همه چیز درباره جراحی زیبایی گونه وچانه

Girlicious

عضو جدید
کاربر ممتاز
كاشت گونه
برای قرنها ، استخوان برجسته گونه ، جزئی اساسی از زیبایی کلاسیک بوده است.
این یک دلیل ساده هندسی دارد. صورتهای مثلثی شکل به صورتهای گرد برتری دارند.
دو استخوان گونه برجسته که به تدریج به سمت چانه تقلیل می یابد، آنرا کامل می کند. متاسفانه ، بیشتر ما با گونه های برجسته به دنیا نیامده ایم. بدترازآن ، این که هر چه سن ما بالاتر می رود، صورت ما تمایل زیادی به افتادن دارد و همان مقدار کم مثلثی شکلی که داریم بر اثر ضعیف شدن و آویزان شدن پوست ، تقلیل می رود ، فک و چانه هم اغلب می تواند، پایین صورتمان را گرد کند. افزایش گونه می تواند تقریبا به هر فردی زیبای دهد.
جراحانی که از طریق داخل دهان و پلک پایین کار می کنند، یک کاشت طراحی شده را در بالای استخوان گونه جای می دهند. که طبیعی به نظر می رسد. اگر شما ناحیه ای تهی و فرورفته زیر گونه هایتان دارید، کاشت زیر گونه می تواند به کار برده شود. راه دیگری که می تواند به همراه آن به کار برده شود، استفاده از چربی خودتان است که از شکم یا جای دیگر گرفته شده و در آن ناحیه تزریق می شود. اما بدن بعد از مدتی چربی را جذب کرده و این درمان نمی تواند مزایای کاشت گونه را داشته باشد. عملهای دیگری که می تواند قسمت تحتانی گونه را بهبود بخشد، مثل افزایش چانه یا برداشت چربی ، معمولا همراه با این عمل برای بدست آمدن بیشترین نتیجه انجام می شود.
یاری ازافراد مقداری از برجستگی استخوان گونه خود را با گذر عمر (زیاد شدن سن) از دست می دهند. این مربوط به قسمتی از عمل کشیدن صورت می شود که لایه چربی گونه را روی استخوان بدون نیاز به عمل کاشت گونه ، قرار می دهند.
رویهم رفته ، این عملها می تواند تقریبا به طور قابل ملاحظه ای صورتتان را جذابتر و دلرباتر کند.
مزایاکاشت گونه می تواند:
• جلوه ای از استخوان گونه به شما می دهد که تا کنون نداشته اید.
• استخوان گونه شما را تکمیل می کند.
• شکل با قاعده ای به صورتتان می دهد.
• جلوه نمایشی ویژه ای به صورتتان می دهد.
یشتر بیماران بالغ شده ممکن است عمل کاشت را همراه با عمل زیبایی دیگری جهت کمک به باز گرداندن جوانی و سلامت ظاهرچهره و اضافه کردن ابعاد به صورت ، برای بدست آوردن انعکاسی دلپذیرتر در آینه ، برگزینند.
کاشت گونه می تواند زیبایی ظاهرتان را افزایش دهد و اعتماد به نفستان را تقویت کند. در عملهای ساده وابسته به هم ، می توانید خصوصیات چهره تان را با هم متناسب کنید
 

Girlicious

عضو جدید
کاربر ممتاز
برجسته کردنه گونه


برجسته بودن استخوانهاي گونه در زيبايي صورت اهميت بسزايي دارد . در بعضي افراد استخوانهاي گونه به ميزان كافي رشد نكرده است و لذا گونه هاي پهن وبي حالتي دارند . چنين افرادي كانديد خوبي براي گذاشتن گونه هستند . اين عمل را مي توان به تنهايي و يا همراه با ساير عملهاي زيبايي صورت مثل جراحي پلاستيك بيني و … . بطور همزمان انجام داد .

پروتزهاي گونه سايزها و شكلهاي مختلفي دارند كه پزشك براي هر بيمار پروتز مناسب را انتخاب خواهد كرد .

نوع بيهوشي : با هر دو روش نيمه بيهوشي و بيهوشي كامل قابل انجام است .

مدت عمل : حدود 45 دقيقه

تكنيك عمل : از طريق داخل دهان برش كوچكي بين لثه فوقاني و نسج نرم گونه مي دهيم . نسج نرم را از گونه بلند مي كنيم . و در نتيجه حفره اي ايجاد مي شود كه پروتز را درون اين حفره و درست روي استخوان گونه قرار مي دهيم و آن را فيكس مي كنيم . لازم به ذكر است كه اين پروتزها به گونه اي طراحي شده اند كه مثل كلاهي كه روي سر گذاشته مي شود ، پروتز روي استخوان مي نشيند . سپس محل برش را با نخ قابل جذب مي دوزيم
 

Girlicious

عضو جدید
کاربر ممتاز
نكاتي كه لازم است بيمار بداند :

1 – هيچگونه برشي روي پوست صورت شما داده نخواهد شد ولي بعد از عمل براي جلوگيري از ورم صورت ، روي صورت شما چسب زده خواهد شد .

2 – تا 24 ساعت بعداز عمل از كمپرس سردصورت استفاده كنيد . بدين منظور كافي است چند تكه يخ را درون كيسه فريزر ريخته و آنرا روي صورت خود قرار دهيد .

3 – بعد از عمل آنتي بيوتيك خود را دقيقا مصرف كنيد .

4 – روزي 3 بار با دهان شويه بتادينه دهان خود رابشوييد .

5 – بعد از عمل تا دو روز از رژيم غذايي نرم استفاده نماييد . بعد از آن خوردن هر گونه غذايي بلامانع است .

6 – نخ هاي بخيه داخل دهان شما قابل جذب هستد و نيازي به كشيدن آنها نيست
 

Girlicious

عضو جدید
کاربر ممتاز
جلو آوردن چانه


وقتي از نيم رخ به يك فرد طبيعي نگاه مي كنيم چانه مختصری عقب تر از قسمت قدامي لب تحتانی قرارمي گيرند . در بعضي از افراد چانه عقب تر از اين حد است و در مواردي كه ميزان عقب بودن زياد باشد به صورت حالت bird face يا چهره اي شبيه چهره پرندگان ميدهد كه دماغ و نيمه مياني صورت خيلي جلوتر از ساير اجزاي صورت است .لذا در اين گونه افراد نه تنها چانه عقب تر از معمول ديده مي شود بلكه بيني آنها نيز از آنچه كه هست بزرگتر ديده ميشود . در مبتلايان به اين عارضه بايد به وضعيت قرارگيري دندانها روي هم توجه كرد. اگر هماهنگي لازم وجود نداشته باشد بهتر است بيمار توسط همكاران دندانپزشك يا متخصصين جراح فك وصورت تحت عمل جراحی فک قرار گیرد اما اگر نحوه قرارگيري دندانهاي فك بالا و پايين طبيعي باشد و فقط چانه عقب باشد، با جراحي چانه میتوان مشکل را اصلاح کرد كه براي اين منظور بادو روش ميتوان دفورميتي را اصلاح كرد:

1 – گذاشتن پروتز چانه
2 – بريدن استخوان چانه وجلوآوردن آن
 

Girlicious

عضو جدید
کاربر ممتاز
تكنيك عمل





اين عمل با بي هوشي عمومي ونيمه بيهوشي قابل انجام است و مي توان آنرا همراه با ساير اعمال جراحي زيبايي صورت مثل جراحي پلاستيك بيني و يا كشيدن پوست صورت بطور همزمان انجام داد .

تكنيك عمل :

در داخل دهان حد فاصل لب و فك تحتاني برش مي دهيم . نسج نرم را از روي استخوان بلند نموده و پروتز چانه را روي استخوان چانه قرارداده وآنرا فيكس كرده و محل برش را با نخ بخيه قابل جذب مي دوزيم



پروتز سه سايز دارد . جنس آنها نيز بسته به كارخارنه سازنده متفاوت است اما در هر صورت از جنسي تهيه مي شود كه شبيه نسج استخواني باشد و هيچگونه واكنش و حساسيتي از سوي بدن نسبت به آن وجود نداشته باشد . ضمنا شكل آنها نيز متفاوت است كه پزشك بسته به وضعيت چانه هر فرد براي وي نوع مناسب پروتز را انتخاب مي كند
 

Girlicious

عضو جدید
کاربر ممتاز
جراحي چانه


روش ديگر جلو آوردن چانه ، بريدن استخوان چانه و جلو كشيدن و فيكس كردن آن مي باشد . براي اين منظوراز همان برشي استفاده مي كنيم كه براي گذاشتن پروتز چانه توضيح دادم . همانطور كه ذكر شد براي انجام اين عمل هيچگونه برشي روي پوست صورت شما نخواهد بود ولي بعد از عمل به مدت چند روز چانه پانسمان خواهد شد تا از پيدايش تورم جلوگيري شود .


مدت عمل :
حدود نيم ساعت
 

Girlicious

عضو جدید
کاربر ممتاز
چه کسانی باید از جراحی گونه و زیبائی پرهیز کنند

کاشت گونه از مواردی است که علاوه بر ظهور آن در بین عمل‌های زیبائی، رواج و طرفداران زیادی هم پیدا کرده است
این درخواست در کنار موارد دیگری از سوی مراجعان ما مطرح می‌شود. اما برخی عمل‌ها را در هر سنی نمی‌توان انجام داد. جراحی شرایط بدنی خاصی را می‌طلبد و برخی شرایط مانع از انجام آن می‌شود. برای افرادی که بیماری‌های خاص مثل انواع سرطان، بیماری‌های قلبی عروقی یا حساسیت‌های خاص داروئی دارند عمل‌ها مثل هر عمل دیگری ناممکن است. خانم‌های باردار یا حتی کسانی که فرزند شیرخواره دارند نیز نمی‌توانند اغلب این جراحی‌ها را انجام دهند

از سوی دیگر عواملی ذهنی هم وجود دارد. اگر فرد برای جراحی آماده نباشد، نباید تحت عمل قرار بگیرد. افرادی که وسواس در آنها به یک بیماری تغییر شکل داده است هرگز نباید این عمل را انجام دهند. در کل جراحی‌های زیبائی به دلیل این که ظاهر فرد را تغییر می‌دهد می‌تواند تبعات روحی هم در پی داشته باشد. اگر فرد به جسم خود بیش از حد توجه کند، پس از عمل حتماً دچار مشکل می‌شود. حد انتظار افراد از یک جراحی باید بررسی شود
هیچ کس نمی‌تواند ادعا کند که با گذاشتن یک گونه، ظاهرش صددرصد تغییر می‌کند. این مهمترین مسئله‌ای است که باید در مورد روحیات مراجعه کننده مدنظر قرار داد. افراد پر استرس و بیماران عصبی هم شامل همین امر هستند و این نوع جراحی‌ها بیشتر به آنها آسیب می‌زند
 

l-mohajeri

عضو جدید
جدیدا مد شده یه چاله میکارن پای چونه برای زیباتر شدن!متاسفم که این جراحی ها فقط تو ایران انجام میگیره!مشخصه ملت ما اعتماد به نفسشون پایینه!
 

Similar threads

بالا