گفتگوی خودمانی ارشدی های 94

وضعیت
موضوع بسته شده است.

Paydar91

کاربر فعال تالار مهندسی برق ,
کاربر ممتاز
سلام دوستان.اول از همه بگم به خودی خود این سوالات موسسات مختلف همچین اش دهن سوزی نیست و بارها گفتم روش وقت نذارید (حالا جز یکی دو درس خاص که همه میدونند) و قطعا این ازمون ها یکی برای این دو درس خاص برای دوستان میتونه مفید باشه و بیش تر برای کسانی که بنا به هر دلیلی دسترسی به ازمون ندارند و میخوان از خودشون ازمون بگیرند..هر کس بیش تر این روی این سوالات وقت بزاره بعد کنکور متوجه میشه چه اشتباه بزرگی کرده.

وقتی که اقا سعید توی تاپیک ازمون ها از ایدشون گفتند و من استقبال کردم دیدم یه دوگانگی ایجاد شد...بعضی دوستان از من ناراحت شدند و فکر کردند حالا چی شده ما نمی خوایم کمک کنیم... و اینو به خوبی میشد فهمید و درک کرد ولی من هیچی نگفتم..چون اصولا توی دنیای مجازی قصد قانع کردن کسی رو نداشتم و ندارم... گذشتن زمان خودش همه چی رو مشخص میکنه.. ان کس که باید بدونه خودش می فهمه... و گذر زمان اینو خوب مشخص میکنه...


دوستان فکر نکنید میخوام از مدیریت دفاع کنم.. یا هر چی و اگه کسی هم فکر دیگه ای کرد اشکال نداره.. به هر حال هر کی که در راس هر کاری باشه بدون شک سلیقش رو میتونه دخیل کنه و اصلا کار به خوب و بدش ندارم و این چیز عادی هستش... ولی دوستان عزیزانی مثل جناب ایس من دارند این جا زحمت می شکند و واقعا وقت میزارند... که ما اصلا نمی بینیم..از طرفی باشگاه مهندسان نمیدونم به هر حال کسی که این جا متعلق به اون هستش واسه خودش یه سیاست هایی داره که ما خونده یا نخونده با پذیرفتن این چیزا عضو میشیم و این جا فعالیت می کنیم... و بقیه مدیران هم سعی می کنند با برقراری این چیزا به نظم تاپیک ها که به نفع ماست در نهایتش کمک کنند... بنده که سابقه ی همکاری با مدیر تالار روانشناسی رو داشتم ایشون تازه یه کارهایی جزیی بعضی وقتا از من میخواستن که خیلی وقت ها شرمندشون میشدم و وقت نمی کردم همه رو انجام بدم میدیدم چقدر داره ازم وقت میگیره...

به نظر من این دو دسته گی ها که توی جامعه ی ما داره فراگیر میشه... و بحثی فراتر از این جا داره اخرش دودش به چشم خود ما میره... ما هممون دوست هستیم...و یار هم...


اگه این قوانین سبب میشه که حس کنیم از ما داره سو استفاده میشه خب ما اون کار رو انجام نمیدیم... من خودم خیلی وقت هستش که دیگه اصلا تاپیکای رفع اشکالو اصلا نمیخونم و حقیقتو میگم... چون دیدیم وقت نمیکنم و الان بیش از هر کسی خودم به کمک نیاز دارم... جناب power 4 ever گفتند که تاپیک ها سوت و کور میشه با این رفتار ها ... فکر نمیکنم چنین باشه... کلا هر چی به کنکور نزدیک میشیم باید هممون بدونیم وقت برامون کمتر میشه وباید بیش تر به فکر خودمون باشیم...ان شالله اگه نتیجه ی مثبتی در کنکور بگیریم میتونیم مثل دوستان سال گذشته که الان همراه ما بودند ما هم همراه دوستان سال بعد باشیم و راه رو بهشون نشون بدیم.

بد ترش این هست توی همین تاپیک ها میبینم دوستان میان روی سوالای ازمون های ازمایشی هم بحث می کنند و ... و تجربه ی چندین سالم از کنکوری ها میگه این کارا هیچ نفعی نداره و فقط ضرره....دیگه نمیام جار بزنم...


همیشه سعی کردم حقیقتو بگم حتی اگه به ضررم باشه... قبل تر هم گفتم الان هم میگم تاپیکای رفع اشکال رو باید کمتر درش شرکت کرد و کار ندارم به نفع باشگاه هست یا ضرر فکر نمیکنم مدیران باشگاه هم به خاطر امار بازدید سایتشون راضی باشند با اینده ی یه جوان بازی بشه... اکثر دوستان سال دومی فکر نمیکنم سوال خاصی داشته باشند..دوستان سال اولی هم باید بدونند اونا اگه هنوز یه کپن دیگه دارند سال دومی ها ندارند پس اونا باید خودشون بیش تر تلاش کنند و از این که دوستانی که تسلط دارند و توی تاپیک ها شرکت نمی کنند ناراحت نشند...چه بسا که قبول نشدن در سال دوم برای خیلی ها سرنوشت زندگیشونو عوض کنه.
 

mojtaba1671

عضو جدید
تابستون دیره از بهمن شروع کن با مدار و ریاضی و تا تابستون این دو تا رو تموم کن و از تابستون برو سراغ 4 تا درس دیگه البته با مرور ریاضی و مدار
 

Paydar91

کاربر فعال تالار مهندسی برق ,
کاربر ممتاز
با سلام دوستان کنکوری عزیز.خسته نباشید.
من میخوام از تابستون سال آینده برای تمام درس ها (غیر از کنترل خطی احتمالا) کلاس برم.
کنکور امسالو ثبت نام کردم که همینطوری خودمو یه محکی بزنم ولی در اصل سال دیگه کنکور دارم.(گرایش مخابرات)

چند روز پیش با یکی از هم دانشگاهی های خودم که امسال میخواد کنکور بده صحبت می کردم گفت من از تابستون واسه همه درس ها کلاس میرم و بکوب دارم میخونم
اما به این نکته اشاره کرد که الان دو سه هفته هست بریده و خسته شده و درس خوندن رو کنار گذاشته.

میخواستم نظر شما رو در مورد این وقفه هایی که ممکنه پیش بیاد و آدم خسته بشه بپرسم.آیا این وقفه ها باعث فراموشی نمیشه؟

من خودم سالی که کنکور کارشناسی داشتم به دلیل مشکلات شخصی که برام پیش اومد چندان درس نخوندم و در زمینه برنامه ریزی طولانی مدت و بازه بندی زمان های مطالعه خیلی کار نکردم و در این زمینه تجربه کافی ندارم

تقریبا این مدل آدمی هستم که وقتی یه کاری رو شروع می کنم خیلی سفت و سخت و با تمام توان شروع می کنم چون در غیر این صورت احساس خلا و پوچی بهم دست میده و حس میکنم که از بقیه عقبم.

در زمان استارت مطالعه برای کنکور باید به چه شکل عمل کنم و چه روندی رو در پیش بگیرم تا اینکه آخر کار کم نیارم و در ضمن استرس نداشته باشم که از بقیه عقب بیفتم؟؟

ممنون از راهنماییتون.

دوست عزیز انتظار نداشته باش توی این بازه ی کم مونده تا کنکور جواب خیلی جامع و کاملی از دوستان بشنوی... شما زود زود هم بخوای شروع کنی از عید امسال میخوای شروع کنی دیگه ؟

پس دو نه سه ماه دیگه صبر کن...چون بعد کنکور همه درگیر درصد ها و ... هستند ولی بعد یه ماه شما بیا سوالاتو بپرس مطمئن باش این قدر دوستان بهت کمک می کنند.

با ارزوی موفیت.
 

mostafa ghodrat

همکار مدیر مهندسی برق
کاربر ممتاز
دوستان من دیگه سوالات رو قرار نمیدممم....چون بی احترامیه به بقیه

بی احترامیه طرف ببر سوالات رو بدون ذکر منبع کپی کنه

بی احترامی سوالات رو ببره بفروشه

بقیه فایل هایی رو هم که گذاشتم...اونا رو هم لطف کن پاک کن

بچه های دیگه هستند که آزمون نصیر میدن...اونا میذارن تو سایت

فقط لطف کن اون یکی پست ها رو هم پاک کن...چون من هرکار کردم نشد پاک کنم

کاربر گرامی
اولا تشکر از فعالیت شما
دوما اینجا دنیای مجازیه
اینکه شما فایل رو بذاری و پسوردشو برای دوستان به صورت خصوصی بفرستی جلوه خوبی نداره پس تکلیف اون بنده خدایی که تازه با باشگاه اشنا شده و تازه وارد هست و نیاز هم داره چی میشه و خیلی موارد دیگه .
من به شخصه خودم اگر تازه وارد بودم و پست شما رو میخوندم دیگه به این سایت سر نمیزدم (و احتمال میدم شما هم اگر بودید نسبت به سایت دلسرد میشدید)

نه فقط سوالاتی که شما قرار میدید بلکه خیلی از مطالب دیگه ای که در تالار برق قرار داره کپی میشه و برای فروش بدون ذکر منبع گذاشته میشه .

اما برای کسی که بخواد زکات علمش رو بده و در این تالار فعالیت کنه این دلایل مانع نمیشه .

شما در مقطعی هستی که این فایل ها برای شما مهمه و همچنین دوستان ارشدی
اما فایل های مهمتری هم هست که افراد حاضرن بهای بیشتری بپردازن تا بدستشون بیاد , با این حال ازادانه در سایت برای دانلود قرار دارن.
 

Ice Man

مدیر تالار مهندسی برق
مدیر تالار
من بارها چه این سایت و چه سایتهای دیگه داخلی و خارجی نوشتم، متاسفانه ما بعضا با فرم سایتی که فعالیت میکنیم آشنا نیستیم، در فروم ها در تالارهای آزاد برای کسانی که عضو سایت هستند هیچ محدودیتی قایل نمیشه، نه در این سایت بلکه در سایتهای دیگه هم این روال موجود هست.

حال اگه زیر تالار و یا گروههای اختصاصی دیگه به این منظور بود بحث فرق میکنه، البته در اونجا هم نیاز به رمز پیدا نمیشه چون فضا محدوده، الان تالارهایی در این سایت هست که کاربران عادی به اون دستیرسی ندارن، در نتیجه مواردی که دسترسی ندارن را کلا نمیبینن تا دلخوری پیش نیاد.

همونطور که اشاره کردم مدت زمانی هست که امکان سنجی راه اندازی گروه و یا زیر تالار اختصاصی کاربران فعال را داریم ولی هنوز به سرانجام نرسیدیم.

خلاصه کلام اینکه به خاطر چند کاربر سودجو نمی تونیم تالار را محدود کنیم، همونطور که قبلا صاحب سایتها از ما خواهان حذف پستهای خاصی بودن و انجام ندادیم.

کسانی بودن که فروم جدید زدن و تالارهای خودشان را با تالارهای ما پر کردن، تاپیک های اختصاصی داشتیم که کپی شده و به شخصه این تاپیک ها مهم تر از 25% یه موسسه بودن ولی باز هم محدودیتی ایجاد نکردیم.



پیشنهاد:
دوستانی که واقعا روی این مسئله حساس هستند، می توانند با ویرایش فایلهای PDF و قرار دادن واتر مارک انجمن و یا نام کاربری خود فایلها را به اشتراک بگذارند ولی مشکل این هست که بعضی از دوستان حوصله ای برای این کار به خرج نمیدن و راحت ترین کار یعنی گذاشتن رمز را انتخاب میکنند.
 

malih9068

عضو جدید
Re: گفتگوی خودمانی ارشدی های 94

سوالهای ازمونها خیلیهاشون غیر استاندارد هستن روشون خیلی نمیشه حساب کرد
حالا از اینها گذشته گاهی سوالات کنکور هم همینطوره;)
راستی ازمون اصلی صبح یا عصر....؟
 

keyhan386

عضو جدید
سلام دوستان
من سال گذشته توی مود کنکور این حرفا نبودم میخواستم بدونم سال گذشته جواب نهایی کنکور کی اومد و بچه ها بیشتر از چه تاریخی به بعد برای ثبت نام به دانشگاه ها مراجعه میکردنند . آخه من 18 شهریور امسال از دانشگاه انصراف دادم و تا 18 شهریور سال بعد که یک سال میشه وقت دارم . نکنه قبول بشم نتونم برم ؟
 

freddy-elec

کاربر فعال مهندسی برق ,
کاربر ممتاز
سلام دوستان
من سال گذشته توی مود کنکور این حرفا نبودم میخواستم بدونم سال گذشته جواب نهایی کنکور کی اومد و بچه ها بیشتر از چه تاریخی به بعد برای ثبت نام به دانشگاه ها مراجعه میکردنند . آخه من 18 شهریور امسال از دانشگاه انصراف دادم و تا 18 شهریور سال بعد که یک سال میشه وقت دارم . نکنه قبول بشم نتونم برم ؟
شما هفته ی دوم شهریور ثبت نام دانشگاه می کنید و لازم نیست دفترچه پست کنید.
اما اگر سال بعد دیدید ثبت نام دانشگاه بعد از 18 شهریور بود حتما حتما قبلش دفترچه رو پست کنید.
در هر صورت شما سربازی نمی رید اما اگر ثبت نام بعد از 18 شهریور باشه و شما دفترچه رو پست نکرده باشید غایب محسوب می شید و ثبت نامتون نمی کنن
 

pouya13691369

عضو جدید
سلام دوستان....

از بچه ها کسی اطلاع داره راجع به کتابی که بشه تست مدارو با شیوه های دیگه (همون خلاصه تر منظورمه) تمرین کرد؟؟

من کارو زرگرو خوندم....جزوه مهندس کهنم این هفته تمام میشه تقریبا 10_12 روز قبل از تست جامع وقت دارم که مدارو به شدت سوال حل کنم...کسی کتابی میشناسه؟
 

وحیدایکس

کاربر بیش فعال
دوستان سلام.. برا زبان تخصصی خوندن و بررسی کردن ریدینگها و درک مطلبای کنکورهای گذشته میتونه تاثیر داشته باشه یا علاوه بر این باید از مهارت خاصی هم برخوردار بود? برا زبان تخصصی چه کتابی پیشنهاد میدین? من خودم تعریف پارسه رو زیاد شنیدم شما نظرتون چیه? خواهش میکنم راهنمایی کنید

Sent from my HUAWEI G730-U10 using Tapatalk
 

saeeddhk

عضو جدید
کاربر ممتاز
دوستان سلام.. برا زبان تخصصی خوندن و بررسی کردن ریدینگها و درک مطلبای کنکورهای گذشته میتونه تاثیر داشته باشه یا علاوه بر این باید از مهارت خاصی هم برخوردار بود? برا زبان تخصصی چه کتابی پیشنهاد میدین? من خودم تعریف پارسه رو زیاد شنیدم شما نظرتون چیه? خواهش میکنم راهنمایی کنید

Sent from my HUAWEI G730-U10 using Tapatalk

وحید فکر کنم تو همش زبان میخونی؟؟پس درسای دیگه چی؟؟
 

pouya13691369

عضو جدید
دوستان سلام.. برا زبان تخصصی خوندن و بررسی کردن ریدینگها و درک مطلبای کنکورهای گذشته میتونه تاثیر داشته باشه یا علاوه بر این باید از مهارت خاصی هم برخوردار بود? برا زبان تخصصی چه کتابی پیشنهاد میدین? من خودم تعریف پارسه رو زیاد شنیدم شما نظرتون چیه? خواهش میکنم راهنمایی کنید

Sent from my HUAWEI G730-U10 using Tapatalk

من تجربه شخصیمو میگم کتاب آقای امین رضایی ویژه برق و گرفتم ریدینگ از69 تا 92 رو داره...فقط ترجمه و جواب تست داره....اگه تکنیک ها درک مطلب رو بلدی این کتاب و بگیر ....
 

Paydar91

کاربر فعال تالار مهندسی برق ,
کاربر ممتاز
دوستان سلام.. برا زبان تخصصی خوندن و بررسی کردن ریدینگها و درک مطلبای کنکورهای گذشته میتونه تاثیر داشته باشه یا علاوه بر این باید از مهارت خاصی هم برخوردار بود? برا زبان تخصصی چه کتابی پیشنهاد میدین? من خودم تعریف پارسه رو زیاد شنیدم شما نظرتون چیه? خواهش میکنم راهنمایی کنید

Sent from my HUAWEI G730-U10 using Tapatalk

من تجربه شخصیمو میگم کتاب آقای امین رضایی ویژه برق و گرفتم ریدینگ از69 تا 92 رو داره...فقط ترجمه و جواب تست داره....اگه تکنیک ها درک مطلب رو بلدی این کتاب و بگیر ....

سلام اقا وحید...راستش من هنوز خودم با درک مطلب کلنجار میرم... ولی یه چیز بگم.. چون دوستمون لطف کردند نظر دادند..

کتاب اقای امین رضایی واسه زبان رو دارم... ایشون ردینگ ها رو ترجمه کرده و سوال ها رو مبتنی بر ترجمه حل کردند و نه مهارت های درک مطلب... و واسه هر درس لغاتشو اول در اوردند قبلش گذاشتند واسه حفظ ..خلاصه نه این که بگم این کتاب کلا هیچ دردی نمی خوره.. ولی واسه شما نمی تونه مفید باشه... بیش تر مثلا واسه کسی خوبه میخواد یه ردینگی رو خوند معنیشو نفهمید خب این کتاب خوبه کامل معنی کرده..

واسه شما با این وقت کم همون پارسه بهتره... کتاب پارسه رو دارم و دو فصلشو همش خوندم... خیلی روش هاش دیگه مستقیم سوال واسه برق طرح نمیشه واسه همین نخوندمش...ولی جدیدا به این نتیجه رسیدم که دونستن اون مهارت ها بهم غیر مستقیم کمک میکنه... و اینو یکی از دوستام که زبانش عالی هست بهم یاداوری کرد و متوجه کرد و ازش ممنونم... ولی کتاب زبان اصلی هستش... نمیدونم میتونی باهاش رابطه برقرار کنی یا نه... اگه میشه اول از کتاب خونه بگیرش... یا رفتی بخری توی کتاب فروشی یه یک ساعتی کتاب رو بخون ببین چجوری هست سرعتت خوبه متوجه میشی بخر و گر نه بی خیالش شو.

البته این نظر منه.. و دوستان صاحب نظر توی درک مطلب نظر بدند بهتره.فقط تجربه ی شخصیمو گفتم.
 

وحیدایکس

کاربر بیش فعال
Re: گفتگوی خودمانی ارشدی های 94

وحید فکر کنم تو همش زبان میخونی؟؟پس درسای دیگه چی؟؟
سلام سعید جان.. والا من الک و تجزیه رو ب استثنای فصل هشت تجزیه و فصل رگولاتورها کامل خوندم و از امروز دوره تست زنی رو شروع کردم.. مدار هم ک نرسیدم کامل بخونم و همون چهارپنج فصلی رو ک خوندم سعی میکنم باتست زنی تسلط برسم.. ریاضی رو هم ک فوریه و مشتقات روخوندم فقط.. معادلات هم ک چند روزیه شروع کردم و با توجه ب پایه خوبی ک تو دانشگاه داشتم سریع میتونم جمش کنم از جزوه کریمی ک بچه ها گذاشته بودن واقعا جزوه خوب و کامل و کم حجمیه.. کنترل اما فقط یه فصل خوندم و نهایتا بتونم دوسه تا فصل تا مکان هندسی بخونم ک اگه سوال اسونی اومد بتونم بزنم زیاد امیدوار نیستم ب کنترل.. خب با توجه ب اینکه مدار و ریاضی ی کم نگرانم کرده ب زبان امید دارم ک بتونم جبرانشون کنم..
حالا دیگه امید ب خدا ما تلاشمون میکنیم نتیجه با خدا.. در ضمن زیاد هم دنبال رتبه تاپ نیستم و حتی ۱۰۰۰ تا۱۳۰۰ هم بیارم برام کافیه..
امیدوارم همه بچه ها ب اونچیزی ک هدفشون هست برسن و ی روزی بیاییم اینجا و خوشحالیمون رو با هم شریک بشیم..

Sent from my HUAWEI G730-U10 using Tapatalk
 

pouya13691369

عضو جدید
سلام دوستان....

از بچه ها کسی اطلاع داره راجع به کتابی که بشه تست مدارو با شیوه های دیگه (همون خلاصه تر منظورمه) تمرین کرد؟؟

من کارو زرگرو خوندم....جزوه مهندس کهنم این هفته تمام میشه تقریبا 10_12 روز قبل از تست جامع وقت دارم که مدارو به شدت سوال حل کنم...کسی کتابی میشناسه؟
دوستان کسی نیس جواب مارو بده؟
 

f shademan

کاربر فعال مهندسی برق ,
کاربر ممتاز
دوستان کسی نیس جواب مارو بده؟

سلام والا ديه كتابي نمونده بجز هدتني :D
كارو كه خوندي يعني سوالاي كنكور ر وخوندي ..كهنم خوندي يعني سوالاي تاليفي هم خوندي ....هدتني بخون .....ايشالا صد بزني:)
 

pouya13691369

عضو جدید
سلام والا ديه كتابي نمونده بجز هدتني :D
كارو كه خوندي يعني سوالاي كنكور ر وخوندي ..كهنم خوندي يعني سوالاي تاليفي هم خوندي ....هدتني بخون .....ايشالا صد بزني:)

کارو رو از سینوسی به بعد تست زیاد کار نکردم چون سوالات رو کاملا تشریحی کار کرده ....

کتاب هدتنی تسته یا درسنامه؟؟؟؟

الان موندم راهیان ارشد(واسه سرعتم تو حل تست که ضعیفم)بگیرم یا کتاب هدتنی که طراح سوال کنکور91_92 بوده
 
آخرین ویرایش:

Kaka_s

عضو جدید
کارو رو از سینوسی به بعد تست زیاد کار نکردم چون سوالات رو کاملا تشریحی کار کرده ....

کتاب هدتنی تسته یا درسنامه؟؟؟؟

الان موندم راهیان ارشد(واسه سرعتم تو حل تست که ضعیفم)بگیرم یا کتاب هدتنی که طراح سوال کنکور91_92 بوده

ببین کتاب راهیان روشهای متنوع تستی و تشریحی حل کرده سوالارو اما هدتنی باید ببینی حل المسایلش چجوریه چون سوالاش مهمه دیگه!
 

skiboy

عضو جدید
سلام خدمت دوستان عزیز من تا الان وقت نکردم خوب درس بخونم ولی این چند وقت باقی مانده به امید خدا می خوام خوب بخونم امروز با این جمله که در ادامه می گذرام روبه رو شدم گفتم بیام اینجا بزارم تا دوستان با قدرت بیشتر ادامه دهند با امید موفقیت برای همتون

 

پیوست ها

  • 8behesht.jpg
    8behesht.jpg
    39.8 کیلوبایت · بازدیدها: 0
آخرین ویرایش:

eltudor

عضو جدید
با سلام.دوستان فکر کنم ترجمه کتاب نایس اومده.قصد تبلیغ ندارم ولی پست هارو که میخوندم مثل اینکه خیلی ها دنبالش بودن.
 

malih9068

عضو جدید
Re: گفتگوی خودمانی ارشدی های 94

ببین کتاب راهیان روشهای متنوع تستی و تشریحی حل کرده سوالارو اما هدتنی باید ببینی حل المسایلش چجوریه چون سوالاش مهمه دیگه!

یعنی سوالهای هدتنی مهمتر از کهن هستن؟
 

llvll.asoud

کاربر فعال تالار مهندسی برق ,
کاربر ممتاز
گفتگوی خودمانی ارشدی های 94

یعنی سوالهای هدتنی مهمتر از کهن هستن؟

معلومه سوالات كتاب اقاي هدتني مهمتره ولي به نظرم سوالايي كه جواب تشريحي نداشته باشه به درد نميخوره و فكر ميكنم حواب تشريحي هم نداشته باشه كتاب ايشون


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

malih9068

عضو جدید
Re: گفتگوی خودمانی ارشدی های 94

معلومه سوالات كتاب اقاي هدتني مهمتره ولي به نظرم سوالايي كه جواب تشريحي نداشته باشه به درد نميخوره و فكر ميكنم حواب تشريحي هم نداشته باشه كتاب ايشون


Sent from my iPhone using Tapatalk
خوب چرا جواب نداره؟
اخه اولین باری بود اسمش شنیدم اینقدر از کهن حرف میزنن از هدتنی نمیگن:)
 

llvll.asoud

کاربر فعال تالار مهندسی برق ,
کاربر ممتاز
گفتگوی خودمانی ارشدی های 94

خوب چرا جواب نداره؟
اخه اولین باری بود اسمش شنیدم اینقدر از کهن حرف میزنن از هدتنی نمیگن:)

كسي جواباشو ننوشته:دي
متاسفانه به نظام غلط اموزشي برميگرده كه استاد دانشگاه و طراح كنكور اسمش برده نميشه و خيليا نميشناسم ولي يكي كه داره كلاس كنمور ميذاره اين حرفا اسمش هميشه سر زبوناس

كناب ايشونم سنگينه هركسي نميتونه بخونه كلي وقت ميخواد واسه خوندنش و هميشه توي اخرين مرحله پيشنهاد ميشه كه خونده بشه يعني بايد سه چهار كتابو دو دور بخونيد بعد بريد سراغ اين كتاب


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Paydar91

کاربر فعال تالار مهندسی برق ,
کاربر ممتاز
سلام دوستان.یه درخواستی دارم اگه کسی بدون رفتن به کلاس از روی کتابی یا جزوه ای مبحث معادلات با مشتقات جزیی رو خونده و تونسته از صفر به تسلط خوبی برسه لطف کنه منو هم راهنمایی کنه.

البته بگم یه جزوه از اقای بخشی چند وقت پیشا دانلود کرده بودم ولی هیچی متوجه نشدم... جزوه ی اقای معتقدی از توی نت هم دارم اونم گره ای از مشکلم باز نکرد...از کتاب اقای کریمی هم که این مبحثو هیچکی فکر نکنم متوجه بشه.

منتظر کمکتون هستم حسابی گیر کردم.ممنونم.
 

llvll.asoud

کاربر فعال تالار مهندسی برق ,
کاربر ممتاز
گفتگوی خودمانی ارشدی های 94

سلام دوستان.یه درخواستی دارم اگه کسی بدون رفتن به کلاس از روی کتابی یا جزوه ای مبحث معادلات با مشتقات جزیی رو خونده و تونسته از صفر به تسلط خوبی برسه لطف کنه منو هم راهنمایی کنه.

البته بگم یه جزوه از اقای بخشی چند وقت پیشا دانلود کرده بودم ولی هیچی متوجه نشدم... جزوه ی اقای معتقدی از توی نت هم دارم اونم گره ای از مشکلم باز نکرد...از کتاب اقای کریمی هم که این مبحثو هیچکی فکر نکنم متوجه بشه.

منتظر کمکتون هستم حسابی گیر کردم.ممنونم.

سلام پايدار جان دقيقا كدوم قسمت مشتقات جزيي منظورته؟! معادلات موج و گرما و ... اينارو ميگي ديكه
كتاب مدرسان شريف عاليه من به توصيه دوستم كه الان دانشجوي خواجه نصيره كتابو ازش گرفتم و خوندم واقعا خوب گفته،اگه كتابشو داري كه هيچ از روش بخون
اگه نداري خواستي من خلاصه هامو توي اين قسمت برات ميفرستم شايد بتونه كمكت كنه


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

saeeddhk

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام دوستان.یه درخواستی دارم اگه کسی بدون رفتن به کلاس از روی کتابی یا جزوه ای مبحث معادلات با مشتقات جزیی رو خونده و تونسته از صفر به تسلط خوبی برسه لطف کنه منو هم راهنمایی کنه.

البته بگم یه جزوه از اقای بخشی چند وقت پیشا دانلود کرده بودم ولی هیچی متوجه نشدم... جزوه ی اقای معتقدی از توی نت هم دارم اونم گره ای از مشکلم باز نکرد...از کتاب اقای کریمی هم که این مبحثو هیچکی فکر نکنم متوجه بشه.

منتظر کمکتون هستم حسابی گیر کردم.ممنونم.

سلام پایدار جون چطوری؟؟؟اگه پیشنهاد منو میخوای کتاب مومن زاده رو بخون...خیلی خوب باز کرده این مبحث رو
 

keyhan386

عضو جدید
سلام دوستان.یه درخواستی دارم اگه کسی بدون رفتن به کلاس از روی کتابی یا جزوه ای مبحث معادلات با مشتقات جزیی رو خونده و تونسته از صفر به تسلط خوبی برسه لطف کنه منو هم راهنمایی کنه.

البته بگم یه جزوه از اقای بخشی چند وقت پیشا دانلود کرده بودم ولی هیچی متوجه نشدم... جزوه ی اقای معتقدی از توی نت هم دارم اونم گره ای از مشکلم باز نکرد...از کتاب اقای کریمی هم که این مبحثو هیچکی فکر نکنم متوجه بشه.

منتظر کمکتون هستم حسابی گیر کردم.ممنونم.
جزوه مشتقات جزیی آقای بخشی یکی از بخش های قوی جزوشون است که فقط با رد گزینه میشه به راحتی تست ها رو زد. مدرسان هم خوب توزیع داده درضمن بیشتر وقتون رو روی معادلات موج گرما و لاپلاس بذارید
 

power4ever

عضو جدید
سلام دوستان.یه درخواستی دارم اگه کسی بدون رفتن به کلاس از روی کتابی یا جزوه ای مبحث معادلات با مشتقات جزیی رو خونده و تونسته از صفر به تسلط خوبی برسه لطف کنه منو هم راهنمایی کنه.

البته بگم یه جزوه از اقای بخشی چند وقت پیشا دانلود کرده بودم ولی هیچی متوجه نشدم... جزوه ی اقای معتقدی از توی نت هم دارم اونم گره ای از مشکلم باز نکرد...از کتاب اقای کریمی هم که این مبحثو هیچکی فکر نکنم متوجه بشه.

منتظر کمکتون هستم حسابی گیر کردم.ممنونم.
پایدار جان من کتابای زیادی رو توی ریاضیات خوندم و وقتی به تسلط رسیدم فهمیدم
تقریبا 90 در صد سوالات این فصل رو میشه با چشم جواب داد فقط بستگی به این موضوع داره که بفهمی
مشتق ابتدا یا انتها صفره یا شرایط اولیه ابتدا یا انتها
متاسفانه پشت نت نمیتونم توضیح بدم وگرنه یه ساعته میشه این فصل رو جمع کرد
ولی توی کتابای کنکور مومن زاده این فصل رو خوب گفته البته فقط بحث موج و گرما ولاپلاس رو
وگرنه بحث مشتق مرتبه دو و دالامبر رو آنچنان خوب نگفته
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا