لطفا یک نفر هم این کتاب را برای من پیدا کند. من که هرچقدر گشتم نتونستم دانلودش کنم.
گشتم ندیدم
لطفا یک نفر هم این کتاب را برای من پیدا کند. من که هرچقدر گشتم نتونستم دانلودش کنم.
لطفا یک نفر هم این کتاب را برای من پیدا کند. من که هرچقدر گشتم نتونستم دانلودش کنم.
من هم گشتم نتونستم پیدا کنم:
1. بعضی سایتا گذاشته بودن کتابو برای خوندن آنلاین. که البته اینطوری معمولا به تمام صفحات دسترسی ندارید.
2. از دوستانی که خارج از کشور درس میخونن بخوایید که از e-book library دانشگاه براتون دانلود کنن. ( من به یکی از دوستام گفتم براتون اما دانشگاه اونا نداشت. البته اون رشتش با ما فرق میکرد )
لطفا یک نفر هم این کتاب را برای من پیدا کند. من که هرچقدر گشتم نتونستم دانلودش کنم.
روش پانچون ساواریت رو کتاب مک کیب هم خیلی خوب گفته
فکر کنم جلد اولش توضیح داده
سلام
CO[SUB]2[/SUB] Reforming of CH[SUB]4[/SUB]
DOI:10.1081/CR-100101948M. C. J. BRADFORD[SUP]a[/SUP] & M. A. VANNICE[SUP]b
[/SUP]http://www.tandfonline.com/doi/pdf/10.1081/CR-100101948
بعضی سایتا؟؟؟؟لینکشو بزارین لطفا
می تونه با دکمه ی (prt sc(print screen صفحه کلید از تک تک صفحه ها عکس بگیره ببره تو paint ذخیره کنه
سلام کسی از بچه ها میتونه با Hysis یا aspen plus این واحدو واسم طراحی کنه
اطلاعات کامل توی فایل هست اما ظرفیت واحد 47000000 lb/year هست
ممنون میشم کمکم کنید نیاز سریع دارم بهش
به غلظت خوراک برج های تقطیر خیلی نیاز دارممشاهده پیوست 97425
سلام و خسته نباشید خدمت همه دوستان زحمتکش این تالار
دو تا سوال داشتم از دوستانی که توی صنعت کار میکنند؛
1 . توی واحدهای پالایشگاهی یه سری دسته تیوب توی جای جای واحد وجود دارن که مربوط به استیم و کندانس های متفاوت فرایند مربوطه و مورد نیاز اون واحده. اونایی که استیم ترپ (Steam Trap) ندارند مربوط به لاین های Tracing و جهت گرماسازی لاین های دیگر میباشند. اما یه سری دیگه هستند که Trap دارند. اونای که تله بخار دارن هم به دو دسته تقسیم میشن؛
یه سری از اونا لاینهایی هستند که یک تله بخار بین دو ولو (Valve) قرار گرفته و دسته دیگه لاینهایی بدون شیر هستند که در انتهای آنها فقط یک Trap نصب شده.
سوال من در مورد تفاوت این دو دسته تیوبهاست که چرا بعضی از تله ها بین دو شیر هستند و یک عده دیگه اصلا شیر نداند. کاربرد و هدف از این کار چیه؟
2. سوال دوم اینکه فرض کنیم یه پمپی داریم که روغن رو پمپاژ میکنه (مثلا پمپ مربوط به Lub Oil یه کمپرسور) بر اثر سهل انگاری Level مربوط به روغن تموم شده و کمپرسور تریپ خورده یا بهتره بگیم پمپ از سرویس خارج شده. بعد از لـول گیری مجدد و ریختن روغن، پمپ رو در سرویس قرار میدیم اما مشاهده میکنیم که بازهم پمپ فشار نمیگیره و توی سرویس نمیاد، دلیل یا دلایل این اتفاق چه مشکلاتی میتونه باشه (لاین ها گرفتگی ندارند و فیل تر هم کاملا تمیز است)
چرا تاژيكي كه زده بودم و كمك خواستم ژاك شد اينجا كه كسي جواب نميدهدرمورد کاربرد راکتورهای بچ در صنعت داروسازی مطلب میخواستم.لطفا کمک کنید .هر کسی مقاله داره لطفا کمکم کنه
پاسخ 1 : بین ولوها چون ممکنه در حالتی ولوی بسته باشه و بخار ساکن باقی بمونه حتما کندانس میشه و باید این کندانس بین ولوها خارج بشه . اما در طول یک لاین بدون ولو هم تنها یک ترپ نمیگذارند بلکه در طول مسیر ممکنه سرعت حرکت بخار کم باشه و در جاهای مختلف کندانس ایجاد بشه و باید خارج بشه و اگر هم موردی که اشاره کردید رو خودتون دیدید به گمان زیاد اون ترپ در آخر مسیر و جایی نزدیک محل مصرف باید باشه و اون لاین هم همیشه در سرویس هست . فقط مواقعی که از سرویس خارج میشه و ولو ورودی بسته میشه کندانس پشتش جمع میشه که در مرتبه بعدی که مسیر در سرویس قرار گرفت کندانس ها ابتدا از همینجا تخلیه میشن و بعد ولو ورودی رو باز میکنن.
پاسخ 2 : پمپ شما هوا گیری نیاز داره و یا داره مخزن Run Down tank یعنی مخزن ذخیره روغن برای روغنکاری اضطراری رو پر میکنه اما در حالت دوم باید فشار بگیره که احتمال حالت اول در مورد این سوال شما زیاده
مهندسین عزیز من چند تا سوال داشتم که توی دوره کارآموزیم ازم پرسیدن و جوابشو نمیدونم خدا خیرتون بده یه نگاهی بهشون بندازین
اول اینکه چرا توی پمپها لاین ساکشن از خروجی بزرگتره؟ میدونم جوابش کاویتاسیونه اما میخوام بدونم کاهش قطر خروجی نسبت به ورودی چه اثری روی کاویتاسیون میذاره و اینکه برای جلوگیری از کاویتاسیون چه کارهای دیگه ای میتونیم انجام بدیم؟
سوال بعدیم در مورد کنترل ولوهاست. اونجوری که به من گفتن دو نوع کنترل ولو داریم:
Fail to open
Fail to close
فرقشون چیه و از کجا میشه این دو تا رو از هم تشخیص داد؟
سوال آخری که ازم پرسیدن درباره PSV هست Pressure Safety Valve. چیزی که من دیدم برای تجهیزاتی که PSV دارند یه کنترل ولو هم قرار دادن میخام بدونم با وجود PSV دلیل این همه ایمنی در کار چیه؟ آیا خود PSV به تنهایی کافی نیست؟ و اینکه چرا سعی میکنیم تا حدامکان PSV عمل نکنه. و اینکه یه سایتـمن از کجا متوجه میشه یه PSV عمل کرده یا نه؟
با سلام یک مقاله میخواستم در مورد استخراج مایع - مایع با یک مثال صنعتی اگر دارید برای دانلود قرار بدهید با تشکر
مهندسین عزیز من چند تا سوال داشتم که توی دوره کارآموزیم ازم پرسیدن و جوابشو نمیدونم خدا خیرتون بده یه نگاهی بهشون بندازین
اول اینکه چرا توی پمپها لاین ساکشن از خروجی بزرگتره؟ میدونم جوابش کاویتاسیونه اما میخوام بدونم کاهش قطر خروجی نسبت به ورودی چه اثری روی کاویتاسیون میذاره و اینکه برای جلوگیری از کاویتاسیون چه کارهای دیگه ای میتونیم انجام بدیم؟
سوال بعدیم در مورد کنترل ولوهاست. اونجوری که به من گفتن دو نوع کنترل ولو داریم:
Fail to open
Fail to close
فرقشون چیه و از کجا میشه این دو تا رو از هم تشخیص داد؟
سوال آخری که ازم پرسیدن درباره PSV هست Pressure Safety Valve. چیزی که من دیدم برای تجهیزاتی که PSV دارند یه کنترل ولو هم قرار دادن میخام بدونم با وجود PSV دلیل این همه ایمنی در کار چیه؟ آیا خود PSV به تنهایی کافی نیست؟ و اینکه چرا سعی میکنیم تا حدامکان PSV عمل نکنه. و اینکه یه سایتـمن از کجا متوجه میشه یه PSV عمل کرده یا نه؟