گلکسی نوت 5 با بدنه‌ی شیشه‌ای فلزی و صفحه‌نمایش 4k فاش شد

emperaator

عضو جدید
سامسونگ در گلکسی اس ۶ بالاخره استفاده از بدنه‌ی پلاستیکی در پرچمداران را کنار گذاشت و حالا شایعه شده که گلکسی نوت 5 این شرکت نیز از کیفیت ساخت مشابه و صفحه‌نمایش با رزولوشن بالاتر بهره خواهد برد.
ظاهرا قرار است که سامسونگ از همان زبان طراحی گلکسی اس ۶ در فبلت نسل آینده‌ی خود نیز استفاده کند. انتظار داریم گلکسی نوت ۵ در حاشیه‌ی کنفرانس IFA 2015 در برلین رونمایی شود.
اگر به تصاویر رندر شده از گلکسی نوت ۵ دقت کنید متوجه‌‌ی شباهت طراحی این گوشی با گلکسی اس 6 خواهید شد. براساس شایعات، ضخامت گلکسی نوت 5 به 7.9 میلی‌متر خواهد رسید و صفحه‌نمایش آن نیز از نوع AMOLED و این بار با رزولوشن 4K خواهد بود. این گوشی همچنین از نسل جدید درگاه USB نوع C بهره خواهد برد تا کابل USB از هر دو طرف به راحتی وارد درگاه مربوطه شود.

گفته می‌شود گلکسی نوت 5 به باتری 4100 میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد شد. بخش تولید نمایشگر سامسونگ در تلاش است تا تولید انبوه پنل‌های AMOLED با رزولوشن 4K را برای استفاده در فبلت بعدی این شرکت آغاز کند.
انتظار داریم سامسونگ نسخه‌ی اج از گلکسی نوت ۵ را نیز با دو لبه‌ی منحنی شکل شبیه به گلکسی اس ۶ اج و با نام Galaxy Note 5 Edge عرضه کند. منبع PhoneArena

 

Similar threads

بالا