کلوپ طرفداران پرسپولیس

MARIA RED

عضو جدید
کاربر ممتاز
علی دایی در پایان دیدار تیم های پرسپولیس و ذوب آهن که با پیروزی یک بر صفر تیمش همراه بود، گفت: ابتدا باید درگذشت مهدی نفر، دوست خوب مان و خبرنگار خوب کشورمان را خدمت جامعه ورزش و همه خبرنگاران تسلیت بگویم. شاید باور نکنید که هنوز باور نکرده ام مهدی نفر در بین ما نیست. هر روز او را می دیدم که از پرسپولیس خبر تهیه می کرد. او روز گذشته در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با من شوخی می کرد اما حالا دیگر در بین مان نیست. به خانواده محترمش تسلیت می گویم و خداوند به آنها صبر بدهد.

وی ادامه داد: بازی سخت و سنگین، در نیمه اول متعادل و کمی موقعیت های ما بهتر بود. آنها در نیمه دوم بهتر از ما عمل کردند و تقریبا در بعضی مواقع ما را تحت فشار قرار دادند اما خداراشکر به چیزی که خواستیم رسیدیم و بازی منطقی انجام دادیم. با اینکه کمتر صاحب توپ بودیم اما موقعیت های بهتری خلق کردیم و می توانستیم با ضربه عباس زاده دو گله هم شویم.

سرمربی پرسپولیس با ابراز رضایت از نتیجه ای که مقابل ذوب آهن کسب کردند، اظهار داشت: خدارا شکر می کنم توانستیم به پیروزی برسیم و بعضی ها که منتظر شکست پرسپولیس بودند را ناراحت کنیم. در این بازی توانستیم برابر تیمی برنده شویم که بسیار بزرگ بود. ذوب آهن نیز می توانست برنده این بازی باشد، اما خدارا شکر که ما به پیروزی رسیدیم.

دایی در مورد اینکه چرا پرسپولیس در این 3 بازی کم گل زده خاطرنشان کرد: 50 درصد نفراتی که در تیم ما بازی می کنند نسبت به فصل گذشته تغییر کرده اند و ما برای اینکه در تمامی نقاط قوی باشیم احتیاج به زمان داریم و از هواداران می خواهم این فرصت را به ما بدهند.

وی یادآور شد: امروز 4 بازیکن تیم خود را نداشتیم و 3 بازیکن که روی آنها حساب کرده بودم را در اختیار نداشتم و به همین دلیل در خط جلو تغییر تاکتیک دادیم و 2-4-4 بازی کردیم که این برای اولین بار بعد از مدت ها بود. چنین شرایطی سخت است.

سرمربی پرسپولیس افزود: باید آستانه تحمل خود را بالا ببریم و مردم به ما وقت بدهند در این صورت روزبه روز بهتر می شویم. من این برد را به خانواده مهدی نفر تقدیم می کنم.

وی در پاسخ به این سوال که وضعیت جذب اومانیا، مدافع کاستاریکایی به کجا رسید، گفت: ما تقریبا صحبت هایمان را با اومانیا تمام کرده ایم و او فردا در تست پزشکی شرکت خواهد کرد و در صورتی که در این تست قبول شود قراردادش را با باشگاه پرسپولیس به امضا می رساند. علاوه بر خط دفاع که با جذب اومانیا تقویت می شود ما در خط هافبک نیز احتیاج به تقویت شدن داریم چرا که اکنون پیام صادقیان را در اختیار نداریم و باید نقاط ضعف مان را در دیگر پست ها نیز بپوشانیم.

دایی با بیان اینکه پرسپولیس در چند نقطه ضعف هایی دارد عنوان کرد: با بازیکنان با انگیزه می توانیم ضعف هایمان را بپوشانیم و این موضوع درست نیست که ما تیمی بدون ضعف هستیم. امروز از بازیکنانی مانند نوراللهی و طارمی در ترکیب تیم استفاده کردم که آنها از لیگ یک به پرسپولیس آمدند و این نشان می دهد برای من کار بازیکنان مهم است و به این موضوع بها می دهم. تمرین کردن بازیکنان در طول هفته اهمیت زیادی دارد و برای من فرقی ندارد چه بازیکنی با چه اسمی در زمین حضور داشته باشد.

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه می توانیم تیم مان را در هفته های آینده تقویت کنیم اظهار داشت: اگر بودجه باشگاه اجازه دهد می خواهیم یکی دو بازیکن دیگر را به تیم مان اضافه کنیم. البته هنوز وضعیت مهرداد پولادی مشخص نشده و امیدواریم در خصوص پیام صادقیان نیز تصمیم جدیدی گرفته شود. شما دیدید که ما امروز 3 نفر از بازیکنان خوب خودمان را در خط جلو نداشتیم و باید با جذب بازیکن نقاط ضعف مان را بپوشانیم.
 

MARIA RED

عضو جدید
کاربر ممتاز
پرسپولیس با پیروزی مقابل ذوب آهن به رده هفتم جدول صعود کرد.

تیم فوتبال پرسپولیس در سومین دیدار خود در لیگ برتر از ساعت 19:20 جمعه در ورزشگاه آزادی به مصاف ذوب آهن رفت که در پایان شاگردان دایی با تک گل مهدی طارمی (71) به سه امتیاز این بازی دست یافتند.

پرسپولیس که در این بازی با 4 تغییر نسبت به بازی قبل وارد زمین شده بود، نمی توانست به راحتی موقعیت گل ایجاد کند. در مقابل ذوب آهن با هافبک های طراح خود از جمله حدادی فر و مسلمان بیشتر از حریف توپ و میدان را در اختیار داشت.

غیبت پیام صادقیان که در این دیدار نخستین محرومیت خود را می گذراند کاملا مشهود بود و به نظر می رسید، دایی نتوانسته بود برای پر کردن جای این بازیکن چاره ای بیندیشد.

از سویی رضا نوروزی مهاجم جدید سرخ ها یکی از ضعیف ترین روزهای خود را پشت سر گذاشت و تقریبا همه توپ هایی که به دستش رسید را از دست داد.

جدی ترین موقعیت های نیمه نخست را هم ذوب آهنی ها از دست دادند جایی که چندین بار با حرکت از سمت راست دفاع پرسپولیس خطرساز شدند و اگر تکل های بلند نورالهی و نورمحمدی نبود دروازه نیلسون باز می شد.

البته امید عالیشاه هم در این نیمه یک موقعیت تک به تک را که روی پاس نوروزی ایجاد شده بود، از دست داد.

در نیمه دوم با وجود اینکه انتظار می رفت بازی زیباتر دنبال شود باز هم فرصت چندانی روی دروازه ها خلق نشد. هواداران پرسپولیس که از تساوی راضی نبودند درخواست ورود عباس زاده و محمد نوری به زمین را داشتند. پس از ورود عباس زاده به جای نوروزی شدت حملات پرسپولیس کمی بیشتر شد و سرخ ها در دقیقه 71 از روی یک ضربه ایستگاهی به گل نخست رسیدند.

سانتر خوب کفشگری با سر نورمحمدی همراه شد که توپ روی سر طارمی افتاد و این بازیکن که فقط دروازه بان را مقابل خود داشت با ضربه سری آرام توپ را وارد دروازه کرد.

ذوب آهن در ادامه بیشتر از قبل خود را به دروازه پرسپولیس نزدیک کرد اما موقعیت های نصفه و نیمه ای که برای این تیم به وجود می آمد کمکی به آنها نکرد تا در نهایت این بازی با همان یک گل به سود پرسپولیس به پایان برسد.

پرسپولیس با این برد 4 امتیازی شد و تا رتبه هفتم جدول بالا آمد.
 

MARIA RED

عضو جدید
کاربر ممتاز
مدیر برنامه های حقیقی همین امروز صبح از سفر قطر برگشته و دو پیشنهاد برای این بازیکن در جیب دارد.

در روزهایی که کمبود بازیکن در پست های مختلف همچنان پرسپولیس را دچار مشکلات بزرگی کرده و به شدت تحت تاثیر قرار داده حالا خبر احتمال جدایی یکی دیگر از ملی پوشان این تیم هواداران تیم سرخ پایتخت را نگران کرده است.هنوز پرسپولیسی ها با جدایی سیدجلال و خلعتبری کنار نیامده اند و البته بشدت نگران خروج مهرداد پولادی از این تیم هستند که حالا خبر پیشنهاد قطری ها به رضا حقیقی ، به دلواپسی هایشان اضافه شده است.

مدیر برنامه های حقیقی همین امروز صبح از سفر قطر برگشته و دو پیشنهاد برای این بازیکن در جیب دارد. حقیقی هم این مساله را علی دایی در میان گذاشته و به سرمربی تیمش اعلام کرده می خواهد از پرسپولیس جدا شود.دایی هم در جواب او گفته زمانی که درخواست رسمی باشگاه قطری به باشگاه برسد در این خصوص تصمیم گیری خواهد کرد.اما مشکل اینجاست که قطری ها می خواهند از بابت موافقت باشگاه پرسپولیس با جدایی حقیقی خیال شان راحت شوند و فقط در این صورت درخواست رسمی شان را به پرسپولیس خواهند داد.

از آنجایی که در قطر فدراسیون فوتبال این کشور برای جذب بازیکن مکاتبه می کند قطری ها به مدیر برنامه حقیقی گفته اند آیا اطمینان دارید که باشگاه پرسپولیس رضایتنامه حقیقی را می دهد؟این اتفاق از آنجا ناشی می شود که آنها پیش از این هم یک بار برای جذب حقیقی رو انداخته بودند اما تیرشان به سنگ خورد و جوابی نگرفتندضمن اینکه در مورد سیدجلال هم تجربه خوبی ندارند.

با این حال مساله مهم اینجاست که خود حقیقی به جدایی از پرسپولیس تمیل دارد.پیشنهاد جالب قطری ها و شرایط این فصل پرسپولیس این بازیکن را بشدت هوایی کرده است تا جایی که خودش از دایی خواسته با این جدایی موافقت کند و دایی هم مثل آنچه در میانه فصل گذشته در خصوص سیدجلال رخ داد ظاهرا همه امور را به دست باشگاه سپرده است.

اما موضوع پول در این انتقال ها همیشه در اولویت بوده است.گفته می شود باشگاه قطری پیشنهادی 1.2 میلیون دلاری به حقیقی داده است اما این باشگاه قصد ندارد مبلغی بابت رضایتنامه به باشگاه پرسپولیس بدهد.در واقع قطری ها می خواهند مثل یک بازیکن آزاد با حقیقی مذاکره کنند و اگر خود حقیقی تمایل داشت بخشی از مبلغ قراردادش را به باشگاه پرسپولیس بدهد.

اما موضوع اینجاست که خود حقیقی تمایلی به پرداخت پول به باشگاه پرسپولیس ندارد و حتی مدعی است باشگاه پرسپولیس باید مطالبات او را پرداخت کند.حقیقی چیزی حدود 700 میلیون تومان از فصل قبل طلبکاراست و امسال هم قراردادی 950 میلیون تومانی بسته که هیچ پولی از این قرارداد را هم دریافت نکرده است.

با این حال به نظر می رسد اگر شرایط برای رفتن به قطر مهیا شود حقیقی حداقل بخشی از مطالباتش را به عنوان رضایتنامه ببخشد یا کوتاه بیاید. اما موضوع اینجاست که این بازیکن و مدیر برنامه هایش تصور می کنند دایی با وجود نرمش اولیه و سپردن امور به باشگاه با این جدایی موافقت نخواهد کرد چرا که تیمش در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و با مشکلات ناشی از کمبود بازیکن مفید و کارگشا دیگر نمی خواهد مهره دیگری را از دست بدهد.

با این وجود گفته می شود قطری ها به ارسال نامه و درخواست رسمی راضی شده اند و روز دوشنبه هفته پیش رو نامه رسمی آنها به باشگاه پرسپولیس خواهد رسید که باید دید موضع اولیه باشگاه در خصوص این انتقال چیست.
 

MARIA RED

عضو جدید
کاربر ممتاز
پرسپولیس نیوز : سخنگوی باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه موضع این باشگاه در قبال مهرداد پولادی همانی است که قبلا اعلام شده بود، گفت: در قرارداد پولادی که در باشگاه موجود است هیچ بندی مبنی بر جدایی این بازیکن در صورت دریافت پیشنهاد خارجی ذکر نشده است.
مهدی خواجه وند در خصوص پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس برابر ذوب آهن با بیان مطلب فوق اظهار کرد: این پیروزی به ما کمک می‌کند تا فشارهایی که وجود داشت کمتر شود و بازیکنان با استرس کمتری به کارشان ادامه دهند.

علی دایی در نشست خبری بعد از بازی گفته بود خیلی‌ها منتظر شکست ما بودند. به نظر می‌رسید منظور دایی بعضی از اعضای هیات مدیره هستند. سخنگوی باشگاه پرسپولیس در این خصوص تاکید کرد: به هیچ عنوان چنین چیزی نیست. البته بهتر است از خود دایی در این خصوص سئوال کنید ولی با قطعیت می‌گویم که منظور دایی اعضای هیات مدیره نبودند. من بعد از بازی با دایی صحب کردم و او از اینکه مقابل ذوب آهن پیروز شدیم خیلی خوشحال بود.

خواجه وند درباره بازی کردن حسین ماهینی پس از دو هفته به خاطر مشکل کارت پایان خدمت یادآور شد: من از ابتدای هفته گذشته هم گفته بودم ممکن است مشکل ماهینی حل شود و این بازیکن به دیدار ذوب آهن برسد.

وی همچنین با اشاره به توافق باشگاه پرسپولیس با میشائیل اومانا گفت: قرار است امروز قرارداد اومانا تنظیم و امضا شود. یکی، دو موضوع کوچک بود که قرار شد اومانا با مدیر برنامه‌هایش مشورت کند. او از حضور در ایران راضی است و حتی شب قبل از بازی به هتلی رفت که بازیکنان و مربیان حضور داشتند.

خواجه وند یادآور شد: اومانا مدام می‌پرسید که چطور می‌تواند علی دایی را ببیند! او وقتی سرمربی پرسپولیس و آقای گل جهان را در هتل دید خیلی خوشحال شد و ذوق کرد!

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در پایان با رد خبر شکایت باشگاه از مهرداد پولادی، گفت: ما از پولادی شکایت نکرده‌ایم ولی وی بازیکن پرسپولیس محسوب می‌شود. موضع ما همانی است که قبلا اعلام کردیم. طبق قرارداد پولادی که در باشگاه هم موجود است، هیچ بندی مبنی بر جدایی وی در صورت دریافت پیشنهاد خارجی وجود ندارد و پولادی باید زودتر به تمرینات برگردد.
 

A1300

عضو جدید
کاربر ممتاز
بردیم ولی خوب بازی نکردیم...
بازم تو ضد حمله ها کند عمل می کنیم....
بازیکن بازی ساز نداریم...
ولی خوب سر جمع
نمره قبولی را به خاطر بردشون میگیرند.
امیدوارم بازی های آینده
پرگل تر و زیباتر باشه....
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
بازی دیروز خیلی تحت تاثیر فشار روانی بود که این هفته به تیم وارد شد و بازیکنا شدیدا استرس داشتن ..
نمیدونم چجوریه ما 2 هفته نبریم همه عالم و ادم به حرف میان استقلال 6 هفته نبره هیچکس چیزی نمیگه ..
بهرحال امیدوارم زودتر اومانا بیاد و خط دفاع سر و سامونی بگیره این دفاع به هیچ تیمی نه نمیگه ..
 

tifoosi6atishe

عضو جدید
کاربر ممتاز
اگه نیلسون نبود نمیدونم چ اتفاقی میوفتاد .... ولی باز خدا رو شکر بردیم ....ولی تمام مشکلات و عدم وجود تاکتیک تو تیم ÷شت این یک گل قایم شده ...
 

MARIA RED

عضو جدید
کاربر ممتاز
واقعا چرا و ب چ انگیزه ای دایی شده مربی اونم مربی پرسپولیس
نمیشه عوضش کنن عایا؟
 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
واقعا چرا و ب چ انگیزه ای دایی شده مربی اونم مربی پرسپولیس
نمیشه عوضش کنن عایا؟

عزیزم در حال حاضر تعویض سرمربی هیچ کمکی به تیم نمیکنه...
فعلا ما امیدواریم علی دایی مثل فصل پیش که با گرفتن دو بازیکن وسط فصل و اردوهای خوبی که زد و تیم رو متحول کرد ایشالا امسال هم بتونه یه تغییری تو تیم بده

با این شرایط حمایت بهترین راهکاره و دعا
 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
اگه نیلسون نبود نمیدونم چ اتفاقی میوفتاد .... ولی باز خدا رو شکر بردیم ....ولی تمام مشکلات و عدم وجود تاکتیک تو تیم ÷شت این یک گل قایم شده ...

 

MARIA RED

عضو جدید
کاربر ممتاز
عزیزم در حال حاضر تعویض سرمربی هیچ کمکی به تیم نمیکنه...
فعلا ما امیدواریم علی دایی مثل فصل پیش که با گرفتن دو بازیکن وسط فصل و اردوهای خوبی که زد و تیم رو متحول کرد ایشالا امسال هم بتونه یه تغییری تو تیم بده

با این شرایط حمایت بهترین راهکاره و دعا

واقعا8اتمی واسه ما ..........
خدایا نمیدونم چی بگم بخدا
 

m.abedi1986

عضو جدید
کاربر ممتاز
من یک زمانی طرافدارسرسخت پرسپولیس بودم.ولی واقعاچندساله که این تیم دیگه تیم بشونیست.
واقعیت اینه دیگه لیگ ایران شوروحال سابقو نداره وکیفیت بازیها افتضاحه!
البته هنوزم پرسپولیسیم ها ولی خب.........
 

MARIA RED

عضو جدید
کاربر ممتاز
من یک زمانی طرافدارسرسخت پرسپولیس بودم.ولی واقعاچندساله که این تیم دیگه تیم بشونیست.
واقعیت اینه دیگه لیگ ایران شوروحال سابقو نداره وکیفیت بازیها افتضاحه!
البته هنوزم پرسپولیسیم ها ولی خب.........
واقعا
هرکسی بلند میشه میشه مربی
والله
 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
من یک زمانی طرافدارسرسخت پرسپولیس بودم.ولی واقعاچندساله که این تیم دیگه تیم بشونیست.
واقعیت اینه دیگه لیگ ایران شوروحال سابقو نداره وکیفیت بازیها افتضاحه!
البته هنوزم پرسپولیسیم ها ولی خب.........

مهندس همین که آنتی اس دق لال باشین کافیه........
پرچم پرسپولیس همیشه بالاست

دمِ همه پرسپولیسیا گرم
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
واقعا تیممون ضعیف بسته شده نباید از این بازیکنا انتظار خیلی بالایی داشت اونم تو همین بازیای اول ..
ببینین ستاره های ما شدن بازیکنایی که از لیگ یک اومدن و بازیکنای نیمکت نشین سالای قبل ..
حداقل اگه دایی مربی بادانشی بود بازم میشد بیشتر امیدوار بود ..
با یه نتیجه بد هم همه خودشونو کارشناس میدونن میان انتقاد میکنن به قول خدابیامرز مهدی نفر خیلیا به پرسپولیس و جایگاه دایی چشم دارن
بهرحال با همین بازیکنا هم بهتره تیم حمایت شه الان دیگه نمیشه چیزی رو عوض کرد تیم دیگه بسته شده .. امیدوارم بازیای بعد رو "فقط ببریم" برام هم نیست چجوری بازی کنیم ..
 

reza_memar

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=2][/h]
پارسال هفته اخر که میگفتن ما قهرمانیم!..پرسپولیس شخصیت قهرمانی نداره...!در اخر رو سیاه شدند و فهمیدند کی شخصیت قهرمانی نداره

http://www.www.www.iran-eng.ir/attachment.php?attachmentid=218378&d=1408299023
امسال هم که رفتن همه رو خریدن...با این همه ستاره و بازیکن تیم ملی و... باور کن اگه مافیا بازی نداشتن هیچ بودن... برد های عجیب فصل قبل...بازی نمیکردن ولی میبردن


 

A1300

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=1]صادقيان: اميدوارم اين روزهاي کذايي تمام شود[/h]
[h=2] ستاره پرسپوليس حالا در خانه براي پيروزي تيمش دعا مي کند.[/h]

پیام صادقیان ستاره جوان پرسپولیس که دوران محرومیتش را پشت سر می گذراند و خیلی کم مصاحبه می کند ومنتظر کاهش محرومیتش توسط کمیته استیناف هست به خبرنگار "ورزش سه" در آستانه بازی تیمش با ملوان می گوید:

فقط می توانم برای تیمم دعا کنم و به بچه های تیم می گویم بروید و بازی را ببرید چرا که ما یعنی پرسپولیس شایسته بردن هستیم .

پیام در ادامه می گوید: محرومیت سخت است و نمی خواهم در این مورد صحبت کنم فقط می گویم که برای بازگشتم لحظه شماری می کنم و دوست دارم کنار تیم محبوبم در زمین فوتبال برای موفقیت بجنگم.

صادقیان که باید حداقل چند هفته صبر کند می‌گوید: باور کنید حتی بیشتر از قبل تمرین می‌کنم تا آماده‌تر باشم و امیدوارم این روزهای کذایی زودتر تمام شود.

 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
خب واقعا باید بپذیریم حقمون برد و حتی مساوی هم نبود ..
نصف تیم از لیگ یک اومده اخه نفت مسجدسلیمانم اینطوری تیم نمیبنده .. با همین بازیکنا هم اصلا معلوم نیست تاکتیک و برنامه تیم چیه ..
دو تا بازیکن باتجربه هم داریم معلوم نیست چرا نیمکت نشین شدن تو این اوضاع که اصلا بازیکن نداریم :|
بهرحال من که توقعی از این تیم ندارم نصفشون از لیگ یک اومدن و یه سرمربی مثل دایی رو سرشونه :|
 
آخرین ویرایش:

MARIA RED

عضو جدید
کاربر ممتاز
خب واقعا باید بپذیریم حقمون برد و حتی مساوی هم نبود ..
نصف تیم از لیگ یک اومده اخه نفت مسجدسلیمانم اینطوری تیم نمیبنده .. با همین بازیکنا هم اصلا معلوم نیست تاکتیک و برنامه تیم چیه ..
بهرحال من که توقعی از این تیم ندارم نصفشون از لیگ یک اومدن و یه سرمربی مثل دایی رو سرشونه :|

اقا باید دایی عوض شه
چ وضع بازیه اخهههههههههه
 

MARIA RED

عضو جدید
کاربر ممتاز
پرسپولیس نیوز : رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تأکید کرد که او و همکارانش تصمیمی برای برکناری رحیمی ندارند.
حمید رضا سیاسی در مورد انتشار خبری مبنی بر اینکه قرار است بهروز منتقمی به جای رحیمی مدیرعامل پرسپولیس شود، گفت: اصلاً قصد مصاحبه نداشتم و نمی‌خواستم حرفی بزنم اما با توجه به حساسیت این موضوع تصمیم گرفتم اظهار نظر کنم. باید بگویم هیچ تصمیمی مبنی بر تغییر مدیرعامل نداریم و این حرف‌ها کذب محض است.

وی ادامه داد: هیئت مدیره از مدیرعامل و سرمربی با قدرت حمایت می‌کند و با کمک هم این نتایج را عوض می‌کنیم، فقط در این شرایط هواداران باید هوشیار باشند تا از بحران عبور کنیم. نباید آرامش تیم به هم بخورد تا رقبا از این فرصت استفاده کنند. اگر بتوانیم انسجام خود را حفظ کنیم می‌توانیم رو به جلو حرکت کنیم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: باز هم تأکید می‌کنم که هیچ تغییری در شرف وقوع نیست و هیچ برنامه‌ای هم برای این کار نداریم.

سیاسی درباره شکست پرسپولیس مقابل ملوان هم عنوان کرد: تازه شروع فصل است و شکست روز گذشته هیچ چیزی از ارزش پرسپولیس کم نمی‌کند، همه باهم می‌توانیم از این وضعیت عبور کنیم. انشاالله در آینده نزدیک با تشخیص علی دایی و با خرید چند بازیکن خوب می‌توانیم ضعف‌های‌مان را پوشش دهیم.

وی در پایان گفت: ترجیح می‌دهم فعلاً دیگر حرفی نزنم و الان هم به خاطر حساسیت موضوع خواستم توضیحاتی را ارائه بدهم.
 

Similar threads

بالا