يکی به من بگه روز پدر چی بخرم?

elnaz66

عضو جدید
فردا 14 تير و روز مادر و خدا رو شکر ما بچه ها خيالمون از بابت هديه ی این روز راحت برايه روز مادر آدم دستش بازه و همه چی ميتونه بخره از يه شاخه گل گرفته تا زيور آلات و لباس و کتاب و .... تا مياد ميرسه به لوازم خونه اما وای به روز پدر راستش و بخاين خودمون ديگه خسته شديم از بس جوراب خريديم البته کمی پيشرفت کرديم ديگه شروع کرديم برای بابامون به خريدن کتاب از شاهنامه تا مصطفی رحماندوست و گرفتيم .ديگه مرديم از بس لباس ورزشی و ادکلن و سيگار کادو کرديم . البته ديگه الان بابامون سيگار و ترک کرده و بازار کادو های ما از همونی هم که بود بدتر شده متعاقبا ديگه نميتونيم سيگار و پيپ و چوب سيگار مارک دار و فندک استخونی و قليون و چپق و ... بخريم
يکی به من بگه برای روز پدر چی بخرم ?
 

بشارت

عضو جدید
با سلام.
با تشکر از شما که به فکر بدر و مادر هستید و برای بزرگداشت اونا تلاش میکنین.
من فکر میکنم نامگذاری این روزها برای قدردانی از بدر و مادره و به اونا بگیم که ما شما رو دوست داریم.خرید هدیه یه بهانه است.البته خیلی خوبه که ادم به کسی که دوستش داره هدیه بده به خصوص بدر ومادرای عزیز.و بدر ومادرا هیچ انتظاری از بچه هاشون ندارند حتی اگه یه جاکلیدی به اونا هدیه بدی خوشحال میشن..امامن فکرمیکنم بهترین هدیه ای که میتونه بدر ومادر روشاد کنه اینه که کاری کنیم از ما راضی باشن.حالا اینکارمیتونه خریدن نون باشه یا رفتن به بانک برای برداخت قبض تلفن.یا کارای داخل خونه ویا بردن ماشین به تعمیرگاه.
هیچ فکرشو کردی اگر بدر از سر کار خسته وکوفته بیاد ویه لیوان آب دستش بدی تا تشنگیش رفع بشه وروز بدر رو بهش تبریک بگی چقدر خوشحال میشه؟اینکارو امتحان کن.
 

pashe_mehrabon

عضو جدید
می خوام برای بابام یه قلیون ردیف بخرم
به نظرت خوبه؟
البته به درد بابام نمیخوره ولی به درد خودم چرا
 

the last emperor

عضو جدید
روز پدر آمد ورفت ولی اونجوری که باید ، نتونستم پدرمو خوشحال کنم . آرزو میکنم همه پدر مادرها از فرزندانشون راضی باشن.
 

**mobarak**

عضو جدید
کاشکی یکی هم واسه ما میخرید مثلاً روز مرد هم هست
حیف که نیست:(
البته اگه بود نیازی به کادو نبود چون وجودش کادویی است بسیار گرانبها:cry:
 

ahmad4u

عضو جدید
کفش
پیراهن
عطر و ادکلن
تیغ و ماشین ریش تراش
ساعت
خودنویس
بام بگم ...
 
بالا