالحي مثل محمد محمدي، حنيف عمران‌زاده و پژمان منتظري با استقلال قرارداد دو ساله داشت و امسال نيازي به ثبت يا امضاي قرارداد داخلي نبود.

نظري جويباري در خصوص اظهار نظر انوري رئيس هيات فوتبال استان تهران مبني بر اينكه سيدصالحي قراردادي با استقلال ندارد و يا قرارداد اين بازيكن در هيات فوتبال ثبت نشده،‌ گفت: اگر قرارداد سيدصالحي با استقلال يك ساله بود حرف آقاي انوري درست است و اين بازيكن تحت هيچ شرايطي نمي‌تواند به فهرست اضافه شود اما سيدصالحي سال گذشته با استقلال دو ساله امضا كرد و امسال نيز با اين باشگاه قرارداد داشته و نيازي به ثبت مجدد ندارد.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
گزارش تمرين امروز استقلال
جباري در تمرينات گروهي شركت نكرد، مجيدي غايب بود ...


خبرگزاري فارس: تمرين تيم فوتبال استقلال بعد از ظهر امروز در ورزشگاه كارگران تهران برگزار شد.




به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، تيم فوتبال استقلال تهران كه روز چهارشنبه و از سري مسابقات جام ولايت بايد به مصاف نفت تهران برود عصر امروز زير نظر پرويز مظلومي و ساير اعضاي كادر فني اين تيم به تمرين پرداخت.
* وحيد طالب لو با 15 دقيقه تاخير به محل تمرين آبي پوشان رسيد.
* فرهاد مجيدي تنها غايب تمرينات تيم استقلال در روزهاي اخير است و مربيان اميد دارند هر چه زودتر در كنار ساير بازيكنان تمرين كنند.
* لوئيز و دوس‌سانتوس دو بازيكني برزيلي تيم استقلال به صورت كامل در تمرينات تاكتيكي آبي پوشان شركت كردند. دوسسانتوس با وجود اضافه وزن يكي از آماده ‌ترين نفرات استقلال در تمرينات چارچوب شناسايي بود.
* 2 بازيكن تستي در تمرين امروز آبي پوشان حضور داشتند.
* نكته قابل توجه تمرين تيم استقلال عدم حضور مجتبي جباري در كارهاي تاكتيكي بود و اين بازيكن به صورت اختصاصي زير نظر نوشادي مربي بدنساز اين تيم تمرين كرد.
* جباري پس از ديدار استقلال مقابل تيم ملي اميد به همراه ساير بازيكنان استقلال تمرين نكرده است.
* حدود 50 نفر از هواداران استقلال در تمرين امروز آبي پوشان و در ورزشگاه كارگران حضور پيدا كرده و نظاره گره كارهاي تاكتيكي آبي پوشان شدند.
* پرويز مظلومي تمرينات ويژه‌اي را براي بازيكنان استقلال در نظر گرفت و از بازيكنان خواست براي چارچوب شناسايي تمرينات ويژه انجام دهند.
* قرار است مربيان تيم استقلال پس از پايان تمرين اين تيم براي ثبت قرار دادهايشان راهي هيات فوتبال شوند. قرار داد مظلومي با تيم استقلال 2 ساله است.
تيم فوتبال استقلال روز چهارشنبه از سري مسابقات جام ولايت به مصاف نفت تهران مي‌رود و در روز چهارم مرداد ماه از هفته اول رقابت‌هاي ليگ دهم در ورزشگاه يادگار امام تبريز ميهمان شهرداري اين شهر خواهد بود.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
سيدصالحي: در ليست استقلال هستم چون قرارداد دو ساله دارم
خبرگزاري فارس: مهاجم استقلال گفت: با توجه به قرارداد دو ساله‌ام، در ليست اين تيم براي ليگ دهم هستم.


سيدمهدي سيدصالحي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، در خصوص خروج نامش از فهرست تيم استقلال اظهار داشت: با مسئولان باشگاه صحبت كردم و در تماس با آقايان فتح‌الله‌زاده،‌نظري جويباري و مظلومي متوجه شدم كه نامم در فهرست باشگاه استقلال است و فصل آينده در خدمت اين تيم خواهم بود.

وي ادامه داد: ‌قرارداد من با تيم استقلال دو ساله است و برخلاف گفته آقاي انوري نيازي به ثبت مجدد ندارم. ضمن آنكه آقاي هادي مباشري نسخه ديگر قرارداد من با باشگاه استقلال را بايگاني كرده و در جريان همه امور است.

سيدصالحي افزود: اگر با استقلال قرارداد نداشتم مگر اين باشگاه عاشق چشم و ابروي من بود كه در بين بازيكنان به عنوان اولين نفر به حساب من پول بريزد. در ابتداي اين فصل مشكلات مالي داشتم و از مسئولان باشگاه خواستم كه به من كمك كنند و از همين رو آنها با توجه به اينكه يك سال ديگر با استقلال قرارداد داشتم مبلغي از قرارداد فصل آيند‌ه‌ام را به حسابم واريز كردند.

مهاجم استقلال تصريح كرد: نام من در فهرست بازيكنان فصل آينده وجود دارد و اين مسئله را مسئولان باشگاه به من اعلام كردند. صبح امروز نيز با آقاي مظلومي صحبت كردم. ايشان گفت منتظر هستيم مصدوميتت به پايان برسد. از مسئولان باشگاه استقلال تشكر مي‌كنم كه همه گونه مساعدت را انجام دادند و آنها مطمئن باشند براي سربلندي استقلال از منافع شخصي‌ام هم خواهم گذشت.
وي در پايان گفت: از خدا خواسته‌ام كه به من كمك كند و قول مي‌دهم در صورت بازگشت به ميادين يك بار ديگر براي آقاي گلي در آسيا خيز بردارم.
 

dey68

عضو جدید
کاربر ممتاز
فقط استقلال دمتون گرم:w16::w16:


پرسپولیسی های عزیز وضو گرفتید اومدید اینجا :w15::w15::w15::w15::w15::w15::w15::w15::w15::w15::w15:
 
آخرین ویرایش:

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
این باعث افتخار و خوش اقبالیست
عرش از تب و تاب رنگ قرمز خالیست
آبی ست تمام آسمان ای یاران
انگار خدای ما هم استقلالیست ...
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
استقلال يكشنبه به تبريز مي‌رود
خبرگزاري فارس: تيم فوتبال استقلال براي اولين بازي ليگ برتر يكشنبه هفته آينده به تبريز مي‌رود.


به گزارش خبرگزاري فارس، اعضاي تيم استقلال براي اولين بازي خود مقابل شهرداري تبريز در ليگ يكشنبه هفته آينده راهي تبريز مي شوند.
اين تيم ساعت 16:45 به سمت تبريز پرواز مي كند. آبي پوشان در هتل پارس ايلگلي اقامت مي كنند.
بازي استقلال و شهرداري تبريز روز دوشنبه چهارم مرداد در ورزشگاه تختي تبريز ساعت 17:30 برگزار مي شود.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
اولين تمرين فرهاد مجيدي با استقلال ...

خبرگزاري فارس: فرهاد مجيدي اولين تمرين خود را با تيم فوتبال استقلال تهران براي فصل جديد انجام داد.





به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، تمرين تيم استقلال يك روز قبل از ديدار مقابل نفت تهران در جام ولايت بعد از ظهر امروز از ساعت 17 در زمين ورزشگاه كارگران برگزار شد.

* فرهاد مجيدي كاپيتان استقلال كه به دليل مصدوميت در تمرينات ابتداي فصل اين تيم حضور پيدا نكرد عصر امروز با حضور در ورزشگاه كارگران در كنار ساير بازيكنان به تمرين پرداخت. البته اين بازيكن تنها به صورت انفرادي كارهاي بدون توپ را انجام داد. فرهاد مجيدي پيش از اين در كردان يك نوبت در محل تمرين استقلال حضور داشت و در آن جلسه نيز تنها نظاره گر تمرين شد.

* پرويز مظلومي سرمربي تيم استقلال حدود 10 دقيقه با بازيكنان اين تيم صحبت كرد و از آنها خواست با توجه به تكميل شدن تيم با جديت براي ديدار با شهرداري تبريز تمرين كنند. مظلومي ديدار با نفت را يك ديدار تداركاتي خوب براي شروع در ليگ دهم دانست و از بازيكنان خواست در اين ديدار نيز با جديت بازي كنند.

* مجتبي جباري با 10 دقيقه تاخير به محل تمرين رسيد و بر خلاف 2 روز گذشته در كنار ساير بازيكنان كارهاي تاكتيكي را مرور كرد.

* تنها 20 نفر از هواداران استقلال در ورزشگاه كارگران حضور داشتند.

* در ابتداي تمرين بازيكنان زير نظر نوشادي كارهاي كششي و استقامتي انجام دادند و سپس زير نظر مظلومي و فريبا به مرور كارهاي تاكتيكي پرداختند.

* حسين تراب‌پور به صورت اختصاصي با وحيد طالب لو و محمد محمدي به تمرين پرداخت.

* پرويز مظلومي از بازيكنان جناحين تيمش خواست با ارسال‌هاي دقيق براي مهاجمان موقعيت سازي كند.

* بازيكنان تيم استقلال به همراه ساير اعضاي اين تيم پس از پايان تمرين راهي هتل لاله شدند تا اردوي پيش از بازي با نفت را برگزار كنند.

تيم فوتبال استقلال فردا و ساعت 19:45 در ورزشگاه تختي به مصاف نفت تهران خواهد رفت.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
نشست خبري مظلومي و پورحيدري شنبه برگزار مي‌شود
خبرگزاري فارس: نشست خبري مدير فني و سرمربي تيم فوتبال استقلال شنبه آينده برگزار مي‌شود.






به گزارش خبرگزاري فارس، روابط‌ عمومي باشگاه استقلال از اصحاب رسانه دعوت كرده تا در روز شنبه دوم مرداد ماه ساعت 14 در كنفرانس خبري كه با حضور منصورپورحيدري؛ مديرفني و سرپرست و پرويزمظلومي؛ سرمربي تيم استقلال برگزار مي‌‌شود حضور به هم رسانند.
اين جلسه در محل روابط عمومي باشگاه برگزار خواهد شد.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
جباري بازي با شهرداري تبريز را از دست داد !!!

خبرگزاري فارس: هافبك تيم فوتبال استقلال به دليل مصدوميت ديدار هفته اول ليگ برتر را از دست داد.




به گزارش خبرگزاري فارس، مجتبي جباري در ديدار مقابل نفت تهران از ناحيه كشاله دچار آسيب ديدگي شد و قطعا به ديدار روز دوشنبه مقابل شهرداري تبريز نمي‌رسد.
اين بازيكن صبح امروز پس از مراجعه به پزشكان آخرين تست نهايي را براي حضور در ديدار مقابل شهرداري انجام داد و در نهايت مجوز بازي اين بازيكن صادر نشد.
جباري در تمرين روز گذشته تيم استقلال نيز با لباس شخصي حاضر شد.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
مجیدی: برخی‌ دوست دارند من در تیم ملی نباشم

خبرگزاری فوتبال ایران- برخی از روزنامه ها و سایت های خبری از خط خوردن فرهاد مجیدی خبر داده‌اند و اینکه او به دلیل اینکه پاسپورتش را به فدراسیون فوتبال تحویل نداده است از تیم ملی خط خورده و در اردوی اتریش حضور ندارد.
به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران، جالب است که سرپرست تیم ملی هم هیچ واکنشی به این خبرها نشان نمی‌دهد تا فرهاد مجیدی مجبور شود خودش پاسخ کسانی که عنوان کرده‌اند او از تیم ملی خط خورده‌ است را بدهد.مجیدی می گوید:«من نمی‌دانم چه کسانی و به چه هدف‌هایی دنبال چنین خبرهایی هستند، چرا کمی تحقیق نمی‌کنند تا خبر درست را بنویسند. شاید علاقه دارند من از تیم ملی خط بخورم و به دنبال بهانه می‌گرددند. مسأله پاسپورت من چیز بزرگی نیست که من به خاطر آن تیم ملی را از دست بدهم. من فدارسیون فوتبال در تماس هستم و ویزای یک ساله شینگن دارم و برای کار شخصی‌ام باید سفر می‌کردم و به پاسپورتم نیاز داشتم. مسئولان فدراسیون هم مشکلی ندیدند و گفتند که اگر ویزای شینگن داری، مشکلی برای اردوی اتریش وجود ندارد. اما برخی علاقه دارند که من از تیم ملی خط بخورم و پشاپیش چنین خبری را عنوان کرده‌اند، من در اردوی اتریش کنار تیم ملی خواهم بود و می‌خواهم بهترین بازی‌هایم را انجام بدهم و مشکلی هم برای حضور در تیم ملی ندارم.»
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
14 بازیکن خارجی تاریخ استقلال

14 بازیکن خارجی تاریخ استقلال

14 بازیکن خارجی تاریخ استقلال ... :gol::cap::gol::gol:

خبرگزاری فوتبال ایران- تیم استقلال تهران با به خدمت گرفتن 3 بازیکن برزیلی در این فصل، شمار بازیکنان خارجی را در تاریخ خود به 14 رساند.

به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران، فیلیپه آلوز دی سوزا، اندرسون دوس سانتوس و اندره لوئیس بازیکنان خارجی و برزیلی استقلال در لیگ دهم هستند.سایت گل به این بهانه نگاهی دارد بر خارجی های تاریخ استقلال:

1. رفعت قلی اف(آذربایجان): این هافبک ملی پوش آذربایجانی اولین بازیکن خارجی تاریخ باشگاه استقلال محسوب می شود. قلی اف در فصل 79 به استقلال پیوست و اولین بازیکن خارجی در تاریخ لیگ شد که با یک تیم ایرانی قهرمانی لیگ را کسب کرد. قلی اف یک هافبک متوسط در تیم استقلال بود که منصور پورحیدری بیشتر از او در میانه میدان استفاده می کرد. قلی اف پس از استقلال راهی نفت آبادان شد.

2. روجریو فابریسیو(برزیل): مهاجم بلندقامت برزیلی در اولین بازی خود مقابل سپاهان در جام اتحادیه گلزنی کرد تا هواداران استقلال به حضور یک گلزن درجه یک در خز حمله تیمشان امیدوار باشند. اما اوج درخشش فابریتزیو همان یک بازی بود! و بعدها در حضور بازیکن گلزنی مثل عنایتی به نیمکت تبعید شد. فابیتزیو در مس کرمان هم نتوانست بدرخشد و راهی کشورش شد.

3. رافائل گومز(برزیل): این هافبک 23 ساله که بسیار از او در رسانه ها تعریف و تمجید شده بود، نتوانست با محیط فوتبال ایران تطابق یابد و فقط چند دقیقه برای استقلال در لیگ برتر بازی کند. گومز بعدها سر از تیم کلرادو راپیدز امریکا دراورد و در حال حاضر نیز در دسته دوم برزیل بازی می کند.

4. آکوسنتی گیلائوری(گرجستان): مدافع چپ پای گرجستانی طی سه فصل حضور در استقلال 44 بازی کرد و 2 گل نیز به ثمر رساند . گیلائوری با استقلال قهرمان لیگ برتر 84 نیز شد و پس از یک فصل حضور در پگاه گیلان، اکنون در تیم قهرمان گرجستان، المپیا روستاوی بازی می کند.

5. جرج توپالویچ(صربستان): این دروازه بان صرب در فصل 83 به استقلال پیوست در اولین فصل حضورش در استقلال 23 بار درون دروازه استقلال قرار گرفت. اما با حضور مهدی رحمتی در استقلال و همچنین اغاز درخشش طالبلو، توپاولیچ مجبور به ترک استقلال شد. توپالویچ در استقلال عملکرد خوبی داشت و اکنون در لیگ صربستان بازی می کند.

6.ولادیمیر آخالایا(گرجستان): احتمالا هواداران استقلال این بازیکن گرجی را به یاد نداشته باشند که در نیم فصل دوم 84 به استقلال آمد، اما پس از عقد قرارداد رسمی این تیم را بدون بازی ترک کرد. لادو به دلیل مشکلاتی که داشت، خیلی زود قرارداد خود را با استقلال فسخ کرد.

7.جوئلسون داسیلوا(برزیل): مهاجم تنومند و سیاه چرده برزیلی پس از یک فصل حضور در ذوب آهن مورد توجه استقلال قرار گرفت و در فصل 85 پیراهن این تیم را بر تن کرد. داسیلوا بر خلاف ذوب آهن در استقلال فقط 11 بازی کرد و 3 گل زد و به هیچ وجه عملکرد موفقی نداشت.

8.لئونارد کوئیکه(کامرون): بازیکن جوان و 20 ساله کامرونی در نیم فصل دوم لیگ 85 به استقلال اضافه شد تا این تیم در آستانه لیگ قهرمانان آسیا تقویت شود، اما استقلال از حضور در لیگ قهرمانان محروم شد. کوئیکه فقط 8 بازی برای استقلال انجام داد. او پس از استقلال راهی استیل آذین شد و فصل گذشته به اینتراخت فرانکفورت پیوست. کوئیکه اکنون بازیکن اسپارتاپراگ چک است.


9.سرادان اورسویچ(صربستان): یک هافبک در سطح متوسط که مورد توجه زیاد ناصر حجازی سرمربی استقلال در فصل 86 بود. اورسویچ پس از یک نیم فصل ناامیدکننده در استقلال که فقط 8 بازی انجام داد به تیم هام کام نروژ پیوست.

10. پائولو رینالدو(پرو): یکی دیگر از خریدهای بد استقلال و ضعیف ترین بازیکنان خارجی لیگ برتر ! رینالدو در نیم فصل دوم 87 به استقلال پیوست، اما به جز چند دقیقه بازی در بقیه اوقات مصدوم بود. او فصل گذشته در 17 بازی لیگ برتر و 2 بازی آسیایی برای استقلال به میدان رفت، اما عملکرد خوبی نداشت و در این فصل از لیست استقلال کنار گذاشته شد.

11. فابیو جانواروی(برزیل): بدون شک بهترین بازیکن خارجی تاریخ استقلال و بهترین بازیکن برزیلی تاریخ لیگ برتر است. جانواریو که از تیم فولاد خود را به فوتبال ایران معرفی کرد، در اولین فصل حضور در استقلال درخشان ظاهر شد و زننده گل قهرمانی این تیم در مشهد بود. جانوارویو طی دو فصل حضور در استقلال 68 بازی در رقابتهای مختلف انجام داد و6 گل به ثمر رساند که یکی از این گلها بسیار با ارزش بود.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
گزارش تمرين استقلال
بازگشت ملي‌پوشان و حضور جباري و بياني ...

خبرگزاري فارس: تمرين تيم فوتبال استقلال تهران در زمين شماره 3 ورزشگاه آزادي برگزار شد.





به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، تيم فوتبال استقلال تهران كه خود را براي ديدار مقابل شهرداري تبريز آماده مي‌كند در ورزشگاه آزادي و در زمين شماره 3 اين مجموعه به تمرين پرداخت.

* در ابتداي تمرين پرويز مظلومي حدود 5 دقيقه براي بازيكنان اين تيم در خصوص نقاط ضعف و قوت شهرداري تبريز صحبت كرد.
* هر 4 ملي‌پوش استقلال در تمرين امروز اين تيم حضور داشتند و تنها فرزاد آشوبي به صورت اختصاصي تمرين كرد.
* مجتبي جباري و هادي شكوري با لباس شخصي در تمرين امروز آبي‌پوشان حاضر شدند. پزشك تيم استقلال در خصوص آخرين وضعيت جباري گفت: فردا تست نهايي در مورد اين بازيكن گرفته مي‌شود و در اين خصوص نظر خود را اعلام مي‌كنيم.
* شاهرخ بياني كه به عنوان آناليزور در استقلال فعاليت مي‌كند در تمرين امروز حضور داشت. علاوه بر وي علي نظري جويباري قائم مقام باشگاه استقلال از نزديك نظاره‌گر بازي شد.
* فرهاد مجيدي به صورت اختصاصي به دويدن دور زمين پرداخت و زودتر از سايرين محل تمرين آبي‌پوشان را ترك كرد.
* حدود 50 نفر از هواداران استقلال از تمرين امروز اين تيم ديدن كرد.
* پرويز مظلومي تمرينات ويژه‌اي را روي ضربات ايستگاهي براي بازيكنان درنظر گرفت و به نظر مي‌رسد يكي از حربه‌هاي آبي‌پوشان براي ديدار با شهرداري تبريز استفاده از اين ضربات باشد.
* تيم فوتبال استقلال تهران روز دوشنبه در اولين ديدار خود در رقابت‌هاي ليگ برتر در شهر تبريز ميهمان شهرداري اين شهر خواهد بود.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
انوري: جايزه نقدي استقلال و راه‌آهن تقسيم مي‌شود
خبرگزاري فارس: دبير هيات فوتبال تهران گفت: جايزه مشترك سومي استقلال و راه آهن بين اين دو باشگاه تقسيم مي‌شود.






مهدي انوري در گفت و گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس درباره جايزه تيم هاي استقلال و راه آهن كه مشتركا عنوان سومي رقابت‌هاي جام ولايت را به خود اختصاص دادند، اظهار داشت: با توجه به شرايطي كه دو تيم استقلال و راه آهن داشتند قرار شد كه اين دو تيم ديدار رده بندي را انجام ندهند و به همين دليل جايزه سومي و چهارمي بين دو باشگاه تقسيم مي شود.

وي افزود: جايزه تيم سوم 50 و تيم چهارم 20 ميليون تومان بود كه در مجموع اين 70 ميليون تومان بين دو باشگاه استقلال و راه آهن تقسيم مي شود.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
قرباني كردن گوسفند و تمرينات اختصاصي جباري
خبرگزاري فارس: تمرين تيم فوتبال استقلال از ساعت 18 در زمين شماره 3 ورزشگاه آزادي برگزار شد.


به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، تيم فوتبال استقلال درحالي كه فردا تهران را به مقصد تبريز ترك مي‌كند از ساعت 18 امروز آخرين كارهاي تاكتيكي را براي بازي مقابل شهرداري تبريز زير نظر پرويز مظلومي انجام داد.

* قبل از شروع تمرين هواداران تيم استقلال مقابل پاي پرويز مظلومي و ساير بازيكنان تيم استقلال گوسفندي را قرباني كردند.

* حدود 70 نفر از هواداران شيرازي كه نوجوان هم بودند با لباس متحدالشكل در زمين شماره 3 حاضر شدند و تمرين آبي‌پوشان را زيرنظر گرفتند.

* مجتبي جباري به تمرينات اختصاصي و دويدن دور زمين پرداخت.

* پرويز مظلومي در ابتدا براي تمامي بازيكنان استقلال صحبت كرد و از اهميت ديدار هفته اول ليگ برتر و ديدار مقابل شهرداري سخن گفت.

* فرهاد مجيدي بصورت انفرادي با مربي بدنساز استقلال تمرين كرد.

* ارسال از جناحين، شوت به سمت دروازه و حركات تركيبي از اصلي‌ترين كارهاي تاكتيكي آبي‌پوشان بود.

* حسين تراب‌پور مربي دروازه‌بانان استقلال تمرينات ويژه‌اي را براي محمد محمدي و وحيد طالب‌لو در نظر گرفت.
تيم فوتبال استقلال تهران روز دوشنبه از ساعت 17:30 در ورزشگاه يادگار امام تبريز ميهمان شهرداري اين شهر خواهد بود.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
مظلومي: براي ‌قهرماني استقلال مي‌جنگيم

مظلومي: براي ‌قهرماني استقلال مي‌جنگيم

مظلومي: براي ‌قهرماني استقلال مي‌جنگيم ... :cap::gol::gol:

جام جم آنلاين: مدير فني و سرمربي تيم فوتبال استقلال در نشست خبري ديروز اين باشگاه تاكيد كردند تيمشان براي حضور در ليگ دهم آمادگي بالايي دارد ؛ اما قولي براي قهرماني نمي‌دهند.



پورحيدري و مظلومي كه معلوم بود به دنبال پايين آوردن توقعات هواداران استقلال هستند، ديروز واقعگرايانه با خبرنگاران صحبت كردند تا انعكاس صحبت‌هايشان در مطبوعات، همان تاثيراتي را داشته باشد كه آنها به دنبالش هستند.«به دنبال بهانه نيستم؛ اما واقعيت اين است كه در شرايط سختي تيم را آماده كرده‌ام و از هواداران مي‌خواهم اين شرايط را درك كنند.»

پرويز مظلومي با بيان اين جملات، نياز اصلي تيمش در مقطع كنوني را زمان و صبر و حوصله هواداران عنوان كرد و گفت: «به من حق بدهيد انتظارات هواداران را پايين بياورم. آنها بايد بدانند در تيم ما تغييرات زيادي به وجود آمده و كسب موفقيت به آساني صورت نمي‌گيرد. ما بايد به مردم واقعيت‌ها را بگوييم. نمي‌توانيم بي‌خود و بي‌جهت آنها را اميدوار كنيم.»

مظلومي در ادامه از اهداف موردنظرش هم حرف زد تا اين گونه استنباط نشود كه او و شاگردانش از هم‌اكنون به دنبال توجيه ناكامي هستند: «از صبح تا شب براي استقلال وقت مي‌گذارم تا به هدف خود كه قهرماني با استقلال است، دست يابم. نمي‌گويم قهرمان نمي‌شوم؛ چراكه هدفم قهرماني است اما رسيدن به اين هدف آسان نخواهد بود. آقاي فتح‌الله‌زاده زماني كه مسووليت تيم را به من سپرد، خواست كه در اين فصل سهميه ليگ قهرمانان آسيا را كسب كنيم؛ اما من چيزي بيش از اين را مدنظر دارم و با وجود كاستي‌هايي كه هست، براي قهرماني تلاش خواهم كرد. به هواداران هم قول مي‌دهم تيم آنها به مراتب بهتر از تيم فصل گذشته باشد.»

منصور پورحيدري هم در تشريح شرايط استقلال براي حضور در فصلي كه از فردا آغاز مي‌شود، گفت: «بايد بپذيريم كه 50 درصد از بازيكنان تيم فوتبال استقلال از اين تيم جدا شده‌اند و اين تيم زمان مناسبي را براي آماده‌سازي از دست داده است. يك تيم فقط با بازيكنانش تيم نيست. اگر تيم بازيكن بگيرد و زمان نداشته باشد، تيم نخواهد شد. طرح اين موضوعات براي شانه خالي كردن از زير بار مسووليت نيست. ما مي‌خواهيم هواداران از مشكلات تيم باخبر شوند و انتظار زياده از حد نداشته باشند. براي امروز استقلال صبر بيش از هر چيزي لازم است.»

پاسخ به امير قلعه‌نويي​
مظلومي درباره‌ حاشيه‌هايي كه بين او و امير قلعه‌نويي به وجود آمده بود، گفت: نمي‌خواهم پاسخ كسي را بدهم. قلعه‌نويي به گردن استقلال حق دارد؛ اما معتقدم استقلال بيشتر به گردن او حق دارد. حاشيه‌ها هميشه مي‌تواند براي تيم‌هاي بزرگ از جمله استقلال مشكل‌ساز شود. بايد باهوش باشيم و شرايط آرامي را براي استقلال فراهم كنيم. من براي هر كسي كه بخواهد استقلال را تخريب كند، جواب دارم.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
اسپانسر تیم فوتبال استقلال در دیدار افتتاحیه لیگ برتر

اسپانسر تیم فوتبال استقلال در دیدار افتتاحیه لیگ برتر

اسپانسر تیم فوتبال استقلال در دیدار افتتاحیه لیگ برتر مشخص شد ... :gol::cap:

تیم فوتبال استقلال در دیدار با شهرداری تبریز با پیراهنی به میدان می رود که نام شهرداری تهران به عنوان حامی مالی این تیم روی آن درج شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مسئولان باشگاه استقلال پس از رایزنی و مذاکره با شرکت های مختلف که مایل به حمایت مالی از تیم فوتبال این باشگاه بودند، بالاخره شهرداری تهران را به عنوان حامی مالی در دیدار افتتاحیه لیگ برتر انتخاب کردند.

براساس توافق مدیران شهرداری تهران و باشگاه استقلال، شهرداری پایتخت فعلا برای هفته نخست لیگ برتر اسپانسر آبی پوشان خواهد بود اما امکان دارد این همکاری تا پایان مسابقات لیگ برتر ادامه پیدا کند.
 
Similar threads

Similar threads

بالا