مهديه3: شناخت دشمان صاحب الزمان(عج)(شناخت شيطان، فرقه ها و مكاتب شيطاني)

bahman.eng

عضو جدید
ادامه مبحث ...

ادامه مبحث ...

مجسمه های ابوالهول

یکی از مجسمه های ابوالهول محافظ مجسمه تمدن و فرهنگ
در نمادهای غیبی، ابوالهول نگهبان اسرار و حافظ اسرار از چشمان نامحرم است.
هر کدام از این مجسمه ها کتابی را در دست دارند که شامل نقل قول هایی از اخلاق پلوتارک است. (مجسمه چپ: من هستم که همه بوده است و به هیچ می شود و آنچه انسان برداشته تا حجاب من است؛ مجسمه راست: بنابراین خواسته حقیقت است به ویژه آن که نگرانی خدایان خود حسرت پس از الوهیت است.)
نقل قول اول بدون شک در اسرار فراماسونری به عنوان تذهیب به کار می رود و استعاره از لغو حجاب از ایسیس (ایزدبانویی که از شوهر عقیمش بچه دار می شود.) می باشد. به همین دلیل فراماسون ها ایسیس را به عنوان بیوه فرزندان ترجمه می کند.
نوشته های مجسمه سمت راست به نوعی توجه تمام جوامع سری به دنبال عبادت از طریق آگاهی از اسرار را هدف گزاری کرده است.
این نماد بسیار آشکار و قدرتمند است. تمدن، نیروی پشت سر ملت ها، سیاست، فرهنگ، اقتصاد و حقوق شهروندی همگی به صورت سری در این نوشته ها به کار رفته است. در اصل مجسمه می گوید رمز و راز را از زمان های قدیم تا به امروز هدایت کرده و آن را به سرانجام خواهد رساند.
ستاره ایستر

ستاره هشت پر، اشاره دست به LACL
این ستاره در کف جاسازی شده است و در نقطه مرکزی کتابخانه قرار گرفته است. ستاره هشت پر نماد شناخته شده ای از ایستر است.

نسخه قدیمی ستاره ایستر مربوط به تمدن باستانی بین النهرین. نماینده ای از سیاره زهره (ونوس صبح یا شب)
ایستر الهه آشوری بابل نماد باروری، عشق، جنگ و تمایلات جنسی است. شخصیتی الهی که از سیاره زهره آمده است. (داستان فرود ایستر به عالم اموات در جستجوی احتمالی اکسیر مقدس برای ادامه حیات به صورت تنها و بازگرداندن کلید آیین اسرار معروف است.) شاید به همین دلیل است که نماد ستاره ایستر برای کاهش رمز و راز ساختمان ها، مانند ساختمان قانونگذاری مانیتوبا، استفاده می شود. آیا این نماد نشان دهنده عالم اموات است؟

ستاره ایستر در مانیتوبا
نتیجه گیری:
برای اکثر مردم کتابخانه عمومی لس آنجلس چیزی بیش از یک ساختمان که به زیبایی تزئین شده است نیست. در حالی که با دیدگاه یک رمز شناس، این کتابخانه تبدیل می شود به یک معبد شرقی برای کشف اسرار که طبق اصول فراماسون ها ساخته شده است و این دستاورد نخبگان شیطانی است غالبا فلسفه ای در پشت کارهایشان نهفته است. این یک واقعیت است که این کتابخانه به جوامع مخفی اختصاص داده شده است در حالی که بودجه دولتی برای نشان دادن قدرت آمریکا برای ساخت آن در نظر گرفته شده است.
پس از خواندن این مقاله ممکن است از خود بپرسید اگر آن ها به دنبال دانش هستند چرا صفت لوسیفر را در موردشان به کار برده ایم در حالی که شیطان از قدیم همراه با بدی بوده است و شاید به دنبال استفاده نادرست از دانش است! در حالی که این طور نیست، به دنبال دانش بودن لوسیفر یک اشتباه محض است. دانش منجر به حکمت و بصیرت می شود در حالی که جهل منجر به سردرگمی و گیجی. علاوه بر این، تنها با درک کامل نیروهای موجود در جهان در یک موقعیت است که به انجام خوبی در جامعه میسر می شود در حالی که یک فرد نادان می تواند توسط راهنمایی نادرست کنترل شود و با نیروهای بد همدست شود. مهم نیست که چه زمانی را برای کشف حقیقت صرف می کنید، در حالی که همیشه استثناهایی وجود خواهد داشت. صرف نظر از مرام و منش و مذهب فردی، دانشگاه ها محل یادگیری و درک هستند و حق اعمال کنترل انحصاری یک گروه یا بینش خاص نباید وجود داشته باشد. دانش هدیه ایست به تمام انسان ها و مهمترین وظیفه ما استفاده از دانش به عنوان راهنما، الهام گرفتن از آن و روشنگری به کمک آن است! آیا منطقی به نظر می رسد که در آن دستکاری شود و توسط دانش فریب داده شویم! ما در مقالات قبلی چگونگی سوء استفاده و دستکاری نخبگان در دانش را به تفصیل شرح دادیم! شما برای خودتان چه کاری خواهید کرد؟
پایان
با تشکر از مترجمین سایت ظهور12
 

m4material

مدیر تالار مهندسی مواد و متالورژی
مدیر تالار
فراماسونري و گروه جمجمه و استخوان”Skull and Bones”-قسمت 1

فراماسونري و گروه جمجمه و استخوان”Skull and Bones”-قسمت 1

فراماسونري و گروه جمجمه و استخوان”Skull and Bones”

تمام بنیانگذاران آمریکا همگی ماسون بوده و بیشتر آنها مقام «استادی» داشتند و به طور هم زمان عضو «سازمان گل- صلیب» هم بودند که خود نسخة دیگری از ماسونی گری بود؛ در میان آنها کسانی هم دیده می شوند که به تشکیلات ماسونی دیگری به نام «ایلومیناتی» (اشراقی گری) وابسته بودند. در نوشته های رابرت هیرونیموس، از قریب به پنجاه نفر مورخ باطن گرایی که با بنیانگذاران آمریکا مرتبط بوده اند، نام برده می شود که همگی ماسون بوده اند.
فراماسونري و گروه جمجمه و استخوان”Skull and Bones”

اطلاعاتي كامل و جامع درباره دانشجويان دانشگاه ييل(yale) و گروه ماسوني جمجمه و استخوان(Skull and Bones) كه قبلا درباره ان شنيده ايد كه كساني همچون بوش پدر و خانواده راکفلر در ان عضويت داشته اند.
“مدعی همه چیز باشید، هیچ چیز را توضیح ندهید و همه چیز را انکار کنید!” اینها جملات دکترین انجمنی سری در آمریکاست که با نام “گروه جمجمه و استخوان” (Skull and Bones) شناخته شده است؛ انجمنی که بسیاری از سیاستمداران و صاحبان قدرت حال حاضر ایالات متحده از جمله جورج بوش و دیگر شخصیت های تاثیرگذار سال های پیش آمریکا حتی به صورت نسل اندر نسل در آن عضویت داشته اند و ملهم از اهداف و مرامنامه ی آن بوده اند.
سیاست و حکومت در ایالات متحده از زمان پا گذاشتن پیوریتن ها به این سرزمین تا زمان استقلال آن و از آن زمان تاکنون همواره متاثر از عوامل نامرئی ای بوده است که شناخت آنها به ما در درک اهداف و خط مشی های دولت های این کشور یاری می رساند.
درطول تاریخ پانصد ساله این کشور نقش دین و انجمن های سری و فراماسونی که دارای ایده ها و اهداف خاص خود بوده اند در شکل دهی به خط مشی های دولتمردان آمریکا حائز اهمیت بوده اند.


رابرت هیرونیموس (Robert Hieronimus) مورخ آمریکایی در کتاب خود با نام «مقدرات پنهان آمریکا»، دربارة نقش پنهان فراماسونری و انجمن های مخفی برای ایجاد آمریکا می نویسد:
تاریخ نگاران معاصر ما، از قرن های ۱۷ و ۱۸ به عنوان عصر خردگرایی و روشنگری نام می برند و اذعان می کنند که در این دوره، تمام فعالیت های تئوریک و ذهنی در راستای اثبات «قانون مندی علمی جهان» به کار گرفته شده است. حال آنکه کمی آن طرف تر و در همسایگی آنها بنیانگذاران آمریکا بیشتر گرایش های باطنی گرایانه و اشراقی وار داشتند و به کابالا، سیماگری و طالع بینی اظهار علاقة شدیدی می کردند.
تمام بنیانگذاران آمریکا همگی ماسون بوده و بیشتر آنها مقام «استادی» داشتند و به طور هم زمان عضو «سازمان گل- صلیب» هم بودند که خود نسخة دیگری از ماسونی گری بود؛ در میان آنها کسانی هم دیده می شوند که به تشکیلات ماسونی دیگری به نام «ایلومیناتی» (اشراقی گری) وابسته بودند. در نوشته های رابرت هیرونیموس، از قریب به پنجاه نفر مورخ باطن گرایی که با بنیانگذاران آمریکا مرتبط بوده اند، نام برده می شود که همگی ماسون بوده اند.

چهار بنیانگذار آمریکا واشنگتن، جفرسون، فرانکلین و آدامز عضو سازمان گل ـ صلیب، بودند و سه تن از آنها یعنی جفرسون، فرانکلین و آدامز هم زمان عضو سازمان ماسونی ایلومیناتی نیز بودند.

در آثار مورخان جریان های درون گرا تصریح شده۵۰ نفر از ۵۶ امضاء کننده اعلامیه ی استقلال آمریکا و بسیاری از افسران ارتش آمریکا ماسون بوده اند و در لژهای نظامی گرد هم می آمدند.

بنیامین فرانکلین، به عنوان یکی دیگر از بنیانگذاران آمریکا، وضع مشابهی با جورج واشنگتن داشت. مورخان ماسونی گری، او را بزرگ ترین ماسون آمریکایی زمان خودش می دانند که برای خود یک انجمن ماسونی مخفی به نام «باشگاه پیش بند چرمی» تشکیل داده بوده و به این علت چنین نامی را انتخاب کرده بود که در آن دوره، ماسون ها از پیش بندهای چرمی استفاده می کردند. فرانکلین در سال ۱۷۷۶ به منظور تحقق یک اتحاد سیاسی، بلافاصله پس از سفر به فرانسه به سراغ لژهای فراموسونری آنجا رفت. در سال ۱۷۷۸ هم در مراسم عضو پذیری «لژ ۹ خواهر» و «ولتایر»حضور داشت و در سال بعد نیز به عنوان استاد این لژ انتخاب شد. وی علاوه بر این لژ با هر لژ فرانسوی دیگر مانند «سنت جان» اورشلیم (بیت المقدس) و «دوستان صمیمی» نیز رابطه برقرار کرد.

براساس گزارش دفتر مطالعات بین الملل ایسنا، از جمله ی این گروههای سری آمریکا که نقش قابل توجهی به شکل دهی ایستارهای برخی از دولتمردان مهم و بانفوذ آمریکا از جمله جورج دبلیو بوش، رییس جمهور کنونی این کشور داشته و دارد گروه جمجمه و استخوان (Skull and Bones) است که بسیاری از سیاستمداران این کشور حتی به صورت نسل اندر نسل در آن عضویت داشته اند و ملهم از اهداف و مرامنامه آن بوده اند.

این گروه در سال ۱۸۳۲ بوسیله فی بتا کاپا (Phi Beta Kappa) به همراه ویلیام هانتینگتون راسل (William Huntington Russell) و آلفونسو تافت (Alphonso Taft)، پدر بزرگ هوارد تافت رییس جمهور دهه اول ۱۹۹۰ آمریکا، بنیان نهاده شد. اولین جلسات پیروان این گروه در سال های ۱۸۳۲ و ۱۸۳۳ تشکیل شد. این گروه تا سال ۱۹۹۲ گروهی کاملا مردانه بود و هیچ عضو زنی در آن وجود نداشت.

این گروه در دانشگاه ییل(yale) تشکیل شد و هنوز هم قسمت اصلی عضویت آن را دانشجویان سالهای پایانی این دانشگاه تشکیل می دهند.


الکساندر رابینز در بخش نخست کتاب خود تحت عنوان ” افسانه ی جمجمه و استخوان” خلاصه ای از نحوه ی شکل گیری این انجمن را به شرح ذیل آورده است: در اوایل دهه ی ۱۸۳۰ ویلیام راسل، دانشجوی ممتاز دانشگاه ییل به منظور ادامه ی تحصیلات به مدت یک سال عازم آلمان شد. راسل در خانواده ی بسیار متمول که بر یکی از منفورترین سازمان های تجاری قرن نوزدهم ریاست می کرد، متولد شده بود؛ سازمان Russel and Company در آن مقطع زمانی یک امپراطوری عظیم در قاچاق مواد مخدر محسوب می شد.

ویلیام راسل در آلمان با رهبر یکی از انجمن های سری این کشور رابطه دوستانه برقرار کرد و دیری نپایید که وی مجذوب گروهی شد که خود محصول شیطانی انجمن منفور قرن هیجدهم یعنی انجمن ایلومیناتی بود. بر اساس مدارک و اسنادی که رابینز جمع آوری کرده مفهوم “افسانه ی هولناک جمجمه و استخوان” به طور اخص به وسیله ی خود اعضای آن و با هدف تشدید حس رمزآلود و پنهان کاری که بر فضای این انجمن سنگینی می کرد، خلق شد و شیوع پیدا کرد.

ادامه دارد....
 

m4material

مدیر تالار مهندسی مواد و متالورژی
مدیر تالار
فراماسونري و گروه جمجمه و استخوان”Skull and Bones”-قسمت 2

فراماسونري و گروه جمجمه و استخوان”Skull and Bones”-قسمت 2

ادامه....
● حقیقت در ماورای افسانه

رابینز می گوید ویلیام راسل پس از سپری کردن سال های ۱۸۳۱ و ۱۸۳۲ در آلمان و تحصیل در این کشور اقدام به بنیان گذاری انجمن جمجمه و استخوان کرد. براساس اسناد و مدارک این انجمن به نظر می رسد که چنین نهاد مخفی بخشی از همان جامعه ی سری آلمان است. وجود ارتباط میان این انجمن سری آلمانی با انجمن اشراقی گری که در سال ۱۷۷۶ در سرزمین ژرمن ها بنیان گذاری شد، امری کاملا محتمل است. ایلومیناتی که نقش محوری را در انقلاب فرانسه و گسترش کودتا و انقلاب در سراسر اروپا ایفا کرده بود، برخی ماموران مخفی خود را به ایالات متحده فرستاد تا حکومت جمهوری آمریکا را در همان آغاز راه سرنگون کند. جورج واشنگتن، رییس جمهور وقت آمریکا طی نامه ای در سال ۱۷۹۸ اذعان داشت که این ماموران در آمریکا فعال بوده و به ترویج “افکار اهریمنی” خود می پردازند. چندی بعد یعنی در سال ۱۸۰۵ “جان وود” از نویسندگان سیاسی معروف آمریکا در یکی از آثار خود با ارایه ی اسناد و شواهدی افشاء کرد که تنی چند از مقامات ارشد کشورش از جمله دوایت کلینتون، فرماندار نیویورک، عضو انجمن ایلومیناتی بوده اند.

لذا این گمانه زنی که بین انجمن ایلومیناتی و انجمن جمجمه و استخوان ارتباط مستقیمی برقرار بوده، دور از ذهن نیست. به خصوص از این جهت که اعضای ایلومیناتی در برهه ای که ویلیام راسل در آلمان به تحصیل علم مشغول بوده، به طور جدی فعالیت می کردند.

● ۳۲۲؛ سمبل عددی انجمن جمجمه و استخوان-

اعضای انجمن سری جمجمه و استخوان “یولوجیا” -الهه ی فصاحت و شیوایی- را که پس از مرگ ناطق فصیح رم باستان “دموستنس” در سال ۳۲۲ قبل از میلاد مسیح جانشین وی در معبد خدایان شد، مورد ستایش و تکریم قرار می دهند. همچنین بنا به اعتقاد این گروه گفته می شود که الهه ی فصاحت و شیوایی در موعد تاسیس انجمن جمجمه و استخوان به نوعی همانند ظهور مجدد مسیح (Second Coming) رجعت کرد. اکنون عدد ۳۲۲ به عنوان سمبول این انجمن در واقع تداعی کننده ی تاریخ مرگ دموستنس و ارسطو است، عددی که بر روی میز تحریر این انجمن حک شده است.

این عدد از چنان تاثیر اسرار آمیزی برخوردار است که یکی از فارغ التحصیلان دانشگاه ییل که به هیچ وجه با انجمن جمجمه و استخوان در ارتباط نبود مبلغ ۳۲۲ هزار دلار به این گروه کمک مالی کرد.

ویلیام جسپر، نویسنده ی مقاله ی سیاست دو حزبی در هفته نامه ی نیوآمریکن نوشته است: اعضای باند مخوف “مافیا” در ایتالیا به سوگندی ننگین تحت عنوان اومرتا (Omerta) به معنای “سکوت” پایبند و متعهدند؛ سوگندی که براساس آن کلیه ی اعضای مافیا متعهد شده اند که هیچ گاه اسرار و اطلاعات فعالیت ها و امور مربوط به این باند را افشا نکنند، کوچکترین تخطی و یا حتی ظن به افشای اطلاعات و اسرار محرمانه می تواند حکم اعدام فرد خاطی را در پی داشته باشد. اما این که انجمن سری جمجمه و استخوان (S&B) نیز به طریقی مشابه به چنین سوگندی پایبند باشد در هاله ای از ابهام است. با وجود این شکی نیست که اعضای این انجمن اصول خود را بسیار جدی بر می شمارند و دستور یافته اند که هرگز در خصوص این انجمن با افرادی که به گفته ی آن ها ” وحشی” هستند، گفت و گو نکنند. طبق مرامنامه ی انجمن جمجمه و استخوان “وحشی ها” به افرادی اطلاق می شود که جزو این انجمن نیستند حال این افراد می توانند طیف گسترده ای از بیگانه ها باشند نظیراعضای خانواده و بستگان و حتی همسران اعضای این گروه.

● شباهت ها میان انجمن ایلومیناتی و انجمن جمجمه و استخوان

براساس تحقیقات رابینز شرایط پذیرش در انجمن ایلومیناتی با شرایط ورود به انجمن جمجمه و استخوان بسیار شبیه بوده و به طور مثال تازه واردهای انجمن جمجمه و استخوان باید به انتقاد از خود پرداخته و گروه هایی نقاد تشکیل دهند. شدت انتقادات و سرزنش ها از خود به حدی تکان دهنده بوده که عده ای از تازه واردها تا مرز اختلال اعصاب و روان پیش می رفتند.

ران روزنبائم نوشته است: دراز کشیدن روی تابوت آن هم به حالت عریان و افشای همه ی اسرار در مورد زندگی جنسی طرفین از جمله شیوه های تحقیر و انتقاد از خود بوده است. بنا به گفته ی آدام ویشاپت (Adam Weishaupt) بنیانگذار ایلومیناتی، هدف از این کار نه تنها به برهنه ساختن تک تک اعضاء به لحاظ روانی و نیز ایجاد یک هویت گروهی منسجم منحصر نمی شود، بلکه باعث می شود همگی به نقاط ضعف و کلیه ی تخلفات و اشتباهاتی که فرد از آن احساس شرمساری می کند، اشراف و بصیرت پیدا کنند تا این نقاط ضعف بعدها در صورت خروج اعضای انجمن و افشای احتمالی اسرار به عنوان حربه ای علیه آن ها استفاده شود.

● عدم سماجت برای افشاگری

چنانچه “وحشی ها” بحث انجمن را در حضور اعضای آن مطرح کنند، آن ها موظف به ترک سریع محل هستند.

این در حالیست که وجود نوعی پنهان کاری و رمز و راز در اعمال و رفتار صاحبان قدرت در جهان اصولا همچون مغناطیسی است که خبرنگاران را برای کنکاش بیشتر به سوی خود جذب می کند اما به نظر می رسد که رسانه های آمریکا که بر رخنه به حیطه ی خصوصی سیاستمداران پافشاری می کنند در افشا گری در خصوص اسرار انجمن جمجمه و استخوان از کنجکاوی لازم برخوردار نیستند.

درست مانند “تیم راست” مجری برنامه ی Meet The Press در شبکه ی NBC که در هفتم ژانویه ۲۰۰۴ در دفتر ریاست جمهوری بوش پسر از وی در خصوص عضویت در انجمن مذکور پرسید – و البته پاسخی نشنید- بسیاری از گردانندگان رسانه های نخبه ی آمریکا تمایل دارند که با خنده و شوخی پیگیری بحث را از سر خود باز کرده و آن را در حد موضوعی که تنها به زعم “نظریه پردازان توطئه” در خور توجه است، بی اهمیت جلوه دهند. در نتیجه الیزابت بومیلر در ستون خود مورخ ۲ فوریه ۲۰۰۴ در روزنامه ی نیویورک تایمز در خصوص انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۰۴ آمریکا میان بوش پسر و جان کری که هر دو از اعضای انجمن جمجمه و استخوان هستند، نوشت: روز موفقیت نظریه ی پردازان توطئه در موعد برگزاری انتخابات خواهد بود. پس از آن که بر همگان محرز شد که تقابل کری و بوش در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۰۴ آمریکا نخستین رویارویی دو عضو از انجمن جمجمه و استخوان در طول تاریخ این کشور بوده، بومیلر در روزنامه ی تایمز نوشت: آیا این جدال سیاسی دارای معنا و مفهوم خاصی است؟


تایمز معتقد بود که چنین تقابلی به این معناست که آمریکایی ها در صورت به قدرت رسیدن هر یک از اعضای این انجمن (کری یا بوش) بسیار خوش اقبال خواهند بود چرا که به لحاظ تاریخی بهترین و ممتاز ترین دانش آموختگان دانشگاه ییل به عضویت انجمن جمجمه و استخوان در می آیند. اما مهمترین سوال آن است که آیا این انجمن ارزش ها و موازین رهبریت را فراتر از آنچه تاکنون توسط ییل به منصه ی ظهور گذاشته شده، به بوش و کری تلقین کرده است یا خیر.

بومیلر با استناد به اظهارات منابع آگاه افزوده است که انجمن جمجمه و استخوان به واقع بستر رشد و پرورش جوانان خام و سطحی نگری است که در نهایت به مردانی طراز اول برای مقاصد عالی تر تبدیل می شوند. در لیست اعضای این انجمن اسامی در خور توجهی مشاهده می شود: بوش پدر، ویلیام هاوارد تفت، روسای اسبق آمریکا، آورل هریمن، مک جورج باندی، هنری لوس، پاتر استوارت و جمع کثیری از مقامات آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا (CIA) جملگی از این مکتب برخاسته اند.

نظر به این که اعضای این انجمن سری حائز پست های ریاست جمهوری، وزارت دادگستری، ریاست دیوان عالی و حائز کرسی هایی در سنا، فرمانداری ها، ریاست دانشگاه ها و مناصبی مهم در رسانه ها و بانک ها و شرکت های تجاری عظیم شده اند لذا از دیرباز این انجمن به عنوان بستر اصلی انتصاب کاندیداهایی برای عرصه ی سیاست آمریکا مطرح بوده است. این انجمن همچنین با برخی سازمان های جهانی سازی نیمه سری آمریکا نظیر “شورای روابط خارجی” این کشور و کمیسیون سه جانبه و بیلدربرگرز (Bilderbergers) که بر عرصه ی سیاسی و اقتصادی دولت آمریکا تسلط دارند، ارتباط داشته و رهبران آن طی نسل های گذشته همواره نقشی پیشرو را در ریاست بر سازمان ها و نهادهای مربوطه ایفا نموده اند.



● جمجمه و استخوان در عصر جدی

به طور سنتی، “ییل دیلی نیوز” به انتشار اسامی اعضای جدید گروههای سری در دانشگاه ییل می پرداخت و این کار تا شورش های دانشجویی دهه ی ۱۹۶۰ تداوم داشت. انتشار اسامی اعضای جدید این گروه ها به صورتی غیر رسمی از آن زمان به بعد توسط نشریه دانشگاهی ای موسوم به «غوغا» ادامه یافته است.

با همه این احوال، لیست اعضاء و فعالیتهای جاری این گروه به صورتی رسمی آشکار نمی گردد. عضویت در این گروه در حقیقت همواره امری رازآلود برای دانشجویان دانشگاه ییل، هیات مدیره دانشگاه و فارغ التحصیلان فعال گروه های دیگر بوده است. البته شاید این خصیصه را بتوان برای گروههای دیگر خصوصا گروههای «طومار و کلید» و «کله ی گرگ» نیز صادق دانست.

تنها دانشجویان سالهای آخر پیش از فارغ التحصیلی می توانند عضو این گروه شوند.

در حال حاضر هر سال تنها ۱۵ دانشجوی سال آخر دانشگاه به جای دانشجویان فارغ التحصیل انتخاب می شوند.

دانشجویان عضو این گروه، غروب برخی از روزهای هر هفته در مکانی با نام «آرامگاه استخوانها» گرد هم می آیند. بر اساس اظهار نظر مخالفان این گروه که مورد مصاحبه ی الکساندرا رابینز برای استفاده در کتابش با نام «رازهای آرامگاه» قرار گرفته اند اعضای گروه جمجمه و استخوان خود را «نایتس» (شوالیه) که اشاره به جنگجویان قرون وسطی دارد، می خوانند.

نکته جالب این است که ساعت هایی که در آرامگاه قرار دارند به صورت عمدی پنج دقیقه از بقیه ساعت ها جلوتر هستند. علت این امر این است که اعضای این گروه احساس کنند که دنیایشان کاملا متفاوت از دنیای خارج است و در منحنی زمان جلوتر از بقیه مردم جهان خارج که “وحشی” قلمداد می شوند، می باشند.

ادامه دارد....
 

m4material

مدیر تالار مهندسی مواد و متالورژی
مدیر تالار
فراماسونري و گروه جمجمه و استخوان”Skull and Bones”-قسمت 3

فراماسونري و گروه جمجمه و استخوان”Skull and Bones”-قسمت 3


● لیست اعضای گروه

لیست اعضای این گروه از ۱۸۳۳ تا ۱۹۸۵ موجود است. برخی از خانواده های آمریکایی نسل اندر نسل از اعضای این گروه بوده اند و این زمانی فاش شد که یک منبع ناشناس لیست اسامی اعضای این گروه را به فردی به نام آنتونی سی. ساتون لو داد و وی نیز قصد داشت از این لیست در کتابش تحت عنوان «گروه سری آمریکایی: مقدمه ای بر گروه جمجمه و استخوان» منتشر شده به سال ۱۹۸۴ استفاده کند که به دلایلی از انتشار آن صرف نظر کرد.

ساتون که مولف کتابهای بسیاری درباره ارتباط بانکداران و صاحبان سرمایه آمریکایی با رخدادها و وقایع مهم جهان است به این واقعیت اذعان داشته است که این بانکداران و سرمایه داران اکثرا از اعضای این گروه سری بوده اند. از جمله کتابهایی که وی تالیف و منتشر کرده است عبارتند از: وال استریت و انقلاب بلشویکی؛ وال استریت و به قدرت رسیدن هیتلر؛ خودکشی ملی: کمک نظامی به اتحاد جماهیر شوروی؛ تکنولوژی غربی و توسعه اقتصادی اتحاد جماهیر شوروی ۱۹۷۳-۱۹۱۷ و دو چهره ی جورج بوش.

ساتون اطلاعات در اختیار خود را حدود ۱۵ سال همچنان به صورت سری و محرمانه باقی نگه داشت چرا که می ترسید تهیه ی فتوکپی یا انتشار لیست اسامی عضو گروه، نام افراد فاش کننده ی آنها را برملا سازد. بالاخره این لیست در کتابی که ویراستار آن کریس میلیگان بوده است در سال ۲۰۰۳ به صورت ضمیمه منتشر شد.

مهمترین بازیگران گروه جمجمه و استخوان از تامین کنندگان اصلی مالی دو جنگ جهانی اول و دوم بودند و بسیاری از اتاقهای فکر در دانشگاههای آمریکا توسط اعضای اصلی این گروه ایجاد شده اند.

بسیاری از چهره های سرشناس از اعضای این گروه هستند. جورج بوش پدر و جورج بوش پسر و ویلیام هوارد تافت از روسای جمهور آمریکا هر سه از اعضای این گروه بوده اند. تجار، قضات دیوان عالی و خانواده های سرشناس زیادی از اعضای این گروه بوده و هستند. جان کری نیز از اعضای آن است.


جان کری و جورج بوش پسر در جریان رقابتهای انتخاباتی ریاست جمهوری سال ۲۰۰۴ همواره از صحبت علنی درباره عضویت شان در این گروه امتناع کردند.

بوش در پاسخ به خبرنگاری که از وی درباره ی عضویتش در این گروه سوال کرد، گفت: این موضوعی بسیار سری است و من نمی توانم درباره ی آن صحبت کنم. خبرنگار مجددا پرسید که این پاسخ برای مردم آمریکا چه معنایی دارد و بوش به سوال دوم خبرنگار پاسخ نداد.

وقتی خبرنگار از جان کری سوال کرد که وی چه چیز بیشتری می تواند درباره ی این گروه بگوید وی گفت: هیچ چیز. چون آن سری است … متاسفم! ای کاش می توانستم چیزهایی به شما بگویم که می توانستم آنها را علنی بیان کنم.

اسامی برخی از اعضای گروه جمجمه و استخوان در زیر آورده شده است:

۱) ویکتور اشه ( سال عضویت: ۱۹۶۷) : نماینده ی کنگره از ایالت تنسی از ۱۹۶۸ تا ۱۹۷۵؛ سناتور ایالت تنسی از ۱۹۷۶ تا ۱۹۸۴؛ شهردار ناکس ویل در ایالت تنسی از ۱۹۸۸ تا ۲۰۰۳.

جورج دبلیو بوش که خود در حال حاضر عضو گروه جمجمه و استخوان است از سال ۲۰۰۴ تاکنون وی را به سمت سفیر آمریکا در لهستان منصوب نموده است.

۲) روی لسلی آوستین (سال عضویت: ۱۹۶۸) : جورج بوش وی را سفیر آمریکا در ترینیداد و توبوگو کرده است.

۳) دیوید بورن (سال عضویت: ۱۹۶۳): وی در کارنامه خود فرمانداری اوکلاهما؛ سناتور ایالت اوکلاهما و ریاست دانشگاه این ایالت را داشته است.

۴) آموری هاو برادفورد ( سال عضویت: ۱۹۳۴) : وی مدیر کل نیویورک تایمز و همکار سازمان سیا بوده است.

۵) جیمز بوکلی ( سال عضویت: ۱۹۴۴): سناتور و از همکاران سازمان سیا.

۶) جورج اچ واکر بوش (بوش پدر- سال عضویت: ۱۹۴۸): چهل و یکمین رییس جمهور آمریکا و چهل و سومین معاون رییس جمهور آمریکا (معاون رونالد ریگان).

۷) جورج واکر بوش ( بوش پسر- سال عضویت: ۱۹۶۸): چهل و سومین رییس جمهور آمریکا و فرماندار سابق تگزاس.

۸) جان شافی ( سال عضویت: ۱۹۴۷) سناتور آمریکا، فرماندار رودآیلند؛ پدر سناتور لینکلن شافی.

۹) چانسی دپیو ( سال عضویت: ۲۰۰۷) موسس و سردبیر نشریه فایو (FIVE).

۱۰) ویلیام هنری دراپر ( سال عضویت: ۱۹۵۰): وی رییس برنامه ی توسعه سازمان ملل و رییس بانک واردات – صادرات ایالات متحده بود.

۱۱) ویلیام ماکسول اوارتز ( سال عضویت: ۱۸۳۷) وی وزیر امور خارجه آمریکا ؛ دادستان کل این کشور و سناتور بود.

۱۲) جان کری (سال عضویت: ۱۹۶۶): سناتور و نامزد حزب دموکرات در رقابتهای ریاست جمهوری سال ۲۰۰۴.

۱۳) رابرت مک کالوم (سال عضویت: ۱۹۶۸) سفیر کنونی آمریکا در استرالیا.

۱۴) پاملا هریمن. وی تامین کننده اصلی مالی ستاد انتخاباتی بیل کلینتون و مهمترین حامی حزب دموکرات طی بیش از ۵۰ سال بود.

خانواده های مشهور عضو گروه جمجمه و استخوان نیز به شرح زیر می باشند:

۱) خانواده ویتنی

۲) خانواده پرکینز

۳) خانواده فلپس

۴) خانواده باندی

۵) خانواده تافت

۶) خانواده وادسورث

۷) خانواده لرد

۸) خانواده گیلمن

۹) خانواده هریمن

۱۰) خانواده راکفلر

۱۱) خانواده پاین

۱۲) خانواده دیویدسون

۱۳) خانواده ویرهاوزر

۱۴) خانواده فیلزبری

۱۵) خانواده اسلوآن

ویلارد استرایت تامین کننده مالی مجله ملت (The Nation) و جمهوری نوین (New Republic) و ویلیام باکلی ناشر نشریه نشنال ریویو (National Review) نیز از اعضای این گروه هستند…

پايان – منابع:
1- پایگاه اینترنتی اندیشه
2- en.wikipedia.org/wiki/Skull_and_Bones
3- www.cbsnews.com/stories/۶۰/۰۲/۱۰/۲۰۰۳minutes/main۵۷۶۳۳۲.shtml
4- http://www.freedomdomain.com/skullbones.html
5- http://www.thenewamerican.com/tna/۰۳/۲۰۰۴-۰۸-۲۰۰۴/bonesmen.htmlدانلود پي دي اف اين مقاله

ظهور
 

bahman.eng

عضو جدید
نفوذ معماری شیطانی فراماسونری در مسجد قدس تهران!

نفوذ معماری شیطانی فراماسونری در مسجد قدس تهران!

بسم الله الرحمن الرحیم
هر چند دیر ولی بالاخره بدستم رسید تصاویری از مسجدی که گنبد ندارد!!!!یا باید طوره دیگه بگم مسجدی که شبیه مسجد نیست....
سلام دوستان
چند وقت پیش شنیدم که مسجدی توی تهران ساختن که شبیه مسجد نیست از این ورو اونور پرسیدم و تازه امروز توی یک سایت رسمی بهش رسیدم!
به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از موعود ، در نگاه اول به همه چيز شبيه است الا مسجد . بعضي ها مي‌گويند قبل از اتمام كار گمان مي‌كرديم كليسا مي‌سازند. عده‌اي هم فكر مي‌كردند اين بنا سر در مترو است. هرچند برايشان سوال بوده كه چرا اينقدر بي‌سر و صدا دارند اينجا مترو مي‌زنند. بعضي‌هاي ديگر هم ...
خلاصه هيچ‌كس فكرش را نمي‌كرد روزي صداي اذان از اين ساختمان مثلثي به گوش برسد كه رسيد. درباره مسجدي واقع در سعادت آباد صحبت مي‌كنم؛ مسجدي به نام مسجد قدس.

با ديدن مسجد قدس اولين سوالي كه تمام ذهنم را پر كرد اين بود كه چرا اين مسجد گنبد ندارند؟ نمي‌دانم شايد مشكل از من بود كه نام مسجد، گنبد را در ذهنم تداعي ميكرد؟
خودم را قانع كردم كه به قول معروف دنيا را نبايد سخت گرفت. اين هم براي خودش ابتكاري است. حتما كلي فكر بكر،نيرو و هزينه به كار رفته تا اين بنا با اين عظمت و زيبايي (!) اين‌جا قد علم كند. حالا كه هر روز كليساهايي با فرم‌ها و اشكال مختلف ساخته مي شود ما مسلمين و بخصوص شيعيان چرا از قافله عقب بمانيم.
اما قضيه به همين‌جا ختم نشد.
نمي‌توانستم از اين حقيقت بگذرم كه " اولين چيزي كه نماي اين مسجد به ذهن تداعي مي‌كند، هرم‌هاي فراماسونري است."

قبلا شنيده بودم كه: فراماسونرها فوق‌العاده نمادگرا هستند و نمادهايشان در همه جاي دنيا ديده مي شود. فرقي نمي كند كجا هستي، در كشوري غربي يا كشوري مسلمان در خاورميانه، اگر كمي به اطرافت دقيق شوي ردپايي از نمادهاي ماسوني را مي‌بيني؛ از ابليسك و هرم گرفته تا پرگار و گونيا.
شنيده بودم كه هرم‌هاي فراماسونري در بازار مشهد صف كشيده‌اند!

شنيده بودم كه ورودي شهر شيراز ابليسك‌‌هاي سه‌گانه است. شنيده بودم كه ساختمان موسسه قوامين فراماسونري است.

شنيده بودم كه چشم شيطان در لوگوي شبكه خبر خودنمايي مي‌كند. شنيده بودم كه...آري! من همه اينها را شنيده بودم. عكسهاي‌شان را هم ديده بودم. حتي از هرم‌هاي اطراف حرم امام هم خبر داشتم.
اما اعتراف مي كنم كه ديدن مسجدي تا به اين حد فراماسونري برجا ميخكوبم كرد؛ نفوذ فراماسونري – اين جريان شيطاني – تا قلب خانه خدا آن هم در شيعه خانه اهل بيت!

سري به اينترنت زدم. كافي بود عبارت مساجد فراماسونري را در گوگل تايپ كنم تا كلي عكس و مطلب از مساجدي اينچنيني در جاي جاي كشورهاي اسلامي در برابرم ظاهر شود.
اتفاقا يكي از همين مساجد بسيار شبيه مسجد قدس بود: مسجد شاه فيصل در پاکستان که توسط شاه فیصل عربستان ساخته شده!
خلاصه هرچه بيشتر جستجو مي كردم متاسف‌تر و خجالت‌زده‌تر مي‌شدم.
مانده بودم قسم حضرت عباس(ع) را باور كنم يا دم خروس را، مسجد بودن بنا را ببينم يا فراماسونري بودنش را!
مانده بودم اين مساجد بيشتر آسماني اند يا شيطاني؟!
خدا بهتر مي‌داند!
خدا بهتر مي‌داند كه اين همه نشانه راسخ بودن آنها بر "باطل" خود است يا تشتت ما در "حق" خويش!
خدا بهتر مي‌داند تلاش شيطاني آنها بيشتر است يا ركود و واماندگي ما!
خدا بهتر مي‌داند علم شدن اينچنين بناهايي بوي خيانت مي دهد يا غفلت!
خدا بهتر مي‌داند...​
 

محمدیان

عضو جدید
کاربر ممتاز
بیانیه همکاری در جنبش مصاف "
اعوذ با لله من الشیطان الرجیم
بسم الله الرحمن الرحیم
بیانیه همکاری در جنبش مصاف
1- از تمامی عزیزانی که در این مدت به سبب مشغله زیاد نتوانسته ام ایمیل هایشان را پاسخ دهم شرمسارم ،ان شاءالله با راه اندازی سایت پاسخ به درخواست های عزیزان نظام مند خواهد شد.
2- در این مدت هیچ شخص حقیقی و حقوقی اعم از دولتی و خصوصی هیچگونه کمک مالی به این جنبش نکرده است و تمامی هزینه ها توسط خود دانشجویان و حق الزحمه های سخنرانی ها تامین شده است .
ظاهرا خیرین کماکان ساختن مسجد را به کمک در عرصه مهدویت ترجیح می دهند و ارگان های دولتی ذیربط نیز علاقه ای به صرف بودجه منتسب به امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) برای امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) ندارند که این خود نشان دهنده اوج مظلومیت حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) است!
من باب مثال , ***** شدن وبلاگ ضد صهیونیستی jew.blogfa.com توسط سرویس بلاگفا در حالی که هزاران وبلاگ غیرارزشی کماکان به فعالیت خود ادامه می دهند ,مشتی از این خروار است .
جالب است بدانید در نتیجه فعالیت های این جنبش به طور متوسط در هر دو ماه یک نفر به مذهب گرانسنگ تشیع گرویده است و گزاف نگفته ام اگر عرضه دارم هزاران جوان نیز در دین خود محکم و ثابت قدم گشته اند.
3- به شخصه از تمامی عزیزانی که پشت سر حقیر سروپا تقصیر غیبت (نه تهمت) می کنند راضی هستم و حال که پای بحث جزا نیز باز شد به استثنای مسئولین فرهنگی که تا این تاریخ از کمک معنوی خود (تاکید می کنم فقط معنوی) مارا بهره منده ساختند دیگر عزیزان را به عدالت الهی وامی گذارم !
4- در این مدت نسبت به انجام مشاوره های رایگان به تمامی دستگاه ها دریغ نورزیده ام لیکن تا کنون هیچ کمکی از این نهاد ها به این جنبش پاک دانشجویی ندیده ام! تا جایی که هم اکنون جنبش مصاف حتی فاقد دفتر کار و ساختمانی برای پاسخ به مراجعات عزیزان و انجام امور عادی خود است!!!
5- با وجود تمامی کاستی ها و رنج هایی که در این مدت برجان خریدیم اعلام می دارم که با عنایت امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و سعی شبانه روزی شما عزیزان به زودی (اربعین حسینی) سایت جامع صهیونیزم پژوهی و فرقه های ضاله راه اندازی خواهد شد تا به عنوان سایتی مرجع پاسخگوی نیاز پژوهشی اندیشمندان با شد.

لذا از آنجا که این جنبش را متعلق به تمامی منتظران حضرت می دانم دست تمامی عزیزانی را که خواستار همکاری در این سایت هستند را به گرمی می فشارم. لذا علاقه مندان می توانند در شاخه های زیر در این سایت فعالیت داشته باشند
الف : مترجمی (شامل زبان های انگلیسی و عربی / علی الخصوص فارسی به انگلیسی و فارسی به عربی )
ب: طراح پوستر ، آفیش ، بروشور و بنر
ج: نوشتن مقاله در حوزه عام مهدویت و گروه های معاند و معارض ظهور
د: ساخت کلیپ ( انیمیشن / 3D / مولتی مدیا و... )
ه : و ...
علاقه مندان جهت ثبت نام فعلا به سایت antidevil.net مراجعه فرمایند و مستحضر باشند مشارکت در این امر به منزله عهدی با امام زمان است لذا قبل از ثبت نام سنگ های خود را وا بکنید و سپس اقدام به عضویت نمایید .
به علت اهمیت فعالیت های این سایت از پذیرفتن افراد مجهول الهویه معذوریم .
به امید ظهور مولا و سرورمان حضرت صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) که صد البته نزدیک است .


علی اکبر رائفی پور
 

bahman.eng

عضو جدید
نگفته بودم و جنگ است بعد از این سخنم!!!

نگفته بودم و جنگ است بعد از این سخنم!!!

:gol:بسم الله الرحمن الرحیم:gol:

اگر پسند و اگر نا پسند میگویم******* نگفته بودم و اینک بلند می گویم

نگفته بودم و جنگ است بعد از این سخنم ******و از دهان تفنگ است بعد از این سخنم

برادران و خواهرانم کمر بند ها را ببندید!

از طرف استاد رائفی پور :

"ایجانب علی اکبر رائفی پور سرباز دون پایه جبهه مهدویت اعلام می دارم حاضرم به تنهایی بر روی تمامی دیوار های شهرشهر کشورمان گونیا و پرگار و تک چشم بکشم! ولی جوانی در این کشور معتاد نباشد یا خدایی ناکرده ناموس ایرانی به فحشا نیافتد و حرام لقمه ای بیت المال را مال البیت نداند!
عزیزانم پس از این دیگر فراماسونری و نماد هایش را فراموش کنید تاکید و تامل بیش از این بر روی این جریان انحرافی خود انحرافی عظیم است! مگر نگفتیم که در هرم قدرت فراماسونری جز ناچیز است و در راس آن ابلیس و شیطان است ، و مگر نه اینکه خدا فرموده است "ان کید الشیطان کان ضعیفا"(همانا مکر شیطان اندک است) پس دیگر چه دلیلی دارد به جبهه شیطان بپردازیم مهم این بود که بفهمیم او و یارانش شبانه روزی برای تاخیر ظهور فعالند. و دریغا که ما برای مولایمان اندکی زحمت به جهان نخریدیم و در پی اسودن رفتیم.
البته هرگز نخواهیم گذاشت در شیعه خانه امام زمان کسی نماد های شیطان را گسترش دهد و در هر حال نقشه های شوم ایشان را به یاری خدا بر ملا خواهیم کرد بلکه مرادم این است برادران و خواهرانم ما وارد مرحله جدیدی شده ایم و باید بیشتر خود را اماده ظهور حضرت کنیم.
یک کلام انسان شویم و انسان سازی کنیم.
هدف حقیر از طرح بحث در باره صهیونیستها و نوچه هایشان (فراماسونرها)این بود که بفهمیم دور و بر مان چه خبر است و دشمن جنی و انسی شبانه روز در حال فعالیت است. وصد البته می دانید پیشرفت برنامه های آنها به دلیل غفلت مسلمانان بوده است و ابدا به معنی قدرتشان نیست و شکی نیست که "لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم" و این یعنی اراده الهی برآن قرار گرفته تا ما صدای خرد شدن استخوانهای پوک ایشان را بشنویم در مرحله نخست به حمد الله به نحو احسن به این هدف دست یافته ایم و اینک ورود به مرحله جدید و آغاز عملیات جدید را اعلام می کنم و رمز عملیاتمان همچون دیگر عملیاتهای پیروز دوران نبرد این مرز بوم "یا زهرا "خواهد بود.
یاران امام زمان، اگر حقیر را در این عرصه صاحب سخن می دانید امروز دیگر پرداختن به فراماسونری کاری بیهوده است ! حیف نیست توان شیعیان امام صرف پرداختن به شیطان شود؟
به نظر شما آیا این مهمتر است که فلان نماد ۱۳ تکه باشد یا جوان شیعه ایرانی به فساد کشیده شود آیا چنین جوانی عمله بی جیره مواجب تفکرات صهیونیست ها نیست و آیا تفکر خطرناک تر است یا نماد؟ مهم این بود که به ایشان بفهمانیم که می شناسیمشان و حنایشان دیگر رنگی ندارد.و این ببش فعالی آنها در عرصه های جهانی نشان از این دارد که به دست پاچه افتاده اند و نسل کنونی ما ان شا الله سقو طشان را خواهد دید و نزدیک است روزی که به طلایه داری مولایمان سراغشان برویم.
نخواهیم گذاشت شیعه خانه امام زمان را عده ای معدود به لجن بکشند و هرگز این فرصت الهی را که خدا به ما ارزانی داشته تا زمینه سازان ظهور باشیم نخواهیم سوزاند.
کمربند ها را ببندید باید شبانه روزی کار کنیم برای اصلاح خودمان و اصلاح جامعه از لوث سامری ها و قارونها! باید شبانه روزی برای شناساندن امام زمان به تمامی جهانیان سعی و جهد کنیم .
عزیزان از تزکیه خودمان شروع کنیم هر ماه یک صفت نا پسند را ترک کنیم تا لایق امام پاکی ها بشویم!
به مولایم سوگند می خورم که در این مسیر محکم بمانم آنان که دست مرا در این مسیر خواهند فشرد اطلاع رسانی کنند.
به امید ظهور مولی و سرورمان حضرت حجت (عج) که صد البته نزدیک است"
 

sabahat

عضو جدید
کاربر ممتاز
ادامه ي تمهيدات فراماسونري براي تشکيل حکومت جهاني شيطاني

ادامه ي تمهيدات فراماسونري براي تشکيل حکومت جهاني شيطاني

19 – استفاده ي مکرر از پيشگويي هاي نوستراداموس عليه ايران و کشورهاي اسلامي:

ميشل نوستراداموس، پزشکي يهودي الاصل و اهل فرانسه بوده که در قرن 16 ميلادي مي زيسته است.(266) نوستراداموس در علوم سحر و جادوگري نيز تبحر داشته و بدون هيچ گونه شک و شبهه اي يک کاباليست بوده است.(267) در کتاب هايي که توسط وي نگاشته شده و اصطلاحاً پيشگويي هاي نوستراداموس ناميده مي شود، مطالب بسياري در رابطه با آينده ي جهان و به خصوص وقايع آخرالزمان، بيان شده است. اين پيشگويي ها در قالب 10 سانتوري يا 10 (بخش) صدتايي نوشته شده اند که مجموعاً شامل 1000 عدد دوبيتي مي شوند. سانتوري هاي نوستراداموس، مهمترين و معروف ترين بخش از سروده هاي وي مي باشند.



ميشل نوسترآداموس: پيشگو, کاباليست و پزشک معروف يهودي الاصل فرانسوي.


« فريبکارترين پيشگوي تاريخ » شايد لقب برازنده اي براي اين پيشگوي حيله گر باشد؛ زيرا که وي، افراد بسياري را در سراسر جهان و در طول تاريخ فريب داده است. شايد شما خوانندگان عزيز، از اين توصيف بسيار تعجب کرده و با آن به شدت مخالف باشيد؛ زيرا امروزه در بسياري از سايت هاي اسلامي صحبت از پيشگويي هاي نوستراداموس مي شود و حتي گهگاه به پيشگويي هاي وي استناد مي گردد؛ اما قبل از هرگونه اظهار نظر در اين رابطه، لطفاً به توضيحات و مستندات زير توجه فرماييد:

منظور ما از « فريبکارترين پيشگوي تاريخ » اين نيست که همه ي پيشگويي هاي نوستراداموس دروغ بوده است؛ بلکه منظور اين است که تعداد زيادي از پيشگويي هاي وي مبهم بوده، تعداد زيادي اشتباه بوده و اندکي نيز شايد درست بوده است که احتمالاً اين پيشگويي ها ي درست، بدلي بوده و از منابع ديگري اقتباس شده اند.

در هر حال، شواهد مهمي وجود دارند که نشان مي دهند نوستراداموس و پيشگويي هايش، بخش مهمي از توطئه ي شبکه ي جهاني کابالايي–ماسوني بوده اند. (البته در زمان نوستراداموس، هنوز تشکيلاتي با نام فراماسونري وجود نداشتند، بلکه تشکيلات بسيار مشابهي به شکل انجمن هاي مخفي و کابالايي وجود داشتند که هم از نظر عقايد و هم از نظر اهداف، کاملاً شبيه تشکيلات امروزي فراماسونري عمل مي کردند. در واقع همان طور که در ابتداي مقاله ذکر کرديم، تعاليم الحادي کابالا، پايه و اساس فراماسونري امروز را تشکيل مي دهند(268) و مي توان کابالا را مادر فراماسونري امروز ناميد.)

از جمله شواهد و دلايلي که نشان مي دهند پيشگويي هاي نوستراداموس بخشي از نقشه ي شيطاني دستگاه جهاني کابالايي–ماسوني مي باشد، مي توان به موارد زير اشاره کرد:

1 – نوستراداموس بدون هيچ شکي يهودي الاصل و کاباليست بوده است.(269) همان طور که قبلاً ذکر شد، کابالا تعاليمي کاملاً الحادي است و با ذات اديان الهي تناقض دارد.(270) حضور نوستراداموس در گروه هاي کابالايي به عنوان يک عضو معروف و قدرتمند، نشان مي دهد که وي تا چه اندازه در بين کابالايي هاي همزمانش ارج و قرب داشته است. (271) مطمئناً اين ارج و قرب بي دليل نبوده و احتمالاً به دليل خدمات وي به کابالا از طريق پيشگويي هايش بوده است.





البته بعضي از طرفداران نوستراداموس ممکن است بگويند که وي انساني کاملاً مذهبي و خداترس بوده و حتي در نامه اش به پسرش اين مطلب را به وضوح بيان کرده است.(272) اما اين گفته درست نمي باشد؛ زيرا امروزه نيز افراد فاسدي چون جرج بوش براي کسب مشروعيت، خود را به عنوان فردي مذهبي معرفي مي کنند؛ اين در حالي است که عضويت جرج بوش در گروه ماسوني و شيطاني (Skull & Bones) گوش فلک را نيز کر کرده است. بنابراين، ادعاي نوستراداموس در نامه به پسرش نيز فريبي بيش نيست؛ زيرا عضويت وي در کابالا، هر گونه ادعايي را در مورد مذهبي بودن وي باطل مي کند.

از سوي ديگر، اذعان به جادوگري و کفر به خداوند متعال در زمان نوستراداموس (قرن 16 ميلادي) مطمئناً خطرناک بوده و به مرگ او مي انجاميده است. بنابراين اگر نوستراداموس کافر بوده است، در نامه اش به پسرش، نمي توانسته اعتقاد قلبي به کفر و جادوگري را مستقيماً ذکر کند. (البته کاملاً مشخص نيست که واقعاً نامه ي مذکور، نامه اي حقيقي است يا خير؟)


2 – بسياري از پيشگويي هاي نوستراداموس در رابطه با آخرالزمان بوده است و در اين پيشگويي ها، مطالب فراواني وجود دارند که از مسلمانان (به خصوص ايرانيان) چهره اي خشن و جنگجو ساخته اند و منجي مسلمانان (حضرت مهدي (عج) را انساني جنگ طلب معرفي کرده اند. در واقع بسياري از پيشگويي هاي نوستراداموس، با لحني هشدارگونه بيان شده اند و هدف از آن ها ايجاد ترس و تکاپو در دل غربي ها بوده تا آن ها خود را براي مقابله با اين موج اسلامي آماده کنند.

نمونه اي از اين پيشگويي ها را در زير ملاحظه مي فرماييد(273)




نمونه هايي از پيشگويي هاي نوستراداموس, که در آن ها مسلمانان را خشن و جنگ طلب معرفي کرده است.


3 – استفاده ي فراوان کشورهاي ماسوني (آمريکا و اسراييل) از پيشگويي هاي نوستراداموس بر عليه مسلمانان و ايرانيان، خود گواه ديگري بر اين حقيقت است که نوستراداموس کاباليست، با پيشگويي هاي فريبنده اش راه را براي کاباليست ها ي جديد (فراماسون ها) باز کرده و به آن ها در رسيدن به اهداف شيطاني آخرالزمانيشان کمک کرده است؛ چرا که اهداف فراماسون ها و تلاش آن ها براي به دست گيري قدرت جهان، همان اهدافي بود که قبل از آن ها کاباليست ها و شواليه هاي معبد دنبال مي کردند.

لازم به ذکر است که از ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي ايران، کتاب ها و فيلم هاي زيادي درباره ي پيشگويي هاي نوستراداموس نوشته شده که فيلم معروف « مردي که آينده (فردا) را ديد » از آن جمله است.(274) در اين فيلم ها، به کرات از مسلمانان و ايرانيان به عنوان انسان هاي خطرناک ياد شده است. يقيناً با اين ترفند، سران ماسوني قصد دارند تا مردم مغرب زمين را از اسلام و ايران بترسانند و از آن ها براي انجام اهداف شيطانيشان کمک بگيرند.

ادامه دارد....



 

shs1366

عضو جدید
شیطان پرستی چیست؟

شیطان پرستی جدید به خدایی اعتقاد ندارد و شیطان را تنها نوعی کهن نماد ( archetype ) می داند و انسانها را تنها در برابر خود مسئول میداند و اعتقاد دارد که انسان به تنهایی می تواند راه درست و غلط را تشخیص دهد به همین دلیل هم این اعتقاد بیشتر به عنوان یک اعتقاد فلسفی شناخته می شود .

شیطان در این اعتقاد نماد نیروی تاریکی طبیعت ، طبیعت شهوانی ، مرگ ، بهترین نشانه قدرت و ضدمذهب بودن است.



لطفا به ادامه ی مطلب رجوع کنید
 

shs1366

عضو جدید
[URL="http://nwo.ir/1390/03/01/post-550/"]ویژگی های دجال

امیرالمؤمنین(ع) می‌فرماید: «او چشم راست ندارد و چشم دیگرش در پیشانی اوست و مانند ستارة صبح می‌درخشد. چیزی در چشم اوست که گویی آمیخته با خون است. وی در یک قحطی سخت می‌آید و بر الاغ سفیدی سوار است...»[/URL]
 

shs1366

عضو جدید
تکمیل پروژه حاکمیت صهیونیست برجهان به واسطه سلطه بر چین

تکمیل پروژه حاکمیت صهیونیست برجهان به واسطه سلطه بر چین

تکمیل پروژه حاکمیت صهیونیست برجهان به واسطه سلطه بر چین

اساس وجودی صهیونیست، بر چند مبنا است :



1- رسانه ها ، 2 - حامیان نظامی، 3- اقتصاد عالی، 4- منابع و نیروی انسانی و . . .



زمزمه ایجاد دولت یهود در سال 1840 شروع شد و در 11 ماه اوت 1840، پالمرستون، نخست وزیر انگلیس، طی نامه ای خطاب به لرد پون سنبی، سفیر بریتانیا در قسطنطنیه مینویسد: " در حال حاضر در میان یهودیانی که در تمام اروپا پراکنده اند؛ وجدان بیداری وجود دارد و بدین میاندیشند که برای آن که ملتشان به فلسطین بازگردند زمان، نزدیک شده بنابر این اراده ایشان به رفتن به فلسطین سخت استوار گردیده و طرح هایشان باشدتی هرچه تمام تر متوجه وسائلی است که این خواست را تحقق بخشد " صهونیست کار خود را با این هدف آغاز کرد که باید حکومت یهود به وجود آید تا یهودیان جهان که به صورت پراکنده زندگی میکنند و از هزاران سال قبل در آرزوی بازگشت در آرزوی بازگشت به ارض موعود هستند؛ بتوانند بدانجا راه یافته و اسکان داده شوند .


ادامه ی مطلب
 

shs1366

عضو جدید

bahman.eng

عضو جدید
دانلود مستند ضد ایلومناتی ، مستند جلجتا

دانلود مستند ضد ایلومناتی ، مستند جلجتا

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام بر منتظران ظهور
شرمنده چندی نبودم...
باز هم از سایت ظهور داریم:


این مستند از شبکه اول صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شده است و به چرایی حمایت آمریکا از اسرائیل و چرایی تمایلشان به ویرانی مسجدالاقصا و تاریخچه ی تشکیل این باور می پردازد. در حقیقت این اثر را می توان مکمل خوبی بر سریال ظهور(The Arrivals) دانست و اطلاعات بسیار ارزشمند و مستندی در همان زمینه (فراماسونری و شیطان پرستی) به مخاطب ارائه می کند . . .
مطالبی کاملا مستند از آثار، معماری ها، معابد و دانشمندان بزرگی که در این باره تحقیق نموده اند و به بررسی آنچه امروز توسط این گروه منحرف برای جهان فراهم آورده شده است می پردازد.
یکی از قابل توجه ترین نکات این مستند آن است که سازنده فیلم از ابتدای تاریخچه ی به وجود آمدن این گروه تا به امروز به خوبی تمامی نکات مهم در این زمینه را تصویر سازی کرده است و با ارائه مستنداتی که خود مخاطب مستقیما با آنها سر و کار دارد نتیجه گیری نموده و پرده از بسیاری مسائل برمی دارد. امید است با دیدن این فیلم و انجام تحقیقات بیشتری پیرامون این مسئله – که ممکن است روزی همه ما را هم درگیر سازد خود را در مقابل خطرات ناشی از این اندیشه منحرف آماده کنیم و دیگران را نیز از این مهم با خبر سازیم.
شما نیز ما را در نشر این اثر ارزشمند همراهی کنید. . .


دانلود :
قسمت اول
قسمت دوم
قسمت سوم
قسمت چهارم
قسمت پنجم
قسمت ششم
قسمت هفتم
قسمت هشتم
قسمت نهم
قسمت دهم
قسمت یازدهم
قسمت دوازدهم


منبع : ساعت بیداری
گرد آوری و آماده سازی : ظهور۱۲
 
آخرین ویرایش:

bahman.eng

عضو جدید
دانلود سخنرانی استاد رائفی پور در کنفرانس آنلاین با موضوع اسلام ستیزی غرب و هالیوود

دانلود سخنرانی استاد رائفی پور در کنفرانس آنلاین با موضوع اسلام ستیزی غرب و هالیوود

سخنرانی جالب استاد رائفی پور با موضوع اسلام ستیزی غرب و هالیوود که در کنفرانسی انلاین در خدمت ایشان بودیم . . . این جلسه با حضور تعداد زیادی از کاربران اینترنت به صورت انلاین برگزار گردید . محوریت سخنرانی و پرسش و پاسخ براساس موضوعاتی همچون ،‌اسلام ستیزی ،‌فراماسونری ،‌ایران ستیزی غرب و دیگر مسائل مربوط بود. قابل ذکر است این نمونه جلسات در سنوات قبل با حضور دکتر حسن عباسی و دیگر اساتید برگزار گردید است و در آینده نیز ادامه خواهد داشت . . .

این فایل با کیفیت بالا جهت دانلود علاقه مندان ارائه گردیده است

دانلود کنید

منبع : www.zohur12.ir
 

bahman.eng

عضو جدید
فراماسونری نوین در ایران – قسمت اول (قاسم روانبخش)

فراماسونری نوین در ایران – قسمت اول (قاسم روانبخش)

ماه گذشته (۹۰/۰۱/۲۱) آیت‎الله مصباح یزدی از شکل‎گیری فراماسونی در کشور در قالب جدید خبر داد و تلنگری فکری به اذهان نخبگان و مردم وارد ساخت. البته ایشان از مدتی پیش در جلسات خصوصی درباره وقوع چنین پدیده خطرناکی هشدار می‌داد . . .
منبع: سایت قبس – وعده صادق
 

bahman.eng

عضو جدید
بت پرستی به شکلی نوین در ایران + عکس

بت پرستی به شکلی نوین در ایران + عکس

شاید از هنگامی که بشر در قرن ۲۱ خود را از مبانی اصیل الهی دور کرد و با پیشرفت روز افزون علم از معنویت فاصله گرفت و به مرز افسردگی رسید؛ بر آن شد که به دنبال معنویتی برود که ساخته خود او باشد تا در پس آن، دنیای ایده‌آل را جست‌وجو کرده و به خوشبختی مورد انتظار خود دست یابد. اما . . .

در محیط اطراف ما نیز گاهی شنیده می‌شود که برخی افراد به دنبال خوشبختی خیالی خود به سمت عرفان‌های خوش‌ آب و رنگ اما پوچ کشیده می‌شوند. «فنگ‌شویی» نیز یکی از مواردی است که در ایران طی چندین سال فعالیت، توانسته علاقه‌مندان را به سوی خود جذب کند، اما اینکه صحت و سقم فنگ‌شویی تا چه میزان است، بررسی بیشتری را می‌طلبد که در این گزارش آن را پیگیری می‌کنیم.
* فنگ‌شویی؛ خرافه یا واقعیت؟
در تعریف فنگ‌شویی آورده‌اند؛ به معنای باد و آب است، یک فلسفه و فن باستانی در چین است و برای پیدا کردن دکوراسیون مناسب و چیدمان درست اشیا در ساختمان‌های مسکونی، تجاری، باغ و غیره استفاده می‌شود تا بهترین اثر را بر سلامتی، شادی، موفقیت، هماهنگی و به طور کلی انرژی مثبت چی داشته باشد. مهم‌ترین چیزهایی که باید رعایت کرد، پرهیز از بی‌نظمی و هرگونه انباشتگی، استفاده از رنگ‌های مناسب، خطوط منحنی، در نظر گرفتن جهت‌های مناسب است، البته امروزه به طور رسمی در چین آن را خرافات می‌دانند.

هنگامی که به برخی فروشگاهای عرضه محصولات فنگ‌شویی مراجعه می‌کنیم، با این جملات روبه‌رو می‌شویم: این اجناس باعث آمدن برکت به خانه شما می‌شود، این نشان‌ها می‌تواند، رابطه شما را با همسرتان بهتر کند، این مجسمه شب‌ها روح خود را در اتاق به حرکت در می‌آورد و انرژی‌ آن را عوض می‌کند، اینکه چقدر یک مجسمه و یا نماد می‌تواند، با خود این ره‌آورد را به ارمغان بیاورد، سوالی است که شاید ذهن بسیاری را با خود مشغول کرده است.
برای بررسی اینکه چه مقدار از نشان‌ها و نمادهای فنگ‌شویی در بازار وجود دارد، به برخی از فروشگاه‌های مجسمه‌فروشی سر می‌زنیم.
خانم فروشنده‌ای که سرتاسر مغازه‌اش با انواع و اقسام مجسمه پر شده است و در میان آنها مجسمه بودا و قورباغه سه پا نیز به چشم می‌خورد، در پاسخ به این سؤال که آیا مجسمه فنگ‌شویی را در مغازه دارید، با حالتی تعجب گونه بیان می‌کند: فنگ‌شویی چیست؟ مرد جوانی هم که خبری از نمادهای فنگ‌شویی در مغازه‌اش نیست،‌ انگار برای نخستین بار این واژه را می‌شنود و می‌پرسد: چه جور مجسمه‌ای است؟
بالاخره در یکی از نقاط شمالی شهر مغازه‌ای را یافتم که به طور فروش عمده نشان‌ها و مجسمه‌های فنگ‌شویی را به فروش می‌رساند. خانم م-ف درباره فعالیتش‌ می‌گوید: حدود ۲۵ سال است که در کار فروش وسایل فنگ‌شویی هستم و مردم به خوبی از این نمادها استقبال می‌کنند. بیشتر مشتری‌هایم را نیز خانم‌ها تشکیل می‌دهند. وقتی از او درباره میزان اعتقادش به فنگ‌شویی سؤال می‌شود در پاسخ می‌گوید: اعتقادی به فنگ‌شویی ندارم و خرافه‌ای بیش نیست!
خانم میانسالی به نام زهره ـ‌ الف که برای خرید در مغازه حضور داشت‌ـ نیز در پاسخ به این پرسش که چرا از مجسمه فنگ‌شویی استفاده می‌کنید، می‌گوید: اصلاً نمی‌دانم فنگ‌شویی چیست، من فقط برای زیبایی این مجسمه را خریده‌ام.
خانم دیگری که کنجکاوانه به صحبت‌های ما گوش می‌داد با شور و هیجان خاصی می‌گوید: خانم! فنگ‌شویی حقیقت دارد، از زمانی که من دکوراسیون خانه‌ام تغییرات ایجاد کردم و از این مجسمه‌ها استفاده کردم، زندگی‌ام از این رو به آن رو شده‌است. از او پرسیدم با فنگ‌شویی کجا آشنا شدید و پاسخ داد: در کلاس یوگا! مربی در خصوص نقش فنگ‌شویی در تحول زندگی صحبت کرد و جزوه‌ای هم برای آشنایی بیشتر به ما داد. با دو نفر دیگر در خارج از مغازه درباره فنگ‌شویی سوال کردم، ابراز بی‌اطلاعی می‌کردند.
* ۶۰هزار تومان، ‌هزینه دو روز کلاس آموزش فنگ‌شویی!
برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص فعالیت‌های انجام شده به منظور ترویج فنگ‌شویی در جامعه ایرانی با کلاس‌های آموزش «فنگ‌شویی» تماس می‌گیرم؛ صدایی که متعلق به یک خانم جوان است، گوشی را بر می‌دارد و پس از اینکه مطمئن می‌شود از سوی یک آشنا تماس گرفته‌ام، هزینه شرکت در کلاس‌ها را ۶۰ هزار تومان و به مدت دو روز اعلام می‌کند.
به مؤسسه دیگر که زنگ می‌زنم، منشی تا زمانی که خیالش از بابت معرف آسوده نمی‌شود، پاسخ نمی‌‌دهد. از او می‌خواهم اندکی از فنگ‌شویی بگوید، منشی با کمی مکث می‌گوید: «علمی است که درباره چگونگی چیدمان لوازم منزل صحبت می‌کند». منتظر ماندم بیشتر توضیح دهد، ولی انگار چیز بیشتری نمی‌دانست، از او درباره سطح علمی استاد پرسیدم، فوری جواب می‌دهد: «استاد دارای مدرک دکترای روانشناسی هستند البته در حال حاضر ایران نیستند!».


این درحالی است که در سطح تهران و شهرستان‌ها کلاس‌های فنگ‌شویی در سطح گسترده برگزار می‌شود و برخی از مسئولان برگزاری کلاس‌ها با اعلام اینکه دارای مجوز هستند، فقط از افرادی که توسط آشناها معرفی شوند، ثبت‌نام می‌کنند.
اما به‌راستی در فنگ‌شویی چه چیزی مطرح است که اینچنین افراد را مجذوب خود کرده؟ فروش انواع و اقسام نمادهای آن در بازار، تشکیل کلاس‌ها و تبلیغ فنگ‌شویی در موتورهای جست‌وجو با ۹۵هزار و ۱۰۰ مورد، برای چیست؟ آیا به‌راستی مردم بهشت گمشده خویش را یافته‌اند؟ آیا دنبال منجی می‌گردند؟
برای درک بهتر موضوع مناسب است با برخی از نمادهای فنگ‌شویی آشنا شویم.
* آشنایی با نمادهای فنگ‌شویی
در فنگ‌شویی در خصوص نشان دادن نحوه درست تقسیم انرژی از این نمادها استفاده می‌کنند که عبارتند از: «اژدها» سمبل انرژی «ینگ» و نشانه عنصر چوب و فصل بهار است و انرژی آن در سمت شرق یا سمت راست بنا قرار می‌گیرد. در مقابل اژدها، «ببر» دارای انرژی «یین» است و نشانه عنصر فلز. «لاک‌پشت» نیز نشان ثبات و استحکام قسمت پشتی زمین و بناست. «ققنوس سرخ» نیز در مقابل لاک‌پشت، حیوانی افسانه‌ای بسیار فعال و همیشه در حال حرکت و پرواز، به عنوان سمبل آسایش مادی در زندگی است.
دیگر سمبل‌های فنگ‌شویی عبارتند از؛
درنا: سمبل عمر طولانی است، تصویر یا مجسمه آن در سمت غرب یا شرق قرار داده‌ می‌شود.
اردک مندارین: نوعی اردک رسمی چینی است، این اردک نشانه‌ای از شادی و خوشبختی در زندگی زناشویی است، نیروی «چی» ایجاد می‌کند که باعث می‌شود زوجین از پس هر مشکلی بر بیایند. برای این منظور باید دو عدد اردک را در گوشه شمال غربی خانه قرار داد یا در دورترین قسمت راست سالن پذیرایی‌ یا اتاق خواب‌ تا «چی» ازدواج و عشق را فعال کند.
نماد دو ماهی: نشانه دور کردن نیروهای شیطانی است و برای دفع بلا یا چشم زخم مورد استفاده قرار می‌گیرد، معمولاً آن را مقابل در ورودی نصب می‌کنند.
نیلوفر آبی یا لتوس: گیاه مقدس هندوهاست، اعتقاد بر اینکه داشتن آن در منزل بخت خوبی را به ارمغان می‌آورد.
گل صدتومانی یا پونی: نشانه اقبال بلند خصوصاً برای دختران دم بخت است.
پرتقال: مرکبات مخصوصاً پرتقال و لیمو سمبل طلا، پول و فراوانی هستند.
هلو: سمبل عمر طولانی و توام با سلامتی است.
ارکیده: سبل خوش‌اقبالی است.
انار: نشانه فرزندان متعدد است.
صدف مارپیچ: نشانه اقبال بلند در سفر است، آن را در اتاق نشیمن قرار می‌دهند.
خمره: به عنوان آرام کننده جریان چی در قسمت‌های مختلف به خصوص نزدیک در ورودی استفاده می‌شود.
بادبزن: سمبل محافظت از خانه و دارایی است.
وزغ سه پا: سمبل برکت و ثروت است.
کریستال کوارتز صورتی: بهترین سمبل عشق و ازدواج در فنگ‌شویی است.
در میان انواع نمادها با مجسمه‌هایی چون سکه‌های چینی، سگ‌های فو، بادزنگ، اژدرلاک پشت، چی لین (اژدر اسب)، پاگودا (برج دانش)، گاو آرزو، صدف حلزون، بودای خندان، فیل، ماهی آروانا، کشتی بازرگانان، گلدان ثروت، نعل اسب، آینه جادو (پاکوا)، کدو قلیانی، پی یائو، گره اسرار‌آمیز و غیره روبه‌رو می‌شوید.
* فنگ‌شویی با شاخصه‌های علمی فاصله زیادی دارد
اما آیا مجسمه‌های فنگ‌شویی واقعاً از پس انجام چنین کارهایی بر می‌آیند؟ برای یافتن پاسخ این پرسش با حجت‌الاسلام و‌المسلمین حمیدرضا مظاهری‌سیف، رئیس مؤسسه بهداشت معنوی و مدیرگروه اخلاق و عرفان پژوهشگاه‌ باقرالعلوم (ع) گفت‌وگو می‌کنیم.
وی می‌گوید: «فنگ‌شویی» علم نیست، بلکه یک تطبیقی برای رویکردهای جهان و پدیده‌هایی که در جهان و نحوه ارتباط‌‌شان با همدیگر است، فنگ‌شویی تفسیری از جهان، زندگی و جایگاه انسان در عالم و بعد مادی را مدنظر قرار می‌دهد و با قدمتی چندین هزار ساله جز باورهای چینی است، لذا دین نیست.

وی در خصوص اینکه باید با بررسی علمی و تجربی صحت یا سقم فنگ‌شویی معلوم شود، بیان می‌کند: در گام اول اگر این کاربری و توصیه‌های عملی تائید شد، در گام دوم آن باید دید تفاسیری که از آن ارائه می‌شود، صحیح است یا نه، هرچند که تا کنون از نظر علمی فنگ‌شویی ثابت نشده است.
رئیس مؤسسه بهداشت معنوی با اخطار اینکه اگر در معرفی معارف اصیل اسلام زودتر اقدام نشوند، ناخودآگاه موارد دروغین جای آن را پر می‌کند، ادامه می‌دهد: در اینجاست که نیاز به وحی و معصوم احساس می‌شود و هنگامی که گفته شود به سرچشمه علم الهی متصل است، مردم به راحتی آن را می‌پذیرند، لذا اینکه فنگ‌شویی از خلال سال‌های گذشته به ما رسیده و اینکه چقدر تغییر و تحریف کرده، نمی‌شود به‌آن اعتماد کرد، اما چون نیازی را پاسخ می‌دهد، مردم از آن استقبال می‌کنند.
* فنگ‌شویی درصدد تکرار باورهای اسلامی در قالب دیگری است
«مجید ابهری» عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی و پژوهشگر آسیب‌های اجتماعی در پاسخ به اینکه از منظر اسلامی باید چه رویکردی به فنگ‌شویی داشت، بیان می‌دارد: آثار مثبت محیط منظم، پاک و شاد بر روحیه انسان و رشد تعالی رفتار وی غیرقابل انکار است، با توجه به اینکه مکتب اسلام قبل از بروز پدیده فنگ‌شویی تاکیدات مکرری بر پاک بودن محیط زندگی، تنوع آن، ساده‌زیستی و رعایت تعادل چیدمان در زندگی دستورات مؤکدی داشته و بر اساس فلسفه موجود در باور ما «دل هر ذره را که بشکافی، آفتابیش در میان ‌بینی» تمام ذرات حیات به تعالی و تکامل در حرکت هستند.
وی تبلیغ فنگ‌شویی به عنوان تاثیر مثبت بر خوشحالی و یا غم افراد را مسئله جدیدی نمی‌داند و می‌گوید: در واقع تکرار باورهای اسلامی در لباس و قالب دیگری است، شاد بودن محیط خانه در پاک بودن و ساده بودن زندگی است، ابزارهای تکنولوژی جز هزینه و زیان‌های متعدد بر اعصاب و جسم نتیجه دیگری ندارد، اخیراً زیان‌های امواج مایکروویو و رایانه کشف شده است، بنابراین بعضی از افراد تصور می‌کنند، فنگ‌شویی یک مکتب جدید است، در حالی که پاک نگه داشتن محیط زندگی و تغییرات چیدمانی در آنها استفاده از ابزار و وسایلی که نیاز واقعی به آنها وجود دارد، خودداری از خرید و نگهداری از وسایلی که مازاد و احتیاج است، یک‌هزار سال پیش توسط ائمه علیهم‌السلام مورد تاکید قرار گرفته است.
این پژوهشگر آسیب‌های اجتماعی در خصوص تأثیر سمبل‌های فنگ‌شویی در افراد می‌گوید: از نظر آسیب‌شناسی رفتاری، استفاده از مجسمه‌های زشت و بدشکل در ضمیر ناخودآگاه افراد اثر منفی گذاشته و حتی ممکن است باعث شباهت جنین انسان به آنها شود، بنابراین استفاده از این‌گونه اشیا یعنی مجسمه «سر سگ»، «قورباغه» یا «موش» در محیط خانه فقط باعث اضطراب و دلهره کودکان می‌شود و هیچ نفع دیگری ندارد.
عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی علت پناه‌آوردن برخی از مردم به فنگ‌شویی را چنین بیان می‌کند: دور شدن از باورهای اصیل باعث پناه‌بردن به این گونه طلسم‌ها و خرافه‌ها می‌‌شود، مثل مهره خوشبختی، مجسمه گشایش بخت و یا عروسک آورنده خواستگار! این گونه باورها صدها سال است که در جوامع منزوی شده است، نمی دانم چرا امروز عده‌ای تلاش می‌کنند، دوباره جوانان ما را با این گونه ابزار مشغول کنند؟! این بخشی از ناتوی فرهنگی است که می‌خواهد بین باورهای اصیل اسلامی و جوانان فاصله ایجاد کنند.
* فنگ‌شویی نوعی از بت‌پرستی مدرن است
سیدکاظم موسوی، مدیر مؤسسه مطالعاتی روشنگر با اشاره به اینکه فنگ‌شویی از بطن اعتقادی بودا نشأت گرفته و نگاه الوهیتی ندارد، بیان می‌دارد: در واقع فنگ‌شویی بت‌پرستی مدرن است. در فنگ‌شویی ساده‌زیستی تبلیغ می‌شود، در حالی که اسلام به ساده زیستی به عنوان اصلی اساسی نگاه کرده است، به طوری که ساده‌زیستی در سیره عملی رسول اکرم صلی‌الله ‌‌علیه ‌و‌آله ‌و‌سلم و ائمه علیهم‌السلام، به طور نمونه در ساده غذا خوردن، ساده لباس پوشیدن، ساده معاشرت کردن با مردم به وضوح دیده ‌می‌شود.
وی فنگ‌شویی را ‌وصله ناچسب می‌داند و می‌گوید: جریان فنگ‌شویی یک نوع تضاد با اسلام دارد، بنابراین محققان و اندیشمندان حوزوی و دانشگاهی باید در خصوص عوامل انحرافی، آگاهی لازم را به مردم بدهند و در تعامل با مردم کوشا باشند و با بیان زیبایی‌ها همراه با آیات قرآن و روایات، اسلام ناب محمدی را به مردم بیشتر بشناسند و جامعه را در برابر ناتوی فرهنگی واکسینه کنند.
* ضرورت تقویت توکل به خدا و توسل به ائمه اطهار (ع)
توجه به این نکته که فنگ‌شویی آرام آرام در محیط اجتماعی و اعتقادی مردم دام می‌گستراند و محققان دینی باید با معرفی صحیح آن به مردم در پیشگیری هر چه بیشتر آن کوشا باشند، چرا که فراروی فنگ‌شویی چیزی جز فاصله گرفتن انسان از مبدأ هستی و کم‌شدن توکل در زندگی به چشم نمی‌خورد. انسانی که از صبح تا شب خود را اسیر چندین نماد فلزی و چوبی و سنگی کند، چه رهاوردی را برای خود به ارمغان خواهد آورد؟ به راستی انسان مسلمان، پرودگار عالم را در کجای قلب خویش جای داده است؟!
بیاییم با دوری از شرک ظاهری و خفی، با تقویت توکل و توسل خویش به خداوند متعال و ائمه معصومین علیهم‌السلام ـ‌که رابطه فیض الهی هستند‌ـ معنای صحیح زندگی را درک کنیم و با افزایش رابطه خود با خالق هستی، دنیا را به خاطر او به تسخیر درآوریم.


منبع : فارس
 

abolfaZZzl

عضو جدید
کاربر ممتاز
آفرین بر شما ها
شماها چقدر خوبید ،از همگیتون ممنون بخاطر اینهمه مطالب خوووبو مفیدی که گذاشتین.
فقط یه چیزی باید یکاری بکنیم تا خیلیها بیان و ببینن ،اگه ببینن میفهمن که دورو برشون چه خبره و این واقعا حرکت عالیی میشه .

بهش فکر کنید .موفق باشید .
با تشکر.
 

mec1386

عضو جدید
کاربر ممتاز
پدرخوانده‌های فکری مستند "ظهور بسیار نزدیک است"


انتشار مستند «ظهور بسیار نزدیک است»؛ توانست موج گسترده‌ای را پدید آورد و به یکی از رخدادهای تأثیرگذار در ماه‌های اخیر تبدیل شود.
کارگردان آن، اظهار داشته است که از حدود یک سال و نیم پیش مباحث فکری آن را در سایت‌های مرتبط داشته است و فیلم‌نامه آن را در تابستان 89 و تولید آن را در ماه‌های آذر و دی 89 انجام داده است. (در گفت‌وگو با سایت خبرآنلاین)
نویسنده این سطور، در سال گذشته (مردادماه) دو یادداشت نگاشت و محتوای دیدگاه او و هم‌اندیشان وی را که در سایت u313 نشر می‌یافت؛ به نقد و بررسی سپرد. در یادداشت نخست با عنوان «صیانت باور مهدوی از سیاست‌بازی» (13 مردادماه) به نقد مفاهیم بنیادین این رویکرد پرداخت و تطبیق‌ها و وقت‌گذاری برای ظهور را مورد کاوش قرار داد. این‌که این دیدگاه در پرتوی مکاشفات یا روایات و یا نقل کلماتی از امام و رهبری می‌کوشد به گونه‌ای زمان مشخص برای ظهور تعریف کند.
در آن یادداشت، ضمن نقد کوتاه این منظر و مبانی، به پیامدهای منفی آن توجه گردید. (ر.ک: صیانت باور مهدوی از سیاست‌بازی)
در یادداشت دوم با عنوان «گستره یک ادعای مهدوی در فضای مجازی» که در 20 مرداد نشر یافت؛ به حدود 30 سایت و وبلاگ اشاره شد که در فضای مجازی از تعیین وقت ظهور و تطبیق‌هایی از جمله تطبیق شعیب‌بن‌صالح به آقای احمدی‌نژاد و... سخن گفته‌اند و از آن دفاع کرده‌اند و این که حتی در سایت‌های عرب زبان مجال بروز و ظهور یافته‌اند و در سطح اطلاع از 8 سایت و وبلاگ عربی یاد شد که چونان دعاوی را عرضه کرده‌اند. یادداشت دوم با این هشدار به پایان می‌رسید «در پایان، این قلم باورمند است که چونان سمت‌وسوگیری قطعاً به ضرر باورهای شیعی- اسلامی است. هر چند مدافعان این ادعا با حسن نیت این مسیر را پیگیری کنند و اصحاب سیاست با سکوت و رضایت (و احیاناً با کمی بدبینی با حمایت) به تماشا بنشینند. دنیای مجادلات سیاسی زودگذر است؛ باورهای بنیادین دینی را خرج آن نباید کرد. (ر.ک: گستره یک ادعای مهدوی در فضای مجازی)

اینک با گذشت پس از حدود 9 ماه از آن یادداشت‌ها (و شاید موارد مشابه) این پرسش به گونه‌ای جدی مطرح است که چگونه آن سایت (u313) تا چندی پیش فعال بود؟ آیا امکان پیش‌گیری از تولید «مستند ظهور بسیار نزدیک است» نبود؟ و آیا با محکوم کردن مراجع و علما... پرونده‌ها پایان می‌یابد و آیا با دستگیری کارگردان مستند و امثال این‌گونه برخوردهای قضایی، این موج مختومه می‌گردد؟
نویسنده این نوشتار، این گونه تحرکات را محصول موج دوم امام زمانی می‌داند؛ موج نوی که سیاسی شده نگرش‌های انجمن حجتیه است. انجمن مقوله امام زمان (ع) را کلیدی‌ترین مولفه اسلامیت و تشیع قرار می‌داد و در پرتو آن، به تفسیر فهم و رفتار اسلامی- شیعی می‌پرداخت. اما در نگرش انجمنی، امام زمان(ع) قبل از ظهور، سیاست‌زدایی شده بود و برای شیعه منتظر، تکلیف سیاسی نمی‌آفرید.
موج دوم امام زمانی - که در دو دهه اخیر رواج جدی یافته است - عنصر کلیدی نگرش حجتیه را حفظ می‌کند. یعنی در کانون معنایی امام زمان(ع) می‌خواهد به فهم، باور و رفتار دینی دست یابد. با این تفاوت که رویکرد غیرسیاسی را کنار می‌زند و عصر غیبت را با تکلیف سیاسی وسیع قرین می‌داند. اما هم‌چون گروه نخست، تکیه کلام در گفتار و نوشتار این جمع نیز، نه توحید است و نه نبوت، نه اخلاق است و نه عقاید عام بلکه امامت و در محور امام زمان(ع) است.
درباره مولفه‌های فکری امواج امام زمانی در فرصت دیگر باید نگاشت؛ چه این که این امواج در برهه‌های مختلف، ظهور و بروزهای گوناگونی یافته‌اند. اما کانون مشترک تمامی این امواج، علاقه ویژه به زمان ظهور است. علاقه‌ای که از فرقه‌های بدعت‌گذار چونان بابیت و بهایت تا فرقه‌های شیعی چون انجمن حجتیه و موج جدید در آن اشتراک تعلق دارند.

در دهه اخیر پاره‌ای از نویسندگان و گویندگان موج دوم، عقبه‌ی فکری این گرایش‌اند؛ کسانی مانند آقای سیجانی (کارگردان مستند) پیاده نظام این موج‌اند و نباید گمان برد که با طرد یا دستگیری این عناصر دون پایه، این پایگاه اندیشگی فرو می‌ریزد و یا منقطع می‌گردد. در دو دهه اخیر، هزاران هزار نفر پای سخنان واعظان و مداحانی نشسته‌اند که بنیادهای فکری-روانی این موج اخیر را ساخته و پرداخته‌اند و لشگر گسترده‌ای را در هیأت‌های مذهبی، سایت‌ها و وبلاگ‌های مجازی، نشریات و... در اختیار گرفته‌اند. توزیع صدها هزار نسخه از مستند یاد شده را صرفاً نمی‌توان به خواست یک جریان سیاسی متعلق دانست (گرچه شاید آن حمایت‌ها بی تأثیر نبود) بلکه باید آن را در موج فکری دید که از آن موج جدید امام زمانی می‌توان یاد کرد.
در میان کسانی که در عقبه فکری این موج قرار دارند؛ تنها به یک نام و آدرس بسنده می‌کنم. جناب حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان در بیش از یک دهه اخیر از تأثیرگذاران موثر فکری این موج بوده‌اند. کافی است که سخنان ایشان مرور مختصری گردد.
ایشان در سال 84 در سخنرانی با عنوان ظهور نزدیک است آماده باشیم؛ به سه نوع دلیل شهودی، روائی و دلائل ظهور اشاره می‌کنند و با ذکر روایات و خاطرات و ... همان مفهوم کانونی مستند ظهور را تقریب می‌نمایند. در سخن دیگر می‌گویند: ان‌شاءا... وقتی ظهور محقق شد شما آن موقع متوجه می‌شوید...
دست مجروح سید خراسانی چطور مقدمه آن را فراهم می‌کند و یا در سخن دیگر گفته‌اند: خیلی سخت است برای کسی که بیاد اثبات کند یا ادعا بکند که مقام معظم رهبری سید خراسانی نیستند...
در روایات آمده است که این سید در دستش علتی دارد، خالی دارد، مشکلی دارد، خال در زبان عربی به معنای مشکل و جراحت است.
هم ایشان با اشاره حوادث اخیر منطقه، مقاله‌ای را نگاشته‌اند با عنوان «خروج سفیانی بسیار نزدیک است» (در هفته‌نامه 9دی)
این نمونه‌ها از ایشان فراوانند و شخص ایشان، تنها و تنها یک نمونه‌اند. از این رو پسا پرده تولید مستند ظهور را بایستی در چونان منابر و مواعظ و مداحی‌ها و... دید.

بر همین اساس، سخنان وبلاگ‌نویس روح‌ا... را بیراه نمی‌یابم که نوشته است: «[مطالب مستند ظهور را] مدت‌هاست روی منبر داریم از امثال آقای پناهیان و... می‌شنویم. نمازهای ظهر مسجد دانشگاه پس از فتنه کلاً نشانه‌شناسی آخرالزمان شده بود... آقای پناهیان هم که فراوان از این حرف‌ها می‌زنند!
نمی‌دانم مصاحبه می‌کنند چه چیز را انکار می‌کنند... همان روز غائله اسرائیلی 25 بهمن که در دانشکده هنر جمع شده بودیم، مگر همین آقای پناهیان ... نمی‌فرمود که بعد از مصر منتظر سوریه باشید؛ ظهور نزدیک است. سفیانی از سوریه به پا می‌خیزد، ما داریم که حتماً بعد از مصر، سوریه شلوغ می‌شود»
این مختصری بود از نمونه‌های فراوان که نشان می‌دهد در مواجهه با رخدادهایی چون مستند یاد شده نباید ساده‌انگاری کرد و یا مشابه برخورد با مفاسد اقتصادی و... ضعیف‌کشی داشت. این جریان را بایستی با عقبه فکری آن شناخت و به نقد معرفتی و اجتماعی‌اش پرداخت.

گرو‌ه‌های مرجع فکری این گونه طلاب و دانشجویان، در رسانه ملی، مراکز خاص و ... رسمیت و حرمت می‌یابند و سخنان ایشان در محافل بزرگ و وکوچک، مبنای سیر مطالعاتی- فکری قرار می‌گیرد و فرآیند روحی- روانی مجموعه‌هایی را می‌سازد. کارگردان مستند ظهور می‌گوید که چند صد نفر مباحث فکری مستند را کار کرده‌اند و بیش از 10 نفر در تولید آن مشارکت داشته‌اند. (در گفت‌وگو با خبرآنلاین) هم اینک در حاشیه وبلاگ‌ها و سایت‌های مجازی، انبوه کسانی را می‌توان دید که از مفاد آن مستند حمایت می‌کنند.
حتی در حوزه علمیه قم، طلاب جوانی هستند که در جلسه نقد مستند آن (که از سوی مرکز تخصصی مهدویت برگزار شد) به دفاع برمی‌خیزند و یا در حاشیه‌های پخش مکتوب یا تصویری آن، نکاتی در حمایت از محتوای مستند ابراز می‌دارند. این همه نشان می‌دهد که نباید شاخه‌ها را دید و از ریشه‌ها غفلت ورزید. تقریباً در دو دهه متوالی، گروه‌های مرجع فکری- روانی این نگرش، تولید و تکثیر داشته‌اند و اینک در محافل حقیقی- مجازی به یک مجموعه‌ی مورد اعتنا تبدیل گشته‌اند.
باید در آن گروه‌های مرجع تأثیرگذاری کرد. از یکسو مواجهات فکری- انتقادی‌ای با ایشان رخ دهد و از سوی دیگر رانت‌هایی که منابع رسمی قدرت در اختیار آنان قرار داده و می‌دهند و سخنان آنان را مشروعیت می‌بخشند؛ قطع گردد. چه این که تحریم و طرد عناصر دون پایه و یا برخوردهای قضایی - امنیتی با آنان، چاره‌ای نمی‌گشاید. با ادامه روال دو دهه اخیر، مطمئن باید بود که صدها سی.دی، سایت و فیلم چونان ظهور بسیار نزدیک است؛ در راهند
 

mec1386

عضو جدید
کاربر ممتاز
دشمن هر امر صحیح و مفیدی را تا آنجا که مقدور باشد، انکار می‌کند. اگر نتوانست نیز به تحریف و تخریب آن می‌پردازد و یا اقدام به جایگزینی برای آن می‌نماید. از این رو همه عقاید سازنده مورد تهاجم دشمن قرار گرفته است. دشمنان، سراغ مجموعه احکام و مقررات اسلام رفتند. هر عقیده و هر توصیه ای از شرع مقدس که در زندگی و سرنوشت آینده فرد و جماعت و امت اسلامی تأثیر مثبت بارزی داشته است، به نحوی با آن کلنجار رفتند تا اگر بتوانند آن را از بین ببرند و اگر نتوانند روی محتوایش کار کنند.1

1. انکار مهدویّت



منظور از انکار مقوله مهدویت و انتظار، این است که آن را مقوله وارداتی و برگرفته از دیگران و پیامد نابسامانی‌ها و مشکلات معرفی کنند. بسیاری از دائرة المعارف ها که بایستی مرجعی قابل اعتماد در موضوعات متفاوت باشند، گویی رسالت خود را فراموش کرده و اهداف دیگری دنبال می‌کنند. برای مثال در دائرة المعارف دین و اخلاق، «مارگلی یوت» اسلام شناس بزرگ اروپایی، در مقاله خود درباره امام مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف در سال 1915، این تفکر را وارداتی و برگرفته از یهود و مسیحیت تلقی کرده است.2 در موسوعة المورد، «منیر بعلبکی» نیز در ذیل واژه، «مهدی المنتظر»، چنین آورده است: «در قرآن و روایات نبوی، هیچ اشاره ای به مهدی نشده است».3
برخی دیگر از روشنفکران، مسئله مهدویت را بازتاب نابسامانی‌ها و حوادث تاریکی که در دوران مسلمانان، به ویژه شیعه رخ داد، مطرح می‌سازند. همچنان که «مارگلی یوت» می‌نویسد: «درگیری و آتش جنگ در میان یک نسل واحد، پس از وفات پیامبر و درهمی و آشفتگی جهان اسلام که بر اثر اختلافات آنان با هم روی داد، موجب اقتباس فکر ظهور منجی از یهود و مسیحیان گردید که به ترتیب، در انتظار ظهور و بازگشت مسیح به سر می‌برند».4

2. تحریف



وقتی دشمن روی مطالبی که اگر به حقیقت آنها توجه کنیم، تبدیل به یک موتور حرکت دهنده جامعه اسلامی می‌شود، کار کرد؛ آن را خراب و معنای آن را عوض می‌کند و در ذهن ما به صورت دیگری جا می‌اندازد و همین موتور متحرک را به یک داروی مخرب و خواب آور تبدیل می‌کند.5
تبدیل مقوله انتظار امام مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف که آثار و پیامدهای بسیار شگرف و معجزه آسا و مثبتی دارد، به انتظار منفی و تلخ و ناگوار و این نگرش به انتظار که امر به معروف و نهی از منکر نکردن و سر در جیب خود فرو بردن و هیچ تکلیفی در مقابل دیگران و جامعه برای خود قائل نبودن و یا حتی امر به معروف و نهی از منکر را مخالف انتظار قلمداد کردن و بدتر، وظیفه منتظر را دامن زدن به فساد و تباهی‌ها دانستن و هر گونه حرکت و قیامی را قبل از ظهور حضرت، باطل و مخالف دوران انتظار گفتن، از دستاوردهایی است که برگرفته از غرض ورزی ها و دست سیاست بازان است.
وقتی دشمن روی مطالبی که اگر به حقیقت آنها توجه کنیم، تبدیل به یک موتور حرکت دهنده جامعه اسلامی می‌شود، کار کرد؛ آن را خراب و معنای آن را عوض می‌کند و در ذهن ما به صورت دیگری جا می‌اندازد و همین موتور متحرک را به یک داروی مخرب و خواب آور تبدیل می‌کند


3. تخریب


شگرد دیگر دشمن، حمله ای ناجوانمردانه و نفرتزایی در مقابل جریان مهدوی، با ژست‌های علمی و هنری است. دشمن، برنامه‌های کوتاه مدت و طولانی مدت زیادی دارد:
ـ نیروسازی برای صفوف خود با خطر جلوه دادن جریان مهدویت؛
ـ ایجاد شک و تردید و تنفر در افراد به ویژه معتقدان به مهدویت؛

ـ برنامه ریزی برای نسل آینده برای ایجاد تنفر در آنان که این مسئله شامل معتقدان به مهدویت نیز می‌شود.6
فیلم «پیشگویی‌های نوسترا داموس» یا «مردی که آینده را دید»، نمونه‌ای است که هر سه هدف و بیشتر دو هدف نخست را دنبال می‌کند. در این فیلم که توسط کمپانی «گلدن مایر» صد در صد صهیونیستی ساخته شده است، با تحریف و برداشت خاصی از پیشگویی‌های نوسترا داموس که در قالب اشعاری رمزآمیز بیان شده است، چهره امام مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف را چهرهای خشن و بسیار مخرب و وحشت زا معرفی و پیامد حضور ایشان را جنگ‌ها و جنایت‌ها و ناامنی‌ها قلمداد کرده است.
این فیلم، امام را سومین ضد مسیح نامیده است و با مقدمه چینی که از واقعی بودن و محقق شدن پیشگویی‌های دیگر نوسترا داموس ارائه داده است، مخاطب را به این باور رسانده است که هر آن چه این پیشگو می‌گوید، محقق خواهد شد.
بازی کامپیوتری «جهنم خلیج فارس»، معروف به «یا مهدیThe Persian Gulf Inferno» عهده‌دار هدف سوم است؛ یعنی برنامه ریزی برای نسل آینده و ایجاد تنفر در میان آنان، بدین صورت که کودک به جای قهرمان بازی که فردی آمریکایی است، قرار می‌گیرد و باید با کشتن مسلمانان که با صدای نفرت آوری «الله اکبر» و «یا مهدی» می‌گویند، امتیاز به دست آورد و در نهایت، به مراحل بالاتری رود و الاّ با غفلت از آنان کشته شده و امتیاز از دست داده و یا از بازی اخراج می‌گردد. بنابر قضیه شرطی شدن پاولوف کودک، چنان می‌شود که با شنیدن «الله اکبر» و «یا مهدی»، تیراندازی می‌کند و ... بالاخره در روح کودک، بذر نفرت، از این دو واژه کاشته می‌شود تا روزی استکبار بتواند از محصول آن فایده برد و ... .

4. جایگزین سازی



حربه چهارم دشمن، شخصیت‌پردازی و مدعی‌سازی و حمایت از مدعیان و فرقه‌هاست. ساختن شخصیت‌هایی مانند سیدعلی محمد باب، حسینعلی بهاء، سید محمد نوربخشی در ایران و میرزا غلام احمد قادیانی، در پاکستان و سید محمد جونپوری، در هند و محمد بن عبدالله القحطانی، در حجاز و... نمونه‌هایی از این حربه دشمن اند.
 

mec1386

عضو جدید
کاربر ممتاز
زن پرستی و جنون شهوت در آخرالزمان

زن پرستی و جنون شهوت در آخرالزمان


از مهم‌ترین ناهنجاری های خانوادگی در آخرالزّمان ایجاد گسست شدید عاطفی بین اعضای خانواده و از هم گسیختگی خانواده‌هاست. از منظر احادیث اسلامی، در آخرالزّمان بنیاد خانوده‌ها به شدّت سست و آسیب پذیر خواهد شد و فسادها، فتنه‌ها و آفت‌های فراگیر این دوران، در متن تمام خانه‌های شرق و غرب عالم نفوذ خواهد یافت و نه تنها فرزندان که پدران و مادران را نیز فراخواهد گرفت:
از ویژگی‌های خانواده مهدی باور، شناخت آسیب‌ها و آفت‌های خانوادگی در دوران آخرالزّمان، حفاظت و پاک نگه داشتن حریم خانه و خانواده از آسیب‌ها و آفات آخرالزّمانی و جای‌گزینی «فرهنگ انتظار» در برابر «فرهنگ ابتذال» است.

نابه‌سامانی عاطفی در روابط خانوادگی

از مهم‌ترین ناهنجاری های خانوادگی در آخرالزّمان ایجاد گسست شدید عاطفی بین اعضای خانواده و از هم گسیختگی خانواده‌هاست. از منظر احادیث اسلامی، در آخرالزّمان بنیاد خانوده‌ها به شدّت سست و آسیب پذیر خواهد شد و فسادها، فتنه‌ها و آفت‌های فراگیر این دوران، در متن تمام خانه‌های شرق و غرب عالم نفوذ خواهد یافت و نه تنها فرزندان که پدران و مادران را نیز فراخواهد گرفت:
«در آخرالزّمان، خواهی دید که پدران و مادران از فرزندان خود به شدّت ناراضی اند و عاقّ والدین شدن رواج یافته است.1 حرمت پدران و مادران سبک شمرده می‌شود.2 فرزند به پدرش تهمت می‌زند، پدر و مادرش را نفرین می‌کند و از مرگ آنها مسرور می‌شود.3 در آن هنگام، طلاق و جدایی در خانواده‌ها بسیار خواهد شد.4 در آن زمان، فتنه ها چونان پاره‌های شب تاریک، شما را فرا می‌گیرد و هیچ خانه‌ای از مسلمانان در شرق و غرب عالم نمی‌ماند؛ مگر اینکه فتنه‌ها در آن داخل می‌شوند.»5
هنگامی که ببینی اگر مردی یک روز گناه بزرگی همچون فحشا، کم فروشی، کلاه‌برداری و شرب خمر انجام نداده باشد، بسیار غمگین و اندوهگین می‌شود که گویی آن روز عمرش تباه شده است20 و می‌بینی که زندگی مردم از کم‌فروشی و تقلّب تأمین می‌شود.



شهوت‌گرایی و لذّت‌جویی

عفّت و نجابت زنان و مردان آخرالزّمانی در تاخت و تاز اسب وحشی شهوت تاراج می‌گردد و روح ایشان به لجنزاری بدبو از بی‌عفّتی و هواپرستی تبدیل می‌گردد:
«همّ و غم مردم (در آخرالزّمان) به سیر کردن شکم و رسیدگی به شهوتشان خلاصه می‌شود، دیگر اهمیت نمی‌دهند که آنچه می‌خورند حلال است یا حرام؟ و اینکه آیا راه اطفای غرایزشان مشروع است یا نامشروع؟!6
زنان در آن زمان، بی ‌حجاب و برهنه و خودنما خواهند شد.7 آنان در فتنه‌ها داخل، به شهوت‌ها علاقه‌مند و با سرعت به سوی لذّت‌ها روی می‌آورند.8 خواهی دید که زنان با زنان ازدواج می‌کنند.9 درآمد زنان از راه خودفروشی و بزهکاری تأمین می‌گردد.10 آنان حرام‌های الهی را حلال می‌شمارند و بدین سان در جهنّم وارد و در آن جاودان می‌گردند.11


بی‌غیرتی خانوادگی


مردان و زنان آخرالزّمانی، دچار نوعی «قحط غیرت» می‌شوند تا جایی که در دفاع از کیان عفّت و نجابت خانواده‌های خود دچار نوعی بی‌حسّی و بی‌میلی می‌گردند و گاه به عمد، ناموس خویش را در معرض دید نامحرمان قرار می‌دهند و حتّی به بی‌عفّتی‌ها و خودفروشی ایشان رضایت می‌دهند:
«مرد از همسرش انحرافات جنسی را می‌بیند و اعتراضی نمی‌کند. از آنچه از طریق خودفروشی به دست می‌آورد، می‌گیرد و می‌خورد. اگر انحراف سراسر وجودش را فرا گیرد، اعتراض نمی‌کند، به آنچه انجام می‌شود و در حقّش گفته می‌شود، گوش نمی‌دهد. پس چنین فردی دیوث است (که بیگانگان را بر همسر خود وارد می‌کند).»12


زن‌پرستی


یکی از آفات و ناهنجاری‌های خانوادگی در آخرالزّمان، زن‌سالاری تا سر حدّ زن‌پرستی و قبله قرار دادن زنان است:
«(در آخرالزّمان) تمام همّت مرد، شکم او و قبله‌اش، همسر او و دینش، درهم و دینار او خواهد بود.13 مرد از همسرش اطاعت می‌کند، ولی پدر و مادرش را نافرمانی می‌کند.14 در آخرالزّمان زن را ببینی که با خشونت با همسرش رفتار می‌کند، آنچه را که او نمی‌خواهد، انجام می‌دهد، اموال شوهرش را به ضرر وی خرج می‌کند.»15


مانع تراشی در تربیت دینی فرزندان
از دیگر ناهنجاری‌های خانوادگی در آخرالزّمان، کم توجّهی والدین به تربیت دینی فرزندان و مانع‌تراشی برای علم آموزی دینی و گرایش‌های الهی آنان است:
«وای بر فرزندان آخرالزّمان از روش پدرانشان! نه از پدران مشرکشان، بلکه از پدران مسلمانشان که چیزی از فرایض دینی را به آنها یاد نمی‌دهند و اگر فرزندشان نیز از پی فراگیری معارف دینی بروند، منعشان می‌کنند و تنها از این خشنودند که آنها درآمد آسانی از مال دنیا داشته باشند، هر چند ناچیز باشد. من از این پدران بیزارم و آنان نیز از من بیزارند.»16

آشناگریزی و همسایه آزاری

از آسیب‌های خانوادگی دوره آخرالزّمان، قطع رحم، آشناگریزی و همسایه‌آزاری به شیوه‌های گوناگون است:
«هنگامی که پیوند خویشاوندی قطع شود و برای اطعام و مهمانی دادن بر یکدیگر منّت گذارند... .17 همسایه به همسایه‌اش آزار و اذیت می‌کند و کسی جلوگیری نمی‌کند.18 و همسایه را می‌بینی که همسایه‌اش را از ترس زبانش اکرام و احترام می‌کند.»19


حرام‌خوری و آلودگی‌های اقتصادی


در آخرالزّمان بحران اقتصادی حرام به حدّ اعلای خود می‌رسد، خانواده‌ها تقوای اقتصادی را از دست داده و در منجلاب آلودگی‌های اقتصادی همچون ربا، کم فروشی، رشوه‌خواری و گران‌فروشی غوطه‌ور می‌گردند:
«هنگامی که ببینی اگر مردی یک روز گناه بزرگی همچون فحشا، کم فروشی، کلاه‌برداری و شرب خمر انجام نداده باشد، بسیار غمگین و اندوهگین می‌شود که گویی آن روز عمرش تباه شده است20 و می‌بینی که زندگی مردم از کم‌فروشی و تقلّب تأمین می‌شود.21 در آن زمان ربا شایع می‌شود، کارها با رشوه انجام می‌یابد، مقام و ارزش دین تنزّل می‌نماید و دنیا در نظر آنها ارزش پیدا می‌کند.»22

پی‌نوشت‌ها:
1. اصول کافی، ج8، ص41.
2. همان.
3. بحار الانوار، ج52، ص259، باب 25.
4. إلزام الناصب، ص182؛ منتخب الأثر، ص 433..
5. الملاحم و الفتن، ص 38.
6. اصول کافی، ج8، ص42.
7. من لایحضره الفقیه، ج3، ص390، ح4374.
8. همان.
9. وسائل الشّیعه، ج 16، ص 275، ح 21554.
10. همان.
11. همان.
12. إلزام الناصب، ص195.
13. بشارة الاسلام، ص 132.
14. إلزام الناصب، ص181، یزدی حائری.
15. اصول کافی، ج 8، ص 38.
16. جامع الأخبار، ص 106، فصل 62.
17. بحار الانوار، ج 52، ص 263.
18. وسائل الشّیعه، ج 16، ص 275.
19. اصول کافی، ج 8، ص 40.
20. وسائل الشّیعه، ج 16، ص 279.
21. اصول کافی، ج 8، ص 40.
22. وسائل الشّیعه، ج 15، ص 348.

منبع:موعود
بخش مهدویت تبیان
 
آخرین ویرایش:

bahman.eng

عضو جدید
برگرداندن موسیقی از واقعیت تا ادعا!





بسم الله الرحمن الرحیم


چند سالی است که جریان موسیقی برگردان یا به عبارتی بهتر وارون نگاری صوتی در موسیقی پس از حدود ۶۰ سال از آغاز این مسئله در امریکا در کشور ما مطرح شده است و حقیر نیز در این باره توضیحاتی داده ام.
اما از آنجا که خیلی از عزیزان در این باره شبهاتی دارند و اخیرا افرادی به ایجاد انحراف فکری از این طریق دامن زده اند و دیگر اینکه نظرات متفاوت و مختلف و بعضا متناضی در این باره گفته می شود ، لذا در این مقاله به برسی موسیقی برگردان می پردازیم:
پیش از تحلیل این صنعت توسط بنده از شما عزیزان در خواست می گردد حتما مقاله ای با همین عنوان را از دانشنامه ویکی پدیا مطالعه فرمایید و در پایان نیز نقد و جمع بندی حقیر را بخوانید فراموش نفرمایید نقد بنده مستلزم مطالعه مقاله زیر است فلذا نخست آنرا مطالعه فرمایید:
مقاله دانشنامه ویکی پدیا در باره وارونه سازی موسیقی
همانگونه که در این مقاله مبسوط مطالعه فرمودید مسئله موسیقی وارون چیز جدیدی نبوده و حد اقل متعلق به بیش از 6 دهه پیش است،لیکن در باره آن می توان موارد زیر را برداشت نمود:
1- مسئله موسیقی وارون شامل سه حالت است:
الف : تکه هایی از پیش خوانده می شوند ، سپس آنرا برگردان کرده و در بدنه اصلی موسیقی مخفی می شود ، وقتی متن موسیقی اصلی برگردان می گردد آن تکه اکنون به حالت عادی بازگشته و معنی می دهد. در تحلیل این ادعا می توان گفت : این مسئله منطقی به نظر می رسد و در تاریخ بارها آزموده شده است و صحت آن مجرب بوده و تایید می گردد. و نوع دیگر آن ، به گونه ای است است که خواننده به عمد از کلماتی خاص استفاده می کند تا برگردان و وارون آن واژه مد نظرشان باشد و بتوانند شبیه ترین کلمه را با آنچه مد نظر دارند بازسازی نمایند به عنوان نمونه خواننده از واژه "سرطان" در حالت عادی استفاده میکند ولی در حقیقت برگردان آن یعنی "نترس" (البته با اندکی تغییر) مورد نظر است که استفاده از این روش بسیار دشوار است.
ب : می توان با ابزار و نرم افزار های خاصی در حالت عادی آهنگی را خواند که اگر برگردان گردد معنی جدید می دهد ، در اینجا این سوال پیش می آید که به عنوان مثال چگونه واژه "دیوار" به "راه بد" تبدیل می گردد ، در حالی که وارون املاء آن "راوید" می شود . طرفداران این مطلب ادعا می کنند با آهنگ های ضمیمه و زمینه این تبدیل حرف صورت می گیرد. در این باب نیز می توان گفت این مسئله تاکنون اصلا اثبات نشده است و تحقیقاتی که بنده انجام دادم چیز دیگری را نشان می دهد که در بند ج آنرا بیان خواهم داشت.
ج : این یک اعجاز شیطانی است و خود خواننده و آهنگساز از آن بی خبرند !!!
در این باب باید گفت این ادعا مزخرف و باطل محض است و ذره ای صحت ندارد چراکه چنین مطلبی از بیخ و بن ایراد داشته و نه با منطق سازگاری داشته و نه با ادبیات دینی جور در می آید و بیشتر خرافات است تا دلیلی منطبق بر عقلانیت. که البته این مورد شدیدا توسط شیطان پرستان اشاعه داده می شود تا شیطان را قدرت مند نشان دهند.
عزیزان در یک تحقیق گسترده که از سوی جنبش مصاف صورت گرفت ما به این نتیجه رسیدیم که سوای مورد الف که قبلا نیز اثبات شده است موارد "ب" و "ج" صرفا ادعایی باطل است و جالب است بدانید بعضا نتایج کاملا عکس دارد.
در این آزمون آهنگ ریورس شده ای برای مخاطبین پخش می گشت و از ایشان خواسته می شد تا انچه را از آهنگ در می یابند بر روی کاغذی یادداشت نمایند ، جالب است بدانید هر یک از افراد در جامعه آماری مطلب خاصی را شنیده بود که در برخی موارد کاملا با هم متضاد بودند البته در برخی موارد نیز افرادی جمله مشابه را یاد داشت می نمودند که مورد اخیر به ندرت پیش می امد.
در عوض در آزمایشی دیگر به شنونده القا می شد که شما هم اکنون این جمله را خواهید شنید ، در این حالت قریب به اتفاق آزمون دهندگان مورد را تایید می کردند که این بدان معناست که القا در این صنعت (به شرطی که مورد ب و ج باشند نه الف) بسیار کاربردی است. جالب است بدانید در یک آزمون که بر روی دو فرد با آهنگی واحد انجام شده بود فردی آن آهنگ را الهی دانست چون کلمه الله را شنیده بود و فردی دیگر آن را شیطانی قلمداد نمود چون کلمه لعنت را شنیده بود.
این مورد را شما عزیزان بارها آزموده اید ! برای نمونه تکه ابری را در آسمان در نظر بگیرید که هرکس آنرا شبیه به چیزی خاص می بیند اما هنگامی که به افراد القا می شود فلان شکل است عموم افراد می پذیرند.
اما در مورد برگردان کردن به شیوه الف که در برخی آهنگ ها یا سریال های غربی و برخی اهنگ های فارسی موسوم به "آنور آبی" صورت می گیرد متاسفانه این شیطنت در حال انجام است و برگردان چنان واضح است که گویا کلامی عادی را می شنویم.(در واقع استفاده از این روش باعث وضع قوانینی در ایالت کانزاس گشت)
2- پیام ناخود اگاه حاصل از این پنهان کاری بر ضمیر انسان تاثیر می گذارد لیکن میزان تاثیر ان مشخص نبوده و در افراد مختلف متفاوت است ، برای نمونه در یک فروشگاه در امریکا پیام ناخود اگاهی در میان آهنگ لایتی که از بلندگوهای آنجا پخش می شد گنجانده شد که بارها عبارت های "دزدی نکنید" ،"دزدی بد است" و ... را تکرار می کرد. پس از چندی آمار دزدی در فروشگاه کاهش یافت! نکته ای شبیه به این مسئله را والدینی که فرزندان دو قلوی دختر و پسر دارند آزموده اند ! از آنجا که دختران زودتر به تکلم می آیند والدین هنگامی که صحبت های فرزند پسر را متوجه نمی شوند ، فرزند دختر به عنوان مترجم وارد عمل شده و می تواند برخی صحبت های کاملا نا مفهوم برادر دو قلویش را معنا و ترجمه کند ، این مسئله نشان دهنده میزان متفاوت تاثیر گذاری کلمات نامفهوم بر افراد مختلف است.
3- اخیرا برخی افراد (از جمله آقای محمد علی طاهری)ادعا کرده اند:
که اگر صحبت های عادی مردم را برعکس کنیم اگر پیام شیطانی داشت آن فرد شیطانی است و اگر پیام های الهی داشت وی فردی خدایی است و نکته دیگر اینکه گوینده خودش نمی تواند برگردان صحبت هایش را کنترل کند و از این حیث به سادگی می توان افراد منافق را شناسایی نمود!!!
در این باب باید گفت از انجا که این نوع برگردان از نوع ب و ج است و در صحبت کردن عادی ابدا نمی توان مورد الف را استفاده نمود این فرضیه دروغ محض بوده و چه بسا مدعیان آن به دنبال برخی مسائل خاص برای از عرصه بیرون نمودن مخالفینشان هستند تا مثلا فردا روزی صحبت های یکی از منتقدین یا مخالفین را برعکس نموده و از آن پیامهای شیطانی بیرون بکشند. و یا در مقابل برخی افراد را الهی جلوه دهند . فراموش نکنید تکنیک مورد استفاده این افراد همان القاء است و لا غیر. ان شا الله به زودی آهنگ واحد با القاء دوگانه در همین وبلاگ برای شما عرضه خواهد شد تا ببینید این ادعا دروغی بیش نیست.
کما اینکه این نظریه قدیمی بوده و با عنوان نظریه برگردان گفتار مطرح است، که نظریه‌ای شبه علمی است و نخستین بار توسط "دیوید جان اوتس" ارائه شد. این نظریه پس از ارائه در برنامه "تاک شو"شبانه آرت بل در رادیو مورد توجه مردم قرار گرفت. در این نظریه باور او بر این است که انسان به‌هنگام خَلق گفتار، ناخودآگاه پیام‌های پنهانی را می‌آفریند که نمایانگر بینشی‌است از اندیشه‌های درونی او. اوتس مدعیست که نظریه اش در روان درمانی ، جرم شناسی و گفتگوهای تجاری کاربرد دارد. البته ادعاهای او ازسوی مردم، علم و انجمن‌های آکادمیک مردود اعلام شده است و ذره ای اعتبار ندارد تا جایی که امروز در غرب حتی یک نفر را نیز نمی توان یافت تا از این نظریه خیال پردازانه دفاع نماید.
4- در پایان باید گفت برخی از موسیقی ها چنان پیام های شیطانی آشکار و واضحی دارند که دیگر نیازی به برعکس نمودن آن نیست ، آیا لزومی دارد فردی همچون مرلین منسون خواننده شیطان پرست امرکایی که در حال عادی هزاران بد و بیراه به خدا و پیامبرانش و تمامی مقدسات می گوید در وارون موسیقی اش نکته ای را مخفی نماید؟
دوستانی که سخنرانی صنعت موسیقی حقیر را شنیده اند خوب می دانند که استفاده نابجا حتی از بهترین و سالمترین موسیقی ها نیز آسیب جدی جسمی و روحی برای انسان دارد و باید از این داروی الهی به موقع و برای درد خاص استفاده نمود و فراموش نکنیم استفاده بی جا از هر دارویی فرد را معتاد و وابسته به آن می کند.
منبع : وبلاگ استادعلی اکبر رائفی پور

به امید ظهور مولی و سرورمان حضرت (عج) حجت که صد البته نزدیک است .
 

Shahram.OTF

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام خدمت همه دوستان و سروران خودم
دوستان من الا چند ساعت هست که دارم این صفحات و مطالعه میکنم و واقعا خوشحالم که میبینم اینقدر اطلاعات دقیق و شفاف رو گذاشتین...
به عنوان یه برادر کوچکترتون چند مورد میخوام بگم
1.از بزرگ نمایی پرهیز کنیم..اطلاع رسانی خوبه اما باید حواسمون باشه که بزرگ نمایی نکنیم همین که ما اونا رو بزرگ جلوه بدیم خودش تبلیغ هست و همیشه گفته مقام معظم رهبری(مدظله) که فرمودند: (بصیرت, بصیرت داشته باشید و از گذشتگان عبرت بگیرید . از بزرگنماییهای کاذب جلوگیری کنید ) فراموش نکنیم ..به گفته خود امام زمان (عج) در زمان ظهور تعداد یارانشون کم هستند..ما باید حواسمون باشه که جبهه حق ضعیف نمیشه اگر ما به ریسمان الهی چنگ بزنیم
2.بیشتر ما توجه داشته باشیم به فراماسونری در ایران که چندی قبل هم ایت الله مصباح بهش اشاره کردند...ما باید اول دشمنای داخلی رو شناسایی کنیم
3.با خودشون مثل خودشون رفتار کنیم....یعنی چی؟؟؟ یعنی اینکه شما اگه توجه کرده باشین فراماسونرها همه جا هستن و هیچ جا نیستن...منتظر واقعی هم باید همه جا باشه و دستشونو رو کنه در عین حال اونجا نباشه (سخنرانی حجت الاسلام مهدی مرادی/خرداد 89/مشهد مقدس)
4.غرب پول داره .قدرت داره.امکانات داره و ... همه درست اما ما امام زمان (عج) را داریم اینو هیچ وقت فراموش نکنید
5.اطلاع رسانی باید قویتر از این باشه
ببخشید اگه زیاد شد
الهم عجل لولیک الفرج
 

bahman.eng

عضو جدید
مژده بر منتظران ظهور !!!!!

مژده بر منتظران ظهور !!!!!

مژده ای دل كه مسیحا نفسی می آید
كه ز انفاس خوشش بوی كسی می آید
از غم هجر نكن ناله و فریاد كه من
زده ام فالی و فریادرسی می آید

سلام دوستان عزیز------
همین طوری که داشتم وب گردی می کردم به تصاویری از آبلیسک مشهور توی واشنگتن آمریکا برخوردم که لازم دونستم این خبرو پخش کنم!!!!-----
به نقل از سایت یاهو و سایر خبرگزاری های خارجی ، یکم شهریور بر اثر زلزله 6 ریشتری در آمریکا ، بزرگترین ابلیسک جهان در واشنگتن ترک خورد! این بنا در واقع خسارت دیده است . ابتدا گفتند آن کج نشده است .
اما باز رسی هلی کوپتر از بالا چیز های دیگری را نشان داد : ستوهان ها شکسته !!
در حال حاضر ابلیسک به طور نامحدود تعطیل شده است.
رئیس سازمان نشنال پارک می گوید: " خسارت در بالاترین نقطه ساختاری ابلیسک پیدا شده است"

و همچنین علاوه برا این ابلیسک یکی دیگر از مهم ترین بناهای یادبود خسارت دیده است . که به زودی در وب انتشار خواهد یافت !!1
تصاویری از ترک خوردگی های نقاط مختلف این ابلیسک در واشنگتن
13142930561.jpg
13142772041.jpg

ادامه دارد....
 
آخرین ویرایش:

Similar threads

بالا