معماری سنتی
عضو جدید
آقای یگانگی با دین نمونه کارها توی وبلاگتون فکر میکنم باید بیام به اصفهان ودر کلاسهای شما شرکت کنم واقعا کارتون عالیه
ممنون.
آب یه صفحه با لایه رفلکت 96 درصده + پرلین نویز به عنوان بامپ مپ (perlin noise - bump map ). و چمنها رو با پلاگین component spray روی زمین پخش کردم.
زیر قسمتی که sky رو به عنوان مپ به وی-ری معرفی میکنید،گزینهmultiply رو تنظیم کنید . سعی میکنم یه تصویر بگذارم.
حقیقتا شاید این دشوارترین کار باشه ، که بشه اینطوری وی-ری رو آموزش داد . اولا خود فایل راهنمای pdf خیلی خوبه (ولی همه چیز رو پوشش نداده ) و نیازهای معمارا رو برآورده میکنه. درثانی من سعی میکنم هربار یه چیزی رو ( بر اساس همون pdf) مطرح کنم.سلام آقای یگانگی من هم مشکل تنظیم نور رو دارم . وقتی از سایه خود su استفاده می کنم سفید می شه ولی متوجه نشدم از کجا می شه مقدارشو کم کنم.ممنون می شم در مورد نور خورشید بیشتر راهنمایی کنید.
ممنون از پاسخ هایی که دادی من یه مشکل دیگه هم دارم تویه رندره پودیم وقتی به یک سطح رفلکس میدم تکسچر شو حذف میکنه رندره زیر رو ببین سطح هایی که رفلکس دارن تکسچر ندارن چیکار کنم
کاری که شما میکنید فقط نور محیطو کم میکنه، مثلا نوره شبه اما مثل شبای قطبی روشنه،آرش جان من ساعت Su رو به 7:30 -8 اما تو رندره پودیم نور محیط حذف نمیشه چه جوری نورو حذف کنم؟ ( یعنی شب بشه )
یه سوال دیگه چرا texture هایی که تویه V-Ray میدم تو حالت Shaded With Texture دیده نمیشه؟
سلام من فايلهاي piranesi رو دانلود كردم اما پسورد دارن.
پسورد اونو هم بدين
Thread starter | عنوان | تالار | پاسخ ها | تاریخ |
---|---|---|---|---|
نمونه های مدلسازی و رندرینگ:AUTOCAD | گالری سه بعدی | 9 | ||
ا | نمونه های مدلسازی و رندرینگ:REVIT | گالری سه بعدی | 199 | |
نمونه های مدلسازی و رندرینگ:ARCHICAD | گالری سه بعدی | 163 | ||
نمونه های مدلسازی و رندرینگ:3DMAX | گالری سه بعدی | 687 | ||
M | نمونه پروژههای طراحی روشنایی با نرم افزار Dialux | گالری سه بعدی | 3 |