► •*♥*•◄ اخبار باشگاه استقلال تهران ► •*♥*•◄

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
ايمان مبعلي به استقلال پيوست ...:cap::gol::gol:

خبرگزاري فارس: ايمان مبعلي با استقلال قرارداد دوساله امضا كرد.






به گزارش خبرگزاري فارس، ايمان مبعلي كه ظهر امروز در باشگاه استقلال حاضر شده بود با اين تيم به توافق رسيد و قرارداد دوساله اي با اين تيم امضا كرد.
مبعلي به زودي قراردادش را در هيات فوتبال تهران ثبت مي كند.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
حضور مبعلي، شعار عليه دايي و شايعه حضور حيدري در سپاهان ... :gol::cap:

خبرگزاري فارس: هواداران استقلال در تمرين امروز در حمايت از ايمان مبعلي بارها عليه دايي شعار سر دادند...




به گزارش خبرگزاري فارس، تمرين تيم استقلال از ساعت 18 در زمين شماره 3 ورزشگاه آزادي آغاز شد.

* آرش برهاني با تأخير در محل تمرين حاضر شد. وي به كادر فني توضيح داد كه به او اطلاع داده بودند تمرين ساعت 18.30 آغاز مي‌شود.

* بازيكنان استقلال قبل از اينكه وارد زمين تمرين شوند دقايقي تا پايان تمرين تيم دسته اولي داماش گيلان معطل شدند.

* بازيكنان داماش كه قصد خروج از ورزشگاه آزادي را داشتند با ديدن اتومبيل ايمان مبعلي ماشين وي را سوژه خود كردند. وي با پورشه مشكي در تمرين حضور يافته بود.

* تمرين استقلال در حضور 200 تماشاگر برگزار شد كه اين تماشاگران اكثرا براي ديدن ايمان مبعلي در زمين شماره 3 حاضر شده بودند. آنها با ديدن بازيكن جديد آبي‌پوشان به شدت وي را تشويق كردند.

* ايمان مبعلي در بدو ورود در محل تمرين استقلال با خوش آمدگويي هم‌تيمي‌هاي جديد خود روبرو شد. وي براي دقايقي با پرويز مظلومي به صحبت پرداخت.

* هواداران استقلال در تشويق‌هاي خود با سر دادن شعار "دايي يادت باشد مبعلي سرورته " باعث بالا رفتن روحيه ايمان مبعلي شدند.

* ميلاد ميداودي مهاجم جديد استقلال كه روز گذشته با اين تيم قرارداد بست با وجود غيبت در تمرين امروز از سوي هواداران استقلال تشويق شد.

* يك مهاجم ارمنستاني براي تست دادن در تمرين استقلال حاضر شده بود. گفته مي‌شود اين بازيكن دو روز پيش در تمرين استيل‌آذين بود و مورد توجه كادر فني اين تيم قرار نگرفته است.

* فرزاد آشوبي به شدت از سوي هواداران استقلال تشويق شد بطوري كه مجبور شد از فاصله دور به سمت آنها بيايد و به ابراز احساسات آنها پاسخ دهد.

* با توجه به اينكه محمد محمدي از يازدهم تير در تمرينات استقلال حضور پيدا مي‌كند و ايمان صادقي نيز در اردوي تيم جوانان بسر مي‌برد، وحيد طالب‌لو تنها دروازه‌بان استقلال است. وي در اين تمرين بشدت از سوي هواداران تشويق شد.

* در جريان تمرين هواداران استقلال نگراني شديد خود را از جدايي احتمالي خسرو حيدري به علي نظري جويباري سرپرست اين تيم اعلام كردند. نظري قاطعانه از تمديد قرارداد با خسرو حيدري سخن گفت اما يك تماس تلفني به نظري جويباري بابت خسرو حيدري وي را بشدت نگران كرد.

شايعه شده بود، خسرو حيدري به همراه جواد كاظميان در اصفهان حضور دارند و با تيم سپاهان قرارداد بستند. تماس‌هاي مكرر با حيدري و كاظميان و عدم پاسخگويي از سوي آن دو سبب شد استقلالي‌ها از ايمان مبعلي بخواهند وي با جواد كاظميان تماس بگيرد اما تلاش مبعلي هم براي پيدا كردن كاظميان بي‌نتيجه بود.
اين در حالي است كه پس از اين ماجرا اعلام شد خسرو حيدري در گفت‌وگو با برخي افراد نزديك به باشگاه گفته كه در شمال بسر مي‌برد.

*ماركار آقاجانيان مربي تيم داماش گيلان با ديدن كادرفني استقلال به سمت آنها رفت و به خوش و بش پرداخت.

* بازيكنان استقلال با نظارت پرويز مظلومي در دقايقي از تمرين هندبال بازي كردند.

* هواداران استقلال در پايان تمرين از مظلومي خواستند پيروز قرباني را به اين تيم بازگرداند.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
منتظر خط حمله آتشین استقلال باشید ....

/ تمریناتی پرفشار اما بانشاط داشتیم
مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران به هواداران این تیم نوید داد که فصل آینده خط حمله آبی پوشان آتشین و موفق خواهد بود. آرش برهانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه آبی پوشان در کردان تمرینات پرفشاری را پشت سر گذاشته‌اند، گفت: اردوی بسیار خوبی را سپری کردیم و فکر می کنم تا حدودی به مرز آمادگی رسیدیم.

پرویز مظلومی در این زمان کوتاه توانسته بازیکنان را به شرایط خوبی برساند و ناهماهنگی بین بازیکنان را برطرف کند. در کردان تمرینات پرفشار و درعین حال بانشاطی را انجام دادیم و فکر می کنم به آن چیزی که مدنظر کادرفنی بود، دست پیدا کردیم.
آقای گل دو فصل پیش رقابت‌های لیگ برتر در ادامه افزود: فرقی نمی کند من آقای گل لیگ باشم یا میلاد میداوودی. هدف ما موفقیت استقلال است و به دنبال این نیستیم که کدام بازیکن آقای گل شود. با این حال از همین جا قول خط حمله‌ای آتشین را به هواداران استقلال می دهم به طوری که مدافعان تمام تیم‌ها از دست ما عذاب بکشند!

مهاجم استقلال ادامه داد: از هواداران می خواهم از شروع تا پایان لیگ همراه ما باشند و به نتایج هفته‌های ابتدایی توجه چندانی نکنند. معمولا در هفته‌های ابتدایی ناهماهنگی بین بازیکنان کاملا طبیعی است اما با این بازیکنان امیدوارم استقلال در پایان لیگ جام قهرمانی را بالای سر ببرد.
آرش برهانی ظهر دیروز در هیئت فوتبال حاضر شد و قراردادش را با باشگاه استقلال ثبت کرد.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
صادقي: استقلال با رفتن بازيكن و مربي ضربه نمي‌خورد
خبرگزاري فارس: مدافع استقلال گفت: با رفتن بازيكن، مربي و مدير نام استقلال ضربه نمي‌خورد و تنها هواداران اين تيم هستند كه مي‌مانند.




به گزارش خبرگزاري فارس اميرحسين صادقي در خصوص اتفاقات به وجود آمده و صحبت‌هاي پيروز قرباني اظهار داشت: نبايد جواب قرباني را بدهم ولي مي‌دانم به او اطلاعات غلط دادند و اميدوارم رسانه‌ها دنبال اين موضوع نباشند. من و پيروز بيش از 8 سال با هم زندگي كرديم و با دادن اطلاعات غلط رابطه ما شكرآب نخواهد شد.

مدافع استقلال در خصوص تغييرات به وجود آمده در بين بازيكنان اين تيم گفت: پس از عوض شدن مديرعامل باشگاه خيلي از بازيكنان راحت استقلال را تنها گذاشته و از اين تيم جدا شدند.

وي گفت: فتح‌الله‌زاده يكي از موفق‌‌ترين مديران فوتبال ايران است كه در كنار افراد با تجربه‌اي مانند نظري جويباري، مظلومي و پورحيدري به فكر موفقيت استقلال است. مظلومي و پورحيدري آخرين قهرماني استقلال و ‌آسيا را در كنار يكديگر تجربه كردند و با جو تيم آشنا هستند.

صادقي افزود: برخلاف كساني كه اعلام مي‌كنند وضعيت استقلال بحراني است اعلام مي‌كنم كه شرايط بسيار خوبي داريم و بازيكنان جديد با انگيزه تمرين مي‌كنند.

وي با تأكيد بر اينكه هواداران استقلال نقش پررنگي در موفقيت اين تيم دارند، گفت: با رفتن بازيكن، مربي و مدير نام استقلال ضربه نمي‌خورد و تنها هواداران اين تيم هستند كه مي‌مانند. تيم ما براي قهرماني تلاش مي‌كند و بازيكنان استقلال به عشق هواداران اين تيم همه تلاش خود را در فصل جديد به كار خواهند داشت.

صادقي در خصوص خط دفاع تيم استقلال گفت: جواد شيرزاد به تركيب استقلال اضافه شده و هاشم بيك‌زاده تيم را ترك كرده است. سال گذشته پس از چند فصل استقلال به دفاع 4 نفره روي آورد و اميدوار هستيم امسال با عملكرد خوب در خط دفاع نتايج خوبي كسب كند.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
حسين كعبي در راه استقلال تهران .....

فوتبال- همشهري آنلاين:
هافبك تيم فوتبال استيل آذين در حال مذاكره براي پيوستن به تيم استقلال تهران است.

به گزارش ايلنا، پس از جدايي خسرو حيدري هافبك راست تيم استقلال تهران و حضور در تيم سپاهان اصفهان، مسئولان آبي‌پوش پايتخت مذاكرات خود را با حسين كعبي، هافبك تيم استيل آذين آغاز كرده‌اند و درصدد جذب اين بازيكن هستند.
گفتني است حسين كعبي به تازگي قرارداد خود را به مدت دو سال ديگر با تيم استيل‌آذين تمديد كرده اما قرار است اين بازيكن با پرداخت مبلغي به مديران استيل‌آذين، زمينه جدايي خود را از اين تيم فراهم سازد.
گفتني است، حسين كعبي پيش از اين و در ليگ هفتم فوتبال كشورمان سابقه پوشيدن پيراهن تيم پرسپوليس را در كارنامه ورزشي خود داشته است.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
نشست هفتگي سرمربي و مديرفني استقلال با خبرنگاران
خبرگزاري فارس: سرمربي و مدير فني تيم فوتبال استقلال تهران با خبرنگاران نشست خبري برگزار مي‌كنند.


به گزارش خبرگزاري فارس،‌ مسئولان باشگاه استقلال اعلام كردند با توجه به اينكه خبرنگاران رسانه‌هاي نوشتاري، شنيداري و تصويري تمايل دارند در طول هفته از وضعيت تيم استقلال از زبان سرمربي و مدير فني تيم باخبر شوند براي تسهيل در كار آنها از اواخر تيرماه در محل روابط عمومي باشگاه استقلال پرويز مظلومي و منصور پورحيدري نشست خبري هفتگي خواهند داشت و ورود براي تمام خبرنگاران آزاد است.

مسئولان استقلال تاكيد كردند برگزاري نشست خبري هفتگي به معناي محدود شدن رسانه‌ها براي گرفتن مصاحبه اختصاصي نيست و طبيعي است رسانه‌ها مي‌توانند در مورد سوژه‌هاي مورد نظرشان مصاحبه اختصاصي انجام دهند. البته قصد دارند در طول برگزاري ليگ بازيكناني كه به نوعي سوژه هفته هستند نيز با خبرنگاران نشست داشته باشند تا همه رسانه‌ها سوال‌هاي خود را از بازيكن مورد نظر بپرسند.
استقلال از 15 تيرماه در سرعين اردبيل اردو مي‌زند و تا روز 24 تيرماه در اين اردو حضور دارد و طبيعي است كه نشست‌هاي خبري پس از بازگشت تيم به تهران برگزار خواهد شد.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
طالب‌لو از يك روزنامه ورزشي شكايت مي‌كند
خبرگزاري فارس: دروازه‌بان تيم فوتبال استقلال به دليل چاپ مطالب خلاف واقع در يكي از روزنامه‌هاي ورزشي صبح امروز از اين روزنامه شكايت ‌مي‌كند.



به گزارش خبرگزاري فارس، وحيد طالب لو به دليل چاپ مطالب خلاف واقع به نقل از وي در يكي از روزنامه ورزشي صبح امروز از اين روزنامه ورزشي به دادگاه مطبوعات شكايت مي كند.
اين روزنامه در مطلبي به نقل از وحيد طالب لو آورده كه اين بازيكن نسبت به مرخصي محمد محمدي براي حضور در آمريكا و عدم پرداخت مطالبات فصل گذشته خود ابراز نارضايتي كرده است.

طالب لو در اين باره به خبرنگار فارس گفت: من درباره محمد محمدي هيچ اظهار نظري نكردم و مطمئن باشيد كه از اين روزنامه شكايت مي كنم و تا آخرين روز هم اين شكايت را پيگيري خواهم كرد.

وي افزود: بايد ياد بگيرند چيزي كه مي نويسند با منبع باشد و حرف هاي من از سوي كسي تاييد شده باشد. من اگر درباره طلب فصل گذشته ام شكايتي داشته باشم به باشگاه مي روم و حرف هايم را به مسئولان مي گويم.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
آندرسون با استقلال قرارداد داخلي امضا كرد
خبرگزاري فارس: مهاجم برزيلي استقلال بعد از تست پزشكي قرارداد خود را در هيات فوتبال تهران ثبت مي‌كند.



به گزارش خبرگزاري فارس، شب گذشته در هتل المپيك آندرسون دوسانتوس با استقلال قرارداد داخلي دو ساله اي را امضا كرد.
اين قرارداد زماني در هيات فوتبال تهران ثبت مي شود كه وي امروز در تست پزشكي شركت كند و مشكلي نداشته باشد.
آندرسون روز گذشته در تمرين استقلال حضور پيدا كرد.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
غيبت مجيدي، برخورد معمولي طالب‌لو و محمدي و پيگيري مطالبات
خبرگزاري فارس: تمرين بعدازظهر تيم فوتبال استقلال در زمين شماره 2 مجموعه آزادي برگزار شد.



به گزارش خبرگزاري فارس، استقلال بعد از ظهر امروز در ورزشگاه آزادي و در زمين شماره 2 تمرينات خود را پيگيري كرد. در تمرين امروز بعد از ظهر آبي‌پوشان آندرسون دوسانتوس چشم‌ها را به خود خيره كرد. اين مهاجم برزيلي به خاطر اندام تنومندش سوژه اصلي بازيكنان تيم استقلال شده بود.
نكته جالب اينجا بود كه بازيكنان جثه اين بازيكن را درشت تر از حنيف عمران زاده مي‌دانستند و به او كنايه مي‌زدند. در تمرين استقلال گفته مي‌شد كار انتقال دوسانتوس به استقلال در حال نهايي شدن است. مهاجم برزيلي تيم استقلال قرار است در يك كلينيك تخصصي تست پزشكي دهد.

* ابتدا قرار بود تمرين تيم استقلال راس ساعت 18 برگزار شود اما به دليل تمرين يك تيم دسته دومي در زمين شماره 2 آبي پوشان نيم ساعت منتظر بازيكنان اين تيم دسته دومي ماندند تا تمرين آنها به پايان برسد. پرويز مظلومي از اين فرصت استفاده كرده و حدود 25 دقيقه آبي پوشان را در گوشه‌اي جمع كرد و براي آنها در خصوص فصل آينده به صحبت پرداخت.

* فرهاد مجيدي كه در تمرين صبح تيم استقلال غايب بود در تمرين نوبت بعد از ظهر آبي پوشان نيز حضور پيدا نكرد. اين بازيكن امروز دچار مصدوميت جزيي است با حضور در بيمارستان آتيه ام.آر.اي گرفت.

* محمد محمدي اولين جلسه تمريني خود را به صورت تاكتيكي با آبي پوشان پشت سر گذاشت. اين در حالي بود كه محمدي و طالب‌لو 2 دروازه‌بان تيم استقلال برخورد بسيار سرد و معمولي با يكديگر داشتند. محمدي در طول تمرين تنها به دويدن دور زمين اكتفا كرد.

* علي نظري جويباري سرپرست تيم استقلال در تمرين امروز آبي‌پوشان حاضر شد و بازيكنان به محض مشاهده سرپرست استقلال مطالبات خود را از وي طلب مي‌كردند.

* مرحله اول تمرين كارهاي كششي زير نظر مربي بدنساز بود و سپس بازيكنان زير نظر پرويز مظلومي به كار با توپ و فوتبال درون تيمي پرداختند.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
دوسانتوس: استقلال را اصلا نمي‌شناسم
خبرگزاري فارس: بازيكنان برزيلي حاضر در تمرين استقلال گفت: تا همين امروز استقلال را اصلا نمي‌شناختم.



به گزارش خبرگزاري فارس آندرس دوسانتوس مهاجم برزيلي كه اولين جلسه تمريني خود را با آبي پوشان انجام مي‌دهد در خصوص سوابق فوتبالي خود اظهار داشت: 27 سال سن دارم و در تيم هاي بوتافوگو، ريو دوژانيرو و اسكي شهر تركيه، بازي مي‌كردم. در حال حاضر صاحب فرزندي 5 ماه هستم.

وي ادامه داد: با توجه به شناختي كه از فوتبال ايران داشتم به اينجا آمدم. مي‌دانم كه در ايران آرامش وجود دارد و ايران و برزيل روابط بسيار نزديكي با هم پيدا كرده‌اند و به همين خاطر مشتاق هستم فوتبالم را در اينجا ادامه دهم.

دوسانتوس در خصوص شناخت از تيم استقلال گفت: تا همين حالا كه در تمرين اين تيم حضور پيدا كردم شناختي از استقلال ندارم و قرار است با هم كار كنيم.

مهاجم برزيلي در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبني بر اينكه به چه شرايطي به عضويت تيم استقلال در خواهد آمد گفت: با هم صحبت كرديم و قرار است يكسال در كنار هم كار كنيم. سال گذشته موفق شدم 11 گل براي تيم تركيه‌اي به ثمر برسانم و از همين رو مسئولان استقلال با من صحبت كردند.

وي در پايان در خصوص دلايل حذف تيم ملي برزيل از جام جهاني فوتبال گفت: همه ناراحت هستيم چون فكر مي‌كرديم اين تيم قهرمان خواهد شد اما نبود بازيكني مثل رونالدينيو و آدريانو باعث از دست رفتن عنوان قهرماني شد.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
ليدرهاي استقلال هم به اردو مي‌روند
خبرگزاري فارس: مسئولان باشگاه استقلال در نظر دارند ليدرهاي اين تيم را به اردو بفرستند.



به گزارش خبرگزاري فارس، در حالي كه تيم فوتبال استقلال قصد دارد براي برپايي اردوي 9 روزه راهي سرعين شود، رئيس كانون هواداران اين باشگاه نيز ليدرهاي اين تيم را تا پايان هفته به يكي از شهرهاي شمالي كشور خواهد برد.
اين مسئله براي برگزاري جلسات و هماهنگي ليدرها توسط نقدي‌زاده انجام مي‌شود و اعضاي كانون هواداران اين تيم به مدت 4 روز در اردو خواهند بود.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
اعتراض هواداران به قلعه‌نويي و حيدري در تمرين استقلال
خبرگزاري فارس: تمرين تيم فوتبال استقلال تهران عصر امروز از ساعت 18 در زمين شماره 3 آزادي برگزار شد.



به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، در تمرين امروز آبي‌پوشان فرهاد مجيدي غايب بود، اين بازيكن بخاطر مصدوميت از ناحيه پهلو در تمرين استقلال شركت نكرد.

* حدود 200 نفر از هواداران تيم استقلال در تمرين امروز شركت كرده و به تشويق بازيكنان و كادر فني استقلال پرداختند. علي فتح‌الله زاده سرپرست باشگاه نيز بشدت مورد تشويق تماشاگران قرار گرفت.

* به محض حضور علي نظري سرپرست استقلال هواداران از وي سراغ بازيكنان جديد را مي‌گرفتند.

* هواداران تيم استقلال در ادامه به تشويق ميلاد ميداوودي و آرش برهاني پرداخته و به محمد محمدي به دليل فوت يكي از بستگانش تسليت گفتند.

* هادي شكوري با لباس شخصي در تمرين آبي‌پوشان حاضر شد.

* اندرسن دو سانتوس با نيم ساعت تأخير به محل تمرين آبي‌پوشان رسيد.

* نكته جالب تمرين امروز آبي‌پوشان آمادگي مجتبي جباري بود و اين بازيكن بدون هيچ مشكلي در كنار ساير بازيكنان در تمرينات گروهي شركت كرد.

* در تمرين امروز تيم استقلال بازيكنان تيم جوانان استقلال اهواز نيز حضور داشته و به تشويق بازيكنان بزرگسالان استقلال تهران پرداختند. آنها با لهجه خوزستاني ميلاد ميداوودي و ايمان مبعلي را تشويق مي‌كردند. تيم جوانان استقلال اهواز فردا در كمپ تيم‌هاي ملي و از سري مسابقات جوانان كشور به مصاف ذوب‌آهن اصفهان خواهد رفت.

* محمد محمدي در تمرين امروز به دويدن دور زمين اكتفا كرد.

* دويدن دور زمين و ارسال پاس‌هاي كوتاه و فوتبال درون تيمي در تمام زمين از آيتم‌هاي اصلي تمرين امروز آبي‌پوشان بود كه حدود يك ساعت و 30 دقيقه به طول انجاميد.

* برخي از هواداران استقلال پلاكاردهايي با خط قرمز روي نام امير قلعه نويي و خسرو حيدري به محل تمرين بردند؛ اما ليدرهاي باشگاه به آنها اجازه ندادند كه پلاكاردها را در معرض ديد قرار دهند. هواداران هدف خود از تهيه اين پلاكاردها را انتقاد از قلعه نويي و حيدري عنوان كردند.

*در اواخر تمرين آرش برهاني از ناحيه مچ پا دچار مصدوميت شد و به تمرين ادامه نداد. به نظر نمي رسيد مشكل وي جدي باشد.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
نظري جويباري: زارعي را نمي‌خواهيم، با كعبي هم صحبت نكرده‌ايم
خبرگزاري فارس: سرپرست تيم فوتبال استقلال تهران گفت: نه مدافع سابق پرسپوليس را مي‌خواهيم و نه با بازيكن استيل آذين مذاكره كرده‌ايم.


به گزارش خبرگزاري فارس، علي نظري جويباري در خصوص آخرين نقل و انتقالات باشگاه استقلال گفت: فقط به دنبال جذب جانشين خسرو حيدري هستيم و تاكنون 90 درصد از بازيكناني را كه مظلومي خواسته بود جذب كرديم.
وي ادامه داد: در جناح راست بازيكناني چون مهدي امير آبادي حضور دارند و ميلاد ميداودي مي‌تواند در اين پست به ميدان برود؛ اما به دنبال يك بازيكن خارجي هستيم و در صورتي كه مظلومي تاييد كند او را به خدمت مي‌گيريم.
سرپرست تيم استقلال در خصوص آخرين وضعيت مسعود زارعي و حضورش در باشگاه استقلال گفت: اينكه بازيكنان در باشگاه حاضر مي‌شوند دليلي بر جذب آنها نيست و ما قصد جذب زارعي را نداريم و به دنبال بازيكن خارجي هستيم.
وي در خصوص اظهارات حسين كعبي مبني بر پيشنهاد تيم استقلال به وي گفت: از اين صحبت‌ها تعجب مي‌كنم. كعبي بازيكن استيل آذين است و بازيكني كه با يك تيم قرارداد داشته باشد را جذب نخواهيم كرد.
نظري جويباري پيرامون حضور دو سانتوس گفت: سي دي هاي اين بازيكنان را ديده‌ايم و در تمرينات حضور فعالي دارد. طي چند روز آينده نيز مراحل ثبت قرار داد اين بازيكن را نهايي خواهيم كرد.
وي در خصوص مصدوميت و غيبت‌هاي فرهاد مجيدي نيز گفت: مشكل خاصي نيست و اين بازيكن از ناحيه پهلو دچار مصدوميت جزئي است. دكتر چند روزي به وي استراحت داده تا به شرايط ايده آل باز گردد.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
جباري: استقلال با حضور فتح‌الله‌زاده متحول شد
خبرگزاري فارس: بازيكن تيم فوتبال استقلال تهران گفت: بازگشت علي فتح الله زاده باعث متحول شد تيم ما شد.


به گزارش خبرگزاري فارس، مجتبي جباري در خصوص آخرين وضعيت تيم استقلال گفت: با بازگشت فتح الله زاده تيم ما متحول شد و در اين فصل شاهد استقلالي جديد خواهيم بود.
وي ادامه داد: هر چند ما تمريناتمان را دير شروع كرديم؛ اما با اردويي كه در كردان پشت سر گذاشتيم و اردويي كه قرار است در سرعين برگزار پيدا كنيم كاملا آماده خواهيم شد.
هافبك تيم استقلال در خصوص جدايي بازيكنان بزرگ اين تيم در اين فصل گفت: آنها بازيكنان بزرگي بودند و جدايي‌شان به استقلال ضربه‌اي بزرگي زد؛ اما بازيكنان جديد مي‌توانند جاي آنها را پر كنند.
جباري در پايان به هواداران تيم استقلال قول داد شاهد هافبكي آماده در اين فصل در ميانه ميدان تيم استقلال باشند و ناكامي‌هاي فصل گذشته را به فراموشي بسپارند.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
مظلومي: استقلال امسال تلفات زيادي داده است
خبرگزاري فارس: سرمربي تيم فوتبال استقلال تهران گفت: تيم ما امسال تلفات زيادي داده و هماهنگ كردن بازيكنان با يكديگر كار مشكلي است.


به گزارش خبرگزاري فارس، پرويز مظلومي در حاشيه تمرين امروز استقلال و در جمع خبرنگاران در خصوص آخرين وضعيت اين تيم اظهار داشت: تيم ما با 5 نفر شروع كرد و همه از ما ايراد گرفتند كه چرا با نفرات كم تمرينات را آغاز كرديد؛ اما خوشبختانه بازيكنان خيلي زود به جمع ما اضافه شدند.
وي ادامه داد: بايد از فتح الله زاده تشكر كنم چون جمع كردن اين همه بازيكن دور هم در طول يك هفته خارج از تصور بود. هنوز به دنبال يكي دو بازيكن ديگر هستيم و از برنامه‌هاي كه از پيش تعيين كرده بوديم جلوتر رفته‌ايم.
وي در خصوص اردوي تيمش در كردان گفت: بازيكنان بدنسازي خوبي انجام دادند و اردوي كردان نهايت همكاري را انجام دادند. 2 ،3 روز است در ورزشگاه آزادي تمرين مي‌كنيم و روز سه شنبه به اردوي سرعين مي‌رويم. در اين اردو هدف ما كار تاكتيكي خواهد بود و به دنبال برگزاري بازي تداركاتي هستيم.
سرمربي تيم استقلال در ادامه صحبت‌هايش افزود: استقلال امسال تلفات زيادي داده است و هماهنگ كردن بازيكنان با يكديگر كار مشكلي است. تنها نگراني ما اين است كه 10 روز ملي پوشانمان را به اتريش مي‌برند كه اين مسئله ما را نگران كرده است.
مظلومي در خصوص جذب مهاجم برزيلي كه در تمرين روز گذشته اين تيم حضور پيدا كرد گفت: جذب اين بازيكن قطعي شده و قرارداد او مراحل نهايي را طي مي‌كند. فيلم‌هاي مختلفي از اين بازيكن ديده بوديم اما به آنها اكتفا نكرديم و از كشورهاي تركيه و كره كه اين بازيكن در آنجا بازي كرده بود تحقيق كرديم و قرار است از لحاظ بدني او را به شرايط ايده آل برسانيم. به جز وي يك بازيكن خارجي ديگر جذب مي‌كنيم كه در پست هافبك راست خواهد بود.
وي با تاكيد بر اينكه بازيكنان جديد در اردوي سرعين به اين تيم اضافه خواهند شد گفت: بازيكني كه به استقلال مي‌آيد بايد برتر از بازيكنان داخلي باشد و من اميدوارم بازيكنانم هر چه سريعتر دور يكديگر جمع شوند. در اين مدت پور حيدري، فتح الله زاده و نظير جويباري تلاش‌هاي زيادي كردند و باز هم تاكيد مي‌كنم كه هواداران ما صبور باشند تا تيم استقلال ارائه گر بازي‌هاي قابل قبولي در اين فصل باشد.
 
Similar threads

Similar threads

بالا