[آثار هنری] - 90+ اثر هنری از هنرمندان آمریکایی و کاندایی .

ahoo_fr

عضو جدید
کاربر ممتاز
این بار به سراغ بهترین استعدادهای فتوشاپ می رویم. در زیر 20 هنرمند طراح در زمینه طراحی دیجیتال از کشور امریکا و کانادا را معرفی خواهیم کرد.


1. Joshua M. Smith/جاشوا ام .اسمیت
از ارلاندو، فلوریدا
Hydro74 با نام هنری Hydro74 یکی از طراحان شهر اولاندو می باشد. هدف اصلی او برداشتن محدودیت ها و آزادی در استفاده از عناصر و تمایلات شخصی در طراحی است.















2. James White/جینز وات
از هالیفاکس،نوا اسکاتیا، کانادا
جیمز وایت از سن 4 سالگی شروع به نقاشی کردن شخصیت های مورد علاقه ی خود مانند سوپرمن، بت من و ... کرد. بودن او در یک خانواده ی نظامی باعث تغییرات بزرگی در زندگی او شد اما او هیچ گاه از مداد خود دست برنداشت.












3. 123 Klan
از مونترال، کانادا


این شکل floating palette است که شامل تنظیماتی برای سایر خصوصیات اشیا است و به طور معمول برای تغییر رنگ ها و ضخامت یا پهنای stroke استفاده می شود.














4. Mathieu Beaulieu/ماتیو بیولی
از مونترال، کانادا

Mathieu Beaulieu طراح یک پورتفولیوی شگفت انگیز و خارق العاده است. ممکن است کارهای او را در تلویزیون و یا کتاب های مختلف مشاهده کرده باشید. اکثر طراحی ها و نقاشی های او در برنامه ی فلش و فتوشاپ انجام می شود.










 

ahoo_fr

عضو جدید
کاربر ممتاز
5. Erik Jonsson/اریک جانسون
از برکلین، ایالات متحده امریکا

اریک جانسون در یک کمپانی در نیویورک مشغول کار است. اگر چه در اغلب کارهای او سبک آشفته و در هم ریخته مشاهده می شود، طراحی های او بیانگر این است که او می تواند از هر سبکی در کارهایش استفاده کند.













6. Eric Hoffman/اریک هافمن
از نیویورک، ایالات متحده امریکا

بالغ بر یک دهه است که شهر نیویورک از طراحی های هنرمند خلاق یعنی اریک هافمن زیبایی دو چندان پیدا کرده است. طراحی برای بوتیک های مجلل و موسسات تبلیغاتی داخلی و خارجی او را به یک هنرمند مشهور بدل کرده است. زمینه های فعالیت او عبارتند از طراحی آگهی های تبلیغاتی، طراحی برندها و آرم های تجاری و ... می باشد.













7. David Carson/دیوید کارسون
از دل مار، ایالات متحده

David Carson میریت موسسه ی David Carson را بر عهده دارد. او چند دفتر کار نیز در کالیفرنیا و زوریخ سوئیس دارد. کارسون فارغ التحصیل دانشگاه ایالت سن دیه گو استو درجه و مدرک BFA جامعه شناسی را نیز از همین دانشگاه کسب کرده است. از مشتریان دایمی او می توان New York Type Directors Club و American Center for Design و نیز مجله ی I.D. را نام برد.













8. Thomas Pringle/توماس پرینگل
از لندن،کانادا

Thomas Pringle در سال 1977 در کوپن هاگن دانمارک متولد شد. او دو سال آخر فعالیت های خود را در همین شهر انجام داد. برخی از مشتریان او عبارتند از Blur Studio و THQ و Armature Studio و Digital Extremes و Avalanche studios و Vectorcell.










 

ahoo_fr

عضو جدید
کاربر ممتاز
9. Bobby Chiu/بابی چیو
از تورنتو، کانادا

"من طراحی هستم که به صورت مستقل کار می کنم. من در زمینه ی طراحی و تهیه ی کتاب های هنری و تدریس نقاشی در کالج شریندان فعالیت می کنم. هنر ناجی من است و به من آزادی می دهد، چون هر زمان که اراده کنم می خوابم، هر زمان که بخواهم بیدار می شوم و هر کاری که دوست داشته باشم انجام می دهم. چیزی بهتر از هنر در زندگی من وجو ندارد."












10. David Waters /دیوید واترز
از مسکو، ایالات متحده

دیوید واترز یکی از هنرمندانی است که با نرم افزار فتوشاپ کار می کند. شاید کارهای او را تا به حال دیده باشید. او در کار تصویرگری و تغییر عکس و ترکیب تعدادی عکس و ایجاد یک شکل منسجم و قابل
قبول برای کارهای مطبوعات مهارت زیادی دارد.










 

ahoo_fr

عضو جدید
کاربر ممتاز
11. Jared Nickerson/جرارد نیکلسون
از سیاتل، ایالات متحده

نیکلسون نقاشی است 26 ساله که در شهر سیاتل زندگی می کند. او بیش از 5 سال است که در کار طراحی کاراکتر، سرمقاله نویسی، بازی های ویدئویی و کارهای هنری دیگر فعالیت می کند.













12. Jeff Huang/جف هوگان
از نیویورک، ایالات متحده

Jeff Huang گرافسیت و نقاشی 21 ساله است که در شهر نیویورک زندگی می کند. مهارت او بیشتر در زمینه ی نقاشی های دیجیتالی طراحی عکس، مدلسازی سه بعدی، انیمیشن و motion graphic یا نقاشی متحرک می باشد. او در کارهای خود از سبک های مختلفی استفاده می کند.












13. Charlene Chua/کارلن چوآ
تورنتو، کانادا

کارلن تا به حال برنده ی جوایز بسیاری شده است. زمینه های فعالیت او مجله، کاور سی دی، تبلیغات، بروشور و بیل بورد می باشد. او همچنین نقاشی کتاب Julie Black Belt را نیز انجام داده است. خانم کارلن چوآ مقالاتی در ارتباط با طراحی در فتوشاپ برای چند مجله نوشته است. او اصالتا اهل کشور سنگاپور است.








14. Andreas Fernhede Dagman/آندریاس فرن هد داجمن
از تورنتو، کانادا

تصاویری که در زیر مشاهده می کنید از نمونه کارهای جذاب یک طراح و نقاش 25 ساله به نام آندریاس فرن هد داجمن می باشد. او اخیرا هفتمین ماه دوره انترنی خود را به عنوان طراح محاوره ای
(Interactive Designer) در سید لی (Sid Lee) مونترال به پایان رسانده است.










 

ahoo_fr

عضو جدید
کاربر ممتاز
15. Adhemas Batista
لوس آنجلس، ایالات متحده

باتیستا اصالتا اهل جنوب کشور برزیل است. او از سن 15 سالگی به طور خصوصی شروع به کسب اطلاعات و تحصیل هنر و طراحی کرد. به نظر می رسد هزینه هایی که برای تحصیل او پرداخت شده
بی نتیجه نمانده است، چون او برای خود شهرت زیادی کسب کرده است.












16. Chris Parks/کریس پارکز
سنت پترزبورگ، ایالات متحده

نام موسسه و گالری کریس پارکز Pale Horse است. او به صورت نیمه وقت طراحی می کند اما تمام وقت عاشق طراحی است. کریس از فرهنگ ژاپن، فیلم های افسانه ای و اسطوره ای در خلق آثار خود
الهام می گیرد. او شانس کار با کمپانی هایی از جمله Nike و Vans و Etnies و Red Bull و Hurley و The Cartoon Network و Iron Fist Clothing و Globe, Mattel را داشته است.













17. Jake Souva/جیک سووآ
از بینگامتون، ایالات متحده

" من تنها ثمره ی ازدواج پدر و مادرم هستم. هدف من از نقاشی همیشه به تصویر کشیدن روح و ماهیت ذاتی عناصر است، چون روح است که همه چیز را جاودانه می کند. مشوقین من در زمینه ادامه ی هنر پدر و مادرم هستند. من با خواندن در مورد زندگی نقاشان بزرگ به لذت نقاشی کردن پی بردم. تلاش های من در این زمینه باعث شد تا بتوان مدرک BFA خود را در نقاشی از دانشگاه Syracuse کسب کنم.













18. Marc Sarmel/مارک سارمل
از دیترویت، ایالات متحده

مارک سارمل دانشجوی رشته ی طراحی است. آثار او در بسیاری از گالری ها به نمایش گذاشته می شود.










 

ahoo_fr

عضو جدید
کاربر ممتاز
19. Steve McGhee
از وود استوک، کانادا

او در شهر لندن انتاریوی کانادا متولد شده است. ابتدا تصمیم می گیرد به کار آتش نشانی بپردازد. اما استعداد ذاتی او در زمینه هنر توسط معلم او کشف می شود و راه و مسیر زندگی او از آن زمان به بعد تغییر پیدا می کند.









20. Aaron Sikstrom/آیرون سیکستورم
مدیسن هت، کانادا

Aaron Sikstrom سبک جالب توجهی در نقاشی های خود بکار می برد. به نظر من ترکیب این سبک از نقاشی با استفاده ی جسورانه از رنگ ها کارهای او را جذاب، برجسته و به یادماندنی می کند.


 

Similar threads

بالا