مهديه3: شناخت دشمان صاحب الزمان(عج)(شناخت شيطان، فرقه ها و مكاتب شيطاني)

bahman.eng

عضو جدید
دانلود صوتی رائفی پور

دانلود صوتی رائفی پور




دانلود مصاحبه رائفی پور،برنامه رادیو قرآن روز قدس






سخنرانی رائفی پور درباره جومونگhttp://dl-zohur12.tk/dl2/file/raefipour_jomong.wmv
 

bahman.eng

عضو جدید
مدعیان مهدویت (دانلود فیلم)

مدعیان مهدویت (دانلود فیلم)

خدایا مارا از شر شیطان محافظت فرما آمین یا ربالعالمین



"بعضی هاتون خیلی خوب دارید رشد می کنید، ما حسودیمون می شه بعضی وقتا غبطه می خوریم که چه طور دارید می تازید.

شیطان از شماها قطع امید کرده، می گه من دیگه با شماها کاری ندارم چون حریف شماها نیستم مژده باد بر شما، نا امیدش کردید بریده از شما، شما نبریدیدا، اون بریده از شما!"

اینها جملاتی هستند که یکی از این مدعیان، در سخنان خود به مریدانش می گوید.

 

bahman.eng

عضو جدید
آگاه باشید ، توهینی دیگر به مقدسات!

آگاه باشید ، توهینی دیگر به مقدسات!

مطب ویژه :


[FONT=Tahoma, Arial, Helvetica, sans-serif]همانطور که مشاهده میکنید سه کلمه "الله" ، "محمد" و "اسلام" به وضوح در کف کفشی که در تصاویر میبینید حک شده اند .
[/FONT]

لازم بذکر است چنین اقدامی (توهین به اسامی و حتی جملات مقدس اسلامی) بارها پیش از این هم مشاهده شده .​
این محصول هم مثل محصولات قبلی با قیمتی پایین تر از قیمت معمول عرضه شده . قیمت این کفشها ۱۵ ریال عربستان (کمتر از ده هزار تومان) میبباشد . مارک این کفش نیز یک مارک امریکایی است (مارک فلای فیت) .​
.​
[FONT=arial, helvetica, sans-serif]نمونه هایی از این دست که درسالهای اخیر مشاهده شده :[/FONT]​
جمله ی "بسم الله الرحمن الرحیم" پشت شوار جین . متاسفانه این محصول وارد بازار ایران هم شد :

نمون ای دیگر که وضوح جملات روی آن مشخص است :

یک مدل کفش نایک با آرم اختصاصی مشابه کلمه "الله" در پشت و کف :


منبع : ماسون یاب


[FONT=Tahoma, Arial, Helvetica, sans-serif]
[/FONT]
 

تیکا

عضو جدید
کاربر ممتاز
اي خدا

اي خدا

مطب ویژه :


همانطور که مشاهده میکنید سه کلمه "الله" ، "محمد" و "اسلام" به وضوح در کف کفشی که در تصاویر میبینید حک شده اند .

لازم بذکر است چنین اقدامی (توهین به اسامی و حتی جملات مقدس اسلامی) بارها پیش از این هم مشاهده شده .​
این محصول هم مثل محصولات قبلی با قیمتی پایین تر از قیمت معمول عرضه شده . قیمت این کفشها ۱۵ ریال عربستان (کمتر از ده هزار تومان) میبباشد . مارک این کفش نیز یک مارک امریکایی است (مارک فلای فیت) .​
.​
نمونه هایی از این دست که درسالهای اخیر مشاهده شده :
جمله ی "بسم الله الرحمن الرحیم" پشت شوار جین . متاسفانه این محصول وارد بازار ایران هم شد :

نمون ای دیگر که وضوح جملات روی آن مشخص است :

یک مدل کفش نایک با آرم اختصاصی مشابه کلمه "الله" در پشت و کف :


منبع : ماسون یاب





حرص ميخورم اين چيزا رو مي بينم
بد تر از اينا صدا و سيماست كه نا اگاهانه هر فيلمي رو پخش ميكنه
يعني واقعا نمي فهمن يا خودشون رو به ... زدن
 

mec1386

عضو جدید
کاربر ممتاز
ناتوي فرهنگي:

اصطلاحي است تازه وارد در ادبيات سياسي ايران، و مفهومي است كه براي اولين بار مقام
معظم رهبري در سال 1385 در جمع اساتيد و دانشجويان مطرح نمودند، اما در ادبيات سياسي جهان مسأله جديدي نيست.
ايالات متحده آمريكا در دوران جنگ سرد كه از سالهاي بعد از جنگ دوم جهاني آغاز و با فروپاشي شوروي سابق پايان يافت براي مبارزه فرهنگي و اطلاعاتي با شوروي سابق دست به تشكيل سازمان هايي به ظاهر فرهنگي و دانشگاهي زده بود كه محققان از آنها با نام ناتوي فرهنگي ياد مي كنند، ناتوي فرهنگي در زمان جنگ سرد مستقيماًَ توسط سازمان سيا اداره مي شد و در حيطه هاي مختلف به فعاليتهاي فرهنگي مشغول بود كه از جمله اين حيطه ها مي توان به چاپ و نشر كتب مجلات و فصلنامه ها اشاره كرد، از ديگر فعاليت هاي اين ناتوي فرهنگي كنترل محتوا و حتي جهت دهي به هنرهايي مانند موسيقي، نقاشي و فيلم سازي و .. بوده است.
رويكرد اصلي ناتوي فرهنگي، جنگ نرم و هدف اصلي آن نابودي هويت ملي جوامع بشري بويژه مقابله با ايمان انسان هايي است كه مصمم هستند از هويت ديني و ملي خود شرافتمندانه دفاع كنند.
اعضاي ناتوي فرهنگي با بهره مندي از 57 سال تجربه نظامي گري، تأسيسات پايه اي هماهنگي را در حوزه رسانه ها شكل داده اند. خبرگزاري هاي بين المللي، شبكه هاي خبري غالب مانند بي.بي.سي و سي.ان.ان، تأسيسات ماهواره اي كه ارسال امواج صدها شبكه ماهواره اي را بر عهده دارند، صدها روزنامه و هزاران پايگاه خبري و تبليغاتي از جمله اين تأسيسات هستند كه همگي ارزشهاي مشترك غربي را منتشر و تلاش مي كنند ارزشهاي مقاوم در برابر خود را در هم كوبند.
كاري كه مدتهاست آمريكا و بعضي از كشورهاي اروپايي در تهاجم فرهنگي بر عليه جمهوري اسلامي ايران، شروع كرده اند به كارگيري مجدد برخي از روشهاي زمان جنگ سرد است، و يكي از اين روشها به تعبير مقام معظم رهبري، ناتوي فرهنگي است.
اگر غرب در جنگ سرد براي مقابله با اردوگاه كمونيسم پيمان نظامي ناتو را تدارك ديده، در آغاز قرن 21 از هراس موج بيداري اسلامي در جهان اسلام در پي تشكيل «ناتوي فرهنگي» است، تا به استفاده از امكانات فرهنگي مانع استمرار و رشد بيداري ملتها شود و بدين وسيله سررشته تحولات سياسي، فرهنگي، اجتماعي و اقتصادي كشورها و ملتها را به دست گيرد.
ايجاد «ناتوي فرهنگي» نشانگر تجميع ظرفيت هاي فرهنگي دشمنان و كساني است كه اسلام را مانع جدي اهداف خود مي دانند.

اصول ناتوي فرهنگي:


اصولي كه در ناتوي فرهنگي تبليغ و ترويج مي شوند عبارتند از:
*اصالت لذت
*دنيا گرايي
*بي اخلاقي گري اجتماعي
* فرديت فرد
* فمنيسم (هر چيز را از نگاه جنسيت ديدن و در يك كلام تبليغ براي رفع حياء از سطح اجتماع)
*سوداگري اقتصادي
*توده گرايي
*ترويج بي بند و باري

اهداف ناتوي فرهنگي :
ناتوي فرهنگي در كمين هويت ديني، ملي و منطقه اي است. جبهه ناتوي فرهنگي هم مانند ديگر جبهه هاي طراحي شده از سوي دشمنان ملت ايران و امت اسلام داراي اهداف
خاص خويش است كه بطور خلاصه مي توان اين اهداف را در ساختار شكني و جايگزين ساختار مطلوب در راستاي تثبيت منافع غرب، نام برد.
*از اين رو، حوزه اصلي فعاليت دشمنان در جبهه فرهنگي، شكستن ساختارهايي است كه اديان و مذاهب اصيل بدنبال تثبيت آن هستند.
*ترويج و القاء اين تفكر كه حكومت يك پديده و ايده غير ديني و حتي مخالف با آموزه هاي ديني و الهي است و در اين راستا از تبليغ و حمايت از فرق و نحله هايي همچون صوفيه، وهابيت، حجتيه، بهائيت حمايت مي كنند كه همگي آنان در انديشه سياسي غرب، امر حكومت را مانع سعادت اخروي و يا خارج از وظايف انسانهاي عادي مي دانند.
*ايجاد اختلاف و شكاف در جوامع اسلامي، چند دسته گي و تقابل و نهايتاً درگيري بين اقوام و مذاهب گوناگون، هم در بعد ملي و هم در سطح جهان اسلام.
*تخريب بنيان هاي فكري و اعتقادي، اعضاي ناتوي فرهنگي سعي دارند چهره تابناك دين مبين اسلام و چهره مبارك پيامبر اعظم (ص) را از طريق رمان، فيلم و كاريكاتور مخدوش و دين اسلام را طرفدار خشونت كه با زور و شمشير گسترش پيدا كرده است؛ معرفي كنند و در واقع سعي دارند با استفاده از برتري هاي سياسي، اقتصادي و رسانه اي به مباني افكار و ارزش هاي مسلمانان هجوم بياورند و با نفي و رد ارزش هاي ديني و ملي، حاكميت خود را تثبيت و ارزش هاي نامطلوب خود را تحميل كنند.
*ايجاد گسست و اختلاف بين دولت و ملت.
*هدايت افكار عمومي، ايجاد ابهام و ترديد در اذهان مردم، تأمين منافع سياسي، به دست گرفتن تحولات سياسي، اقتصادي، فرهنگي و اجتماعي كشورها و ملت ها، تشكيل سازمان فرهنگي براي نابودي هويت ملي جوامع بشري و ... از ديگر اهداف ناتوي فرهنگي است.

ابزارهاي ناتوي فرهنگي:
دشمنان و اعضاء ناتوي فرهنگي با استفاده از ابزارهاي مختلف در پي ايجاد گسست در ميان شالوده مستحكم ديني، ملي و منطقه اي است و متأسفانه جوانان و نوجوانان به دليل حس كنجكاوي، علاقمندي به شناخت چيزهاي جديد، عشق، جذابيت، كمي تجربه، اقتضاي سني و آسيب پذيري مهمترين ابزار در دست اهداف ناتوي فرهنگي هستند و آنچه كه موجب تخريب جوانان و نوجوانان مي شود در محور فعاليت اعضاء ناتوي فرهنگي قرار دارد.

*سايت ها، رسانه هاي نوظهور، باندهاي فساد اينترنتي:


از ابزارهاي مهم و قوي به شمار مي روند و يكي از مهم ترين و جدي ترين حوزه هاي فعاليت كشورهاي دشمن در جنگ نرم عليه جمهوري اسلامي استفاده از رسانه در جهت ايجاد جو منفي در ايران مي باشد؛ در واقع راه اندازي رسانه هاي فارسي گوناگون مانند شبكه هاي تلويزيوني، راديويي، ماهواره اي فارسي زبان خارج از كشور و راه اندازي سايت هاي مستهجن كه از 10 سال پيش آغاز شده و در 5 سال اخير گسترش پيدا كرده فقط در مسير نابودي فرهنگ ايراني، اسلامي چندين هزارساله ملت بزرگ ايران فعاليت مي كنند و در پي آن هستند كه فرهنگ ايرانيان را فرهنگي مستهجن معرفي نمايند و مبارزه اي همه جانبه را با نظام جمهوري اسلامي ايران برپا نمايند.

*بازي هاي رايانه اي: با قابليت ها و ويژگي
هاي خاص خود كه به شكل هاي مختلف تأثير مي گذارند: اين گونه بازي ها بسياري از اصول يادگيري مانند هم ذات پنداري (الگو سازي)، تمرين، تكرار، پاداش و تقويت را بكار مي گيرند. در بازي هاي رايانه اي گرافيك، صدا و تعامل، ابتكار سير داستان، كنجكاوي، پيچيدگي و تخيل، منطق، حافظه، بازتاب ها، مهارت هاي رياضي، چالش حل مسأله و تجسم از جمله جنبه هاي فني، رواني و فردي است كه بازيگران را جذب اين بازي ها مي كند. كار مستقل، مداومت در بازي، مشاركت فعال، تعامل مشاركتي، ساختار گروهي، يادگيري، رقابت يا همكاري گروهي و فرصت هاي برابر در بازي از جمله عواملي هستند كه در فرد براي ادامه بازي ايجاد انگيزه مي كند.و دقيقاً به دليل همين خصوصيات است كه به يكي از ابزار تأثيرگذاري غرب در راستاي ناتوي فرهنگي عليه دنياي اسلام و خصوصاً انقلاب اسلامي ايران تبديل شده است.

*وزارتخانه هاي خارجي:
از جمله «وزارتخانه هلند» كه با هماهنگي انگليس و هدايت ديپلمات هاي هلندي و بودجه بندي پنهان آمريكا در پي ناتوي فرهنگي و تلاش براي براندازي نرم با راه انداختن انقلاب هاي مخملي عليه جمهوري اسلامي ايران هستند.

*راديوهاي بيگانه و شبكه هاي مهم خبري:
جعل واقعيت و سانسور خبر حربه اي مهم در دست اعضاء ناتوي فرهنگي است كه به وسيله آن مي توانند افكار عمومي را شكل دهند. (ماجراي كوي دانشگاه تهران)
*دانشگاه، روشنفكران، مخالفان، دوستان نادان: در حال حاضر دشمن بيشترين توجه خود را به مراكز آموزشي عالي معطوف كرده است، به طوري كه جريانهاي انحرافي با تمركز دين ستيزي، فرقه گرايي و ... در دانشگاهها فعال شده اند.

*سينما، كتاب، و ... همه ابزارهاي در دست اعضاء ناتوي فرهنگي هستند.

اين ابزارها مهمترين پشتيبان عمليات رواني، استحاله فرهنگي، تخريب، تخدير و تحقير فرهنگي و شستشوي مغزي ملتها به حساب مي آيند. به عنوان مثال كشور آمريكا همكاري نزديكي با 50 دانشگاه علوم ارتباطات جهان دارد و با در اختيار داشتن 140 روزنامه، 44 راديو، 17 شبكه تلويزيوني و 25000 مركز انتشار نسخ خبري ابزارهاي زيادي در اختيار دارد.

نحوه تأثيرگذاري ابزارهاي ناتوي فرهنگي:
*خشونت و پرخاشگري: صحنه هايي مثل خفه كردن همراه با صداي شكستن مهره هاي گردن، استفاده از ضربات مشت و پا، استفاده از سلاح هاي سرد مانند چاقو، خنجر، همراه با افكت هايي مثل صداي ناله.
*تبليغ فرهنگ برهنگي و نمايش صحنه هاي غير مجاز
*تبليغ فرهنگ غرب
*اصرار بر انجام خطا و گناه
*از بين بردن قبح گناهان
*ارائه نمادهاي غيراخلاقي يا ضد اخلاقي
*اسوه سازي از شخصيت هاي غير اخلاقي

مصاديق ناتوي فرهنگي:
با توجه به تعاريف و اهداف ناتوي فرهنگي و جنگ نرم مي توان دريافت كه دشمن از هر راهي به دنبال تخدير، تخريب واستحاله فرهنگي است. بنابراين به هر شكلي و به هر قيمتي براي رسيدن به اهدافش ظاهر مي شود. لذا به چند مورد اندك از هزاران مصاديق ناتوي فرهنگي در جامعه اسلامي ايران اشاره شود.

1-ناتوي فرهنگي و تأسيس انجمن «پرخواران گمنام»
در حالي كه هنوز كساني در جامعه وجود دارند كه در فقر معيشتي هستند بعضي در ايران به دنبال اين هستند كه « انجمن پرخوران گمنام» را تشكيل دهند و شكي نيست كه اين اقدام در جهت ناتوي فرهنگي دشمن و سرنخ چنين فضايابي بدست دشمن است كه از افرادي غافل نيز در جامعه استفاده مي كند.

2-ناتوي فرهنگي و جنگ نرم افزاري
جنگ نرم افزاري كه دامنه اي گسترده تر از محدوده سياسي و جغرافيايي پيدا كرده است و به كمك جنگ هاي ديني و ايدئولوژي شتافته است؛ بازي هاي رايانه اي يكي از كارآمدترين روش ها براي تأثيرگذاري و فرهنگ سازي در جهت اهداف ناتوي فرهنگي و مطرح نمودن نظام سلطه به طور عام مي باشد.
در همه اين بازي ها مبارزه آمريكايي ها با اسلام و كشورهاي اسلامي به بخصوص شيعه و كشور ايران مطرح است. در غالب اين بازي ها بازيگر رايانه در حكم يك قهرمان آمريكايي با تروريست هايي درگير مي شود كه قيافه اسلامي و واضح تر بگوييم قيافه بسيجي و سپاهي ايراني دارند. نمادهايي هم كه در اين بازي ها به عنوان پايگاه هاي دشمن استفاده مي شود مساجد و اماكن مذهبي مسلمانان با رنگ هاي سبز و آبي است كه كاشي ها و معرق كاري هاي اسلامي به صورت بسيار واضح و روشن در آن نمايان است. ماهيت اين بازي ها معمولاً بر مبارزه با تروريسم متمركز شده است. سري بازي هاي «دلتا فورث» بخصوص نسخه هاي جديد آن كه كاملاً ماهيت ضد اسلامي دارد، از اين قبيل هستند.

3-هاليوود، فيلم هاي مستهجن. قاچاق هنرپيشگان ايراني به هاليوود
هاليوود كه از مظاهر هنر و تكنولوژي غرب به شمار مي رود در قبضه صهيونيست ها مي باشد. هاليوود به جاي ترويج فرهنگ و انديشه درست براي زندگي سعي در ايجاد زير بناهايي دارد كه تنها تيشه بر ريشه جهان و بشريت مي زند كه از جمله اقدامات آن ساخت فيلم 300 است كه تمهيدات بي شماري در آن صورت گرفته تا پارسيان را جانوراني از ايل و تبار آسيايي (مثل مغول ها) نشان دهد.
بنابر اسناد و اخبار، پروژه اي ديگر از شبكه جهاني ناتوي فرهنگي جهت سربازگيري از جبهه مقابل براي سازماندهي تهاجم جديد به ارزش هاي اسلامي و فرهنگ ايراني در حال شكل گيري است.
ابتدا از طريق جذب هنرپيشگان ورشكسته و فراري و در حال حاضر هنرپيشه اي كه با سرمايه مادي و معنوي اين سرزمين به موقعيت رسيده است را با وعده و وعيد به خود جلب كرده تا پروژه جديدي را كليد بزنند.
حضور 10 دقيقه اي هنرپيشه ايراني ... در يك فيلم 130 دقيقه اي به نام « مجموع دروغ ها» ساخته كارگردان شبه دولتي آمريكايي يعني رايدلي اسكات در نقش زن فريبكار نه به خاطر هنر هنرپيشه ايراني و جهاني شدن او است بلكه به خاطر ميل اربابان صهيونيستي كه نوك حمله شان متوجه مسلمانان و كتاب آسماني شان است. در واقع اگر پيش از اينها با عناصرخودشان به اسلام و مسلمين و ... حمله مي نمودند متأسفانه در قالب ناتوي فرهنگي با جذب نيرو از بين خودي، تهاجم خويش را سازمان مي دهند.

4-برنامه شبكه ماهواره اي، اينترنتي
ناتوي فرهنگي كه ماهيت آن تهاجمي و در قالب فرهنگي و شبه هنري است. قصد دارد از طريق ابزارهاي ماهواره اي هويت ملي و مذهبي مسلمانان علي الخصوص شيعيان را تضعيف كند. گسترش فساد و فحشاء از طريق كانال هاي ماهواره اي و ايجاد جنگ رواني از تكنيك هاي خاص ناتوي فرهنگي است.
4-1گسترش ابتذال و بي بندباري:
مشاور مركز مطالعات استراتژيك رياست جمهوري در دانشگاه شهركرد گفت: 37 شبكه ماهواره اي، تخريب فرهنگ اسلامي را در دستور كارخود قرار داده اند. وظيفه اين شبكه ها گسترش ابتذال، تبليغ مصرف گرايي، تبليغ سكولاريسم و ترويج و گسترش بي بند و باري و فساد در بين كشورهاي اسلامي است. ناتوي فرهنگي از زمان چاپ كاريكاتور موهن رسول الله (ص)، نوشتن كتاب آيات شيطاني، و اهانت به ساحت پيامبراعظم (ص) در مسجد خليل آغاز شده است و پشت پرده اين ناتوي فرهنگي صهيونيسم قرار دارد.
4-2 مواد مخدر و مشروبات الكلي
معضل مواد مخدر در جامعه از مصاديق ناتوي فرهنگي است و امروزه تنوع مواد مخدر قابل مقايسه با گذشته نيست و تجارت مواد مخدر در كنار تجارت نفت و اسلحه رتبه اول را به خود اختصاص داده است و اين برگرفته از سياست سردمداران و برنامه ريزان ناتوي فرهنگي است كه مبارزه با آن نيز مشكل و پيچيده است و بايد سازمان يافته با اين بلاي خانمان سوز جنگيد.
استعمال مواد مخدر چه در قالب سنتي آن و چه در قالب مخدرهاي شيميايي جديد و قرص هاي روانگردان و مدپرستي و تقليد سهم مهمي در تخريب انديشه و ارزش هاي مبتني بر معنويت و مليت دارد.
4-3 فرقه هاي ضاله
وجود فرقه هاي ضاله مانند بهائيت، وهابيت، شيطان پرستي و فرقه هاي دراويش منحرف از مصاديق ناتوي فرهنگي و شبيخون فرهنگي است كه همه اين فرقه ها ساخته دست سرويس هاي جاسوسي انگلستان صهيونيست بين الملل است.
 
آخرین ویرایش:

mec1386

عضو جدید
کاربر ممتاز
در تصاویر ذیل یک زن ماموریت یافته را با حجاب اسلامی در کشتی کج می بینید . هدف نشان دادن خشونت در دین اسلام به وسیله نمادهای اسلامی است.


 

m4material

مدیر تالار مهندسی مواد و متالورژی
مدیر تالار
بسم رب المهدي

با سلامي به اندازه يه عمر
چند وقتي نبودم، احساس ميكردم اينجا ديگه نمي بايست اينقدر خاك بخوره!!!
بهتره به كمك هم دوباهر اينجا رو بسازيم
براي شروع سخنراني هاي استاد رائفي پور رو كه الان يه چهار جلسه اي هست(دو هفته در ميان) كه در تهران داره برگزار ميشه(البته دو هفته قبل به دليل امتحانات برگزار نشد!)به نظر من جزء پركاربردترين و ريشه اي ترين سخنرانيهاي پايه اي در مورد دشمن شناسي و دين شناسي بود كه تابحال شنيده بودم. توصيه ميكنم حتما ببينيد
التماس دعا

دانلود فایل صوتی اولین نشست روایت عهد با موضوع "حقیقت ذوالقرنین"
26 آبان 1390
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
روابط عمومی جنبش مصاف
masafportal.com

 

m4material

مدیر تالار مهندسی مواد و متالورژی
مدیر تالار
دانلود فایل صوتی دومین نشست روایت عهد با موضوع "شجره ملعونه"

دانلود فایل صوتی دومین نشست روایت عهد با موضوع "شجره ملعونه"

دانلود فایل صوتی دومین نشست روایت عهد با موضوع "شجره ملعونه"
10 آذر 1390
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
روابط عمومی جنبش مصاف
masafportal.com
 

m4material

مدیر تالار مهندسی مواد و متالورژی
مدیر تالار
دانلود فایل صوتی سومین نشست روایت عهد با موضوع "حماسه سرخ"

دانلود فایل صوتی سومین نشست روایت عهد با موضوع "حماسه سرخ"

دانلود فایل صوتی سومین نشست روایت عهد با موضوع "حماسه سرخ"
24 آذر 1390
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
روابط عمومی جنبش مصاف
masafportal.com

 

m4material

مدیر تالار مهندسی مواد و متالورژی
مدیر تالار
دانلود فایل صوتی چهارمین نشست روایت عهد با موضوع "نقدی برنبرد نیچه و مسیحیت"

دانلود فایل صوتی چهارمین نشست روایت عهد با موضوع "نقدی برنبرد نیچه و مسیحیت"

دانلود فایل صوتی چهارمین نشست روایت عهد با موضوع "نقدی برنبرد نیچه و مسیحیت"
8 دی 1390
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
روابط عمومی جنبش مصاف
masafportal.com

 

m4material

مدیر تالار مهندسی مواد و متالورژی
مدیر تالار
چرا تقویم رسمی کشور اصلاح نمی شود: مگر پیامبر(صلی الله علیه و آله و سلم) به شهادت نرسیده اند؟

چرا تقویم رسمی کشور اصلاح نمی شود: مگر پیامبر(صلی الله علیه و آله و سلم) به شهادت نرسیده اند؟

چرا تقویم رسمی کشور اصلاح نمی شود: مگر پیامبر(صلی الله علیه و آله و سلم) به شهادت نرسیده اند؟

بسم الله الرحمن الرحیم
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
چرا تقویم رسمی کشور اصلاح نمی شود: مگر پیامبر(صلی الله علیه وآله وسلم) به شهادت نرسیده اند؟
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

وَمَا مُحَمَّدٌ إِلاَّ رَسُولٌ قَدْ خَلَتْ مِن قَبْلِهِ الرُّسُلُ أَفَإِن مَّاتَ أَوْ قُتِلَ انقَلَبْتُمْ عَلَى أَعْقَابِكُمْ وَمَن يَنقَلِبْ عَلَىَ عَقِبَيْهِ فَلَن يَضُرَّ اللّهَ شَيْئًا وَسَيَجْزِي اللّهُ الشَّاكِرِينَ. آل عمران آیه ۱۴۴ محمد [صلی الله علیه و آله و سلم] فقط فرستاده خداست‏؛ و پيش از او، فرستادگان ديگرى نيز بودند؛ آيا اگر او بميرد و يا كشته شود، شما به عقب برمى‏ گرديد؟ [و اسلام را رها كرده به دوران جاهليّت و كفر بازگشت خواهيد نمود؟] و هر كس به عقب باز گردد، هرگز به خدا ضررى نمى‏ زند؛ و خداوند بزودى شاكران [و استقامت‏ كنندگان‏] را پاداش خواهد داد.


یکی از مظلومیت های حضرت رسول این است که معمولا به کیفیت شهادت ایشان توجه نمی شود. و معمولا می گویند رحلت حضرت رسول !!! کتاب های سیره و حدیث ، مرگ رسول خدا بوسیله سم را تایید کرده اند و آن را با احادیث متواتر ذکر کرده اند از جمله:
ابن سعد می گوید در روایتی آمده است: پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) مسموم درگذشت و شصت و سه ساله بود. این قول ابن عبده است.(۱)
شیخ مفید می گوید: او در مدینه روز دوشنبه دوشب باقیمانده از ماه صفر در سال دهم هجری درگذشت درحالیکه شصت و سه سال داشت.(۲)

علامه حلی شهادت رسول خدا را به وسیله سم ذکر می کند.(۳)
در کتاب جامع الرواه آمده است: پیامبر (
صلی الله علیه و آله و سلم) در مدینه مسموم درگذشت.(۴)
شیخ طوسی می گوید: رسول خدا دو شب باقیمانده از ماه صفر در سال دهم هجری مسموم درگذشت.(۵)

بیهقی از عبدالله بن مسعود روایت کرده است که وی گفت: اگر ۹بار قسم بخورم که رسول خدا کشته شده اشت برایم محبوبتر است از اینکه یکبار قسم بخورم که او کشته نشده است به جهت اینکه خداوند او را پیامبر شهید قرار داده است.(۶)

حاکم نیشابور کشته شدن رسول خدا را تایید کرده است. آنجا که می گوید: شعبی گفته است: بخدا قسم رسول خدا و ابوبکر با سم کشته شدند و عمر و عثمان و علی بن ابیطالب با شمشیر کشته شدند و حسن بن علی با سم و حسین بن علی با شمشیر کشته شد.(۷)

ابن مسعود کشته شدن پیامبر در سنه ۱۱هجری تایید و تاکید کرده است.(۸)

رسول خدا (صلی الله علیه و آله و سلم) فرمود: هیچ پیامبری یا وصی او نیست مگر آنکه شهید می شود.(۹)
و همچنین فرمودند: هیچ کس از ما(اهل بیت) نیست مگر آنکه مسموم یا مقتول خواهد بود.(۱۰) """پس شهادت حضرت رسول توسط سم قطعی است."""
=-=-=-=-=
اسناد:
۱- المجدد فی الانساب. محمد بن محمد علوی ص۶

۲-المقنعه شیخ مفید ص۴۵۶و منتهی المطلب حلی ج۲ص۸۸۷
3- منتهی المطلب حلی ج۲ص۸۸۷ ۴
- جامع الرواه محمد علی اردبیلی ج۲ص۴۶۳

۵- تهذیب الاحکام ج۶ص۱و بحار الانوار ج۲۲ص۵۱۴

۶- السیره النبویه ابن کثیر دمشقی ج۴ص۴۴۹

۷- المستدرک. ج۳ص۶۰

۸- السیره نبویه ابن کثیر ج۴ص۴۴۹و البدایه و النهایه ج۶ص۳۱۷و۳۲۲

۹-بصائر الدرجات ص۱۴۸و بحارالانوار ج۱۷ص۴۰۵و ج۴۰ص۱۳۹

۱۰- کفایه الاثر- خراز قمی ص ۱۶۲و وسائل الشیعه ج۱۴ص۲و بحارالانوار ج۴۵ص۱و من لایحضره الفقیه ج۴ص

نویسنده متن : سید خلیل شاکر
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
www.masafportal.com
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
با توجه به مقاله مذکور بسی جای تعجب دارد که چرا مسئولین ذیربط ، توجه و اقدامی نسبت به تغییر کلمه "رحلت" در تقویم رسمی کشور به "شهادت پیامبر اعظم (صلی الله علیه و آله و سلم)" ، نمی نمایند.
امیدواریم با پیگیری همسنگرانمان در حوزه رسانه ، اینترنت و ... ، این بحث عنوان شود ، تا ان شاءالله در سال آینده شاهد تغییر این سالروز باشیم.
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
جهت سلامتی و تعجیل در فرج امام عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) صلواتی هدیه نمایید...
"اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم"
 

m4material

مدیر تالار مهندسی مواد و متالورژی
مدیر تالار
صهیونیست اسرائیلی یعنی این !

صهیونیست اسرائیلی یعنی این !

صهیونیست اسرائیلی یعنی این !


اگر حشره ای در فنجان قهوه بیفتد، تصور می کنید واکنش یک آمریکایی، انگلیسی، چینی و یک صهیونیست اسرائیلی چه خواهد بود؟! . . . .
مرد انگلیسی فنجان را به خیابان پرتاب و کافه را ترک می کند.
مرد آمریکایی، حشره را خارج می کند و قهوه را سر می کشد!

و مرد چینی حشره و قهوه را با هم سر می کشد.
ولی مرد اسرائیلی:
۱- قهوه را به آمریکایی می فروشد و حشره را به چینی.
۲- در تمام رسانه ها شیون و زاری می کند که امنیتش در خطر است.
۳- فلسطین و حزب الله و سوریه و ایران را متهم می کند که جنگ میکروبی براه انداخته اند.
۴- همچنان به کولی بازی و «ننه من غریبم» خود درباره شکنجه یهودیان در هولوکاست هیتلری و سامی ستیزی و زیر پا گذاشتن حقوق بشر یهودی ادامه می دهد.
۵- از رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین خواهد خواست که به مردم خود بگوید دست از حشره انداختن در فنجان های قهوه بردارند.
۶- از آمریکا درخواست کمک نظامی فوری و وام یک میلیارد دلاری (با قابلیت بازپرداخت یکصد ساله) می کند تا یک فنجان قهوه دیگر سفارش دهد.
۷- قهوه چی مجبور خواهد بود که غرامت این کار را با تقدیم قهوه مجانی به وی تا پایان قرن جبران کند.
۸- سرانجام و نه به عنوان آخرین اقدام… تمام دنیا را متهم می کند که فقط ایستادند و نگاه کردند (و با آنکه او یک انسان معمولی است و برای اولین بار به قهوه خانه رفته است تا اولین قهوه اش را از زمان خروج چندین قرن پیش یهود از مصر صرف کن) و برای مصیبت او اندوهگین نشدند!
صهیونیست اسرائیلی یعنی این! مرگ بر اسرائیل
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
www.masafportal.com
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

 

m4material

مدیر تالار مهندسی مواد و متالورژی
مدیر تالار
ارتباط گرسنگی جهانی و صنعت غذایی مک دونالد


از سال۱۹۷۰، کره زمین به دلیل مصرف گرایی روزافزون و بهره برداری بی رویه کشورهای صنعتی غربی از منابع، ۳۰درصد از ثروت های طبیعی خود را از دست داده است، و اوضاع همچنان رو به وخامت می رود…عامل این مصرف گرایی افراطی، غول های چندملیتی از جمله شرکت های بزرگ غذاهای آماده مانند ” مک دونالد ” هستند که جهان سوم و ساکنان آن را به اسارت گرفته اند…
“مک دونالد ” بزرگترین ثروت غیرمنقول جهان به شمار می رود که سالانه ۲میلیارد دلار صرف تبلیغات خود می کند. اما، چه چیزی درپس چهره “خندان و رنگین ” این غول غذاهای آماده که ادعای نوعدوستی اش گوش فلک را کر می کند، پنهان است؟

به راستی، چه ارتباطی است میان “مک دونالد ” و گرسنگی در جهان، نابودی جنگل های استوایی و سلامت انسان ها؟ درپس لبخند به ظاهر بی غل و غش “رونالد مک دونالد “، دلقک نمادین این رستوران زنجیره ای، حقیقتی وحشتناک پنهان است: بهره برداری جهانی از انسان ها، حیوانات و طبیعت! از دیدگاه غالب افراد جوامع گوناگون به ویژه کودکان، “مک دونالد ” وسیله ای است سرگرم کننده برای خوردن “لقمه ای ” لذیذ.اما، واقعیت آن قدرها که در تصور آنها می رود سرگرم کننده نیست، و شاید با دانستن آنچه به واقع رخ می دهد هرگز پای خود را به رستوران های غذاهای آماده نگذارند.
” مک دونالد ” و گرسنگی در جهان
البته، این کاملاً بی معناست که شهروندان غرب با مشاهده کودکان آفریقایی که از فرط گرسنگی به حال مرگ فرو افتاده اند در تلویزیون ها، آن هم درحالی که خود در حال تناول انواع خوراکی اند، بار گناه همه چیز را بردوش بگیرند. چنانچه پولی بابت کمک به این کودکان به حساب سازمان های بشردوستانه رنگارنگ واریز گردد، شاید که به لحاظ اخلاقی کاری درست انجام پذیرفته باشد، اما به لحاظ سیاسی این شکل کمک کاملاً بیهوده است، چراکه در این صورت از بار گناه دولت ها کاسته شده و درعین حال هیچ اقدامی در جهت اعتراض به قدرت بیش از حد شرکت های چندملیتی انجام نگرفته است.
اما، “مک دونالد ” صرفاً یکی از صدها شرکت غول چند ملیتی است که در گستره های عظیم کشورهای فقیر سرمایه گذاری کرده و پا گرفته اند. پهنه هایی که سران و بزرگان “تشنه دلار ” این کشورها با بیرون راندن کشاورزان کم بضاعت از مزارع شان به سودجویان غالباً غربی واگذار کرده اند! قدرت دلار در واقع بدین معناست که کشورهای فقیر با هدف کسب تکنولوژی و دریافت محصولات صنعتی، چاره ای جز این نمی بینند که به تولید هرچه بیشتر مواد خوراکی در راستای صادرات آن به آمریکا، اقدام کنند. در این ارتباط، باید گفت که ۳۶ کشور از مجموع ۴۰ کشوری که در شمار فقیرترین ها محسوب می شوند، محصولات غذایی خود را به ثروتمندترین کشورها صادر می کنند.
در واقع، برخی کشورهای جهان سوم که غالب کودکان شان از سوءتغذیه رنج می برند، راهی جز صادر کردن تولیدات کشاورزی خود که جزو نیازهای اولیه شان محسوب می گردد، پیش رو نمی بینند. از جمله این محصولات، می توان به موادغذایی لازم برای فربه ساختن دام ها اشاره کرد که سیل شان بازار همبرگرهای جهان غرب را برداشته است. بدین سان، میلیون ها هکتار از زمین های قابل کشت کشورهای فقیر به استفاده کشورهای غربی اختصاص یافته است (چای، قهوه، توتون و…)، درحالی که در خود این کشورها مردم از گرسنگی جان خود را از دست می دهند. “مک دونالد ” آمریکایی به گونه ای مستقیم در این امپریالیسم اقتصادی که بخش اعظم مردم رنگین پوست را در فقر و گرسنگی فرو برده است، دخالت دارد. و این درحالی است که مشاهده می کنیم بسیاری از مردم سفید پوست هر روز بر حجم چربی های خود می افزایند.
در کشورهای آمریکای لاتین، دام ها به کمک دانه های غلات تغذیه می شوند تا گوشت مصرفی همبرگرهای “مک دونالد ” و دیگر چند ملیتی های غذاهای آماده تأمین گردد. گله های دام ده برابر بیش از انسان ها دانه و سویا مصرف می کنند. چرا که، برای به دست آوردن یک کیلو گوشت گاو که “مک دونالد ” بزرگ ترین مصرف کننده آن در سطح جهان به شمار می رود، به ۱۰ کیلوگرم پروتئین گیاهی نیاز است. بنابراین، برای تولید یک تن گوشت، لازم است هفت برابر بیشتر پروتئین گیاهی مصرف گردد. به عبارت دیگر، ۱۴۵ میلیون تن دانه غلاتی که به خورد دام ها می رود، تنها ۲۱ تن گوشت و محصولات جانبی تولید می کند. و این بدان معناست که سالانه ۱۲۴ میلیون تن غلات به ارزش ۲۰ میلیارد دلار آمریکا به هدر می رود، درحالی که طبق محاسبات انجام گرفته، این مبلغ می تواند امکان تأمین خوراک، پوشاک و مسکن کل جمعیت جهان را به مدت یک سال فراهم آورد. بی اغراق می توان گفت که، هنگامی که لقمه ای از ساندویچ “بیگ مگ ” این چند ملیتی آمریکایی از حلق مان فرو می رود، درواقع لقمه ای از دهان یک گرسنه دزدیده شده است (۵ هکتار سویا می تواند پروتئین لازم برای ۶۰ فرد گیاهخوار را تأمین کند، درحالی که به عنوان خوراک دام، مقدار پروتئین لازم برای تنها دو نفر تأمین می گردد).
به عبارت دیگر، درحالی که میلیون ها تن از مردم جهان از فرط گرسنگی جان می بازند، مناطقی وسیع از کشورهای جهان سوم به پرورش دام و یا کشت دانه ها به هدف تغذیه حیواناتی که مقصد نهایی شان شکم غربی هاست، اختصاص می یابد. بدین سان، کشورهای در حال توسعه تحت فشار طرح های تعدیل ساختاری پیشنهادی “صندوق بین المللی پول ” و “بانک جهانی “، به این شکل کشاورزی صادراتی به زیان کشاورزی مورد نیاز مردم محلی روی می آورند. نتیجه آن که، بیش از سه چهارم زمین های کشاورزی جهان به حیوانات پرورشی و ۴۰درصد کشت غلات به تغذیه دام ها اختصاص یافته است. اروپا به میزان هفت برابر مساحت کشاورزی خود از زمین های جهان سوم به منظور تغذیه دام های این قاره استفاده می کند. و این درحالی است که، ۸۰۰ میلیون فرد بشر از گرسنگی رنج می برند.
دیگر آن که، دام های پرورش یافته در سطح کره زمین سالانه حدود ۳۶۰۰ میلیارد مترمکعب آب مصرف می کنند، درحالی که این عنصر حیاتی چالش عمده قرن بیست و یکم به حساب می آید، چرا که ۱۵ میلیون تن از جمعیت جهان سالانه به دلیل عدم دسترسی به این ماده حیاتی جان خود را از دست می دهند. بدین سان، مردم کشورهای فقیر از گرسنگی می میرند، درحالی که زمین های آنان صرف منافع چندملیتی های غربی گردیده، مورد بهره برداری بیش از حد آنها قرار می گیرد. و این است منطق لیبرال “سودجوی پیش از هر چیز، حتی امنیت غذایی “!



نابودی کره زمین
شرکت های چند ملیتی غذاهای آماده زیباترین جنگل های جهان را با سرعتی غیرقابل تصور به نابودی می کشانند. از سال ۱۹۶۰، مساحتی معادل وسعت اسپانیا و از سال ۱۹۷۵ گستره ای به اندازه کل وسعت پرتغال و فرانسه از جنگل آمازون تخریب گردیده و با آهنگ کنونی (دقیقه ای ۲۵ هکتار)، نابودی کامل آن برای پنجاه سال آینده پیش بینی شده است.
“گاوین ادواردز “، هماهنگ کننده بین المللی مبارزات “سازمان صلح سبز ” برای حفظ جنگل ها، با تأکید بر ارتباط میان فعالیت های “مک دونالد ” از میان چند ملیتی های “فست فود “، وجنگل زدایی بی رویه، می گوید: “مک دونالد برای کشت سویای مورد نیاز تغذیه ماکیانی که سپس به غذاهای آماده رستوران های زنجیره ای این شرکت مبدل می گردند، منطقه آمازونی را نابود می سازد. تلاش های ما تأثیر این چند ملیتی ها و شرکای آنان را بر جنگل ها، زیستگاه های طبیعی و انواع و گونه های بسیار غنی گیاهی و جانوری به طور مستقیم به نمایش می گذارد. ”
میلیون ها تن از افراد بشر به آبی که از این جنگل ها جاری است، وابسته اند. در منطقه آمازونی که حدود یکصدهزار مزرعه پرورش گاو را در خود جای می دهد، باران های شدید دره های فاقد درخت را به طور کامل می شوید و موجبات فرسایش زمین ها را فراهم می آورد. بدین گونه، زمین خشک و برهنه در زیر آفتاب سوزان منطقه استوایی به زمینی بی حاصل برای کشاورزی تبدیل می گردد. کارشناسان معتقدند این نابودی در هر پنج ساعت به انقراض نسل یکی از انواع و گونه های حیوانی، گیاهی و یا حشرات می انجامد.
منطقه استوا در حصار کمربندی سبز متشکل از جنگلی فوق العاده زیبا و حاره ای قرار دارد که پنج میلیون سال از گزند هرگونه تمدن وتوسعه انسانی در امان بوده و نیمی از اشکال زندگی کره زمین، از جمله ۳۰ هزار گونه گیاهی را در خود شکل بخشیده است. “مک دونالد ” امروز خود اعتراف دارد که از گوشت گاوهایی استفاده می کند که در زمین هایی که به جنگل های استوایی متعلق است، پرورش یافته اند، و بدین سان مانع احیاء جنگل ها گردیده است. آنچه از این حیوانات دفع می گردد، مسئول ۴۰ درصد از انتشارات جهانی گاز آمونیاک است که یکی از دلایل عمده بارش باران های اسیدی به شمار می رود.
در واقع، “مک دونالد ” و “برگر کینگ ” دو شرکت از مجموع شرکت های بی شمار آمریکایی اند که از حشره کش ها به منظور نابودی مناطقی وسیع از جنگل های حاره ای در آمریکای مرکزی و ایجاد چراگاه های موردنیاز دام هایی استفاده می کنند که سپس در ایالات متحده – که به کشور “فست فود ” معروف است- به همبرگر، خوراک حیوانات و نیز مواد لازم جهت بسته بندی غذاهای آماده تبدیل می شوند. و اگر چه این چند ملیتی ها خود مدعی اند از کاغذهای بازیافت شده برای رفع نیازهای خود بهره می گیرند، اما واقعیت این است که ۱۳۰۰ کیلومتر مربع از جنگل باید تخریب گردد تا کاغذ مورد نیاز یک سال بسته بندی “فست فود ” فراهم آید. علاوه بر این، مردم بومی که توسط شبه نظامیان تحت امر چند ملیتی ها و نیز نیروهای دولتی از زمین های خود رانده می شوند، به اجبار در دیگر مناطق جنگلی اسکان یافته و به ناچار به نابودی جنگل ها دامن می زنند.
از دیگر سو، ۲۱ هزار شعبه “مک دونالد ” در جای جای کره زمین به تنهایی سالانه بیش از یکهزار تن زباله جعبه بسته بندی غذا تولید می کنند که خود مستلزم استفاده از مواد شیمیایی آلاینده است. “مک دونالد ” و دیگر رستوران های زنجیره ای “فست فود ” یا غذاهای آماده شعارهای خود را صرفا با این هدف بر “حفظ محیط زیست ” متمرکز ساخته اند که به دنبال امتیازات مالی و نیز جلا بخشیدن به تصویر مخدوش خود نزد مردم کوچه و بازار و مشتریان خود هستند.
بدین سان، “مک دونالد ” و دیگر شرکت های چند ملیتی مشابه طی تهاجم استعماری خود نه تنها زمینه را برای وقوع یک فاجعه زیست محیطی فراهم می آورند، بلکه زمین ها را نابود ساخته، امنیت غذایی مردم محلی را از بین می برند، بومیان را قتل عام می کنند و اقوام متعدد و کشاورزان کوچک را از زمین های آباء و اجدادی شان بیرون رانده، هزاران سال زندگی آرام و بی دغدغه آنان را کاملا مختل می سازند. به غیراز این، موادشیمیایی به کار رفته در کشاورزی به طور منظم آب های زیرزمینی و جریان های آب دهکده های اطراف را آلوده ساخته، سبب مرگ روزانه ۶۰۰ کودک می گردد.
جنگل زدایی فزاینده این چند ملیتی ها طی ۱۵۰ سال گذشته گازهای گلخانه ای را حدود ۳۰ درصد افزایش داده است. جنگل از طریق جذب گازکربنیک نقشی اساسی در کنترل آب و هوا و حفاظت از منابع آب شیرین ایفا می کند. این، نمونه ای کامل از استکبار و انحراف شرکت های چند ملیتی غربی است که بی وقفه در اندیشه سودجویی اند، و کره زمین و جنگل های آن نیز به شکلی تراژیک این سیاست ها را متحمل می گردند.
هنگامی که می دانیم که به عنوان مثال، در ایالات متحده آمریکا، سرزمین غذاهای آماده، درهر ساعت یک میلیون حیوان تناول می شود، این به معنای مردود شمردن حاکمیت جنوب به سود مصرف اضافی گوشت در شمال است. در واقع، چنانچه ساکنان آمریکا ۱۰ درصد از مصرف گوشت خود بکاهند، آب، زمین و انرژی صرفه جویی شده می تواند خوراک بیش از ۱۰۰ میلیون تن را تامین سازد. این درحالی است که گزارش شگفت انگیز “سازمان کشاورزی و خواروبار جهانی ” (فائو) نشان می دهد که کشاورزی کنونی قادر است ۱۲ میلیارد شهروند کره زمین، یعنی تقریبا دو برابر رقم کنونی افراد بشر، را سیر کند!
“پولدار باید سهم فقیر را بالا بکشد و ارباب باید بر برده خود حکومت کند! ” این، درس اخلاقی است که غربی ها برای فرزندان خود به جا می گذارند و آن را “تقدیر ” می نامند! از یک سو، ما را به حقیقت کذب “زیادی جمعیت ” خو می دهند تا اندیشه کنترل موالید را به ما بقبولانند و از دیگر سو، تمامی تلاش ها به کار گرفته می شود تا توزیع ثروت معنای “مدینه فاضله ” را یابد! در نیمکره جنوبی، بیش از ۸۵۰ میلیون تن از سوء تغذیه مداوم رنج می برند و ۲ میلیارد فرد بشر با کمبودهایی مواجهند که می تواند آن ها را به معلولیت های دائم رهنمون گردد، درحالی که درشمال بیش از یک میلیارد تن از مردم از “زیادی تغذیه ” در عذاب اند.
گرسنگی خود ابزاری فوق العاده برای ترس است، وحشت از کمبودها! و براین اساس است که فلسفه غرب شکل می گیرد: “بقای من به بهای فقر و گرسنگی دیگری! ” و همین فلسفه است که اندیشه های غیرانسانی را به جریان می اندازد. همان گونه که “هنری کیسینجر “، وزیرخارجه اسبق آمریکا و برنده جایزه “صلح ” نوبل در سال ۱۹۷۳، نیز در خاطرات خود تحت عنوان “تأثیرات رشد جمعیت جهانی بر امنیت ایالات متحده آمریکا و منافع آن در آن سوی دریاها ” بر آن تاکید می ورزد: “لازم است (البته به باور خودش) جمعیت سیزده کشور جهان سوم (هند، بنگلادش، نیجریه،…) را که وزن جمعیتی شان به تنهایی آن ها را به ایفای نقشی مهم در سیاست بین المللی محکوم می سازد، تحت کنترل درآورد و یا حتی کاهش داد. ” خانم “مارگارت سانگر “، بنیانگذار “سازمان طرح تنظیم خانواده “، نیز به نوبه خود “دلسوزانه ” می نویسد: “تمامی بدبختی های جهان از این ناشی می شود که به افراد غیرمسئول،جاهل، بی سواد و فقیر اجازه می دهیم تولید مثل کنند بدون آن که هیچ کنترلی بر باروری آن ها داشته باشیم! ” و در ادامه این اندیشه پیرو نازیسم، دکتر “ام. کینگ ” معتقد است: “سعی کنید طرح تنظیم خانواده را به اجرا در آورید، اما چنانچه طرح کارآمد نبود، بگذارید فقیرها بمیرند زیرا که تهدیدی برای محیط زیست محسوب می شوند! ”
پس نتیجه آن که، تهدید محیط زیست همانا فرد فقیر است! آن که کم تولید می کند، کم مصرف می کند- یا که اصلاً مصرف نمی کند- و “نوعدوستی ” تمدن های پیشرفته موسوم به “توسعه یافته ” را به اجبار متحمل می گردد! همه را بکشیم تا نژاد سفید زندگی روبه زوال خود را ادامه دهد! دراین جا، لازم است به این افراط گرایان بی مغز یادآوری شود که انسان “سرطان جهان ” نیست، بلکه تمدنی را که دنبال می کند و روش تولید و مصرف این تمدن است که باید زیر سؤال رود!

بزرگ ترین “فست فود “ ” مک دونالد ”
در واقع بزرگترین رستوران زنجیره ای غذاهای آماده درجهان محسوب می گردد و روزانه حدود ۶۴ میلیون مشتری خود را تغذیه می کند. این شرکت که در آمریکا پایگاه دارد، درسال ۱۹۵۵ توسط تاجری به نام “ری کروک ” بنیان نهاده شد. او در واقع شرکت خود را با خرید حق امتیاز یک همبرگر فروشی کوچک زنجیره ای که صاحبان آن “موریس و ریچارد مک دونالد ” بودند، پایه گذاری کرد. رستوران های “مک دونالد ” در سراسر جهان یا به وسیله خود شرکت اداره می شوند یا آن که امتیاز استفاده شان به افراد محلی واگذار گردیده است (فرانشیز)، که این خود درآمدی کلان برای شرکت به ارمغان می آورد.

بدین سان شرکت “مک دونالد ” یک چند ملیتی است که بیش از ۳۷هزار و ۷۳۷ فرانشیز تحت نام “مک دونالد ” در ۱۲۱کشور جهان -از جمله ۱۲هزار شعبه در خود آمریکا دارد-، اما در بسیاری از دیگر رستوران های زنجیره ای نیز سهیم است. درآمد این شرکت درسال ۲۰۰۱ به ۸۷/۱۴ میلیارد دلار بالغ می شد و سود خالص آن ۶۴/۱ میلیارد دلار بوده است.
این “غول غذاهای آماده ” اغلب هدف انتقادات فراوان قراردارد که علاوه برجنبه های فوق جنبه سلامتی و انسانی را نیز شامل می شود. در واقع، تحقیقات متعدد نشان می هد که غذاهای “مک دونالد ” به لحاظ چربی، قند، نمک و مواد شیمیایی به کار رفته درآنها بسیار غنی و به لحاظ فیبرهای گیاهی و ویتامین ها بسیار فقیرند و خطر بیماری های قلبی، برخی سرطان ها (پروستات، پانکرآس، سینه، ریه، روده و…)، دیابت، چاقی مفرط و دیگر امراض را بسیار افزایش می دهند. افزودنی های شیمیایی یافت شده دراین غذاها (بیش از ۱۲ماده شیمیایی) مسبب سالانه ده ها هزار مرگ بر اثرسرطان شناخته شده و می توانند کودکان را به انواع بیماری مبتلا سازند و آنها را به سمت بیش فعالی سوق دهند. دراین راستا، ارقام ذیل بسیار قابل توجه است:
از هنگامی که “مک دونالد ” به آسیا قدم گذارده، ۱۵ درصد کودکان تایلند، یک پنجم چینی ها و… به چاقی مفرط مبتلا گردیده اند، درحالی که درآمریکا، سرزمین “مک دونالد “، از هر ۴ شهروند یک تن (۴۵ درصد شهروندان، دومین عامل مرگ و میر دراین کشور با رقم ۴۰۰۰ مورد مرگ در سال) و در انگلیس از هر ۴۰ زن یک نفر به چاقی مفرط مبتلا است.
مجلس نمایندگان آمریکا سال گذشته لایحه قانونی “چیزبرگر ” را به تصویب رساند که هدف آن حمایت از رستوران های زنجیره ای غذاهای آماده و گروه های غذایی آمریکا در برابر شکایات افراد چاق بود. علت آن؟ این شکایات می توانند پیامدهای مالی فاجعه انگیزی به دنبال داشته باشند! بهانه تصویب این لایحه نیز شگفت انگیز است، چرا که هدف، محافظت از بخشی است که با ۱۲میلیون مزدبگیر خود پس از دولت بزرگ ترین کارفرما در آمریکا محسوب می گردد. تولید انواع دارو به منظور جذب چربی های غذایی در سطح روده ها و یا داروهایی که در سطح مغز عمل کرده و اشتها را کاهش می دهند، نشان از توجه “ویژه ” مقامات آمریکایی به پیامدهای استفاده از غذاهای آماده دارد و افکار عمومی را از دلایل چاقی مفرط و بیماری ها منحرف می سازد.
باید گفت که تبلیغات “مک دونالد ” کودکان را هدف گرفته، مغز آنان را با ترفندهای خود کاملا شست وشو می دهد، چرا که کودکان تأثیرپذیرتر از بزرگسالان اند! و به منظور جذب بهتر این کودکان، انواع هدایا (کلاه کاغذی، بادکنک، انواع اسباب بازی، و…) در کنار غذاهای آماده خود به آنها اهدا می کند. طبق تحقیقات دکتر “توماس رابینسون ” از دانشکده پزشکی دانشگاه “استانفورد ” (کالیفرنیا)، “تبلیغات کاملا بر مغز کودکان اثر گذارده، حتی درک آنان از غذا و نیز قوه چشایی شان را تغییر می دهد. ” اما، آنچه این کودکان نمی دانند این است که برای شاد کردن دل آنها، کودکان دیگری در چین که بین ۱۰ تا ۱۶ سال سن دارند، در شرایطی وحشتناک و اسف بار و به ازای دستمزدی بسیار ناچیز، یازده ساعت در روز و شش روز در هفته جان می کنند تا انواع اسباب بازی ها را برای شان تهیه کنند.
“مک دونالد ” برای جذب بهتر کودکان و بزرگسالان، همچنین دو شرکت “کوکاکولا ” و “والت دیسنی ” را نیز با خود همداستان ساخته است، که هدفی مشترک را با این غول غذاهای آماده دنبال می کنند. این در حالی است که، تحقیقات متعدد “کوکاکولا ” را مسئول موارد دیابت و پوکی استخوان در کودکان دانسته است. “پل زیمت “، کارشناس استرالیایی، در ارتباط با بیماری دیابت می گوید: این بیماری در واقع پیامد “کوکا استعمار جهان ” است. نظام بهره کشی ” مک دونالد ” علاوه بر کودکان چینی از کارکنان خود نیز بهره کشی می کند. در واقع، شرایط کاری کارکنان این شرکت چندان بد و دستمزد آنان چندان ناچیز است که اغلب کار خود را پس از یک ماه ترک می گویند. غالب این افراد از میان اقلیت های قومی و نژادی و یا آنها که زیر سن قانونی قرار دارند، انتخاب شده و با مزدی اندک در شرایطی طاقت فرسا و بسیار دشوار (گرما، سروصدا، انواع بوی ناخوش، استرس فراوان، نبود امکان رشد، و…) به کار مشغول می گردند.
سیاست “مک دونالد ” این است که از پیوستن کارکنان خود به اتحادیه های کارگری به شدت جلوگیری و آن عده از این افراد را که در سندیکاها عضویت دارند، اخراج کند. این سیاست در تمامی رستوران های “مک دونالد ” (به غیر از سوئد و دوبلین، آنهم پس از مبارزه ای طولانی) به اجرا درمی آید. یکی از رؤسای “مک دونالد ” در انگلیس می گوید: “ارائه هرگونه اطلاعات پیرامون شرایط کاری در رستوران ها به سندیکاها، به منزله نقض قرارداد کاری است و خطایی مهم به حساب می آید که مجازات آن اخراج است. ”
در شهر “سانفرانسیسکو “، “مک دونالد ” حتی به هنگام استخدام پرسنل خود از دستگاه های دروغ سنج استفاده می کند تا مشخص شود آیا متقاضی استخدام به اتحادیه ای خاص تعلق یا حتی بدان گرایش دارد، یا خیر! بدین سان، زنان بدون فرزند، دانشجویان و خارجی تبارها بهترین ابزار کار برای این چند ملیتی به حساب می آیند. ۶۶ درصد از مزدبگیران “مک دونالد ” در سطح جهان (معادل یک میلیون و پانصد هزار تن) زیر ۲۱ سال و نیمی از این تعداد زیر ۱۸ سال سن دارند. بنیاد “رونالد مک دونالد “
برای شرکت “مک دونالد ” همانند بسیاری از دیگر شرکت های چند ملیتی، فریب و ریا سلاح هایی هستند که با دقت تمام به کار گرفته می شوند. و مثال ها نیز فراوانند. در واقع، هر بهانه ای برای مبرا ساختن این “قدیسان ” از اتهام سودجویی و بهره کشی به نظر خوب و مطلوب می آید. به همین منظور نیز، “مک دونالد ” در سال ۱۹۹۴ اقدام به گشایش “بنیاد ” خود کرده و کوشیده است تا تجارت خود را به سس “قداست ” آغشته سازد.
“بنیاد رونالد مک دونالد ” که از سوی وحشتناک ترین شرکت های تولیدگرا حمایت می شود، با نقاب “نوعدوستی ” بر چهره خود نه تنها به کمک کودکان بیمار می شتابد، بلکه حتی می کوشد ترحم و دلسوزی مصرف کنندگان را نیز به این موضوع معطوف سازد. حال، اگرچه اشخاص زود باور این “نوعدوستی ” ظاهری را مورد تحسین قرار می دهند، اما باید گفت که در پس این نقاب همان شرکتی نهفته است که صدها کودک را در نیمکره فقیر جهان به استثمار می کشد. هنگامی که کودکی با مشاهده اسباب بازی هدیه خود در کنار ظرف غذایش غرق در شادی و شعف می گردد، کودکی دیگر در زیر بار ساعات اضافی کار خود برای ساخت همین اسباب بازی خرد می شود. چـــــه بایــد کـــرد؟ آنچه در بالا گفته شد درباره تمامی دیگر رستوران های زنجیره ای غذاهای آماده ( “کنتاکی “، “ویمپی “، “برگرکینگ “،…) نیز صادق است. جملگی این غول های چند ملیتی تمامی تلاش خود را به کار می گیرند تا بهره برداری بیرحمانه خود از منابع، حیوانات و انسان ها را در پس نمایی شاد و رنگین از افکار عمومی پنهان دارند. افزایش رقم این چند ملیتی ها که فهرست غذایی شان چندان متفاوت نیست، نه به معنای تنوع انتخاب، بلکه به منزله کاهش این انتخاب است. این روحیه مادی گرایی به دلیل وجود غول هایی که بازار را در تصرف خود دارند، در تمامی زمینه ها بر زندگی روزمره افراد تأثیر گذارده، محل و فرصتی برای آنها که انتخاب واقعی را پیش روی شهروندان قرار می دهند، باقی نمی گذارد.
بسیاری از شخصیت ها، کارشناسان و سازمان ها در سراسر جهان از جمله آمریکا، استرالیا و انگلیس “مک دونالد ” و دیگر چند ملیتی های غذاهای آماده را به دلایل گوناگون مورد انتقاد قرار داده، اقدامات بی شماری علیه آنها به عمل آورده اند. در اواسط سال های دهه ۱۹۸۰، اقدام “سازمان صلح سبز ” لندن که خواستار “یک روز اقدام علیه مک دونالد ” شده بود، با استقبال گرم بسیاری افراد و سازمان های جهان روبه رو گردید. بدین شکل است که، مراسمی هر ساله در ۱۶ اکتبردر سراسر جهان برگزار و تظاهرات و راهپیمایی های متعددی به مناسبت آن برپا می گردد.
“مک دونالد ” که سالانه حدود ۲ میلیارد دلار صرف تبلیغات خود می کند، با تهدید به اقدام قانونی علیه این معترضان تمامی تلاش خود را در جهت خاموش ساختن صدای اعتراض جهانی به کار می گیرد. بسیاری از مخالفان این شرکت صرفاً بدان دلیل که به لحاظ مالی قادر به مقاومت در برابر شکایات آن نیستند، مجبور به عقب نشینی شده اند. با این حال، اعتراض ها علیه این غول غذاهای آماده که حجم معاملات آن به سالانه ۲۶ میلیارد دلار بالغ می گردد، همچنان ادامه دارد.
به هر شکل، مسابقه جاری برای کسب هرچه بیشتر درآمد، در پس نقاب تمدن جامعه ای غیرانسانی پدید آورده است که در آن شهروندان بیش از هر زمان آلت دست سودجویان و اربابان قدرت قرار دارند. کشورهای جنوب که پیشتر استعماری با رنگ و لعاب قانونی را تجربه کرده و امروز به شکلی نامحسوس تر تحت کنترل چندملیتی ها قرار دارند، با انتقال منابع طبیعی خود به کشورهای سودجوی غربی، به هدف و قربانی انواع سوءاستفاده ها و بهره برداری ها مبدل گردیده اند، در حالی که جهان مسخ شده در برابر جریانات “بازارهای مالی ” همچنان بی تفاوت از کنار موارد متعدد شکنجه، گرسنگی، بی عدالتی، قتل عام اقوام مختلف، بهره کشی از زنان و کودکان و بسیاری فجایع دیگر، می گذرد. آیا انسان ها حقیقتاً محکومند همچنان در جایگاه قربانی خشونت، بی عدالتی و زوال ارزش های انسانی و معنوی تمدن خود باقی بمانند؟ برای انسان امروزی، تداوم “انسانیت ” است که زیر سؤال می رود! راه حل بنای جهانی دیگر، الزاماً راه انداختن انقلاب و جست وجوی تقصیر کاران نیست، بلکه این امر ابتدا شناخت “خود ” را می طلبد و تعیین اولویت ها را. حال، در برابر این نمادهای جهانی سازی فرهنگ “فست فود ” که چند ملیتی های غذاهای آماده اند، چه باید کرد؟
صنعت غذاهای آماده از نفوذ اقتصادی- و در نتیجه، سیاسی-بسیاری برخوردار است و این نفوذ را در راه افزایش سود و منافع خود به زیان مردم به کار می گیرد. با این حال، می توان تحریم رستوران های زنجیره ای غذاهای آماده را راه حلی به منظور مبارزه با این غول ها دانست. اما، ایجاد تغییر در جامعه همت بلند می طلبد. جنبش ها هیچ نیستند جز “افراد معمولی ” که یک به یک به هم پیوسته اند. در برابر فشار سازمان ها، قدرتمندان و اربابان جهان که بر زندگی ها و کره مان تسلط یافته اند، راهی جز مقاومت باقی نمی ماند. بسیارند کسانی که به لطف اتحاد با یکدیگر کوشیده اند ابزاری برای مبارزه با نظام مادی گرای چندملیت هایی چون “مک دونالد ” آمریکایی بیابند. یادمان باشد که انتخاب یک رستوران غذاهای آماده به منزله حفظ بقای یک چند ملیتی و کمک به ادامه بهره برداری از افراد و امکانات جهان سوم است.
منابع: سایت های اسلیت، لیبراسیون، ویکیپدیا، اتوال نوار، ام سی اسپوت لایت، موندیالیزاسیون، مای اسپیس، کوریه انترناسیونال، آلترانفو، و…
نویسنده : مژگان نژند
منبع : روزنامه کیهان ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
گردآوری : وعده صادق
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
www.masafportal.com
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
 

m4material

مدیر تالار مهندسی مواد و متالورژی
مدیر تالار
استفاده از جنین در محصولات پپسی و نستله!+ عکس

استفاده از جنین در محصولات پپسی و نستله!+ عکس

استفاده از جنین در محصولات پپسی و نستله!+ عکس



به گزارش سایت اوباما، گاف یک سناتور آمریکایی در ایالت اوکلاهاما فاش کرد که شرکت‌های پپسی، کرافت و نستله از جنین‌های سقط شده به عنوان طعم‌دهنده نوشیدنی‌های خود استفاده می‌کنند و روزانه میلیون‌ها نفر در سراسر جهان، از این نوشیدنی‌ها استفاده می‌کنند.


براساس گزارش نچرال نیوز، اظهارات سناتور رالف شورتی در مورد پیامدهای اخلاقی این عمل و تاکید بر اینکه ایالت اوکلاهاما درصدد صدور قانون جدیدی برای ممنوعیت این اقدام است، ناظران اجتماعی را با این سوال مواجه کرده است که مگر تا پیش از این، چنین اقدامی از سوی پپسی، نستله و کرافت انجام می‌شده است؟!

این لینک حاوی تصویری دلخراش از یک جنین است که کبد وی برای استفاده در طعم‌دهنده‌ها، توسط کارکنان آزمایشگاه شرکت پپسی از بدن وی خارج شده است. درصورتی که از تصاویر دلخراش آزرده‌خاطر می‌شوید، روی آن کلیک نکنید

براساس این گزارش، خبرگزاری آسوشیتدپرس و روزنامه O'Collegian برای اولین بار این خبر را منتشر و عنوان کردند: شورتی بعد از این اظهارات، پاسخی به تماس‌های آنها برای توضیح در مورد این مسئله نمی‌دهد. سرانجام رادیوی تولسا موفق شد با سناتور تماس بگیرد و او در این مصاحبه عنوان کرد: تحقیقات نشان می‌دهد که این سه شرکت با استفاده از کبد جنین‌های سقط شده، به ایجاد طعم دهنده برای نوشیدنی‌های خود اقدام می‌کنند.

سناتور شورتی در این مصاحبه رادیویی همچنین عنوان کرد: "ما قصد نداریم اجازه دهیم که تولید این نوع کالاها در اوکلاهاما صورت بگیرد."

براساس اذعان نشریات اسرائیلی، پپسی و نستله از حامیان مالی رژیم صهیونیستی هستند اما کمک‌های پپسی از سال 1980 در پی تهدید دولت‌های عربی به قطع خرید از این شرکت، حالت مخفیانه پیدا کرد.

منبع:
http://www.rajanews.com/detail.asp?id=115216
 

* ziba *

عضو جدید
کاربر ممتاز
نستله تا اونجایی که من میدونم تو ایران (قزوین ) هم کارخونه داره یعنی تو ایران هم این چیزا به محصولاتشون افزوده میشه ؟

اگه این شرکت صهیونیستیه چرا تو ایران فعالیت رسمی داره و این همه براش تبلیغ میشه ؟ در حالی که دولت مردان اگر بخوان مینونن خیلی راحت بیرونش کنن !
 

.:ارمیا:.

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
نستله تا اونجایی که من میدونم تو ایران (قزوین ) هم کارخونه داره یعنی تو ایران هم این چیزا به محصولاتشون افزوده میشه ؟

اگه این شرکت صهیونیستیه چرا تو ایران فعالیت رسمی داره و این همه براش تبلیغ میشه ؟ در حالی که دولت مردان اگر بخوان مینونن خیلی راحت بیرونش کنن !
اونی که ایرانیا میزنن حتما تقلبیه توشم از گلاب یا حداکثر کبد گوسفند!!!!استفاده میکنن وگرنه کی حوصله داره تو ایران از کبد جنین سقط شده استفاده کنه؟؟؟!!!!!خیالت راحت...
 

m4material

مدیر تالار مهندسی مواد و متالورژی
مدیر تالار
نستله تا اونجایی که من میدونم تو ایران (قزوین ) هم کارخونه داره یعنی تو ایران هم این چیزا به محصولاتشون افزوده میشه ؟

اگه این شرکت صهیونیستیه چرا تو ایران فعالیت رسمی داره و این همه براش تبلیغ میشه ؟ در حالی که دولت مردان اگر بخوان مینونن خیلی راحت بیرونش کنن !

اونی که ایرانیا میزنن حتما تقلبیه توشم از گلاب یا حداکثر کبد گوسفند!!!!استفاده میکنن وگرنه کی حوصله داره تو ایران از کبد جنین سقط شده استفاده کنه؟؟؟!!!!!خیالت راحت...

از نكته نظرتون ممنونم

تا اونجايي كه من ميدونم، تمامي اين قبيل شركتها مانند: كوكاكولا، نستله، پپسي و غيره داراي ليسانس از شركت اصلي هستن نه اينكه رسما شعبه از خود اين شركتها باشن! ار جمله ديگر اين شركتها هم ميتوان به نوكيا اشاره كرد(البته اين يكي ديگه از خود شركت ميارن!)؛ولي خب اين قبيل شركتها در ايران جا افتاده و خود ما هم سوال داريم كه اگه هميچين مسايلي هست چرا هنوز اجازه فعاليت در ايران را دارند! شايد فقط ليسانس فعاليت از اون شركتها رو دارند؛ شايد از مانند مسايل بسيار ديگر با هزار فريب و كلك وارد اين مملكت شده اند و كسي هم نميتونه حرفي بزنه!!! ولي به نظر شخصيه من بهتره روزه شك دار نگيريم و استفاده نكنيم؛ و مسلما تركشون هم ضرري به ما نميزنه! و حتي اگه به يقين برسيم كه واقعا مشكل دارن، به يه نهضت عمومي براي خارج كردنشون داريم

صد البته اظهار مطلع بودن نميكنم و اگر هر كدام از دوستان نظر ديگري دارن خوشحال ميشم نظرشونو جويا شم

منتظر نظرات شما هم هستم
 

m4material

مدیر تالار مهندسی مواد و متالورژی
مدیر تالار
بچه ها اگه مي خواين بدونين چه بلايي داره سرمون مياد و چقدر لباس پوشيدن و برنامه ديدن و كارامون تحت تاثير اين فراماسون هاست حتما حتما مستند ظهور يا arrival رو ببينين ...چند تا مسلمون خارجي ساختن
دربارش بعضيا يه چيزايي ميگن
ولي من بعد از ديدن اين مستند خيلي توي زندگيم تغييرات داشتم و واقعا خوشحالم كه اين مستند به دستم رسيد
يه سرچ توي گوگل بكنين لينكاش هست
خيلي خيلي خيلي خوبه
حداقل قسمت مربوط به هاليوود رو ببينين
حرفاي اقاي رائفي پور درباره لباس پوشيدن هم خيلي جالبه
خيلي از ماها كوركورانه و شايد حتي ندونيم داريم ازشون تقليد ميكنيم
موفق باشين
ممنون از شما دوست عزيز

درسته، خود مستند ظهور خيلي تاثيرگذار بودند، و ميشناسم خيلي از كساني رو كه وارد اين قبيل فعاليتها شدند و شروع كارشون از خود مستند شروع شد
ولي اين نكته هم قابل تامل هست كه بعد از كارهاي ديگر عبدالله هاشم(يكي از سازندگان اصلي اين مستند) و البته بعضي مطالب ديگرش خيلي بايد با نكته بيني نگاه كرد
اظهار تجربه زياد نميكنم، ولي به نظرم اين بايد اصل بشه كه تمام مطالب در اين زمينه خوب هست؛ ولي نبايد وحي منزل تلقي بشن!
اخيرا در سايت رسمي استاد رائفي پور، از قول خود ايشون به اين مستند هم اشاره شده كه متنشو ميذارم


استاد رائفی پور راز خود را فاش کرد




بسم الله الرحمن الرحیم

دیروز یکشنبه 6 آذر 1390 ه.ش و اول محرم 1433 ه.ق در همایش نقش کلیدی ایران در بیداری اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی رشت استاد علی اکبر رائفی پور راز خود را فاش کرد...
چرا استاد رائفی پور از سخنرانی درباره ی فراماسونری یا همان Freemasonry شروع کرد؟
این سوالی ست که اکثر منتقدین استاد رائفی پور یا حتی مخربین نیز مطرح می کنند...
استاد راز خود را فاش کرد و این متن زیر از روی سخنرانی (تقریبا) پیاده شده است...
حدود سال 84 ما جریانی را در غرب رصد کردیم علی الخصوص در امریکا موسوم به جریان آقای دیوید آیک( David Icke) که ظاهراً یک پژوهشگر بودند که در زمینه ی صهیونیسم،ایلومناتی،فراماسونری تحقیقات داشتند و افرادی تحت تأثیر ایشون شروع به مستند ساختن کردند...طرف اول یه خرده درست به نظر می رسید ولی کسی که اهل فن بودفقط کافی بود یک ربع به فیلم هاش نگاه کنه تا بفهمه چه فتنه ای در کاره ،شیطنت قطعاً وجود داره...
اون موقع من اومدم سریع یه رصدی داخل کشور کردم دیدم
بله یکی دو تا وبلاگ در مورد فراماسونری دارن مطلب می نویسن که یکیش وبلاگ اسلام حقیقی بود، جریان دیوید آیک بشدت مشکوک بود و این آدم شروع کرده بود یک سری پرونده های سوخته ی جریان ایلومناتی و...لو دادن و از قلل اون یه سری مزخرفات رو هم می چسبوند به جریان و اصل نتیجه ای که میگرفت این بود که :
1- دید گاه دیوید آیک :تفکر مصر باستان در ساخت دین یهود نقش اساسی داشته و اساس یهودیت رو مصر باستان به وجود آورده استاد رائفی پور:این حرف غلط محضه...یهودیت ساخت مصر باستان نیست یهودیت یک دین الهی ست اما تفکرات خاخام ها که تحت تأثیر مصر و کابالا بودند بر یهودیت اثر گذاشته و یک جریان انحرافی رو بوجود آورد که نهایتا اون جریان پیروز شد...{نگارنده :منظور صهیونیسم است}
اما اینکه یهودیت از بیخ و بنیان ساخته ی مصر باستان باشه مزخرفه...
2- دیدگاه دیوید آیک :مصر بر یهودیت اثر داشت ،یهودیت مسیحیت را ساخت استاد رائفی پور:یعنی حضرت مسیح (ع) هم عملاً پَــــر!!!
3- دیدگاه دیوید آیک :اسلام رو هم این دو تا به وجود آوردن یعنی یهودیت و مسیحیت ...


استاد رائفی پور: خب شما می بینی این فرد با لو دادن 5 ، 6 تا نماد درپیت و پیش و پا افتاده و سه چهار تا پرونده ای که لاجرم باز میشد...( اینارو داشت باز میکرد )یه مشت از حق میگرفت و یه مشت از باطل می گرفت قاطی میکرد میداد به خورد شما و شما قدرت تشخیص اینو نداشتی چون نه از مصر باستان مطلبی میدونی نه از دین یهودیت چیزی میدونی ونه از دین مسیحیت و نه متاسفانه از گوشه ای از دین اسلام...
مثلا این فرد با توجه به اینکه در آخر دعاهای یهودیت گفته میشه آمِن می گفت این از همون خدای آمون در مصر باستان گرفته شده و مسیحی ها هم میگن آمِن و مسلمان ها هم میگن آمین پس همه ی اینا برمیگرده به مصر باستان...
نه بابا بحث ریشه شناسی و ترمینولوژی کلمات ماجراها داره...

برای کسی که که زبان شناسی میدونه این مباحث به جوک شبیهه...
خب ما باید چکار میکردیم؟در این شکی نداشتم و می دونستم که هر چیزی به فاصله ی نهایتا 2 یا 3 سال وارد کشور ما میشه اگر وارد کشور ما میشد با توجه به اینکه جمعیت غالب کشور ما جوانه و جوان هم هیجان طلب مخصوصاً احساسات بر جوان غالبه و شور و هیجان داره باعث خروج از دین میشه و گفتیم چکار کنیم؟گفتیم عیبی نداره اون تکه هایی که راست میگه رو جدا میکنیم و اون تکه هایی که مزخرف گفته رو جلوش دیوار بتنی میذاریم...آیه قرآن میاریم،حدیث میاریم،خودمون اثباتش میکنیم{نگارنده:اشاره به مفهوم مقاومت در دین اسلام ونهراسیدن از توطئه های دشمنان}
در مجموع( خدا رو گواه میگیرم ) یه ربع تا نیم ساعت از فیلم دیوید آیک رو نگاه نکردم
بچه ها به ما میگفتن فیلم دیوید آیک رو بیاریم ببینیم گفتم نه...چون نمیخواستم تحت تأثیر روش پژوهشی این آدم قرار بگیرم ...شروع کردم از مصر باستان پژوهش کردن...
در مورد ادیان بحمدالله اطلاعاتم خیلی خوب بود چون از دوران دبیرستان به تحقیق در این مباحث علاقه داشتم...
به وبلاگ اسلام حقیقی مدام پیام میدادم که این بیاد جواب بده به خود وبلاگ اسلام حقیقی هم مشکوک بودم که این داره این جریان رو لو میده اما حرفهاش حرف درستی بود یعنی اسلامی بود و مثل دیوید آیک نبود...تا اینکه خودش با من تماس گرفت یعنی من شماره گذاشتم اون زنگ زد و یکی دو ساعت با هم صحبت کردیم دیدم نه ایشون انسان بسیار شریفی هست و ایشون داره در این حوزه کار میکنه فلذا تصمیم رفتیم بیایم این جریان رو مطرح کنیم اینکه حجم مطالب همیشه زیاد بود و زمان کم می آوردیم ترس از اون طرف جریان داشتیم که ما باید سریع مطلبو تموم کنیم اگر نگفتیم و اون بابا بلند شه بیاد دیگه بیچاره ایم...
اما دیگه الان هرچه فیلم دیوید آیک هست برید نگاه کنید چون دیگه مردم اوستا شدن...
پیش بینی مون هم کاملا درست از آب در اومد
یعنی 2 سال نگذشت که مستند های اون طرفی شروع کردن به اومدن داخل کشور ....مستندهای آقای عبدالله هاشم،مستند 52 قسمتی Arrivals (من نمیگم بده یا فلانه اما ایرادهای جدی داره...)
دانشگاه امیرکبیر هم نقدش کردیم

منتها بحث دیگر اینجاست که خود آقای عبدالله هاشم 90 درصد مستند هاش مواد خامش مال آقای دیوید آیک هست...

من این روز رو می دیدم که به یک باره آقای عبدالله هاشم شروع کرد احادیثی رو کردن که سید یمانی فرزند امام زمانه!!!

بعد گفت سید یمانی همین الان ظهور کرده تو عراقه...

سیداحمد الیمانی یک آدم نوچه ی صهیونیست ها که انداختنش جلوی جریان ظهور رو تو خاورمیانه بگیره این آدم همه رو جلب خودش کرده تنها کشوری که تحت تأثیر اینها قرار نگرفت فقط ایران بود ....در تمام کشورهای اسلامی...میدونید چرا؟ چون جریان رو بومی شناخت از خودی شناخت از عبدالله هاشم یاد نگرفت که عبدالله هاشم غش کرد اون طرف اینم این طرف غش کنه...الان متاسفانه 50 ،60 درصد جوونهای عرب که مسئله ی صهیونیسم رو پیگیری میکنند رفتن طرفدار احمدالیمانی شدن یعنی خیلی قشنگ زمین بازی طراحی کردن کشیدند انداختند اون طرف

متاسفانه در صدا و سیمای ما درباره ی عبدالله هاشم برنامه مستند تهیه شد و در یه برنامه ی زنده آوردن و...
اون موقع من داد می زدم خداشاهده...اما الان میگم همه ی سی دی های عبدالله هاشم رو میخواید نگاه کنید برید نگاه کنید...چرا؟چون دیگه قدرت تحلیل دارید...چون دیگه اوستا شدید میدونید...
دلیل اینکه تو این فضا (فراماسونری) وارد شدیم این بود...امروز رو می دیدم...
اگر شما جریان فراماسونری رو بومی نمی شناختین از چی می شناختین؟از سریال Arrivals ؟؟
یا از 13 راز ماسونی عبدالله هاشم می شناختین و امروز عبدالله هاشم برای شما می شد یک راس یک گذاره برای تشخیص...فلذا شما رو که خبر نداشتین می برد به قهقرا....بحث حوزه ی صهیونیسم جدیه بچه بازی نیست...اینا وقتی وارد بشن برای ریز ریز کارهاشون برنامه دارن...فلذا وقتی دیدم که الحمدالله جریان رو که تونستیم انجام بدیم و نمره ای که به خودمون میدم از صد،ده هزاره...جدی میگم ...من یک صدم اینم فکر نمی کردم نتیجه بگیریم...
لطف خدا شامل حال ما شد و صد برابر نتیجه گرفتیم...

این متن حدود ده دقیقه از سخنرانی در دانشگاه آزاد اسلامی رشت بود که استاد تاکید کردند این پیام به همه رسانده شود



 

تیکا

عضو جدید
کاربر ممتاز
ممنون از شما دوست عزيز

درسته، خود مستند ظهور خيلي تاثيرگذار بودند، و ميشناسم خيلي از كساني رو كه وارد اين قبيل فعاليتها شدند و شروع كارشون از خود مستند شروع شد
ولي اين نكته هم قابل تامل هست كه بعد از كارهاي ديگر عبدالله هاشم(يكي از سازندگان اصلي اين مستند) و البته بعضي مطالب ديگرش خيلي بايد با نكته بيني نگاه كرد
اظهار تجربه زياد نميكنم، ولي به نظرم اين بايد اصل بشه كه تمام مطالب در اين زمينه خوب هست؛ ولي نبايد وحي منزل تلقي بشن!
اخيرا در سايت رسمي استاد رائفي پور، از قول خود ايشون به اين مستند هم اشاره شده كه متنشو ميذارم


استاد رائفی پور راز خود را فاش کرد





بسم الله الرحمن الرحیم

دیروز یکشنبه 6 آذر 1390 ه.ش و اول محرم 1433 ه.ق در همایش نقش کلیدی ایران در بیداری اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی رشت استاد علی اکبر رائفی پور راز خود را فاش کرد...
چرا استاد رائفی پور از سخنرانی درباره ی فراماسونری یا همان Freemasonry شروع کرد؟
این سوالی ست که اکثر منتقدین استاد رائفی پور یا حتی مخربین نیز مطرح می کنند...
استاد راز خود را فاش کرد و این متن زیر از روی سخنرانی (تقریبا) پیاده شده است...
حدود سال 84 ما جریانی را در غرب رصد کردیم علی الخصوص در امریکا موسوم به جریان آقای دیوید آیک( David Icke) که ظاهراً یک پژوهشگر بودند که در زمینه ی صهیونیسم،ایلومناتی،فراماسونری تحقیقات داشتند و افرادی تحت تأثیر ایشون شروع به مستند ساختن کردند...طرف اول یه خرده درست به نظر می رسید ولی کسی که اهل فن بودفقط کافی بود یک ربع به فیلم هاش نگاه کنه تا بفهمه چه فتنه ای در کاره ،شیطنت قطعاً وجود داره...
اون موقع من اومدم سریع یه رصدی داخل کشور کردم دیدم
بله یکی دو تا وبلاگ در مورد فراماسونری دارن مطلب می نویسن که یکیش وبلاگ اسلام حقیقی بود، جریان دیوید آیک بشدت مشکوک بود و این آدم شروع کرده بود یک سری پرونده های سوخته ی جریان ایلومناتی و...لو دادن و از قلل اون یه سری مزخرفات رو هم می چسبوند به جریان و اصل نتیجه ای که میگرفت این بود که :
1- دید گاه دیوید آیک :تفکر مصر باستان در ساخت دین یهود نقش اساسی داشته و اساس یهودیت رو مصر باستان به وجود آورده استاد رائفی پور:این حرف غلط محضه...یهودیت ساخت مصر باستان نیست یهودیت یک دین الهی ست اما تفکرات خاخام ها که تحت تأثیر مصر و کابالا بودند بر یهودیت اثر گذاشته و یک جریان انحرافی رو بوجود آورد که نهایتا اون جریان پیروز شد...{نگارنده :منظور صهیونیسم است}
اما اینکه یهودیت از بیخ و بنیان ساخته ی مصر باستان باشه مزخرفه...
2- دیدگاه دیوید آیک :مصر بر یهودیت اثر داشت ،یهودیت مسیحیت را ساخت استاد رائفی پور:یعنی حضرت مسیح (ع) هم عملاً پَــــر!!!
3- دیدگاه دیوید آیک :اسلام رو هم این دو تا به وجود آوردن یعنی یهودیت و مسیحیت ...


استاد رائفی پور: خب شما می بینی این فرد با لو دادن 5 ، 6 تا نماد درپیت و پیش و پا افتاده و سه چهار تا پرونده ای که لاجرم باز میشد...( اینارو داشت باز میکرد )یه مشت از حق میگرفت و یه مشت از باطل می گرفت قاطی میکرد میداد به خورد شما و شما قدرت تشخیص اینو نداشتی چون نه از مصر باستان مطلبی میدونی نه از دین یهودیت چیزی میدونی ونه از دین مسیحیت و نه متاسفانه از گوشه ای از دین اسلام...
مثلا این فرد با توجه به اینکه در آخر دعاهای یهودیت گفته میشه آمِن می گفت این از همون خدای آمون در مصر باستان گرفته شده و مسیحی ها هم میگن آمِن و مسلمان ها هم میگن آمین پس همه ی اینا برمیگرده به مصر باستان...
نه بابا بحث ریشه شناسی و ترمینولوژی کلمات ماجراها داره...

برای کسی که که زبان شناسی میدونه این مباحث به جوک شبیهه...
خب ما باید چکار میکردیم؟در این شکی نداشتم و می دونستم که هر چیزی به فاصله ی نهایتا 2 یا 3 سال وارد کشور ما میشه اگر وارد کشور ما میشد با توجه به اینکه جمعیت غالب کشور ما جوانه و جوان هم هیجان طلب مخصوصاً احساسات بر جوان غالبه و شور و هیجان داره باعث خروج از دین میشه و گفتیم چکار کنیم؟گفتیم عیبی نداره اون تکه هایی که راست میگه رو جدا میکنیم و اون تکه هایی که مزخرف گفته رو جلوش دیوار بتنی میذاریم...آیه قرآن میاریم،حدیث میاریم،خودمون اثباتش میکنیم{نگارنده:اشاره به مفهوم مقاومت در دین اسلام ونهراسیدن از توطئه های دشمنان}
در مجموع( خدا رو گواه میگیرم ) یه ربع تا نیم ساعت از فیلم دیوید آیک رو نگاه نکردم
بچه ها به ما میگفتن فیلم دیوید آیک رو بیاریم ببینیم گفتم نه...چون نمیخواستم تحت تأثیر روش پژوهشی این آدم قرار بگیرم ...شروع کردم از مصر باستان پژوهش کردن...
در مورد ادیان بحمدالله اطلاعاتم خیلی خوب بود چون از دوران دبیرستان به تحقیق در این مباحث علاقه داشتم...
به وبلاگ اسلام حقیقی مدام پیام میدادم که این بیاد جواب بده به خود وبلاگ اسلام حقیقی هم مشکوک بودم که این داره این جریان رو لو میده اما حرفهاش حرف درستی بود یعنی اسلامی بود و مثل دیوید آیک نبود...تا اینکه خودش با من تماس گرفت یعنی من شماره گذاشتم اون زنگ زد و یکی دو ساعت با هم صحبت کردیم دیدم نه ایشون انسان بسیار شریفی هست و ایشون داره در این حوزه کار میکنه فلذا تصمیم رفتیم بیایم این جریان رو مطرح کنیم اینکه حجم مطالب همیشه زیاد بود و زمان کم می آوردیم ترس از اون طرف جریان داشتیم که ما باید سریع مطلبو تموم کنیم اگر نگفتیم و اون بابا بلند شه بیاد دیگه بیچاره ایم...
اما دیگه الان هرچه فیلم دیوید آیک هست برید نگاه کنید چون دیگه مردم اوستا شدن...
پیش بینی مون هم کاملا درست از آب در اومد
یعنی 2 سال نگذشت که مستند های اون طرفی شروع کردن به اومدن داخل کشور ....مستندهای آقای عبدالله هاشم،مستند 52 قسمتی Arrivals (من نمیگم بده یا فلانه اما ایرادهای جدی داره...)
دانشگاه امیرکبیر هم نقدش کردیم

منتها بحث دیگر اینجاست که خود آقای عبدالله هاشم 90 درصد مستند هاش مواد خامش مال آقای دیوید آیک هست...

من این روز رو می دیدم که به یک باره آقای عبدالله هاشم شروع کرد احادیثی رو کردن که سید یمانی فرزند امام زمانه!!!

بعد گفت سید یمانی همین الان ظهور کرده تو عراقه...

سیداحمد الیمانی یک آدم نوچه ی صهیونیست ها که انداختنش جلوی جریان ظهور رو تو خاورمیانه بگیره این آدم همه رو جلب خودش کرده تنها کشوری که تحت تأثیر اینها قرار نگرفت فقط ایران بود ....در تمام کشورهای اسلامی...میدونید چرا؟ چون جریان رو بومی شناخت از خودی شناخت از عبدالله هاشم یاد نگرفت که عبدالله هاشم غش کرد اون طرف اینم این طرف غش کنه...الان متاسفانه 50 ،60 درصد جوونهای عرب که مسئله ی صهیونیسم رو پیگیری میکنند رفتن طرفدار احمدالیمانی شدن یعنی خیلی قشنگ زمین بازی طراحی کردن کشیدند انداختند اون طرف

متاسفانه در صدا و سیمای ما درباره ی عبدالله هاشم برنامه مستند تهیه شد و در یه برنامه ی زنده آوردن و...
اون موقع من داد می زدم خداشاهده...اما الان میگم همه ی سی دی های عبدالله هاشم رو میخواید نگاه کنید برید نگاه کنید...چرا؟چون دیگه قدرت تحلیل دارید...چون دیگه اوستا شدید میدونید...
دلیل اینکه تو این فضا (فراماسونری) وارد شدیم این بود...امروز رو می دیدم...
اگر شما جریان فراماسونری رو بومی نمی شناختین از چی می شناختین؟از سریال Arrivals ؟؟
یا از 13 راز ماسونی عبدالله هاشم می شناختین و امروز عبدالله هاشم برای شما می شد یک راس یک گذاره برای تشخیص...فلذا شما رو که خبر نداشتین می برد به قهقرا....بحث حوزه ی صهیونیسم جدیه بچه بازی نیست...اینا وقتی وارد بشن برای ریز ریز کارهاشون برنامه دارن...فلذا وقتی دیدم که الحمدالله جریان رو که تونستیم انجام بدیم و نمره ای که به خودمون میدم از صد،ده هزاره...جدی میگم ...من یک صدم اینم فکر نمی کردم نتیجه بگیریم...
لطف خدا شامل حال ما شد و صد برابر نتیجه گرفتیم...

این متن حدود ده دقیقه از سخنرانی در دانشگاه آزاد اسلامی رشت بود که استاد تاکید کردند این پیام به همه رسانده شود





سلام
خيلي خيلي ممنون
فرمايش شما درست
كاش يه مجموعه كامل داشتيم كه مي تونستيم اون رو به دوستامون معرفي كنيم
بازم تشكر كه جلوي تبليغات من رو گرفتين چون واقعا شيفته ي اين مجموعه بودم
مخصوصا قسمت هاليوودش
راستش رو بخواين چيزاي واقعيش خيلي جذبم كرده بود
اينكه شبكه هاي دنيا دست اوناست و دارن مردم رو بازي مي دن
لباس تنمون تا برنامه كودكامون تا ....
از اون موقع نمي ذارم بچه هاي اطرافم به ميكي موس و بن تن و اين چيزا علاقمند بشن :D در عوض چيزاي خوب درباره اماما بهشون ميگيم
بايد ببينين چقدر علاقمند شدن
موفق باشيد و خدا حفظتون كنه
 

m4material

مدیر تالار مهندسی مواد و متالورژی
مدیر تالار
سلام
خيلي خيلي ممنون
فرمايش شما درست
كاش يه مجموعه كامل داشتيم كه مي تونستيم اون رو به دوستامون معرفي كنيم
بازم تشكر كه جلوي تبليغات من رو گرفتين چون واقعا شيفته ي اين مجموعه بودم
مخصوصا قسمت هاليوودش
راستش رو بخواين چيزاي واقعيش خيلي جذبم كرده بود
اينكه شبكه هاي دنيا دست اوناست و دارن مردم رو بازي مي دن
لباس تنمون تا برنامه كودكامون تا ....
از اون موقع نمي ذارم بچه هاي اطرافم به ميكي موس و بن تن و اين چيزا علاقمند بشن :D در عوض چيزاي خوب درباره اماما بهشون ميگيم
بايد ببينين چقدر علاقمند شدن
موفق باشيد و خدا حفظتون كنه
سلام
خواهش ميكنم، لطف خدا بود
بله، متاسفانه مجموعه اي منسجم نداريم، ولي خب استاد رائفي پور در سخنرانيهاشون، مخصوصا سخنرانيهاي اخيرشون كه در لانه جاسوسي سابق برگزار شد(در اين تاپيك هم موجوده) خيل خوب دارن شفاف سازي ميكنن. در ضمن، استاد يكسري سخنراني دارن كه با عنوان پرسش و پاسخ هست، اگه نديديد حتما توصيه ميكنم نگاه كنيد.
خوب كاري ميكنيد، اجرتون با خدا و امام بر حقشون
همواره موفق باشيد و خدا به هممون بصيرت بده
يا حق
 

m4material

مدیر تالار مهندسی مواد و متالورژی
مدیر تالار
شیعه درباره ۲۰۱۲ چه نظری دارد ؟

شیعه درباره ۲۰۱۲ چه نظری دارد ؟

شیعه درباره ۲۰۱۲ چه نظری دارد ؟


حجت‌الاسلام والمسلمین محمد امین بالادستیان کارشناس روایی مرکز تخصصی مهدویت در گفت‌و‌‌گو با فارس، بیان اینکه کسب معرفت در خصوص امام زمان (عج) مهم‌تر از دانستن زمان ظهور است، ابراز داشت: در روایات تاکید فراوانی شده است که انسان به دنبال معرفت حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه‌الشریف باشد، چرا که اگر این معرفت را به دست آورد، دیگر فرقی نمی‌کند ظهور نزدیک باشد یا به تاخیر بیفتد.

*تبلیغات جنجالی در خصوص حوادث 2012 از سوی غرب/ حادثه آسمانی در سال 2012 از دیدگاه شیعه قابل تبیین نیست
وی با اشاره به اینکه صبر مطلوب‌ترین گزینه در زمان قبل از ظهور است، افزود: در دعای عصر غیبت امام عصر(عج) از خداوند درخواست می‌شود که صبری به انسان داده شود که اگر ظهور عقب یا جلو افتاد، اعتراضی نداشته باشد، همچنین بخش دیگر روایات بر فراهم کردن شرایط ظهور تاکید دارند. حجت‌الاسلام بالادستیان در خصوص برخی شایعات مبنی بر اینکه در سال ۲۰۱۲ زمین دچار حادثه آسمانی می‌شود و یا یک صیحه آسمانی را مردم خواهد شنید، اظهار داشت: واقع امر این است که در رابطه با حوادثی که در سال ۲۰۱۲ بیان می‌شود، از دیدگاه روایات شیعه قابل تبیین نیست، لذا آن ندا یا صیحه آسمانی جزئیاتش در روایات ذکر و تبیین شده است که قبل از قیام امام زمان (عج) ندایی از آسمان توسط جبرئیل سر داده می‌شود.

*شیرین‌ترین کلمه در ندای جبرئیل کلمه «مهدی» است/ غرب در تکاپوی القای منجی بودن خود در جهان!
وی با تاکید بر اینکه منظور از «ندا» در روایت بیان یک جمله است، ادامه داد: 28 حدیث، محتوای ندای جبرئیل را بازگو می‌کند که جبرئیل، حقانیت اهل بیت علیهم‌السلام را اعلام می‌کند و امام مهدی عجل الله تعالی فرجه‌الشریف را به جهانیان معرفی می‌کند، به گونه‌ای که در روایات شیعه و سنی نقل شده است که در اولین ندای جبرئیل شیرین‌ترین کلمه برای مردم کلمه «مهدی» خواهد بود و در اثر این ندا توده مردم به اباصالح‌المهدی (عج) گرایش پیدا می‌کنند، بنابراین آن چیزهایی که در مورد سال ۲۰۱۲ گفته می‌شود، بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد تا افکار عموم مردم را به سوی خود جلب کنند تا خودشان را به عنوان منجی جایگزین‌ منجی الهی ادیان از جمله شیعه معرفی کنند. این پژوهشگر مهدوی در خصوص اینکه چگونه یک کودک ۵ ساله توانست زعامت و امامت شیعه را بر عهده بگیرد، بیان داشت: در زمان امام حسن عسگری علیه‌السلام و ائمه قبل از این امام وضعیت به گونه‌ای بوده است که دشمنان نمی‌گذاشتند، امامان عمر طولانی داشته باشند، لذا هر چه روزگار به زمان امام عصر ارواحناه فداه نزدیک می‌شود، دشمنان فشار بیشتر می‌آوردند و ائمه هدی را در همان سنین جوانی به شهادت می‌رسانند.

*مخفی نگه‌داشتن ولادت امام عصر(عج) و معرفی او به خواص شیعه / تلاش امام حسن عسکری(ع) برای زنده نگه‌داشتن سلسله امامت
وی با بیان اینکه اگر دشمنان کاری به ائمه معصومین علیهم‌السلام نداشتند، شاید امام مهدی عجل ‌ال تعالی فرجه‌الشریف در سنین میانسالی امامت را به عهده می‌گرفتند، افزود: این در شرایطی بود که دشمنان می‌خواستند، نگذارند امام عصر(عج) به دنیا بیاید و یا اگر ایشان به دنیا آمدند، حضرت را به شهادت برسانند، لذا امام حسن عسگری علیه‌السلام برای زنده نگاه‌داشتن سلسله امامت ۲ کار را مقابل هم انجام دادند، یکی مخفی نگه داشتن ولادت دردانه‌اش از دشمنان و دیگری معرفی آن حضرت به خواص شیعه - افراد مورد وثوق و رازدار- بود.

* قرآن شاهدی متقن برای دریافت منصب الهی در سنین کودکی/ حضرت یحیی و عیسی(ع) در کودکی رسول شدند/ امامت در سن 5 سالگی جای تعجب ندارد
حجت‌الاسلام بالادستیان با اشاره به اینکه اباصالح‌المهدی (عج) در همان دوران معجزاتی داشتند، از تلاش امام حسن عسکری علیه‌السلام برای معرفی جایگاه امامت فرزندشان سخن گفت و تصریح کرد: در آیات قرآن اشاره‌ای به رسالت رسیدن برخی از انبیای الهی در سنین کودکی شده است،‌ مانند حضرت عیسی علیه‌السلام و حضرت یحیی علیه‌السلام؛ «یَا یَحْیَى خُذِ الْکِتَابَ بِقُوَّةٍ وَآتَیْنَاهُ الْحُکْمَ صَبِیًّا»؛ «اى یحیى کتاب [خدا] را به جد و جهد بگیر و از کودکى به او نبوت دادیم»، یا «فَأَشَارَتْ إِلَیْهِ قَالُوا کَیْفَ نُکَلِّمُ مَن کَانَ فِی الْمَهْدِ صَبِیًّا»؛ «[مریم] به سوى [عیسى] اشاره کرد، گفتند: چگونه با کسى که در گهواره [و] کودک است، ‏سخن بگوییم» که خود حضرت عیسی علیه‌السلام جواب می‌دهند «قَالَ إِنِّی عَبْدُ اللَّهِ آتَانِیَ الْکِتَابَ وَجَعَلَنِی نَبِیًّا»، اینها نمونه‌های قرآنی و روشنی است که انسان در سنین کودکی می‌تواند عهده‌دار منصب الهی باشد.

*کسب معرفت به سوی عبودیت الهی و احیای امر ولایت از وظایف منتظران است
وی با تاکید بر اینکه ائمه معصومین علیهم‌السلام نور واحد هستند و امام زمان (عج) چیزی جدای از آنها نیست، در خصوص وظایف منتظران در قبال امام عصر(عج) افزود: در گام اول باید انسان منتظر بر اساس معرفت درست به سمت عبودیت کامل الهی پیش رود و در بعد اجتماعی نیز به وظایف اجتماعی خود عمل کند، لذا امام صادق علیه‌السلام در زمینه بعد اجتماعی منتظر می‌فرمایند «رحم الله عبدا احیا امرنا »؛ « خدا رحمت کند کسی که امر ما -امر ولایت و امامت- را احیا کند» و همچنین فرمودند «شما حتی اگر وسیله‌ای برای منزلتان خریداری می‌کنید، جهت و رویکردتان به سمتی باشد که بتوانید با این کار خدمتی به اهل بیت علیهم‌السلام کنید»، بنابراین ‌در تمام کارها محور را امام معصوم قرار دهیم.


* هدایت باطنی و دستگیری از مردم به اندازه قابلیت فردی از سوی امام عصر(عج)/ رجوع به فقها تاریخی به اندازه صدر اسلام دارد
این کارشناس مهدویت با بیان اینکه مدیریت امام مهدی(عج) در هدایت باطنی و دستگیری از مردم به اندازه قابلیت و ظرفیتی که دارند، صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: ‌بخش دیگر از مدیریت امام زمان ارواحناه فداه به شکل غیرمستقیم است، آن هنگامی که امام علی علیه‌السلام، «شریح» را به عنوان قاضی منصوب می‌کند، در واقع قضاوت را از جانب امام علی انجام می‌دهد یا اینکه هنگامی که امیرالمؤمنین مالک اشتر را به مصر و بصره می‌فرستند، این مقام از ناحیه آن حضرت به او تفویض شده است، بنابراین در دوران غیبت صغری امام عصر(عج) از طریق نواب اربعه و در زمان غیبت کبری از طریق نواب عام این مقام تفویض شده است، لذا نقش مراجع و ولی فقیه در این راستا قابل تبیین است، چرا که نه تنها امام مهدی(ع) بر این امر دستور دادند، بلکه از صدر اسلام این مطلب بوده است؛ یعنی ولایت فقیه و مراجعه به نواب عام و فقها ریشه کاملاً قدیمی دارد.

* ولی فقیه منصوب از سوی امام معصوم(ع)/ هر کس حکم ولی فقیه را نپذیرد، حکم خدا را سبک شمارده است
وی با اشاره به سیر تاریخی رجوع به فقها از زمان صدر اسلام، ادامه داد: «عمر بن حنظله»، از امام صادق علیه‌السلام سؤال مى‌کند که «اگر در مشکلاتى که مردم براى آن به حاکم یا به قضات منصوب از طرف حاکم مراجعه مى‌کنند، بین دو نفر شیعه رخ دهد، چه کنند؟ آیا مى‌توانند به حاکم وقت یا قضات منصوب از ناحیه آن‌ها، مراجعه کنند یا اینکه مراجعه به آن‌ها حرام است؟»، حضرت (ع) فرمود «مراجعه به آن‌ها حرام است، زیرا رجوع به آن‌ها، رجوع به طاغوت است و خداى سبحان، مراجعه به طاغوت را نهى فرموده است»، دو مرتبه سؤال کرد «پس چه کنند؟» حضرت، با ذکر معیارهایى، علماى واجد شرایط را براى آن‌ها معرفى کرده و سپس فرمود «در میان خودتان از فقهاى شیعه، کسى را انتخاب کنید و مشکل‌تان را از این طریق حل کنید، زیرا آنان منصوب از ناحیه من هستند و من، آن‌ها را حاکم بر شما قرار دادم، اگر پس از مراجعه به آنان، بر طبق نظر ما براى آنها حکم کنند و طرفین دعوا، حکم آن‌ها را نپذیرند، ما را رد کرده‌اند و حکم خدا را سبک شمرده‌اند و رد ما رد خداست و چنین شخصى، مشرک به خداست»، از این حدیث به روشنى استفاده مى‌شود که فقها به عنوان نواب امام در این نیابت، منصوب شده‌اند و نقش مردم صرفاً بیعت و پذیرش این ولایت نیابتى است.
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
 

m4material

مدیر تالار مهندسی مواد و متالورژی
مدیر تالار


فایل صوتی پنجمین نشست روایت عهد با موضوع اسطوره های صهیونیسم (بررسی نقاط ضعف اسرائیل) - (90.12.25)

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
مشخصات فایل صوتی
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=


نام : فایل صوتی پنجمین نشست روایت عهد با موضوع اسطوره های صهیونیسم (بررسی نقاط ضعف اسرائیل) - (90.12.25)

مدت زمان : 01:57:21

زبان : فارسی

فرمت فایل : MP3

حجم فایل : 20 مگابایت

سازنده : WWW.masafportal.COM

منبع : www.masafportal.com


=-=-=-=-=-=-=
دانلود فایل
=-=-=-=-=-=-=

 

m4material

مدیر تالار مهندسی مواد و متالورژی
مدیر تالار
تصمیم گیرنده نهایی در رژیم صهیونیستی کیست؟

مشکل نتانیاهو نه تنها از جنبه مخالفت‌های خارجی،بلکه همچنین به سبب وجود مخالفان... در داخل رژیم صهیونیستی است و همین باعث شده تحلیلگر «دیلی بیست» نتیجه بگیرد که ممکن است، همه سخنان سران این رژیم، هدفی بیش از اعمال فشار بر ایران برای واداشتن آن به رسیدن به توافق نباشد.

نشریه آمریکایی «دیلی بیست»،‌ مطلبی را منتشر کرده که در آن به بررسی ساختار تصمیم‌گیری‌های استراتژیک در رژیم صهیونیستی پرداخته است. این مطلب نشان می‌دهد نتانیاهو برای تصمیم حمله به ایران، حتی در درون نیز کار چندان آسانی را پیش روی ندارد.

در روزها و هفته‌های اخیر، برخی مقامات رژیم صهیونیستی، به ویژه «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر و «ایهود باراک»، وزیر دفاع این رژیم، از تصمیم برای حمله به ایران سخن گفته‌اند. در عین حال، برخی دیگر، از جمله «شیمون پرز»، رئیس این رژیم، دیدگاه‌های گوناگونی داشته‌اند؛ اما واقعاً تصمیم گیرنده نهایی کیست؟

بگزارش خبرگزاری قدس(قدسنا)هرچند در بحث حمله احتمالی به ایران، میدان‌داری با نتانیاهو بوده، ماجرا به این سادگی‌ها نیست، چرا که نخست، وی باید اعضای «کابینه امنیتی» این رژیم را نسبت به انجام چنین کاری قانع کند.در همین رابطه، نشریه آمریکایی «دیلی بیست» مطلبی را منتشر کرده که در آن به بررسی ساختار تصمیم‌گیری‌های استراتژیک در رژیم صهیونیستی پرداخته است. این مطلب نشان می‌دهد، نتانیاهو برای تصمیم حمله به ایران، حتی در درون نیز کار چندان آسانی را پیش روی ندارد.بر پایه این مطلب، «کابینه امنیتی» که یک ساختار غیررسمی در رژیم صهیونیستی است، از هشت وزیر بلندمرتبه دولت تشکیل شده که نتانیاهو نیز یکی از آن‌هاست. ترکیب اعضای آن، بازتاب دهنده ترکیب اکثریت «کنست» (پارلمان رژیم صهیونیستی) است؛ این کابینه در خود این رژیم به «هشت گانه» معروف است.دلیل تشکیل این هشتگانه، در حقیقت به ضعف‌های نهادی و ساختاری رژیم صهیونیستی بازمی‌گردد. به گفته «چاک فریلیچ»، یکی از مشاوران پیشین امنیت ملی رژیم صهیونیستی، «تصمیمی مانند این (حمله به ایران)، به ندرت در میان اعضای کابینه مطرح می‌شود، زیرا کابینه، یک مجمع بزرگ است و هیچ گاه نمی‌توانید عقیده سی نفر را در امری با هم یکسان کنید...؛ افزون بر این، اسرائیل مشکل بزرگی با افشای اسرار دارد. به همین دلیل است که تصمیم‌های راهبردی در هشتگانه یا حتی جمع‌های کوچکتر گرفته می‌شود».این در حالی است که بنا بر قانون، تصمیمات مهم امنیتی، مانند امضای توافقنامه‌های صلح و یا دستور حمله هوایی، باید رأی اکثریت کابینه و یا اکثریت اعضای «کمیته امنیت ملی» (شامل نیمی از اعضای کابینه) را به دست آورد؛ اما در عمل، به دلیل اختلافات آرای موجود، در روندی غیرقانونی و غیر رسمی، این تصمیمات در هشتگانه گرفته می‌شود.اما مشکل نتانیاهو به همین جا پایان نمی‌یابد، زیرا اکنون در خود هشتگانه هم اتفاق نظری درباره حمله به ایران نیست.اعضای کنونی هشتگانه، افزون بر نتانیاهو عبارتند از:

«الی ییشای»، رهبر حزب افراطی «شاس» و وزیر امور داخله؛ «ایهود باراک»، نخست وزیر پیشین در حزب کارگر و وزیر کنونی دفاع؛ «دان مریدور»، معاون نخست وزیر و عضو حزب «لیکود»؛ «موشه یالون»، رئیس پیشین ستاد مشترک ارتش و وزیر کنونی امور استراتژیک؛ «بنی بگین»، از وزرای کابینه؛ «یووال استینیتز»، وزیر امور مالی؛ و «آویگدور لیبرمن»، وزیر امور خارجه و رهبر حزب «اسرائیل بیت نو».

در میان این گروه، لیبرمن طی هفته‌های اخیر، لزوم احتیاط در حمله به ایران را مطرح کرده بود؛ هرچند اکنون «هاآرتص» بر این باور است، وی نظرش را تغییر داده، در عین حال، به گزارش همین روزنامه، ییشای تاکنون در این باره تصمیمی نگرفته است. در واقع تاکنون تنها نتانیاهو و باراک بوده‌اند که به طور جدی از حمله به ایران حمایت کرده‌اند.

از سوی دیگر، بنا بر گزارش‌های مطبوعات رژیم صهیونیستی، «مریدور» و «یالون» نظر مساعدی درباره حمله به ایران ندارند و در سخنرانی‌های خود، هیچ گونه نظر مثبتی نسبت به این امر ابراز نداشته‌اند.

اما عامل محدودکننده دیگری نیز هست که نتانیاهو را مشکل‌دار می‌کند و آن، نظر سران نظامی و امنیتی این رژیم است. هرچند این افراد، مستقیم در تصمیم‌گیری دخالت ندارند، از نفوذ چشمگیری در ساختارهای تصمیم‌گیری برخوردارند.

یکی از این افراد، ژنرال «بنی گانتز»، رئیس ستاد مشترک ارتش است. هرچند وی یک بار از «حق» اسرائیل برای حمله به ایران سخن گفته، برخی تحلیلگران اسرائیلی بر این باورند، او در عمل، حامی حمله به ایران نیست.

اما مهمترین صدای مخالف در این رژیم، «میر داگان»، رئیس پیشین موساد است. مخالفت جدی او با حمله به ایران در دو روز گذشته، سرخط اخبار رسانه‌های غربی و اسرائیلی را از آن خود کرده است.

«تامیر پاردو»، رئیس کنونی موساد نیز از جمله دیگر مخالفان حمله به ایران است. او چند ماه پیش در یک سخنرانی در پارلمان گفته بود: حتی اگر ایران سلاح هسته‌ای نیز به دست آورد، این امر «تهدید وجودی» علیه اسرائیل نیست.


به این ترتیب، دیده می‌شود مشکل نتانیاهو نه تنها از جنبه مخالفت‌های خارجی، بلکه همچنین به سبب وجود مخالفان در داخل رژیم صهیونیستی است و همین باعث شده تحلیلگر «دیلی بیست» نتیجه بگیرد که ممکن است، همه سخنان سران این رژیم، هدفی بیش از اعمال فشار بر ایران برای واداشتن آن به رسیدن به توافق نباشد.

منبع:تابناک

تمام:حُرّ14

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
WWW.masafportal.COM
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
 

sabahat

عضو جدید
کاربر ممتاز
فرماندهان آخرالزمانی شیطان(بخش اول)

فرماندهان آخرالزمانی شیطان(بخش اول)

مدّعيان معاصر
در سال‌هاي اخير، رواج پديدة اوهام و خرافه، رونق بازار عرفان‌هاي مجازي و معنويّت‌هاي فانتزي، گسترش طريقت‌هاي منهاي شريعت، رشد شبه‌عرفان‌هاي ژله‌اي با رنگ و بوي شهوت، شهرت و ثروت و گرمي بازار مکّارة مدّعيان دروغين به ويژه متمهّدان و مدّعيان دروغين مهدويّت رشد فزاينده و نگران کننده‌اي يافته است.
بايد اذعان نمود که اين روند، مختص به ايران يا کشور‌هاي اسلامي نيست بلکه گرايش به معنويّت‌هاي مجازي در مغرب زمين نيز، رونق گرفته است؛ زيرا معنويّت، گمشدة دنياي معاصر است. واقعيّتي به نام خلأ معنويّت، به رغم احساس شديد تشنگي انسان معاصر به حقايق ماوراي طبيعت، هم‌دست قدرت‌هاي سياست‌پيشه را براي بهره برداري از اين خلأ باز مي‌نهد و هم تشبّث به هر حشيش يا سيراب شدن با هر سرابي را براي اين انسان حيران توجيه مي‌کند.
نسل تشنة معنويّت، عطش خود را با سراب‌هاي عرفان‌نما فرو مي‌نشاند. در بازار گرم مدّعيان، بنجل‌هاي خرافه و عرفان‌هاي بدلي، فرصت عرضه مي‌يابند و اين سيکل عرضه و تقاضا تا همواره وجود جهل و ظلم در جهان ادامه خواهد داشت. ميلتون، يکي از محقّقان حوزة جامعه شناسي اديان نو پديد مي‌نويسد: بيش از دو هزار فرقة معنويّت گرا در آمريکا و بيش از دو هزار جريان معنويّت‌جو در اروپا هست که درصد کمي از آنها مشترکند.


زمينه‌هاي ادّعا
زمينه‌هاي مختلفي باعث ظهور و بروز جريان‌هاي مدّعيان مي‌شود که در اينجا به مهم‌ترين آنها اشاره مي‌کنيم:

نجات باوري مهدوي

موضوع مهدويّت پتانسيل فوق‌العادّه قوي‌اي دارد که در دوره‌هاي مختلف مورد سوء استفادة طمّاعاني قرار گرفته که آن را به نفع خود مصادره کرده‌اند. مشهورترين حالت اين ماجرا را در جريان مهدي سوداني مي‌توان ديد که با استفاده از اين پتانسيل فوق‌العادّه مدّت‌ها مقابل استعمار انگليس ايستاد و به اهداف خود نائل شد.

جهل و ناداني مردم

در طول تاريخ اسلام تنها کساني با مدّعيان همراه شده‌اند که دچار جهالت اختياري يا اجباري بوده‌اند؛ کساني که مي‌توانسته‌اند با مراجعه به ائمه(ع)، علما و مراجع، حتّي کتاب‌هاي حديثي و منابع، راه را از چاه و سره را از ناسره تشخيص دهند؛ امّا با تنبلي و کوتاهي يا جبر زمانه و هجمة رسانه‌اي (مانند شام دورة معاويه) به جهالت خود دامن زده است و مشکل خويش را پايان نبخشيده است.

نابه‌ساماني‌‌هاي اجتماعي و اقتصادي

براي برون‌رفت از مشکلات و بحران‌هاي اجتماعي که تبديل به معضل و مصيبت لاينحل مي‌شود هرکس به فراخور آنچه به ذهنش مي‌رسد و گمان مي‌کند، مي‌تواند چاره‌ساز باشد راه حلّي ارائه مي‌کند در اين ميان بسته به شرايط اجتماعي و با فراهم بودن دو شرط قبلي يکي از راه‌هايي که مستمسّک افراد مختلف قرار مي‌گيرد موضوع مهدويّت است که با انگيزه‌هايي که از اين پس خواهيم ديد، طرح مي‌شده‌اند.
 

Similar threads

بالا