کلوپ طرفداران پرسپولیس

m.abedi1986

عضو جدید
کاربر ممتاز
50درصدمشکل پرسپولیس سرمربیه 50 درصددیگش مدریت فوتبال ایرانه.
شماعملکردپرسپولیس تو سالهای اخیربامربیهای متفاوت رودرنظربگیرین متوجه میشیداین روندنزولی ازسالهاقبل آغازشده.
دیگه گذشت اون زمانی که پرسپولیس توکل فصل 2تا باخت داشت!
 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
50درصدمشکل پرسپولیس سرمربیه 50 درصددیگش مدریت فوتبال ایرانه.
شماعملکردپرسپولیس تو سالهای اخیربامربیهای متفاوت رودرنظربگیرین متوجه میشیداین روندنزولی ازسالهاقبل آغازشده.
دیگه گذشت اون زمانی که پرسپولیس توکل فصل 2تا باخت داشت!

بله روند نزولی خیلی وقته شروع شده....ولی این تیم دیگه بدترین و مفتضح ترین تیمِ چند سال اخیره
رفتن هر چی بازیکن از دسته یک بوده برداشتن اوردن....این پولی که بابت اومانا خرج کردنو خب میدادن حسینی رو نگه میداشتن
اون طارمی..خداوکیلی مفتشم گرونه یا کفشگری امروز چه کاری مثبتی انجام داد؟
نمیدونم بخدا دلمون باید به چی خوش باشه!!!!!
 

tifoosi6atishe

عضو جدید
کاربر ممتاز
آقا حاضرم با اونایی که میگن تغییر سرمربی به ضرره باهاش مناظره برگزار کنم ...ببینم کجای رفتن دایی ضرره.....وجود دایی الان ضرره.....جلو ضررم هر وقت بگیری منفعته....هیچی حالیش نیست هیچی

صبر بابت چی؟؟دوسال تیم دستت بوده اخرش حرف از صبر میزنن....اونوقت کسی هم که علیه ش شعار داد میگه خط میگیرن.....

یعنی میشه از خواب پاشم ببینم گورشو گم کرده رفته
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
اقا عجب پرسپولیس متفاوتی بود خخ
اومانا بازیکن خوبیه چشش نزنیم از بقیه یه سروگردن بالاتره . علاوه بر دفاع خیلی خوب توپ پخش میکنه وسط زمین ..
دفاعمون مث ماست میمونن مخصوصا نورمحمدی که خدا رو شکر بازی بعد نیست و خانزاده که معلوم نیست کی روش فازش چیه دعوتش میکنه تیم ملی
وقتی پرسپولیس شده جای ازمایش بازیکنای لیگ یکی همینه دیگه نوراللهی یه اشتباه کرد بازی با ملوان همون توپ گل شد اخه بازیکن لیگ یکی رو مستقیم میارن پرسپولیس فیکس بازی کنه ؟ :|
پرسپولیس در حد راه اهن بسته شده
عالیشاه در حد دسته دو هم نیست بخدا ای کاش غلامرضا رضایی جاش بود . ببینید به کجا رسیدیم که دارم حسرت نداشتن رضایی رو میخورم :|
 

sahel70

عضو جدید
کاش یکی ما رو از دست علی دائی و باند بازیاش راحت میکرد
بخدا خسته شدیم کی بلاخره ما باید یه نتیجه خوب ببینیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
 

MARIA RED

عضو جدید
کاربر ممتاز
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تاکید کرد که هیچ گزینه ای را برای جانشینی علی دایی در نظر ندارند.

علیرضا رحیمی پس از جلسه وزیر ورزش و جوانان با مسئولان اتحادیه فوتبال و مدیران عامل باشگاه ها گفت: بسیار خوب است که جلسه ای با بالاترین مقام وزارتخانه برگزار می شود تا در آن مشکلات و سوالات باشگاه ها مطرح شود. آقای گودرزی هم توجه لازم را داشت تا مشکلات حل شود. مطلب خاصی مطرح نشد اما جلسه خوبی را برگزار کردیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا درباره مشکلات پرسپولیس با وزیر ورزش و جوانان صحبتی انجام داده، اظهار داشت: مشکلات پرسپولیس مربوط به این دولت، وزیر یا مجلس نیست بلکه برای 33 سال گذشته است، متاسفانه هرازچندگاهی در فوتبال ما حرف های من درآوردی باب می شود که کار را خراب می کند، اگر ما طبق قوانین فیفا فوتبالمان را پیش ببریم، هیچ باشگاهی و حتی فدراسیون فوتبال دچار مشکل نمی شوند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا به علی دایی بابت نتایج ضعیف این تیم اولتیماتومی داده، خاطرنشان کرد: هیچ اولتیماتومی به هیچ کسی داده نشده و من از همه هواداران می خواهم که به پرسپولیس کمک کنند تا بتوانیم تیم را تقویت کنیم.

رحیمی در خصوص اینکه بازیکن جدیدی جذب پرسپولیس می شود و اینکه آخرین وضعیت پولادی چه شد، عنوان کرد: در مورد پولادی بارها صحبت کردم و گفتم که با پرسپولیس قرارداد دارد. من حتی به خود این بازیکن پیشنهاد دادم که به فدراسیون بیاید تا با هم اختلافات را حل کنیم. هرچه فدراسیون بگوید ما به آن احترام می گذاریم و گوش می کنیم.

وی درباره اعتراض هواداران پرسپولیس به این مسئله که این باشگاه در فصل نقل و انتقالات عملکرد خوبی نداشته، گفت: نمی دانم چرا این صحبت ها مطرح می شود. من همچنان معتقدم که تیم خوبی داریم. هواداران باید به بازیکن جوانی که به زمین می آید احترام بگذارند چون این بازیکنان با نظر باشگاه جذب شدند و برای این به پرسپولیس بیایند تا اگر بازیکنی آسیب دید یا به مشکل خورد به پرسپولیس کمک کنند.

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا قرارداد 3 ساله علی دایی ارزش 8.5 میلیاردی دارد خاطرنشان کرد: این مبلغی که شما گفتید را من هم نمی دانم اما قرارداد دایی و تمام اعضای تیم فوتبال پرسپولیس به صورت شفاف در فدراسیون وجود دارد و شفاف ترین قرارداد هم برای علی دایی است.

رحیمی در واکنش به اعتراض برخی از هواداران پرسپولیس مبنی بر اینکه بهتر بود به جای اینکه این باشگاه به دایی 2 میلیارد و 100 میلیون تومان پول بدهد بازیکنانی مانند خلعتبری و حسینی را حفظ می کرد، تاکید کرد: قرارداد علی دایی از پیش بسته شده بود و ما هم به این قرارداد احترام می گذاریم اما برای من این سوال پیش می آید که چرا کسی به قرارداد یک میلیون و 700 هزار یورویی مانوئل ژوزه با پرسپویس اعتراض نکرد. اتفاقا هر وقت پرسپولیس موفق است و مثل سال گذشته نایب قهرمان لیگ می شود کسی در مورد قرارداد دایی حرف نمی زند اما وقتی تیم می بازد این صحبت ها مطرح می شود. دایی ورزشکار بزرگی بوده و است و باید به او احترام گذاشت.

وی در مورد اینکه تا چه زمانی از سرمربی پرسپولیس حمایت می کند، گفت: من همیشه از سرمربی پرسپولیس حمایت کرده ام و می کنم. بحث علی دایی بحث این است که باید حرمت ها حفظ شود، وقتی ما ابلاغی را صادر کردیم باید به آن احترام بگذاریم، علی دایی هم سرمربی پرسپولیس است و حتما احترامش باید حفظ شود. البته ما مشکلات را بررسی و آنها را حل خواهیم کرد.

رحیمی در خصوص اینکه آیا درباره بدهی های باشگاه پرسپولیس با وزیر ورزش صحبتی انجام داده و اینکه آیا وزیر قول کمک مالی به پرسپولیس داده است، گفت: بحث بدهی ما 5-6 ماه است که مطرح می شود و چیز تازه ای نیست. باید همیشه پرسپولیس و استقلال کمک شود چون فشار زیادی را تحمل می کنند. وزیر ورزش هم حتما به پرسپولیس کمک می کند.

وی در مورد اینکه آیا تا به حال از پست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس استعفا داده اید یا خیر، گفت: من تا امروز هیچ استعفایی ندادم و اصلا نمی دانم برای چه باید این کار را کنم.

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا بازیکن خارجی خاصی مثل عماد رضا مدنظر علی دایی و باشگاه پرسپولیس قرار گرفته، خاطرنشان کرد: تعدادی سی دی بازیکن خارجی در اختیار علی دایی قرار گرفته چون ما نمی توانیم بازیکن ایرانی بگیریم اما هر زمانی که کادرفنی به من در خصوص بازیکنی اشاره کند آن وقت برای جذبش اقدام می کنم.

رحیمی در پایان گفت و گو با خبرنگاران درباره اینکه آیا قرار است افشین قطبی یا برانکو ایوانکوویچ به کادرفنی پرسپولیس اضافه شوند، تاکید کرد: قطبی و برانکو مد نظر ما نیستند و بحث هیچ کسی در مورد جانشینی دایی مطرح نیست.

همچنین هنگامی که خبرنگاران از رحیمی سوال کردند پاکتی که در دستش وجود دارد، چیست و آیا در آن مسئله خاصی به وزیر گفته شده است، رحیمی پاکت را باز کرد و نشان داد که کلید منزلش در آن قرار دارد.
 

MARIA RED

عضو جدید
کاربر ممتاز
رضا نوروزی تا 10 روز آینده پای مصدومش را به تیغ جراحان خواهد سپرد تا دوران بهبودش را آغاز کند.

این بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس که در بازی با ملوان با پارگی رباط صلیبی مواجه شده بود این روزها در حال کم کردن ورم پای مصدومش است تا بتواند هر چه زودتر پایش را عمل کند.

به گفته پزشکان پرسپولیس، نوروزی به دلیل داشتن عضلات قوی این توانایی را دارد که در 6 ماه آینده برای پرسپولیس بازی کند.

همچنین بعد از آسیب دیدگی وی شایعه شد که وی 60 درصد از مبلغ قراردادش را به باشگاه پرسپولیس خواهد بخشید اما او قصد انجام چنین کاری را ندارد و نمی خواهد درصدی از قراردادش را ببخشد.

نوروزی با پرسپولیس قرارداد 950 میلیونی امضا کرده است.
 

MARIA RED

عضو جدید
کاربر ممتاز
آقای دایی!! علی خان دایی!! منظورم از اینکه اسم شما را می برم فقط خودتان نیستید!محمد دایی هم شامل می شود،علی پروین نیز،علیرضا رحیمی هم همینطور،سیاسی ها و منتقمی ها را هم با نام شما صدا میزنم،بگذارید افشین خان پیروانی هم به اسم علی دایی صدا بزنم.با شامل کردن رویانیان و کریم باقری در این لیست که مشکلی ندارید؟علی خان کریمی شما را هم زیر سایه اسم دایی می برم!پنجعلی عزیز چطور؟محمود خوردبین و مایلی کهن هم همینطور!اصلا بگذارید هر کسی که در این چند سال اخیر مسئولیتی در پرسپولیس داشته اند را به اسم شما صدا کنم.مطمئنا اسم علی دایی انقدر بزرگ هست که بتواند تمام نام های دیگر را در بر بگیرد!

آقای دایی!من پرسپولیس خودم را میخواهم.پرسپولیس قدیم ها!قدیم ها چندان دور هم نیست.همین 7 سال پیش!همین 10 سال پیش!پرسپولیس چند دهه پیش!پرسپولیسی که وقتی حریفان اسمش را می شنیدند اولین چیزی که به ذهنشان میخورد تاکتیک دفاعی بازی کردن بود!به دنبال راهی برای مهار حملات پرسپولیس میگشتند.به دنبال راهی برا کمتر گل خوردن!تیم های قوی تر هم به دنبال تساوی !

آقای دایی!من پرسپولیس خودم را میخواهم.پرسپولیس من وقتی وارد زمین میشد و با برد 2 بر 0 از آن خارج میشد هواداری را خوشحال نمی دیدی!می گفتند کم گل زدیم!می گفتند ما پرسپولیسیم و این نتیجه برای ما آبروریزی است!اگر آن ها باشند و این پرسپولیس را ببینند...

این پرسپولیس!این پرسپولیسی که هوادارانش فقط امید به برد مقابل پدیده ها و راه اهن ها را دارند.پرسپولیسی که مقابل فولاد و سپاهان بازی میکند تا فقط تساوی بگیرد.پرسپولیسی که وقتی جلوی فولاد 2 گل میخورد،گزارشگر خوزستانی به خود جرئت می دهد لیگ را با وجود تیم هایی امثال فولاد زیبا و جذاب جلوه دهد.پرسپولیسی که وقتی گل میخورد ،هوادارش هیچ امیدی به بازگشت نتیجه ندارد،هوادارش با تمام وجود فریاد نمی زند حمله!هوادارش از دقیقه 80 به بعد ادعا نمی کند پرسپولیس واقعی را حالا باید دید،هوادارش استرس گل تساوی یا پیروزی زدن ندارد!هوادارش حرفی برای گفتن ندارد،هوادارش هیچ امیدی ندارد!

این پرسپولیس،پرسپولیس من نیست!آقای دایی ! من پرسپولیسم را میخواهم!
 

tifoosi6atishe

عضو جدید
کاربر ممتاز
یادش بخیر گل محمدی...مزدک میگفت پرسپولیس ما رو یاد دهه 60 میندازه ...حیف ک نمیتونست نتیجه رو نگه داره (البته گاهی اوقات )

ولی نمیدونم چه روزیه ولی از خدا میخواه هر چه زودتر اتفاق بیفته یه بار از خواب پاشم و ببینم دایی رفته
 

MARIA RED

عضو جدید
کاربر ممتاز
یادش بخیر گل محمدی...مزدک میگفت پرسپولیس ما رو یاد دهه 60 میندازه ...حیف ک نمیتونست نتیجه رو نگه داره (البته گاهی اوقات )

ولی نمیدونم چه روزیه ولی از خدا میخواه هر چه زودتر اتفاق بیفته یه بار از خواب پاشم و ببینم دایی رفته

الهی آمین
 

MARIA RED

عضو جدید
کاربر ممتاز
 

MARIA RED

عضو جدید
کاربر ممتاز
با توجه به زمزمه هایی مبنی بر قطع همکاری اسپانسر فعلی باشگاه پرسپولیس با وزارت ورزش از گوشه کنار خبرهایی برای اسپانسری جدید به گوش می رسد.

بعد از اینکه حسین هدایتی مذاکراتی با وزارت ورزش برای در اختیار گرفتن تیم داشت امروز یکی از تجار موفق ایرانی در کویت که از طرفداران پرسپولیس است اعلام آمادگی کرد تا با پرداخت سالیانه 40 میلیارد تومان اسپانسری کلی باشگاه را در اختیار بگیرد.

این شخص مدعی شد طی یکی دو روز آینده پیشنهاد مکتوب خود را از طریق وکیلش در تهران به دفتر امیر رضا خادم تحویل می دهد تا در صورت تایید هر چه زودتر فعالیت خود را در باشگاه شروع کند.

وی اعلام کرده است برای هواداران تیم محبوبش حاضر است این مبلغ را سالیانه در اختیار باشگاه قرار دهد و هیئت مدیره ای تمام پرسپولیسی و منسجم از بین پیشکسوتان با سواد باشگاه انتخاب کند و تمامی امور را نیز به این هیئت مدیره واگذار کند و خود نیز فقط در کارهای اقتصادی باشگاه فعالیت داشته باشد.

آقای رستمى از سازنده های معروف ایرانی در کشور کویت می باشد.

 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
فعلاً همه چی گل و بلبله ... دایی خوبه ... طارمی خوبه ( انصافاً امروز خوب بود! ) ... کفشگری کفشگری..........
بیخیال امشب با کفشگری کاری ندارم استثنائن ...
به قول دنیزلی فوتبال یعنی نتیجه ... بردیم و بعد از 6 هفته میتونیم خوشحال باشیم
فقط اینو میدونم که اگه 2 تا بازی پشت سر هم نبریم بحران تموم نمیشه ... به امید شکست تراکتور
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
یادش بخیر گل محمدی...مزدک میگفت پرسپولیس ما رو یاد دهه 60 میندازه ...حیف ک نمیتونست نتیجه رو نگه داره (البته گاهی اوقات )

ولی نمیدونم چه روزیه ولی از خدا میخواه هر چه زودتر اتفاق بیفته یه بار از خواب پاشم و ببینم دایی رفته

اصلا باهات موفق نیستم کسی رو که امتحانش رو پس داده بازم برگردونیم .. یحیی فرصتش رو داشت ولی نابود کرد فرصت رو .. خودش رو نشون داد که در چه حدیه
اولا که اومده بود خوب بود اما کم کم ترسو شد و دیگه خبری از اون بازیای خوب نبود و هر بازی با 3 تا هافبک دفاعی تیمو ارنج میکرد که فقط باخت نده .. که آخرش این بهانه رو داشته باشه که " من فقط یه دونه باخت دادم !"نتیجه ش همین شد که کلی مساوی گرفت که اگه 3 تاش رو جای مساوی برد میاورد ما میتونستیم از لیگ سهمیه اسیا بگیریم این کار سختی بود ؟
مربی یی که خودش بگه ما بازیای لیگ رو بعنوان تمرین برای جام پنالتی ها (جام شانس ) درنظر میگیریم و خیلی راحت خودش تیم رو نابود کنه در حد دسته دو هم نیست بخدا .. چقد راحت میتونستیم اون سال از لیگ سهمیه بگیریم اقا با ترسو بودنش و حساب بیخود رو جامی که هیچ تضمینی رو گرفتنش نبود تیم رو به باد فنا داد ..
اصلا مربیگری گل محمدی رو قبول ندارم و بنظرم اصلا در حد پرسپولیس نبود اگه قرار باشه به کسی فرصت دوباره بدیم باید به دنیزلی بدیم که هم دوست داشتنیه هم با بدترین بازیکنا بهترین نتیجه رو میگیره اگه بزارن
 

Hosse!N_206

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
اصلا باهات موفق نیستم کسی رو که امتحانش رو پس داده بازم برگردونیم .. یحیی فرصتش رو داشت ولی نابود کرد فرصت رو .. خودش رو نشون داد که در چه حدیه
اولا که اومده بود خوب بود اما کم کم ترسو شد و دیگه خبری از اون بازیای خوب نبود و هر بازی با 3 تا هافبک دفاعی تیمو ارنج میکرد که فقط باخت نده .. که آخرش این بهانه رو داشته باشه که " من فقط یه دونه باخت دادم !"نتیجه ش همین شد که کلی مساوی گرفت که اگه 3 تاش رو جای مساوی برد میاورد ما میتونستیم از لیگ سهمیه اسیا بگیریم این کار سختی بود ؟
مربی یی که خودش بگه ما بازیای لیگ رو بعنوان تمرین برای جام پنالتی ها (جام شانس ) درنظر میگیریم و خیلی راحت خودش تیم رو نابود کنه در حد دسته دو هم نیست بخدا .. چقد راحت میتونستیم اون سال از لیگ سهمیه بگیریم اقا با ترسو بودنش و حساب بیخود رو جامی که هیچ تضمینی رو گرفتنش نبود تیم رو به باد فنا داد ..
اصلا مربیگری گل محمدی رو قبول ندارم و بنظرم اصلا در حد پرسپولیس نبود اگه قرار باشه به کسی فرصت دوباره بدیم باید به دنیزلی بدیم که هم دوست داشتنیه هم با بدترین بازیکنا بهترین نتیجه رو میگیره اگه بزارن

اخه یحیی هم مربیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟//
بهتره بره دسته 2 مربیگری کنه
.
.
.
.هنوز جای افشین قطبی رو نیمکت پرسپولیس خالیه
 

MARIA RED

عضو جدید
کاربر ممتاز
علی دایی پس از پیروزی 2 بر صفر تیمش در دیدار مقابل صبای قم در کنفرانس خبری حاضر شد و اظهار داشت: ما امروز بازی را خوب شروع کردیم و توانستیم به گل برسیم. در این بازی توانستیم بهتر عمل کنیم و اشتباهات مان کمتر شده بود. در خط دفاعی نیز بدون اشتباه بازی کردیم و در نهایت به پیروزی رسیدیم.

وی در ادامه افزود: تیم صبای قم در این بازی بسیار خوب مقابل ما قرار گرفت. این تیم با ویژگی هایی که داشت ما را اذیت کرد. می دانستیم که شاگردان مرفاوی می توانند در لحظات زیادی از بازی به ما فشار بیاورند و حتی یک موقعیت خیلی خوب هم داشتند که بازیکن این تیم، آقای حسن زاده خوشبختانه نتوانست از فرصتی که داشت، استفاده کند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به نیمه دوم دیدار این تیم مقابل صبای قم خاطر نشان کرد: در نیمه دوم موقعیت های زیادی داشتیم و در نهایت توانستیم به گل دوم برسیم. البته می توانستیم این بازی را 3 بر صفر نیز به پایان برسانیم اما تیم صبا بسیار خوب و هدفمند بازی کرد. این تیم به خصوص در نیمه دوم فشار زیادی به تیم ما وارد کرد.

دایی یادآور شد: تیم صبا خط هافبک بسیار خوبی دارد. بازیکنان این تیم در خط میانی پاسکاری های بسیار خوبی انجام می دهند و امروز هم در نیمه زمین ما عالی بازی کردند. باید به تیم صبا بابت این موضوع تبریک بگویم.

وی در خصوص حضور سوشا مکانی در ترکیب تیمش گفت: نیلسون در چهار دیدار اخیر ما به میدان رفت. ما از شرایط نیلسون راضی هستیم اما در تمرینات به وضعیت بازیکنان نگاه کرده و هر کدام که آماده تر باشند در ترکیب قرار می گیرند. فرقی هم ندارد کدام بازیکن در ترکیب باشد، چرا که سعی می کنیم از بهترین ها در ترکیب تیم مان استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تمجید از عملکرد سوشا مکانی در دیدار این تیم مقابل صبای قم اظهار داشت: از عملکرد مکانی راضی هستیم. او در تمام خروج ها و دیگر صحنه ها بسیار عالی کار کرد. خوشبختانه امسال درون دروازه هیچ مشکلی نداریم و خیال مان راحت که دو سنگربان سطح بالا داریم.

دایی در مورد اینکه پرسپولیس در هفته های اخیر زیر فشار بوده است خاطر نشان کرد: بی تردید این فشار روی تیم ما وجود داشت و هم از سمت دوست و هم از سوی رقیب تحت فشار بودیم. موقعی که نمی توانیم انتظارات مردم را برآورده کنیم همه می توانند انتقاد کنند اما ای کاش این دوستان که پرسپولیسی هستند و این تیم را دوست دارند بیایند و به ما کمک کنند.

وی در ادامه افزود: کودک 5 ساله هم می تواند اعتراض کند اما از این دوستان می خواهم به ما کمک کنند و نظرات خود را در اختیار ما بگذارند، چرا که می تواند در ادامه راه به ما کمک کند.

سرمربی پرسپولیس درباره استفاده از بازیکنان جوان نیز گفت: تیم ما ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه است. ما چند بازیکن جوان به تیم تزریق کرده ایم و مطمئن باشید که این تیم در آینده شکل بهتری پیدا می کند. به همین دلیل از هواداران می خواهم که صبوری بیشتری داشته باشند و به ما کمک کنند. من به پرسپولیس آمده ام تا خدمت کنم و کاری انجام دهم.

وی یادآور شد: اکنون در اوایل فصل هستیم و تا آخر فصل زیاد باقی مانده است. ما مشکلاتی داشتیم که دلایل مختلفی دارد و نمی خواهم وارد آن شوم اما به این دلیل کار را بد آغاز کردیم. با این حال معتقدم با حمایت طرفداران و پیشکسوتان می توانیم از این مشکلات عبور کنیم. امیدوارم آنها به ما راه حل ارائه دهند. تمامی انتقادات را می خوانیم و حتی برخی صحبت ها فراتر از انتقاد است اما من دست همه را می بوسم.

دایی خاطر نشان کرد: ما احتیاج به کمک و ایده های نو داریم و می توانیم از این کمک ها استفاده کنیم. بازیکنانی که در اختیار داریم می توانند بهترین های لیگ باشند و با این خوب ها می توانیم پایان خوبی در لیگ داشته باشیم. اگر هم اشتباهی داشته ایم سعی می کنیم آن را جبران کنیم.

سرمربی پرسپولیس درباره مشکل خدمت سربازی حسین ماهینی تأکید کرد: از این موضوع خبر ندارم. تا جایی که من می دانم قرار است در این هفته بازیکنان مدارک خود را ارائه دهند. امیدوارم ماهینی مشکلی نداشته باشد. با حضور او قدرت خط دفاع مان افزایش پیدا کرده و در حمله هم به ما کمک می کند. امیدوارم که برای این بازیکن مشکلی پیش نیاید و بتوانیم از او استفاده کنیم.

وی در واکنش به مصاحبه رویانیان درباره مبلغ قراردادش خاطر نشان کرد: من شفاف کار می کنم و درباره بحث مبلغ قراردادم هم راه های دیگری را بلد نیستم. در همان ابتدای فصل صحبت می کنم و شرایطم را مشخص می کنم. در زندگی همیشه راه مستقیم را رفته ام و برای کار کردن هم همواره طبق اصول عمل می کنم. در همان ابتدای فصل خواسته ها و صحبت هایم را مطرح می کنم و دیگر تا آخر فصل دنبال چیزهای دیگر نمی روم.

دایی درباره اینکه خداوند در سخت ترین شرایط به او لطف می کند، پاسخ داد: معتقدم لطف خداوند شامل حال همه می شود و کسی نیست که از این لطف دور بماند. بنابراین ما باید دیدگاه خودمان را عوض کنیم. خدا را شکر شرایط زندگی من به گونه ای است که خودم تصمیم می گیرم در جایی کار کنم یا نکنم. مربیگری عشق و علاقه من است اما خودم تصمیم می گیرم که با این شرایط کار کنم یا اگر فشاری وجود دارد کار را ادامه ندهم. همواره به دنبال آن هستم تا راه درست را انتخاب کنم.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: ما تازه در ابتدای راه قرار داریم و می توانیم در چند بازی آینده که در تهران است فاصله خود را با مدعیان کمتر کنیم. امیدوارم بازیکنان مصدوم تیم هم آماده شوند تا بتوانیم نفرات تیم را بر اساس تمامی داشته های مان انتخاب کنیم.

دایی درباره استفاده از بازیکنان خارجی مانند اومانیا تصریح کرد: سعی کردیم در جذب بازیکنان خارجی دقت کنیم. من پنج بازی اومانیا در ترکیب تیم ملی کاستاریکا در جام جهانی را دیدم و پیگیری کردم. معتقدم او گزینه بسیار خوبی است که می تواند جای خالی سیدجلال حسینی را پر کند و هر چه با تیم هماهنگ تر شود می تواند عملکرد بهتری داشته باشد.

وی ادامه داد: از زمان حضور اومانیا خط دفاع ما منظم تر شده و همچنین فاصله خط حمله تا دفاع ما نیز کاهش پیدا کرده است که این موضوع برای تیم ما بسیار خوب است.

دایی درباره استفاده از بازیکنان جوانی چون علی فاطمی تصریح کرد: نه تنها از علی فاطمی بلکه از جوان های خوب دیگری که آینده های فوتبال ما هستند استفاده می کنیم. ما امروز افشین اسماعیل زاده را هم بعد از مدت ها دوری از پرسپولیس و لیگ فوتبال به میدان فرستادیم و اگر دو سه برد دیگر کسب کنیم باز هم از این بازیکنان که می توانند در آینده به فوتبال ملی ما کمک کنند استفاده خواهم کرد.
 

MARIA RED

عضو جدید
کاربر ممتاز
آخرین بازی هفته ششم لیگ برتر در ورزشگاه یادگار امام قم بین دو تیم پرسپولیس و صبا از ساعت 19 برگزار شد که بازی دو تیم با نتیجه 2 بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

امید عالیشاه در ثانیه 50 مسابقه دچار مصدومیت جزئی شد که باعث شد مسابقه چند لحظه ای متوقف شود.

در دقیقه 6 مسابقه مهدی طارمی پا به توپ حرکت کرد و با یک پاس خوب امید عالیشاه را درون محوطه جریمه صبا صاحب توپ کرد که این بازیکن هم با یک شوت پرقدرت توپ را به زیر طاق دروازه صبا کوبید و گل پرسپولیس را به ثمر رساند.

در دقیقه 10 خطا روی امید عالیشاه باعث مصدومیت دوباره این بازیکن شد.

تا دقیقه 20 بیشتر حملات پرسپولیس از سمت راست پایه ریزی می شد.

در دقیقه 22 توپ ارسالی درون محوطه جریمه صبا روی سر عباس زاده فرود آمد که ضربه سر او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

در دقیقه 44 تیم صبا پشت محوطه جریمه صبا صاحب ضربه کاشته شد که این ضربه را ایوب کلانتری زد که با اختلاف کم از بالای دروازه به بیرون رفت.

در نیمه دوم صبا بازی را هجومی آغاز کرد.

در دقیقه 52 احمد حسن زاده از پشت محوطه جریمه پرسپولیس شوتزنی کرد که ضربه او را سوشا مکانی مهار کرد.

در دقیقه 58 مهدی طارمی با یک شوت از پشت محوطه جریمه دروازه صبا را باز کرد و گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساند.

بعد از گل پرسپولیس بازی را اداره کرد تا دومین برد خود را به دست بیاورد.

با این برد و بازی قابل قبول پرسپولیس بازگشت باشکوهی به لیگ برتر داشت و 8 امتیازی شد و با 4پله صعود به رده هفتم جدول رسید و صبای قم هم 8 امتیازی ماند و به رده هشتم سقوط کرد.

البرز حاجی پور داور مسابقه به محمد نوری، امید عالیشاه و مهدی طارمی از پرسپولیس کارت زرد نشان داد و آشیله از تیم صبا را نیز با کارت زرد جریمه کرد.

ترکیب صبا:

مهرداد طهماسبی، مسعود حق جو، روزبه چشمی، هادی شکوری، ابوالفضل ابراهیمی( از دقیقه 76 قاسم گرامی)، محسن بیات، غلامحسین بادامکی، ایوب کلانتری( از دقیقه 70 آشیله)، جلال الدین علی محمدی، امید قربانی( از دقیقه 63 محمد امین آرام طبع) و احمد حسن زاده

سرمربی: صمد مرفاوی

ترکیب پرسپولیس:

سوشا مکانی، محسن بنگر، اومانیا، میثم حسینی، حسین ماهینی، مهرداد کفشگری( تز دقیقه 67 رضا حقیقی)، احمد نورالهی، امید عالیشاه(از دقیقه 90 سید علی فاطمی)، محمد نوری، مهدی طارمی، محمد عباس زاده( از دقیقه 76 افشین اسماعیل زاده)

سرمربی: علی دایی
 

MARIA RED

عضو جدید
کاربر ممتاز
ارتش سرخ دات كام :
محمد رویانیان در گفت وگویی در خصوص اینکه منزل شخصی وی که برای گرفتن وام جهت پرداخت مطالبات مالی بازیکنان پیش از دربی سال گذشته در رهن بانک بود و این منزل توسط بانک مصادره شده، گفت: باید بگویم که من خانه ام را نه به خاطر بازیکنان بلکه به خاطر باشگاه در رهن بانک قرار دادم و بازیکنان اطلاعی نداشتند از اینکه این پول از کجا می آید. من منزلم را بابت بدهی باشگاه از دست دادم نه به خاطر بازیکنان و باید بگویم بازیکنان چه گناهی دارند؟ آنها طلبکار بودند و برای گرفتن پول شان فشار می آوردند اما نمی دانستند که این پول از کجا تهیه می شود.

وی ادامه داد: من خانه ام را از دست دادم اما باید بگویم که بازیکنان هیچ گناه و تقصیری ندارند و من به خاطر پرداخت مطالبات مالی آنها که بر عهده باشگاه بود این کار را انجام دادم. دیروز هم که منزلم را تحویل می دادم تعدادی از پیشکسوتان عزیز باشگاه پرسپولیس در کنارم بودند و به من دلداری می دادند که باید از آنها تشکر کنم. عکس و مستندات این موضوع هم وجود دارد.

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه بهتر است بگویم این خانه را چگونه خریده ام،اظهار داشت: سال ها قبل از اینکه به پرسپولیس بیایم من در این منزل مستقر بودم و پول خرید آن و نحوه تهیه آن هم کاملا شفاف و مشخص است. پول تهیه این خانه را از فروش خانه قدیمی ام، وامی که از نیروی انتظامی گرفتم و کمک برادرم و پول طلاهای همسرم به دست آوردم و زمانی این خانه را خریدم که آنجا ملک ارزان بود اما الان قیمت ها 3-2 برابر شده است.

رویانیان تصریح کرد: من این خانه را برای باشگاه دادم و هیچ منتی روی بازیکنان نیست و طوری نشود که مردم فکر کنند من خانه را به خاطر بازیکنان داده ام و روی سر بازیکنان منت بگذارم و آنها شرمنده شوند. من این خانه را برای مطالبات مالی باشگاه پرداخت کردم نه بازیکنان و از اینکه سرمایه ام را از دست دادم ناراحت نیستم و از کسی هم توقع ندارم.

پیشکسوتان دیروز دیدند که من خانه ام را دیروز تحویل دادم و همانطور که گفتم مستندات این موضوع وجود دارد.

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس در پایان گفت: موضوعی که باید آن را مطرح کنیم این است که زمانی که علی دایی فهمید پول مطالبات بازیکنان را از در رهن گذاشتن خانه ام تهیه کردم گفت که یک ریال هم از این پول برنمی دارد و همین کار را هم کرد و حتی یک ریال هم از این پول برنداشت و این خاطره خوبی است که من در این مورد از دایی دارم.
 

MARIA RED

عضو جدید
کاربر ممتاز
#نام تيمبازيتفاضلامتياز
1استقلال6715
2تراکتورسازی6613
3پدیده6712
4سپاهان6311
5فولاد خوزستان6311
6نفت تهران628
7پرسپولیس608
8صبای قم6-18
9سایپا607
10راه آهن6-37
11ملوان6-16
12گسترش فولاد6-46
13ذوب آهن6-24
14استقلال صنعتی6-33
15پیکان6-63
16نفت (م.س)6-83
 

MARIA RED

عضو جدید
کاربر ممتاز
پرسپولیس نیوز : باشگاه پرسپولیس بعد از مشخص شدن وضعیت مهرداد پولادی و ادامه همکاری این بازیکن با تیم فوتبال این باشگاه، مشکل کارت پایان خدمت او را پیگیری می‌کند. غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرده بود یکی از بازیکنانی که کارت پایان خدمت او مشکل دارد، مهرداد پولادی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس است که باید برای ارائه مدارک و رفع شبهات اقدام کند. البته باشگاه تراکتورسازی هم اعلام کرده است که در صورت مشمول بودن پولادی، خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن است تا دوران سربازی‌اش را در این باشگاه بگذراند.

مهدی خواجه وند سخنگوی باشگاه پرسپولیس در اینباره اظهار کرد: ما اصرار داریم که پولادی بازیکن ماست ولی وی تاکنون از حضور در تمرینات خودداری کرده است. به هر حال بعد از آنکه اعلام شد کارت خدمت این بازیکن مشکل دارد، باید وضعیتش با پرسپولیس مشخص شود.

وی با بیان اینکه از پیشنهاد تراکتورسازی بی خبر است، گفت: بعد از مشخص شدن وضعیت پولادی با پرسپولیس، کارت پایان خدمت او را پیگیری می‌کنم. حسین ماهینی هم دیگر بازیکنی بود که وضعیت کارت پایان خدمتش را پیگیری و مشکلش را حل کردیم.
 

MARIA RED

عضو جدید
کاربر ممتاز
پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتیال پرسپولیس گفت که این تیم برای موفقیت به آرامش و حمایت نیاز دارد.

حسین ماهینی در مورد پیروزی 2 بر صفر پرسپولیس مقابل صبا، عدم حضورش در چند بازی ابتدایی لیگ، ماندن یا نماندن کی‌روش در ایران و ... صحبت‌های زیر را انجام داد: ابتدا در مورد بازی با صبا صحبت کن. به قم آمده بودیم تا سه امتیاز را بگیریم که خوشبختانه این اتفاق هم رخ داد. باید پدیده را هم شکست می‌دادیم اما نشد و از بازی با صبا سه امتیاز گرفتن‌های ما شروع شد. کسب دومین پیروزی بیش از اندازه زمان نبرد؟ پیش از آغاز فصل گفته بودیم برای اینکه به شرایط ایده‌آل برسیم نیاز به زمان داریم. در ابتدای فصل 50،60 درصد تیم ما تغییر کرد و بازیکنان جوانی به پرسپولیس آمدند که به زمان نیاز دارند. فکر می‌کنم مقابل صبا بهتر از بازی‌های گذشته ظاهر شدیم. برای هماهنگ شدن و کسب پیروزی کمی دیر استارت نزدید؟ من هم این موضوع را قبول دارم اما هنوز 6 هفته از لیگ گذشته و زمان زیادی داریم. از ابتدای فصل اتفاقات زیادی برای تو و پرسپولیس رخ داد که باعث شد چند بازی اول را از دست دادی... مورد خاصی نبود و مهم این است که حالا در خدمت پرسپولیس هستم. واقعیت این است که زیاد اهل مصاحبه و حاشیه نیستم و بیشتر دوست دارم کارم را انجام بدهم. جمعه باید مقابل تراکتورسازی قرار بگیرید، در خصوص این بازی چه نظری داری؟ برای ما دیگر بازی داخل و خارج از خانه تفاوتی ندارد چون فقط سه امتیاز مهم است و برای اینکه این اتفاق رخ دهد نیاز به حمایت همه داریم. باید حاشیه‌ها کم شود تا ما بدون فشار و استرس کارمان را انجام دهیم. پرسپولیس آرامش می‌خواهد. هواداران، وزارت ورزش و دولت باید از پرسپولیس حمایت کنند. ولی هواداران تاپیش از بازی با صبا از نتایج پرسپولیس راضی نبودند. هوادار حق دارد ناراحت باشد و به خاطر همین در پایان نیمه اول بازی با پدیده اعتراض کردند ولی وقتی از تیم حمایت کردند نتیجه آن را دیدند. امیدوارم برای بازی با تراکتورسازی هواداران به ورزشگاه بیایند و از پرسپولیس حمایت کنند. در مورد عملکرد مهدی طارمی چه نظری داری؟ طارمی بازیکن خوب و جوانی است که می‌تواند برای پرسپولیس به خوبی عمل کند. من به عنوان همشهری طارمی از روز اول که به پرسپولیس آمد با او صحبت کردم و تا آخرش هم پشت او هستم چون بازیکن با استعدادی است. یعنی می‌تواند همین روند را ادامه بدهد؟ صددرصد می‌تواند این کار را انجام بدهد و من هم مراقب او هستم. کی‌روش هم از ایران رفت، خیلی‌ها می‌گویند او دیگر بر نمی‌گردد... من نمی‌توانم دراین مورد اظهار نظر کنم چون در جریان تمدید قرارداد کی‌روش نیستم و در حیطه کاری من هم نیست که بخواهم در خصوص آن صحبت کنم. ولی خلعتبری از کی‌روش انتقاد کرده و گفته اگر ایران در جام جهانی مربی دیگری داشت حداقل سه امتیاز می‌گرفت. من مسئول صحبت‌های خلعتبری نیستم و خودش باید در این مورد حرف بزند.
 

A1300

عضو جدید
کاربر ممتاز
امیدوارم بازی های آینده هم بی اشتباه یا حتی کم اشتباه پیش بریم....
ما به برد و روحیه نیاز داریم...
 

A1300

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=1]شکست پنافيل در روز درخشش عليرضا حقيقي[/h]
[h=2] تيم پنافيل در سومين بازي خود در ليگ اين کشور در اولين حضور دروازه‌بان ايراني خود مغلوب شد.[/h]

به گزارش "ورزش سه"، در سومین هفته از رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال پرتغال، امشب تیم فوتبال پنافیل که علیرضا حقیقی را 90 دقیقه در ترکیب خود داشت، برابر تیم پاکوس فریرا با نتیجه یک بر صفر باخت.

علیرضا حقیقی اولین بازی خود را در لباس تیم پنافیل انجام داد و در روزی که سه بار موقعیت های تک به تک حریف را مهار کرد و چند خروج عالی داشت اما متأسفانه در دقیقه 79 روی یک موقعیت تک به تک، سیسرو برای تیم میهمان گلزنی کرد تا این تیم 3 امتیازی شود و به رده دوازدهم جدول صعود کند. ضمن اینکه پنافیل از دقیقه 83 به خاطر اخراج بازیکنش 10 نفره به بازی ادامه داد.

گفتنی است حقیقی با بازی درخشانی که امشب برای پنافیل انجام داد ، بارها مورد تشویق طرفداران این تیم قرار گرفت.

عکس های اختصاصی "ورزش سه" از بازی پنافیل و پاکوس فریرا :





 

A1300

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=1]پرسپوليسي‌ها در انتظار دريافت پول[/h]
[h=2] بازيکنان پرسپوليس هنوز در اين فصل پولي بابت قراردادشان دريافت نکرده اند.[/h]

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان پرسپولیس بعد از پیروزی روحیه بخش مقابل صبا فرصت مناسبی برای پیگیری مطالبات خود پیدا کرده اند. از همین رو پیگیر مطالبات خود از مدیرعامل باشگاه هستند که رحیمی پرداخت هرگونه وجهی را منوط به نقد شدن چک اسپانسر اعلام کرده است.

اسپانسر پرسپولیس طی سه ماه گذشته مبلغ ۱۰ و نیم میلیارد به باشگاه پرداخت کرده که هنوز کفاف بدهی ها را نداده است.

برخی بازیکنان از فصل قبل هم طلبکار هستند. بازیکنان برای عبور نکردن سقف بودجه باشگاه هم به درخواست رحیمی برای کم کردن مبلغ قراردادشان هم جواب مثبت داده اند. البته به این شرط که باشگاه هر چه زودتر مبلغ پیش پرداخت اول این فصل را پرداخت کند. چیزی که باشگاه هنوز نتوانسته به آن عمل کند.

 

Similar threads

بالا