ناشر : Thieme Georg Verlag
رشته : پزشکی
تاریخ چاپ : 2004
زبان : انگلیسی
نوع فایل : PDF
تعداد صفحات : 727
حجم : 24,98 MB
توضیحات :
The basic principles of the anatomy and physiology of the human body are presented in easy-to-read language with clearly integrated text and illustrations. Full consideration is given to the interests of various disciplines in the health care field. The contents of the book have been updated. All of the chapters have been expanded and partially rewritten, particularly the following: Biology of the Cell (updated and expanded); Genetics and Evolution (new); Musculoskeletal System (17 new illustrations); Heart and Vascular System (new, clearer organization); Blood, Immune System and Lymphatic Organs (detailed coverage of the immune system, in line with the latest discoveries); Endocrine Organs (updated with many new illustrations); Digestive System (completely revised, including new sections on Antioxidants and Medicinal Herbs; Reproduction, Development and Birth (with new, detailed coverage of the fertilization process); Central and Peripheral Nervous System (blood supply to the brain has been added) A total of 51 new illustrations have been added, and many others have been revised. Other new features are the summary at the end of each chapter, which reviews the chapter contents; the detailed Table of Contents at the start of each chapter; and the fold-out color plate of a fully labeled skeleton. Additional reasons to purchase this book: Handy, four-color, softcover volume. Concise information for biologists, physicians, nurses, health aids, physician's assistants, paramedics, physical therapists, and anyone interested in biology and medicine.

لینک غیرمستقیم دانلود

S i s i l

عضو جدید
کاربر ممتاز

عنوان : کتاب Medical Terminology Simplified
نویسنده : F. A. Davis
تاریخ چاپ : 2005
تعداد صفحات : 578
حجم : 7MB

توضیحات :
The third edition of this user-friendly book reflects current trends and new approaches to teaching medical terminology. It uses a programmed learning format to give students the freedom to learn medical terminology at their own pace but can also be used in the classroom. The new art work throughout the book enables the student to see a true representation of the body system or pathological condition. To help students learn easily and quickly, each body system unit includes a summary of major combining forms, a comprehensive pathology section, and additional medical records and evaluations.

لینک غیرمستقیم دانلود

S i s i l

عضو جدید
کاربر ممتاز

S i s i l

عضو جدید
کاربر ممتاز
عنوان : بررسی اثرات اورانیوم ضعیف شده بر روی انسان و محیط زیست
نویسنده: دکتر پروین نصیری
زبان: فارسی
نوع فایل: PDF
تعداد صفحات: 52
حجم : 365 کیلوبایت

توضیحات:
بررسی اثرات کاربردهای نظامی اورانیوم ضعیف شده بر روی انسان و محیط زیست

لینک دانلود

S i s i l

عضو جدید
کاربر ممتاز
عنوان : هیدرونفروز در بیماران مبتلا به آسیب نخاعی
زبان : فارسی
تعداد صفحات : 31
حجم : 171 (کیلوبایت)
توضيحات :
آسیب‌های نخاعی با ایجاد اختلال در چندین دستگاه بدن، روند طبیعی زندگی فرد را تحت تأثیر قرار داده که می‌تواند فرد را زمین‌گیر نماید. افراد مبتلا به این نوع ضایعات پس از ابیلا به ضایعه، عوارض و بیماری‌های مختلف را تجربه می‌کنند که یکی از مهمترین آنها مشکلات و عوارض کلیه و دستگاه ادراری این بیماران می‌باشد. از این رو با توجه به اثر عمیقی که آسیب‌های نخاعی در ایجاد اختلال در دستگاه‌ەای مختلف بدن داشته و بیماری‌های کلیه و مجاری ادراری نیز در این میان دارد در این مجموعه تلاش شده است به‌منظور آشنائی بیشتر با جنبه‌های بالینی و درمانی عوارض ناشی از آسیب نخاعی بر روی دستگاه کلیه و مجاری ادراری، اطلاعات لازم و ضروری در زمینهٔ اپیدمیولوژی، اتیولوژی، علائم بالینی و روش‌های درمانی این بیماری‌ها را جهن دسترسی آسان‌تر پزشکان و کارشناسان مرتبط با جانبازان نخاعی، در مجموعه‌ای تفکیک شده و خلاصه، فراهم آورده و در اختیار این عزیزان قرار دهیم

لینک دانلود

S i s i l

عضو جدید
کاربر ممتاز

عنوان : آنژین صدری
مترجم : مرتضی مدنی‌نژاد
زبان : فارسی
تعداد صفحات : 25
حجم : 230 (کیلوبایت)
توضيحات :
آنژین صدری احساسی ناراحت کننده در قفسهٔ سینه است، معمولاً مثل آن می‌ماند که سینه شما سنگینی می‌کند یا اینکه درست در وسط سینه خودتان نوعی سفتی یا فشار احساس می‌کنید که ممکن است تا بازوها، گردن، آرواره، صورت، پشت یا شکم شما کشیده شود. بعضی افراد آن را به دردی گنگ و کند و بعضی دیگر آن را به دردی سمج تعبیر کردند. آنژین ممکن است در اثر فعالیت‌های بدنی یا ناراحتی‌های عصبی ظاهر شود، معمولاً هنگامی که شما مشغول راه رفتنید همان وقت ممکن است ماشه آن به سادگی کشیده شود، اگر با حمله آنژین مواجه شدید باید به هر کاری که مشغولید آن را رها کنید و به استراحت بپردازید تا این ناراحتی و حمله پایان یابد و درد متوقف شود ... .

لینک دانلود

S i s i l

عضو جدید
کاربر ممتاز

عنوان : Nurse's Pocket Guide
نویسنده : Marilynn E. Doenges
تاریخ چاپ : 2006
تعداد صفحات : 811
حجم : 4,14 MB
توضیحات :
Make sure your students are using the best selling pocket guide to plan their patients' care! The 10th edition of this pocket sized reference will continue to help nursing students identify interventions most commonly associated with nursing diagnoses when caring for patients. It's the perfect resource for hospital and community-based settings.

لینک دانلود

S i s i l

عضو جدید
کاربر ممتاز

عنوان : پیشرفتهای جدید داروئی-New Drug Development: Design, Methodology, and Analysis
نویسنده : J. Rick Turne
تعداد صفحات : 297
حجم : 14 MB
توضیحات :
This book acquaints students and practitioners in the related fields of pharmaceutical sciences, clinical trials, and evidence-based medicine with the necessary study design concepts and statistical practices to allow them to understand how drug developers plan and evaluate their drug development. Two goals of the book are to make the material accessible to readers with minimal background in research and to be straightforward enough for self-taught purposes. By bringing the topic from the early discovery phase to clinical trials and medical practice, the book provides an indispensable overview of an otherwise confusing and fragmented set of topics. The author’s experience as a respected scientist, teacher of statistics, and one who has worked in the clinical trials arena makes him well suited to write such a treatise

لینک دانلود

S i s i l

عضو جدید
کاربر ممتاز

عنوان : پیشگیری از مشکلات پزشکی ثانویه
نویسنده: دانشگاه آلبامای بیرمینگهام
زبان: فارسی
تعداد صفحات: 51
حجم : 1.37 مگابایت
توضیحات :
استخوان پشت اولین حامی تنهٔ آدمی است. استخوان پشت از تعدادی استخوان که همانند آجرهای ساختمان یکی بر روی دیگری قرار می‌گیرند، تشکیل یافته است. این استخوان‌های کوچک، مهره نامیده می‌شوند. نخاع از میان این مهره‌ها عبور می‌کند. پس استخوان پشت حفاظت از نخاع را نیز برعهده دارد.
نخاع چیست؟ نخاع بخشی از سیستم عصبی تنه است که شبیه یک‌دسته سیم تلفن می‌باشد و با عبور از میان پشت، از مغز به سمت باسن پائین می‌رود. طول آن در افراد با قدهای مختلف، فرق می‌کند؛ اما به‌طور متوسط در حدود هشتاد سانتی‌متر است. عصب‌های فراوان در نخاع، آن را شبیه کابل مخابراتی حاوی تعداد بسیاری سیم تلفن می‌کند. پس یک آسیب نخاعی ممکن است در هر محلی اتفاق بیفتد، یعنی، از گردن تا باسن احتمال بروز آسیب نخاعی می‌رود. نه تنها شکل نخاع مثل یک کابل مخابراتی است، بلکه عملکردش نیز شباهت فراوانی به آن دارد. نخاع پیام‌هائی را به بخش‌های مختلف می‌برد و از آنجا به مغز باز می‌گرداند و یا بین قسمت‌های مختلف، ارتباط ایجاد می‌نماید.
مغز نیز همچون یک رایانه دستورات و پیام‌ها را مرتب ساخته و به محل خاص خود ارسال می‌کند؛ بسیاری از این پیام‌ها و دستورات از طریق نخاع انتقال می‌یابند.

لینک دانلود

S i s i l

عضو جدید
کاربر ممتاز

عنوان : هندبوک متابولیسم داروئی-Handbook of Drug Metabolism
تعداد صفحات : 612
حجم : 33.4 MB
توضیحات :
Bringing together nearly forty collaborators from academic and industrial laboratories, this reference furnishes an overview of the subject from a historical, kinetic, and chemical context. A source of expertise for a rapidly changing and expanding field, the book provides a framework for drug metabolism in drug discovery and development. Containing tables, drawings, photographs, and equations, it highlights the importance of pharmacokinetics and cytochrome P450, explains clearance, volume of distribution, sequential metabolism, and nonlinear kinetics, summarizes concepts of Phase 1 and 2 metabolites, evaluates tertiary amine metabolism and reactive metabolite chemistry, and more

لینک دانلود

S i s i l

عضو جدید
کاربر ممتاز

عنوان کتاب :Handbook of Poisonous and Injurious Plants
رشته : گیاه شناسی
زبان: انگلیسی
ناشر : Springer
تعداد صفحات: 348
حجم : 11.9 مگابایت

توضیحات کتاب :
This second edition of the Handbook of Poisonous and Injurious Plants is created to assist the clinician in the initial response to the needs of a child or adult exposed to a poisonous or injurious plant. It lists common plants that might lead to the development of the symptom complex and describes the mechanisms of action of the implicated toxin, additional clinical manifestations, and specific therapeutics for each presentation. It has methodically enhanced the previous edition’s botanical rigor with insights from both pharmacognosy and clinical medicine to make it a truly comprehensive source.

With its thorough references and full-color photos of hundreds of potentially toxic and injurious plants inside the home, anyone who has an interest in plants will find this book useful outside in the garden or out in the wild.

This book will fascinate botanists, horticulturists, and naturalists as well as hikers, gardeners, and all those who simply enjoy the wonders of nature and the great outdoors!

لینک غیرمستقیم دانلود

S i s i l

عضو جدید
کاربر ممتاز

عنوان : سرطان پروستات-Prostate Cancer: Signaling Networks, Genetics, and New Treatment Strategies
نویسنده : Richard G. Pestell, Marja T. Nevalainen
ربان : انگلیسی
تعداد صفحات : 456
حجم : 3,9 Mb
توضیحات :
Award winning authors present a comprehensive review of new perspectives in prostate cancer research and open up new directions in the clinical management of prostate cancer. In, Prostate Cancer: Signaling Networks, Genetics, and New Treatment Strategies, the authors focus on the biology, genetics, molecular signaling networks in the disease process, and recent advances in the treatment of prostate cancer. This state-of-the-art title provides key insights into cutting edge advances in prostate cancer research, such as laparoscopic radical prostatectomy, and offers a critical evaluation and discussion of opportunities for development of novel therapies for prostate cancer. Clinical trials that have not been covered or evaluated in any other books currently available are also discussed. Invaluable to physicians and researchers, Prostate Cancer: Signaling Networks, Genetics, and New Treatment Strategies provides a comprehensive translational resource as well as an important source of information for prostate cancer patients

لینک دانلود

S i s i l

عضو جدید
کاربر ممتاز

عنوان کتاب :بیماری های انگلی در پستانداران جنگلی (وحشی)
عنوان انگلیسی : Parasitic Diseases of Wild Mammals
رشته : دام پزشکی
نویسنده: Wiley-Blackwell
تعداد صفحات: 570
حجم : 5.59 مگابایت

توضیحات کتاب :
The first edition was highly successful and a respected reference book for many years. This extensive revision, by 30 contributing authors, details the latest advances in the recognition and detection of parasitic diseases in free-ranging and captive mammals, and addresses wildlife management and public health considerations. It also discusses possible emerging diseases and provides an important expanded section on protozoan parasites. Illustrations include photographs, photomicrographs and drawings, plus over 100 tables.

This book is fully referenced and will be useful to students and professionals in parasitology, and to a wide range of wildlife biologists, veterinarians and public health professionals.

لینک غیرمستقیم دانلود

S i s i l

عضو جدید
کاربر ممتاز

عنوان کتاب : Handbook of Transfusion Medicine
ناشر : Academic Press
تعداد صفحات: 387
حجم : 4.54 مگابایت

توضیحات کتاب :
در این کتاب شما با تمامی محصولات و یاخته های خونی و تزیق و نقل و انتقالات خونی و ....... آشنا می شوید
Handbook of Transfusion Medicine is unique in that it provides a comprehensive and practical description of all blood products and blood cell types currently used in transfusions, their appropriate applications, pathophysiology of conditions managed by transfusion, and pathophysiology of adverse reactions. Each chapter follows a standard format including numerous tables and algorithms, with summary elements highlighted throughout by a second-color for quick reference.

Sections Include:
* Blood collection and testing
* Blood component description
* Preparation and usage
* Red blood cell antigens and antibodies
* Specialized component processing
* Specialized transfusion situations
* Transfusion-transmitted diseases
* Transfusion reactions
* Infectious complications of transfusion
* Therapeutic apheresis and quality
* Acute bleeding and massive transfusion
* Transfusion of the patient with a coagulopathy
* Transfusion of obstetrics, pediatric, immunocompromised,

لینک غیرمستقیم دانلود

S i s i l

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=1]Drugs, Brains, and Behavior: The Science of Addiction[/h]

Provides scientific information about the disease of drug addiction, including the many harmful consequences of drug abuse and the basic approaches that have been developed to prevent and treat the disease.
NIH Pub Number: 10-5605
Published: April 2007
Revised: August 2010
Author: National Institute on Drug Abuse

Science of Addiction is in the public domain and may be reproduced without permission from NIDA. Citation of the source is appreciated.

pdf | 5mb

لینک دانلود

S i s i l

عضو جدید
کاربر ممتاز

نام کتاب : آناتومی گوش انسان
نویسنده : نا مشخص
حجم : 79 کیلو بایت
دسته بندی : پزشکی

فرمت : pdf
صفحات : 3
رمز عبور : رمز عبور ندارد.
منبع : دانلود کتاب
توضیحات : تصاویر پزشکی از گوش انسان همراه با توضیحات آن.

دانلود کنید :

dl1.jetfa.com/ebooks/pezeshki/atlase%20goosh%28jetfa.com%29.zip

S i s i l

عضو جدید
کاربر ممتاز
نام کتاب : عوامل ابتلا به بی خوابی کدامند
حجم : 71 کیلو بایت

توضیحات : اصطلاح پزشکی Insomnia که امروزه بین مردم باب شده نوعی اختلال در خوابیدن یا استراحت محسوب می شود. این طور که پزشکان معتقدند، نشانه های این بیماری معمولا خود را به این آسانی نمایان نمی کنند ....

دانلود کنید :

dl1.jetfa.com/ebooks/pezeshki/avamele%20ebtela%20be%20bikhabi%20kodamand%28jetfa.com%29.zip

S i s i l

عضو جدید
کاربر ممتاز
نام کتاب : برنامه کودک سالم
حجم : 149 کیلو بایت

صفحات : 6
توضیحات : در سال 84 برنامه کودک سالم با هدف کاهش ریسک بروز حوادث، بررسی رشد و تغذیه، تکامل، اختلالات بینایی و شنوایی، اختلالات رفتاری و ارتباطی کودک و والدین ...

دانلود کنید :

dl1.jetfa.com/ebooks/pezeshki/barnameye%20koodake%20salem%28jetfa.com%29.zip

S i s i l

عضو جدید
کاربر ممتاز
نام کتاب : بیماری های اعصاب و روان چیست
حجم : 63 کیلو بایت

توضیحات : تقسیم بندی بیماری های روانی : 1. بیماری افسردگی 2. بیماری اختلال دو قطبی 3. بیماری های اضطرابی 4. اختلال هول 5. حراس های بیمارگونی 6. اختلال وسواسی اجباری 7. اختلالات روانپریشانه 8. اختلالات شبه جسمی

دانلود کنید :

dl1.jetfa.com/ebooks/pezeshki/bimarihaye%20asab%20va%20ravan%20chist%28jetfa.com%29.zip

S i s i l

عضو جدید
کاربر ممتاز
نام کتاب : بیماری های متابولیک - غدد-بهداشت زنان و مردان
نویسنده : راسل لافایت
حجم : 262 کیلو بایت

صفحات : 34
توضیحات : سرفصل های این کتاب عبارتند از: 1. اختلالات خوردن 2. اصول حمایت تغذیه ای در بیماران بزرگسال 3. اختلالات متابولیسم چربی 4. اختلالات فلزات و پروتئین های فلزدار 5. اختلالات ارثی بافت همبند ...

دانلود کنید :

dl1.jetfa.com/ebooks/pezeshki/bimarihaye%20metabolik%20,%20ghodad%28jetfa.com%29.zip

S i s i l

عضو جدید
کاربر ممتاز
نام کتاب : بیماری های قلب و عروق
نویسنده : محسن ارجمند - منوچهر قارونی
حجم : 226 کیلو بایت

صفحات : 19
توضیحات : سرفصل های این کتاب عبارتند از: 1. ساختار و عملکرد طبیعی قلب و عروق 2. بررسی بیمار مبتلا به بیماری قلب و عروق 3. آزمون ها و روش های تشخیص در بیمار قلب و عروق 4. نارسایی قلبی و کاردیومیوپاتی 5. بیماری های مادرزادی قلب 6. بیماری عروق کرونر 7. آریتمی های قلب ...

دانلود کنید :

dl1.jetfa.com/ebooks/pezeshki/bimarihaye%20ghalb%20va%20orough%28jetfa.com%29.zip

S i s i l

عضو جدید
کاربر ممتاز
نام کتاب : بیماری ام اس MS
نویسنده : احسان کوثری نیا - زهرا صفایی
حجم : 270 کیلو بایت

توضیحات : بیماری ام اس(که مخفف تصلب بافتی متعدد) اس یکی از متداول ترین بیماری های سامانه عصبی مرکزی(مغز و نخاع) است. ام اس در اثر آسیب دیدن میلین ها رخ می دهد. میلین یک ماده چربی است که رشته های عصبی را عایق بندی کرده و همانند روکش سیم برق، امکان انتقال سریع پیام های عصبی را فراهم می کند ....

دانلود کنید :

dl1.jetfa.com/ebooks/pezeshki/bimariye%20MS%28jetfa.com%29.zip

S i s i l

عضو جدید
کاربر ممتاز
نام کتاب : بیماری آبله-بیوتروریسم
نویسنده : دکتر حسین حاتمی
حجم : 856 کیلو بایت

صفحات : 32
توضیحات : اپیدمیولوژی بالینی و کنترل آبله. آبله که همواره جزو خوفناک ترین بیماری های عفونی به حساب می آمده است امروزه بیش از هر زمان دیگری ممکن است بهداشت عمومی را تهدید کند. این بیماری در یک جمعیت متعدد حساس می تواند به سرعت و در سطح وسیعی از جهان گسترش یابد. سرفصل های این کتاب عبارتند از: مقدمه و معرفی بیماری آبله 2. اپیدمیولوژی توصیفی و وقوع بیماری 3. پیشگیری وکنترل 4. سایر اقامات کنترلی

دانلود کنید :

dl1.jetfa.com/ebooks/pezeshki/bioterorism%28jetfa.com%29.zip

S i s i l

عضو جدید
کاربر ممتاز
نام کتاب : کنترل بوتولیسم - بیوتروریسم
نویسنده : دکتر حسین حاتمی
حجم : 440 کیلو بایت

صفحات : 26
توضیحات : بوتولیسم نوعی بیماری عفونی همراه با فلج شل پایین رونده است که در اثر توکسین بوتولینیوم (Botulinium) تولید شده به وسیله گونه های کلوستریدیوم و بویژه کلوسترینیوم بوتولینوم، ایجاد می شود. ...

دانلود کنید :

dl1.jetfa.com/ebooks/pezeshki/biyoterorism%28jetfa.com%29.zip

S i s i l

عضو جدید
کاربر ممتاز
نام کتاب : بیماری های مقاربتی
نویسنده : موسسه ترویج سلامت انگلستان
حجم : 283 کیلو بایت

صفحات : 12
توضیحات : نام سرفصل های توضیح داده شده در این کتاب عبارتند از: 1. کلامریا 2. هپاتیت "آ" و "ب" 3. هپاتیت "ث" 4. زگیل های تناسلی 5. ایدز و ویروس اچ آی وی 6. سوزاک 7. سیفیلیس 8.ویروسی شدن ناحیه تناسلی 9. عفونت نامشخص لوله ادرار

دانلود کنید :

dl1.jetfa.com/ebooks/pezeshki/bimarihaye%20mogharebati%28jetfa.com%29.zip