کلوپ طرفداران پرسپولیس

darab64

عضو جدید
خوشم مياد 6 تايی نشدم... افتضاحيه
و خيلی سخته كه سقوط كنی تا دسته سه
اينا به كنار
اگه توی ده دقيقه از يه تيم ده نفره سه تا ميخوردم سر در باشگاه خودمو دار ميزدم

خدايا شكرت كه اينا رو به كسايی دادی كه پوستشون كلفته و روشون زياد
 

RAMTIN64

عضو جدید
ﺍﺯ ﻳﻪ ﺍﺳﺘﻘﻼﻟﻴﻪ می ﭘﺮﺳﻦ ﺩﺭﺩ ﻋﺸﻖ ﺑﺪﺗﺮﻩ ﻳﺎ ﺩﺭﺩ ﺩﻧﺪﻭﻥ
ﻣﻴﮕﻪ ﺗﺎﺣﺎﻻ ﺗﻮﺷﻬﺮﺍﻭﺭﺩ ﺷﺶ ﺗﺎ ﮔﻞ ﻧﺨﻮﺭﺩی ﺑﻔﻬﻤﻲ ﺩﺭﺩ ﭼﻴﻪ
ﭘﺮﺳﭙﻮﻟﻴﺴﻴﺎ ﭘﺮﭼﻤﺎ ﺑﺎﻻ
 

javad ta

عضو جدید
کاربر ممتاز

پرچم بالاسسسسسسسستتتتتتتتتتت
البته که بالاست..............:smile:
 

darab64

عضو جدید
گوش فلكو كر كردن اينقدر آسيا آسيا ميكنن، هر سال ميرن گند ميزنن و برميگردن. فردا هم يه سايت خيالی پيدا ميكنن ميگن ما رتبه 6 دنياييم.
شماره بازيكنشونو روی يه تيكه پارچه نوشتن گذاشتن يه گوشه ورزشگاه (بازيكن هم اصلا زيرميزي نداده) آخر بازی هم عليه همون بازيكن شعار "حيا كن رها كن" سر ميدن. خداوكيلی خانوادتا اعجوبه اند اين توهمي ها
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
دایی با لجبازی و استخاره و این بازیا انصاری فرد رو از پرسپولیس بیرون کرد الان بهترین بازیا رو برا تراکتورسازی میکنه و پرسپولیس مهاجم نوک نداره .
 

Checkmate

کاربر فعال تالار مهندسی شهرسازی ,
کاربر ممتاز
نمیدونم چه حکایتیه که هر تیمی که آبی میپوشه علاقه زیادی داره به 6 تایی شدن! دیشب هم شالکه 6 تایی شد تا اس دق لول یه همراه جدید اروپایی پیدا کنه. از فرداست که این سولاخا بیان بگن ما چون اروپایی هستیم 6 تا خوردیم!!
 

MARIA RED

عضو جدید
کاربر ممتاز
اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تدارکاتی تیم ملی از سوی کاروس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال بزرگسالان اعلام شد.

دروازه بانان:
رحمان احمدی سپاهان، دنیل داوری برانشوایگ، علیرضا حقیقی از اسپورتینگ کویلیا، سوشا مکانی از فولاد خوزستان، حامد لک از تراکتورسازی تبریز.

مدافعان:
حسین ماهینی از پرسپولیس، مهرداد بیت آشور از ونکوور، محسن بنگر از پرسپولیس، محمد خانزاده از ذوب آهن، پژمان منتظری از ام الصلال، احمد آل نعمه از نفت تهران، سیدجلال حسینی از پرسپولیس، امیرحسین صادقی از استقلال، احسان حاج صفی از سپاهان، مهرداد جماعتی از فولاد خوزستان، مهرداد پولادی از پرسپولیس، هاشم بیک زاده از استقلال.

خط میانی:
جواد نکونام از الکویت، رضا حقیقی از پرسپولیس، بختیار رحمانی از فولاد خوزستان، علی کریمی از سپاهان، آندرانیک تیموریان از استقلال، خسرو حیدری از استقلال، مجتبی جباری از الاهلی قطر، قاسم حدادی فر از ذوب آهن اصفهان.

خط حمله:
پیام صادقیان از پرسپولیس، اشکان دژاگه از فولام، مسعود شجاعی از لاس پالماس، یعقوب کریمی از سپاهان، علیرضا جهانبخش از نایخمن هلند ، محمدرضا خلعتبری از پرسپولیس، کریم انصاری فرد از تراکتورسازی تبریز، رضا قوچان نژاد از چارلتون و رضا نوروزی از نفت تهران.

ملی پوشان باید راس ساعت 16:30 روز پنجشنبه به کادر فنی تیم ملی در هتل آزادی معرفی کنند و از سوی دیگر با توجه به اینکه بازیکنان ملی پوش تیم های سپاهان و تراکتورسازی تبریز در دیدار خارج از خانه تیم هایشان در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته اند، باید روز جمعه نهم اسفند ماه خود را راس ساعت 16:30 به کادر فنی معرفی کنند.

بازیکنان تیم ملی به منظور حضور در دیدار کویت و گینه به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

علی کریمی بازیکن تیم سپاهان و مهرداد جماعتی، رضا نوروزی و آل نعمه جزو نفرات جدیدی هستند که کی روش برای اردوی بازی با کویت از این بازیکن دعوت به عمل آورده است.
 

MARIA RED

عضو جدید
کاربر ممتاز
پرسپولیس نیوز : سرپرست باشگاه پرسپولیس شانس این تیم را برای قهرمانی در رقابتهای لیگ برتر باشگاه‌های کشور بالای 70 درصد دانست. وی همچنین اعلام کرد از میزان دقیق بدهی‌های پرسپولیس اطلاعی ندارد. علی پروین در حاشیه برگزاری دیدار پیشکسوتان پرسپولیس و تیم رسانه ورزش، در جمع خبرنگاران در مورد شانس قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر، ضمن بیان مطلب فوق گفت: فکر می‌کنم پرسپولیس 70 تا 80 درصد شانس قهرمانی در لیگ را دارد و کادرفنی و بازیکنان باید تلاش مضاعفی انجام دهند تا به این موفقیت بزرگ دست یابیم.

وی در مورد اینکه میزبان بدهی‌های پرسپولیس مشخص شد، اظهار کرد: از میزان دقیق بدهی‌های پرسپولیس اطلاعی ندارم.

در ادامه خبرنگاری از سرپرست باشگاه پرسپولیس پرسید "آیا این موضوع درست است بدهی‌های استقلال بیشتر از پرسپولیس است؟"، که وی از خبرنگار پرسید: از کجا چنین موضوعی را می‌دانید که خبرنگار گفت: این مساله اعلام شده است. پروین هم در خصوص تنها به گفتن جمله "من در جریان نیستم"، بسنده کرد.

سوال بعدی در مورد حاشیه‌های ایجاد شده برای سعید شیرینی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس بود که علی پروین گفت که در این خصوص فعلا صحبتی نمی‌کند.

وی در مورد بهترین گلی که در دوران بازیگری‌اش به ثمر رسانده‌، اینگونه واکنش نشان داد: بهترین گلم را به تیم ملی کویت زدم، گلی که باعث قهرمانی ایران در آسیا شد. ضمن اینکه یک گل زیبا هم به تیم هما زدم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص بهترین گلی که پرسپولیس در این فصل به ثمر رساند هم گفت: گلی که توسط محمدرضا خلعتبری و روی پاس پیام صادقیان در بازی با ملوان به ثمر رسید، زیباترین و بهترین گل پرسپولیس در این فصل بود.
 

MARIA RED

عضو جدید
کاربر ممتاز
جواد منافی مربی تیم فوتبال پرسپولیس به نمایندگی از علی دایی امروز به مازندران رفت و امکانات ورزشی محل تمرین پرسپولیسی ها در این استان را مورد بررسی قرار داد.

از همین رو منافی ابتدا از 4 هتل بازدید کرد که یکی از این هتل ها متعلق به وزارت کشور بود اما از لحاظ گرمایشی دچار مشکلاتی بود. به همین دلیل مورد رضایت مربی پرسپولیس قرار نگرفت. اما در نهایت پس از بررسی 4 هتل بالاخره منافی یک هتل را که در مسیر ساری و قائمشهر را مورد تایید قرار داد.

مربی پرسپولیس همچنین از چمن مصنوعی قائمشهر نیز دیداری داشت و با توجه به اینکه بازی با داماش در چمن مصنوعی عضدی رشت است اعلام کرد که این زمین تمرین چمن مصنوعی نیز برای قرمزپوشان مناسب است اما موضوع اصلی بررسی زمین تمرین قرمزپوشان چمن طبیعی بود که به همین دلیل منافی بازدیدی از ورزشگاه 15 هزار نفری شهدای ساری داشت که اکثر مسابقات لیگ دو و سه مازندران در آنجا برگزار می شود.

به پرسپولیسی ها اعلام شده از این زمین بهتر برای تمرین قرمزپوشان با توجه به آب و هوای مازندران پیدا نمی شود که به احتمال فراوان این زمین هم مورد تأیید است.

منافی ضمن تأیید خبرهای فوق، گفت: ما امیدواریم که بتوانیم با توجه به خواسته های دایی تمرینات خوب خودمان را در مازندران دنبال کنیم تا برای بازی حساس مقابل داماش آماده شویم. امکانات خوب است همکاری های لازم انجام شده و انشاءالله شاهد یک اردوی مناسب باشیم. البته باز هم باید ورزشگاه 15 هزار نفری شهدای ساری که تازه بهره برداری شده را مورد بررسی دقیق تر قرار دهیم تا خیال مان راحت تر باشد اما چمن مصنوعی که در قائمشهر از آن بازدید کردیم مانند زمین عضدی است و مشکل خاصی ندارد.

بنا بر اعلام کادرفنی پرسپولیس در اردوی شمال 6 بازیکن از تیم امید نیز حضور خواهند داشت تا با تمرین کردن در کنار بازیکنان با تجربه برای آینده آماده تر شوند.

تمرینات تیم پرسپولیس پس از 4 روز استراحت از فردا ساعت 11:30 در تهران پیگیری می شود.
 

MARIA RED

عضو جدید
کاربر ممتاز
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس: حضور تیم پرسپولیس در اردوی مازندران و سفر به ارمنستان با هماهنگی بین باشگاه و کادر فنی انجام می شود و هیچ مشکلی از این بابت وجود ندارد.

علی پروین در این گفتگو افزود: کادر فنی برنامه ریزی هایی داشته تا در تعطیلات لیگ تیم در شرایط خوبی قرار داشته باشد. یک دعوتنامه ای از سوی باشگاه ارمنستانی دریافت شده و کادر فنی این موضوع را با آقای منتقمی قائم مقام باشگاه در میان گذاشته اند و همچنین برای حضور پرسپولیس در تورنمنت چهارجانبه سرداران شهید استان مازندران تمام هماهنگی ها بین باشگاه و کادر فنی وجود داشته و آقای منتقمی در این باره با آقای دایی صحبت کرده اند و ما نیز اعلام کردیم در صورتی که آقای دایی تشخیص دهند این اردوها انجام می شود و باید بگوییم بر اساس دعوتنامه ها این بازی و اردوها هزینه ای برای باشگاه ندارد و اگر کمکی هم لازم باشد ما کاملا انجام می دهیم و هیچ مشکلی وجود نداشته است.

پروین در ادامه گفت: اتفاقا از کادر فنی و آقای دایی ممنون هم هستیم که پیگیری های لازم را انجام داده اند و کاملا حرفه ای موضوعات را با باشگاه در میان گذاشته اند و هرگز این گونه نبوده که بین باشگاه و کادر فنی برای این بازی ها و اردوها هماهنگی های لازم وجود نداشته باشد.

پروین در پایان گفت: تمام تلاش ما این است آنچه کادر فنی می خواهد را فراهم کنیم. به هر حال مشکلات زیادی وجود دارد و ما تلاش می کنیم تا کاری که از دستمان برمی آید را انجام دهیم. بنده چند روز پیش گفتم که برای قهرمان شدن پرسپولیس همه باید همدل و متحد باشیم از کادر فنی و بازیکنان گرفته تا کادر مدیریتی باشگاه ، هواداران و پیشکسوتان همه باید دست به دست هم دهیم تا به تیم کمک کنیم و برای قهرمانی پرسپولیس. هرکس به طریقی می تواند به تیم کمک کند و ما امیدواریم که بتوانیم مشکلات تیم را حل کنیم و کادر فنی برای اردوها و بازی ها هرآنچه بخواهد فراهم می کنیم و این وظیفه ماست. از تلاش های کادر فنی برای این اردوها نیز تشکر می کنیم و باید بگوییم همه این مسائل با هماهنگی انجام شده و آقای منتقمی با آقای دایی در تماس بوده اند و موضوعات را با ما در میان گذاشته اند. باشگاه برای کسب اجازه و مجوز از شورای برون مرزی اقدام می کند و وقتی کادر فنی تشخیص دهد که چه اردو و چه بازی هایی مناسب است باشگاه موافقت خود را اعلام کرده و اگر کاری لازم باشد انجام می دهیم.
 

MARIA RED

عضو جدید
کاربر ممتاز
پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم پرسپولیس گفت:به زودی به تمرین بازمی گردم.
سید مهدی سید صالحی درباره آسیب دیدگی خود عنوان کرد:یک مصدومیت جزیی برایم پیش آمد که به التهاب عضله منجر شد.به همین دلیل طبق نظر پزشکان پرسپولیس باید فعلا به صورت جداگانه تمرین کنم.

وی افزود:مشکل خاصی ندارم و فکر می کنم به زودی به تمرین بازمی گردم.امیدوارم در سه مسابقه باقیمانده تا پایان فصل مهره موثری برای پرسپولیس باشم و دل هواداران را شاد کنیم.
 

MARIA RED

عضو جدید
کاربر ممتاز
پرسپولیس نیوز : تمرین امروز پرسپولیس در شرایطی برگزار شد که مهاجم قرمزپوشان به دلیل مصدومیت تنها یخ‌درمانی کرد. تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس در نوبت بعدازظهر از ساعت 15 و 20 دقیقه امروز در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد.

در این تمرین بازیکنان پرسپولیس به مرور آخرین کارهای تاکتیکی و فوتبال دست‌گرمی پرداختند.
* بازیکنان پرسپولیس امروز پس از گرم کردن، انجام حرکات کششی و پاسکاری‌های بلند و کوتاه با 4 دروازه کوچک مشغول به بازی فوتبال شدند که در این بخش علی دایی نظارت کاملی داشت و از بازیکنانش می‌خواست تا دقت کافی را داشته باشند.

*کریم باقری مربی سرخ‌پوشان در تمرین امروز حضور نداشت و قرار است از شنبه در تمرین پرسپولیس حاضر شود.

*سیدمهدی سیدصالحی مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل مصدومیت تنها یخ‌درمانی کرد.

*امید عالیشاه تمرینات ویژه بدن‌سازی را در دستور کار خود قرار داد.

*دهنوی، مسلمان و کفشگری اختصاصی دور زمین دویدند البته کفشگری تمرینات بیشتری را انجام داد.

*همچنین یک دوربین تلویزیونی در تمرین امروز به دنبال گلزنان پرسپولیس در لیگ برتر بود و دقایقی با علی دایی در مورد شیرین‌ترین گل‌هایش در زمان دوران فوتبالی‌اش گفت‌وگو کرد.

*بهزاد غلامپور تمرینات ویژه‌ای را برای دروازه‌بان‌ها با توپ‌ تنیس و راکت تنیس در نظر گرفته بود.

*در تمرین امروز بازیکنان ملی‌پوش غایب بودند و نیلسون هم قرار است از شنبه به جمع قرمزپوشان اضافه شوند.
* حدود 50 هوادار در تمرین امروز حضور داشتند و عملکرد سرخپوشان را از نزدیک تماشا کردند. * محمد دایی که در تمرین روز گذشته غایب بود امروز به جمع کادر فنی اضافه شد.

* بهزاد غلامپور برای دروازه‌بان‌های پرسپولیس تمرین‌های ویژه‌ای را در نظر گرفته بود. غلامپور به وسیله راکت و توپ تنیس به سمت دروازه‌ها ضربه می‌زد و از سنگربانان تیمش می‌خواست ضربات او را مهار کنند.

* علی دایی در تمرین امروز حضور پررنگی داشت و در تمام دقایق تمرین عملکرد شاگردانش را زیرنظر گرفته بود.

* پس از اینکه روز گذشته در یکی از روزنامه‌های ورزشی نقل قولی از محمد مایلی‌کهن مبنی بر اینکه علی دایی با یکی از مأموران حراست ورزشگاه درفشی‌فر درگیری فیزیکی داشته و او را کتک زده است، منتشر شد امروز کارمندان این مجموعه بیانیه‌ای را صادر کردند.

در این بیانیه آمده است: احتراماً به این وسیله به اطلاع کلیه خبرگزاری‌ها و رسانه‌های جمعی کشور می‌رساند اظهارات آقای مایلی‌کهن در خصوص درگیری فیزیکی و ضرب و شتم نیروهای این ورزشگاه توسط علی دایی کذب است و مصاحبه‌های نامبرده را در این خصوص نادرست می‌دانیم. تمام تلاش ما این است که پرسپولیس با سرمربی خود به موفقیت برسد.
 

MARIA RED

عضو جدید
کاربر ممتاز
پرسپولیس نیوز : مربی تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد ۳ بازیکن دیگر از این تیم شرایط حضور در اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان را داشته‌اند. جواد منافی در خصوص دعوت از 7 بازیکن پرسپولیس به اردوی تیم ملی گفت: دعوت تعداد زیادی از بازیکنان پرسپولیس به اردوی تیم ملی باعث خوشحالی ما شد و نشان داد آنها شایستگی زیادی داشته‌اند. البته کی‌روش می توانست بازیکنان بیشتری را از پرسپولیس به تیم ملی دعوت کند.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه افزود: 3 بازیکن دیگر پرسپولیس نظیر محمد نوری، امید عالیشاه و محسن مسلمان بازیکنانی بودند که سرمربی تیم ملی می‌توانست آنها را به اردو دعوت کند اما به هر حال تصمیم‌گیرنده اصلی برای دعوت از بازیکنان فقط سرمربی تیم ملی است و ما هم به نظر کی‌روش احترام می‌گذاریم.

منافی با مفید دانستن بازی با تیم‌های ملی کویت و گینه تاکید کرد: برگزاری 2 بازی رسمی و تدارکاتی با تیم‌های کویت و گینه مسلماً برای آماده‌سازی تیم ملی مفید خواهد بود، خصوصاً گینه که به لحاظ فوتبالی و بدنی در شرایط خوبی قرار دارد و حتماً می‌تواند کی‌روش را به داشته‌های خوبی برای محک تیم ملی ایران برابر یک تیم آفریقایی برساند. تیم ملی ایران در جام جهانی برزیل با 3 تیم با 3 سبک کاملاً متفاوت روبرو خواهد شد و حتماً بازی با تیمی مانند گینه، برای تیم کی‌روش محک خوبی است تا توانایی‌های تیمش را جهت بازی با نیجریه بسنجد.

وی در خاتمه تصریح کرد:‌ پرسپولیس مانند دیگر تیم‌های مدعی قهرمانی درگیر بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا نیست اما ما سعی می‌کنیم این خلاء را با برگزاری اردو و بازی‌های دوستانه پر کنیم. از سوی دیگر بازی‌های پیش رو مقابل کویت و گینه فرصت مناسبی برای بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس خواهد بود که خود را در شرایط مسابقه نگه دارند.
 

MARIA RED

عضو جدید
کاربر ممتاز
پرسپولیس نیوز : تیم‌های فوتبال پیشکسوتان پرسپولیس و رسانه ورزش در دیداری دوستانه برای پاسداشت کامیار سعادت در زمین دانشگاه شهید بهشتی به تساوی رضایت دادند. با همت روابط عمومی باشگاه پرسپولیس ظهر امروز دو تیم فوتبال پیشکسوتان پرسپولیس و رسانه ورزش در زمین چمن دانشگاه شهید بهشتی به مصاف هم رفتند. تیم‌ فوتبال پیشکسوتان پرسپولیس با چهره‌هایی مانند سلطانی، عرب‌شاهی، یوسفی، عبدی، فنونی‌زاده و دیگر بزرگان سابق قرمز‌پوش از ساعت 12 امروز در دانشگاه شهید بهشتی به بهانه سلامتی برای کامیار سعادت عکاسی که به دلیل بیماری روی تخت بیمارستان با سرطان دست و پنجه نرم می‌کند به مصاف تیم رسانه ورزش متشکل از خبرنگاران، عکاسان، گزارشگران تلویزیونی و ورزشی رفت.

در این دیدار دو تیم در پایان با تساوی یک بر یک به کار خود را پایان دادند. گل تیم رسانه ورزش از روی نقطه پنالتی توسط عادل فردوسی‌پور و گل پیشکسوتان پرسپولیس نیز از روی نقطه پنالتی توسط جواد حسن‌زاده به ثمر رسید.

مهمان ویژه بازی امروز علی پروین مدیر‌عامل باشگاه پرسپولیس بود.
در این دیدار که برای تقدیر و تجلیل از زحمات چندین ساله کامیار سعادت عکاس باشگاه پرسپولیس برگزار شد علی پروین مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نیز حضور یافت و ضمن خوش و بش با اعضای دو تیم بازی را از نزدیک تماشا کرد.

کامیار سعادت که به علت بیماری در بیمارستان بستری است نتوانست برای تماشای بازی به محل برگزاری مسابقه بیاید.

علی پروین قبل از شروع بازی با پیشکسوتان پرسپولیس و شاگردان قدیمی اش دیدار و گفتگو کرد و به اعضای تیم فوتبال رسانه ورزش(منتخب خبرنگاران و سردبیران، عکاسان و گزارشگران رسانه های ورزشی) نیز خیرمقدم گفت و تشکیل تیم رسانه ورزش را اتفاق مثبتی دانست و ابراز امیدواری کرد این تیم که از تشکیلات و نظم خاصی برخوردار شده بتواند با برگزاری بازی های نمادین نقش خود در موضوعات فرهنگی فوتبال ایفا نماید.

علی پروین دقایقی با عادل فردوسی پور و قاسم سیانکی به گفتگو پرداخت و به سوالات خبرنگاران نیز درباره برگزاری این بازی و مسائل مرتبط با باشگاه و تیم پرسپولیس پاسخ داد.


پروین قبل از شروع این بازی با عادل فردوسی‌پور و خبرنگاران دقایقی به خوش و بش نیز پرداخت. او در صحبتی جالب به فردوسی‌پور گفت: امروز آمده‌ام تا اگر گل‌ نزنی تو را به باد انتقاد بگیرم همانطور که تو همه را به باد انتقاد می‌گیری. فردوسی‌پور نیز قبل از بازی به او قول داد که دروازه پیشکسوتان پرسپولیس را باز خواهد کرد که این اتفاق هم افتاد.

همچنین در حاشیه بازی امروز بازیکنان و کادر فنی دو تیم تماس‌هایی را با کامیار سعادت عکاس خوب سابق ورزشی کشورمان داشتند و برای وی بر روی تخت بیمارستان آرزوی سلامتی کردند.
 

Similar threads

بالا