[آثارهنری] - آثار هنری هنرمندان خارجی به همراه بیوگرافی .

ahoo_fr

عضو جدید
کاربر ممتاز




نام: Michael Oswald
زمینه فعالیتی: Digital Art
طراح designer
متولد: آمریکا
سن: 28 سال
ساکن شهر California آمریکا
ایمیل: email@wswcreative.com



 

ahoo_fr

عضو جدید
کاربر ممتاز
Anthony Giacomino

Anthony Giacomino




نام: Anthony Giacomino
زمینه فعالیتی: Design, Web Design, Graphic Design
طراح Digital Artist
متولد: آمریکا
سن: 20 سال
ساکن شهر Milwaukee, WI آمریکا
ایمیل: a.giaco@yahoo.com




 
  • Like
واکنش ها: mpb

ahoo_fr

عضو جدید
کاربر ممتاز
Patricio Marcello Balanovsky

Patricio Marcello Balanovsky




نام: Patricio Marcello Balanovsky
زمینه فعالیتی: طراح شخصیت های چندبعدی و هنرمند مفهومی Concept Artist and illustrator and versatile Character Designer
سن: 32 سال
ساکن شهر Ramat Gan فلسطین
ایمیل: pat2007b@gmail.com




 
  • Like
واکنش ها: mpb

ahoo_fr

عضو جدید
کاربر ممتاز
gelen rabinson

gelen rabinson






گلن رابینسون یکی از طراحان خلاق و با استعداد کالیفرنیایی است. او در ترکیب کردن عناصر مختلف و خلق آثار هنرمندانه دارای سبکی بی نظیر و بی عیب و نقص است، اما چیزی که او را از سایر طراحان متمایز می کند این است که گلن این کار را تنها به عنوان سرگرمی انجام می دهد وی آثارش در مقایسه با برخی هنرمندان که به صورت تمام وقت طراحی می کنند بهتر و مثال زدنی تر است. در این گفتگو گلن در مورد نحوه ی ترکیب تاثیر گذار عناصر در طراحی و چگونگی شکل گیری یک ترکیب مطلوب و مناسب صحبت خواهد کرد. حالا توجه شما را به این مصاحبه جلب می کنم.


1. از اینکه وقتتان را در اختیار ما قرار دادید از شما سپاسگزارم. لطفا خودتان را معرفی کرده و بگویید اهل کجا هستید و چطور کارتان را در این زمینه آغاز کردید؟

من هم از دعوت شما متشکرم. من گلن رابینسون هستم و اصالتا اهل ساکرامنتو، کالیفرنیا هستم. من کارم را با هنرهای دیجیتالی از سال 2006 آغاز کردم. یک روز بعد از ظهر در حالیکه در اینترنت به دنبال سایت های آموزشی می گشتم به طور تصادفی با یک سایت گرافیکی به نام ParallelFX برخوردم. در این سایت یک بخش آموزشی وجود داشت که به کاربران آموزش می داد که چگونه امضا ها و تگ های فروم را بسازند. بعد از دنبال کردن آموزش های موجود در این سایت توانستم فرهنگ جهانی هنرمندان دیجیتال کار را یاد بگیرم و این امر مرا وارد دنیای مسحور کننده ی طراحی کرد. من کارم را با طراحی برای فروم های اینترنتی کوچک آغاز کردم و تا سال 2007 توانستم روی فروم های بزرگ تر کار کنم. از دوران کودکی هنر همیشه نقش مهمی در زندگی من داشته است. تا امروز، البته به عنوان یک بزرگسال، هیچ چیزی به اندازه هنر دیجیتال برای من جدید و شگفت انگیز و هیجان برانگیز نیست.


2. عناصر و عوامل مختلف زیادی وجود دارد که شما در آثار خود از آنها استفاده کرده اید، از عکس های دست ساز گرفته تا تصاویر سه بعدی. برای خوانندگان ما توضیح دهید چگونه شما همه ی این سبک ها را با یک روش منسجم و هاهنگ با هم ترکیب می کنید؟

سه عامل بسیار مهم در ترکیب و آمیختن عناصر با یکدیگر وجود دارد:

1. ترکیب و آرایش 2. نورپردازی و سایه 3. مخلوط کردن یا در هم آمیختن

نحوه ی آرایش و جا دادن عناصر مختلف باعث ساخته شدن یا شکست خوردن یک اثر می شود: این جا جایی است که ترکیب و آرایش وارد می شود. اگر اشیای شما به طور کلی با هم مرتبط نباشند یا با استفاده از عناصر مختلف ساخته شده باشند، شما می توانید آنها را در قسمت بالا یا در اطراف چیزهای دیگر یا هر جایی که منظره ی خوبی ایجاد می کنند قرار دهید. ترفندی که در این مواقع به کار برده می شود این است که سعی کنید آن قسمت را مشخص کنید. امتحان و آزمایش کلید این معماست. نورپردازی و سایه کمک می کند تا اجزای طرح با هم هماهنگ شوند و این اطمینان را ایجاد می کنند که نور همه ی اشیا در یک راستا قرار دارد. همچنین سایه باعث می شود تا تصویر بیشتر به واقعیت نزدیک شود. مخلوط کردن یا در هم آمیختن همیشه مثل یک هاله ی محو با هنرمند دیجیتال کار همراه است. منظور من از آمیختن و مخلوط کردن، وقت گذاشتن برای ایجاد تعادل بین روشنایی و کنتراست و levels و درجات و سایه های رنگ روی هر لایه از شئ برای اطمینان از اینکه همه این پارامترها متعلق به یک منحنی یکسان هستند. من معمولا ترکیباتم را از شئ مرکزی می گیرم و سعی می کنم همه عناصر دیکر با این شئ ترکیب شوند. گاهی مخلوط کردن به معنای بافت زنی (texturing)، لکه دار کردن (smudging) یا پاک کردن قسمت های معین با یک براش نرم است تا بتوان همه اجزا را با هم هماهنگ کرد.


3. شما ریاست و رهبری انجمن طراحی و گرافیک Intrinsic Nature را بر عهده دارید. لطفا برای کمی در مورد این سایت و عواملی که آن را از سایت های depthCORE و slashTHREE مجزا می کند توضیح دهید.

بله من یکی از متولیان گروه Intrinsic Nature هستم. البته من باید در اینجا از Sander Abbema و Dan Maglasang و Anthony Giacomino نیز یاد کنم چون IN قطعا یک خانواده است و هیچ یک از ما به تنهایی و یا بدون حتی یکی از اعضای فعال و خلاق این گروه نمی توانستیم از عهده کارها به خوبی برآییم. IN در سال 2008 به عنوان یک پروژه دو نفره بین من Dan Maglasang طراحی و ساخته شد. من و دن در سال 2006 با فروم ParallelFX آشنا شدیم. از آنجا که هر دوی ما اصالتا اهل کالیفرنیا بودیم، گهگاه با هم چت می کردیم و دائما نیز با هم در تماس بودیم. رویای ما برای داشتن یک گروه هنری در سال 2007 با ایده ی تشکیل یک تیم از هنرمندانی که دارای سبک مستقل و مخصوص بودند، بر خلاف depthCORE or slashTHREE، شکل گرفت. ما می خواستیم ذات و طبیعت خلاق و تجربی کارهای خود را قوت ببخشیم، در نتیجه از آن به بعد هر یک از آثار خود را "Experiments" نامیدیم. از آن به بعد، ما توانستیم تعداد قابل توجهی از هنرمندان بین المللی را دور هم جمع کنیم و با استفاده از فرم ها و رسانه های مختلف نمایشگاه های هنری با کیفیتی ایجاد کنیم. در آگوست گذشته ما از ششمین Experiment یا (IN6) پرده برداری کردیم و در حال حاضر در حال ساخت IN7 هستیم که در 22 دسامبر به نمایش در خواهد آمد.​



4. قطعه ی "Haywire" یکی از جدیدترین طرح ها ی شماست. آنچه مشخص است این است که شما به مقدار زیادی از تخیلات خود استفاده کرده اید، لطفا چگونگی خلق این اثر را برای ما بیان کنید و بگویید معنی و مفهوم پنهان شده در پس این اثر چیست؟

"Haywire" با تلاش من و Guilherme Damasceno طراحی شده است. Guilherme Damasceno با استفاده از برنامه ی فتوشاپ اشکال انتزعی را خلق می کرد و من آنها را با هم ترکیب می کردم تا اینکه توانستیم تصویری را که شما هم اکنون مشاهده می کنید را طراحی کنیم. در حقیقت هیچ مفهوم و هدفی در پس ای ناثر وجود ندارد. من فکر کردم به جای نمایش و عرضه ی یک مفهوم سعی کنم یک حالت و احساس در آن القا کنم. وقتی به این تصویر نگاه می کنید چه حسی به شما القا می شود؟ بله، این معنی این قطعه است. یک نکته جالب: عناصر سفید رنگ در پس زمینه ی تصویر در اصل تصاویر اسکن شده از یک نقاشی آبرنگی هستند که پسر 2 ساله من آن را نقاشی کرده است.​



5. شما عنوان کردید که کار طراحی را به صورت خودآموز فرا گرفته اید، چرا تصمیم گرفتید این کار را به این صورت فراگیری کنید و برنامه ریزی شما در این زمان چگونه بود؟ مزایا و معایب این تصمیم چه چیزهایی بود؟

من کار طراحی را به صورت خودآموز دنبال کردم چون در اصل می خواستم یک کار تفننی و تفریحی انجام داده باشم. هنر دیجیتال برای من یک سرگرمی لذت بخش است، بنابراین این حس در من بوجود آمد تا آن را به صورت خودآموز یاد بگیرم. تنها نکته منفی که در این نوع یادگیری وجود داشت این بود که دوره و مدت زمان یادگیری بسیار طولانی بود. برای رسیدن به نتیجه مطلوب می بایست آزمون و خطاهای متعددی انجام می شد و این مستلزم صرف زمان بود. به همین دلیل زمانی که شما در حال یادگیری به صورت خودآموز هستید باید یک مربی عالی و یا دو نفر به عنوان دستیار و کمک در طول این دوره به شما نکات و روش های مهم را ارائه کرده و انتقادهای سازنده در مورد کارهای شما را نیزبیان کنند. من از همه ی کسانی که برای کمک به من وقت گذاشتند تا من به این موقعیت برسم بسیار سپاسگزاری می کنم.​



6. در پورتفولیوهای شما نظیر "Soul of the city" و "Tree of knowledge" یک حس تیرگی و سیاهی وجود دارد. الهام بخش ما در خلق این دو اثر و سایر آثار تیره چه چیزهایی بوده است؟

الهام بخش من در خلق "Soul of the city" و "Tree of knowledge" یک چیز بود: سعی در نشان دادن اصطلاحات و عبارات هنری با جزییات محدود و مختصر. این دو اثر با توجه به جزییات ماهرانه و استادانه و بدعت طراحی کارهای بسیار سختی بودند. در حقیقت بخش اعظم موفقیت این دو اثر مستقیما مرهون کار گروهی هنرمندان Intrinsic Nature است. آثاری با مضمون تیرگی زمینه ای برای کنتراست نور ایجاد می کنند. من فکر می کنم درخشش نور و رنگ در صفحات طراحی تیره بهتر دیده می شود. بخش هایی که من در آثار "Soul of the City" و "Tree of Knowledge" به آنها علاقمن هستم قسمت هایی است که رنگ و نور ضعیف با نورپردازی شعاعی ترکیب شده است.​



7. اگر می توانستید به زمان های قبل برگردید و پیشنهاد یا توصیه ای در مورد طراحی بکنید آن توصیه چه چیزی است و چرا؟

من به خودم می گفتم تا حد امکان از پیروی گرایشات و تمایلاتم دوری کنم. تمایلات کشنده ی شخصیت است. وقتی شما انسان هوس پروری باشید با خودتان صادق و رو راست نیستید بلکه می خواهید مطابق میل دیگران رفتار کنید. صال خود را از یاد نبرید. الهام گرفتن کار اشتباهی نیست. همه ما از مکان ها، افراد و آثار دیگران الهام می گیریم. اما ممکن است با این کار خلاقیت و قوه ی تخیل شما در ذهنتان محدود شود و فرصت بروز و شکوفایی پیدا نکند. ذهن خود را آزاد بگذارید و از ایده های معنادار تخیلتان استفاده کنید.​



8. مجددا از همراهی شما تشکر می کنم. لطفا اگر صحبتی به عنوان خاتمه ی بحث دارید برای ما و خوانندگان عزیر بگویید.

توصیه ی من به طراحان و هنرمندان این است که در این کار پشتکار داشته باشند، ثابت و استوار بمانند و هرگز تسلیم مشکلات نشوند. دیر یا زود کارش ما رو به موفقیت می رود و شما نتیجه ی آن را خواهید دید. امیدوارم موفق شوید.​

 
  • Like
واکنش ها: mpb

ahoo_fr

عضو جدید
کاربر ممتاز
Zach bush

Zach bush




زاک بوش یکی از پیروان مکتب پرفکشنیست یا کمال گرا است و این باو را در آثار او به وضوح مشاهده می کنید. در این مصاحبه ما از زاک خواسته ایم تا راههای پیشرفت و ترقی را برای خوانندگان توضیح دهد، لطفا ما را همراهی کنید.


1. از اینکه وقتتان را در اختیار ما گذاشتید سپاسکزاریم. لطفا ابتدا خودتان را معرفی کنید و بگویید اهل کجا هستید و در ادامه برای ما توضیح دهید چگونه کار طراحی را آغاز کردید؟

سلام. من زاک بوش هستم، 23 سال دارم و در ماه دسامبر از دانشگاه ردفورد فارغ التحصیل شدم. فکر می کنم کار طراحی و گرافیک را خیلی دیر آغاز کردم. من اصلا در این زمینه علاقه ای نداشتم تا اینکه وقتی مشغول گذراندن ترم تابستان سال سوم کالج بودم یکی از دوستانم از من پرسید آیا می خواهم طراحی قالب های وب شرکت او را انجام دهم. او به من پیشنهاد حقوق بالایی کرد، اما در عوض من مجبور بودم به صورت آنلاین آموزش ببینم. در طول سال سوم کالج من رشته ام را به طراحی گرافیک تغییر دادم و فکر می کنم زمانی که در این کلاس ها حضور پیدا کردم تازه به استعداد اصلی خودم پی بردم. من با دیدن طراحی هایی که بوسیله ی کامپیوتر انجام شده بود شگفت زده شدم. پس از بررسی و کاوش های فراوان دریافتم که هنرمندان بیشماری در زمینه طراحی وجود دارند. ابتدا دلسرد شدم، چون کارهای اولیه ی خودم را با بهترین آثار آنها مقایسه می کردم، اما سرانجام تصمیم گرفتم به سراغ آموزش های انلاین بروم تا بتوانم تکنیک های جیدید را آموزش ببینم. از آن لحظه تا کنون من در حال یادگیری روش ها و تکنیک های جدید هستم.


2. وقتی به کارهای شما نگاه می کنیم وجود جزییات زیاد موجود در طراحی ها نظرمان را به خود جلب می کند. لطفا برای ما توضیح دهید وقتی در حال طراحی هستید چقدر روی جزییات و واقعیت تمرکز می کنید؟

وقتی می خواهم کارهای شخصی انجام دهم، هر دوی این پارامترها برایم مهم هستند و سعی می کنم هر دو را در کارهایم بگنجانم. من نمی خواهم مردم کارهای من را با یک نگاه گذرای 2 یا 3 دقیقه ای ببینند و بی تفاوت از کنار آن عبور کنند، پس بیشترین سعی خودم را می کنم تا بیننده مجبور شود در مورد آن سوال یا مطالعه کند.


3. "Chaos of 2012"، به نظر شما این طرح چگونه مضمون یا تم مورد نظر را ارائه می کند؟

خوب، به ما اجازه داده شد تا روی یکی از دو موضوع متمرکز شویم. بنابراین من هرج و مرج و بی نظمی را انتخاب کردم. من فقط از خودم پرسیدم چه چیزی می تواند بیشترین هرج و مرج را در زمین ایجاد کند که هر کسی را تحت تاثیر قرار دهد. اگر چه یک شهاب سنگ آسمانی بارها و بارها اتفاق افتاده است، ناگهان فکری به نظرم رسید که ماه می تواند صدمات بیشتر و بزرگ تری ایجاد کند. پس اگر این اتفاق رخ نمی داد، شما از من تشکر می کردید که توانسته اید قبل از مرگ این پدیده را مشاهده کنید.​



4. قطعه ی "Survival Vs Intelligence" از دیگر طرح هایی است که در پک طراحی Slashthree برجسته و مشهور است، لطفا مراحل طراحی آن را مرحله به مرحله برای خوانندگان ما توضیح دهید، همچنین چه مدتی طول کشید تا این طرح را تکمیل کنید؟

بله این طرح یکی از هیجان انگیزترین و سخت ترین طراحی هایی بود که من تا به حال انجام داده ام. من این ایده را مدت ها در ذهنم داشتم و سرانجام از دو نفر از دوستانم خواستم تا یک عکس از آنها بگیرم. آنها فورا پیشنهاد مرا پذیرفتند. اولین صحنه ی خشنی که من با استفاده از کامپیوتر ساختم این بود که دختر درون عکس از آتش و پسر از آب درست شده بودند. من ساعت ها وقت صرف ین کار کردم، اما هرگز از نتیجه ی نهایی رضایت نداشتم.، بنابراین تصمیم گرفتم این پروژه را برای چند هفته رها کنم. من نمی خواستم تسلیم شوم، اما این کار را دوست نداشتم. من کار را خیلی زود شروع کردم و بعد از گرفتن یک ایده از دوستم تصمیم گرفتم کار Survival vs. Intelligence را انجام دهم. همه ی فلز های موجود در تصویر از موتور یک ماشین و موتور سیکلت خارج شده اند. دو ابزار مهمی که من برای ترکیب اجزای طرح استفاده کردم ابزار warp و pen tablet بودند. من حودا از 300 لایه برای این طرح استفاده کردم که در پایان که آنها را به هم ترکیب کردم به 180 لایه تقلیل پیدا کرد. من دقیقا نمی دانم چند ساعت زمان صرف تکمیل این کار کردم اما فکر می کنم حدود 300 تا 400 ساعت ساعت زمان برد.​



5. شما چگونه از عکسبرداری هایتان در طراح های خود به طور موثر بهره می گیرید؟

هر وقت من از عکسبرداری در کارهایم استفاده می کنم، سعی می کنم طوری عکس بگیریم که خود عکس به تنهایی جذاب و زیبا باشد. بیشتر اوقات کار کردن با عکس هایی که از قبل به خوبی گرفته نشده و هیجان برانگیز نیستند بسیار سخت است. وقتی من می خواهم از عکس های استوک استفاده می کنم، به دنبال کسانی می گردم که عکس های آنها بارها و بارها استفاده نشده باشد و سعی می کنم آن را دستکاری کنم تا با عکس اصلی کاملا فرق کند.​



6. آیا می توانید لیست کاملی از همه ی ابزارهایی که در طراحی هایتان استفاده می کیند را در اختیار خوانندگان ما بگذارید، از دوربینتان گرفته تا tablet، همچنین برای ما بگویید چرا دوست دارید از این ابزارهای خاص استفاده کنید؟

من در طراحی هایم معمولا از برنامه ی فتوشاپ، یک دوربین Nikon D40 و یک Wacom Intuos3 Pen Tablet استفاده می کنم. گاهی هم برای ایجاد پرسپکتیو از Cinema 4D و نیز از برنامه ی Illustratorکمک می گیرم. من از فتوشاپ بیشتر از سایر برنامه ها استفاده می کنم چون کارهای زیادی را می توان با آن انجام داد. از وقتی که من tablet خریدم در هنگام طراحی از ماوس استفاده نکرده ام؛ بیشتر به خاطر ویژگی قلمی که tablet در فتوشاپ ایجاد کرده است.​



7. بین عکاسی،نقاشی مات و دستکاری عکس، کدامیک در طراحی مورد علاقه ی شماست و چرا؟

روش و سبک مورد علاقه ی من دستکاری عکس (photo manipulation) است اما اگر در نقاشی مات مهارت بهتری و بیشتری داشتم حتما آن را انتخاب می کردم. من یک فرد تکامل گرا هستم و وقتی این دیدگاه با طراحی های من همراه می شود باعث موفقیت من در کار دستکاری عکس یا طراحی عکس های دست ساز می شود.​



8. مجددا از حضور شما متشکریم. لطفا صحبتی های نهایی خود را با خوانندگان ما در میان بگذارید.

من هم از شما متشکرم. بهترین توصیه ای که می توانم به طراحان بکنم این است که اگر واقعا می خواهید مهارت های خود را ارتقا دهید انتقادهای هنرمندان دیگر را بپذیرید و از اینکه شما را تحسین نمی کنند ناراحت و سرخورده نشوید. شما باید هدف و خواسته ی والایی داشته باشید تا بتوانید به بهترین موقعیت برسید.​

 

ahoo_fr

عضو جدید
کاربر ممتاز
Robert Shields

Robert Shields





نام: Robert Shields
زمینه فعالیتی: illustration, art, prints, graphic design
طراح و ایلوستوریتور designer and illustrator
سن: 28 سال
متولد: United States آمریکا
ساکن شهر Philadelphia آمریکا
ایمیل: robshields@robshields.net




 

ahoo_fr

عضو جدید
کاربر ممتاز
Roberto Gamito

Roberto Gamito





نام: Yu Cheng Hong
زمینه فعالیتی: Fashion, Illustration, Graphic Design
طراح و نقاش designer and illustrator
متولد: Taipei تایوان
ساکن شهر Taipei تایوان
ایمیل: yuchenghong@gmail.com






 

ahoo_fr

عضو جدید
کاربر ممتاز
Andreas Rocha

Andreas Rocha






نام: Andreas Rocha
متولد:Lisbon پرتغال
دارای مدرک معماری، طراح و گرافیست مسلط به نرم افزار های فتوشاپ، تریدی مکس و کارل پینتر
ساکن شهر Lisbon پرتغال
ایمیل: rocha.andreas@gmail.com




 

ahoo_fr

عضو جدید
کاربر ممتاز
Bechira Sorin

Bechira Sorin





نام: Bechira Sorin
زمینه فعالیتی: Graphic Design, Art Direction, graphic, multimedia designer
طراح، گرافیست،هنرمند دیجیتال،طراح مالتی مدیا
متولد: Timisoara
ساکن شهر Timisoara
ایمیل: Bechira Sorin




 
  • Like
واکنش ها: mpb

ahoo_fr

عضو جدید
کاربر ممتاز
Alberto Seveso

Alberto Seveso





نام: Alberto Seveso
زمینه فعالیتی: Illustration, Graphic Design
تصویر گر و گرافیست، طراح، طراحی عکس های دست کاری شده designer and illustrator
متولد:Milan میلان ایتالیا
ایمیل: albertoemiliano@gmail.com




 

ahoo_fr

عضو جدید
کاربر ممتاز
Flavio Melchiorre

Flavio Melchiorre





نام: Flavio Melchiorre
زمینه فعالیتی: Illustration, Graphic Design, Fashion
طراح و ایلوستوریتور designer and illustrator
متولد: ایتالیا
ساکن شهر Pescara ایتالیا
ایمیل: info@flaviomelchiorre.com





 
  • Like
واکنش ها: mpb

ahoo_fr

عضو جدید
کاربر ممتاز


مصاحبه ای با آنتونی جیاکومینو

آنتونی جیاکومینو یکی از طراحان با استعداد که پیش از این برای ورزشکاران بزرگی مثل Allen Iverson و Randy Moss طراحی کرده اند. او تنها 20 سال دارد و در حال حاضر یک دانشجو است. آنتونی اخیرا به طور اختصاصی کار می کند و ما در این مصاحبه به این موضوع خواهیم پرداخت. همچنین در مورد سبک طراحی او و اینکه چگونه کارها و آثار درخشان خود را خلق می کند سوالاتی خواهیم پرسید. حالا نظر شما را به یک مصاحبه ی جذاب و گرم با این طراح مستعد جلب می کنم.


1. لطفا خودتان را معرفی کنید و بگویید اهل کجا هستید و کارتان را در زمینه ی طراحی از کجا و چگونه آغاز کردید؟

با تشکر از وقتی که در اختیار من قرار دادید، من آنتونی جیاکومینو هستم، من در زمینه ی طراحی دیجیتالی فعالیت می کنم و در ایالات متحده زندگی می کنم. من 7 سال قبل یعنی زمانی که در سال اول دبیرستان بودم به طور تفننی از نرم افزار فتوشاپ استفاده می کردم. من همیشه علاقمند یادگیری هنر بودم و از ارتقا دادن روش ها و تکنیک هایی که دارای سطح متوسطی بودند لذت می بردم. من یادگیری و تمرین با نرم افزارهای متعدد طراحی را دنبال کردم و پس از چند سال ممارست و کوشش جدی و سخت، نتیجه ی کارهای خود را گرفتم.



2. برخی از هنرمندان ترجیح می دهند این کار را به طور خودآموز و تجربی یاد بگیرند و معتقدند این روش بهترین راه برای طراح حرفه ای شدن است. نظر شما درباره این موضوع چیست؟

قطعا من معتقدم که هر دوی این روش ها مثبت و موثر هستند. اگر شما فرصت و شانس رفتن به یک مدرسه ی طراحی را داشته باشید قادر خواهید بود استانداردها و عوامل رسمی و فرمال و نیز تدریس
طراحی، انتقاد کردن از مربی را یاد بگیرید همچنین زمان برنامه ریزی شده ی زیادی نیز برای تمرین پروژه های خاص و برنامه های طراحی خواهید داشت.
در مقابل وقتی شما به صورت شخصی و خودآموز کار می کنید ممکن است زمان بیشتری به این کار اختصاص دهید. این روش به طراح اجازه می دهد تا برای تکمیل اطلاعات خود هر آنچه را که می
خواهد مطالعه کند. بسیاری از موسسات و مربیان طراحی دیدگاه غیرمعمول و تحریف شده ای در مورد هنر و طراحی دارند، بنابراین نبود محدودیت و قوانین دست و پا گیر مدارس می تواند به طراح کمک
کند تا ایده های نو را در محیطی باز و آزاد جستجو کند و به یک کارشناس و استاد خلاق تبدیل شود، همین طور که بسیاری از طراحان مستعد دنیا همین روش را دنبال کرده اند.




3. اغلب هنرها با تخیلات انتزاعی سروکار دارند، مثل اشکال و اجسام سه بعدی. چرا شما این نوع و سبک کار را به سایر سبک ها ترجیح می دهید؟

حالا که به کارهایم نگاه می کنم می بینم که از سبک هایی که از ترکیب اجسام و اشکال انتزاعی شکل می گیرند لذت می برم. من عاشق مضامین انتزاعی هستم چون همیشه تصویری که نقاشی می کنم با موضوعی که قصد انتقال آن را دارم همخوانی ندارد. مردم شان این را دارند که به یک قطعه نگاه کنند و جزییات آن را تجزیه و تحلیل کرده و آن را به زبان خودشان تفسیر کنند.



4. شما در پورتفولیوی خودتان اظهار کرده اید که افرادی مثل رندی موس، ایمر استودمایر، آلن ایورسون و سایرین از مشتریان شما بوده اند. برای ما توضیح دهید چگونه توانستید برای چنین افراد برجسته ای کار کنید، و جه پیشنهادی برای سایر طراحانی که برای موسسات و افراد مشهور کار می کنند دارید.

من توانستم تعدادی مشتری پیدا کنم که مدیریت سایت های ورزشی را بر عهده داشتند و برای تعدادی از آنها چند کار طراحی کردم. بعضی از کارها کمی افول داشت، اما خوشبختانه من این توانایی را دارم که برای کمپانی های بزرگ تر کار کنم، البته اگر به تلاش هایم در زمینه طراحی ادامه دهم. من به طراحان توصیه می کنم به تلاش های خود در این زمینه ادامه دهند، از برخورد و ارتباط با مردم واهمه نداشته باشند چون ممکن است آنها علاقمند به پشتیبانی از طراحان باشند و آنها را در زمینه های مالی حمایت کنند.



5. یکی از نقاشی ها یا تصاویر انتزاعی شگفت انگیز شما "Artificial Supernova" است که از رنگ امیزی فوق العاده ای برخوردار است. لطفا ما را در جریان طراحی این اثر بگذارید و بگویید چگونه آن را خلق کردید و اینکه این اثر برای خود شما چه مفهومی دارد؟

Artificial Supernova کاری است که در آن به مقدار بیشتری از سبک انتزاعی استفاده شده است و ایده ای که پشت این کار قرار دارد شلیک اشعه ی لیزری به یک سیاره است. من این کار را با
کشیدن چند شکل نا منظم در قسمت پایین و رندر کردن سیاره در برنامه ی Cinema 4D شروع کردم. سپس با افزودن تعدادی جزییات و کار روی پس زمینه یک ترکیب از آنها بوجود آوردم. در اصل این
کار یک قطعه ی افقی بود اما در پایان تصمیم گرفتم آن را بچرخانم، پس از این کار به آنچه مورد نظرم بود دست پیدا کردم. این کار را برای ششمین نمایشگاه بین المللی Intrinsic Nature's طراحی و آماده کردم.



6. به عنوان یک طراح قطعه ی هنری مورد علاقه ی شما چیست؟ کلاسیک یا مدرن، و چرا؟

توضیح این مطلب در زمان و جملات محدود خیلی سخت است چون این کار یک کار متنوع و بزرگ است. من کارهای مدرن سو رآل سالوادور دیلی و کارهای انتزاعی واسیلی کاندینسکی را دوست دارم. من به عنوان یک طراح دیجیتال کار علاقمند به دیدن ایده های نو و تازه و قطعات هنرمندان جدید هستم. سبک های هنری هر ساله تغییرات زیادی پیدا می کنند، اما چیزی همیشه در آنها وجود دارد استعداد است و به همین دلیل است که من نمی توانم فقط یک هنرمند مورد علاقه داشته باشم چون همه ی آنها ستودنی و دوست داشتنی هستند.



7. از دیدگاه شما نکات مثبت و منفی یک طراح خودآموز بودن چیست؟

بی شک نکات مثبت این روش این است که شما می توانید در زمان مورد نظرتان کار کنید، برنامه ی متنوع تری و در منزل یا محل کار خود کار کنید. همچنین شما می توانید با مشتریان خود مراوداتی داشته باشید تا بتوانید ایده ها و نظرات آنها را در هر مرحله از کار جویا شوید که این تاثیر مثبتی در نتیجه نهایی خواهد داشت. نقاط منفی آن این است درآمد آن متغیر و اندک است. شما رییس خودتان هستید و اگر کارهایتان را به تعویق بیاندازید آثار منفی به دنبال خواهد داشت.



8. مجددا از حضور شما متشکریم. لطفا صحبتی های نهایی خود را با خوانندگان ما در میان بگذارید.

من هم متشکرم. هر فرد خلاقی می تواند با کمی جسارت، تمرین و پشتکار طراحی چیره دست و مشهور شود. تنها راه رسیدن به هدف تمرین، داشتن ذهن خلاق و تلاش برای خلق بهترین هاست.

 

Similar threads

بالا