روش محاسبه هزینه در نرم افزار msp چگونه انجام میشود لطفاً توضیح دهید :que:
G gokeh عضو جدید Aug 15, 2009 #1 روش محاسبه هزینه در نرم افزار msp چگونه انجام میشود لطفاً توضیح دهید
M mohammadreza_b عضو جدید Nov 17, 2009 #2 سلام نرم افزار msp درمحاسبه هزینه ها ضعیفه.من پیشنهاد میکنم بعد ازتسلط برمباحث کنترل هزینه اینکارو با اکسل انجام بدی.
سلام نرم افزار msp درمحاسبه هزینه ها ضعیفه.من پیشنهاد میکنم بعد ازتسلط برمباحث کنترل هزینه اینکارو با اکسل انجام بدی.
S Sokhandan عضو جدید Feb 14, 2010 #3 سلام رفیق از نمای view-->resource sheet رو انتخاب کن بعد منابع و قیمت هاشونو به ازای ساعت یا واحد بده بعد منابعت رو به مرحلت تخصیص بده بعد یک ستون به نام cost اضافه کن
سلام رفیق از نمای view-->resource sheet رو انتخاب کن بعد منابع و قیمت هاشونو به ازای ساعت یا واحد بده بعد منابعت رو به مرحلت تخصیص بده بعد یک ستون به نام cost اضافه کن