طرح ختم یک میلیون صلوات برای سلامتی و تعجیل در ظهور آقا امام زمان(عج)

omid20110

کاربر فعال تالار اسلام و قرآن ,
کاربر ممتاز
توجه حضرت
...می گفت من در صلوات فرستادن بر سید انبیاء و رسول خدا(ص)تنبلی می کردم. یک شب آن حضرت را در خواب دیدم که به من توجهی نفرمودند.از هر طرف که حضرت رویشان بود رفتم باز حضرت روی مبارکشان را طرف دیگر می کرد گویا از من ناراحت بودند.عرض کردم یا رسول الله(ص) چرا به من نظر مرحمت نمی کنید و روی مبارک خود را از من بر می گردانید؟در حالی که من یکی از امت شمایم و از علماء شنیده بودم که پیغمبران امت خود را بهتر از پدر و فرزندان خود می شناسند.حضرت فرمودند:معرفت و شناخت من نسبت به امت به قدر فرستادن صلوات آنها بر من است و تو اصلا مرا به صلوات یاد نمی کنی؟ من چطور ترا بشناسم و به چه صورتی از تو خوشحال باشم؟ از خواب پریدم واز آن شب عهد کردم که روزی صد صلوات بفرستم و فرستادم و خداوند متعال مرا توفیق عنایت فرموده که بگویم(اللهم صل علی محمد و آل محمد)یعد از مدتی دوباره توفیق زیارت وجود مقدس رسول الله (ص)نصیبم شد.که بنده را مورد عنایت و لطف و مرحمت خود قرار دادند و بعد فرمودند.حالا تو را می شناسم و از تو خوشحال هستم و روز قیامت شفیع تو خواهم بود.

214 مرتبه
206000 گل صلوات


 

omid20110

کاربر فعال تالار اسلام و قرآن ,
کاربر ممتاز
صلوات زیادی
یکی از زهاد و عباد بود که با هیچ کس خلط و آمیزش و رفت و آمدی نداشت و توی لاک خودش بود و توی هیچ مجلس و محفلی هم نمی رفت و با کس کاری نداشت و به قول ما ترک عزلت کرده بود ولی فقط پای یک منبر واعظ و توی یک مجلس می رفت و آن هم باعث تعجب مردم بود که این مرد چطوری توی یک مجلس و پای یک منبر و یک واعظ می رود یک روز از او پرسیدند که چطور شده ترک عزلت کردی و مرتب پای منبر این واعظ می روی؟آن بنده خدا زاهد فرمود. یک شب آقا رسول الله(ص)را در خواب دیدم حضرت به من فرمود برو به مجلس واعظ فلان واعظ . گفتم . چرا یا رسول الله(ص) فرمود به خاطر اینکه این واعظ بر من زیاد صلوات می فرستد و من از او خشنود و راضی هستم.
500مرتبه
206500 گل صلوات




 

omid20110

کاربر فعال تالار اسلام و قرآن ,
کاربر ممتاز
فقیر و ثروتمند

در حکا یات الصالحین آورده اندفقیری که محتاج وصاحب عیال بود به طلب کفاف ورزق وروزی از خانه بیرون آمدنمی دانست کجا برود اتفاقا گذرش به مسجدی افتاد که واعظی بالای منبر بود ومجلس را گرم کرده بودومردم را تشویق وترغیب به صلوات می کردآن مرد فقیردرهمان جا ایستادوگوش به حرف واعظ می دادکه در اثناء صحبت شنید که واعظ می گویددرفرستادن صلوات کوتاهی نکنید زیرا اگر ثروتمند برآن حضرت صلوات بفرستد خداوند متعال در مالش برکت می دهد واگر فقیر صلوات بفرستد حق تعالی از آسمان روزی اورا می فرستد آن فقیر از آن مجلس بیرون آمد وهمین طور که راه می رفت مشغول فرستادن صلوات شد و هی می گفت ( اللهم صل علی محمد و آل محمد ) سه روز از این ماجرا گذشت وایشان همین طور صلوات می فرستاد تا گذرش به یک خرابه ای افتاد پایش به سنگی گیر کرد و آن سنگ را بلند کرد دید زیرش سبو و خمره ای پر از طلا است با خودش گفت وعده روزی من از آسمان باید بیاید من روزی زمین را نمی خواهم سنگ را روی خمره گذاشت و به خانه آمد و قصه را برای همسرش تعریف کرد. مرد فقیر،همسایه ای داشت که یهودی بود از قضاءآن وقتی که برای همسرش داستان را تعریف کرد آن مرد یهودی بالی بام خانه گوش می داد . فوری از بام خانه پائین آمده و سراسیمه به خرابه رفت و آن سبو و خمره را برداشت و به خانه آورد وقتی سر آن را بر داشت دید که پر از مار و عقرب است به خانواده اش گفت این همسایه مسلمان ما دشمن ما بوده وقتی که من بالای بام بودم فهمیده و این حرف را زده که من به طمع بی افتم و آن خمره و سبو را بر دارم و به خانه آورم و در خمره را باز کنم و مار و عقرب ما را بگزد و نیش بزنند حالا که این طور شد. من خمره را بالای بام می برم و از روزنه به خانه اش و روی سرشان می ریزم تا هلاک شوند حالا که ضرر را برای ما می خواستند سر خودشان بیاید .
آمد بالای بام دیدکه مرد فقیر با زنش در حال مجادله و سروصدا هستند. و همسرش می گوید آخه ای مرد روا باشد که تو سبوی پر از زر پیدا کنی و آن را بگذاری بیایی و ما در فقر و تنگ دستی باشیم؟ مرد فقیر گفت من امیدوارم که روزیمان را خدا از آسمان نازل کند که ناگهان مرد یهودی سر سبو را باز کرد و خمره را سرازیر کرد یک وقت مرد فقیر دید از بالا صدا می آید سرش را بلند کرد دید که از روزنه خانه اش زر و طلا می ریزد . صدا زد ای زن ببین از آسمان طلا و زر می بارد سریع شروع کرد به صلوات گفتن و جمع کردن زرها ( اللهم صل علی محمد و آل محمد ) یهودی دید از سبو سر و صدای زر می آید آن را بر گرداند دوباره دید که همان مار و عقرب هاست دوباره سر خمره را پایین کرد و بقیه اش را به خانه فقیر ریخت یهودی فهمید که این سری از اسرار غیبی است به ذهنش آمد که این قصه مثل همان قضیه زمان حضرت موسی(ع) است که آب نیل برای قطبی ها خون بود و برای سبطی ها آب در همان لحظه مرد فقیر را به بالای بام دعوت کرد و به دست او مسلمان شد و از برکت صلوات بر محمد و آل محمد (ص) هم فقیر ثروت مند شد و هم یهودی سعادت پیدا کرد که مسلمان شود
650مرتبه
219000 گل صلوات




 

omid20110

کاربر فعال تالار اسلام و قرآن ,
کاربر ممتاز
عذاب قبرستان

مادری دخترش را ازدست می دهد بعد از وفاتش دخترش را در خواب می بیندکه در عذاب ورنج سختی است با ناراحتی از خواب بیدار می شود وناله وفریادو گریه وزاری سر می دهدیک چند روزی بر حال فرزندش اشک می ریخت تا اینکه مدتی از این ماجرا گذشت دوباره دخترش را در خواب دید که خوشحال وخورسنداست ودر بهشت فردوس نشسته ودر حال استراحت است مادر گفت ای دختر آن دفعه با آن وضع اسفبار واین دفعه تو را در بهشت می بینم داستان چیست؟

گفت ای مادر آن عذاب وآن سختی هابه خاطر گناهان وغفلت هایم بوده که مشاهده کردی اما این حالی که می بینی بواسطه این است که چند روز پیش عزیزی از کنار مقبره وقبرستان ما رد می شد و چند دفعه صلوات فرستاد و ثواب آن را به اهل گورستان بخشید حضرت حق جل جلاله به برکت آن صلوات عذاب را از اهل این گورستان برداشت و هر کس که در قبرستان صلوات بفرستد وبه اهل آن هدیه کند خدا به برکت آن صلوات عذاب را از اهل آن بر می دارد.

اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم

انگار در جمع صلوات ها اشتباهی پیش اومده که بدین صورت اصلاح می شود:
229000+1296=230296

704 مرتبه خودم

جمع کل=231000 گل صلوات تقدیم به صاحت مقدس امام زمان (عج)
 

love.1982

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
14 مرتبه



اللهم صل علی محمد و اله محمد و عجل فرجهم






اللهم صل علی محمد و اله محمد و عجل فرجهم






اللهم صل علی محمد و اله محمد و عجل فرجهم







اللهم صل علی محمد و اله محمد و عجل فرجهم



اللهم صل علی محمد و اله محمد و عجل فرجهم






اللهم صل علی محمد و اله محمد و عجل فرجهم






اللهم صل علی محمد و اله محمد و عجل فرجهم






اللهم صل علی محمد و اله محمد و عجل فرجهم






اللهم صل علی محمد و اله محمد و عجل فرجهم







اللهم صل علی محمد و اله محمد و عجل فرجهم



اللهم صل علی محمد و اله محمد و عجل فرجهم






اللهم صل علی محمد و اله محمد و عجل فرجهم






اللهم صل علی محمد و اله محمد و عجل فرجهم






اللهم صل علی محمد و اله محمد و عجل فرجهم
.
.
.
.

231114
 

omid20110

کاربر فعال تالار اسلام و قرآن ,
کاربر ممتاز
مرید شبلی
شبلی با جمعی از مربدان به قصد خانه خدا در ایام حج از شهر خودشان راهی کعبه مقصود شدند در اثناء راه یکی از مریدان مریض شد و بعد از دنیا رفت شبلی متحیر به قالب بی جان مرید نگاه می نمود و با خود فکر تجهیز (کفن و دفن) او را می کرد که یک وقت دید که تمام بدنش در یک چشم به هم زدن سیاه شد پس از ساعتی سیاهی تبدیل به سفیدی شد. شبلی خیلی تعجب کرد که این داستانی بود تا اینکه یک شب خواب مرید را دید که لباسهای بهشتی پوشیده و تاجی از جواهر بر سر نهاده و انگشتری نورانی در انگشتش کرده که بر نگین آن انگشتر نوشته.
هذا جزاء من صلی علی محمد و آل محمد(ص)
(این پاداش و مژدگانی کسی است که صلوات بر محمد و آل محمد(ص) بفرستد) شبلی از او پرسید. داستان چیست که یک ساعت سیاه و یک ساعت سفید شدی؟جواب داد که آن سیاهی،سیاهی معصیت بوده.هنوز جانم تماما از بدنم بیرون نرفته بود که بدنم به پلیدی گناه سیاه شد ولی ناگهان وجود مقدس سیدانبیاء محمد (ص) را دیدم که تشریف آوردند و قدهی از آب در دست داشت و آن آب را بر روی من ریخت و با دست مبارک سیاهی معاصی مرا شست و خلعت کرامت و خانم و انگشتر سعادت را به من بخشید گفتم یا رسول الله (ص) به کدام عمل مستحق این بخشش و کرامت وجود شدم؟ حضرت فرمود.حضرت فرمود چون تو در دنیا عادت داشتی که همیشه بر من صلوات بفرستی من هم به همین خاطر نظر عنایتم را از تو دریغ نداشتم. شبلی از خواب بیدار شد و گفت برای من روشن شد که ظلمت گناه با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) تاب و توان مقابله ندارد.(اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم)
بیآفرید مقدس خدا محمد(ص)را
هزار جان مقدس ندا محمد(ص) را
نور خویش چو او را بیآفرید خدا
جدا مدان نفسی از خدا محمد(ص)را

186 مرتبه
جمع کل=232200 گل صلوات تقدیم به صاحت مقدس امام زمان (عج)


 

omid20110

کاربر فعال تالار اسلام و قرآن ,
کاربر ممتاز
بسیاری صلوات
تاجری در بلخ مرد که دو پسر داشت و از جمله میراث او سه تار موی ،از موهای مبارک آقا رسول الله(ص)بود وقتی آن دو پسر خواستند ارث و میراثشان را تقسیم کنند هر کدام یک موی حضرت را بر داشت و یک موی دیگر ماند برادر بزرگتر گفت بیا آن مو را نصف کنیم و هر یک نیمی بر داریم برادر کوچک تر گفت قطع کردن موی مبارک آن حضرت دور از ادب است. برادر بزرگ گفت ! اگر راضی به نصف نیستی پس مال تو باشد در عوضش مقداری از مالت را به من بده. برادر کوچک تر گفت من هر دو تار موی مبارک را بر می دارم و تمام ارثم را به تو وا می گذارم چون یک تار موی آن حضرت به دنیا می ارزد.برادر بزرگ راضی شد. موها را به برادر کوچکتر داد و تمام ارث را جمع کرد و ثروتی به هم زد.برادر کوچکتر هم موها را در یک پارچه پاکیزه ای قرار داد و به گردنش آویزان نمود و هر دفعه آن را بیرون می آورد و می بوسید و بر رسول خدا(ص) صلوات می فرستاد.
روزگاری گذشت و صفحه روزگار بر برادر بزرگتر بر گشت و اموالش همه از بین رفت ولی برادر کوچکتر، گل مرادش از شاخسار اقبال شکفت و بر اقران و امثال برتری به هم رسانید و از بزرگان شد. وقتی از دنیا رفت یکی از اولیاء بلخ، رسول خدا(ص)را در خواب دید که به او فرمود به مردم بگو هر که حاجتی دارد به سر قبر طلائی برود دعا کند تا حاجتش بر آورده شود آن شخص گفت یا رسول الله(ص) به چه عملی به این مقام رسیده؟ حضرت فرمود. چون در بزرگ داشت و تعظیم موی من مبالغه می کرد و بیش از حد بر من صلوات می فرستاد.(اللهم صل علی محمد و آل محمد)
ماه خجل مانده از جمال محمد(ص)
سر وبگل ماند از نهال محمد (ص)
قامت گردون خمیده گشته از آن رو
تا نگرد ابروی هلال محمد(ص)

300 مرتبه
جمع کل=232500 گل صلوات تقدیم به صاحت مقدس امام زمان (عج)



 

omid20110

کاربر فعال تالار اسلام و قرآن ,
کاربر ممتاز
نجات از دزدان
ملا حسین کاشفی می گوید. یک زمانی مجبور شدم با اهل و عیالم از وطنم که مورد علاقه ام بود به جای دیگری بروم در بین راه به یک عده راه زن و دزد و سارق بر خورد کردم که همه مسلح بودند. خلاصه به هر زحمتی که بود از آنها گذشتم. بنده خدایی پرسید. شما چطور از دست آنها نجات پیدا کردی؟ از این راه نرو چون در این جا دزدان زیادی هستند که تو را از بین می برند بهتر است برگردی. من چون برگشتن را صلاح نمی دانستم حیرتم گرفت که چه کنم در این اثناء خوابم برد در خواب یک بنده خدایی به من فرمود این صلوات را بخوان تا نجات یابی ( اللهم صل علی النبی محمد و آله کما امر تنا ان نصلی علیهم و صل علی محمد النبی و آله کما ینبغی ان نصلی علیهم و صل علی محمد النبی و آله بعدد من صلی علیهم و صل علی محمد النبی و آله بعدد من لم یصل علیهم و صل علی محمد النبی و آله کما تحب ان نصلی علیهم.....)
من تا به حال این صلوات را در هیچ کتابی ندیده بودم و از کسی نشنیده بودم وقتی بیدار شدم این صلوات بر زبانم جاری بود و می خواندم آن دو سه نفر که با من بودند آنها با من خواندند و به راه افتادیم یک مقداری راه که رفتیم به یک گروه دیگر از سارقان و دزدان رسیدیم ما آنها را می دیدیم و حرفهای آنها را می شنیدیم ولی آنها ما را نمی دیدند و از آنجا گذشتیم همه اش به برکت صلوات از آن مهلکه و ترس و اضطرابی که داشتیم که مبادا ما را بکشند و اسیر و یا غارت کنند . نجات پیدا کردیم و به مقصد رسیدیم .
ساده ولی پی نبرده ره به حقیقت
کرد زمن دوش او سوال محمد(ص)
گفتمش از گوش دل دمی بگشایی
لب بگشایم بشرح حال محمد(ص)

552 مرتبه
جمع کل=236000 گل صلوات تقدیم به صاحت مقدس امام زمان (عج)


 

omid20110

کاربر فعال تالار اسلام و قرآن ,
کاربر ممتاز
شیرین جان دادن
یکی از صالحین به عیادت مریض و بیماری که آخرین لحظات عمرش را می گذراند رفت و گفت ای فلانی تلخی جان دادن را چطور می بینی؟ مریض گفت: کامم را شیرین می بینم و هیچ تلخی در خود احساس نمی کنم آن مرده صالح تعجب کرد چون می دانست که جان دادن بر همه تلخ و ناگوار است بیمار وقتی تعجب و حیرت را در چهره مرد صالح دید . او گفت تعجب نکن چون من شنیده بودم که حضرت رسول الله (ص) فرمودند هر کس بر من زیاد صلوات بفرستد از تلخی جان کندن در امان خواهد بود لذا مدتی است که شربت صلوات را می نوشم و در این مدت صلوات زیادی فرستادم پس علت شیرین جان دادن مرا فهمیدی
اللهم صل علی محمدو آل محمد و عجل فرجهم و العن اعدائهم
خلق نکرده خدای عالم وآدم.....معتدی را به اعتدال محمد(ص)
پی بری بر کمال خالق بی چون.....تا نبری پی تو بر کمال محمد(ص)
قدرت حق آنچه آیدت به تصور.....جمله بود قدرت و جلال محمد(ص)

552
مرتبه
جمع کل=237000 گل صلوات تقدیم به صاحت مقدس امام زمان (عج)



 

omid20110

کاربر فعال تالار اسلام و قرآن ,
کاربر ممتاز
ذکر سریع الا جابه
مرحوم آیت الله حاج شیخ محمد تقی اصفهانی معروف به آقا نجفی اصفهانی در احوالات خودش نوشته بود که یک وقتی در نجف اشرف مشغول ریاضت بودم در آن دوره اسراری بر من کشف و ظاهر شد.
یکی از آن دوره اسراری بر من کشف و ظاهر شد.یکی از آن اسرار این بود که شب چهارشنبه ای در مسجد سهله نشسته بودم و نزدیک سحر بود که یکی از بزرگان و مردان رجال الغیب را دیدم و مسائل زیادی را از او پرسیدم که همه را از قول حضرت جواب داد و من هم می نوشتم تا فراموشم نشود و یکی از آن سوالها این بود که ذکری یا وردی به من یاد بدهید تا در مواقعی که حاجتی داشتم و یا گرفتاری پیدا کردم به وسیله آن رفع کنم . فرمودند هیچ ذکری مانند صلوات بر محمد و آل محمد(ص) اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم در خانه خدا مقربتر نیست یعنی هیچ ذکری بهتر و نزدیکتر و سریع الا جابه تر از صلوات بر محمد و آل محمد در خانه خدا و اهلبیت پیغمبر (ص) نیست

1228 مرتبه
جمع کل=239000 گل صلوات تقدیم به صاحت مقدس امام زمان (عج)



 

love.1982

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
14 مرتبه



اللهم صل علی محمد و اله محمد و عجل فرجهم







اللهم صل علی محمد و اله محمد و عجل فرجهم







اللهم صل علی محمد و اله محمد و عجل فرجهم







اللهم صل علی محمد و اله محمد و عجل فرجهم




اللهم صل علی محمد و اله محمد و عجل فرجهم







اللهم صل علی محمد و اله محمد و عجل فرجهم







اللهم صل علی محمد و اله محمد و عجل فرجهم







اللهم صل علی محمد و اله محمد و عجل فرجهم







اللهم صل علی محمد و اله محمد و عجل فرجهم







اللهم صل علی محمد و اله محمد و عجل فرجهم




اللهم صل علی محمد و اله محمد و عجل فرجهم







اللهم صل علی محمد و اله محمد و عجل فرجهم







اللهم صل علی محمد و اله محمد و عجل فرجهم






اللهم صل علی محمد و اله محمد و عجل فرجهم
.
.
.
239014
 

**آگاهدخت**

مدیر تالار اسلام و قرآن
مدیر تالار
اللهم عجل لولیک الفرج......

اللهم عجل لولیک الفرج......

اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم

186گل صلوات


جمع:
239200



السلام علیک یااباصالح المهدى (عج)
السلام علیک یاامین الله
فى ارض وحجته على عباده
(یاصاحب الزمان آجرک الله)
 

omid20110

کاربر فعال تالار اسلام و قرآن ,
کاربر ممتاز
رفع مشکل
در سالهای ۱۳۶۶/۶۵ خانه ای خریدم و بر اثر باران زیاد و نرسیدن وارثان خانه خلاصه پس از تحویل گرفتن خانه خواستیم دست شوئئ برایش درست کنیم که بازدن یک کلنگ ما طاق اتاق پایین آمد خدا خیلی به ما رحم کرد بعد گفتیم چه کنیم پولی برای ساختن منزل آن نداریم. رهایش کردیم تا خرجی برسد.
چند ماه از این قضیه گذشت و بعد از طرف آقا امام زمان (عج) فرجی شد و ما توانستیم خانه را بسازیم بعد که شهرداری برای بازدید خانه ۳۰ متری آمد.ایرادهای بنی اسرائیل می گرفت و کار ما را هی عقب می انداخت بنده نذر کردم که صد تا صلوات نذر ام البنین (مادر گرامی حضرت ابو الفضل (ع)برای سلامتی امام زمان (عج) بفرستیم تا کارم سریع درست شود تا صلوات را تمام کردم.
یک وقت مهندس شهرداری مرا صدا زد و گفت: کار شما درست و تمام شد و مشکلی ندارید و کاری را که چند ماه طول باید بکشد دو روزه تمام شد و این مشکل بزرگ از نظر من به برکت همان صلوات حل و دفع گردید.
اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم

300 مرتبه
جمع کل=239500 گل صلوات تقدیم به صاحت مقدس امام زمان (عج)


 

omid20110

کاربر فعال تالار اسلام و قرآن ,
کاربر ممتاز
سفارش به صلوات
مرحوم حاجي نوري رضوان الله تعالي عليه. نقل فرمودنده از مرحوم حاج شيخ احمد بن شیخ زین الدین که این بزرگوار فرموده
یک شب آقا امام چهارم حضرت زین العابدین (ع) را در عالم خواب زیارت کردم، گفتم آقا چکار کنم؟ تا همیشه به فکر قبر و قیامت باشم و توشه ای برای آن موقع جمع کنم! آقا چه کنم؟ توفیق توبه پیدا کنم و عمل صالحی انجام دهم؟ آقا ناراحتم چه کنم؟ توفیق و سعادت از من سلب شده؟ حضرت فرمودند: اگر می خواهی توفیق و سعادت پیدا کنی بر خودت لازم کن که همیشه بگویی. اللهم صل علی محمد و آل محمد چون ما هم زیاد صلوات می فرستیم
500 مرتبه
جمع کل=240000 گل صلوات تقدیم به صاحت مقدس امام زمان (عج)



 

Similar threads

بالا