کلوپ طرفداران پرسپولیس

challenger_69

عضو جدید
بچه ها هنوز هفته دومه حرف از عوض کردن مربی میزنید !
نمیدونم این چه ویروسیه هوادارای پرسپولیس گرفتن خیلی خوششون میاد سالی یه بار نظرسنجی بزارن از کدوم مربی خوشتون میاد و سالی یه بار مربی عوض کنن به امید روزای بهتر .. همیشه هم برعکس نتیجه گرفتن.. یه جورایی براشون سرگرمی شده ..
هنوز فقط 2 تا بازی کردیم با تیم اول و سوم سال قبل بازی با نفت رو هم رو اشتباه گلرمون مساوی دادیم
من مطمئنم اگه ما هم اول فصل یه قرعه راحت مثل استقلال داشتیم الان حداقل 4 امتیاز داشتیم
یکم بیشتر به این تیم فرصت بدیم اگه ما هم بخوایم با خیلیا که دارن تلاش میکنن تیمو بندازن تو حاشیه همراه و همصدا بشیم که پرسپولیس رو با دست خودمون نابود کردیم که ..
هنوز هفته دومه و عوض کردن مربی هیچی رو عوض نمیکنه و همه چی رو بدتر هم میکنه خواهشا جای این حرفا از پرسپولیس حمایت کنیم الان بیشتر از هر زمانی به هواداراش نیاز داره

دوست عزیز وقتی میشه گفت به یه سرمربی باید زمان داد که مثلا سرمربی خارجی باشه و تازه به تیم ملحق شده باشه و شناختی روی تیم نداشته باشه.... حالا وقتی آقای دایی 1 ساله تو تیمه و زودتر از همه تیما اردوی پیش فصلو شروع کرده، دیگه بحث زمان دادن مطرح نیست
من خودم مخالف اینم که با 2 تا بازی سرمربی عوض بشه ولی میگم اگه مربی، واقعا مربی باشه با توجه به اینکه 1 سال بالا سر تیم بوده باید از هفته اول خوب کار کنه
 

MARIA RED

عضو جدید
کاربر ممتاز
یک/ تا پیش از آن که گل دوم را وارد دروازه کره کنند، هنوز باورشان نکرده بودیم. خب، حالا که دیگر زمین ها خاکی نبودند، قرار بر این بود که نسل غول ها تمام شده باشد و مادرها دیگر سوپراستار تحویل مستطیل های مقدس ندهند اما آن نسل ثابت کرد که همیشه می توان امیدوار ماند. به نور و به رنگ. تیم طلایی دوستی مهر با قهرمانی در آسیا، فصل جدیدی برای فوتبال ایران رقم زد اما حتی انوقت ها هم کسی گمان نمی کرد همه این بچه ها ستاره بشوند. بعد از قهرمانی آسیا و قبل از آنکه به جام جهانی بروند و هلند را شکست بدهند و بکوبند توی سر خودشان، کایپتان پیام 17 ساله مهمان 90 بود. پسرک شهرستانی نشسته بود روبروی عادل و همان اول کار به او گفته بود :«بزرگسال های ذوب آهن؟! نگاه من فراتر از این حرفهاست!» و ثانیه هایی بعد، وقتِ معرفی الگو، حاضر نشد از هیچکدام از ستاره های ایرانی نام ببرد:«من الگو ندارم. می خوام شبیه خودم باشم». همین صحبت ها کافی بود تا بعدتر وقتی اولین گل ایران در جام جهانی را به زیبایی هر چه تمام تر به ثمر رساند، همه پیش خودشان زمزمه کنند که : «این پسر یک چیزی می شود».

دو/ چند سال بعد از شبِ نود، پیام سوژه اصلی فوتبال ایران است. حالا برای 3 ماه کفش هایش را آویخته اند تا فرصت کافی داشته باشد برای فکر کردن به این یک سال و چند ماه پرخبر. به اینکه چقدر نابلد بازی تاج و تخت را کلید زده. پسرِ حسن صادقیان، محصول آکادمیک فوتبال ایران است اما یاد نگرفته بعضی تکل ها را نزند و بعضی حرف ها را هم، دشمن تراشی را درست به خوبی دریبل بلد است و استاد مسلم پاس گل دادن است، به هم تیمی ها و البته به منتقدانش. جوانکِ ناآرام فوتبال ایران، ترجیح می دهد که یک سرباز تر و فرز باشد تا یک نابغه قهرمان. آرنج می زند به رقبا، صورت هم تیمی را خونین می کند، اول دربی تا پای اخراج می رود و پشت می کند به آینده و می دود سمت داور و باز حیرت می کند که چرا جایی در تیم ملی ندارد. او حالا سه ماه وقت داره تا به همه روزهایی که فکر کند که پاهایش را بلندتر کرده اند و بال هایش را کوتاه تر. به اینکه هنوز آنقدر بزرگ نشده که بار مهم ترین ستاره تیم بودن را به دوش بکشد. شاید همین غیبت، همان کاری را با او کند که زمانی با کریمی کرد. شاید یک روز پشت تابلوهای توقف ممنوع، بشود برایش تولد گرفت. شاید عبور کند از این لحظات که همه پیش خودشان زمزمه می کنند:«این پسر یک چیزیش می شود».

 

MARIA RED

عضو جدید
کاربر ممتاز
بنا بر اعلام کمیته انضباطی پیام صادقیان بازیکن پرسپولیس به دلیل اعتراض به داور مسابقه و برخورد زننده با وی و اقدام به شکستن شیشه درِ رختکن و بنا بر بند 3 ماده 66 آیین نامه انضباطی به 3 ماه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 50.000.000 ریال جریمه نقدی محکوم شد. رای صادر قابل تجدید نظر خواهی است.

همچنین در این دیدار، تماشاگران پرسپولیس اقدام به فحاشی و پرتاب اشیا به داخل زمین مسابقه کردند و بر همین اساس کمیته انضباطی، این باشگاه را با استناد به بندهای 1 و 3 از ماده 79 آیین نامه انضباطی به 70.000.000 ریال جریمه نقدی محکوم کرد. رای صادره قابل تجدید نظر خواهی است.

از سوی دیگر باشگاه فولاد خوزستان به دلیل فحاشی تماشاگرانش به سرمربی تیم مقابل با توجه به بند 3 از ماده 79 آیین نامه انضباطی به 20.000.000 ریال جریمه نقدی محکوم شد. رای صادره قطعی است.

در نهایت کمیته انضباطی امید عالیشاه بازیکن پرسپولیس را به دلیل ارتکاب رفتار غیر ورزشی در پایان مسابقه به تذکر کتبی و درج در پرونده وی محکوم کرد.
 

MARIA RED

عضو جدید
کاربر ممتاز
پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگویی تلفنی با مدافع کاستاریکایی به وی اعلام کرد که تا انتهای هفته جاری بلیت سفر به ایران را تهیه کند و به قرمزپوشان ملحق شود. از دست دادن سید جلال حسینی برای پرسپولیس گران تمام شده است و هنوز این باشگاه نتوانسته جایگزین این بازیکن را پیدا کند.

البته باشگاه پرسپولیس به دنبال مدافع ملی پوش کاستاریکا است اما این بازیکن هم هنوز به ایران نیامده است. علیرضا رحیمی که ظاهرا این روزها از سوی کادرفنی تیمش تحت فشار است تا این بازیکن را به خدمت بگیرد از طریق یکی از مدیربرنامه های این بازیکن با وی تماس برقرار کرده و به وی گفته تا اخر هفته جاری با تهیه بلیت به ایران بیاید.

خبرها حکایت از این دارد که مدافع کاستاریکایی هم می خواهد به ایران بیاید اما اینکه چرا تا این لحظه خود را به جمع سرخپوشان نرسانده سوالی است که باید پاسخ دهد.
 

MARIA RED

عضو جدید
کاربر ممتاز
پرسپولیس نیوز : نماینده تام الاختیار وزیر ورزش و جوانان در واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی گفت: با توجه به اینکه سازمان خصوصی سازی جواب نامه‌های ما را نداده است واگذاری امسال صورت نمی‌گیرد. به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، امیر رضا خادم معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان و نماینده تام الاختیار وی در واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی گفت: با گذشت بیش از یک ماه هنوز سازمان خصوصی سازی نسبت به توافق بین نمایندگان وزارت ورزش و جوانان و سازمان خصوصی عمل نکرده است.

وی عنوان کرد: یک ماه قبل در جلسه‌ای با سازمان خصوصی سازی و برای رفع شائبه‌ها و دستیابی به یک راهکار مشترک برای طی شدن مسیر قانونی برگزاری مزایده و واگذاری دو باشگاه جلسه‌ای را با حضور برخی از اعضای هیئت مدیره پرسپولیس و استقلال در محل سازمان خصوصی سازی برگزار کردیم.

خادم ادامه داد: در پایان آن نشست مقرر شد سازمان خصوصی سازی، نسبت به معرفی دو تیم حسابرس قانونی برای استقلال و پرسپولیس اقدام کند و مقدمات ورود به مزایده و واگذاری دو باشگاه هر چه سریع‌تر انجام شود.

نماینده تام الاختیار وزیر ورزش و جوانان در واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: با گذشت یک ماه هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است، به همین دلیل دو هفته پیش دوباره نامه‌ای به سازمان خصوصی سازی ارسال کردم و رونوشت آن را به نمایندگان مجلس، وزیر اقتصاد و وزیر ورزش و جوانان هم دادم ولی با این حال هنوز سازمان خصوصی سازی جواب نامه‌های ما را نداده و فکر می‌کنم با این شرایط در سال جاری مزایده و فروش باشگاه مطابق قانون محقق نشود.

معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان در پایان از سازمان خصوصی سازی خواست نسبت به اجرای این موضوع اقدام کند.
 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
محرومیت حق پیام صادقیان بود... اگر!

محرومیت حق پیام صادقیان بود... اگر!

پرسپولیس نیوز : پیام صادقیان خطا کرد و باید محروم می شد.
هافبک خوش تکنیک و بدسابقه پرسپولیس به دلیل درگیری با داور در بازی فولاد سه ماه از همراهی تیم خود محروم شده و این حکم اگر کمی سخت گیرانه به نظر می رسد اما می تواند معقولانه باشد، اگر... اگر و امای آن را به تفصیل در ادامه تشریح می کنیم:

1- پیام صادقیان باید سه ماه محروم می شد، اگر داور تصمیم درستی در قبال او گرفته بود. فراموش نکنیم رفتار پیام صادقیان عکس العملی برابر اشتباه فاحش داور در نشان دادن کارت قرمز به او بوده است. اعتراض معمول او به داوری حداکثر می توانست با یک کارت زرد جریمه شود کما اینکه نمونه عینی آن و بلکه بسیار شدیدتر از سوی اشکان دژاگه بازیکن تیم ملی در جام جهانی برابر داور بازی آرژانتین دیده شد که اعتراض شدید او به مازیچ صربستانی به خاطر عدم اعلام ضربه پنالتی حتی با یک تذکر هم جریمه نشد. داور با تصمیم اشتباه خود صادقیان را تحریک کرده و تقصیر وی با این "اشتباه فاحش داوری" در قائله اگر بیشتر نباشد کمتر هم نیست.


2- پیام صادقیان باید سه ماه محروم می شد، اگر داوران متخلف ایران هم احکام چندین ماهه برای اشتباهات فاحش خود می گرفتند. مقایسه برخورد انضباطی با بازیکنان در داخل و خارج اساسا محلی از اعراب ندارد چراکه در فوتبال حرفه ای زمانی که تبانی و دریافت پول از سوی داور محرز می شود وی یا به زندان می افتد یا برای ابد محروم می شود نه اینکه حکم محرومیت هشت ماهه بگیرد!

3- پیام صادقیان باید سه ماه محروم می شد، اگر همتای عراقی او در تیم تراکتورسازی تبریز به دلیل حرکت همجنس و به مراتب شدیدتر در لیگ های گذشته با یک سال محرومیت مواجه می شد نه 5 جلسه! پیام صادقیان به دلیل یک هل ناقابل نصفه و نیمه باید 12 هفته از لیگ بیرون بنشیند در حالی که جاسم کرار بازیکن سابق تراکتورسازی و فعلی استقلال در ورزشگاه یادگار امام تبریز و در بازی برابر پرسپولیس در همین لیگ ایران با سیلی به صورت داور زد و محرومیتی 5 جلسه ای را تحمل کرد و یک خارجی که حیثیت و شأن تمام جامعه داوری ایرانی را با چنین تعرضی لکه دار کرده بود به دلیل ایام الله دهه فجر بخشیده شد! 12 جلسه محرومیت به دلیل یک هل نصفه و نیمه را مقایسه کنید با 5 جلسه محرومیت به خاطر سیلی زدن.


4- پیام صادقیان باید سه ماه محروم می شد، اگر چندین بار آرنج کوبیدن آندرانیک تیموریان به چشم و صورت بازیکنان حریف در فصل گذشته در تیم استقلال با چشم پوشی و یا محرومیت خفیف یک جلسه ای مواجه نمی شد. جالب این جاست یکی از ضربات او منجر به کبودی چشم بازیکن ذوب آهن شد اما هافبک استقلال کارت زرد هم دریافت نکرد! با این حال وقتی داوران کارت زرد را مثل کارت عروسی بین بازیکنان پرسپولیس تقسیم می کنند تحلیل گران به جای نقد داوری وضع روحی بازیکنان و عصبی بودن آنان را زیر سوال می برند.

5- پیام صادقیان باید محروم می شد، اگر حرکت ناشایست و غیرقابل عنوان مهدی رحمتی دروازه بان استقلال در بازی فصل گذشته برابر هزاران تماشاگر ملوان "نیت خوانی" نمی شد و طبق مدارک مستند رسیدگی شده و با محرومیت مواجه می شد و نه 6 میلیون تومان جریمه نقدی.


6- پیام صادقیان باید محروم می شد، اگر تمام نمونه های مشابه ایرانی با چنین شدت و سرعتی رسیدگی و اعمال مجازات می شد. کمتر از 48 ساعت بعد از مسابقه اعلام حکم محرومیت سه ماهه بازیکن در سابقه فعالیت کمیته انضباطی در نوع خود رکوردی محسوب می شود این در حالی است که در نمونه های مشابه و تخلفات اعضای تیم های رقیب مسئله آن قدر کش می آید و لوث می شود که هم حرارت آن می خوابد و هم مطالبه جامعه فوتبالی از برخورد شدید با آن کاهش پیدا می کند که نمونه های آن در بالا ذکر شد. این میزان محرومیت حتی با نمونه های بین المللی آن هم قابل مقایسه نیست جایی که لوییز سوارز اروگوئه ای و بدسابقه به خاطر گاز گرفتن فقط 4 ماه محروم می شود و پیام به خاطر یک هل عادی 3 ماه.


بله پیام صادقیان اشتباه کرده و چند ماه محرومیت او صحیح بود اگر همه جای این فوتبال درست بود و تمام امور به همین دقت و با همین استاندارد پیش می رفت و متر و معیار برخورد با تیم های مختلف تا این حد متغیر نبود.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
دوست عزیز وقتی میشه گفت به یه سرمربی باید زمان داد که مثلا سرمربی خارجی باشه و تازه به تیم ملحق شده باشه و شناختی روی تیم نداشته باشه.... حالا وقتی آقای دایی 1 ساله تو تیمه و زودتر از همه تیما اردوی پیش فصلو شروع کرده، دیگه بحث زمان دادن مطرح نیست
من خودم مخالف اینم که با 2 تا بازی سرمربی عوض بشه ولی میگم اگه مربی، واقعا مربی باشه با توجه به اینکه 1 سال بالا سر تیم بوده باید از هفته اول خوب کار کنه

ببینید هنوز هفته دومه .. بد بودیم درست ، ولی با تیم قهرمان و تیم سوم فصل گذشته بازی کردیم .. تیممون تقویت نشده که هیچ تضعیف هم شده .. سپاهان تعویض میکنه پریرا میره بیرون سوکای جاش میاد ما تعویض میکنیم عباس زاده میره بیرون طارمی بجاش میاد تو زمین !
هنوز زوده واسه سنجیدن عملکرد تیم .. بعلاوه الان دیگه لیگ شروع شده اگه الان بخوایم سرمربی عوض کنیم این فصل هیچی نمیشیم

عوض کردن سرمربی الان نه تنها به تین کمک نمیکنه بلکه داغون ترشم شاید بکنه ولی بحث اینه که پرسپولیس در حد پرسپولیس ظاهر نشده و سرمربی در حد 2.1 میلیارد ظاهر نشده....
هنوز هفته دومه بهتر نیست چند هفته دیگه صبر کنیم بعد قضاوت کنیم ؟
تیم بد بوده ولی اینکه اینطوری همه فشار میارن بهش فقط اوضاع رو بدتر میکنه

ای وای ای وای...بدبخت شدیم رفت....پیامو 3 ماه محروم کردن:cry:
یعنی جام ملت هارم از دست میده!....خدایا!
واقعا انصاف نیست...خداوکیلی انصاف نیست..نامردا
پیام چیکار کردی؟!
جام ملتها که مهم نیست پرسپولیس بازیکن نداره همین صادقیان رو داشت که اونم محروم کردن ..
صادقیان باید تنبیه میشد ولی انصافا 3 ماه خیلی سختگیرانه ست مخصوصا اینکه اگه بازیکن تیم دیگه ای بود امکان نداشت اینقد سریع و اینقد شدید تنبیه بشه
 

A1300

عضو جدید
کاربر ممتاز
هنوز هفته دومه بهتر نیست چند هفته دیگه صبر کنیم بعد قضاوت کنیم ؟
تیم بد بوده ولی اینکه اینطوری همه فشار میارن بهش فقط اوضاع رو بدتر میکنه

منطقی نیست وقتی ی تیم این همه مدت دست ی سرمربیه و تمام تیما خودش چیده اینقدر بد بازی کنه....
ماباید بهتر از این بازی می کردیم حتی اگه می باختیم....
باور کن اگه تیم خوب بازی می کرد حتی اگه 0 امتیازه هم الان بود صدای کمتر کسی در میومدولی مادر حد ی لیگ برتر بازی نکردیم...
وضعمون خیلی هم خوب یود پیامم محروم شد یعنی اگه به همه مسائل فوتبال اینقدر زود و قاطع رسیدگی می کردند ما الان جزو 3تا لیگ برتر جهان بودیم....
ب پرسپولیس ک میرسن قاطعیتشون گل می کنه و اشد مجازات را در نظر میگرن ،آخه ما باید بشیم درس عبرت برای بقیه.
 

A1300

عضو جدید
کاربر ممتاز
یک دقیقه سکوت سرخپوشان برای درگذشتگان سانحه هوایی/ حلقه اتحاد بازیکنان برای جبران دو بازی گذشته


تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس بعدازظهر امروز در ورزشگاه درفشی‌فر دنبال شد و اتفاق مهم در جریان آن حلقه اتحاد بین بازیکنان و هم قسم شدن برای جبران دو بازی گذشته بود.​
به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، تمرین نوبت دوم امروز در حالی آغاز شد که بازیکنان ابتدا به احترام درگذشتگان سانحه هوایی صبح امروز، یک دقیقه سکوت کردند و پس از آن علی دایی گفتگوی مفصلی با بازیکنان داشت.
در ادامه، تمرین با گرم کردن بازیکنان آغاز شد. در حالی که دروازه‌بان‌ها اختصاصی زیر نظر بهزاد غلامپور تمرین کردند. مهدی دغاغله و هادی نوروزی نیز در همین زمان با حضور در کلینک باشگاه برنامه فیزیوتراپی داشتند.
تمرین امروز سرخپوشان بیش از 70 نفر تماشاگر داشت که 20 نفر آنها مربوط به مدرسه فوتبال بودند.
تمرین با انجام حرکات کششی و دویدن آغاز شد و با استارت‌های سرعتی ادامه پیدا کرد. پس از آن پاسکاری در حال حرکت و تغییر منطقه زمین در دستور کار بود. در جریان تمرینات علی دایی به طور مرتب نکاتی را به بازیکنان تذکر می‌داد.
پاسکاری و حفظ توپ به صورت منطقه‌ای نیز از دیگر تمرینات سرخپوشان بود که در قالب دو گروه سفید و نارنجی انجام شد. تمرینات تاکتیکی مثل حرکت در عمق، استفاده از فضای کناری و شوتزنی هم از دیگر برنامه‌های سرخپوشان بود.

در پایان تمرین امروز پس از آنکه بازیکنان بدنها را سرد کردند، قبل از ترک زمین توسط محمد نوری کاپیتان تیم در مرکز زمین جمع شده و حلقه اتحاد تشکیل دادند. آنها هم قسم شدند با موفقیت در بازیهای پیش روی پرسپولیس، دو بازی ابتدای فصل را برای هواداران جبران کنند.
 

reza_memar

عضو جدید
کاربر ممتاز
اگه اومانا و پولادی به تیم اضافه بشن:

"همه چی ارومه من چقد خوشحالم"

ایشالا این هفته تیم میبره و از این شرایط خارج میشه..;)کیسه هم دو تا از سپاهان میخوره..اونم از خلعتبری..اونم لایی فروزان:D
البته بعید نیست چون قلعه مرغی و دارو دسته اش(مافیا)همه جا هستن..واگه کیسه برد تعجب نکنید.علتش رو همه میدونید
 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
اگه اومانا و پولادی به تیم اضافه بشن:

"همه چی ارومه من چقد خوشحالم"

ایشالا این هفته تیم میبره و از این شرایط خارج میشه..;)کیسه هم دو تا از سپاهان میخوره..اونم از خلعتبری..اونم لایی فروزان:D
البته بعید نیست چون قلعه مرغی و دارو دسته اش(مافیا)همه جا هستن..واگه کیسه برد تعجب نکنید.علتش رو همه میدونید

 

A1300

عضو جدید
کاربر ممتاز
امیدوارم این هفته هفته ب خود اومدن تیم باشه....
...........
محرومیت بازیکنان،اعتراض هوادارن،بی خردی های سرمربی،اشتباهات داوری و... همه یک طرف جنگ داخلی تو هیئت مدیره پرسپولیس طرف دیگه!!!!!!!!!!!!
آقایان رحیمی و سیاسی شما دیگه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شما تو جبهه ماییداااااااااااا .....
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
یعنی یه نفر تو کل باشگاه پیدا نشد درست حسابی از صادقیان دفاع کنه حداقل محرومیتش رو کم کنن .. دایی اومده پشت خط تازه کلی شلوغش کرده :|
اونوقت ماجدی با پشه و سنجاقک از تیموریان دفاع میکنه
 

A1300

عضو جدید
کاربر ممتاز
یعنی یه نفر تو کل باشگاه پیدا نشد درست حسابی از صادقیان دفاع کنه حداقل محرومیتش رو کم کنن .. دایی اومده پشت خط تازه کلی شلوغش کرده :|
اونوقت ماجدی با پشه و سنجاقک از تیموریان دفاع میکنه

مشکل اصلی تیم ما همینه که دلسوز نداره ....
کیه که دلش بسوزه برای این تیم؛موندم پیشکسوتا چرا به داد این تیم نمیرسن و اوضاع نا ب سامانشا سر و سامون نمیدن....
فقط هوادار حرص میخوره اما حیف ک دستمون ب جایی بند نیست به جز گفتن اعتراضات که کسی نیست پاسخگومون باشه
چ می تونیم بکنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


...................
حالا سخن گو باشگاه گفته تا 48ساعت آینده اعتراض میکننن....
ظاهرا تا حالا خواب بودن.......
 
آخرین ویرایش:

tifoosi6atishe

عضو جدید
کاربر ممتاز
مشکل اصلی تیم ما همینه که دلسوز نداره ....
کیه که دلش بسوزه برای این تیم؛موندم پیشکسوتا چرا به داد این تیم نمیرسن و اوضاع نا ب سامانشا سر و سامون نمیدن....
فقط هوادار حرص میخوره اما حیف ک دستمون ب جایی بند نیست به جز گفتن اعتراضات که کسی نیست پاسخگومون باشه
چ می تونیم بکنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


...................
حالا سخن گو باشگاه گفته تا 48ساعت آینده اعتراض میکننن....
ظاهرا تا حالا خواب بودن.......

پیشکسوت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ باعث و بانیه همه بدبختیای تیم همین اشغالان که لطفا اسم پیشکسوت نذار رو اینا یه مشت نون به نرخ روز خور ....یه مشت امل بی کفایت

یه سردار رو داشتیم که همیشه اعتراض میکرد و حرف دل ما رو میزد که اونم گرفتن ازمون..خدا شاهده اگه بود یه جنگی میذاشت تو 90
 

MARIA RED

عضو جدید
کاربر ممتاز
بالاخره داستان حضور میشل اومانیا در پرسپولیس تمام شد و این بازیکن پیشنهاد باشگاه سرخ تهران را پذیرفت. بحث حضور میشل اومانیا 31 ساله که تا مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی همراه تیم ملی کشورش پیش رفت و یکی از پنالتی های کاستاریکا را در دیدار ماراتن گونه مقابل هلند از دست داد از حدود یک ماه پیش و زمانی که تیم دایی در اردوی پیش فصل ترکیه به سر می برد مطرح شد اما این پرونده کش و قوس های زیادی داشت. اومانیا سرانجام بله را به پرسپولیس گفت اما فراهانی مدیر برنامه این بازیکن از جزییات این انتقال و چرایی طول کشیدن این پروسه می گوید.

آقای فراهانی داستان اومانیا به کجا رسید؟
فقط می توانم این را بگویم که من خواستم باشگاه مستقیما با خود این بازیکن صحبت کند که اشکالی پیش نیاید و همین کار را آقای رحیمی انجام دادند. باشگاه پرسپولیس با ایجنت کاستاریکایی این بازیکن هم صحبت کرد تا این توافق نهایی شود.

اول به ما بگویید چرا پروسه جذب اومانیا اینقدر طول کشید؟
متاسفانه وقتی نام یک بازیکن در ایران مطرح می شود هزار نفر به خاطر بهره بردن از منافع مالی انتقالش دنبال او می افتند. من بعد از دومین بازی کاستاریکا در جام جهانی با میشل صحبت کردم.

چطور با این بازیکن ارتباط برقرار کردید؟
یکی از دوستان من که در سوئد زندگی می کرد تلفن این بازیکن را از طریق دوستش که در برزیل حضور داشت پیدا کرد و من هم از این طریق با میشل صحبت کردم.

خب چرا اینقدر طول کشید که او جواب مثبت را به پرسپولیس بدهد؟
چون فقط دو هفته داشتم ذهنش را آماده می کردم که بگویم موقعیت بین المللی ایران چطور است. آخرین بازی که اومانیا به ایران آمده سال 2007 بوده و ذهنیتی نسبت به ایران و تهران نداشت. به همین خاطر پروسه آماده کردن ذهن او طولانی شد.

خب الان او جواب مثبت داده؟
توافق اولیه انجام شده فقط مانده صحبت درباره بندهایی که بعد از حضور میشل در تهران انجام می شود. البته می دانید که وقتی بازیکن از کشور خودش به اینجا می آید تقریبا کار تمام شده است.

دایی هم که اوکی لازم را داده اند؟
بله، اولین بار زمانی که تیم پرسپولیس در ترکیه اردو داشت شنیدم که آقای دایی بازیکن می خواهد. در آن زمان بازیکن شماره 4 کاستاریکا هیچ ایجنتی نداشت. من هم برگه رسمی ندارم که کارهایش را انجام بدهم.

اما اخیرا گفته شد این بازیکن مدیر برنامه های زیادی دارد و به همین خاطر کار پیوستنش به پرسپولیس به مشکل برخورده.
من هم شنیده ام که میشل 10 تا مدیر برنامه دارد اما ایشان هیچ مدیر برنامه ای در ایران ندارد و تنها یک ایجنت کاستاریکایی دارد. من این را از خود میشل پرسیدم که با شخصی در ایران کار می کند یا نه که جواب منفی داد.

حالا شرایط حضور در ایران و زندگی در تهران را پذیرفته؟
من شرایط و قدمت باشگاه پرسپولیس و تهران را برایش توضیح دادم. میشل دو فرزند دارد؛ یک دختر و یک پسر که مدرسه می روند و او هم دنبال این بود که از این حیث نگرانی اش رفع شود.

یعنی نگرانی هایش بیشتر این مسائل بود.
بله، من در ایمیلی به طور مفصل شرایط باشگاه و جمعیتی که برای پرسپولیس به ورزشگاه می روند را توضیح دادم. دو هفته پیش بود که این ایمیل را فرستادم و میشل به همراه همسر و خانواده اش شرایط را بررسی کرد و جواب داد.

الان اومانیا کجاست؟
الان در سن خوزه کاستاریکاست. البته قبل از این و بعد از جام جهانی او به کاستاریکا برگشت اما سه هفته تعطیلات همراه خانواده اش به آمریکا رفت. او در لیگ آمریکا هم بازی کرده و دوستان زیادی در آنجا دارد.

در لیگ کاستاریکا بود اما نقطه اوجش همین جام جهانی اخیر بود. البته در تیم کاستاریکا بازیکنان خوبی مثل شماره 3 و شماره 8 حضور داشتند اما همه آنها قرارداد دارند.

شرایط بدنی این بازیکن چطور است؟
صبح و بعد از ظهر تمرین می کند. حتی آن زمان که برای تعطیلات به آمریکا رفته بود هم همراه دوستانش تمرین می کرد. خودش می گوید عادت به تمرین کردن دارد. زبان اصلی اومانیا اسپانیایی است و انگلیسی را فقط در حد لغات مهم و اصلی می تواند بفهمد اما خودش گفت که خیلی زود بعد از جام جهانی شروع به تمرین کرده است.

سن اومانیا بالاست و اینجا نسبت به بازیکنان خارجی مسن گارد وجود دارد.
قبول دارم اما سن دل پیرو هم بالاست ولی او را با 2 میلیون دلار به هند می برند. من هم معتقدم بازیکن خارجی که به فوتبال ایران می آید باید حداقل 30 درصد بهتر از بازیکنان خودمان باشد که اومانیا با تجربه حضور در جام جهانی این کیفیت را دارد.

پس بحث حضور بازیکنان خارجی دیگری که برای حضور در پرسپولیس شنیده می شود را منتفی بدانیم؟
بله، دیروز ایجنت کاستاریکایی اش ایمیل زد و من هم به خود میشل و مدیر برنامه اش گفتم خودتان با باشگاه مذاکره کنید تا به خاطر هزار دلار بالاتر و پایین تر بحثی به وجود نیاید. من این حرف ها را از روی سند می گویم و ایمیلش موجود است. من هم با انعطاف پذیری آخرین پیشنهاد را ارسال کردم. ایجنت کاستاریکایی اش هم صحبت های لازم را انجام داده و الان(بعد از ظهر یکشنبه) در حد رزرو کردن بلیت است که این کار را هم شروع کرده ام. چون 10 ساعت تفاوت زمانی با کاستاریکا داریم باید زودتر برای او بلیت ارسال کنم اما اگر اتفاق خاصی رخ ندهد اومانیا صبح پنج شنبه با پرواز قطر به تهران می رسد.

درباره رقم قرارداد این بازیکن هم صحبت زیادی شد و خیلی ها گفتند اگر قرار است پرسپولیس به این بازیکن دو میلیارد تومان بدهد چرا سیدجلال را حفظ نکرد.
من داستان سیدجلال را نمی دانم اما قیمت اومانیا در بازی دوم جام جهانی 200 هزار دلار بود. یعنی پولی که در کاستاریکا به او می دادند 15 تا 20 هزار دلار برای هر ماه است که آنجا 10 ماه بازی می کنند. شما دیدید که برخی بازیکنان تیم ملی ما در جام جهانی بازی نکردند اما چه قراردادهایی بستند ولی این بازیکن که همه بازی های جام جهانی را فیکس بوده تا زمانی که صحبتش در کمپ ترکیه مطرح شد قیمتش به 350 هزار دلار رسید. متاسفانه بعد از این از ایران آنقدر با او مکاتبه کردند که حد و حساب نداشت و 7، 8 دست چرخید و قیمتش رسید به 500 هزار دلار. گفتند میشل از یک تیم ایرانی غیر از پرسپولیس پیشنهاد 500 هزار دلاری دارد اما خودش فهمید که این پیشنهاد اعتباری ندارد. من هم به او گفتم اینجا باشگاه ها سقف بودجه دارند و نمی توانند اینقدر پول بدهند. من به او گفتم برو روی پیشنهاد پرسپولیس فکر کن. متاسفانه برخی قیمت این بازیکن را بیخودی بالا بردند اما 350 هزار دلار ماکزیمم پولی خواهد بود که به او داده می شود.

پس در مذاکرات او با پرسپولیس در تهران سر جزییات صحبت می شود؟
بله، مذاکرات نهایی درباره جزییات است. مثلا مدت قرارداد. خود میشل دوست دارد دوساله قرارداد ببندد به علاوه چیزهای ریزی که می خواهد.
 

MARIA RED

عضو جدید
کاربر ممتاز
جنجال های مدیریتی در باشگاه پرسپولیس هر روز ابعاد تازه تری به خود می گیرد و مدیرعامل و هیات مدیره مدام علیه یکدیگر مصاحبه می کنند و حتی به علی دایی هم در هفته دوم لیگ اولتیماتوم داده شده است. این شرایط مطلوب هواداران پرسپولیس نیست و آنها دوست دارند وزارت ورزش به قول هایی که در مورد پرسپولیس داده بود عمل کند.

با محمد دادکان رئیس سابق فدراسیون فوتبال و فردی که یکی از گزینه های مدیرعاملی پرسپولیس بود گفت وگویی انجام دادیم که متن آن را می خوانیم.

مصاحبه های اعضای هیات مدیره و مدیرعامل پرسپولیس را در این چند روز اخیر خوانده اید؟ به نظر شما چه کسی مقصر است؟
بله، من این مصاحبه ها را در رسانه ها خوانده ام. نمی دانم تا چه زمانی قرار است مدیرعامل، هیات مدیره و سرمربی پرسپولیس را به جان هم بیندازیم. آنهایی که این نفرات را کنار هم چیدند و برای باشگاه پرسپولیس هیات مدیره و مدیرعامل انتخاب کردند باید جوابگو باشند. وزارت ورزش و معاونش باید اکنون پاسخگوی هواداران باشند. وزیر ورزش و معاون پارلمانی اش که برای پرسپولیس هیات مدیره و مدیرعامل انتخاب کرد چرا اکنون ساکت است و هیچ صحبتی نمی کند؟ من از علیرضا رحیمی تعجب می کنم. مدیرعامل با سابقه ای که سال ها در ورزش حضور داشته چرا او واقعیت ها را نمی گوید؟ چرا نمی گوید که او مدیرعامل منتخب هیات مدیره نیست و وزیر ورزش و معاونش بود که هیات مدیره و مدیرعامل را انتخاب کرد. آنها این نفرات را با هم به اتاق فرستادند و سپس گفتند که این اعضا هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه هستند.

یعنی معتقدید مدیرعامل از سوی هیات مدیره انتخاب نشده ؟
بله، مردم گول این مسائل را نخورند. 5 ماه پیش من مصاحبه کردم و گفتم پرسپولیس با یک بشکن می چرخد و می توان آن را اداره کرد. اداره یک تیم با 20 بازیکن کاری ندارد اما اکنون شاهد آن هستیم که همه به دنبال شُهرت هستند. هیات مدیره، مدیرعامل و سرمربی را به جان هم انداختند و اکنون هم ظاهرا به دنبال انتخاب هیات مدیره و مدیرعامل جدید هستند. چرا هیات مدیره و مدیرعامل علیه یکدیگر مصاحبه می کنند؟ چرا آنها واقعیت را نمی گویند؟ من نمی گویم که مشکل آنها با چه کسی است. در کجای دنیا انتخاب هیات مدیره و مدیرعامل این گونه انجام می شود؟ چرا با احساسات مردم بازی می کنند؟ چرا می خواهند همه کاسه کوزه ها را سر هیات مدیره، مدیرعامل و علی دایی بشکنند؟ وقتی هیات مدیره و مدیرعامل اینگونه انتخاب می شوند طبیعی است که به چالش کشیده می شود. وزیر ورزش و معاونش که آن روزها هر روز مصاحبه می کردند و می گفتند که برای پرسپولیس چنین و چنان کرده ایم حالا بیایند و پاسخ مردم و هواداران را بدهند.

به نظر شما راهکار منطقی این شرایط چیست؟
به نظر من مصاحبه کردن رحیمی یا هیات مدیره علیه یکدیگر و علی دایی هیچ دردی را درمان نمی کند. رحیمی به جای آنکه بگوید رئیس جمهور بیاید به پرسپولیس رسیدگی کند باید واقعیت را بگوید و بگوید رئیس جمهور بیاید و به درد وزارت ورزش برسد. این آشی است که وزارت ورزش برای پرسپولیس و استقلال پخته است. من مدتی پیش هم مصاحبه کردم و صراحتا گفتم پرسپولیس با این وضعیت به هفته پنجم نمی رسد، دیدید که پیش بینی ام درست از آب درآمد. هیات مدیره و مدیرعامل پرسپولیس بهتر است به جای مصاحبه علیه یکدیگر واقعیت ها را بگویند. با این شرایط مردم احساساتی می شوند و در ورزشگاه علیه مدیرعامل یا هیات مدیره هو و جنجال به پا خواهند کرد در حالی که آنها واقعیت ها را باید بدانند و نباید علیه مدیرعامل، سرمربی و هیات مدیره هجمه ای باشد. اگر هجمه و انتقادی است باید متوجه وزارت ورزش و معاونش باشد. مردم نباید گول بخورند. سال های زیادی است که با استقلال و پرسپولیس همین رفتار می شود. برای یک بار هم که شده آنها علیه یکدیگر مصاحبه نکنند و واقعیت ها را به مردم بگویند.با این شرایط یک ماه دیگر نوبت هیات مدیره استقلال است و کارشان به جنجال خواهد کشید.

شما گفته بودید که پرسپولیس را بدون دریافت پول دولتی اداره می کنید، البته به شرط پرداخت بدهی ها؟
بله، قسم می خورم می توان این باشگاه را بدون یک ریال کمک دولتی اداره کرد البته به شرط آنکه جنگ زرگری نباشد و همه برای موفقیت باشگاه تلاش کنند، نه آنکه افرادی که از فوتبال چیزی سر در نمی آورند بخواهند از آن سوءاستفاده و از پله های شهرتش استفاده کنند.
 

MARIA RED

عضو جدید
کاربر ممتاز
پرسپولیس نیوز : پزشک تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد: حمیدرضا علی عسگری دچار کشیدگی عضله همسترینگ شده است و تحت مراقبت پزشکی قرار دارد تا از تشدید این آسیب‌دیدگی جلوگیری شود. دکتر حقیقت در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس گفت: در تمرین بعدازظهر دوشنبه پس از آنکه حمیدرضا علی عسگری از ناحیه همسترینگ ابراز درد کرد، از ادامه کار جلوگیری شد و هماهنگی‌ها را انجام دادیم تا همان شب برای MRIاعزام شود. نتیجه تصویربرداری کشیدگی را نشان داد اما خوشبختانه پارگی نداشتیم. وی درباره زمان بازگشت این بازیکن به تمرینات ادامه داد: طبق تعاریف پزشکی بهبود این آسیب دو هفته به طول می‌انجامد ولی با همکاری خوبی که علی عسگری دارد، تا هفته آینده شرایط او را بررسی می‌کنیم تا در صورت آمادگی قبل از بازی با ملوان به تمرینات گروهی برگردد. به هر حال باید مراقب باشیم که این کشیدگی تشدید نشود و تشخیص به موقع به این مساله کمک کرده است.
 

A1300

عضو جدید
کاربر ممتاز
پیشکسوت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ باعث و بانیه همه بدبختیای تیم همین اشغالان که لطفا اسم پیشکسوت نذار رو اینا یه مشت نون به نرخ روز خور ....یه مشت امل بی کفایت

یه سردار رو داشتیم که همیشه اعتراض میکرد و حرف دل ما رو میزد که اونم گرفتن ازمون..خدا شاهده اگه بود یه جنگی میذاشت تو 90

یعنی هیچ کی از بچه های قدیم هنوز رو این تیم غیرت نداره؟
اگه اینطوریه که وای ب حالمون....
سردار عالی عمل کرد اما دست های پشت پرده نذاشتند بمونه.....

الان بعضی از اعضای هیئت رئیسه که فقط به خاطر استفاده از نام پرسپولیس اومدن،
بازیکن باغیرتم ک کم داریم،
پیشکسوتم ک نداریم،
دلسوزم ک نداریم،
تکلیف چیه؟

........................
مشکلات تیم کم بود جنگ داخلی بین اعضای هیئت رئیسه و جوی ک رسانه میده را دیگه چ کنیم؟
 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
سپاهان 3 - کیسه 1

چه کرد سپاهان دمش گرم ....جا داشت یه 3 -4 تا دیگه بزنه...قشنگ کیسه رو لوله کرد

به امید برد فردا.............قرمزته

 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
از غیرت بعضیا که مرغ پخته م خنده ش میگیره :))))))))
پولادی میگه من عاشق پرسپولیسم ولی میخوام شکایت کنم ازش .. این دیگه آخرش بود خخخخخ
 

MARIA RED

عضو جدید
کاربر ممتاز
پرسپولیس نیوز : سرمربی سابق پرسپولیس گفت: از شنیدن خبر مرگ مهدی نفر شوکه هستم و مرگ او را باور ندارم. علی پروین در واکنش به مرگ ناگهانی مهدی نفر؛ خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: از شنیدن این خبر شوکه هستم. از صبح که چنین خبری را شنیدم چندین بار گریه کردم و اصلا مرگ نفر را باور ندارم. من در رسانه‌ها با خبرنگاران محدودی در تماس هستم و یکی از آنها مهدی نفر بود.

وی ادامه داد: نفر همیشه امانتدار بود و هیچ‌وقت مطلبی ناصحیح از قول من که باعث جار و جنجال شود، منتشر نکرد. به او اعتماد کامل داشتم و این ضایعه بزرگ را به خانواده‌اش، اهالی رسانه و ورزش تسلیت می‌گویم. هر کاری از دستم بربیاید برای خانواده‌اش انجام می‌دهم.
همچنین مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس، درگذشت خبرنگار حوزه ورزش و پرسپولیس را به جامعه ورزش، اصحاب رسانه و خانواده آن مرحوم تسلیت گفت. علیرضا رحیمی مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در پیامی، درگذشت مجری و خبرنگار حرفه‌ای حوزه ورزش را که در پی سانحه رانندگی شب گذشته به دیار باقی شتافت را به جامعه ورزش کشور، اصحاب رسانه و خانواده آن مرحوم تسلیت گفته و از درگاه ایزد منان برای آن روانشاد علو درجات و برای بازماندگانش صبر و شکیبایی مسئلت نمود.
 

MARIA RED

عضو جدید
کاربر ممتاز
پرسپولیس نیوز : دقایقی پیش مهدی خواجه وند سخنگوی باشگاه پرسپولیس جذب بازیکن جوان آرسنال را منتفی اعلام کرد.
مهدی خواجه وند سخنگوی باشگاه پرسپولیس با اعلام خبر توافق نهایی سرخپوشان با اومانا مدافع تیم‌ملی‌ کاستاریکا در پاسخ به این سوال که باشگاه برای جذب بوآتنگ مدافع 21 ساله آرسنال چه برنامه ای دارد بیان کرد: با توجه به اینکه با اومانا به توافق رسیده ایم بعید است دیگر به دنبال جذب بوآتنگ باشیم. به هر حال با تلاش هایی که انجام گرفت توافق خوبی با اومانا داشتیم.
او در پایان در مورد اینکه حضور مدافع آرسنال در پرسپولیس به صورت صددرصد منتفی شده یا نه بیان کرد: شخصا بعید می‌ دانم که مذاکرات ادامه پیدا کند هر چند که باز هم منتظر نظر نهایی علی دایی خواهیم ماند. باشگاه پرسپولیس این آمادگی را دارد تا در صورت نیاز دایی با این بازیکن مذاکره کند.
 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
خب بردیم ....بالاخره اولین 3 امتیازو گرفتیم.....تبریک تبریک تبریک

نقطه ضعف زیاد بود از جمله اینکه:
هافبک طراح نداریم
خط حمله ضعیفه...نوروزی اصلا آماده نیست
ولـــــــــی دفاع خوب کار کرد که اومانا هم بیاد دیگه حله
دم نیلسون هم گرم
.
.
.
خدارو شکر
 

reza_memar

عضو جدید
کاربر ممتاز
این استقلالی ها چرا دارن میترکن؟؟!! بابا طبق پیش بینی که میشد سوراخ شدید توسط سپاهان
تازه 3 تا خوردن 3 تا دیگه نخوردن...اونم با این همه ستاره و کلی دکو پوز...دیگه بازیکن میلیاردی نبوده که نخرن!
به فروزان که سوراخ اسیاست باید گفت فعلا عقاب گل کوچیک های محلات بمون..هنوز خیلی مونده عقاب اسیایی که در انحصار پرسپولیسه بشی..قضیه شتر در خواب بیند...
 

Similar threads

بالا