چند نکته مهم درباره موها

chavase

عضو جدید
*اگر موهایتان رانشسته اید وخشک هستند ازبرس های مویی وچنان چه موها خیس هستند از برس های نرم دارای دندانه های لاستیکی استفاده کنید. *قبل از شستشوی با شامپو, زدن چند ضربه ملایم به موهای خشک به برداشته شدن پوسته ها و تحریک پوست سر و افزایش جریان خون به ریشه موها کمک می کند. * نوع آبی که موهایتان را با آن می شویید اهمیت زیادی دارد, اگر موهایتان کدر است و یا فرم نمی گیرد ممکن است این اشکال ناشی از نوع آب باشد, شستشوی موها با آب چاه که حاوی مواد معدنی طبیعی است و آب سخت هم نامیده می شود می توانند آنها را کدر کند, از سوی دیگر آب نرم, مواد معدنی زیان بخش کمتری دارد, برای رهایی از عوارض ناشی از مواد معدنی, هفته ای یک بار از شامپوی صاف کننده مو استفاده نمایید. *قبل از رنگ کردن موها, قسمت انتهایی آن ها را کمی مرطوب کنید, انتهای موها رنگ بیشتری را به خود جذب می کنند وخیس کردن این قسمت موجب می شود رنگ را به سرعت جذب نکند. *استرس, خستگی, افسردگی, تغییرات فصلی, حاملگی, جراحی ها و شوره سر می توانند طریق ضعیف کردن متابولیسم, موجب ریزش مو شوند با این حال علت اصلی ریزش مو, تغییرات هورمونی است. *منبع :کتاب راهنمای پزشکی خانواده, مراقبت از پوست و مو, تالیف و ترجمه دکتر علیرضا منجمی.
 

l-mohajeri

عضو جدید
*اگر موهایتان رانشسته اید وخشک هستند ازبرس های مویی وچنان چه موها خیس هستند از برس های نرم دارای دندانه های لاستیکی استفاده کنید.

*قبل از شستشوی با شامپو, زدن چند ضربه ملایم به موهای خشک به برداشته شدن پوسته ها و تحریک پوست سر و افزایش جریان خون به ریشه موها کمک می کند.

* نوع آبی که موهایتان را با آن می شویید اهمیت زیادی دارد, اگر موهایتان کدر است و یا فرم نمی گیرد ممکن است این اشکال ناشی از نوع آب باشد, شستشوی موها با آب چاه که حاوی مواد معدنی طبیعی است و آب سخت هم نامیده می شود می توانند آنها را کدر کند, از سوی دیگر آب نرم, مواد معدنی زیان بخش کمتری دارد, برای رهایی از عوارض ناشی از مواد معدنی, هفته ای یک بار از شامپوی صاف کننده مو استفاده نمایید.
*قبل از رنگ کردن موها, قسمت انتهایی آن ها را کمی مرطوب کنید, انتهای موها رنگ بیشتری را به خود جذب می کنند وخیس کردن این قسمت موجب می شود رنگ را به سرعت جذب نکند.
*استرس, خستگی, افسردگی, تغییرات فصلی, حاملگی, جراحی ها و شوره سر می توانند طریق ضعیف کردن متابولیسم, موجب ریزش مو شوند با این حال علت اصلی ریزش مو, تغییرات هورمونی است.
 

Similar threads

بالا