نقل و انقالات اروپا فصل 2014-2015

وضعیت
موضوع بسته شده است.

♥milad♥

عضو جدید
کاربر ممتاز
پیشنهاد 20 میلیون پوندی منچستر برای جذب هوملز

پیشنهاد 20 میلیون پوندی منچستر برای جذب هوملز

از انگلستان خبر می رسد منچستریونایتد با پیشنهاد 20 میلیون پوندی برای جذب مت هوملز از دورتموند به توافق رسیده است.

طبق گزارش میرر انگلستان، دو باشگاه پنجشنبه، بر سر انتقال 20 میلیون پوندی هوملز به توافق رسیده اند. قراردادی که بسته به باشگاه رقیب یونایتد، لیورپول دارد.

باشگاه دورتموند برای جایگزینی هوملز در خط دفاع قصد قرض گرفتن دفاع لیورپول را دارد. آنها میخواهند تیاگو یوری دفاع 21 ساله و پرتغالی لیورپول را برای یک فصل قرضی به خدمت بگیرند.باید دید این بازیکن که ژانویه گذشته به خرانادا قرض داده شد تا کسب تجربه کند، با اجازه راجرز راهی دورتموند می شود یا خیر.

فنخال همیشه یکی از طرفداران بازی هوملز بوده است و آخرین گمانه زنی ها حاکی از این بوده است که وی همیشه گزینه نخست مربی هلندی برای خط دفاع یونایتد بوده است. باید دید گزارش میرر تا چه حد قطعی است !

 

♥milad♥

عضو جدید
کاربر ممتاز
دروازه‌بان مکزيک راهي مالاگا شد

دروازه‌بان مکزيک راهي مالاگا شد

گيلرمو اوچوا که در جام جهاني 2014 برزيل در ترکيب تيم ملي مکزيک درخشيد راهي مالاگا اسپانيا شد.

به نقل از فارس، قرارداد اوچوا با آژاکسيو در پايان فصل گذشته تمام شد و پس از سقوط اين تيم به دسته دوم ليگ فرانسه، اوچوا مايل بود باشگاه جديدي براي فصل پيش رو پيدا کند و در نهايت هم با سران مالاگا به توافق رسيد.

مالاگا هم که فصل گذشته در ليگ اسپانيا رتبه يازدهم را کسب کرده بود امروز (جمعه) در کنفرانسي خبري اوچوا را به عنوان بازيکن جديد خود معرفي مي‌کند.

دروازه‌بان مکزيک در جام جهاني و به خاطر نمايش فوق العاده‌اش مقابل برزيل نامش را بر سر زبان‌ها انداخت. او در جريان اين ديدار 6 ضربه بازيکنان برزيل به سمت دروازه‌اش را دفع کرد و در سه ديدار مرحله گروهي نيز تنها يک گل دريافت کرد. او در يک هشتم نهايي مقابل هلند هم تا دقيقه‌هاي پاياني دروازه‌اش را بسته نگه داشت اما دو گل ديرهنگام دريافت کرد که موجب حذف ازتک‌ها از جام جهاني شد.




 
آخرین ویرایش:

♥milad♥

عضو جدید
کاربر ممتاز
هافبک هلاس ورونا به یوونتوس پیوست

هافبک هلاس ورونا به یوونتوس پیوست

بانوی پیر هافبک ایتالیایی و ملی‌پوش تیم هلاس ورونا را که فصل گذشته عملکرد موفقی در سری A داشت را به خدمت گرفت.

مدیربرنامه‌های رومولو که فصل گذشته برای هلاس ورونا توپ می‌زد، اعلام کرد این بازیکن 27 ساله با یوونتوس به توافق رسیده است و تا فردا (شنبه) با بانوی پیر قرارداد خواهد بست.

از ابتدای تابستان امسال اخبار فراوانی در خصوص تمایل زیاد تورینی‌ها به جذب رومولو منتشر شده بود اما در یکی دو هفته اخیر این موضوع تا حدودی کمرنگ شد. امروز اما مدیربرنامه‌های رومولو از قطعی بودن پیوستن وی به یووه خبر داد.

الکس فیرمینیو، مدیربرنامه‌های رومولو به کالچونیوز گفت: قرارداد رومولو و یوونتوس عملاً قطعی است. ما بسیار خوشحالیم و مایلیم از تمام دست‌اندرکاران باشگاه ورونا بابت اعتمادی که به رومولو نشان دادند، تشکر کنیم. ما به زودی به تورین خواهیم رفت و پای برگه قرارداد خود را امضا خواهیم کرد. من با رومولو صحبت کرده‌ام و او از اینکه فرصت بازی در یوونتوس را به دست آورده، بسیار خوشحال است.

رومولو که فصل گذشته در لیگ ایتالیا 32 بازی برای هلاس ورونا انجام داد و شش گل به ثمر رساند در حالی به یوونتوس خواهد پیوست که یک ماه پیش قرارداد انتقال قرضی‌اش از فیورنتینا به ورونا را دائمی کرده بود.

 

♥milad♥

عضو جدید
کاربر ممتاز
کاپيتان فولام با کريستال‌پالاس يک ساله بست

کاپيتان فولام با کريستال‌پالاس يک ساله بست

برد هنگلند که بازوبند کاپيتاني فولام را به بازو مي‌بست با امضاي قراردادي يک ساله راهي ديگر تيم لندني در ليگ برتر انگليس شد.

به گزارش فارس، هنگلند که 6 سال گذشته را در ترکيب فولام به ميدان مي‌رفت ماه گذشته توسط فولام به عنوان بازيکن آزاد اعلام شد و پس از رد کردن پيشنهاد هال سيتي، قرارداد يک ساله‌اش با کريستال پالاس را به ثبت رساند.

اين بازيکن نروژي و 33 ساله در اين خصوص به سايت باشگاه گفت: خيلي خوشحالم. چيزهاي خوبي در مورد باشگاه شنيده‌ام. مربي، بازيکنان و اعضاي کادر فني. همه چيزهايي که شنيدم خوب بوده‌اند و اکنون در کنار آنها کارم را آغاز مي‌کنم. بيشترين تلاشم را به کار مي‌گيرم تا بتوانم بهترين نمايش را براي اين تيم داشته باشم.

گفتي است هنگلند فصل گذشته 31 بازي براي فولام انجام داده بود.



 

♥milad♥

عضو جدید
کاربر ممتاز
لمپارد در آستانه پیوستن به سیتی به صورت قرضی

لمپارد در آستانه پیوستن به سیتی به صورت قرضی

فرانک لمپارد در آستانه انتقال قرضی و شش ماهه به منچسترسیتی است.

فرانک لمپارد 36 ساله که بعد از 13 سال حضور در چلسی این تابستان این تیم را ترک کرد و راهی اف. سی نیویورک شد. احتمال دارد با قراردادی شش ماهه بصورت قرضی راهی تیم رقیب چلسی در لیگ برتر، منچسترسیتی شود.

لیگ MLS، لیگ فوتبال حرفه ای آمریکا در فصل جدید چند ماه دیگر آغاز می شود و پیش از این صحبت از حضور لمپارد در تیم ملبورن سیتی شنیده می شد ولی اکنون انتقال به سیتی در چند قدمی وی است.


 

♥milad♥

عضو جدید
کاربر ممتاز
بازيکن سابق رئال در راه سري A

بازيکن سابق رئال در راه سري A

لاسانا ديارا که پس از جدايي از رئال مادريد راهي ليگ فوتبال روسيه شده قصد دارد براي ادامه فوتبالش به سري A ايتاليا بازگردد.

هافبک سابق تيم‌هاي آرسنال و چلسي اين روزها سخت مورد توجه رافا بنيتس، سرمربي ناپولي قرار گرفته و اين احتمال وجود دارد که او در ادامه فصل نقل‌وانتقالات پيراهن اين تيم ايتاليايي را بر تن کند.

دياراي 29 ساله فصل گذشته براي لوکوموتيو مسکو توپ زده است. او در اولين سال حضورش در روسيه هم پيراهن آنژي ماخاچ قلعه را بر تن کرده بود.



 

♥milad♥

عضو جدید
کاربر ممتاز
بازیکن مونتپلیه راهی ترکیه می شود

بازیکن مونتپلیه راهی ترکیه می شود

ونس بالهنده، بازیکن مونتپلیه در یک قدمی پیوستن به باشگاه بشیکتاش قرار گرفت.

به نقل از اکیپ، این بازیکن 24 ساله مراکشی به زودی لیگ فرانسه را به مقصد باشگاه بشیکتاش ترکیه ترک خواهد کرد.

بالهنده قراردادی چهار ساله را با باشگاه ترکیه ای به امضا خواهد رساند.


 

♥milad♥

عضو جدید
کاربر ممتاز
به‌رامي با 3.5 ميليون يورو به هامبورگ پيوست

به‌رامي با 3.5 ميليون يورو به هامبورگ پيوست

«والون به‌رامي» که عضو ناپولي ايتاليا بود، روز گذشته با بندرنشينان شمال آلمان به توافق رسيد.

به گزارش فارس، اين خبر را باشگاه ايتاليايي از طريق اينترنت به اطلاع عموم رساند. براساس اعلام رسانه‌ها، هامبورگي‌ها براي تصاحب اين بازيکن ارزشمند رقمي بالغ بر 3.5 ميليون يورو به طرف ايتاليايي مي‌پردازند.

اين هافبک دفاعي که بازي‌هاي خوبي در جام جهاني براي سوئيسي‌ها انجام داد، اظهار داشت: خيلي خوشحالم که به تيمي مهم و با ريشه پيوستم. شخصيت قوي هامبورگ باعث شد پاسخ مثبت دهم. اکنون کارهاي زيادي براي انجام داريم اما احساسم کاملا مثبت است.

«به‌رامي» 29 ساله پس از حضور در تست‌هاي پزشکي موفقيت‌آميز، روز گذشته رهسپار اردوگاه تيم ژرمني‌ در اتريش شد.


 

♥milad♥

عضو جدید
کاربر ممتاز
ديگو لوپز با موناکو قرارداد سه ساله مي‌بندد

ديگو لوپز با موناکو قرارداد سه ساله مي‌بندد

به نقل از آس، دروازه بان رئال مادريد پس از بررسي پيشنهاد دو باشگاه موناکو و ناپولي تصميم گرفت که راهي ليگ فرانسه شود. پيوستن قريب الوقوع کيلور ناواس به رئال موجب شد که اين دروازه بان چاره اي به جز جدايي از برنابئو نداشته باشد.

لوپز به همراه وکيل خود، مانوئل گارسيا کيلون با دقت پيشنهاد موناکو را مورد بررسي قرار داده است و به زودي راهي ليگ فرانسه مي شود. اين بازيکن قراردادي سه ساله با دستمزد سالانه 5 ميليون يورو با موناکو به امضا خواهد رساند.

 

♥milad♥

عضو جدید
کاربر ممتاز
مدافع مسلمان آلمان در راه والنسيا

مدافع مسلمان آلمان در راه والنسيا

در يکي، دو روز گذشته چند نشريه اروپايي گزارش کردند رايزني‌هايي از سوي تيم اسپانيايي با مدير برنامه «شوکودران موصطفي» آغاز شده است.

به نقل از فارس، بر اين اساس تيم لاليگايي تلاش مي‌کند اين مدافع 21 ساله که اکنون مورد توجه تيم‌هاي بسياري قرار گرفته است، را استخدام کند و او را جانشين ژرمي ماتيو که به بارسلونا نقل مکان کرد، کند.

 

♥milad♥

عضو جدید
کاربر ممتاز
روبینیو در راه لیگ امارات

روبینیو در راه لیگ امارات

روبینیو، هافبک 30 ساله برزیلی با پیشنهادی از سوی لیگ امارات مواجه شده است.

هافبک میلان با پیشنهادی از جانب باشگاه الاهلی امارات مواجه شده است و این احتمال وجود دارد که راه این کشور عربی را در پیش بگیرد.

میلان مشکلی برای این انتقال ندارد چرا که می خواهد از پرداخت دستمزد این بازیکن راحت شود.

 

♥milad♥

عضو جدید
کاربر ممتاز
تاتنهام به دنبال مهاجم فصل پيش چلسي

تاتنهام به دنبال مهاجم فصل پيش چلسي

ديلي ميل اعلام کرده سران تاتنهام به دنبال خريد ساموئل اتوئو، مهاجم فصل پيش چلسي هستند که در پايان فصل توسط اين تيم بازيکن آزاد اعلام شد.

تاتنهام در طول فصل گذشته مهاجماني مانند روبرتو سولدادو و امانوئل آدبايور را در ترکيب داشت اما آنها نتوانستند رضايت روساي باشگاه را به دست آورند. از اين رو با حضور مائوريتسيو پوچتينو به عنوان سرمربي جديد، سران باشگاه به دنبال تقويت تيمشان رفته و اميدوارند بتوانند بازيکني مانند اتوئو را به تيم‌شان بياورند.

اين مهاجم کامروني که فصل گذشته 9 گل براي چلسي زد، در طول پنج سال حضور در بارسلونا موفق شد رکورد 100 گل زده را از خود به جاي بگذارد. اين بدان معناست که پوچتينو مي‌تواند روي تجربه او و رکورد خوب گلزني‌اش حساب ويژه‌اي باز کند.


 

♥milad♥

عضو جدید
کاربر ممتاز
رافائل مارکز به ورونا پيوست

رافائل مارکز به ورونا پيوست

کاپيتان باسابقه مکزيک که تجربه بازي در تيمي چون بارسلونا را در کارنامه دارد، از تيم کلاب لئون به ورونا ايتاليا پيوست.

باشگاه ايتاليايي خوشحاليش را بابت جذب اين بازيکن باتجربه و پر افتخار اذعان کرده است. در بيانيه اين باشگاه، براي وي آرزوي موفقيت در پيراهن هلاس ورونا شده است.



 

♥milad♥

عضو جدید
کاربر ممتاز
فرمالن در راه يونايتد يا بارسلونا

فرمالن در راه يونايتد يا بارسلونا

قرارداد مدافع 30 ساله تابستان آينده به پايان مي­رسد و منچستريونايتد و بارسلونا نبرد بر سر به خدمت گرفتن او را آغاز کرده‌­اند.

يونايتد با همان پيشنهاد 8 ميليون پوندي قبلي وارد کارزار شده و سخت در تلاش است تا با قطعي کردن انتقال فرمالن خط دفاعش را در غياب نمانيا ويديچ، ريو فرديناند و پاتريس اورا سر و سامان بخشد.

مديران يونايتد از خريد فرمالن تقريباً مطمئن هستند، اما بارسلونا هم اميدوار است بتواند مدافع سابق آژاکس را براي بازي در نيوکمپ قانع کند.

از آنجا که آرسنال حاضر است فرمالن را پيش از آنکه در تابستان آينده به بازيکني آزاد تبديل شود همين حالا بفروشد، احتمالاً انتخاب نهايي به عهد خود او خواهد بود.


 

♥milad♥

عضو جدید
کاربر ممتاز
ليورپول به دنبال دني آلوز

ليورپول به دنبال دني آلوز

بر اساس برخي گزارش‌ها پس از آنکه مدير برنامه­ هاي آلوز خبر داد که موکلش به اينترميلان نمي‌رود، برندن راجرز به مدافع 31 سال برزيلي علاقمند شده و قصد دارد در صورت عملي شدن اين انتقال او را جانشين گلن جانسون کند.

در اوايل تابستان خبرهاي مبني بر توافق گران­ قيمت آلوز با پاري­ سن ژرمن يا اينتر به گوش مي­‌رسيد، اما تا به حال هيچ­ يک رخ نداده است.

چند روزنام اسپانيايي هم اوايل هفته خبر داده بودند که ليورپول با پيشنهادي 7 ميليون پوندي آماد به خدمت گرفتن دني آلوز است.



 

♥milad♥

عضو جدید
کاربر ممتاز
رقابت دو غول فوتبال ایتالیا برای خرید ملی پوش یونان

رقابت دو غول فوتبال ایتالیا برای خرید ملی پوش یونان

دو غول فوتبال ایتالیا در صدد به خدمت گرفتن مدافع ملی پوش یونان هستند.

رم و یوونتوس برای خرید کاستاس مانولاس از المپیاکو با رقم 15 میلیون یورو با همدیگر رقابت می کنند.

این مدافع میانی 23 ساله مذاکراتی با بیانکونری ها و جالوروسی ها انجام داده است.


 

♥milad♥

عضو جدید
کاربر ممتاز
رضا قوچان نژاد به الکويت پيوست

رضا قوچان نژاد به الکويت پيوست

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در رقابتهای جام‌جهانی برزیل که انتظار می رفت پس از ارائه بازیهای قابل قبول به همراه این تیم در بزرگترین رویداد فوتبال جهان تیم مطرحی را برای آینده انتخاب کند مانند بازیکن دیگر تیم ملی فوتبال ایران، اروپا را به مقصد تیم های عربی ترک کرد و به تیم الکویت پیوست.

گوچی که سابقه بازی در استاندارد لیژ بلژیک را دارد بعد از پشت سرگذاشتن یک نیم فصل در چارلتون انگلیس به تیم فوتبال الکویت پیوست. قوچان نژاد بعد از اشکان دژاگه دومین بازیکن تیم ملی کشورمان است که فوتبال اروپا را به مقصد بازی در کشورهای حاشیه خلیج فارس ترک می کند.

گوچی که در رقابتهای جام جهانی 2014 برزیل تک گل تیم ملی ایران را مقابل بوسنی و هرزگوین به ثمر رساند در نیم فصل حضورش در چارلتون در 15 بازی یک گل به ثمر رساند.

قوچان نژاد که در کودکی به همراه خانواده خود هلند مهاجرت کرد فوتبال خود را با تیم هیرنفین آغاز کرد سپس مدتی در تیم های گو اهد ایگلز، اف سی امن و کامبور در لیگ هلند بازی کرد. در سال 2011 او به تیم فوتبال سنت ترویدن در لیگ بلژیک پیوست و در دو سال حضور خود در این تیم در 31 بازی 18 گل به ثمر رساند.

در سال 2013 گوچی به استاندارد لیژ پیوست و در 10 بازی برای این تیم 4 گل به ثمر رساند. به دلیل نیمکت نشینی در استاندارد لیژ او چارلتون را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کرد و به این تیم لیگ یکی انگلیس پیوست و در نهایت هم از این تیم انگلیسی به الکویت پیوست.



 

♥milad♥

عضو جدید
کاربر ممتاز
مانکيو به صورت قرضي به ليورپول پيوست

مانکيو به صورت قرضي به ليورپول پيوست

ليورپول در حساب رسمي توئيترش خبر داد خاوير مانکيو دفاع راست آتلتيکو مادريد را رسماً و به صورت قرضي به ترکيب اين فصل خود اضافه کرد. قرارداد مانکيو يک ساله است.

او که عضو تيم جوانان اسپانياست پس از امره کان، آدام لالانا، ريکي لمبرت، دژان لورن، لازار مارکوويچ و ديووک اوريگي هفتمين خريد ليورپول در فصل نقل و انتقالات محسوب ميشود.


 

♥milad♥

عضو جدید
کاربر ممتاز
توماس فرمالن به بارسلونا پيوست

توماس فرمالن به بارسلونا پيوست

فرمالن، کاپيتان فصل گذشته توپچي ها قرار است در ازاي قراردادي 15 ميليون پوندي به بارسا برود. اين بازيکن 28 ساله بلژيکي به زودي براي انجام تست پزشکي در باشگاه بارسلونا حاضر مي شود.

البته به غير از بارسا، منچستريونايتد هم مشتاق به خدمت گرفتن او بود.

اما آرسنال پيشنهاد اين تيم براي دريافت يک بازيکن به همراه مبلغي پول را رد کرد. بعد از رد کردن پيشنهاد يونايتد انتظار مي رفت که بارسا اين بازيکن را به خدمت گيرد.

فرمالن در سال 2009 در ازاي 10 ميليون پوند از آژاکس به آرسنال آمده بود و 150 بازي براي اين تيم انجام داده است.



 

♥milad♥

عضو جدید
کاربر ممتاز
خاوي گارسيا به زنيت پيوست

خاوي گارسيا به زنيت پيوست

خاوي گارسيا، هافبک منچسترسيتي، امروز اقدامات نهايي براي پيوستن به زنيت روسيه را انجام مي دهد.

به گزارش روزنامه انگليسي ديلي ميل، باشگاه روسيه اي با انتقال اين بازيکن اسپانيايي در ازاي رقم 12 ميليون پوند موافقت کرده است. گارسيا روز جمعه توافقات اوليه را با باشگاه روسيه اي حاصل کرد و قرار است امروز انتقال او به زنيت قطعي شود.

او در آگوست 2012 در ازاي مبلغ 15.8 ميليون پوند از بنفيکا به سيتي آمد، اما نتوانست در اين دو سال شرايط خوبي در اين تيم داشته باشد. او در زمان حضورش در سيتي تنها 31 بازي انجام داد و نتوانست جايگاهش را در ترکيب اصلي ثابت کند.


 

♥milad♥

عضو جدید
کاربر ممتاز
مارکو مارين به فيورنتينا مي‌پيوندد

مارکو مارين به فيورنتينا مي‌پيوندد

بازيکن آلماني براي آزمايش هاي پزشکي به فلورانس رفته است. در صورت عملي شدن اين انتقال، وينگر آلماني فصل آينده را در فيورنتينا بازي خواهد کرد.

بنفش­ها مي توانند در صورت تمايل سال آينده او را در ازاي 2/4 ميليون پوند به صورت دائم به خدمت بگيرند.

مارين در سال 2012 از وردربرمن آلمان به چلسي پيوست، اما از آن زمان تنها در 6 بازي براي اين تيم به ميدان رفته است.

او فصل گذشته را به صورت قرضي در سويا بازي کرد و همراه اين تيم قهرمان ليگ اروپا شد.

سويا هم خواهان بازگرداندن اين بازيکن 25 ساله بود و در عين حال اخباري مبني بر تمايل دو باشگاه هانوفر و بشيکتاش هم براي خريد او شنيده مي شد.


 
وضعیت
موضوع بسته شده است.

Similar threads

بالا