کلوپ طرفداران پرسپولیس

junior Engineer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز

 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
سیبیلای خلعتبری از خودش بزرگتره :D
از مصاحبه بازیکنا معلومه همشون میخوان برن ! مگر اینکه دایی تیمو جمع کنه وگرنه جمع شدن نیست . خدا رحم کنه سال بعد .
 

Checkmate

کاربر فعال تالار مهندسی شهرسازی ,
کاربر ممتاز
شب گذشته با تصمیم علی دایی مراسم تقدیر از بازیکنان پرسپولیس و اطرافیان این تیم با حضور حسین هدایتی در باغ گیلاس برگزار شد.در این مراسم مسئولان باشگاه پرسپولیس علی‌رغم دعوت از جمله منتقمی و پروین حضور نداشتند اما این مراسم حاشیه‌‌های جالبی داشت که در زیر می‌خوانید:
* انتخاب اعضای جدید هیئت مدیره پرسپولیس و گفت‌وگو در خصوص وضعیت پروین سوژه اصلی جلسه بود.
*از سوی حسین هدایتی طبق قرار قبلی به هرکدام از بازیکنان پرسپولیس 10 میلیون تومان پاداش نایب قهرمانی داده شد.
* مهرداد پولادی که از سوی باشگاه به دلیل مصاحبه علیه مسئولان 30 درصد جریمه شده بود در مراسم امشب بسیار ناراحت بود و این موضوع را با دایی در میان گذاشت البته بازیکنان و کادر فنی به پولادی دلداری دادند و وی را به آرامش دعوت کردند.
* اما سوژه مراسم شب گذشته خداحافظی بازیکنان و روبوسی با یکدیگر بود، نیلسون اولین نفری بود که قصد ترک مراسم را داشت. او پس از اینکه با چند بازیکن خداحافظی کرد بغض عجیبی گلویش را گرفت و با سایر نفرات و از جمله دایی با چشمانی اشکبار خداحافظی کرد و حتی در شرایطی که از باغ بیرون می‌رفت با دیدن دوستانش گریه می‌کرد. بازیکنان نیز در فضایی بسیار صمیمانه با یکدیگر روبوسی و خداحافظی می‌کردند و همچنین از یکدیگر حلالیت می‌طلبیدند
* همچنین بازیکنان پرسپولیس و دایی برای هفت ملی‌پوش این تیم آرزوی موفقیت کردند، دایی سعی کرد راهنمایی‌های لازم را به ملی‌پوشان جوان بکند.
* موسی سلامت جانباز جنگ تحمیلی که همواره در بازی‌های این تیم کنار پرسپولیس بود نیز در مراسم شب گذشته حاضر بود، او عکس‌های بزرگ دایی را به مراسم آورده بود و با نشان دادن عدد 6 با بازیکنان عکس یادگاری می‌گرفت.
*در پایان مراسم بازیکنان از علی دایی و هدایتی تقدیر و تشکر کردند و سرمربی پرسپولیس از عوامل کادر پزشکی، دستیارانش، مدیر رسانه‌ای و حتی عکاسان و تدارکات تیم که یکسال در کنار این تیم بودند، تقدیر و تشکر ویژه‌ای کرد.
 

mehrdad50

عضو جدید
6 پرسپولیسی شاید خودشان بروند؛ 3، 4 سرخپوش را دایی نمی خواهد


در جمع پرسپولیسی ها نفراتی هستند که از مدت ها پیش تصمیم به جدایی از این تیم گرفته بودند و هم اکنون در حال مذاکره با تیم های خارجی هستند.

بازیکنان پرسپولیس تا همین چند وقت پیش برای جدایی از این تیم لحظه شماری می کردند و دلیل آن هم نگرفتن بخشی از حق و حقوق شان بود اما کسب مقام دومی و وعده دایی نظر آنها را تا حد زیادی تغییر داد.

به دست آوردن سهمیه آسیا برای کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس هم اکنون به یک افتخار بزرگ تبدیل شده و از این رو آنها در وهله اول به دنبال این هستند که تمامی پول قرارداد خود با باشگاه را دریافت کنند.

قول دایی به بازیکنان

بعد از تساوی بحث برانگیز پرسپولیس با راه آهن به نوعی این تیم قهرمانی لیگ را از دست داد و دایی برای اینکه تیمش جزو 3 تیم بالای جدول قرار بگیرد، خیلی با شاگردانش صحبت کرد. او بعد از بازی با راه آهن بارها از شاگردانش خواست در اهواز به دنبال برد باشند و اگر پیروز شوند، حتماً اول یا دوم خواهند شد.

پیش بینی دایی درست از آب درآمد و پرسپولیس به لطف پیروزی تراکتورسازی مقابل استقلال دوم شد. بعد از کسب این عنوان، دایی قولی به شاگردانش داد: «برای اینکه همه شما به حق و حقوق خود برسید، نهایت تلاش خود را خواهم کرد.»

در عوض عده ای از سرخپوشان هم به دایی قول دادند که در صورت دریافت حق و حقوق شان و ماندن او در پرسپولیس، در این تیم خواهند ماند.

جدایی 6 بازیکن قطعی است

در جمع پرسپولیسی ها نفراتی هستند که از مدت ها پیش تصمیم به جدایی از این تیم گرفته بودند و هم اکنون در حال مذاکره با تیم های خارجی هستند.

سیدجلال حسینی با یک تیم قطری قرارداد داخلی امضا کرده است. رضا حقیقی در مقابل پیشنهاد یک تیم قطری خیلی وسوسه شده اما امیدوار است با بازی در جام جهانی راهی یک تیم اروپایی شود.

خلعتبری می داند پرسپولیس از پس پرداخت طلب عجمان امارات برنخواهد آمد و به بازگشت به این تیم فکر می کند. صادقیان رؤیای بازی در اروپا را در سر دارد و به هیچ عنوان به ماندن در فوتبال ایران فکر نمی کند.

نوری به یک تیم آمریکایی یا تایلندی خواهد پیوست. دیگر بازیکنی که امیدوار است بعد از بازی در جام جهانی لژیونر شود، مهرداد پولادی است. همه این نفرات بازیکن آزاد به شمار می آیند.

چند بازیکن به خاطر دایی می مانند؟

نیلسون، بنگر، ماهینی، دهنوی، نورمحمدی و حمیدرضا علی عسگری جملگی نفراتی هستند که قراردادشان با پرسپولیس به اتمام رسیده است. این نفرات رابطه بسیار خوبی با دایی دارند و در صورت ماندن او در پرسپولیس و دریافت مطالبات شان، قطعاً سرخپوش خواهند ماند.

بازیکنانی که دایی آنها را نمی خواهد

در جمع بازیکنان آزاد پرسپولیس هستند نفراتی که دایی علاقه ای به حفظ آنها ندارد. میثم حسینی، سیدمهدی سیدصالحی و فرزاد حاتمی را باید جزو نفراتی دانست که جدایی شان از پرسپولیس تا حدی محتمل است. احتمال اینکه دهنوی هم در این لیست قرار بگیرد، وجود دارد.

چند بازیکن با باشگاه قرارداد دارند؟

فصل پیش مسئولان باشگاه پرسپولیس با تعدادی از بازیکنان قرارداد 2 و 3 ساله امضا کردند. امیر عابدزاده، محمدرضا خانزاده، میلاد غریبی، مهرداد کفشگری، امید عالیشاه و محمدرضا عباس زاده با وجود قرارداد نه چندان زیاد مالی همچنان مجبورند در پرسپولیس بمانند چون قرارداد دارند.

هادی نوروزی و فرشاد احمدزاده هم که به طور قرضی به نفت تهران و تراکتورسازی رفته اند، باید به جمع سرخپوشان برگردند. هرچند احمدزاده هنوز دوران خدمت سربازی اش را در تبریز سپری می کند و شاید یک نیم فصل دیگر در آنجا بماند.

میلاد کمندانی و فرشاد قاسمی هم جزو نفرات جوانی هستند که با باشگاه قرارداد دارند. ضمن اینکه غلامرضا رضایی نیم فصل با رضایتنامه قطعی از پرسپولیس جدا شد و به فولاد رفت.

لیست خرید دایی هنوز مشخص نیست

دایی قبل از اینکه به دنبال لیست خرید باشد، منتظر است تا تکلیف خودش و تعدادی از بازیکنانی که از باشگاه طلب دارند، مشخص شود. اگر همه چیز طبق خواسته های او پیش برود، آن وقت دنبال بازیکنان مدنظرش خواهد رفت.

آنچه مشخص است اینکه قاسم حدادی فر و محسن مسلمان از ذوب آهن نفراتی هستند که دایی اگر بماند، آنها را می خواهد. جدا از همه این مسائل، پرسپولیس اول باید مدیرعامل خود را بشناسد و بعد وارد فصل نقل و انتقالات شود.
 

mehrdad50

عضو جدید
گزینه جدید برای مدیرعاملی پرسپولیس / دادکان خوشنام تر از همه

در سال های اخیر همواره نام محمد دادکان به عنوان یکی از گزینه های مدیرعاملی پرسپولیس مطرح شده اما هر بار خبری از انتخاب وی نشد.

همزمان با پایان فصل سیزدهم و در آستانه معرفی هیات مدیره جدید قرمزها بار دیگر نام محمد دادکان به میان آمده است.

گفته می شود حسین هدایتی در مذاکرات با سران وزارت ورزش پذیرفته که به عنوان رئیس هیات مدیره به پرسپولیس برگردد و یکی از شروط وی نیز مدیرعامل شدن محمد دادکان است.

هدایتی از زمان آغاز مذاکرات برای خصوصی سازی پرسپولیس به حمایت از دادکان پرداخت و از علی پروین جدا شد!
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
مسخره بازی دراورده این وزارت ورزش
پرسپویس الان فقط یه ساختمونه و چند تا میز و صندلی . همین . نه مدیرعامل داره نه هیئت مدیره نه مربی و بازیکن .
اینام اینقد میزارن بگذره که همه بازیکنا برن دم اخر یه تیم بنجل بسته شه
 

mehrdad50

عضو جدید
آتشی که هنوز شعله ور است

بیش از دو هزار سال پیش بنای باشکوه پرسپولیس در دل کوه های فارس بدست معماران توانمند ایران باستان خلق شد، بنایی با عظمت فراوان که پنجاه سال مرکز تپیدن قلب امپراتوری سرزمین آریایی بود، مکانی که ابهتش باعث می شد تا هر بیگانه ای در برابر شکوه و جلال شکل گرفته از قدرت آن روزهای امپراطوری ایرانیان به صورت نا خود آگاه سر تعظیم فرود بیاورد.

بیش از بیست قرن پیش بود که آن فرمانده یونانی که تحت تعلیم یگانه مربی خود یعنی معلم اول بود، با سپاه عظیمش راهی پارسه شد تا با آتش کینه اش شعله بر جان خشتهای تچر و آپادانا بی اندازد تا یکی از زیباترین آثار ساخته شده به دست بشریت در آتش خشم انسانها بسوزد. پرسپولیس بعد از آن حریق عظیم که به گفته مورخان ماه ها شعله ور بود، به دست طبیعت سپرده شد و بعدها محل رفت و آمد باستان شناسان بیگانه شد تا همان اندک میراث بر جای مانده آن هم تاراج شود تا اکنون ما از آن بنای باشکوه ایران باستان بیشتر حسرت و افسوس نصیبمان باشد تا آثار ارزشمند باستانی آن.

قرنها بعد از برپایی و ویرانی بنای پرسپولیس، در ایران زمین سنگ بنای پرسپولیسی دیگر نهاده شد، یک پرسپولیس نوین که ستون تاسیس امپراطوری جدیدی بود که میلیونها قلب مردمی را در تصرف خود داشت و سربازانش همه از جنس نبرد و افتخار بودند، آنها مردانه مبارزه می کردند، نسل به نسل جنگیدند و با بند بند وجودشان برای پرسپولیس عظمت و افتخار کسب کردند تا نام باشکوهش همواره بر تارک ورزش ایران بدرخشد، آنها نه تنها رکن اصلی ماندگاری نام تیمشان بودند بلکه جوهر تک رنگ قرمز تمامی افتخارات نوشته شده فوتبال ایران در جهان و آسیا نیز بودند.

سال در پی سال و نسل در پی نسل پرسپولیس کماکان باشکوه و با عظمت می نمود و قلبهای بیشتری را مجذوب خود می کرد تا اینکه پس از سه دهه افتخار و عظمت، لشگر عظیم دیگری برای نابودی آن کمر همت بست، لشگری که این بار نه از فراسوی مرزهای ایران و به تعلیم معلمی دیگر رهسپار جنگ شده بود و بلکه از درون همین مرز و بوم عازم میدانی شده بود که طرف مقابلش بسان یک برده به اسارت گرفته شده دست بسته و بدون سلاح به جبهه رزم فراخوانده شده بود.

از بیش از یک دهه پیش جنگ برای نابودی و البته تصاحب دیگر پرسپولیس بنا نهاده شده آغاز شد، اینبار در شکلی متفاوت و مقایسی دیگر، از همان آغازین روزهای جنگ مالکیت، آتش تفرقه و اختلاف را بر جان پرسپولیس انداختند تا شاید دوباره به رسم زمانه تاریخ تکرار شود، اینبار حتی در میان بدخواهان می شد چهره های را دید که زمانی خودشان از سربازان جان بر کف مکتب پرسپولیس بودند و حالا در این آشفته بازار فوتبال ایران به دنبال سهم خواهی از چیزی بودند که قبل ترها نانش را با بدست آوردن شهرت و افتخار خورده بودند.

آتش همچنان شعله ور بود، پرسپولیس که زمانی یکه تاز میادین رزم فوتبال این مملکت بود دیگر سالها بود که به واسطه شعله های سوزان آتشی که بر جانش انداخته بودند آن خود همیشگی اش نبود، یعنی نگذاشته بودند که باشد، از درون و بیرون به او تاخته بودند و با هر ابزاری ضربه ای بر پیکره اش وارد کرده بودند تا زخمی تر از قبل و خسته تر از همیشه تنها چشم انتظار روزهای آینده باشد. قصه این فصل هم همان سناریوی همیشگی چند سال گذشته بود، همچنان آتش اختلافات درونی و هیزمهای که از بیرون به آن تزریق می شد باقی بود، هر چند که در ابتدا نمایان نبود و بعدها با پیشروی فصل چهره از نقاب برداشت، به حدی که آتش مشکلات سرخها به بالاترین حد خود در طول تاریخ حیاتش رسید. بحران مدیریت، مشکلات مالی، عدم حمایت متولیان امر و از همه بدتر تصمیمات عجیب و ناسنجیده بازیکنان و کادر فنی که اوجش اعتصاب بخاطر بی پولی بود، همه و همه باعث سوختن بیش از پیش پرسپولیس و تنها حامیان همیشگی اش یعنی هوادارانش شده بود.

دیروز اما فصل به پایان رسید، پرسپولیس در رده دوم جدول جای گرفت، این بهترین مقام آنها از سال 87 به بعد و آن رستگاری تاریخی در دقیقه 96 بود، پرسپولیس که روزی پشت دشمنانش را یکی یکی بر زمین می کوبید، حالا سرخوش تنها یک نایب قهرمانی و در حسرت قهرمانی است، مقامی که علیرغم شایستگی با بدشانسی و بی درایتی و به مدد دوستی خاله خرسه وار دایه های مهربان تر از مادرش از کف داد تا باز هم هوادارانش مجبور باشند یکسال دیگر به انتظار بنشیند.

آتش همچنان شعله ور است، پرسپولیس در شعله های بی کفایتی مدیرانش می سوزد و می سازد، اما این بار ستونهای آن نه از جنس خشت و گل، بلکه از جنس قلبهای عاشق هوادارنی بنا شده است که هیچ آتشی توان تخریب کردن آن را ندارد، این پرسپولیس هیچگاه به ویرانه تبدیل نخواهد شد، همانطور که این فصل از دل مشکلات لایتناهی مقامی در خور و قابل توجه بدست آمد، سالیان بعد هم پرسپولیس با تکیه بر عزم بی نظیر هوادارانش با قدرت بیشتر راهی جنگ نابرابر فوتبال خواهد شد و یقیناً به جایگاه اصلی خود باز خواهد گشت.

این نایب قهرمانی شروع داستان برخواستن پرسپولیس بود، برخواستن از دل آتش سوزانی که ناخواسته به جانش افتاده است، نام پرسپولیس حالا دیگر قرنها است که با آتش عجین شده است، با این تفاوت که اگر تا به حال درون آتش می سوخت و دم بر نمی آورد، حالا از این پس با آتش درونش و با شعله های حریق قلبهای هوادارانش خواهد سوزاند و به پیش خواهد رفت.

این شروع قصه برخواستن ما بود، آتش همچنان شعله ور است.
 

mehrdad50

عضو جدید
این آغاز است ...

پرسپولیس می توانست دهمین قهرمانی خود در ادوار لیگ سراسری را جشن بگیرد اما نشد. خیلی مسائل باعث شد که آن دو امتیاز را نگیریم که آخرین آن بازی با راه آهن بود. اگر پرسپولیس در تهران می توانست استقلال اهواز را در دور رفت ببرد، اگر پرسپولیس در بازی با سپاهان مساوی میکرد، اگر پرسپولیس با حذف امتیازش رو به رو نمی شد، اگر فولاد هم همان گونه مجازات می شد.

شاید ... به شاید ها نباید دلخوش کرد. شاید به گذشته تعلق دارد و نباید به آن دل بست آینده برای ما است. پرسپولیس پس از ساها تا آخرین دقیقه مدعی بود و این اتفاق خوبی بود. خصوصا آن که فصل را با کوچ چند ستاره اش آعاز کرد. انصاری فرد و علی کریمی از این تیم رفتند و جوانانی چون عالیشاه و کفشگری و صادقیان و مسلمان و عباس زاده آمدند.

پرسپولیس پوست انداخته است و نیاز به ادامه راه دارد. علی دایی هم با تمامی جوان گرائی که کرد به چند نام نه چندان معتبر دل بست. مردانی چون دهنوی و سید صالحی و میثم حسینی و نورمحمدی و مردان خوبی چون خانزاده و میلاد غریبی را از دست داد.

علی دایی و رویانیان در حواشی بی شمار افتادند و علی پروین هم دردی دیگر به دردهایشان اضافه کرد. فدراسیون و کمیته انضباطی و حتی عادل فردوسی پور و یا چند جوانک با پوشیدن لباس رفتگری و این آخر سری مهره ای بلی قربان گو چون مازیار ناظمی همه کار کردند تا امروز پرسپولیسی ها بجای حسرت زانوی غم بغل کنند.

آری حسرت می خوریم که می توانستیم قهرمان شویم اما زانوی غم نداریم. کسب سهمیه آسیایی با این تیم جوان بسیار خوب است. تیم احساس بزرگی می کند تیم شخصیت خود را باز یافته است و این تیم نیازمند به حمایت دارد. می خواهیم که تکلیف این تیم را روشن کنند. وزارت ورزش با غرض ورزی ها و فدراسیون فوتبال ز سر بی سرپرستی پرسپولیس هر بلائی خواستند بر سر پرسپولیس آوردند. این تیم باید تکلیفش روشن شود. این تیم باید چون فولاد اهواز و سپاهان و تراکتور سازی و نفت تهران متولی داشته باشد. تیم باید نیروهایش را حفظ کند و نیروهای تازه ای به خدمت بگیرد. مردان خط دفاعی و دروازه بان و هافبکهای تدافعی کارنامه قبولی گرفتند باید حفظ شده و به فکر یاران کمکی برای دفاع میانی در صورت رفتن حسینی و یا مصدومیت او و بنگر باشیم در خط هافبک باید نیروهائی را به خدمت بگیریم. مردانی که از محمد نوری و دهنوی و ... رهایمان کنند. در خط حمله باید بازیکنان بهتر از سید صالحی و فرزاد حاتمی داشته باشیم.

روند جوانگرائی جواب داده است. صادقیان و مسلمان و عباس زاده و عالیشاه و ... خوب بودند. باید این روند را ادامه دهیم.

اگر دایی خواهان حضور در این تیم است باید کادر خود را قوی تر کند. کادر او کمک حالش نیستند.

باید آغازی دگر داشت ...
 

mehrdad50

عضو جدید
هزینه استقلال در لیگ سیزدهم؛ 5 میلیارد بیشتر از پرسپولیس
خادم: استقلال بیش از 40 میلیارد بدهی دارد



نماینده تام الاختیار وزیر ورزش می گوید بدهی های باشگاه استقلال بالغ بر 40 میلیارد تومان است.

امیررضا خادم معاون پارلمانی وزارت ورزش در گفت و گو با بخش خبری ساعت 14:30 شبکه خبر با بیان اینکه از باشگاه استقلال هم همچون رقیب سنتی شان پرسپولیس حسابرسی انجام شده، گفت: «در زمینه بدهی باشگاه استقلال دست کمی از پرسپولیس ندارد و شرایط خوبی در این باشگاه حاکم نیست. استقلال بیش از 40 میلیارد بدهی دارد. در حال حاضر بازرسان وزاتخانه روزهای آخر کار خود را در این باشگاه سپری می کنند و ظرف چند روز آینده این مسئله جمع بندی خواهد شد. البته ما در مباحث مدیریتی این باشگاه دخالت نخواهیم کرد و تنها به دنیال اسپانسر مالی مناسب برای استقلال هستیم.»

این در حالی است که باشگاه استقلال در فصل گذشته لیگ برتر 22 میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه کرده است.

به دنبال بازرسی از وضعیت مالی باشگاه پرسپولیس و بنا بر اعلام مسئولان وزارت ورزش و جوانان شفاف سازی درباره وضعیت قراردادها و دستمزد مربیان و بازیکنان تیم فوتبال استقلال در دستور کار وزارتخانه قرار گرفت و در نهایت پس از انجام حسابرسی های لازم مشخص شد که باشگاه استقلال برای فصل 93- 92 رقابت های لیگ برتر مبلغی بالغ بر 22 میلیاردو 500 میلیون تومان هزینه کرده است. نکته قابل توجه این است که آبی پوشان پایتخت در حدود 5 میلیارد تومان بیشتر از پرسپولیس برای این فصل هزینه کرده اند.
 

علیرضا ل

عضو جدید
سوتی های فتح الله زاده در 90 ديشب

* فتح‌الله‌زاده در بخشی از برنامه به شوخی گفت: «تنه ما به بزرگان خورده است. ما هم مثل بارسا امسال سه جام از دست دادیم.» این در حالی است که بارسلونا بعد از پیروزی بر بیلبائو کماکان بخت قهرمانی در لالیگا را دارد.

* عادل در مورد قلعه‌نویی گفت او بهترین مربی ایران است. فردوسی‌پور اما رتبه 55 استقلال در رنکینگ جهانی را به سخره گرفت.

* فتح‌الله‌زاده گفت: «آندو مشتری شش میلیاردی داشت، اما ما با دو و سیصد نگهش داشتیم.» واکنش عادل: «آخرش چی شد؟ پنجم شدید دیگر!»

* در بیشتر طول برنامه خادم به سخنان فتح‌الله‌زاده گوش می‌داد و به شکل معناداری لبخند می‌زند. او دایما مسیج‌هایش را چک می‌کرد و به بیشتر آنها می‌خندید. معاون وزارت ورزش در اوج مانور دادن‌های شوالیه روی کمپ حجازی، خطاب به او گفت: «لطفا از این بحث بیایید بیرون، چون من کم‌کم مجبور می‌شوم مسایلی را در مورد این زمین بگویم که به صلاح نیست.»

* جملات ماندگار فتح‌الله‌زاده:
- شما به من 30 ثانیه وقت بدهید، من سه ساعت حرف می‌زنم.
- 90 درصد 10 میلیارد می‌شود 7 میلیارد تومان!
- من که اینجا نشستم مگر زنبورم؟
- خرج ما بیت‌المال است، خرج باشگاه‌های صنعتی بیت‌الحال؟
- ما امسال خوب کار نکردیم، اصلا بد کار کردیم.
- من دست شما را می‌بوسم آقای خادم. شما مدیر بسیار خوبی هستید. اصلا حق‌تان است نامزد مجلس بشوید و رای هم بیاورید.
 

Checkmate

کاربر فعال تالار مهندسی شهرسازی ,
کاربر ممتاز

* جملات ماندگار فتح‌الله‌زاده:
- من دست شما را می‌بوسم آقای خادم. شما مدیر بسیار خوبی هستید. اصلا حق‌تان است نامزد مجلس بشوید و رای هم بیاورید.

کاسه لیس تر از این فتح الله خودشه فقط!! کاملاً مشخص بود که از خادم متنفره ولی اینقدر مسخره و احمقانه ازش تعریف میکرد انگار بچه پنج ساله رو میخواد گول بزنه...!
 

Checkmate

کاربر فعال تالار مهندسی شهرسازی ,
کاربر ممتاز


درود به شرف محمد عباس زاده!!

بازیکن مازنی پرسپولیس، الان که توی تعطیلات به سر میبره داره به خانواده اش در شالیکاری کمک میکنه! موقع گرفتن این عکس هم اصالت سرخ خودش رو یه بار دیگه به رخ همه بازیکنان بی غیرت کشیده و عدد 6 مقدس رو نشون داده...
این بازیکنها هستن که اگر میلیارد میلیارد هم بگیرن آدم میگه نوش جونشـــــــــــــــــــــــــون!
 

mehrdad50

عضو جدید
[h=1]رحيمي مديرعامل پرسپوليس شد[/h]
[h=2]عليرضا رحيمي مديرعامل باشگاه پرسپوليس شد.[/h]


بالاخره و بعد از گمانه‌زني‌هاي بسيار زياد اعضاي جديد هيات مديره باشگاه پرسپوليس مديرعامل باشگاه شان را انتخاب کردند و عليرضا رحيمي به عنوان مديرعامل جديد باشگاه پرسپوليس انتخاب شد.

رحيمي که پيش از اين مديرعاملي باشگاه سپاهان را بر عهده داشته از بازيکنان سابق اين باشگاه اصفهاني است که سال‌ها رئيس فدراسيون هندبال کشورمان بود و در اين حوزه ورزشي فعاليت مي کرد. وي سپس مديرعامل باشگاه سپاهان شد که بنا به دلايلي فصل گذشته از اين سمت کناره‌گيري کرد.

باشگاه پرسپوليس هم بعد از رفتن محمد رويانيان از مديرعاملي اين باشگاه به سرپرستي علي پروين اداره مي شد که بالاخره اعضاي هيات مديره جديد اين باشگاه در اين باره به جمع بندي رسيدند تا رحيمي که از مديران فوتبالي و پيشکسوت فوتبال کشورمان هست بر مسند مديرعاملي اين باشگاه تکيه بزند.

 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
بنظر من هیئت مدیره خوبی انتخاب شدن هیئت مدیره باید پول ساز باشن اقتصادی باشن نه اینکه فوتبالی یا سیاسی باشن و فقط از اسم پرسپولیس استفاده کنن و هیچکاری نکنن . همین که پیشکسوتا همشون مصاحبه کردن و جبهه گرفتن مقابل این افراد ، خودش نشون میده هیئت مدیره خوبی انتخاب شده .
از رحیمی هم بدم میاد کاش دادکان رو میاوردن ولی دیگه کاریه که شده خدا کنه بتونه خوب کار کنه .. دایی هم بمونه و سریعتر تیم بسته شه ..
حالا تعجب من از استیلیه که هنوز نیم ساعت نشده عضو هیئت مدیره پرسپولیس شده درمورد وضعیت دایی چندتا مصاحبه میکنه و میگه هنوز معلوم نیست و بعدا درموردش تصمیم میگیریم !!! حداقل بزار جوهر حُکمت خشک شه ! این هنوز فراموش نکرده چند سال پیش رو . جنبه هم خوب چیزیه والا امروز رکورد مصاحبه رو زد . زد رو دست فتل و رویانیان
:surprised:
 

Hosse!N_206

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
تیم هییت مدیره خوب بود .... تا وقتی که
در لحظه 90 استیلی اضافه شد
و میتونم بگم شیرازه تیم پرسپولیس امسال هم از هم پاشیده س.....
.
.
.
کاش سلیقه ای و خصومتی عمل نکنند و بزارند دایی تو پرسپولیس ادامه بده کارشو - دایی خیلی خوب تیمو جمع کرد .... تا اینکه رویانیان استعفا داد و به کلی تیم به هم ریخت با کارش تو وسط فصل !
کاش مدیرامون کمی صبر و تحمل داشته باشند و تیمو وسط فصل رها نکنند .
 

junior Engineer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
[h=1]بیوگرافی مدیرعامل جدید سرخ ها[/h]
ارتش سرخ دات كام :

علیرضا رحیمی، مدیرعامل سابق باشگاه سپاهان بعنوان مدیرعامل تیم پرسپولیس انتخاب شده است که در زیر بیوگرافی وی را بخوانید.

انتخاب علیرضا رحیمی به عنوان مدیرعامل پرسپولیس بهانه ای شد تا سوابق وی را مورد بررسی قرار دهیم.

علیرضا رحیمی، 10 اسفند 1333 در اصفهان متولد شد. وی فوتبال خود را نیز از اصفهان و تیم سپاهان آغاز کرد بطوریکه در سال های 1348 – 1352 در تیم های پایه سپاهان توپ می زد.

رحیمی در بین سال های 52 تا 64 به مدت 12 سال در لیگ تخت جمشید برای تیم بزرگسالان سپاهان بازی کرد و آخر در سال 1364 در سن 30 سالگی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

** سابقه مدیریتی


علیرضا رحیمی، یکسال پس از خداحافظی از فوتبال و در سال 65 به عنوان عضو کمیته فنی باشگاه سپاهان انتخاب شد و تا سال 69 به مدت چهار سال در این سمت باقی ماند.

سپس رحیمی پا به رشته ورزشی دیگری گذاشت و در سال 1369 به عضویت فدراسیون هندبال درآمد.

وی در سال 1372 نیز در رأس مدیریت مادر ورزش های توپی قرار گرفت، رحیمی در 23 اسفند سال 1388 در حالی که در 13 بهمن ماه همان سال به مدت چهار سال دیگر برای ریاست فدراسیون هندبال انتخاب شده بود، استعفا داد.

علیرضا رحیمی، در مرداد ماه 90 جانشین محمدرضا ساکت، مدیر عامل باشگاه سپاهان شد.

در زمان مدیریت رحیمی، در سپاهان این تیم توانست قهرمان لیگ یازدهم و جام حذفی 91-92 شود.

علیرضا رحیمی، همچنین در سال 90 به عنوان نماینده باشگاه ها عضو هیئت رئیس فدراسیون فوتبال شد و هم اکنون مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شده است.
 

junior Engineer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
[h=2]گزارش تصویری: افتتاح بلوار علی دایی در اردبیل[/h]
پرسپولیس نیوز : بلوار " علی دایی" با حضور وی و مسئولین استانی در شهرک پزشکان اردبیل افتتاح شد.(گزارش تصویری): دایی پس از آن در جشن صعود شهرداری اردبیل به لیگ دسته اول شرکت کرد.
 

junior Engineer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
دایی با گزینه‌های موردنظرش به توافق اولیه رسید/ فعلا خبری از لیست فروش نیست

دایی با گزینه‌های موردنظرش به توافق اولیه رسید/ فعلا خبری از لیست فروش نیست

پرسپولیس نیوز : سرمربی پرسپولیس با گزینه های مدنظرش برای حضور در فصل آینده به توافق اولیه رسیده است. علی دایی در خصوص بازیکنان زیر 23 سال و اینکه از چه تاریخی سن آنها محسابه خواهد شد استعلام لازم را گرفت و لیست خرید خود را به رحیمی داد.

در لیست دایی نفراتی هستند که با باشگاه هایشان قرارداد دارند و باید با باشگاه ها مذاکره کنند اما دایی با گزینه های مدنظرش به توافق اولیه رسیده است و اکنون نوبت مذاکرات باشگاه هاست.

از سوی دیگر وی هنوز لیست فروش خود را مشخص نکرده چرا که ممکن است در جذب نفرات مورد علاقه اش با مشکل مواجه شود و در این صورت مجبور است نفرات فعلی را حفظ کند.

پیش بینی می شود از بین نفرات فعلی پرسپولیس تعداد کمی جدا شوند.
 

Similar threads

بالا