اخبار و تازه های نوکیا

darvish.m

کاربر فعال تالار موبایل,
Nokia Maps به زودی با نقشه های داخلی‌ میاید!

Nokia Maps به زودی با نقشه های داخلی‌ میاید!

پس از پوشش دادن بیش از ۲۳ میلیون مایل از جاده‌های جهان، اکنون نوکیا متمرکز شده است تا ردپای نقشه برداری داخلی‌ را گسترش دهد و آنرا به ۴۶۰۵ سالن در ۳۸ کشور جهان برساند.بر اساس تصویری که توسط نوکیا منتشر شده، وقتی‌ صحبت از نقشه برداری داخلی‌ میشود، تولید کننده‌ فنلاندی پیشتاز است. در سال ۲۰۱۲، نوکیا نقشه‌های ۴۶۰۵ سالن یا مکانهای دخلی از جمله فرشگاه‌ها، مراکز خرید، فرودگاه‌ها و مراکز حمل و نقل را ترسیم می‌کند که ترسیم نقشه‌های ۳ مکان نامبرده شدهٔ آخری در یک چهارم آخر سال آغاز میشود.
Nokia Maps - نقشه برداری داخلی‌
بزرگترین منطقهٔ تحت پوشش شمال آمریکا است با نقشه‌های داخلی‌ نزدیک به ۳۰۰۰ سالن، پس از آن اروپا ، شرق میانه و آسیا با نقشه‌های بیش از ۱۷۰۰ مکان در رتبه‌های بعدی قرار دارند.چرا ترسیم نقشه‌های داخلی‌ مکانها مهم است؟ به گفته نوکیا، مردم ۹۰ درصد وقت خود را در داخل صرف میکنند و این رقم در حال افزایش است.NAVTEQ , شرکتی‌ که نقشه‌های نوکیا را تامین می‌کند، کار خود را اوایل سال گذشته با ترسیم نقشه داخلی‌ بیش از ۲۰۰ تا از بزرگترین مراکز خرید ایالات متحده آغاز کرده است. نوکیا وعده‌های بیشتری در رابطه با شناسائی پارک‌های تفریحی و ورزشگاه‌ها در آینده‌ای نزدیک داده است.منبع: http://www.bazarmazar.com/blog/general/nokia-grows-indoor-maps.html
 

Amirali_31

عضو جدید
کاربر ممتاز
گوشی نوکیا آشا 501 گوشی اقتصادی نوکیا




گوشی نوکیا آشا 501 گوشی اقتصادی نوکیا
نوکیا آشا 501 از سری گوشی های نوکیا است که دارای قیمت مناسبی است و برای آن دسته از مشتریان نوکیا طراحی شده است که تمایل دارند با صرف بودجه ای مناسب یک گوشی خوب را در اختیار داشته باشند که نیازهای معمول آن ها را بر طرف نمایند.

تمرکز نوکیا در تولید چنین گوشی هایی بر روی بازارهای آمریکای لاتین،هند است البته برای افرادی که ساکن اروپا نیز هستند این گوشی در دسترس خواهد بود اما نوکیا اعلام کرده این گوشی برای آمریکای شمالی بزودی در دسترس نخواهد بود.

از نکته جالب و برجسته گوشی نوکیا آشا 501 است که روزولوشن صفحه نمایش این گوشی بالا نیست و در عین حال از شبکه های 2G پشتیبانی می کند، و نمی تواند شبکه هایی با سرعت بالاتر رو پوشش می دهد،پشتیبانی نماید. روکش این گوشی پلاستیکی است و قیمت آن فقط 99 دلار است.

صفحه نمایش این گوشی 3 اینچی است و در عین حال دارای روزولوشن 240×320 پیکسل است و در ضمن این که این گوشی دو سیم کارته است. وزن این گوشی 90 گرم می باشد و اندازه آن 12.1×58×99.2 میلیمتر است. حافظه این گوشی 4 گیگ است و می تواند تا 32 گیگ ارتقا یابد.سیستم عامل این گوشی نوکیا آشا پلتفرم 1.0 است.

گوشی نوکیا آشا 501

گوشی نوکیا آشا 501

گوشی نوکیا آشا 501

گوشی نوکیا آشا 501

گوشی نوکیا آشا 501

گوشی نوکیا آشا 501

گوشی نوکیا آشا 501

گوشی نوکیا آشا 501

گوشی نوکیا آشا 501

منبع:technologyha.com
منبع: بیتوته
 

darvish.m

کاربر فعال تالار موبایل,
[h=1]نوکیا با EOS باز هم ۴۱ مگاپیکسلی می شود![/h]خبرهای مربوط به تلفن همراه نوکیا یکبار دیگر در صدر اخبار فناوری قرار گرفت. این بار مسئولیت بر عهده یک ۴۱ مگاپیکسلی دیگر است. تلفن همراه هوشمند Nokia EOS که بر مبنای ویندوز بنا نهاده شده است. دوربینی مشابه آنچه کاربران نوکیا پیش از این در Nokia 808 تجربه کرده بودند را برایشان به همراه دارد. این تلفن همراه نوکیا که با سیستم عامل ویندوز ۸ به بازار عرضه خواهد شد، صفحه نمایش ۴٫۵ اینپچی با تکنولوژی OLED را به همراه خواهد داشت.
تصویر منتشر شده غیر رسمی Nokia EOS
حافظه داخلی ۳۲ گیگا بایت و حافظه رام ۱ گیگا بایت در کناری پروسسور پیش بینی شده دو هسته ای از دیگر مشخصات فنی مطرح شده در این خصوص می باشد. در ادامه تصاویری که از این مدل منتشر شده است را مشاهده خواهید نمود. تاریخ درج این خبر در سایت های معتبر دنیای تلفن همراه هوشمند ۵ ام ماه جاری میلادی می باشد.
نوکیا ویندوز موبایل ۴۱ مگاپیکسلی را به بازار روانه می کند
اما هنوز تاریخ دقیقی در خصوص انتشار این مدل و قرار گرفتن آن در بازارهای جهانی بیان نشده است. اخبار تکمیلی در این خصوص را از همین پایگاه خبری می توانید در روزهای آتی دنبال نمایید. منبع: PhoneArenaترجمه و ویراستاری پارسی: بازارمازار
 

venus.

عضو جدید
سلام من میخوام گوشی نوکیا لومیا 820 یا 920 بخرم
میشه راهنماییم کنی کدوم بهتره و راجع به قیمتاش کمکم کنین؟
من علاقه عجیبی به نوکیا دارم ولی نمی خوام از خریدمم پشیمون بشم اینا گوشیای خوبین ؟اگه نه میشه گوشی جدیدی معرفی کنین؟
من اطلاعاتم راجع به گوشی خیلی کمه
 

Similar threads

بالا