کلوپ طرفداران پرسپولیس

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
[h=2]اشک‌ها و لبخندها در اولین همایش تجلیل از چهره‌های ماندگار پرسپولیس[/h]در این مراسم که از ساعت 20:30 آغاز و تا نیمه شب به طول انجامید، برخوردهای بازیکنان دهه‌های مختلف باشگاه پرسپولیس و یادآوری خاطرات و افتخارات غرور‌آفرین گذشته، حال و هوای خاصی را ایجاد کرد.
حاضرین گاه با تماشای تصاویری از بازی‌های گذشته سر ذوق می‌آمدند و گاه با پخش تصاویر مربوط به پیشکسوتان درگذشته، فضای خاصی در سالن بوجود می‌آمد. مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن کریم و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

سپس مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با خیر مقدم به حاضران و پیشکسوتان حاضر در سالن، مطالبی را به اختصار درباره باشگاه مطرح کرد. پس از صحبت‌های محمد رویانیان، یک نماآهنگ جالب پخش شد که در آن تصاویر ویدیویی قدیمی از بازیکنان دهه‌های مختلف پخش شد. در این نماآهنگ صحنه‌هایی از گل کریم باقری به استقلال، گل قرن حمید استیلی برابر آمریکا و همچنین حضور اخیر مهدوی‌کیا در برنامه 90 جلب توجه می‌کرد. این صحنه‌ها با تصاویری از پهلوان‌های اساطیری ایران مثل رستم و آرش کمانگیر در هم آمیخته شده بود.

پس از پخش این ویدئو، جواد خیابانی مجری برنامه به بیان خاطراتی از گذشته پرداخت که بخش مهمی از آن به قهرمانی‌های پیاپی تیم ملی ایران و نقش چشمگیر اسطوره‌های پرسپولیس در سه قهرمانی پیاپی ایران در آسیا اختصاص داشت.

خیابانی سپس با اشاره به اینکه در فوتبال امروز ایران ناهنجاری‌ها بر هنجارها غلبه کرده است، اقدام باشگاه پرسپولیس در برگزاری آن مراسم را یک ناهنجار شکنی توصیف کرد.

صحبت های وی که به اینجا می رسد، محمد رویانیان دوباره میکروفن را در اختیار می‌گیرد تا یادی از چند پیشکسوت دیگر کند که در این میان به حمید استیلی اشاره می‌کند. وی سپس سراغ مجتبی محرمی را گرفت تا ببیند در سالن حضور دارد یا نه؟ محرمی از جای خود بر می‌خیرد و با تشویق‌های حاضران روبرو می‌شود.

مجری برنامه سپس با تمجید از بهزادی و کلانی آنها را بالای صحنه برد و میکروفن را در اختیار آنها قرار داد. بهزادی در صحبت‌هایش مکتب پرسپولیس را براساس مکتب شاهین مبتنی بر اخلاق، علم و ورزش خواند و سپس به بیان حقایقی تاریخی و نانوشته از جمع شدن بازیکنان شاهین در پرسپولیس پرداخت. او سپس پرسپولیس را «پارس پولیس» خواند.

مهندس حسینعلی کلانی هم پس از او ضمن تشکر از برگزاری این مراسم گفت: باعث خوشحالی است که باشگاه پرسپولیس چنین بدعتی گذاشته است. من از ارباب جراید هم تشکر می‌کنم که در تمام دوران ورزشی از ما حمایت کردند، چه با نقد و چه با راهنمایی‌های خود باعث موفقیت ما شدند. او و بهزادی سپس از همبازیان درگذشته خود در پرسپولیس و تیم ملی با ذکر نام یاد کردند.

پس از این دو بزرگ پرسپولیس، نوبت به اجرای موسیقی سنتی رسید و پایان بخش این قسمت سرودی حماسی به نام ایران بود که حاضران آنرا ایستاده گوش دادند. پس از اجرای موسیقی، نوبت به رونمایی از کتاب جامع پرسپولیس رسید که با همت و پیگیری شبانه روزی کمیته فرهنگی و اجتماعی و دکتر علیرضا اسماعیلی با تألیف مهدی حدادپور و دکتر نویدی زیر چاپ رفت.

جواد خیابانی برای رونمایی از کتاب، جعفر کاشانی، محمد مایلی‌کهن، علی پروین و محمد رویانیان را روی صحنه خواند. او سپس به درخواست حاضران شمارش معکوس را از عدد شش آغاز کرد. بعد از رونمایی از کتاب، مجری برنامه با یاد کردن از مهدی حدادپور به عنوان یکی از تاریخدان‌های برجسته فوتبال ایران خبر در گذشت مادر وی در ظهر دیروز و عزادار شدنش را خبر داد.

بعد از رونمایی از کتاب، محمد مایلی کهن برای دقایقی پشت تریبون رفت و سخنانی را مطرح کرد. بخش بعدی برنامه، سخنان جالب روحانی شهاب مرادی بود که صحبت‌های فوتبالی او به دل حاضران نشست. وی با دعوت جامعه فوتبال به مهربانی، اخلاق، ادب و احترام به کسوت گفت: اگر سایر عرصه‌های جامعه غیر از ورزش و فوتبال هم این همه زیرذره بین بودند و برنامه 90 داشتند، خیلی چیزها مطرح می‌شد و اینطور نیست شرایط فوتبال بدتر و سیاه باشد.

در بخش بعدی برنامه، خیابانی از محمد رویانیان خواست که همه مدیران و مربیان گذشته و حال حاضر پرسپولیس را که در تالار حضور داشتند روی صحنه ببرد تا تقدیری از آنها صورت بگیرد.

بهزادی، خوردبین، زادمهر، دکتر نیک‌کار، بیوک وطنخواه، پنجعلی، مایلی‌کهن، استیلی، درخشان، پروین، آشتیانی، غمخوار، شیرینی، گل‌محمدی، زارع و نبی از جمله حاضران روی صحنه بودند که به نشانه احترام نسبت به حضور فتح‌ا...‌زاده در مراسم، وی نیز به بالای صحنه فرا خوانده شد.

در بخش بعدی نوبت به نمایش طنز یوسف کرمی رسید که در جریان آن، اقدام به تقلید صدای فردوسی‌پور، یک گزارش بازی طنز از دیدار عربستان و ایران و تقلید حرکات آهسته مربیان در کنار زمین کرد.

یادمان پیشکسوتان درگذشته پرسپولیس با دعوت و تجلیل از خانواده‌های زنده یادان؛ محراب شاهرخی، شیرزادگان، سلیمانی، گنجاپور، صفر ایرانپاک، مجید سبزی، فریبرز مرادی و تقدیم یک لوح یادبود و هدیه‌ای به آنها بخش بعدی برنامه‌هایی بود که همراه با بخش یک نماآهنگ از آنها صورت گرفت و مجری برنامه هم شعر «شنیدم که چون قوی زیبا بمیرد، فریبنده زاد و فریبا بمیرد» را در مدح آنها سرود.

و اما از اقدامات صورت گرفته در باشگاه پرسپولیس راه اندازی شرکت پیشکسوتان پرسپولیس بوده است که قرار است در نهایت توسط خود آنها اداره شود و اقدامات برای واگذاری سهام شرکت به پیشکسوتان آغاز شده است.

در این مراسم، شرکت پیشکسوتان به صورت نمادین برگه سهام و بیمه تکمیلی خانواده را با حضور آقایان ناطق نوری، دکتر اسماعیلی، تاج، نبی، مالک و درخشان به علیرضا عزیزی، یعقوب فاطمی مقدم، وازگن صفریان و محمد صادقی تقدیم کرد. سعید شیرینی رئیس هیات مدیره شرکت همچنین اعلام کرد؛ سایر پیشکسوتان هم برگه سهام و بیمه تکمیلی خود را دریافت می‌کنند.

و اما برای آخرین بخش که تجلیل از دوازده چهره ماندگار پرسپولیس بود ابتدا مرتضی احمدی روی صحنه فراخوانده شد. او که از اولین هواداران پرسپولیس به حساب می‌آید و به تعبیر خودش کارگردان‌های تئاتر و سینما برای برنامه‌ریزی تمرین، نمایش و فیلم باید خود را با بازی‌های پرسپولیس هماهنگ می‌کردند فرا خوانده شد تا حاضرین او را ایستاده تشویق کنند. یک لوح تقدیر و یک تابلو فرش هم برای وی در نظر گرفته شد. پس از آن نوبت به معرفی دوازده چهره ماندگار رسید تا با حضور روی صحنه، لوح، هدیه و تمثال خود را دریافت کنند. دوازده چهره ماندگار به ترتیب زیر معرفی شدند؛ همایون بهزادی، حسین کلانی، کاظم رحیمی، هادی طاووسی، بیوک وطنخواه، رضا وطنخواه، ابراهیم آشتیانی، علی پروین، فریدون معینی، جعفر کاشانی، محمود خوردبین و حمید جاسمیان.
مراجع : اف سی پرسپولیس
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
[h=2]مایلی‌کهن: در فوتبالی که دیگر لذت ندارد، چنین اقداماتی جای تشکر دارد[/h]محمد مایلی‌کهن گفت: در فوتبال به گونه‌ای برخور می‌شود که هیچکس از آن لذت نمی‌برد. در چنین شرایطی من به خاطر چنین اقداماتی از آقای رویانیان و همکاران ایشان تشکر می‌کنم.
محمد مایلی‌کهن که در مراسم تجلیل از چهره‌های ماندگار پرسپولیس صحبت می‌کرد، افزود: فوتبال یک نعمت الهی است، زبان صلح و دوستی است اما در آن به گونه‌ای برخورد می‌شود که دیگر هیچکس از فوتبال لذت نمی‌برد. من از آقای رویانیان و همکارانشان تشکر می‌کنم که در چنین فضایی، چنین برنامه‌ای را تدارک دیده‌اند. در جای خودش انتقاد می‌کنم و اکنون به همه آنها می‌گویم دستشان درد نکند.

مایلی‌کهن سپس ادامه می‌دهد: من از سال 54 به پرسپولیس آمدم و 14 سال اینجا بودم. بعد از خدا و مادرم همه چیز را از پرسپولیس دارم و از دور، دست آقای بیوک وطنخواه را می‌بوسم که در 22 - 21 سالگی به من اعتماد کرد و مرا در کنار بزرگانی چون کلانی، سلیمانی، معینی، عزیزی و بسیاری از عزیزان دیگر وارد پرسپولیس کرد تا امروز هم اینجا حاضر باشم.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
[h=2]حواشی کامل مراسم تجلیل از پیشکسوتان/ اشک‌های پیشکسوتان دهه ۵۰ در شب سرخ برج میلاد[/h]مراسم تقدیر از چهره‌های ماندگار باشگاه پرسپولیس با حضور جمع زیادی از پیشکسوتان این تیم برگزار شد.
اولین همایش چهره های ماندگار باشگاه پرسپولیس شب گذشته در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد. این همایش با هدف تقدیر از بهترین‌های دهه 40 و 50 به عنوان چهره‌های ماندگار نامیده شده بود که حاشیه‌های این همایش را در زیر آمده است:
*به دلیل حضور تعداد زیادی از دوربین‌های تلویزیونی و خبرنگاران این مراسم با یک ساعت تاخیر برگزار شد.
*در این مراسم افرادی چون بهزادی، کلانی، کاظم رحیمی و هادی طاووسی، برادران وطنخواه، آشتیانی، پروین، معینی، کاشانی، خوردبین، جاسمیان، ترابیان، کریم باوی، نعیم آبادی، عباس کارگر، محمد مایلی کهن، حمید درخشان، ادموند بزیک و تعداد دیگری از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس حضور داشتند.
*افرادی همچون حبیب کاشانی و علی فتح الله زاده به همراه نبی و تاج از میهمان ویژه مراسم دیشب بودند.
*خوش و بش حبیب کاشانی با توجه به مشکلات قبلی آنها و محمد مایلی کهن با علی پروین جالب توجه بود.
*مجری برنامه شب گذشته جواد خیابانی بود که بارها به دلیل بی‌نظمی‌هایی که روی سکو انجام می‌شد، ناراحتی‌های خود را اعلام می‌کرد، وی همچنین کلیه پیشکسوتان پرسپولیس را که در سالن حضور داشتند، یکی پس از دیگری نام برد. وی همچنین چندین بار از پیروزی 6 بر صفر قرمز پوشان مقابل استقلال نام برد که با خنده‌های فتح الله زاده مدیر عامل باشگاه پرسپولیس مواجه می‌شد.
*نکته جالب در مراسم شب گذشته این بود که بارها اعلام شد محمد دادکان نیز در مراسم حضور دارد و مردم برای او دست زدند، اما هیچ کس او را ندید.
*حدود بیست لیدر پرسپولیس در مراسم شب گذشته به تشویق محمد رویانیان می‌پرداختند.
*در ابتدای مراسم از سرپرستان، مدیران و مربیان سابق پرسپولیس که در بین آنها یحیی گل محمدی و سعید شیرینی نیز دیده می‌شد تقدیر و تشکر شد.
*محمد رویانیان در صحبت‌های خود تاکید داشت که به زودی این باشگاه در رشته‌های مختلف دیگر مانند بوکس نیز شروع به کار خواهد کرد، البته ناطق نوری نیز میهمان مراسم شب گذشته سرخ‌ها بود.
* در حاشیه مراسم بارها توسط مجری برنامه از زنده یاد ناصر حجازی یاد شد و مدعوین که حدود 800 نفر بودند سرپا ایستادند و برای او دست زدند.
*در این مراسم همچنین از کتاب جامع پرسپولیس توسط رویانیان، پروین و مایلی کهن رونمایی شد، همچنین چند پیشکسوت سهام شرکت و بیمه خانوادگی پیشکسوتان را دریافت کردند.
*علی فتح الله زاده نیز در مراسم شب گذشته دقایقی برای حاضرین صحبت کرد. البته رویانیان به فتح الله زاده لقب پرسپولیسی نیز داده بود که با خنده‌های مدیر عامل قرمز پوشان روبرو شد. همچنین در مراسم شب گذشته از خانواده محمد بوقی یکی از هواداران قرمزپوشان تقدیر و تشکر شد.
*از خانواده ستارگانی مانند ایرانپارک، سلیمانی، شاهرخی، فریبرز مرادی، مجید سبزی و گنجاپور نیز با دادن لوح‌هایی تقدیر شد. در پایان مراسم از 12 چهره برگزیده دهه 40 و 50 پرسپولیس نیز با دادن تندیس‌هایی که عکس آنها روی آن حک شده بود، تقدیر شد. این افراد شامل همایون بهزادی، کلانی، کاظم رحیمی، هادی طاووسی، برادران وطنخواه، آشتیانی، پروین، معینی، کاشانی، خوردبین و حمید جاسمیان بودند.
*در حاشیه مراسم همچنین گریه‌های همایون بهزادی و کریم باوی که با دیدن عکس‌های قدیمی یاد گذشته خاطرات شیرینشان را در مقابل چشمانشان می‌دیدند در نوع خود جالب بود و سوژه عکاسان شده بود.
*در مراسم شب گذشته همچنین مجریان صدا و سیما مانند بهرام شفیع، مزدک میرزایی و کاویانی حضور داشتند.
* در بخشی از مراسم تقلید صدای فردوسی پور نیز برای حاضرین انجام شد که باعث خنده پیشکسوتان و مدیران شده بود.
*بهزادی و کلانی اولین چهره‌های ماندگاری بودند که برای حاضرین سخنرانی کردند.
*حجت الاسلام شهاب مرادی میهمان ویژه مراسم شب گذشته بود و در حاشیه سخنرانی‌اش بارها به شوخی با بازیکنان پرسپولیس و علی پروین پرداخت. وی اعلام می‌کرد وقتی سلطان در سالن است نباید زیاد صحبت کرد.
*در مراسم شب گذشته همچنین بازیکنان پرسپولیس مانند غلامرضا رضایی، نوری، کریم انصاری فرد، نور محمدی، بنگر، جلال حسینی به همراه اعضای کادر فنی قرمز پوشان دیده شد اما خبری از بهروز رهبری فرد، کریم باقری و فرشاد پیوس خبری نبود.
*در انتهای مراسم از مرتضی احمدی هنرمند و یکی از هواداران پرسپولیس تجلیل شد. در پایان علی فتح الله زاده در میان حاضرین گفت: باشگاه استقلال و پرسپولیس سرمایه‌های فوتبال ایران هستند و قطعا حضور این دو باشگاه شور خاصی را به فوتبال ایران دادند.
در حاشیه مراسم شب گذشته بارها عدد 1 تا 6 توسط لیدرها و برخی از هواداران در سالن طنین انداز شد.
مراجع : فارس
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
حضور مدافع دو متري گهر
گزارش تمرين امروز پرسپوليس


تمرينات امروز پرسپوليس در شرايطي برگزار شد که علي کريمي به دليل حضور در اداره ماليات در آن غايب بود.

تمرين پرسپوليس از ساعت 10:40 امروز در ورزشگاه درفشي‌فر در هواي آفتابي ولي سرد برگزار شد.

به گزارش فارس، در اين تمرين ابتدا بازيکنان بدن‌هاي خود را گرم کردند و پس از کار با توپ به فوتبال دروازه کوچک پرداختند.

*حدود 15 هوادار تمرين امروز را از نزديک تماشا کردند.

*کريمي به دليل حضور در اداره ماليات در تمرين امروز غايب بود.

*ماهيني و حقيقي ابتدا در کلينيک تمرين کردند و سپس اختصاصي دور زمين دويدند.

*بهنام ابوالقاسم‌پور ميهمان ويژه تمرين امروز بود.

*ساشا کرونيژا مدافع دو متري گهر نيز ميهمان ويژه تمرين امروز قرمز‌پوشان بود. گفته مي‌شد وي به دليل مصدوميت به همراه بگوويچ به تمرين پرسپوليس آمده است. اين بازيکن برخورد گرمي با پروويچ و ولادتکو داشت.

*مهرداد پولادي نيز در تمرين امروز غايب بود.

*کنعاني اختصاصي زيرنظر بدنساز تيم به تمرين پرداخت.

*جلال حسيني بدون مشکل پا به توپ شد و در تمرينات گروهي شرکت کرد.

*مارکو پروويچ به دليل مصدوميت امروز فقط وزنه زد و سپس نظاره‌گر تمرين شد.

*يکي از ترفند‌هاي جديد يحيي گل محمدي سرمربي پرسپوليس در تمرين امروز تقسيم کادر فني در ميان بازيکنان بود تا ارتباط خود را تا بازي حساس مقابل سپاهان با بازيکنان بيشتر کند.

*گل‌محمدي در هنگام فوتبال دستگرمي در هنگام يارکشي مهدوي‌کيا، باقري، ترابيان، معدنچي را يار خود کرد و سپس مقابل حريفان که بازيکنان پرسپوليس بودند به ميدان رفت. گل‌زني‌هاي يحيي و پرش‌ها و شوخي‌هاي او با بازيکنان مورد توجه بود.

*عزيزيان تمرينات ويژه‌اي را براي دروازه‌بان‌ها در نظر گرفته بود. شوت‌هاي نيلسون به عابدزاده و واکنش‌هاي خوب عابد‌زاده باعث شد تا او بارها مورد تشويق نيلسون قرار بگيرد.

*کري کادر فني پرسپوليس در هنگام فوتبال دستگرمي با بازيکنان و شوخي و خنده نيز در تمرين امروز حرف اول را مي‌زد.

*در يک صحنه غلامرضا رضايي با کف پا روي پاي گل‌محمدي آمد و دقايقي او را مصدوم کرد اما گل‌محمدي به تمرينات برگشت.

*رضا حقيقي در ميانه تمرين امروز پا به توپ شد و با ايستادن درون دروازه ضربه زدن به توپ را هم پس از مدتي تجربه کرد.

*در فوتبال گل کوچکي که در پايان تمرين بين بازيکنان برگزار شد تيم بازيکنان جوان پرسپوليس شامل احمد‌زاده، فشنگچي، سيف‌اللهي، احمد‌زاده و خانزاده با نتيجه 5 بر 3 تيم باقري، گل‌محمدي، مهدوي‌کيا، بزيک و معدنچي را شکست دادند.

*شوخي هاي کريم باقري در تمرين جو شادي را در بين بازيکنان به وجود آورده بود.

*معدنچي در هنگام فوتبال دستگرمي دقايقي به سبک کشتي گيران با احمدزاده درگير شد.

* بين نيلسون و عزيزيان مسابقه پنالتي گذاشته شد که نيلسون عزيزيان را شکست داد.

در پايان تمرين مهدوي‌کيا و باقري به صورت اختصاصي بيشتر از سايرين زيرنظر بدنساز تيم به تمرين پرداختند.

* بازيکنان در رختکن براي افشين اسماعيل زاده جشن تولد گرفتند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
روحش شاد...

روحش شاد...

رویانیان، گل محمدی، انصاری فرد و احمدرضا عابدزاده هم به 90 پیامک می فرستند



سایت هواداران پرسپولیس : لیست هنرمندان و اهالی ورزش که مشتری نظرسنجی های برنامه 90 هستند اعلام شد.


برنامه 90 به عنوان پربیننده ترین برنامه تلویزیون، در قسمت نظرسنجی نیز مخاطبان بسیاری دارد که بخشی از آنها را چهره های سرشناس تشکیل می دهند.


روزنامه تماشا در همین رابطه فهرست چهره های شناخته شده ورزش و هنر که به این برنامه پیامک فرستاده اند را منتشر کرده است که در بخش اهالی ورزش خود عادل فردوسی پور بیشترین پیامک را فرستاده و در بین هنرمندان نیز سعید راد با اختلافی فاحش در صدر قرار دارد.


فهرست این نفرات به شرح زیر است:


اهالی ورزش:


عادل فردوسی پور: 168 بار



هوشنگ نصیرزاده: 83 بار


یحیی گل محمدی: 35 بار



محمد نصرتی : 24 بار


هوتن قلعه نویی: 21 بار


امیر قلعه نویی: 15 بار


محمد رویانیان: 9 بار


کریم انصاری فرد: 8 بار


پرویز مظلومی: 7 بار


احمدرضا عابدزاده: 2 بار


علی فتح الله زاده: یک بار


علی کفاشیان: یک بار


مرحوم ناصر حجازی: یک بار



اهالی هنر:


سعید راد: 187 بار


مهران احمدی: 51 بار


بهرام رادان: 37 بار


محمدرضا فروتن: 36 بار


مصطفی زمانی: 36 بار


مهران رجبی: 33 بار

امیر جعفری: 31 بار


حبیب رضایی: 24 بار

مازیار فلاحی: 23 بار

سیامک انصاری: 21 بار

علی ضیا: 18 بار

حامد بهداد: 10 بار

عبدالرضا کاهانی: 7 بار

هانیه توسلی: 5 بار

سروش صحت: 3 بار

محمد اصفهانی: 3 بار

پگاه آهنگرانی: 3 بار

احسان خواجه امیری: 3 بار

نیوشا ضیغمی: 2 بار

محسن یگانه: 2 بار

رضا صادقی: 2 بار

داریوش ارجمند: یک بار

اصغر فرهادی: یک بار

رامبد جوان: یک بار

مرحوم عسل بدیعی: یک بار
 

karimi912

عضو جدید
[h=1]علي پروين يکي از 17 چهره سرشناس فوتبال آسيا[/h]
[h=2]کنفدراسيون فوتبال آسيا قصد دارد در مراسم تجليل از نخبگان فوتبال آسيا از علي پروين به عنوان يکي از اسطوره‌هاي فوتبال آسيا تقدير کند.[/h]
قرار است 12 ارديبهشت همزمان با برگزاري انتخابات رياست کنفدراسيون فوتبال آسيا مراسم تجليل از بزرگان فوتبال قاره کهن برگزار شود که بر همين اساس علي پروين پس از معرفي فدراسيون فوتبال ايران به عنوان يکي از 17 چهره سرشناس فوتبال آسيا، تنديس AFC را دريافت خواهد کرد.

به گزارش ايسنا ، شاهين رحماني، مسئول اجرايي کميته ليگ قهرمانان آسيا ، با تاييد اين خبر گفت: اين مراسم در حاشيه کنگره آسيا برگزار خواهد شد. AFC چندي پيش با ارسال نامه‌اي از کشورهاي عضو خواسته بود که نام چهره مورد نظرشان را به کنفدراسيون ارسال کنند که فدراسيون فوتبال ايران هم علي پروين را معرفي کرد.

 

IRANIAN VOCAL

عضو جدید
کاربر ممتاز
علي پروين يکي از 17 چهره سرشناس فوتبال آسيا


کنفدراسيون فوتبال آسيا قصد دارد در مراسم تجليل از نخبگان فوتبال آسيا از علي پروين به عنوان يکي از اسطوره‌هاي فوتبال آسيا تقدير کند.


قرار است 12 ارديبهشت همزمان با برگزاري انتخابات رياست کنفدراسيون فوتبال آسيا مراسم تجليل از بزرگان فوتبال قاره کهن برگزار شود که بر همين اساس علي پروين پس از معرفي فدراسيون فوتبال ايران به عنوان يکي از 17 چهره سرشناس فوتبال آسيا، تنديس AFC را دريافت خواهد کرد.

به گزارش ايسنا ، شاهين رحماني، مسئول اجرايي کميته ليگ قهرمانان آسيا ، با تاييد اين خبر گفت: اين مراسم در حاشيه کنگره آسيا برگزار خواهد شد. AFC چندي پيش با ارسال نامه‌اي از کشورهاي عضو خواسته بود که نام چهره مورد نظرشان را به کنفدراسيون ارسال کنند که فدراسيون فوتبال ايران هم علي پروين را معرفي کرد.




من که توی این 43 سال عمرم ، بازیکنی بهتر از علی پروین ندیدم. علی فقط پروین پاطلایی
 

3ctor

عضو جدید
کاربر ممتاز
آخ آخ آقا دیشب رو بگید رئال چطوری باخت به دورتموند ... کاره رئال خیلی سخت شد به نظر من تنها راهی که پیش پاشون مونده اینه که مورینیو رو اخراج کنن ... قلعه نوعی رو بکنن مربی رئال و فراز کمالوند هم بشه دستیارش بازی برگشت داور 3 تا پنالتی برا دورتموند نمیگیره ....:دی .. بازی هم رئال 5 به صفر میبره و فصل بعد هم نصف بازیکنای دورتموند میان تو رئال ... والا ......:دی.. چه کاریه خو....
 

IRANIAN VOCAL

عضو جدید
کاربر ممتاز
پرسپولیسِ خسته ... هنوز از پا ننشسته

پشت دشمنانش را ... یکی یکی شکسته

سلام به همه ی دوستان پرسپولیسیِ گلم.

به جمعتون خوش اومدم
:D
 

Similar threads

بالا