► •*♥*•◄ اخبار باشگاه استقلال تهران ► •*♥*•◄

navidsaket

عضو جدید
دوسته خوبم زشت به طرفدارهای یک تیم سطح پایین توهین کرد میان میبینن و میخونن و پس فردا افسرده میشن بعدش میرن معتاد میشن اونوقت خدارو خوش نمیاد
واقعا!;)
ناراحتشون نکنید میرن معتاد میشن حالا بیا و جمعش کن!!!!!!!!!!!!!:w00:
نه بابا
خوش باشید!
پرسپولیس هم خوبه!:biggrin::eek:
دیگه اصلا برو حال کن!:w31:
همینو میخواستی بشنوی که اومدی توی تاپیکی که نوشته استقلالی (های گل) بیان تو؟:w39:
باشه
خوشحال باش برا خودتم جوک بگو!:biggrin:
سعی کن جوک هایی که تا حالا نشنیدی برا خودت بگی که بیشتر بخندی!:biggrin:
خلاصه استقلال سروره :w14:
البته شما شاد باش!;)
 

Atabak_8

عضو جدید
ببخشید یادم نبود باید از شما اجازه می گرفتم؟!!!:mad:
حرف از افتخارات نشه به نفع خودتونهااا..! اخه دوباره یاد شکست بدتون (6 تا 56 )می‌افتید ناراحت میشید!:biggrin::biggrin::biggrin::biggrin:

هر وقت فیلمش دیدی بیا برای ما تعریف کن 6 گل چطوری خوردیم.
6 گل سال 56 افسانس برای دلخوشی لنگیا
..........
لنگی برو بیرون:mad:
 

pesaretehroni

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز


:w17::w17::w17:
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
نامزد‌های جديد هيات‌مديره استقلال

يك هفته پس از استعفاي اعضاي هيات مديره باشگاه استقلال (به جز اميدوار رضايي) سازمان تربيت‌بدني هم‌چنان به دنبال انتخاب اعضاي جديد هيات مديره اين باشگاه است.

به گزارش ايسنا؛ از روزي كه به طور قطع مشخص شد كه اعضاي هيات مديره استقلال به دليل اختلاف نظر با علي سعيدلو تمايلي به تداوم همكاري ندارند، سازمان تربيت‌بدني براي انتخاب اعضاي جديد گفت‌وگوهايي را با برخي افراد آغاز كرد.

اگرچه ساعاتي پس از استعفاي اميررضا واعظي آشتياني برخي رسانه‌ها از اميدوار رضايي به عنوان سرپرست موقت استقلال نام مي‌برند اما، با گذشت يك روز مشخص شد اين گمانه‌زني صحيح نيست. در ادامه هرچند از علي فتح‌الله زاده به عنوان يكي از جانشينان احتمالي آشتياني نام برده مي‌شد اما اخبار حكايت از آن دارد كه سازمان تربيت بدني مذاكره‌اي با فتح‌الله زاده نداشته است.

در شرايطي كه استقلال بهترين زمان را در فصل نقل و انتقالات از دست مي‌دهد و اين اتفاق ناخوشايند نگراني‌هاي زيادي را ميان هواداران استقلال ايجاد كرده، سازمان تربيت بدني باب مذاكره را با چند گزينه براي حضور در هيات مديره استقلال باز كرده است.

اگرچه بسياري جلسه امير قلعه‌نويي و علي سعيدلو را در راستاي بازگشت قلعه‌نويي به استقلال به عنوان سرمربي مي‌دانند اما رييس سازمان تربيت‌بدني قصد داشت از قلعه‌نويي به عنوان يكي از اعضاي جديد هيات مديره استقلال استفاده كند كه اين امر با جمع‌بندي رييس سازمان تربيت بدني فعلا منتفي شده است.

به غير از قلعه‌نويي، رييس سازمان تربيت‌بدني گفت‌وگوهايي را هم با محمدحسين قريب و زهره‌اي براي حضور در هيات مديره استقلال انجام داده است. پيش از اين حضور ناصر حجازي در هيات مديره استقلال قطعي شده بود.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
استقلال در بازي با پرسپوليس شركت نمي‌كند
خبرگزاري فارس: مسئولان آكادمي باشگاه استقلال تهديد كردند در ديدار مقابل پرسپوليس حاضر نخواهند شد.



به گزارش خبرگزاري فارس، تيم فوتبال جوانان استقلال روز شنبه و از سري رقابت‌هاي جوانان تهران بايد به مصاف پرسپوليس برود اما از آنجا كه قرار است اين بازي در ورزشگاه شهيد هرندي برگزار شود و باشگاه استقلال نيز بايد به خاطر بازي در اين ورزشگاه پولي به حساب هيات فوتبال بريزد، از همين رو مسئولان اين تيم تهديد كردند كه در اين ديدار حضور پيدا نخواهند كرد.

ناصر فرياد شيران مدير فني تيم‌هاي پايه استقلال در اين خصوص به خبرنگار فارس گفت: با توجه به اينكه در اين ديدار ميزبان هستيم مي‌خواهيم مثل تمام فصل در ورزشگاه مرغوب‌كار كه استاديوم اختصاصي خودمان است، بازي كنيم اما هيات فوتبال بازي با پرسپوليس را به ورزشگاه هرندي منتقل كرده و بابت زمين اين مسابقه نيز مبلغي را خواستار شده است.

وي تاكيد كرد: در حال حاضر هيات مديره باشگاه استقلال استعفا كرده و وضعيت مالي اصلا مساعد نيست. سؤال من اين است چرا هيات فوتبال كه وضعيت باشگاه استقلال را مي‌داند، پافشاري مي‌كند اين ديدار را در ورزشگاه شهيد هرندي برگزار كند و بابت آن از ما پول طلب شود.

وي گفت: جالب اينجاست كه باشگاه استقلال به خاطر بليت‌فروشي مسابقاتش در طول فصل از سازمان ليگ طلب‌كار است اما آنها مصرانه خواهان پرداخت پول ورزشگاه شهيد هرندي هستند. اگر وضعيت تغيير نكند، صراحتاً اعلام مي‌كنم در ديدار مقابل پرسپوليس حاضر نخواهيم شد.
تيم جوانان استقلال روز شنبه از ساعت 17:30 بايد به مصاف جوانان پرسپوليس برود.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
آنها آمده بودند تا باشگاه استقلال را به هم بريزند !!!

خبرگزاري فارس: پيشكسوت باشگاه استقلال گفت: مديريت سابق نيامده بود استقلال را درست كند؛ بلكه آمده بود اين باشگاه را به هم بريزد.



حسين فرزامي در گفت و گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، درباره وضعيت استقلال اظهار داشت: به نظر من مشكلاتي كه گريبان استقلال را گرفته است ريشه‌اي است و ريشه آن را بايد در سيستم ورزشمان جستجو كنيم. فوتبال براي فوتبالي‌هاست و بايدآنها آن را اداره كنند.
وي افزود: آنها كاري كردند كه حتي تيم ملي نتواند به جام جهاني برود. اكنون هم در پي از بين بردن باشگاه‌ها هستند.

كاپيتان اسبق آبي پوشان با تأكيد بر اينكه مسئولان سيستم غلطي را براي اجراي برنامه‌هايشان دنبال مي‌كنند، عنوان كرد: با توجه به اينكه همه چيز از ريشه خراب است، معتقدم حضور واعظ آشتياني هم در استقلال بي‌ربط به اين قضيه نيست. او نيامده بود كه باشگاه استقلال را درست كند؛ بلكه آمده بود اين باشگاه را به هم بريزد.
فرزامي با بيان اينكه كليه پيشكسوتان حاضرند به اين تيم كمك كنند، اظهار داشت: آنها حاضرند با هزينه خود اين باشگاه را از اين وضعيت خارج كنند؛ اما متأسفانه هيچوقت انتخابات صورت نمي‌گيرد. همانطور كه انتخابات فدراسيون انتصابي بود. قبل از اينكه واعظ آشتياني مديرعامل شود، 80 قهرمان ملي از رشته‌هاي مختلف آمادگي خود را براي خريد استقلال اعلام كرده بودند؛ اما سازمان تربيت بدني هيچ توجهي به اين مسئله نكرد و به ناگاه اسم امير واعظ آشتياني به عنوان مديرعامل مطرح شد.

رئيس اسبق فدراسيون اسكواش با اعلام اينكه پيش‌بيني مي‌شد هيئت مديره قبل از فصل استعفا كند، ادامه داد: هر يك از اعضاي اين باشگاه به دنبال منافع خود هستند. من كه كاپيتان اين تيم بودم و اكنون تدريس مي‌كنم، بايد از اين باشگاه دور باشم. سال‌ها به عنوان ناظر در سازمان تربيت بدني كار كرده‌ام؛ اما حتي يك باشگاه هم با من تماس گرفته نشده است؛ اما همين آقاي واعظ آشتياني‌، علي شوري را كه مجموع بازي‌هايش در استقلال به دو ماه نمي‌رسد، به عنوان يك پيش‌كسوت، سرپرست يكي از تيم‌هاي پايه مي‌كند.
فرزامي ادامه داد: غلامحسين مظلومي هم كه در اين باشگاه پست گرفت، شانسي به اين گروه برخورد كرد؛ وگرنه به او هم پست داده نمي‌شد. البته در يك فصلي هم كه كنار استقلال بود، تمام تصميمات را خود واعظ مي‌گرفت.

فرزامي تصريح كرد: اگر حرفي مي‌زنم، مي‌خواهم كاري كنم. ادعاي رياست فدراسيون فوتبال را دارم چون سال‌ها در سازمان تربيت بدني كار كرده و رئيس فدراسيون بوده‌ام. اما اصلا از ما دعوت نمي‌شود تا كمكي به اين باشگاه كنيم.
اين پيشكسوت استقلال با بيان اينكه باشگاه همچنان بدون داشتن مدير و مشكلات مالي كه هيئت مديره سابق بر جاي گذاشته، گفت: همه اين اتفاقات به دليل عدم اطلاعات كافي واعظ آشتياني بوده است. از بس لجوج بود، نمي‌خواست كسي را بالاتر از خودش بگذارد؛ البته من واعظ را مقصر نمي‌دانم. سيستم مديريتي در كل ورزش را مقصر مي‌دانم.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
اوليايي: مديران سابق استقلال به دنبال بهره‌برداري شخصي بودند !!!

خبرگزاري فارس: مديرعامل پيشين پاس همدان گفت: مديران سابق باشگاه استقلال بيشتر به دنبال بهره‌برداري شخصي بودند.



كاظم اوليايي در گفت‌‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، در مورد عملكرد مديران مستعفي استقلال اظهار داشت: بايد در نقد، هم نكات مثبت را گفت و هم مسائل منفي را. از نكات مثبت آقايان ايجاد ساختار بود. همين كه اعلام مي‌شود باشگاه 3 ميليارد تومان بدهي دارد، معنايش آن است كه ساختار درستي دارد چرا كه در برخي باشگاه‌ها حتي مبلغ بدهي نيز مشخص نيست.

وي عنوان كرد: مي‌خواهم به يك بحث مهم‌تر اشاره كنم. اينكه ساختار كلي استقلال نادرست است. اينكه عده‌اي را بياوريم و پس از مدتي به دليل عملكرد ضعيف آنها را بركنار كنيم يا استعفا كنند؛ كار درستي نيست. در سال 1990 كه با استقلال قهرمان آسيا شديم، نلسون ماندلا از زندان آزاد شد و 5 ، 6 سال بعد انتخابات برگزار كردند و دولت آپارتايد از آن كشور رفت. پس از 15 يا 16 سال، اكنون ميزبان جام جهاني هستند؛ اما ما هنوز اندر خم يك كوچه‌ايم.

مدير عامل اسبق استقلال تاكيد كرد: مي‌گويند در ورزش قحط‌ الرجال است؛ اما به عقيده من در ورزش جهل‌الرجال است يعني آنكه مديران، آدم‌هاي ورزشي را نمي‌شناسند. مثلا مسعود زريبافان رئيس بنياد شهيد و ايثارگران در كجاي ورزش بوده كه اكنون رياست مجمع استقلال را برعهده گرفته است؟ آيا زريبافان تمام مشكلات ايثارگران را حل كرده است؟ براي ملاقات يك خانواده ايثارگر با ايشان 3 ماه وقت لازم است.

اوليايي يادآور شد: ايشان قرار است به تمام باشگاه استقلال رسيدگي كنند. خودم را مديون نظام مي‌دانم و از سر دلسوزي است كه اين حرف‌ها را مي‌زنم. مي‌خواهم پايه‌هاي نظام مستحكم باشد. دولت بايد ورزش را رها كند و آن را به مردم بدهد. در همه جاي دنيا باشگاه‌ها را مردم اداره مي‌كنند.

اوليايي با اشاره به نكات منفي مديريت واعظ آشتياني و ساير اعضاي هيأت مديره باشگاه استقلال، عنوان كرد:‌ آقاي واعظ مي‌گويد آنهايي كه مي‌گويند بايد استعفاي كتبي بدهيم، از قانون تجارت آگاهي ندارند. مي‌خواهم از ايشان بپرسم در كجاي دنيا و قانون تجارت آمده كه مديران هزينه‌هاي خود را از سازمان تربيت بدني و آقاي سعيدلو بگيرند؟ يعني در قوانين تجارت آمده كه بايد مديريت بر هزينه كرد و مديريت بر درآمد به شخص ديگري است؟
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
مذاكرات باشگاه استقلال با مبعلي ادامه دارد
خبرگزاري فارس: درحالي كه به نظر مي‌رسيد مذاكرات ايمان مبعلي با باشگاه استقلال نهايي شده طرفين هنوز براي عقد قرارداد به توافق نهايي نرسيده‌اند.


به گزارش خبرگزاري فارس، مذاكرات روز گذشته ايمان مبعلي با باشگاه استقلال منتج به عقد قرارداد بين طرفين نشد.
مبعلي كه ظهر روز گذشته در باشگاه استقلال حاضر شد و مذاكرات اوليه خود را با اين باشگاه انجام داد در مصاحبه اي از مثبت بودن اين مذاكره و بستن قرارداد با اين تيم خبر داده بود اما در ادامه اين گفت و گوها سر مسائل مالي طرفين به نقطه نظر مشترك نرسيدند.
قرار است مذاكرات مبعلي و استقلال امروز نهايي شود.

* موسوي با استقلال قرارداد نبسته است

ايمان موسوي بازيكن فصل گذشته تيم مقاومت سپاسي از جمله بازيكناني است كه مورد توجه استقلال قرار دارد. وي مذاكراتي را با مسئولان اين تيم انجام داده اما هنوز قراردادي نبسته است.
موسوي از جمله بازيكناني است كه در تيم اميد بازي مي كند.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
جباري با استقلال قرارداد مشروط امضا كرد
خبرگزاري فارس: هافبك استقلال روز گذشته با قرارداد مشروط در اين تيم ماندني شد.


به گزارش خبرگزاري فارس، مجتبي جباري روز گذشته با علي فتح الله زاده سرپرست باشگاه استقلال نشستي را برگزار كرد.
در اين جلسه سرپرست استقلال با اين بازيكن براي تمديد قرارداد به صورت مشروط به توافق رسيد.

قرار است مبلغي ثابت به جباري داده شود اما مابقي پول او بستگي به تعداد بازي هاي اين بازيكن در فصل آينده دارد.
گفته مي شود امروز جباري قرارداد خود را در هيات فوتبال ثبت مي كند.
قرارداد او دو ساله است.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
دسوزا با استقلال ثبت كرد
خبرگزاري فارس: هافبك برزيلي تيم فوتبال استقلال قرارداد خود را در هيات فوتبال تهران ثبت كرد.




به گزارش خبرگزاري فارس، دسوزا ظهر امروز (يكشنبه) به همراه علي اميري يكي از مسئولان نقل و انتقالات استقلال در هيات فوتبال تهران حاضر شد و براي دو سال قرارداد خود را با اين تيم به ثبت رساند.
قرار است فرزاد آشوبي و آرش برهاني نيز فردا قراردادهاي خود را با استقلال به ثبت برسانند.
 

mohsen 88

عضو جدید
کاربر ممتاز
مهاجم جديد استقلال تهران قراردادش را با اين تيم در هيات فوتبال ثبت کرد.
ميلاد ميداودي که صبح امروز با حضور در باشگاه استقلال با اين تيم به توافق نهايي رسيده بود با حضور در هيات فوتبال استان تهران قراردادش را ثبت کرد.
اين بازيکن با استقلال قرارداد دو ساله اش را به ثبت رساند و در فصل آينده با پيراهن اين تيم به ميدان خواهد رفت.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
فتح‌الله ‌زاده: ماهي‌هاي خوبي صيد خواهيم كرد ...

فوتبال- همشهري آنلاين:

سرپرست استقلال با بيان اينكه تاكنون سازمان تربيت‌بدني يك ميليارد تومان به باشگاه كمك كرده، تاكيد كرد كه تا پايان هفته ماهي‌هاي خوبي را صيد خواهد كرد ..

به گزارش ايسنا؛ علي ‌فتح‌الله ‌زاده در خصوص مدت کوتاه حضور خود در استقلال و کارهايي که تا اين لحظه انجام داده گفت: من حدود 12روز است که حکم گرفته‌ام در همان روز اول با مربيان مختلفي صحبت کردم که در نهايت با آقاي مظلومي به توافق رسيديم بعد از قطعي شدن سرمربي وکادر فني به سراغ جذب بازيکنان جديد رفتيم.


وي ادامه داد: قرارداد 14بازيکن ما تمام شده بود و تيم‌هاي زيادي به دنبال بازيکنان استقلال بودند که با صحبت‌هايي که با بعضي از آنها انجام دادايم قرارداد آقايان طالبلو، امير آبادي، صادقي و برهاني را براي دوسال تمديد کرديم با جباري، مجيدي وخسرو حيدري نيز صحبت کرده‌ايم و به نتايج خوبي هم رسيده‌ايم وانشاءالله تا آخر هفته با اين بازيکنان هم تمديد خواهيم کرد.


سرپرست باشگاه استقلال گفت: در مورد بازيکنان جديد هم تا الان خوب كار کرده‌ايم. با فرزاد آشوبي، دسوزا، جواد شيرزاد و ميداوودي قرارداد بستيم و تا آخر هفته هم ماهي‌هاي خوبي صيد خواهيم کرد از هفته آينده هم نسبت به جذب بازيکنان خارجي اقدام خواهيم کرد.
در حال حاضر بهتاش فريبا را به برزيل فرستاده‌ايم تا از نزديک بازيکنان مد نظر ما را ببينند و اگر موافق بودند آنها را جذب کنيم خدا را شکر با توجه به اينکه خيلي دير شروع کرديم ولي کارها به خوبي پيش مي‌رود.
وي گفت: تمرينات تيم نيز با بازيکنان حاضر شروع شده و با توجه به زمان کم و درخواست آقاي مظلومي ما اردوي خارجي نداريم و تيم را به اردوي سرعين و کردان خواهيم برد فعلا"تيم در ورزشگاه شماره دو استاديوم آزادي تمرين مي‌کند.
فتح الله زاده در خصوص کمکهاي سازمان تربيت بدني گفت: با مساعدت سعيدلو يک ميليارد تومان به باشگاه کمک شد تا ما بتوانيم بازيکنان مورد نظرمان را جذب کنيم ولي متاسفانه باشگاه از فصل قبل حدود دوميلياردو هفتصد ميليون فقط به بازيکنان بدهکار است و اين براي ما معظلي شده است.
وي كه با برنامه‌ راديويي جهان فوتبال در راديو ورزش سخن مي‌گفت، افزود: سعيدلو 50 درصد هزينه‌هاي ما راتامين خواهد کرد و50 درصد باقيمانده را باشگاه بايد درآمد زايي کند که ماهم قبول کرديم البته اين کار نياز به يک برنامه‌ريزي 4ساله دارد که اگر بنده ماندگار شدم در سال‌هاي بعد تا 70 درصد هزينه‌هاي باشگاه را تامين خواهم کرد.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
بهتاش فريبا مربي استقلال شد ... :gol::gol::cap:

فوتبال- همشهری‌آنلاین:
بهتاش فريبا دستيار پرويز مظلومي در استقلال شد....

به گزارش ايسنا، به دنبال انتخاب پرويز مظلومي به عنوان سرمربي استقلال گزينه‌هايي براي مربي‌گري اين تيم مطرح شده بودند كه امروز بهتاش فريبا بازيكن اسبق استقلال به عنوان دستيار پرويز مظلومي انتخاب شد. [سرانجام نوبت به پرويز مظلومي‌ رسيد]

مظلومي پيش از اين از نامجو مطلق به عنوان گزينه اول دستياري خود نام برده بود كه با مخالفت وي روبه‌رو شده بود.
 
Similar threads

Similar threads

بالا