کلوپ طرفداران پرسپولیس

شايد حامد

عضو جدید
مصاحبه استيلي(سايت قرمزته)

مصاحبه استيلي(سايت قرمزته)

جايگاه تيم صدرنشين با شكست مقابل راه آهن تهديد شده و حالا پرسپوليس در رقابت نزدیک با رقبای صدرجدولی قرار دارد. اما مربي جوان سرخ پوشان معتقد است اين تيم وضعيت خوب خودش را به دست خواهد آورد.استيلي در گفت و گویی اظهار داشت:حضور كعبي در تيم ما شوك مثبتي خواهد بود.
چرا پرسپوليس تا اين اندازه در دو نيمه مقابل راه‌آهن متفاوت بود؟در نيمه اول بازيكنان ما واقعا بد بازي كردند اما در نيمه دوم به مراتب بهتر كار كردند. متاسفانه بازيكنان ما در نيمه اول در اندازه خودشان تلاش نمي‌كردند اما در نيمه دوم با صحبت‌هاي كادرفني به خودشان آمدند قبول داريد پرسپوليس با شكست‌ها و نتايج اخير از قهرماني دور شده؟قصد توجيه ندارم اما كسر 6 امتياز واقعا از لحاظ روحي- رواني تاثير بدي روي تيم ما گذاشت. نكته ديگر اينكه از نيم‌فصل اول هم دائما در مصاحبه‌هايم گفته بودم بازي‌ها در نيم‌فصل دوم سخت‌تر مي‌شود، تيم‌ها از يكديگر شناخت كافي پيدا مي‌كنند و شرايط تيم‌ها سخت‌تر مي‌شود. اما با اطمينان مي‌گويم تيم ما پتانسيل قهرماني دارد، چون توانايي بازگرداندن هر نتيجه‌اي را دارد. ما در بازي راه‌آهن هم توان انجام اين كار را داشتيم اما متاسفانه قدر فرصت‌هاي‌مان را ندانستيم.
علت تفاوت فاحش بازيكنان پرسپوليس را در چه مسائلي مي‌بينيد؟
در حال بررسي اين موضوع هستيم، قطعا بايد نوسانات را كمتر كنيم اما شخصا فكرمي‌كنم بازيكنان ما حريفان را دست‌كم مي‌گيرند و اينكه انگيزه حريفان مقابل ما واقعا زياد است.

صحبت از رفتن قطبي به تيم‌ملي و سرمربيگري شما در پرسپوليس است.
اصلا دوست ندارم قطبي به تيم‌ملي برود، چون فكر مي‌كنم پرسپوليس بيشتر از هر زماني به حضور او نياز دارد.

شما در اين مورد با قطبي صحبتي نكرديد؟

نه، صحبت خاصي در اين خصوص انجام نشده است.

پرسپوليس با نتايج اخير شانس اول قهرماني نيست؟
ما هنوز هم شانس اول قهرماني هستيم، چون به قهرماني به صورت مقطعي فكر نكرديم، ضمنا تيم ما تا بازي مقاومت، فرصت بازسازي دارد، مضاف بر آنكه تيم ما مشكل بدني ندارد.

نشستن نيكبخت واحدي در نيمه اول بر روي نيمكت، انتقادات زيادي را در برداشت.
نيكبخت واقعا بازيكن امتيازآوري براي ما محسوب مي‌شود اما اين بازيكن چند روز به دليل مصدوميت در تمرينات ما حضور نداشت و فقط يك جلسه پيش از بازي با راه‌آهن با تيم ما تمرين كرد، به همين دليل كادرفني سعي كرد از اين بازيكن در نيمه دوم استفاده كند، ضمن آنكه سعي كرديم به حريف نيز شوك وارد كنيم.

فكر نمي‌كنيد پرسپوليس به لحاظ روحي- رواني با مشكل مواجه شده؟
نه اصلاً، تيم ما به هيچ‌وجه با مشكلي مواجه نيست ضمن آنكه امسال برخلاف سال‌هاي قبل مديريت باشگاه به تمام تعهدات خود تا اين لحظه عمل كرده، بنابراين تيم ما مشكل روحي- رواني ندارد، ضمنا اگر تيم ما اين مشكل را داشت، نمي‌توانست در نيمه دوم به اين خوبي برابر حريفان بازي كند و آنها را تحت‌فشار قرار دهد.

گفته شده برخي از بازيكنان پرسپوليس مقابل راه‌آهن كم‌كاري كردند.
نه، قبول ندارم. هيچ‌كدام از بازيكنان ما كم‌كاري نكردند اما شايد برخي بازيكنان ما يكديگر را خوب درك نمي‌كنند و شايد نوع بازي‌شان در يكديگر به هم نمي‌خورد.

پرسپوليس در هفته‌هاي اخير گل‌هاي زيادي از حريفان دريافت كرده، براي حل من اين مشكل چه كار مي‌كنيد؟
فكر مي‌كنم اين موضوع به ضعف فردي برخي از بازيكنان ما البته نه فقط در خط دفاعي بازمي‌گردد. ما اشتباهاتي در كليه خطوط داريم كه بايد آنها را برطرف سازيم تا به راحتي از حريفان گل نخوريم.

فكر نمي‌كنيد پرسپوليس براي فرار از اين بحران نياز به شوك دارد؟
قطعا ما تيم را از اين حالت خارج خواهيم ساخت. جابجايي بازيكنان، كار گرفتن بيشتر از بازيكنان، تزريق مسائل مالي و... از جمله مسائلي است كه مي‌تواند به تيم ما شوك وارد سازد، ضمنا خود حضور كعبي به لحاظ بازيكن شوك مثبتي در تيم ما بعد از حضور ماته محسوب مي‌شود. ديديد كه ماته چه بازي را در ديدار با ابومسلم براي ما انجام داد، مسلما حضور يك كعبي چند پسته نيز در تيم ما شوك بسيار مثبتي خواهد بود.

- از كعبي در چه پستي استفاده مي‌كنيد؟
كعبي بازيكني است كه توانايي بازي در چند پست را دارد، مطمئنا از او بهترين بازي را خواهيم گرفت​
 

نازي_مو

عضو جدید
کاربر ممتاز
بعد هفته ها صدر نشيني خيلي سخته كه اومديم سوم ولي من مطمئنم هفته ديگه دوباره صدر جدول به رنگ قرمز مي شه :crying2::crying2::crying2:
 

Matrix

عضو جدید
دستت درد نکنه
هر چی از دهنت درومد گفتی
مطمئنم اگه من و ببینی خودت از حرفات خجالت می کشی
گفتم یه خورده کل کلم داشته باشین تاپیکتون با مزه شه
شرمنده مزاحمتون شدم و اگه بی احترامی کردم ببخشید
در آخر هم برای این که از دلتون در بیارم
چی کار کنم دیگه
باشه برای تیمتون آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم که به اونی که شایستشین برسین
چی کار کنم شادی دوستام بیشتر من و از شادی های خودم خوشحال می کنه
موفق باشین ...یا علی

دوست من شما اگه در مورد مسائل فني تيم كل كل ميكردي .. حتما" نتيجه ي بهتري ميگرفتي !

سلام به بچه های گل
شرمنده چند روزی درگیر کنکور ارشد لعنتی بودم
بازی هم نرسیدم ببینم
اما با خبرای عالی اومدم
سایت رسمی فدراسیون فوتبال اسیا در جدول تیمهای لیگ برتر ایران 6 امتیازو از سرخپوشان پایتخت کم نکرده
همتون میدونید که این سایت به روزه و حتی وسط بازیهای هر هفته نتایج را در قسمت مربوطه وارد میکنه
اما چه 6 امتیاز کم بشه چه ببخشنش من اعتقاد دارم این حاشیه تا همین الان 3 تا بازی از این تیم بزرگو خراب کرده
بعد از 21 هفته صدر جدول به بیگانگان رسید
جایی که فقط پرسپولیس لایق اونه
;););)
فدای هرچی پرسپولیسیه با مرامه


عجب ! ايم امتياز رو فك كنم بايد كم شده بوديم!:w04:

بي صبرانه منتظرم كعبي بياد و اين تيم رو درستش كنه!
 

engineer_ahmadi

عضو جدید
می خواستیم یه قهرمانی رویایی داشته باشیم اما نشد ولی مهم اینکه تو هفته اخر یه جام بزرگ تو دستای امپراتوره و سربازاش
 

گل پسر

عضو جدید
می خواستیم یه قهرمانی رویایی داشته باشیم اما نشد ولی مهم اینکه تو هفته اخر یه جام بزرگ تو دستای امپراتوره و سربازاش

 

ali hamraeiiyan

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
آقا بیا

آقا بیا

چرا تیم های قهرمان لیگ ایران نیم فصل دوم ضعیف عمل می کنن


پرسپولیس قهرمان می شه

خدا می دونه که حقشه:w33:
 

engineer_ahmadi

عضو جدید
ه‌آهن يازده نفره توپ را دفع مي‌كرد
شرمنده‌ي هواداران شديم در آينده جبران مي‌كنيم


مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس پس از شكست مقابل راه‌آهن گفت: نيمه‌ي اول بسيار بد بوديم و عملكردمان بسيار ضعيف بود.
محسن خليلي در جمع خبرنگاران اظهار كرد: كادر فني پس از پايان نيمه‌ي اول و در رختكن بازي به ما تذكر دادند كه به هيچ عنوان بازي خوبي انجام نداده‌ايم به همين دليل در نيمه‌ي دوم بازي قابل قبولي از خود به نمايش گذاشته و موقعيت‌هاي زيادي را نيز بدست آورديم.
وي تصريح كرد: راه‌آهن تنها دو موقعيت داشت و آن را تبديل به گل كرد. به همين دليل در نيمه‌ي دوم كاملا در دفاع فرو رفته و يازده نفره توپ را دفع مي‌كردند.
خليلي درباره‌ي مصدوميت‌هاي بي‌اندازه‌ي بازيكنان راه‌آهن خاطرنشان كرد: از ابتدا مشخص بود كه اين مصدوميت‌ها نمايشي بيش نبوده و بازيكنان راه‌آهن خود را بيهوده بر روي زمين مي‌انداختند. به همين دليل بازيكنان پرسپوليس از بيرون زدن توپ خودداري مي كردند.
مهاجم پرسپوليس در پايان پس از شكست در آزادي گفت: تنها شرمنده‌ي هواداران شديم و اميدوارم در بازي‌هاي آينده بتوانيم هوادارانمان را شاد كرده و اين نتايج را جبران كنيم.
 

engineer_ahmadi

عضو جدید
تيم فوتبال پرسپوليس تهران يك‌شنبه (امروز) بدون حضور هشت بازيكن اصلي خود در زمين مجموعه ورزشي شركت واحد تمرين كرد.

تمرين امروز در ساعت 11 شروع شد و در ابتدا بازيكنان با دويدن كنار زمين مشغول گرم كردن خود شدند. سپس همگي زير نظر مرزبان حركات كششي و بعد تمرينات استقامتي را در دستور كار خود داشتند.

در ادامه بازيكنان به دوگروه تقسيم شدند و زير نظر استيلي و قطبي پاسكاري در حال حركت و پس از مدتي كارهاي حفظ توپ و پرسينگ را تمرين كردند.
دروازه‌بانان تيم منهاي رودباريان كه در تمرينات امروز غايب بود زير نظر مربي دروازه‌بانان به تمرينات اختصاصي خود مشغول بودند.

سپس قطبي سرخ پوشان را به دوتيم با تركيب درهم بازيكنان اصلي و ذخيره (زرد و قرمز) تقسيم كرد كه روبروي يكديگر فوتبال بازي كردند و در نهايت اين بازي با حساب سه بر صفر با گلهاي ماماني، زارعي و خرسندي به سود تيم زرد پايان يافت.

در مرحله آخر تمرين امروز پرسپوليس، بازيكنان در قالب دو گروه تمرينات سانتر از جناحين و كارهاي دفع توپ را به ترتيب زير نظر قطبي و استيلي در دستور كار خود داشتند و بعد از آن بازيكنان با دويدن آرام كنار زمين بدنهاي خود را سرد كرده و تمرين امروز را در ساعت 12:40 به پايان بردند.


در تمرين امروز پرسپوليس نفراتي چون كريم باقري، آشوبي، بادامكي، نصرتي، نيكبخت واحدي، خليلي، رودباريان و ماته دراگوويچ غايب بودند.
 

engineer_ahmadi

عضو جدید
جواب تست نيکبخت فردا مي‎آيد

تيم فوتبال پرسپوليس بعدازظهر امروز در زمين شرکت واحد تمرين كرد.

کادر فني پرسپوليس به جهت ديدار روز چهارشنبه مقابل تيم راه آهن، زمان تمرينات را از صبح به بعدازظهر تغيير داد. در تمرينات امروز کليه بازيکنان حضور داشتند و با اعلام کادر فني شروع به دويدن دور زمين کردند و پس از آن، زير نظر عليرضا مرزبان به انجام حرکات کششي و ديناميکي پرداختند.

**نيکبخت جدا شد!
عليرضا واحدي نيکبخت که با مصدوميت روبرو شده بود، پس از دويدن دور زمين از گروه قرمزپوشان جدا شد و پشت دروازه با کمک دکتر زرينه به تمرينات با توپ و حرکات کششي پرداخت.

**جواب تست نيکبخت فردا مي‎آيد
پس از انتشار اخباري مبني بر اين که عليرضا واحدي نيکبخت به مدت چند هفته از تيم دور خواهد بود، دکتر زرينه اعلام کرد: وضعيت مصدوميت نيکبخت روبه بهبودي است و ما سعي داريم وي را هر چه سريعتر به ميدان بفرستيم.
پزشک پرسپوليس همچنين گفت: جواب تست عليرضا فردا آماده مي‎شود و ما بر اساس آن به مداواي وي مي‎پردازيم.

**تقسيم تيم به سه گروه
پس از گرم شدن بدنها، بازيکنان به 3 گروه 7 نفره تقسيم شدند و به بازي آقا وسط پرداختند که در آن تمرين، 5 نفر در محيط و دو نفر در وسط دايره قرار گرفتند که به حرکات پرسينگ نيز مي‎پرداختند.

**فوتبال دستگرمي
بعد از بازي آقا وسط، بازيکنان جهت انجام يک ديدار دستگرمي به دو گروه تقسيم شدند که بازيکنان اصلي در ديدار با تيم پيکان يک طرف ميدان قرار گرفتند که اين ديدار را با نتيجه 3 بر صفر به سود خود پشت سر گذاشتند. البته کليه قوانين داوري در اين ديدار اعمال مي‎شد.

**قطبي هم سرمربي، هم داور وسط
در ديدار دستگرمي سرخپوشان افشين قطبي در مرکز زمين نقش سرمربي و داور وسط را بازي کرد و نکات لازم را پس از توقف بازي يادآور مي‎شد. ضمن اين که ضربات ايستگاهي را با تکرار و به شکل صحيح براي آنها تشريح مي‎کرد.

**مربيان در نقش داور - مربي
حميد استيلي و عليرضا مرزبان، مربيان تيم پرسپوليس در ديدار دستگرمي سرخپوشان در کنار زمين نقش دو داور خط نگهدار را ايفا مي‎کردند که گهگاهي نيز اقدام به تذکرات و نکات لازم و ضروري به بازيکنان مي‎کردند.

**ترکيب اصلي با يک تغيير!
در تيم اصلي ديدار دستگرمي، بازيکناني قرار داشتند که مقابل تيم پيکان به ميدان رفته بودند که تنها يک تغيير در آن ديده مي‎شد و آن هم کسي نبود جز محسن خليلي که بجاي عليرضا واحدي نيکبخت در ميدان حضور داشت.

**خليلي با توپ پر آمد
محسن خليلي مهاجم گلزن تيم پرسپوليس و زننده گل برتري تيم سرخپوشان در برابر پيکان، در تمرينات نيز با توپ پر آمد و با زدن دو گل، خودش را براي ديدار روز چهارشنبه مقابل تيم راه آهن آماده نشان داد. ديگر گل تيم اصلي سرخپوشان را حسين بادامکي به ثمر رساند.

**ضلع شمالي، سانتر - ضلع جنوبي، ضربات ايستگاهي
پس از اتمام ديدار درون تيمي که با نتيجه 3 بر صفر به سود تيم اصلي به پايان رسيد، بازيکنان در دو نيمه زمين زير نظر مربيان تمرينات را پيگيري کردند. در ضلع شمالي زمين شرکت واحد بازيکنان به سانتر از جناحين براي يکديگر پرداختند و در ضلع جنوبي، بازيکناني چون آشوبي، آقايي، خليلي و نوري به زدن ضربات ايستگاهي از پشت آدمک‎ها به سوي دروازه مشغول بودند.

**سرد کردن بدنها، بر عهده کاپيتان بود
پايان بخش تمرينات بعدازظهر امروز، سرد کردن بدنها بود که بر عهده کريم باقري گذاشته شد و با انجام حرکات کششي به اتمام رسيد و پس از آن بازيکنان محل تمرين را ترک کردند.
 

faezeh_asal

عضو جدید
خاطره شش تايي فراموش نمي شود

خاطره شش تايي فراموش نمي شود

پرسپوليس را دوست داشتن كار ما نيست
كار دل است :heart::heart::heart::heart::heart::heart:
 

شايد حامد

عضو جدید
تيم‌ملى را متحول مى‌کنم، پرسپوليس را تنها نمى‌گذارم! قطبي: جواب اعتماد مسئولان فدراسيون را به خوبى مى‌دهم

تيم‌ملى را متحول مى‌کنم، پرسپوليس را تنها نمى‌گذارم! قطبي: جواب اعتماد مسئولان فدراسيون را به خوبى مى‌دهم

سرمربى پرسپوليس ديروز رودربايستى را کنار گذاشت و در شرايطى که در حال حاضر در اين باشگاه مسئوليت دارد، صراحتاً ازتمايل شديدش براى حضور در رأس کادرفنى تيم‌ملى سخن گفت.
وضعيت تيم پرسپوليس چگونه است؟
فيلم بازيهاى حريف شيرازى را ديروز دريافت کرده‌ام و به زودى به صورت کامل آناليز خواهم کرد. از اين که حسين کعبى مجوز بازى گرفته بسيار خوشحالم و اميدوارم باتوجه به حضور اين بازيکن قدرت پرسپوليس افزايش پيدا کند.
از کعبى در چه پستى استفاده مى‌کنيد؟
هنوز تصميم نهايى را نگرفته‌ايم اما قطعاً جايى بازى مى‌کند که هم خودش راحت باشد و هم تيم از حضورش در آن پست سود ببرد.
از تيم‌ملى ايران و انتخاب سرمربى چه خبر؟
هنوز خبر خاصى ندارم.
ظاهراً شما جزو گزينه‌هاى اصلى هستيد؟
بله، خوشبختانه شناخت کاملى از تيم‌هاى گروه خود دارم که در صورت انتخاب برنامه ويژه‌اى براى غلبه بر اين تيم‌ها خواهم داشت. بدون شک در فوتبال امروز دنيا، بازى آسان وجود ندارد اما من با برنامه به تيم‌ملى مى‌آيم.
اگر سرمربى پرسپوليس سرمربى تيم‌ملى شود حرف و حديث به وجود مى‌آيد؟
بله، من با اين حساسيتها آشنا هستم اما قطعاً طورى رفتار مى‌کنم که کسى نتواند به عملکرد من ايراد بگيرد.
در صورت قبول سمت در تيم‌ملي، پرسپوليس را رها مى‌کنيد؟
نه از لحاظ فنى اين تيم را رها نمى‌‌کنم و حتماً در اين خصوص کمک خواهم کرد.
آيا واقعاً به صورت قطعى در مورد تيم‌ملى با شما صحبت شده است؟
نه، هنوز به صورت قطعى صحبت نشده اما قول مى‌دهم اگر به من اعتماد کنند جواب اعتماد مسئولان فدراسيون را به خوبى خواهم آمد. من تغييرات زيادى نسبت به بازى با سوريه در تيم‌ملى ايجاد مى‌کنم و سعى خواهم داشت تا يک تيم‌ملى متحول‌شده را تحويل مردم بدهم تيمى که درخور نام و اعتبار فوتبال ايران باشد.


 

Matrix

عضو جدید
آيا قطبي سرمربي تيم ملي فوتبال ايران مي شود؟

به نظر من از بين تمام مربيهاي ايراني ، قطبي و بعدش دايي گزينه هاي بسيار مناسبي هستند!
 

tebyan

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
آيا قطبي سرمربي تيم ملي فوتبال ايران مي شود؟

به نظر من از بين تمام مربيهاي ايراني ، قطبي و بعدش دايي گزينه هاي بسيار مناسبي هستند!
با نظرت نصف و نیمه حال کردم
 

شايد حامد

عضو جدید
خيلي نامرديه

خيلي نامرديه

سپاهان 5 امتیاز کسر شده اش به 3 امتیاز کاهش یافت و 20 میلیون جریمه اش به 10 میلیون و این ها همه بخاطر «افزایش روحیه بازیکنان این تیم در آستانه بازی های قهرمانان آسیا» انجام شده است، یا اینطور می خواهند به ما تلقین کنند. البته متاسفیم همین! در شرایطی که پرسپولیس احتیاج به کمک سازمان را دارد تا شاید روزنه ای برای بازگشت این شش امتیاز از فیفا یا حداقل کم شدن این جریمه شود، یکباره «عدالت» را برقرار کردند و به قول خود به زردپوشان روحیه دادند، نه برای مسابقات لیگ... برای مسابقات قهرمانان آسیا!

فقط میتوانیم بگوییم متاسفیم. برای خودمان، برای این فوتبال، برای این فدراسیون، برای کمیته انضباطی و برای این بی ثباتی مدیریت و اجرا در لیگی که فقط اسمش حرفه ایست و سرسوزن جنبه حرفه ای ندارد. متاسفیم که پروژه سرکوب کردن تیم های پایتخت هر سال قوی و قوی تر می شود تا مگر با این کار تیم های دیگر لیگ قوت گیرند. شاهکار 10 دی سپاهانی ها شوکی بود برای فرهنگ فوتبال ما و هیچ گاه فراموش نخواهد شد.

پرتاب نارنجک در جایگاه تیم مقابل؟ مگر میدان جنگ است؟ سپاهانی ها خیلی زیبا نه تنها این مسئله را به نفع خود تمام کردند بلکه به کلی فراموش کردند که دلیل این جریمه برای شخصی بود که بینایی اش را است دست داد. نه برای گرفتن قهرمانی از سپاهان و نه برای تضعیف روحیه بازیکنان زردپوشان و نه برای خوشحالی پرسپولیس ها، دلیلش تنها برای آموختن آن بود که برای هر کار خلافی جریمه ای در راه است. شورای استیناف با این کار بی احترامی بزرگی به اهالی فوتبال کرد.

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال رای نهایی خود پیرامون دیدار تیم های سپاهان اصفهان و پرسپولیس در چارچوب آخرین دیدار دور رفت لیگ برتر را اعلام کرد. در نشست عصر امروز کمیته استیناف فدراسیون فوتبال که با حضور سیدرضا افتخاری، جعفررشادتی ، علیرضا صالحی و ابراهیم خانی در محل فدراسیون فوتبال برگزار شد، اعضا پس از بررسی مجدد پرونده و رسیدگی به اعتراض باشگاه سپاهان رای نهایی خود پیرامون این پرونده را به این شرح صادر کردند:
1- با توجه به شرایط این تیم برای حضور در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا و لزوم افزایش روحیه بازیکنان این تیم در آستانه این رقابتها، مقرر شد حکم اولیه کمیته انضباطی در مورد این پرونده تعدیل و کسر 5 امتیاز ابتدایی به 3 امتیاز کاهش یابد.
2- محرومیت سه ماهه این تیم از بازی بدون تماشاگر و بیرون از شهر اصفهان به قوت خود باقی ماند اما با توجه به اینکه دو ماه از محرومیت فوق سپری شده است، یک ماه باقیمانده این محرومیت در اصفهان و بدون حضور تماشاگراعمال خواهد شد.
3- جریمه 20 میلیون تومانی باشگاه سپاهان به 10 میلیون تومان کاهش یافت.
4- با توجه به دادخواست وکیل سرباز احمدی مبنی بر ادعای خسارت و پرداخت هزینه های آتی از سوی باشگاه سپاهان، جریمه 50 میلیون تومانی کمیته انضباطی به 70 میلیون تومان افزایش یافت.
همچنین جریمه دو میلیون تومانی باشگاه پرسپولیس به قوت خود باقی ماند.
با اعمال این رای تیم فوتبال سپاهان با 39 امتیاز به صدر جدول رده بندی رقابتهای لیگ برتر صعود خواهد کرد و تیم های صباباتری(38) و پرسپولیس(37) در رده های دوم و سوم قرار می گیرند.
 

ali hamraeiiyan

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
ما هم خدایی داریم


قهرمانی مال ماست ولی باید یه کمی زجر بکشیم
 

نازي_مو

عضو جدید
کاربر ممتاز
منم تو روزنامه خوندم 2 امتياز به سپاهان داده شد اينم يه مشكل ديگه از فصل پيش دلم براي اين فصل شور مي زد خدا اخرش به خير كنه
 

Matrix

عضو جدید
يه ايراد ديگه هم تيم داره ... بزرگترين مشكل الآن مربيگري استيليه !

بايد صب كرد و ديد !

ولي حداقل حاشيه از اين به بعد به حداقل ميرسه ! چون ديگه بازيكنا همه مجبورن از يه نفر اطاعت كنن!
 

گل پسر

عضو جدید


قرمزها هم اومدند :
محمود خوردبین (سرپرست) حمید استیلی (مربی) مرزبان (مربی بدنساز) عباس آقایی و شیث رضایی (بازیکنان)



عباس آقایی (نفر اول از چپ) آماده ترین هافبک این روزهای پرسپولیس در حال صحبت با مرزبان :




دکتر زادمهر و محمد حسن انصاری فرد مدیر عامل سابق پرسپولیس و کنونی راه آهن تهران :
 

Matrix

عضو جدید
با اين گند فدراسيون !

قهرماني پرسپوليس روز به روز سخت تر ميشه!
 

ali hamraeiiyan

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
جهت روحیه دهی به سپاهان بازی مقابل پاس هم 3-----0 اعلام شد به سود سپاهان
 

Similar threads

بالا