کلوپ طرفداران پرسپولیس

junior Engineer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز

 

Checkmate

کاربر فعال تالار مهندسی شهرسازی ,
کاربر ممتاز
دیدار دو تیم فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران از سری رقابت‌های مرحله یک چهارم جام حذفی کشور ششم بهمن ماه برگزار شد که از سوی تمشاگران تیم فولاد خوزستان تخلفاتی صورت گرفت. بر همین اساس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه فوتبال خوزستان را به پرداخت مبلغ یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم و اعلام کرد که در صورت تکرار تخلفات، از این تیم کسر امتیاز خواهد شد.

تبریک میگم!! مزنه شکستن سر کادر فنی پرسپولیس حتی از دیه شکسته شدن سر توی مراجع قضایی هم کمتره... لابد دفعه بعد که شلوغ بازی کردن میخوان یک امتیاز فولاد رو تو جام حذفی ازش کم کنن!!!
 

mehrdad50

عضو جدید
رقابت 5 گروه براي گرفتن مالکيت پرسپوليس


در واگذاري باشگاه پرسپوليس به بخش خصوصي 5 گروه براي مالکيت اين باشگاه به صورت اجاره‌اي رقابت مي‌کنند.


بحث واگذاري پرسپوليس و استقلال اين بار به صورت جدي از سوي وزارت ورزش و جوانان دنبال مي‌شود، آنقدر جدي که اين موضوع به جلسات هيئت دولت کشيده شد تا کار گروهي 5 نفره براي بررسي وضعيت اين 2 باشگاه براي واگذاري به بخش خصوصي تشکيل شود. شايد اگر فشار مجلس نبود اين کار باز هم صورت نمي‌گرفت اما نمايندگان مجلس در خانه ملت با تصويب طرحي مبني بر اينکه شرکت‌هاي دولتي پرسپوليس و استقلال بايد تا پايان سال 93 خصوصي شوند به دولت فشار وارد کردند تا خصوصي شدن اين 2 باشگاه را به صورت جدي دنبال کند.

به گزارش تسنيم، اميررضا خادم معاون حقوقي، مجلس و هماهنگي امور استان‌هاي وزير ورزش و جوانان از سوي محمود گودرزي براي پيگيري اين کار انتخاب شد. او از وزير ورزش و جوانان اختيار تام گرفت تا خصوصي‌سازي پرسپوليس و استقلال را پيگيري کند و از همين رو جلسات مختلفي را با مسئولان سازمان خصوصي‌سازي و همچنين باشگاه پرسپوليس برگزار کرد.

خادم در اين خصوص صحبت‌هاي متفاوتي انجام داد و حتي بحث نقل و انتقال يا همان اجاره هم به ميان آمد. وي در اين باره گفته بود: «همان طور که قابل پيش‌بيني است نقل و انتقال و خصوصي‌ شدن اين 2 باشگاه شفافيتي را مي‌خواهد که بايد از جهت توانمندي مالي اين 2 باشگاه و بحث دارايي‌ها بررسي‌هاي بيشتري صورت بگيرد. واگذاري قطعي اين 2 باشگاه مطمئنا با مشکلاتي روبرو خواهد شد و اگر بخواهيم حسابرسي کنيم شايد اين 2 باشگاه اصلا به عنوان شرکت زيان‌ده محسوب نشوند که بخواهيم آنها را به حراج بگذاريم.»

«دارايي‌هاي پرسپوليس و استقلال بيش از بدهي‌هاي اين 2 باشگاه است.» اين صحبت را نماينده تام‌الاختيار وزير ورزش و جوانان در واگذاري پرسپوليس و استقلال بارها انجام داده و خواستار فراهم شدن زير ساخت‌ها و ساز و کار مناسب براي واگذاري اين 2 باشگاه شده است. در اين بين پيشنهادهايي هم به وزارت ورزش و جوانان رسيد.

علي پروين يکي از پيشکسوتان باشگاه پرسپوليس و مديرعامل فعلي سرخپوشان پايتخت خواستار اين شده که باشگاه پرسپوليس در اختيار پيشکسوتان اين باشگاه قرار بگيرد تا پرسپوليسي‌ها خودشان باشگاه خودشان را اداره کنند. اين پيشنهاد قابل بررسي بود و حالا گفته مي‌شود شايد عملي شود، اما وزارت ورزش و جوانان به صراحت واگذاري اين باشگاه به پيشکسوتان، شخصي خاص يا بخش خصوصي را اعلام نکرده، با اين حال بحث اجاره دادن پرسپوليس به صورت جدي مطرح شده است.

علي پروين به همراه پيشکسوتان پرسپوليس و دوستانش گروهي هستند که با جديت زيادي به دنبال در اختيار گرفتن اين باشگاه هستند و حتي در اين خصوص گفته شده پروين برنامه‌هايش را به اميررضا خادم داده است. مديرعامل فعلي باشگاه پرسپوليس نام 7 نفر را به وزارت ورزش و جوانان اعلام کرده تا آنها عضو جديد هيئت مديره باشگاه شوند. حتي گفته شد در اين ليست 7 نفره مهدي مهدوي‌کيا، حسين هدايتي، مجيد فرخزادي، محمدعلي پورمختار، محمد دلبري و مهدي جهانگيري به همراه علي پروين حضور دارند تا در صورت واگذار شدن پرسپوليس به گروه پروين و دوستانش اين باشگاه را اداره کنند که البته پروين اين موضوع را رد کرد. در اين خصوص حتي رايزني‌هاي خوبي صورت گرفته اما چيزي قطعي نيست و موافقت وزارت ورزش و جوانان هنوز اعلام نشده است.

علاوه بر گروه پروين و دوستانش 4 گروه ديگر برنامه‌هاي خود را به وزارت ورزش و جوانان دادند تا اين باشگاه را در اختيار بگيرند. گفته مي‌شود محمد رويانيان و دوستانش يکي از اين گروه‌ها هستند. او مي‌خواهد برنامه‌هاي اقتصادي‌اش را در اين باشگاه دنبال کند و به همين دليل اين بار با قدرت بيشتري قصد ورود به اين باشگاه را دارد تا مشکلات پرسپوليس را برطرف کند. رويانيان چندي پيش وعده تامين بودجه 100 ميليارد توماني تا پايان سال 93 را البته با شروطي خاص داده و آن را به وزارت ورزش اعلام کرده بود.

تيم دوستان علي دايي گروه ديگري هستند که براي در اختيار گرفتن باشگاه پرسپوليس وارد عمل شده‌اند. علي دايي که خودش بارها اعلام کرده قصد خريد باشگاه پرسپوليس را ندارد پيش از اين در اين خصوص گفته بود: «ما دوستاني داريم که مي‌توانند اين تيم را بخرند و اگر قرار به واگذاري پرسپوليس باشد افراد زيادي هستند که مي‌توانند اين تيم را در اختيار بگيرند.» حالا اين موضوع جدي و حتي برنامه اين گروه براي ارائه شدن به وزارت ورزش و جوانان آماده شد.

يک تاجر ايراني شخص ديگري است که قصد دارد مالکيت باشگاه پرسپوليس را در اختيار بگيرد. نام اين تاجر ايراني نجمي است و شايد گمنام‌ترين شخصي باشد که قصد دارد در بحث در اختيار گرفتن باشگاه پرسپوليس وارد شود اما در اين راه مهم‌ترين تصميم را وزارت ورزش و جوانان مي‌گيرد و بايد ديد باشگاه پرسپوليس قرار است به چه شکل واگذار شود.

سيروس محجوب که چند وقت پيش باشگاه ملوان را خريداري کرد، به تازگي اين باشگاه را تحويل داده و ديگر قصد ندارد مالکيت ملوان را به عهده بگيرد. شايد دليل اين موضوع بي‌ارتباط با برنامه‌اي که به وزارت ورزش و جوانان داده نباشد و اين فرد هم يکي از افرادي است که قصد دارد مالکيت باشگاه پرسپوليس را به عهده بگيرد.

اکنون «عزم» وزارت ورزش و جوانان براي واگذاري 2 باشگاه پرسپوليس و استقلال «جزم» است و اين فرصتي مناسب براي کساني محسوب مي‌شود که قصد داشتند مالکيت اين باشگاه‌ها را به عهده بگيرند. در اين بين باشگاه پرسپوليس در اولويت براي واگذاري قرار داد و حالا بايد ديد کارگروه هيئت دولت و مسئولان وزارت ورزش بحث واگذاري قطعي پرسپوليس و استقلال را مد نظر دارند يا اين 2 باشگاه قرار است به صورت نقل و انتقال يا همان اجاره‌اي واگذار شوند.

با اين حال در اين راه مشکلاتي وجود دارد که کار را براي خصوصي‌سازي باشگاه پرسپوليس دشوار مي‌کند.
 

junior Engineer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
سال نو همه دوستان عزیزم مبارک باشه

سال نو همه دوستان عزیزم مبارک باشه

دوقدم مانده به خندیدن برگ
یک نفس مانده به ذوق گل سرخ
چشم درچشم بهاری دیگر...تحفه ای یافت نکردم
که کنم هدیه تان یک سبدعاطفه دارم همه ارزانی
تان
نوروز پیشاپیش مبارک

دوستان عزیزم امیدوارم سال 93 سال خوبی برای همتون باشه و انشاءالله پرسپولیس هم قهرمان لیگ میشه و همین جا با هم جشن می گیریم.


 

mehrdad50

عضو جدید
فرخنده باد بر همگان مقدم بهار
نوروز... جاودانه ترين جشن روزگار


سال نو را به همه پرسپوليسی های عزيز تبريك ميگم
اميدوارم سالی پر از شادی، موفقيت و سلامتی باشه برای خودتون و خانوادتون
 

tifoosi6atishe

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام

تو سال 93 اول و آخر سلامتی همه تونو در کنار خانوادتون و سلامتی همه مردم ایران وسلامتی پرسپولیس مقدس رو از خدا خواستارم ایشالله سال قهرمانی پرسپولیس باشه...آمین

امیدوارم پرسپولیس از دست نا اهلان که نه بلکه از دست نامردان خارج بشه
 

junior Engineer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
بیوگرافی کریم باقری: مردی که فیفا به او لقب زین الدین زیدان داد

بیوگرافی کریم باقری: مردی که فیفا به او لقب زین الدین زیدان داد

ارتش سرخ دات كام :
کریم باقری جزو فوتبالیست های مطرحی است که طرفداران بسیار زیادی دارد.

کریم باقری یکم اسفند سال 1352 در تبریز به دنیا آمد. کریم، فوتبال را به شکل حرفه ای در جوانان " ایلام تبریز "ادامه داد.

سپس به تراکتور سازی پیوست و در زمان خدمت سربازی به تهران آمد و پس از آن به پرسپولیس رفت. همان سال با پرسپولیس قهرمان شد.

کریم باقری سه سال در آلمان بود یک نیم فصل در امارات، یک سال در انگلیس، و پنج ماه هم در السد قطر و سپس دوباره به تیم محبوبش پرسپولیس پیوست.

بازی برگشت ایران و استرالیا 8 آذر 1376 در چهار چوب دور مقدماتی جام جهانی 1998 فرانسه برگزار شد. باقری در دقیقه 71 بازی توانست از فرصت بدست آمده استفاده کند و گل اول ایران را وارد دروازه استرالیا کند.

کریم باقری پس از هشت سال و نیم حضور در تیم ملی و ثبت رکورد 80 بازی و 47 گل ملی برای خود بعد از آخرین دیدار ایران به مرحله مقدماتی جام جهانی 2002 در روز 24 آبان، سال 1380 و در حالیکه 27 سال و 268 روز سن داشت در کمال تعجب تصمیم گرفت خداحافظی زود هنگامی با فوتبال ملی داشته باشد.

البته باقری در زمان سرمربیگری علی دایی بار دیگر، به تیم ملی دعوت شد. وي با تامل بسیار سر انجام در بازی دوستانه تیم ملی ایران و قطر که در تاریخ 19 آبان 87 برگزار شد، بعد از حدود 8 سال بازی کرد و در تاریخ 25 آبان 87 چهل وهشتمین گل خود را در بازی مقابل امارات به ثمر رساند.

وی سر انجام در تاریخ 15 مهر 1389 در بازی دوستانه ایران با برزیل در شهر ابوظبی با انجام هشتاد وهفت بازی ملی برای همیشه از فوتبال ملی خداحافظی کرد.

سایت فیفا درباره بازگشت باقری به تیم ملی ایران، این بازیکن را با زین الدین زیدان مقایسه کرد.
 

Similar threads

بالا