کلوپ طرفداران پرسپولیس

elnaz0020

عضو جدید
کاربر ممتاز

ایول .;)شیش تایی ها جهانی شدن
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
دوست عزیز حقیقی بهترین هافبک دغاعی حال حاضر ایرانه ..این خبرها رو هم باور نکن اینا همش شایعاتیه که بعضی زردنامه های جیره گیر مینویسن تا حاشیه های پرسپولیسو زیاد کنن ....
اگه درست بود فارس و ایسنا میزدن نه اوج نیوز و جام نیوز ..
امیدوارم بیاد و مشکل تیممون رو حل کنه ..

دوست خوبم . من هم امیدوارم بیاد ومشکل رو حل کنه. ولی بعید می دونم بتونه با حاشیه ها کنار بیاد
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
[h=2]رویانیان: امیدوارم کریمی و بنگر, بهترین رتبه را کسب کنند/ برای جذب حقیقی, مشکلی نداریم[/h]
مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: انتخاب علی کریمی و محسن بنگر در جمع پنج نامزد نهایی مرد سال فوتبال آسیا را به جامعه فوتبال، این دو بازیکن و هواداران پرسپولیس تبریک می گویم و امیدوارم آنها بهترین رتبه را کسب کنند.
محمد رویانیان افزود: انتخاب علی کریمی و محسن بنگر از سوی AFC اتفاق خوشحال کننده ای است و امیدوارم آنها در نهایت از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان نفرات برتر مرد سال آسیا انتخاب شوند. این دو بازیکن در فصل گذشته زحمت کشیدند و شایستگی قرار گرفتن در جمع پنج نامزد نهایی مرد سال فوتبال آسیا را داشته اند.

رویانیان تصریح کرد: علی کریمی انصافا یکی از برترین های فوتبال ما بوده و هست و سال های موفقی داشته و محسن بنگر نیز بازیکن توانمند و با غیرتی است که فصل گذشته در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا خوش درخشیده و AFC با این معیارها آنها را انتخاب کرده است. محسن بنگر سه سال است نامزد کسب این عنوان می شود و امیدوارم بار دیگر به تیم ملی دعوت شود.

مدیر عامل پرسپولیس افزود: من آرزو دارم کریمی و بنگر عناوین برتر را به خود اختصاص داده و در انتخاب نهایی AFC رتبه ای کسب کنند که موجبات خوشحالی هر چه بیشتر هواداران پرسپولیس فراهم شده و افتخاری دیگر از سوی پرسپولیس به جامعه فوتبال هدیه داده شود. در گذشته نیز علی دایی، مهدی مهدوی کیا، علی کریمی و خداداد عزیزی به عنوان مرد سال فوتبال آسیا انتخاب شده اند که همگی جزو خانواده بزرگ پرسپولیس بوده اند.

رویانیان درباره مذاکرات خود با باشگاه فجر سپاسی برای جذب رضا حقیقی گفت: با مدیر عامل محترم باشگاه فجر سپاسی توافقات بسیار خوبی داشته ایم و با آقای یاوری سرمربی این تیم نیز صحبت کرده و مشکلی برای جذب این بازیکن نداریم. انشاءا... مذاکرات نهایی را انجام می دهیم، با این وجود بنده باز هم با مدیر عامل و سرمربی فجر سپاسی در ارتباط خواهم بود تا در سایه تعامل این بازیکن را جذب کنیم.

رویانیان در ادامه گفت: درباره رضا حقیقی و مصدومیتش شایعاتی منتشر می شود که صحت ندارد و امیدوارم از چنین شایعاتی اجتناب شود. حقیقی بازیکن توانمندی است که کار مداوایش به خوبی انجام می شود و مصدومیت او چیز حادی نیست.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که با توجه به اظهار نظر مربی تیم گهر درود مبنی بر اینکه باشگاه پرسپولیس اگر علیرضا واحدی نیکبخت را می خواهد، قاضی و انصاری فرد را به ما بدهد، گفت: اگر مسئولان محترم باشگاه گهر چنین خواسته ای دارند این انتقال منتفی خواهد شد و ما در صورتی که نیکبخت با باشگاهی قرارداد نداشته باشد برای جذب او اقدام خواهیم کرد.

همچنین باید بگویم به ما گزارش شده بود که نیکبخت در حال حاضر با باشگاهی قرارداد نداشته و بازیکن آزاد است اما ظاهرا قضیه اینگونه نبوده است. به هر حال اگر مسئولان گهر خواهان دو بازیکن پرسپولیس هستند باید این ماجرا را برای نیم فصل منتفی بدانیم و اگر مذاکرات خوب پیش برود، برای فصل بعد می توانیم نیکبخت را جذب کنیم.
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
[h=1]پرسپولیس رویای بچگی‌ام بود[/h]
هافبک فجر سپاسی که در آستانه انتقال به پرسپولیس است می‌گوید می‌خواهد پس از پیوستن به این تیم به فوتبال اروپا برسد.

رضا حقیقی در گفت‌گو با ایسنا، درباره پیوستن به پرسپولیس، شرایط فعلی آمادگی خود و اهدافش پس از پیوستن به جمع سرخپوشان صحبت کرد.

*بالاخره پرسپولیسی شدی.

بله همه صحبت‌ها را انجام داده‌ایم. مسوولان فجر رضایت داده‌اند و مشکلی از این بابت وجود ندارد. شب گذشته هم جلسه کوچکی بین من، رویانیان و ژوزه برگزار شد و با هم صحبت کردیم. اگر مشکل خاصی پیش نیاید تا امشب یا فردا صبح قراردادم را امضا می‌کنم.

* پس دیگر به سرنوشت آپیا و کارنی مواجه نمی‌شوی!

نه خدا نکند. اساسا اعتقاد دارم که خود مربی باید یک بازیکن را بخواهد. چرا که برای حضور بازیکن در هر بازی این مربی است که تصمیم می‌گیرد. من توقع ندارم که در پرسپولیس فیکس باشم یا در قراردادم این را قید نمی‌کنم که حتما باید بازیکن فیکس تیم باشم. من به پرسپولیس می‌آیم که حقم را بگیرم.

* البته مثل اینکه در ابتدای فصل هم از پرسپولیس پیشنهاد داشتی.

بله اما در آن زمان خودم نمی‌توانستم تصمیم بگیرم. باشگاه فجر اجازه جدایی نمی‌داد و جعفری مدیرعامل باشگاه می‌گفت، اگر یک میلیارد هم بدهند رضایت‌نامه‌ات را نمی‌دهیم.

* این بار هم مسوولان فجر به سختی رضایت دادند.

حرف جعفری این بود که با رفتن تو داریم خودکشی می‌کنیم. اما وضع مالی‌مان خوب نیست و چاره‌ای جز این کار نداریم.

* نظر یاوری چه بود؟

من با یاوری صحبت کردم. او انسان بزرگی است و فوتبال خود را مدیون او هستم. یاوری به من گفت تو ستون تیم ما هستی اما بحث مالی دست باشگاه را بسته بود و دیگر تا اندازه‌ای می‌توانستند با این وضعیت بازیکنان را راضی نگه دارند.

* حالا واقعا پرسپولیس را دوست داشتی؟

بله من وقتی برای اولین بار به تیم ملی دعوت شدم، در مصاحبه بحث به پرسپولیس و استقلال رسید و من همانجا هم گفتم که از بچگی پرسپولیسی بوده‌ام. حتی بعضی‌ها به من خرده گرفتند و گفتند نباید اینقدر زود علاقه‌ات را فاش می‌کردی شاید بعدها از استقلال پیشنهاد داشته باشی! اما الان واقعا خوشحالم که به پرسپولیس آمدم و به رویای بچگی‌ام رسیدم.

* بعد از پرسپولیس می‌خواهی به کجا برسی؟

من تمام هدفم این است که به فوتبال اروپا بروم. من ابتدای فصل از استقلال هم پیشنهاد داشتم. حتی در اواسط این فصل از بروندبی دانمارک هم به من پیشنهاد دادند. امیدوارم در پرسپولیس بهترین بازی‌هایم را انجام دهم و به اهداف بعدی خود برسم.

* موضوع آسیب‌ دیدگی‌ات چه بود؟ از چه زمانی می‌توانی برای پرسپولیس بازی کنی؟

من همین الان هم می‌توانم کار با توپ را آغاز کنم. 5 هفته مصدومیت داشتم اما نمی‌خواهم عجله کنم. با تشخیص پزشکان پیش می‌روم تا مجددا دچار آسیب دیدگی نشوم.
 

tifoosi6atishe

عضو جدید
کاربر ممتاز
میگم هان این کیسه چقدر خوش شانسه

به نظرتون عدالت خدا تو بازیای کیسه برقراره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اگه خر اینقد شانس داشت الان سلطان جنگل بود
 

tifoosi6atishe

عضو جدید
کاربر ممتاز
کوری چشم تنگ نظران ز دل حریص/ ذکر حسین(ع)بود نگهدار پرسپولیس/

این شعر نیک که نکو همچو نیکدل است/ فخر است.از برای هوادار پرسپولیس/

هست نوکری کوی حسین(ع) افتخار ما/ این عشق واقعی بود بعد.پرسپولیس/

دانی دلیل قرمزی رنگ تیم ما؟/همرنگ پرچم ارباب شده سرخ.پرسپولیس/

آهن اگر که ذوب شود سرخ می شود/بی شک ذوب آهن هم شود ذوب
پرسپولیس/

ای سرخ دلان همگی متحد شوید
/ مردانه وار بایستیم همه. پشت پرسپولیس/

جوئیم مدد ز حسین(ع) و به لطف حق/ هست قهرمانی تو لیگ. حق پرسپولیس/

سردار هست رئیس و ما مونس و انیس
/ ذکر حسین بود نگه دار پرسپولیس


به امید برد پرگل ....و ذغال شدن روی بعضیا

امروز به این تعداد امیدوارم گل بزنیم
:gol::gol::gol::gol::gol::gol:
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
تیممو تیممو تیممو تیممو تیمم ....

خوب بودیم واقعا .. بازی خوبی کردیم و موقعیت گلای زیادی داشتیم انصافا کمترین حقمون برد با اختلاف یه گل بود ..
خدارو شکر...گلرشون اینقد وقت تلف کرد که رو اعصاب بود ..
یاد دربی 74 افتادم و گل سومو به همون شکل اون موقع جیغ زدم...البته پنالتی رو نباید از دست میدادیم ..:razz:
از این همه موقعیت گل باید بیشتر گل میزدیم ..
هنوز اون تیمی نشدیم که میخوام ....به امید روزای بهتر .
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
اظهارنظر پرسپوليسي ها پس از برد ذوب آهن


* مهدوی‌کیا: پنالتی را بد زدم
مهدی مهدوی‌کیا پس از پیروزی 3 بر 2 پرسپولیس برابر ذوب‌آهن عنوان کرد: «ما در ابتدا غافلگیر شدیم اما در ادامه به خود آمدیم و توانستیم به یک پیروزی شیرین دست یابیم.»

وی در مورد اخراج دو بازیکن ذوب آهن گفت: «این موضوع را باید از داور بپرسید. همه فکر می‌کنند پیروزی برابر تیم 9نفره راحت است اما در اصل این موضوع خیلی دشوار است، زیرا تیمی که 9نفره شده دفاعی بازی می‌کند و در زمین خود جمع می‌شود.»

کاپیتان پرسپولیس ادامه داد: «زمانی که توپ هایمان به گل تبدیل نمی‌شد، کمی عصبی شدیم اما خوشحالم که توانستیم در دقایق پایانی کار را تمام کنیم و به یک پیروزی شیرین دست یابیم.»

مهدوی‌کیا درباره پنالتی که از دست داد تصریح کرد: «دروازه‌بان ذوب‌آهن به خوبی دست مرا خواند و توانست پنالتی را بگیرد، البته من هم کمی پنالتی را بد زدم و می‌توانستم با زدن ضربه‌ای بهتر توپ را به گل تبدیل کنم.»

وی درباره اینکه بهتر نیست یک هفته پنالتی بزند و یک هفته پنالتی نزد، یادآور شد: «در مورد این موضوع هم فکر می‌کنم که ببینم چه اتفاقی می‌افتد اما به هر حال مهم این بود که توانستیم به پیروزی دست یابیم.»

کاپیتان پرسپولیس افزود: «جایگاهمان در جدول بهتر شد اما هنوز خیلی خوب نشده است و باید بیشتر تلاش کنیم.»

وی درباره ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: «ذوب‌آهن تیم بسیار خوبی است و نشان داد که در این دیدار از بازیکنان با انگیزه‌ای برخوردار است. آرزوی موفقیت برای این تیم دارم.»

* بنگر: امیدوارم آقایان دست از حسادت بردارند
محسن بنگر اظهار داشت: «در 2 صحنه که بازیکنان پرسپولیس با دروازه بان تک به تک شده بودند اخراج نماینده اصفهان کاملا درست بود. اگر ما هم چنین اشتباهی را مرتکب می شدیم اخراج می‌شدیم. خدا را شکر را که توانستیم به پیروزی دست یابیم. اگر ضربه پنالتی مهدوی کیا به گل تبدیل می‌شد با اختلاف می‌توانستیم به برتری برسیم.»

مدافع پرسپولیس خاطرنشان کرد: «بعد از اینکه تیم ذوب آهن 9 نفره شد موقعیت‌های زیادی را روی دروازه این تیم خلق کردیم اما توپ‌های‌مان به گل تبدیل نشد. از تمام هواداران سپاسگزارم که 96 دقیقه ما را حمایت کردند و این پیروزی کمترین مزد برای آنها بود. این برد مبارک هواداران باشد.»

بنگر در پاسخ به این سؤال که آیا در این فصل 2 پیروزی متوالی داشته‌اند یادآور شد: «نمی‌دانم مهم این است که در این دیدار به برتری دست یافتیم و 3 امتیاز شیرین کسب کردیم.»

وی خاطرنشان کرد: «انتخاب من به عنوان یکی از 5 بازیکن آسیا به خیلی‌ها برخورد. بعضی‌ها دوست داشتند بازیکنان خودشان در این لیست قرار داشته باشد، هر کسی بازیکنان خود را دارد از این رفتار متعجب شدم اما برایم یک افتخار است که به این عنوان نائل شدم. امیدوارم این آقایان دست از حسادت خود بردارند زیرا به جایی نخواهند رسید.»

* انصاری‌فرد: پیروزی در دقیقه ۹۶ شیرینی خاصی دارد
کریم انصاری‌فرد در پاسخ به این سؤال که در این دیدار خوب بازی نکرده، عنوان کرد: «مثل اینکه شما این بازی را ندیدید.»

مهاجم پرسپولیس در مورد داوری حرفی نزد و با اشاره به تیم خوب ذوب‌آهن عنوان کرد: «ذوب آهن مربی و بازیکنان خوبی دارد و برابر تیم خوبی توانستیم به پیروزی شیرین دست‌یابیم، بردن در دقیقه 96 شیرینی خاص خود را دارد. ما توانستیم با حمایت هواداران و تمرکز بازیکنان به یک پیروزی شیرین دست یابیم.»

وی افزود: «تیمی که 9 نفره می‌شود بازی کردن برابر آن بسیار سخت می‌شود زیرا این تیم فشرده بازی می‌کند و گل زدن به آن سخت است. به هر حال این پیروزی را به تمام بازیکنان تبریک می‌گویم.»

* حسینی: پیروزی مقابل تیم 9 نفره دشوارتر است
سید جلال حسینی عنوان کرد: «کسانی که فوتبال را متوجه می‌شوند می‌دانند که پیروزی برابر تیم 9نفره دشوارتر است. تیمی که دو بازیکن اخراجی دارد فشرده‌تر بازی می‌کند و گل زدن به آن تیم سخت است.»

وی ادامه داد: «ما در این بازی 90 دقیقه تلاش کردیم و توانستیم بازی باخته را با پیروزی عوض کنیم. توانستیم با این پیروزی در جدول صعود کنیم و امیدوارم این روند در ادامه نیز وجود داشته باشد.»

* ماهینی: دست‌بردار نیستیم تا به بالای جدول برسیم
حسین ماهینی مدافع پرسپولیس نیز پس از این پیروزی گفت: «ما روی دو غافلگیری گل خوردیم و در ابتدا ذوب‌‌‌آهن را دستکم گرفته بودیم، خوشحالم که شرمنده هواداران نشدیم.»

وی ادامه داد: «ذوب‌آهن تیم خوبی است و نمی‌دانم چه بلایی سر این تیم آمده است. مطمئن باشید ما دست‌بردار نخواهیم بود تا به رده‌های بالای جدول برسیم.»

* رضایی: کاش ذوب آهن 9 نفره نمی‌شد
غلامرضا رضایی گفت: «در ابتدای مسابقه غافلگیر شدیم و روی 2 ضربه عجیب گل خوردیم اما با انگیزه بودیم و برگشتیم. حملات زیادی انجام دادیم و موقعیت‌های گل بسیاری به دست آوردیم.»

وی ادامه داد: «ذوب آهن 9 نفره دفاع می‌کرد، ای کاش 2 بازیکن این تیم اخراج نمی‌شدند زیرا در این صورت راحت‌تر پیروز می‌شدیم. برد شیرینی به دست آوردیم البته ذوب آهن تیم خطرناکی است و فوتبال روانی را به نمایش گذاشت.»

* کاظمیان: پیروزی عجیبی بود
جواد کاظمیان اظهار داشت: «برد عجیب و سختی بود. این پیروزی را به تک تک هواداران تبریک می‌گویم، هفته گذشته 6 بر صفر پیکان را بردیم اما پیروزی در دقیقه 97 شیرینی زیادی دارد.»

* نوری: ممنوع‌المصاحبه هستم!
محمد نوری بازیکن ملی پوش پرسپولیس هم گفت: «ممنوع المصاحبه هستم و نمی‌توانم هیچ صحبتی در مورد بازی، گلزنی و اینکه خوب بودم یا بد انجام دهم.»

* فشنچگی: ما هم اشتباه کنیم اخراج می‌شویم
امیر حسین فشنگچی عنوان کرد: «حاصل تلاش 96 دقیقه ای خود را کسب کردیم. داوری هم جزیی از فوتبال است اگر ما هم اشتباه کنیم اخراج می‌شویم.»

وی ادامه داد: «به این برد احتیاج داشتیم، در بازی سر تا پا حمله بودیم اگر به پیروزی نمی‌رسیدیم باید شک می‌کردیم، موقعیت‌‌های زیادی داشتیم که توپ‌هایمان به گل تبدیل نشد.»

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: «برای باخت به میدان نیامده بودیم در این بازی به خوبی فعل خواستن را صرف کردیم و توانستیم به یک پیروزی ارزشمند دست پیدا کنیم. تازه کارمان شروع شده و باید تلاش کنیم که در آینده نتایج بهتری کسب کنیم. هنوز نیمی از راه را نرفتیم و امیدوارم تا نیم فصل بتوانیم شرایط بهتری کسب کنیم تا در نیم فصل دوم به رتبه‌های بالاتر برسیم.»

شهاب گردان:

شهاب گردان پس از پیروزی 3 بر 2 پرسپولیس مقابل ذوب آهن عنوان کرد: «پس از مدت ها اولین بازی بود که برای پرسپولیس به میدان رفتم. هرکاری که در توانم بود، انجام دادم اما توپ‌ها به گونه‌ای بود که مهارش دشوار بود.»
وی درباره دریافت دو گل در این دیدار خاطرنشان کرد: «نمی‌توانم در این مورد حرف بزنم، خودتان گل‌ها را دیدید از این بیشتر کاری از دستم بر نمی‌آمد. هرچه توان داشتم در این دیدار گذاشتم و خوشحالم که به پیروزی دست پیدا کردیم.»

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس افزود: «با پیروزی ای که برابر ذوب‌آهن کسب کردیم گل‌هایی که خوردیم فراموش شد. خوشحالم که به این نتیجه رسیدیم و شرمنده هواداران نشدیم. هواداران ما را شرمنده کردند که 90 دقیقه حمایت کردند. امیدوارم در ادامه مسابقات نیز بتوانیم دل آنها را شاد کنیم و امیدوارم کادر فنی از عملکرد من راضی باشد.»
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
[h=1]ژوزه: بازی مقابل تیم ۹ نفره سخت است | پیروزی پرسپولیس عادلانه بود [/h]مانوئل ژوزه بعد از پیروزی 3 بر 2 برابر ذوب آهن در نشست خبری اظهار داشت: برای تماشاگران و آنهایی که از خانه بازی را تماشا می‌کردند نشانه خوبی از عشق و علاقه بود. در شروع بد بازی کردیم اما تا می‌آییم اعتماد به نفس بگیریم لیگ تعطیل می‌شود و تیم ما اعتماد به نفس خود را از دست می‌دهد.

وی ادامه داد: ذوب آهن انگیزه زیادی برای بازی با ما داشت در 15 دقیقه ابتدایی 2 گل به ما زد. نیمه اول برای‌مان خیلی سخت بود و آنها کاملا بازی را در دست داشتند. شانس آوردیم که در پایان نیمه اول یک گل زدیم و اعتماد به نفس ما برگشت. در نیمه دوم می‌خواستیم بازی را ببریم و حتی می‌توانستیم پنالتی را هم گل کنیم. تعداد بازیکنان کمتر حریف کار را سخت‌تر کرد. مقابل یک تیم 9 نفره بازی کردن کار راحتی نیست و سخت است چون مجبوری در آن شرایط بازی را ببری.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: همه کار کردیم که پیروز شویم و در نیم ساعت آخر بازی با 4 مهاجم بازی کردیم و می‌خواستیم ریسک کنیم و فکر می‌کنم عادلانه پیروز شدیم ولی بازی سختی را پشت سر گذاشتیم. امیدوارم بازیکنان بیشتر فکر کنند و خود را باور کنند. از زمانی که لیگ شروع شده دومین باری است که پشت سرهم می‌بریم و روحیه‌ خوبی به ما داده است. باید به فکر بازی آینده باشیم.

وی افزود: روز جمعه یک بازی دوستانه بازی می‌کنیم و سپس به دیدار ملوان می رویم. به ذوب آهن تبریک می‌گویم خوب بازی کرد و دو گل زد اما ما هم در ابتدای بازی ریتم را از دست دادیم. در پایان اعتماد به نفس به تیم ما بازگشت. بازیکنانم باید با این بازی بدانند تا آخرین دقیقه و تا زمانی که داور سوت نزده نباید دست از تلاش برداشت. امروز بعد از دست رفتن پنالتی روحیه ما پایین آمد و تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید قوی باشد و سختی‌ها را پشت سربگذارد. به بازیکنانم تبریک می‌گویم که برد سختی به دست آوردند.

ژوزه در مورد اینکه پرسپولیس 20 امتیازی شد و در نیم فصل دوم چگونه می‌خواهید ضعف‌های تیم را بپوشانید، گفت: قصدمان در نیم فصل این است که چند بازیکن جدید بگیریم و کیفیت تیم را بالا ببریم و می‌خواهیم نیم فصل دوم را بهتر شروع کنیم و همه چیز را می‌گذاریم تا قهرمان شویم. سه چهار بازیکن بیشتر نمی‌خواهیم تا تیم ما بهتر شود. اگر بازیکنان خوبی پیدا کنیم می‌توانیم بهتر از نیم فصل اول بازی کنیم.

وی در مورد اینکه از شهاب گردان راضی بود یا نه، گفت: گردان تقصیری روی گل‌ها نداشت و نیلسون به دلیل مصدومیت بازی نکرد. گل اول ذوب آهن زیبا بود و روی گل دوم هم در آن شرایط هر دروازه‌بانی می‌تواند اشتباه کند.نیلسون هم خوب بازی می‌کرد اما امروز روی نیمکت نشست.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه گردان می‌تواند دروازه‌بان اول شود یا خیر، گفت: نیلسون همیشه چون خوب بازی کرده جایش را در تیم حفظ کرده باید دید مصدومیت نیلسون چقدر طول می‌کشد اگر زود خوب شود به ترکیب اصلی برمی‌گردد. با هر بازیکنی که مصدوم شود به جایگزین او فرصت می‌دهیم و اگر خوب بود در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد.
 

FREE DOOM

عضو جدید
خداييش تو اين شيش تا بازي كه گلمحمدي اومده پرسپوليس نسبت به قبل خيلي بيشتر موقعيت گل ايجاد ميكنه. هم با سانتر از كناره ها كه ماهيني وپولادي و مهدي انجام ميدن هم روي زمين با پاس هاي تو عمق نوري. اين بازي نوري عالي بود چه پاسايي داد مخصوصا اون پاسي كه رو نوروزي پنالتي شد.
مهدويكيا كه يه دونه باشه واقعا وقتي آدم ميبينه تواين سن اين همه جنگنده هست وبه بچه ها روحيه ميده كيف ميكنه .وقتي بعد گل اول اونجوري داد ميزد و به تيم روحيه ميداد حال ميكردم واقعا باغيرته.
پرسپوليس زلزله همينه همينه

به اميد اينكه پرسپوليس به روز هاي اوجش برگرده;)
 

Elmira2010

عضو جدید
کاربر ممتاز
با اتحاد و همدلی همه چی امکان پذیره....البته جا داره دست تک تک هوادارا تو استادیوم رو ببوسم که تا دقیق 96 تیم رو تشویق کردن...







اون آقاهه چقدآشناس قبلاتونیروی انتظامی نبودش؟
چقدسمتاشون باهم مشابه ان:w15:
 

3ctor

عضو جدید
کاربر ممتاز
اول از همه به همه بچه ها این برد شیرین رو تبریک میگم و یاد بازی استقلال افتادم که 2 بر صفر عقب بودیم و سه تا بهشون زدیم ...آره همینه پرسپولیس روز های سخت همینه ... حالا درسته این سرتقلالی ها میان میگن تیم 9 نفره و این حرفها اتفاقا بردن تیم 9 نفره ای که همه جمع شدن تو محوطه خودشون واسه دفاع خیلی سختر از پیروز شدن بر تیم 11 نفره است .. خیلی حیف شد که نرفتم ورزشگاه .. یعنی آماده شده بودیم با بچه ها بریم دقیقا 90 کار پیش اومد نرفتیم ... حالا یه چیز خنده دار تر................ من دارم بازی رو نگاه میکنم همون لحظه که برای پرسپولیس پنالتی گرفتن و دروازبانشون اخراج شد خواهرم اومده میگه چند چندن؟ میگن فعلا 2 تا پرسپولیس خورده ولی 2 تا از بازیکنای اونام اخراج شده .. میگه خوب ذوب آهنی برن تو دروازه خودشون جمع بشن :surprised: میگم خو پرسپولیسی ها چیکار کنن؟ .. میگه اونام برن تو دروازه خودشون جمع بشن:surprised: میگم پس کی گل بزنه .. میگه اون دو نفر که پرسپولیسی ها بیشتر دارن :biggrin: اینم از فرضیه ها ی خواهر ما .. اصن یه وضعی .. خدا رو شکر مربی فوتبال نشده ....:D
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
تخفيف 300 ميليوني حقيقي به پرسپوليس!

به گزارش افکارنیوز به نقل از گل، مسئولان باشگاه پرسپوليس در ازاي پرداخت ۵۵۰ ميليون به رضا حقيقي کاپيتان فجرسپاسي شيراز اين بازيکن را به خدمت گرفتند.

حقيقي که براي حضور در پرسپوليس ترديد داشت در مذاکره با مسئولان باشگاه ۳۰۰ ميليون اختلاف مبلغ داشت! اين بازيکن در ابتداي مذاکراتش با محمد رويانيان مديرعامل باشگاه پرسپوليس گويا خواهان پرداخت ۸۵۰ ميليون شده بود که سردار مخالفت کرده بود و گفته بود ۵۰۰ ميليون بيشتر نمي‌توانيم هزينه کنيم.

در ادامه مذاکرات، حقيقي عقب‌نشيني کرده بود و ۲۵۰ ميليون به پرسپوليس تخيفف داده بود اما رويانيان مبلغ ۶۰۰ ميليون را هم نپذيرفت و سرانجام دو طرف با ۵۵۰ ميليون به توافق رسيدند. اين مبلغ قرار است به خود حقيقي پرداخت شود و باشگاه فجرسپاسي در ازاي صدور رضايت‌نامه او صاحب يک اسپانسر تحت نظارت رويانيان مي‌شود تا مشکلات مالي‌اش را برطرف کند.
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
بازیکن منشوری دستگیر شد

به گزارش افکارنیوز به نقل از کارگر نیوز، یکی از بازیکنان بسیار معروف در فوتبال ایران که البته عمده دلیل شهرتش را باید به حاشیه هایی که در فوتبال داشته و دارد اختصاص داد تا به مسائل فنی و در این فصل هم در تیمی توپ می زند که به غیر از خودش باز هم هستند کسانی که نامشان با منشور اخلاقی گره خورده، باز هم دچار حاشیه شدند تا جائیکه برای ساعاتی بازداشت شدند.

این بازیکن که یک مدافع سرشناس می باشد، در حالی که در شهر تبریز در حالتی غیر عادی در خیابان ها تردد می نموده، توسط مامورین بازداشت شد که البته بعد از ساعاتی و با پا در میانی بزرگ تر های تیمش آزاد گردید.

بر اساس همین گزارش، یکی از هم تیمی های این بازیکن معروف که البته او هم نامش همواره با حاشیه در فوتبال عجین بوده در هنگام جلب، همراه این بازیکن معروف بوده.


واقعا هیچ کس که نفهمید چه کسی بوده......:biggrin:
 

Similar threads

بالا