کلوپ طرفداران پرسپولیس

neegahin

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
آدم محترمی درست// اما در حد پرسپولیس نیست /؟؟
 

salsa1369

عضو جدید
چرا کنار بذارن ؟!!!
بنده خدا که داره خوب کار می کنه !
فرصت بدین تیم بهتر از اینا خواهد شد!
یه کم شانس اس اسی ها رو داشتیم الان جز سه تیم اول بودیم !
 

MARIA RED

عضو جدید
کاربر ممتاز
 

legend.68

اخراجی موقت
عشقم پرسپولیسه،بااینکه 3تا دربی اخرو باختیم یه زره هم از عشقم کم نشده ونمیشه، به امید روزایی که این باختارو جبران کنیم
 

gholle

عضو جدید
دچند فعلا داریم عذاب میکشیم......ولی بازم خونمون قرمزه
عشقه دیگه
به امید روزای خوب
 

legend.68

اخراجی موقت
درود به همه ی پرسپولیسی ها، دمه همتون گرم ایشاالله که استقلالو تو بازی برگشت سوراخ میکنیم
 

f_azar1365

عضو جدید
متاسفانه فعلا هممون به خاطر حرکات ممد سوتی و شیث..... باید سرمونو پایین بگیریم....
 

legend.68

اخراجی موقت
متاسفانه فعلا هممون به خاطر حرکات ممد سوتی و شیث..... باید سرمونو پایین بگیریم....
چرا ما سرمونو پایین بگیریم؟ بهتر که اخراج شدن رفتن
اول فصل که نصرتی میخواست بره استقلال و شیثم که چن ساله فقط حاشیه درست میکنه
خداروشکر که رفتن
 

sam 600020

عضو جدید
کاربر ممتاز
فدراسیون جهانی تاریخ و آمار فوتبال(IFFHS) هر ساله اقدام به نظرسنجی اینترنتی برای انتخاب محبوب ترین بازیکن سال می کند که در نظرسنجی امسال نام علی کریمی و فرهاد مجیدی به عنوان نمایندگان فوتبال ایران معرفی شده است.

مرحله اول این نظرسنجی در فاصله 17 آبان تا 24 آذر ماه برگزار خواهد شد و پس از آن سه نفر اول برگزیده قاره آسیا همراه با 17 نفر از قاره های دیگر ، وارد دور دوم نظرسنجی نهایی خواهند شد و در فاصله روزهای 25 آذر تا 15 دی ماه ، از بین 20 نفر نهایی محبوب ترین بازیکن جهان انتخاب خواهد شد.

برای شرکت در نظرسنجی به آدرس زیر مراجعه کرده و در بخش Asia به علی کریمی رای دهید.
نحوه شرکت در نظرسنجی . پس از وارد شدن به صفحه به بخش آسیا بروید و پس از انتخاب نام علی کریمی ، به پایین صفحه رفته و پس از تایپ کد امنیتی ، بر روی submit vote کلیک کنید.

 

neegahin

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
انشا اله که علی کریمی انتخاب بشه چون واقعاً حقشه
 

sam 600020

عضو جدید
کاربر ممتاز
ثبت نام رسمی از هواداران در سایت رسمی باشگاه

سلام به همه پرسپولیسای عزیز ...

بچه ها خدارو شکر سایت باشگاه تصمیم گرفته با ثبت نام رسمی از هواداران پرسپولیس دیگه با سند و مدرک خودشو به عنوان پرهوادارترین تیم معرفی کنه . این ثبت نام برخلاف ثبت نامهایی که تاحالا انجام میشده رایگانه و شرایط دریافت انواع کارتهای هواداری و استفاده از خدمات و تسهیلات باشگاه هواداران هم متعاقباً اعلام می گردد.

2 دقیقه بیشتر وقت نمیبره زودتر همگی برین ثبت نام کنین و به بقیه هم خبر بدین . هرکی هم ثبت نام کرد بیاد اینجا اعلام کنه تا بقیه هم تشویق بشن .


لینک ثبت نام :

http://87.247.179.205/registerfanclub.aspx
 

sam 600020

عضو جدید
کاربر ممتاز

سرانجام قصه حميد استيلي در پرسپوليس به سر رسيد . او ديشب در شرايطي بلافاصله بعد از باخت به استقلال از سمت خودش كناره‌گيري كرد كه به نظر مي‌رسد براي اتخاذ اين تصميم، خيلي و شايد خيلي بيشتر از خيلي تاخير داشته است.
استيلي دير كرد و قيمت سنگيني هم بابت اين تعلل نابخشودني‌اش پرداخت. او در اين قمار سوزناك، همه چيزش را باخت؛ از اعتبار و حسن شهرتي كه زلفش به زلف «گل قرن» گره خورده بود تا تعصبي كه مي‌گفتند به پرسپوليس دارد و حالا مي‌گويند از اول هم نداشته است!
حميد استيلي 10 سال پشت خط پرسپوليس ماند تا فقط پنج ماه در اين تيم سرمربيگري كند و بدتر از اين، آنكه حالا از دل اين همكاري كوتاه‌مدت، تنها انبوهي از تلخ‌كامي‌هاي فراموش‌ناشدني برجاي مانده است؛ از چوب حراج خوردن به رفاقت‌هاي قديمي يك مرد، تا به ويرانه تبديل شدن رزومه مربي جواني كه تازه در آغاز راه است. اين همه، تاوان يك انتخاب اشتباه و اصرار بر آن انتخاب اشتباه بود، اما مشكل بزرگتر اين است كه تقاص اين خطاي مرگبار را فقط حميد استيلي پس نداد. پيش‌تر و بيشتر از او، اين نام بزرگ پرسپوليس بود كه هزينه ندانم‌كاري‌هاي آقايان را پرداخت؛ بهايي سنگين و ننگين كه آخرينش، زانوزدني چنين عاجزانه بود در برابر دشمني ديرينه، در آدينه‌اي سرد و سياه. امروز با خودت نمي‌گويي كاش هرگز نمي‌آمدي حميد خان؟!

دير استعفا دادي آقاي استيلي؛ زودتر از تو، هواداراني استعفا دادند كه اين‌بار حتي نتوانستند همان برتري سنتي خودشان در مسابقات پيامكي تلويزيوني را تكرار كنند يا جايگاه‌هاي هميشگي‌شان در استاديوم را به اشغال دربياورند. شما با تماشاي كدام «پرسپوليس» عاشق فوتبال شديد حميد خان؟ پرسپوليسي كه در دوران كودكي و نوجواني شما به زمين مي‌رفت و قلب‌ها را تسخير مي‌كرد، چه اندازه شبيه اين تيمي بود كه شما ساختيد؟ چقدر نگون‌بخت‌اند نسلي كه قرار است با پرسپوليس امثال شما و مديران‌تان به فوتبال دل ببندند!

رسول بهروش
 

khooshe

مدیر بازنشسته
قائم مقام پرسپوليس:از بوناچيچ برنامه گرفتيم


قائم مقام باشگاه پرسپوليس با بيان اينکه در جلسه امروز از بوناچيچ برنامه گرفته شده، گفت: مذاکره با سه گزينه خارجي ديگر نيز در دستور کار باشگاه قرار دارد.


جمشید زارع درباره نشست امروز با لوکابوناچیچ اظهار داشت: برنامه‌های این مربی را دریافت کردیم و صحبت‌هایمان را با وی در میان گذاشتیم. قرار شد طرفین موارد موجود را بررسی و نتایج را اعلام کند.

وی ادامه داد: با سه گزینه دیگر نیز در حال مذاکره هستیم و تصمیم داریم بهترین گزینه را برای سرمربیگری پرسپولیس انتخاب کنیم.

زارع تاکید کرد: در دو بازی آینده و در واقع تا پایان نیم فصل اول هدایت تیم بر عهده محسن عاشوری خواهد بود و سومدیک نیز در کنار او حضور خواهد داشت.پس از آن برای نیم فصل دوم قصد داریم از مربی خارجی استفاده کنیم.
 

khooshe

مدیر بازنشسته
کريم باقري: استيلي رفت، من هم ديگر نمي‌آيم


کريم باقري به دليل جدايي استيلي از حضور در تمرينات پرسپوليس انصراف داد.


با درخواست رویانیان و پروین، کریم باقری برای کمک به حمید استیلی سرمربی مستعفی پرسپولیس چند روزی در تمرینات قرمزپوشان شرکت کرد اما با رفتن استیلی، کریم باقری هم رسما جدایی خود را از پرسپولیس اعلام کرد.
باقری در این مورد گفت: با توجه به اینکه استیلی از پرسپولیس جدا شده من هم دیگر در تمرینات این تیم حضور پیدا نمی‌کنم. قرار بود به استیلی کمک کنم که با رفتن او من هم دیگر به تمرین پرسپولیس نمی‌روم. برای پرسپولیس آرزوی موفقیت می‌کنم اما متأسفانه این تیم خیلی مشکلات دارد که من درباره‌اش حرفی نمی‌زنم.

 

Similar threads

بالا