نقل و انقالات اروپا فصل 2014-2015

وضعیت
موضوع بسته شده است.

♥milad♥

عضو جدید
کاربر ممتاز
این تایپیک رو زدم تا اخبار روز به روز نقل و انتقالات اروپا را با هم دنبال کنیم.




به نقل از کالچو مرکاتو وب، ساموئل اتوئو سخت مورد توجه رودي گارسيا سرمربي رم قرار دارد و به احتمال فراوان به زودي با قراردادي يک ساله که ارزش آن 3 ميليون يورو است به اين تيم مي‌پيوندد.

اتوئو سابقه حضور در سري آ با پيراهن اينترميلان را دارد.

اين در حالي است که باشگاه فنرباغچه ترکيه هم به دنبال جذب مهاجم پيشين بارسلونا است.








تصور مي‌شود متيو دبوشي در هفته جاري در آزمايش‌هاي پزشکي باشگاه آرسنال حاضر شده و به اين تيم منتقل شود.

اين در حالي است که نيوکاسل هم خواستار امضاي قرارداد با جوئل کمپل، بازيکن کاستاريکايي آرسنال است. برخي از رسانه‌ها بر اين باور هستند که آرسنال براي کاستن از وجه نقد پرداختي خود به نيوکاسل قصد دارد کمپل را به عنوان بخشي از مبلغ قرارداد به نيوکاسل واگذار کند.

گفتني است دبوشي در ترکيب تيم ملي فرانسه در جام جهاني حضور داشت و نمايش خوبي هم داشت.


 

♥milad♥

عضو جدید
کاربر ممتاز
سانچس برای مذاکره با آرسنال راهی لندن شد

سانچس برای مذاکره با آرسنال راهی لندن شد

بر اساس گزارشی که در سایت روزنامه «مترو» انگلیس منتشر شده است الکسیس سانچس، مهاجم شیلیایی بارسلونا به سمت لندن پرواز کرده است تا پیوستنش به آرسنال را قطعی کند. گفته می‌شود توپچی‌های لندن برای جذب این مهاجم 25 ساله 32 میلیون پوند پرداخت خواهند کرد و به احتمال فراوان در چند روز آینده این انتفال عملی خواهد شد. رسانه‌های ایتالیایی هم گزارش دادند مهاجم تیم ملی شیلی که هفته گذشته پیشنهاد لیورپول را رد کرده بود روز گذشته (دوشنبه) درخواست تیم‌های یوونتوس و میلان را هم که پیشنهاداتی خوبی داده بودند، نپذیرفته است.
خبرها حاکی از آن است که دستمزد هفتگی سانچس که در حال حاضر در بارسلونا 75 هزار پوند است در آرسنال به هفته‌ای 135 هزار پوند افزایش خواهد یافت.

 

♥milad♥

عضو جدید
کاربر ممتاز
رئال براي فروش دي‌ماريا 70ميليون يورو مي‌خواهد

رئال براي فروش دي‌ماريا 70ميليون يورو مي‌خواهد

نام دي‌ماريا بازيکن آرژانتيني رئال مادريد در فهرست خريد تيم‌هاي مطرحي چون پاري سن ژرمن و منچستريونايتد قرار گرفته است.

به نقل از تسنيم، دي‌ماريا براي جدايي از رئال مادريد اعلام آمادگي کرده و اين در حالي است که کارلو آنچلوتي سرمربي اين تيم اسپانيايي دوست ندارد اين بازيکن را از دست دهد.

اين دو تيم براي جذب دي‌ماريا حاضر به پرداخت 60 ميليون يورو هستند اما رئال به کمتر از رقم 70 ميليون يورو رضايت نمي‌دهد.

به غير از اين دو تيم که تلاش زيادي براي جذب هافبک تيم ملي آرژانتين دارند باشگاه‌هايي چون منچسترسيتي، موناکو و آرسنال هم تمايل دارند اين بازيکن را جذب کنند.



 

♥milad♥

عضو جدید
کاربر ممتاز
منچسترسیتی دروازه‌بان مالاگا را خرید

منچسترسیتی دروازه‌بان مالاگا را خرید

ویلی کابایرو که در باشگاه مالاگا پیشینه همکاری با مانوئل پیگرینی، سرمربی منچسترسیتی را داشت با امضای قراردادی سه ساله که مبلغ آن فاش نشده است راهی این تیم شد.
جو هارت که اکنون دروازه‌بان شماره یک منچسترسیتی است در فصل گذشته به خاطر عملکرد ضعیفش در برهه‌ای از فصل جایش را به کاستل پانتیلیمون رومانیایی داده بود. پانتیلیمون در پایان فصل گذشته به عنوان بازیکن آزاد باشگاه را ترک کرد و اکنون حضور کابایرو 32 ساله تنها برای جانشینی وی صورت گرفته است.
کابایرو در مورد پیوستن به منچسترسیتی به سایت باشگاه گفت: خیلی خوشحالم. بی صبرانه منتظر آغاز تمرین‌های پیش فصل هستم و امیدوارم بتوانم برای کمک به تیم کارهای موثری انجام دهم.


 

♥milad♥

عضو جدید
کاربر ممتاز
اورا یوونتوسی شد !

اورا یوونتوسی شد !

بر اساس اخبار منتشر شده دقایقی پیش مشخص شد که اورای 33 ساله پس از مذاکره با یوونتوس به توافقات نهایی دست یاقته است و از حالا باید او را یوونتوسی دانست .

گفته می شود که بازیکن جدید یوونتوس با توجه به زمان آغاز تمرینات بیانکونری ، بزودی وارد ایتالیا و شهر تورین شود.

 

♥milad♥

عضو جدید
کاربر ممتاز
توافق اینتر و پاریسن ژرمن برای رابیوت

توافق اینتر و پاریسن ژرمن برای رابیوت

به گزارش جیانلوکا دی مارزیو تیم های اینتر و پاریسن ژرمن برای انتقال آدرین رابیوت ۱۹ ساله به نراتزوری ها به توافق رسیده اند
به گفته ی کارشناس نقل وانتقالات کانال ورزشی اسکای ایتالیا ، دو تیم به توافقات اولیه رسیده اند اما هنوز هیچ توافقی میان اینتر و هافبک فرانسوی صورت نگرفته است.این در حالیست که تیم های رم و یوونتوس خواهان این بازیکن بودند

 

♥milad♥

عضو جدید
کاربر ممتاز
کومن به یووه پیوست

کومن به یووه پیوست

انتقال کومان شباهت های زیادی با جذب پل پوگبا از منچستر یونایتد دارد و این بازیکن 18 ساله که حاضر به تمدید قرارداد خود با پاریس سن ژرمن نشد، با قراردادی آزاد به یوونتوس پیوست.این هافبک هجومی که سابقه عضویت در تیم زیر 16 ساله های فرانسه را در کارنامه دارد، اکنون عضو تیم زیر 19 ساله های فرانسه می باشد و تابعیت دو گانه فرانسوی-گینه ای دارد.باشگاه یوونتوس عصر چهارشنبه موفق شد به صورت رسمی با وی قراردادی تا 30 ژوئن 2019 امضا نماید.با وجود امضای قرارداد یوونتوس با پدیده جدید فوتبال فرانسه، اختلافاتی میان دو باشگاه یوونتوس و پاریس سن ژرمن حاصل شده است و یوفا در مورد مبلغی که یوونتوس بابت کشف استعداد این بازیکن توسط پاریس سن ژرمن باید به این باشگاه پرداخت نماید، تصمیم گیری خواهد نمود.

 

♥milad♥

عضو جدید
کاربر ممتاز
تواقق ۲۲ میلیونی برای فروش موراتا به یووه

تواقق ۲۲ میلیونی برای فروش موراتا به یووه

روزنامه آس از توافق رئال مادرید و یوونتوس برای انتقال موراتا با رقم ۲۲ میلیون یورو خبر داد.


این منبع گزارش داد که رئال مادرید در نظر دارد که بند بازگشت با رقمی بین ۳۰ تا ۳۳ میلیون یورو را در قرارداد او بگذارد.


این بازیکن و یووه نیز مذتهاست که بر سر انتقال با دستمزد سالانه ۲٫۲ میلیون یورو خبر دادند. موراتا علیرغم پیشنهادات ولفسبورگ، بورسیا ، دورتموند، اینتر ، پورتو ، آرسنال ، لیورپول ، ویارئال و … در نهایت بیانکونری ها را ترجیح داد.


موراتا حالا باید برای حضور در ترکیب با بازیکنانی مثل ته وز و یورنته رقابت کند. علاقه شدید کونته نقش مهمی در این انتقال ایفا کرد.این انتقال در طول ۴-۵ روز آینده نهایی خواهد شد.


 

♥milad♥

عضو جدید
کاربر ممتاز
دور شدن گریزمن از سوسیه داد

دور شدن گریزمن از سوسیه داد

مذاکرات آنتواین گریزمن برای تمدید قرارداد با باشگاه سوسیه داد به بن بست خورده است و احتمال زیادی وجود دارد تا این بازیکن در این تابستان جدا شود.


این بازیکن فرانسوی در جام جهانی خوش درخشید و یکی از گزینه های رئال برای جانشینی موراتاست.


 

♥milad♥

عضو جدید
کاربر ممتاز
ماریو ماندزوکیچ در یک قدمی اتلتیکومادرید

ماریو ماندزوکیچ در یک قدمی اتلتیکومادرید

مهاجم کروات مدتهاست که قصد ترک بایرن را دارد و از اسپانیا به عنوان مقصد خود نام می برد. هدف او حضور در فوتبال اسپانیا و تیمی قدرتمند بود و به نظرمی رسد که آرزوی او در حال محقق شدن است.


اتلتیکو با علم به این قضیه؛ در روزهای اخیر مذاکرات خود با مونیخی ها را آغاز کرد و نهایتا با پیشنهاد 20 میلیونی باشگاه باواریایی موافقت کرد.


در مادرید همه به آمدن ماندزوکیچ خوشبینند و رسمی شدن قرارداد را بسیار نزدیک می بینند.


این ستاره کروات از یووه ، زنیت و یک باشگاه لیگ برتری پیشنهاداتی جدی داشت اما او همواره از علاقه خود به ادامه فوتبالش در لالیگا سخن می گفت.


 

♥milad♥

عضو جدید
کاربر ممتاز
آخرین پیشنهاد دورتموند برای گینتر؛ 10 ملیون یورو

آخرین پیشنهاد دورتموند برای گینتر؛ 10 ملیون یورو

آخرین پیشنهاد بروسیا دورتموند برای خرید مدافع آلمانی و ملی پوش فرایبورگ به این باشگاه ارسال خواهد شد.

میشائیل سورک با اعلام این خبر افزود که تیمش با افزایش پیشنهاد 8 ملیونی خود به رقم 10 ملیون یورو، بار دیگر برای متقائد کردن سران فرایبورگ برای خرید گینتر تلاش خواهد خواهد کرد. گفته می شود این آخرین پیشنهاد دورتموندی ها برای گینتر در تابستان فعلی خواهد بود.

گفتنی است؛ علی رغم ابراز علاقه شخصی ماتیاس گینتر برای پیوستن به دورتموند، رئیس باشگاه فرایبورگ اعلام کرده که اجازه جدایی به ستاره جوان تیمش در این تابستان را نخواهد داد.


 

♥milad♥

عضو جدید
کاربر ممتاز
هازارد به مونشن گلادباخ پیوست

هازارد به مونشن گلادباخ پیوست

برادر کوچک تر ادن هازارد، تورگان که در سال 2012 به چلسی پیوسته بود، پس از سپری کردن دو فصل حضور قرضی بسیار موفق در زولت وارگم بلژیک، برای کسب تجربه بیشتر راهی بوندس لیگا شد.


این هافبک تهاجمی خلاق در مونشن گلادباخ به پیشرفت خود ادامه خواهد داد. در دو فصل حضور تورگان در زولت وارگم، او موفق شد به تیم ملی بلژیک راه پیدا کند و در ژانویه امسال جایزه کفش طلای فوتبال بلژیک را از آن خود کند و در لیست استند بای بلژیک برای جام جهانی قرار داشت.


انتقال قرضی به مونشن گلادباخ که از نظر بازیکن سازی یکی از باشگاه های خوب اروپاست، تجربه مثبتی برای تورگان هازارد جهت ورود به تیم اصلی چلسی خواهد بود.


 

♥milad♥

عضو جدید
کاربر ممتاز
خوان برنات به بایرن مونیخ پیوست

خوان برنات به بایرن مونیخ پیوست

سرانجام باشگاه بایرن مونیخ در بازار نقل و انتقالات موفق به جذب یک مدافع شد و بدین ترتیب خوان برنات مدافع اسپانیایی والنسیا به بایرن مونیخ پیوست.
این مدافع 21 ساله دیروز تست پزشکی باشگاه بایرن مونیخ را با موفقیت پشت سر گذاشت.
یان کریستین وریسن نایب رئیس باشگاه بایرن مونیخ با تایید این خبر اعلام کرد: "ما بسیار خوشحالیم که توانستیم این مدافع را جذب کنیم. خوان سه شنبه به والنسیا باز می گردد تا با دوستان و هم تیمی های سابقش خداحافظی کند و پنجشنبه به مونیخ باز میگردد."
باشگاه بایرن مونیخ آلمان خوان برنات ملی پوش زیر 21 سال اسپانیا را به صورت رسمی و با قیمتی در حدود 10 میلیون یورو به خدمت خود در آورد. این بازیکن 21 ساله تست پزشکی را با موفقیت پشت سر گذاشته و قراردادی به مدت 5 سال تا 30 جون 2019 با باواریایی ها به ثبت رسانده است.
این بازیکن 172 سانتی متری که در بایرن پیراهن شماره 18 را بر تن خواهد کرد، از روز پنج شنبه 10 جولای، برای نخستین بار در تمرینات بایرن حضور خواهد یافت.


[h=2]
[/h]
 

♥milad♥

عضو جدید
کاربر ممتاز
جيلاردينو به گوانژوي چين پيوست

جيلاردينو به گوانژوي چين پيوست

جيلاردينو مهاجم اسبق تيم ملي فوتبال ايتاليا که در تيم فوتبال جنوا فعاليت مي‌کرد به پيشنهاد رؤساي باشگاه گوانژو پاسخ مثبت داده و به طور رسمي به اين تيم پيوست تا براي فصل آينده فعاليت خود را در فوتبال چين از سر بگيرد. گفتني است، تيم فوتبال گوانژو توسط مارچلو ليپي مربيگري مي‌شود.


 

♥milad♥

عضو جدید
کاربر ممتاز
پيشنهاد اتلتيکو به فيورنتينا براي جذب آکوئيلاني

پيشنهاد اتلتيکو به فيورنتينا براي جذب آکوئيلاني

آلبرتو آکوئيلاني قراردادش را با فيورنتينا تمديد نکرد و مورد توجه باشگاه اتلتيکو مادريد و ميلان قرار گرفته است.

هافبک سابق رم، ليورپول و يوونتوس در آگوست 2012 به ويولا رفت اما قرارداد وي در ژوئن 2015 به پايان خواهد رسيد.

آکوئيلاني که روز دوشنبه 30 ساله شد مشکلات زيادي در مذاکره براي تمديد قراردادش با فيورنتينا مي‌بيند.

فيورنتينا براي بازيکن خود از اتلتيکو پيشنهاد دريافت کرده است. يک گزينه ديگر براي وي بازگشت به ميلان خواهد بود که اينزاگي، سرمربي جديد اين تيم به تمجيد از توانايي‌هاي وي پرداخته است.

وي در فصل 12-2011 به صورت قرضي از ليورپول به روسونري رفت.



 

♥milad♥

عضو جدید
کاربر ممتاز
اسین به ترکیه می رود

اسین به ترکیه می رود

پیشنهاد 4 میلیون یورویی ترک ها برای اسین
در حال حاضر به نظر می رسد برنامه ی اول سرمربی جدید میلان آن است تا بازیکنان میلان را کاهش دهد .
او امیدوار است تا بتواند با آزاد کردن بازیکنانی که دستمزد بالایی را دریافت می کنند راه را برای خرید های میلان باز کند.
یکی از این بازیکنان مایکل اسین است که شش ماه از قرارداد خود را پشت سر گذاشته است و یک سال دیگر با میلان قرارداد دارد.
بنا به گزارش سایت گل کشور غنا این بازیکن ملی پیش در حال حاضر 2.5 میلیون یورو در سال دستمزد می گیرد اکنون مورد توجه ترابازان اسپور ترکیه قرار گرفته است.
اگر چه به نظر می رسد این انتقال به شدت دشوار است اما گفته می شود میلان و این باشگاه ترکیه ای به توافق رسیده اند تا با مبلغ 4 میلیون یورو این بازیکن به ترکیه برود.
این در حالی است که گفته می شود این انتقال هفته ی آینده رسمی خواهد شد.


 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
شماره 9 جدید بایرن‌مونیخ

شماره 9 جدید بایرن‌مونیخ

مراسم معارفه رابرت لواندوفسکی در بایرن مونیخ برگزار شد .او که در ژانویه با بایرن قراردادی 5 ساله بسته بود، رسما به این باشگاه پیوست. قرارداد لواندوفسکی با دورتموند این تابستان تمام شد و او توانست به عنوان بازیکن آزاد به بایرن برود و پیراهن شماره 9 این باشگاه را تحویل بگیرد.




 

♥milad♥

عضو جدید
کاربر ممتاز
هافبک جوان بارسلونا به ویارئال پیوست

هافبک جوان بارسلونا به ویارئال پیوست

سران باشگاه بارسلونا به صورت رسمی از انتقال جاناتان دوس سانتوس هافبک میانی جوان و ۲۴ ساله خود به باشگاه ویارئال اسپانیا خبر دادند.

بدین ترتیب این جوان مکزیکی که بیش تر ماه های فصل گذشته را به علت مصدومیت از ناحیه زانو از دست داده بود با قراردادی به ارزش ۲ میلیون یورو به زیر دریایی های زرد اسپانیا پیوست تا پس از گذشت ۶ سال از آخرین باریکه برادران دوس سانتوس در یک تیم (بارسلونا) حضور داشتند، جاناتان فصل آینده را بار دیگر در کنار برادر سرشناسش، جووانی دوس سانتوس در معیت این تیم زردپوش اسپانیایی سپری کند.


 

♥milad♥

عضو جدید
کاربر ممتاز
آ اس رم ساموئل اتوئو را هم می خواهد

آ اس رم ساموئل اتوئو را هم می خواهد

رودی گارسیا، سرمربی تیم فوتبال آاس رم ایتالیا، از علاقه خود و این باشگاه برای جذب مهاجم کامرونی سابق بارسلونا، اینتر و چلسی خبر داد. اتوئو هم اکنون بازیکن آزاد است و در راه پیوستن به رم قرار دارد.

باشگاه رم تا پایان هفته، مذاکرات خود را به این فوروارد سیه‌چرده نهایی خواهد کرد.


این باشگاه که به تازگی اشلی کول، دیگر بازیکن فصل پیش چلسی را به خدمت گرفته در صدد است تا هم‌بازی وی، ساموئل اتوئو را نیز به جمع جالوروسی‌ ملحق کند.


ساموئل اتوئو که دو بازی از سه بازی تیم‌اش در جام جهانی را به علت مصدومیت از دست داد، فصل گذشته از آنژی ماخاج قلعه روسیه به چلسی پیوست و 12 بار برای این تیم به میدان رفت او در فصل گذشته عملکرد نسبتا خوبی برای این باشگاه انگلیسی داشت. رمی‌ها امیدوارند که پس از اشلی کول، این مهاجم 33 ساله را نیز به خدمت بگیرند.


ساموئل اتوئو که دوشنبه صبح وارد ایتالیا شده است، در آستانه امضای قراردادی با دستمزد هفتگی 48 هزار یورو با تیم فوتبال رم قرار دارد.


 

♥milad♥

عضو جدید
کاربر ممتاز
نيويورک سيتي مشتري جديد ژاوي

نيويورک سيتي مشتري جديد ژاوي

تيم نيويورک سيتي آمريکا که از زيرمجموعه‌هاي تيم منچسترسيتي انگليس است، قصد دارد ژاوي هرناندس را به خدمت بگيرد.

به نقل از تسنيم، طبق ادعاي راديو کاتالونيا، فرناندو سوريانو،‌ مدير پيشين باشگاه بارسلونا که اکنون در منچسترسيتي فعاليت دارد، قصد دارد به واسطه شناخت و رابطه‌اي که با ژاوي دارد او را متقاعد کند به عنوان يکي از اولين بازيکنان هسته اصلي تيم براي پيوستن به نيويورک سيتي که پروژه آن از سال 2015 آغاز مي‌شود، ترغيب کند.

طبق ادعاي اين شبکه راديويي، سوريانو در ماه فوريه با ژاوي ملاقاتي داشته است تا بگويد که مايل است کاپيتان دوم بارسلونا را در کنار داويد ويا و فرانک لمپارد در تيم تازه تاسيس ليگ حرفه‌اي آمريکا (MLS) ببيند.

ژاوي 34 ساله تا سال 2016 با بارسلونا قرارداد دارد و اين در حالي است که گفته مي‌شود تيم العربي به او قطر پيشنهادي پر زرق و برق با حقوق ساليانه 8 ميليون يورو داده است. از قرار معلوم مسئولان بارسلونا به ژاوي فرصت داده‌اند تا درباره آينده‌اش تصميم‌گيري کند و ستاره ملي‌پوش کاتالان‌ها تا چند روز آينده تصميم نهايي‌اش را اعلام خواهد کرد.



 

♥milad♥

عضو جدید
کاربر ممتاز
رئال مادريد در پي جذب جيمز رودريگز

رئال مادريد در پي جذب جيمز رودريگز

روزنامه مارکا در خبري نوشته است؛ فلورنتينو پرس رئيس باشگاه رئال مادريد قصد دارد بازيکنان جديدي براي فصل جديد جذب کند که در اين بين نام جيمز رودريگز هم ديده مي‌شود.

به نقل از تسنيم، پيش از جذب رودريگز ابتدا رئيس رئال قصد دارد خيالش از بابت جذب توني کروس راحت شود و حتي از فروش آنخل دي ماريا بال آرژانتيني‌اش به تيمي جديد اطمينان پيدا کرده و پس از آن براي جذب گلزن جوان تيم کلمبيا اقدام کند.

پاري سن ژرمن يکي از مشتريان سرسخت دي ماريا بوده و براي جذب اين آرژانتيني پيشنهادي 60 ميليون يورويي ارائه کرده است.

از سوي ديگر رئال با فروش آلوارو موراتا مهاجم جوانش به يوونتوس 22ميليون يورو درآمد خواهد داشت که مي‌خواهد از اين پول هم براي کمک به جذب رودريگز استفاده کند. موناکو براي انتقال رودريگز به رئال درخواست 75 ميليون يورو کرده است.


 

♥milad♥

عضو جدید
کاربر ممتاز
هافبک‌برزيلي اتلتيکومادريد به فنرباغچه پيوست

هافبک‌برزيلي اتلتيکومادريد به فنرباغچه پيوست

ديگو پنج‌شنبه (امروز) در محل باشگاه فنرباغچه قراردادش را منعقد کرد. اين بازيکن 29 ساله که سابقه حضور در تيم‌هاي وردربرمن و ولفسبورگ آلمان را دارد، پس از آنکه با تيم اتلتيکومادريد اسپانيا بر سر تمديد قراردادش به توافق نرسيد، چنين تصميمي گرفت.

ديگو که سابقه حضور در تيم ملي برزيل را داشته، اظهار داشت:‌ خيلي خوشحالم با فنرباغچه ترکيه قرارداد بستم. مي‌توانم با اين تيم براي کسب قهرماني بجنگم. در گذشته شانس ورود به اين تيم را داشتم. اما امکان حضورم در اينجا مهيا نشد. اما حالا شرايط تفاوت دارد. اميدوارم در ليگ ترکيه با اين تيم روزهاي خوبي را تجربه کنم.



 

♥milad♥

عضو جدید
کاربر ممتاز
ماندزوکيچ با اتلتيکومادريد قرارداد بست

ماندزوکيچ با اتلتيکومادريد قرارداد بست

روزنامه مارکا از طريق سايت خود از امضاي قرارداد ميان ماريو ماندزوکيچ و باشگاه مادريدي خبر داد. اين ستاره که پنج‌شنبه (امروز) در آزمايشات پزشکي اين باشگاه حاضر شد، پس از قبولي در اين تست‌ها، اقدام به امضا تفاهم‌نامه کاري‌اش کرد.

گلزن دو فصل گذشته تيم بايرن مونيخ براي اين منظور در دفتر باشگاه اسپانيايي قراردادش را منعقد کرد. در شرايطي که هنوز مدت همکاري و ميزان دستمزد وي مشخص نشده، اما عنوان شد بابت وي اتلتيکو 22 ميليون يورو خواهد پرداخت که بخشي از آن به مونيخي‌ها تعلق خواهد گرفت.

 

♥milad♥

عضو جدید
کاربر ممتاز
مهاجم اتلتیکو به پورتو پیوست

مهاجم اتلتیکو به پورتو پیوست

آدریان، مهاجم اتلتیکو مادرید به پورتو پیوست. به گزارش یست چهارده، این بازیکن با رقمی در حدود یازده میلیون یورو امشب راهی پرتغال شد تا تست پزشکی را در باشگاه جدید خود پشت سر بگذارد.
آدریان ۲۶ ساله در سال ۲۰۱۱ از دپورتیوو لاکرونیا به اتلتیکو پیوسته بود.


 

♥milad♥

عضو جدید
کاربر ممتاز
امانوئلسون در تست‌هاي پزشکي باشگاه رم

امانوئلسون در تست‌هاي پزشکي باشگاه رم

اين بازيکن هلندي با مسئولان جالوروسي براي امضاي قراردادي 2 ساله به توافق رسيده است و در پايان فصل گذشته با اتمام قراردادش در ميلان، از اين باشگاه جدا شد.

او عصر روز گذشته به پايتخت ايتاليا رسيد و به طور مختصر با روزنامه نگاران صحبت کرد، و صبح امروز اين بازيکن 28 ساله به کلينيک دانشگاه آگوستينو جملي رفت تا تست هاي پزشکي را پشت سر بگذارد.

اکنون انتظار مي رود که امانوئلسون قبل از اينکه به هلند بازگردد، قرارداد خود با اين باشگاه را به امضاء خواهد رساند و در 15 جولاي به تمرينات پيش فصل گرگ ها ملحق خواهد شد.




 

♥milad♥

عضو جدید
کاربر ممتاز
رامي با ميلان سه‌ساله بست

رامي با ميلان سه‌ساله بست

باشگاه ميلان عادل رامي، مدافع مياني والنسيا را با قراردادي سه ساله به خدمت گرفت. گفته مي‌شود رقم قرارداد اين مدافع 28 ساله 4.25 ميليون يورو است.

اين مدافع فرانسوي در ماه اکتبر 2013 به طور قرضي به جمع روسونري ملحق شد و در نيم‌فصل دوم سري A ايتاليا در 22 بازي براي ميلان به ميدان رفت.

باشگاه ميلان با انتشار بيانيه‌اي در سايت رسمي خود نوشت: باشگاه ميلان اعلام مي‌کند که عادل رامي را از باشگاه والنسيا به خدمت گرفته است. رامي تا تاريخ 30 ژوئن 2017 با روسونري قرارداد امضا کرد.

ميلان اميدوار است در فصل جديد با سرمربيگري اينزاگي و جذب بازيکنان موردنظرش بار ديگر به روزهاي اوج بازگردد.



 

♥milad♥

عضو جدید
کاربر ممتاز
دی ماریا در راه منچستر

دی ماریا در راه منچستر

آنخل دی ماریا به طور شخصی با باشگاه منچستر یونایتد موافقت کرده است، او هفتگی 150 هزار پوند از یونایتد دستمزد خواهد گرفت. دو باشگاه رئال مادرید و منچستر یونایتد فقط باید بر روی هزینه انتقال این بازیکن با هم به توافق برسند.


 

♥milad♥

عضو جدید
کاربر ممتاز
دروازه‌بان بنفيکا به اتلتيکومادريد پيوست

دروازه‌بان بنفيکا به اتلتيکومادريد پيوست

باشگاه اتلتيکومادريد ساعتي پيش بر سر به خدمت گرفتن يان اوبلاک دروازه بان بنفيکا با اين باشگاه به توافق رسيد.

بر اين اساس اتلتيکومادريد قراردادي به ارزش 16 ميليون يورو با اين دروازه بان منعقد خواهد کرد. اوبلاک که تاکنون به ليسبون براي تمرينات پيش فصل بازنگشته، روز دوشنبه به مادريد خواهد آمد تا بصورت رسمي به هواداران اين تيم معرفي شود.

بدين ترتيب پس از جذب ماندزوکيچ و مويا ، اوبلاک سومين خريد تابستاني قهرمان اسپانيا خواهد بود.

باشگاه اتلتيکو همچنين در حال مذاکره با بنفيکا بر سر به خدمت گرفتن بازيکن آرژانتيني اين تيم نيکلاس گايتان است



 

♥milad♥

عضو جدید
کاربر ممتاز
مدافع ليورپول هم به ليگ قطر مي‌رود

مدافع ليورپول هم به ليگ قطر مي‌رود

روزنامه ديلي استار خبر داد که دو باشگاه السد و الغرافه قطر به طور جدي به دنبال جذب کولو توره مدافع تيم ليورپول هستند.

راجرز مربي ليورپول نيز مخالفتي با رفتن برادر يحيي توره در آغاز فصل جديد ندارد.

اين گزارش در پايان تصريح مي‌کند که اکنون بحث درباره ميزان پرداختي به باشگاه ليورپول براي رضايتنامه است.


 
وضعیت
موضوع بسته شده است.

Similar threads

بالا