کلوپ طرفداران پرسپولیس

rfa_65

عضو جدید
کاربر ممتاز

6.یاشاسئن سپاهانی هایی که با پلاکارد آزربایجان ما را در غم خود شریک بدان
7.یاشاسئن استقلال و مربیش قلعه نوعی که سیاهپوش بود و در سینه هایشان روبان مشکی رنگشان
8.یاشاسئن علی دایی
9.یاشاسئن کریم باقری
10.یاشاسئن سیروس دین محمدی
11.یاشاسئن رسول خطیبی
12.یاشاسئن پاشازاده
13.یاشاسئن مهدی رحمتی و... که بچه های هیمن دیار قهرمان پرور آزربایجان هستند بی نهایت ممنونیم و می گوییم آفرین بر غیرت شما که هنوز هم غیرت آزربایجانیتان و ترک بودنتان زبانزد عام و خاص است و نشان دادید که همیشه آزربایجان در قلب شما ها جای دارد از ورزشکاران و قهرمانان المپیکمان نیز جداگانه تشکر می کنیم و الحق که شایسته قهرمانی در این آوردگاه بزرگ بودید .

در پایان می گوییم یاشاسین آزربایجان کی هر بیر زمان یاشیییسن و یاشاداسان و یاشاداجاخسان. یاشاسئن غیرتلی دوسلاریمیز و غیرتلی اوغولاریمیز یا حق
Saygılarla R.F.A

منبع: تراکتور اف سی ( TractorFC.com )
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
به عنوان کسی که یه زمانی عاشق پرسپولیس بوده میگم
ایشالا جفت استقلال و پرسپولیس زیر 15 بشن آخر فصل
اصلن سقوط کنن
فقط پول میگیرن نامردا
نه برد براشون مهمه نه باخت فقط من
مد مویم خراب نشه
یه ماشین جدیدتر بخره
و....

شما مطمئنید یه زمان عاشق پرسپولیس بودید ؟ نه نبودید ...اگه بودید اینطوری حساب نمی کردید ...استقلال رو نمیدونم ولی مطمئنم بازیکنای پرسپولیس خیلی ناراحتن که تا حالا نتونستن نتیجه بگیرن و یکی از دلایلی هم که نمیتونن نتیجه بگیرن همین استرسه که دارن ..
اینم یه جور شغله دوست عزیز کار میکنن پول میگیرن شما چرا ناراحتی یکی پول زیاد بگیره ..
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
آقایان-استقلالی-اجر-خود-ضایع-نکنید

آقایان-استقلالی-اجر-خود-ضایع-نکنید

آقایان استقلالی اجر خود ضایع نکنید

حادثه دلخراش زلزله آذربایجان، محملی شد برای ابراز همبستگی اقشار و طیف های مختلف مردم ایران با یکدیگر. قطعا در این میان، از چهره های مشهور و محبوب مردم انتظارات بیشتری وجود داشت و البته قهرمانان ورزشی و چهره های هنری کشور هم در کنار سایر اقشار، دین خود را به مردم ادا کردند. هرکس در حد وسع و توان خود از ابراز همدردی و سفر به مناطق زلزله زده، تا جمع آوری و ارسال کمک های مردمی و اهدای پول و اقلام مورد نیاز آسیب دیدگان فروگذار نکرد. اما در این میان، گاه رفتارهایی دیده شد که خواسنه یا ناخواسته باعث خدشه دار شدن شکوه این همدردی ها و همبستگی ها می شد. صحنه هایی که دوربین ها از نحوه جمع آوری و ارسال هدایای باشگاه استقلال برای مردم آذربایجان ثبت کردند، متاسفانه جلوه ای از این بد سلیقگی ها بود که در چشم هر بیننده ای می توانست کل عمل خیر مسئولان و مربیان و بازیکنان استقلال را زیر سوال ببرد.


اینکه باشگاه استقلال تهران هم مانند بسیاری دیگر از باشگاه های کشور، اقدام به ارسال هدایا و کمک های خود به آذربایجان نمود امری پسندیده است اما نصب پلاکاردهایی که نام "فتح الله زاده" ، "امیر قلعه نویی" و "جواد نکونام" روی آن ها نوشته شده بود، از شکوه و تاثیر گذاری حرکت خیر باشگاه استقلال کاست.

مدیرعامل محترم، سرمربی بلند آوازه و ستاره از لالیگا بازگشته استقلال، آقایان محترم، نگاهی به اطرافتان بیندازید. آیا ندیدید که در این روزها چه اشخاص و گروه هایی اقدام به ارسال کمک های خود به مناطق زلزله زده نمودند؟ آیا صف های مردم مقابل پایگاه های انتقال خون و ماشین های قطار شده در جاده های منتهی به اهر و هریس و ورزقان را ندیدید؟

آیا با خود اندیشیده اید که اگر قرار بود همه افرادی که در این صفوف برای کمک رسانی به هموطنان خود لحظه شماری می کردند، نام خود را هم روی کمک هایشان بنویسند، قطعا نام شما "بزرگان" در میان میلیون ها نام مردم ایران گم می شد؟!

"جناب آقای دکتر فتح الله زاده" ، "آقای امیر قلعه نویی" ، "آقای جواد نکونام"، اگر قرار است نام شما هم در میان کمک کنندگان به هموطنان زلزله زده مان ثبت و ضبط شود، قطعا آن که گفته "فمن یعمل مثقال ذرة خیرا یره" عمل خیر شما را هم خواهد دید.
اما اگر هدف از این کج سلیقگی دیده شدن در انظار مردمی بود که خودشان در تب و تاب همین کمک رسانی بودند، باید گفت که بد معرکه ای را برای جلوه گری برگزیدید. ای کاش خودتان دست به کار می شدید و پیش از حرکت کامیون ها این پلاکارد های مزورانه را جدا می کردید تا اگر این طرح از ذهن اطرافیان کوته فکرتان برآمده، لا اقل بدانیم که شما به دنبال بهره برداری شخصی از یک عزم ملی نیستید. بماند که این حرکت، توهین به سایر بازیکنان تیم شما هم محسوب می شود و حالا هواداران حق دارند بپرسند که آیا بقیه بازیکنان استقلال حاضر به کمک رسانی نشده اند یا کمک های شما سه نفر "کمک تر" بوده که با اسم خودتان ارسال شده است؟!
برای اینکه بدانید با طناب چه کسانی در این چاه رفتید، این نکته را هم خدمتتان عرض کنیم که آنچه در قسمت بار کامیون های اعزامی حمل می شد، اقلام مورد نیاز مردم بود و اگر می خواستید روی این کامیون ها مشخصات محموله را بنویسید بهتر بود می نوشتید "کمک های ارسالی" یا عبارتی شبیه این. چون قطعا "ابراز همدردی" چیزی نیست که آن را با کامیون به مناطق زلزله زده ارسال کنند. برای اینکه بدانید در فرم و محتوای عملتان ، چقدر راه را اشتباه رفتید، به تصویر زیر نگاه کنید.

 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
كنايه هاي سنگين رويانيان به علي پروين
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: ژوزه مربی بزرگی است و من با قدرت از او حمایت می‌کنم.

محمد رویانیان در گفت‌ وگو با خبرگزاری فارس، درباره حضورش در تمرین امروز پرسپولیس اظهار داشت: امروز به تمرین پرسپولیس رفتم تا از آخرین وضعیت تیم آگاه شوم. می‌خواهم حس اتحاد، همدلی و رفاقت را در تیم در فاصله چند روز مانده به دربی بیشتر کنم. این یکی از وظایف من در باشگاه پرسپولیس است.

رویانیان با بیان اینکه ناراحت است، تاکید کرد: ناراحتی من مربوط به امروز نیست و از گذشته است و مربوط به کسانی می‌شود که در فصل نقل و انتقالات جلسه گذاشتند و گفتند ما در پرسپولیس مدیر فوتبالی می‌خواهیم. من تاکنون این حرف را نزده بودم؛ ناراحتی من از دست افرادی است که فقط ادعا می‌کنند پرسپولیسی هستند ولی با پول، نفوذ و مصاحبه‌ها به دنبال تخریب روحیه پرسپولیس هستند و در قلب خود می‌خواهند ما موفق نباشیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: این افراد هیچ ترسی ندارند که تخریب‌ها به بازیکنان ما لطمه بزند، ناراحتی من از این افراد است که می‌خواهند رویانیان موفق نشود. من کسی نیستم که بخواهم موفق شوم یا نشوم اما دوست ندارم پرسپولیس بزرگ ضربه بخورد. آقایانی که مدعی هستند پرسپولیسی‌اند نباید علیه پرسپولیس توطئه کنند.

وی افزود: آقایانی که پرسپولیسی‌اند نباید در این تیم دنبال پنهان‌کاری و علیه مدیرعامل باشگاه باشند. اگر من مدیرعامل باشگاه باشم یا نباشم، فرقی ندارد؛ پرسپولیس بزرگ نباید ضربه بخورد. روزی که به پرسپولیس آمدم گفتم تا‌ آخر عمرم دست از این تیم بزرگ برنمی‌دارم. هرکجای دنیا باشم از پرسپولیس به هر نحوی که امکان دارد حمایت می‌کنم اما در این بین افرادی که فوتبالی‌اند و فقط می‌گویند ما پرسپولیسی‌ایم چرا اینقدر مخفیانه باید ما را بزنند؟

رویانیان یادآور شد: چرا باید در اولین شکست در فصل جاری علیه مربی شورش و موضع‌گیری کنند؟ چرا الان باید دیگران موضع‌گیری کنند که آیا ژوزه باید در پرسپولیس باشد یا نباشد؟ آقایان چرا مخفیانه جلسه می‌گذارید و می‌گویید رویانیان باید از پرسپولیس برود؟ به دنبال چه هدفی هستید؟ نمره من را هواداران باید بدهند.

وی عنوان کرد: من کسی نیستم و از همه چیز مهمتر، پرسپولیس است. اینها نگرانی و ناراحتی‌های چند وقت اخیر من بود که در دلم نگه داشتم. من امروز آمدم تا بازیکنان را از این کارها مطلع کنم و از برخی از اتفاقات‌ها برحذر بدارم.

مدیرعامل پرسپولیس ضمن حمایت مجدد از مانوئل ژوزه به فارس گفت: ژوزه را با تأیید کمیته فنی به پرسپولیس آوردم. اصلا بر فرض که کمیته فنی تشکیل نشده و مانوئل را تأیید نکرده باشد اما من ایشان را به پرسپولیس آوردم و پای او می‌ایستم و از وی با قدرت حمایت می‌کنم.



رویانیان اضافه کرد: شما به عملکرد مانوئل در چند سال قبل توجه کنید. 20قهرمانی در 12سال مگر مسئله‌ کوچکی است؟ 6 دوره در لیگ قهرمان شده و در جام‌های حذفی دو قهرمانی دارد، عنوان سومی جام باشگاه‌های جهان را دارد و با تیم خود رئال مادرید را شکست داده و 4 قهرمانی در سوپرلیگ دارد. 4 قهرمانی در جام باشگاه‌های آفریقا هم در کارنامه ژوزه دیده می‌شود. ژوزه در سال 2009 مرد سال فوتبال پرتغال شده، آیا این کارنامه بدی است؟ او در سال 2006 بهترین مربی قاره آفریقا شده، اینها مسأله کوچکی است؟

وی گفت: ژوزه با این کارنامه به ایران آمده و آیا شایسته است که در اولین بازی با این شکل به او بتازند و همچنان ادامه بدهند؟ قطعاً ژوزه از نتایج راضی نیست. من می‌توانم این افراد را تا حدودی به شما معرفی کنم، اینها استقلالی نیستند که ما را می‌زنند حداقل می‌توانم همین حرف را بزنم. مردم خودشان می‌دانند چه کسانی دنبال چه اهدافی هستند اما باز هم می‌گویم اینها استقلالی نیستند. استقلالی‌ها با ما در زمین بازی رقابت می‌کنند، کری می‌خوانند اما دست به این کارها نمی‌زنند. رقیب اصلی ما در فوتبال ایران، استقلال است اما آنها ما را نمی‌زنند. افرادی این کار را می‌کنند که از خودمان هستند. فقط باید در این شرایط بگویم متأسفم.

وی در پاسخ به این سؤال که با این شرایط چقدر به موفقیت در دربی روز جمعه امیدوار هستید، گفت: خیلی امیدوارم در دربی موفق شویم. من با قدرت می‌گویم به موفقیت در دربی امیدوارم.

رویانیان درباره حضور حمید استیلی در تمرین امروز پرسپولیس گفت: شب گذشته جلسه بسیار خوبی با استیلی داشتم و با او مشورت کردم. برخی از پرسپولیسی‌ها دلسوز تیم ما هستند و همیشه سعی می‌کنم با آنها دور یک میز بنشینم. برخی از پیشکسوتان از ما و پرسپولیس حمایت کرده‌اند و من از آنها تشکر می‌کنم. پیشکسوتانی که عاشق پرسپولیس هستید؛ من از شما که دلسوزانه صحبت‌های خود را انجام می‌دهید تشکر می‌کنم اما متأسفانه برخی پشت پرده‌ها هم وجود دارد که برخی‌ از آن بی‌خبرند. امروز استیلی آمد تا به بازیکنان ما روحیه بدهد و به آنها خسته نباشید بگوید.

مدیرعامل پرسپولیس درباره دعوت علی کریمی به باشگاه گفت: چنین موضوعی نبوده و ما کریمی را نمی‌خواهیم که با او برخورد کنیم. کریمی کاپیتان پرسپولیس است و باید مثل همیشه ظرف امروز و فردا با او خصوصی صحبت کنم. این مسئله حادی نیست.

رویانیان در پایان درباره دستیار ایرانی مانوئل ژوزه گفت: سه گزینه داریم و در حال صحبت کردن با ژوزه هستیم. ایشان باید نظر نهایی را اعلام کند و در صورت موافقت وی اسم یکی از این مربیان را اعلام خواهیم کرد، مهمترین مسئله این است که ژوزه در این باره نظر بدهد.

خدایا درست دشمنان پرسپولیس رو از تیم محبوبمون کوتاه کن ...
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
پرسپولیس اول بشی آخر بشی....دوست داریم

پرسپولیس اول بشی آخر بشی....دوست داریم

بودن کنار دوست در روزهای سلامت و سرخوشی هنر نیست.هنر این است که توی کشاکش رنج و بیماری دوستت را تنها نگذاری. برای تیم های فوتبال هم اوضاع همین گونه است
وقتی تیم ۱۰ نفره بازی ۰-۲ باخته را ۲ -۳ میبرد و ۶ گل به حریف امارتی میزند فریاد زدن نامش روی سکو ها کار بزرگی نیست

عشق انجا نمایان میشود که پس از چند ناکامی متوالی سکوها پر از جمعیت شوند و بلند فریاد بزنند...

پرسپولیس اول بشی آخر بشی....دوست داریم

از تمامی هواداران پرسپولیس خواهش میکنم در بازی روز جمعه تیم را تنها نگذارند.تمامی بازیکنان هم برای برد در بازی روز جمعه تمامی تلاششان را بکار میگیرند

محسن بنگر
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
زارع: پرسپولیس باید در دربی بازی*های گذشته را فراموش کند



مرجع خبری پرسپولیس : مشاور مدیرعامل پرسپولیس گفت: بازیکنان باید بازی*های گذشته را فراموش کنند.
جمشید زارع که امروز در تمرین پرسپولیس حضور پیدا کرده است، در جمع خبرنگاران تصریح کرد: بنا به وظیفه ای که داشتم امروز به تمرین آمدم. بازی حساسی را پیش رو داریم اما قطعا می توانیم به نتیجه برسیم.
وی افزود: *تیم استقلال هم قابل احترام است، اما دربی شرایط خاص خودش را دارد. از نظر بازیکن بهترین ها را در اختیار داریم و این تیم پتانسیل شکست استقلال را دارد. باید بازی های گذشته را فراموش کرد و خوشبختانه بازیکنان به گذشته فکر نمی کنند. برای موفقیت نیاز به عزم همگانی داریم و خوشحالم که تیم از نظر روحی مشکلی ندارد.دیدار تیم های پرسپولیس و استقلال جمعه هفته جاری ساعت 18 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
خدمات* رسانی اتوبوسرانی در شهرآورد پایتخت




مرجع خبری پرسپولیس : شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه به مناسب برگزاری مسابقه فوتبال بین تیمهای استقلال و پرسپولیس در روز جمعه سوم شهریور ماه جاری، حداقل هزار دستگاه اتوبوس و مینی*بوس برای جابجایی مسافران اختصاص داد.محل استقرار اتوبوسهای شرکت واحد به شرح زیر است:
1 ـ اتوبوسهایی که در ضلع شرقی ورزشگاه آزادی مستقر هستند، مسیر بزرگراه حکیم - سید خندان - بزرگراه رسالت به سمت شرق تهران را پوشش خواهند داد.2- اتوبوسهایی که در ضلع غربی ورزشگاه مستقر می*شوند مسافران عازم به سه راه آذری - میدان آزادی، فلکه دوم نازی آباد را جابجا خواهند کرد.3- اتوبوسهای مستقر در پارکینگ 19 و 20 ورزشگاه آزادی به مسافرانی که قصد عزیمت به میادین* آزادی، انقلاب اسلامی، امام حسین (ع)، خراسان و راه آهن را دارند، سرویس دهی خواهند کرد.شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه ضمن تشکر از تماشاگران فهیم فوتبال درخواست می کند از آنجایی*که بهترین اتوبوسهای موجود جهت تکریم این عزیزان در نظر گرفته شده است مانند همیشه خدمتگزاران خود را با استفاده بهینه و دقت در نگهداری اتوبوسهای اعزامی جهت ارائه خدمات بهتر یاری کنند
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
مجتبی محرمی: باشگاه پرسپولیس در داربی یاد فریبرز مرادی را زنده نگه دارد



ارتش سرخ دات كام: مجتبی محرمی در گفت و گویی افزود: داربی که می شود خبرنگاران می آیند سراغ امثال من و درباره داربی و خاطراتی که از ما به جای مانده سوال می کنند. از جنجال ها می پرسند و آن لحظات خاص اما از همه رسانه ها درخواست می کنم این یکی دو روز به مرور خاطرات و عملکرد آنهایی بپردازند که زمانی در داربی ها بهترین عملکرد را داشتند اما حالا در میان ما نیستند. من این روزها در ذهنم خاطره ای که با زنده یاد فریبرز مرادی داشتم را مرور می کنم.

محرمی در ادامه افزود: فریبرز غریبانه از میان ما رفت و متاسفانه پس از رفتن او در سالروز درگذشتش هم آنطوری که باید رسانه ها و ما پیشکسوتان و حتی باشگاه و فدراسیون فوتبال یاد فریبرز مرادی را گرامی نداشتیم. این کم لطفی همه ما بوده، فریبرز بازیکنی بود که چه از نظر فنی و هم از نظر اخلاقی ممتاز بود. من امیدوارم مسئولان باشگاه پرسپولیس در صورتی که برای آنها مقدور است شرایطی را فراهم کنند که بازیکنان پرسپولیس با عکس فریبرز وارد میدان شوند.

مجتبی محرمی تصریح کرد: یادم هست اولین دیداری که پیراهن پرسپولیس را بر تن کردم داربی بود. اواخر دهه شصت بود و فینال جام حذفی. قلعه نوعی و شکورزاده تازه به استقلال آمده بودند. من و کریم باوی هم همین طور، آنها از ابتدا به میدان رفتند اما من و باوی نیمکت نشین بودیم. در آن بازی که پرسپولیس در ضربات پنالتی برنده شد. فریبرز مرادی دقیقه 60 مصدوم شد و من به جای او به زمین رفتم. فریبرز دفاع راست بود و من مدافع چپ اما هر دوی ما در آن بازی در پست هافبک دفاعی بازی کردیم.

محرمی در ادامه خاطر نشان کرد: الان که این حرف ها را می زنم یاد پاس گل های فریبرز مرادی در داربی به فرشاد پیوس و رضا عابدیان می افتم. پاس گل هایی که باعث شد پرسپولیس یکی از این داربی ها را ببرد و در یک داربی دیگر هم به نتیجه مساوی دست پیدا کند. امیدوارم این حرف ها بهانه ای باشد برای زنده نگه داشتن نام فریبرز مرادی که واقعا از نظر اخلاقی نمونه بود اما متاسفانه کم لطفی ها باعث شده تا یادی از او نشود.

محرمی درباره بازی روز جمعه گفت: 99 درصد هم نه. ما صد در صد داربی را می بریم. شک نکنید پرسپولیس برنده بازی خواهد شد. به این موضوع که پرسپولیس در فصل جاری نتیجه نگرفته هم توجه نکنید. مگر پرسپولیس فصل گذشته نتایج خوبی می گرفت؟! پارسال هم اوضاع مناسب نبود اما دیدید که پرسپولیس ده نفره و در شرایطی که دو بر صفر عقب بود، داربی را برد.

مدافع اسبق تیم ملی در پایان گفت: پرسپولیس بهترین ها را دارد. ما مدافعان تیم ملی، گلر تیم ملی و بهترین مهاجمان ایران را در اختیار داریم. این بچه ها باید خودشان را باور کنند. آنها می توانند در این بازی دل هواداران را شاد کنند. من که خیلی امیدوارم این بازی را با یک نتیجه خوب به پایان برسانیم.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
تارتار با انتقاد از وضعيت گهر: 250 میلیون از رویانیان قرض کرده ایم



ارتش سرخ دات كام: سرمربی تيم فوتبال گهر دورود از وضعیت مالی و عدم حمایت از تیمش ناراضی است.

مهدی تارتار با بیان اینکه از لحاظ فنی هفته به هفته بهتر می‎شویم، اضافه کرد: هرچند بچه ‏ها دو روز اردوی دورود را به سبب پاس نشدن چک‏هایشان، ترک کردند اما این اردو بسیار مفید بود و نتیجه آن را در بازی با ذوب ‏آهن دیدیم.

وی با اشاره به دیدار هفته بعدی این تیم با فجر سپاسی، تصریح کرد: همه بازی‏ها سخت هستند اما می‏ خواهیم با نتیجه گرفتن در شیراز روند خوب‏ مان را ادامه دهیم و اگر می‏ خواهیم پیشرفت کنیم باید در تمام دیدارها امتیاز کسب کنیم.

تارتار با انتقاد از عدم حمایت مالی و معنوی از گهر، ادامه داد: در جلساتی که با مسوولان شهر داشتیم، گفتم باید یک تیمِ پشت (حامی) داشته باشیم که متاسفانه ما از این تیم محروم هستیم؛ در دیدار با پرسپولیس کار خاصی انجام ندادم اما محروم شدم و کسی نبود که کارم را درست کند.

سرمربی گهر دورود تاکید کرد: در این زمینه ‏ها باید مثل تیم‏های اصفهانی، تهرانی، تبریزی و... قوی باشیم. در دیدار با پرسپولیس به راحتی بازی از ورزشگاه تختی به آزادی رفت و گله دارم از داوری‏ ها؛ چون خیلی به ضرر ما سوت زده ‏اند اگر ما سه امتیاز بیشتر داشتیم الان در بالای جدول بودیم.

وی در ادامه با انتقاد از شهرداری دورود، یادآور شد: مشکلات مالی زیادی داریم؛ برای تغذیه، تمرین، تنخواه و... مشکل داریم، اگر نمی‏ توانند هزینه کنند، کنار بروند و تکلیف را روشن کنند.

تارتار افزود: روزی که آمدم قرارداد ببندم، گفتند بودجه تیم 7 میلیارد تومان است؛ 5 میلیارد شهرداری دورود و 2 میلیارد هم سازمان لیگ، به تیم می‏ دهد و با آن پول می‏ شد کاری کرد اما الان 5 هفته از لیگ گذشته و شهرداری 300 میلیون تومان هزینه کرده که این مبلغ خیلی کم است.

بازیکن سابق پرسپولیس با بیان اینکه بارها بحث تن خواه را مطرح کردم اما فایده‏ای نداشت، خاطر نشان کرد: از 450 میلیون تومان که قسط اول برخی بازیکنان پرداخت شده، 250 میلیون از رویانیان قرض کرده ایم، آقای هاشمی هم مبلغی و شهرداری دورود فقط120 میلیون تومان داده است.

وی عنوان کرد: کمتر از 10 روز دیگر موعد چک قسط اول برخی بازیکنان است که از الان بچه‎ها نگران هستند. سیامک سرلک یک مشکل دارد و گفت اگر چک پاس نشود مجبورم بروم، البته سرلک یک مشکل انضباطی داشت که خودم تصمیم گرفتم، با بخش دوم بازیکنان پول بگیرد.

تارتار در پایان تاکید کرد: من چون فصل گذشته در گیلان بودم از مشکلات مالی داماش و ملوان خبر داشتم و با اینکه ملوان به سختی در لیگ ماند اما امسال با هزینه‏ ای که کرده در صدر جدول قرار دارد و این نشان دهنده مهم بودن بحث مالی برای تیم است.

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
دایی: دربی حساسیت گذشته را ندارد/ اهل شلوغ بازی نیستم!



ارتش سرخ دات كام: سرمربی پیشین پرسپولیس در مورد اینکه بازی های هفته ششم تحت تأثیر دربی قرار دارد گفت: من موافق این حرف نیستم و بازی ها تحت تأثیر دربی نیستند. با توجه به موقعیتی که هر دو تیم در جدول داشتند دربی سال های قبل هیجان و حساسیت بیشتری داشت اما اکنون دیگر دربی حساسیت گذشته را ندارد و حتی در بین مردم هم حساسیت آن کم شده است. در مورد دربی حرف نزنیم بهتر است. من مربی راه آهن هستم و فقط می خواهم در مورد تیم خودم صحبت کنم.

دایی در مورد اینکه دو فصل است تماشاگران پرسپولیس نام او را روی سکوها فریاد می زنند گفت: در این مورد نظری ندارم و نمی خواهم وارد حاشیه شوم یا پرسپولیس را وارد حاشیه کنم. اگر هم نظری داشته باشم پیش خودم می ماند و آن را اعلام نمی کنم.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
4شنبه

4شنبه

گزارش تصویری: تمرین صبح چهارشنبه پرسپولیس



















 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
رهبری فرد: دو روزقبل بایدبلیت پرتغال رابرای ژوزه می گرفتند
/ تیم ضعیف تر در دربی همیشه بهتر کار کرده


ارتش سرخ دات كام: «بهروز رهبری فرد» این بار در مصاحبه خود صحبت هایی در مورد علی پروین، مانوئل ژوزه و علی کریمی داشته. او گفت از صبح تا شب دعا می کند استقلال هم مثل پرسپولیس زمین بخورد و...

بدون هیچ توضیح اضافه ای، مصاحبه جنجالی رهبری فرد را بخوانید:

*چه خبر آقابهروز ؟!
خدا را شکر با پیروزی های پرسپولیس در این هفته ها سرمان را بالا می گیریم و برای عالم و آدم کری می خوانیم! من موبایلم را نگه داشته ام تا بروم به دفتر رویانیان و پیامک هایی که به من رسیده را برایش بخوانم. به خدا قسم هوادارانی که شماره تماس مرا دارند، از همه جای ایران تماس گرفته اند و اظهار ناراحتی کرده اند. طرف پیامک فرستاده دارم سکته می کنم تو را به خدا قسم شما کاری انجام بدهید. یک نفر دیگر نوشته تا ساعت 3 بامداد در پارک گریه می کرده از دست این پرسپولیس . یکی از دوستانم از یاسوج هم زنگ زد و گفت از بس به خاطر باخت مقابل داماش ناراحت بود که پسرش را کتک زد! مردم بی گناه، این همه از تیم انتظار دارند آن وقت کسی عین خیالش هم نیست.

*شما از کجا می دانید عین خیال شان نیست؟
قسم می خورم همین طور است. اگر به مردم فکر می کردند، این طور در زمین راه نمی رفتند و برای کسب یک امتیاز جان می دادند. اگر یک یا دو بازی را می باختند، می گفتیم اتفاق است اما الان دیگر همه چیز فرق کرده.

*ولی نمی توانیم با این کار با احساسات هواداران بازی کنیم!
به جای شما، هستند کسانی که با احساسات هواداران بازی کنند. آنهایی که در استادیوم خانگی شان دو، سه گل می خورند اما مقابل داماش خویشتنداری کرده و فقط یک گل خوردند. البته اگر داماش کمی دقت می کرد، پرسپولیس را با 4 گل می برد.

*چرا پرسپولیس کارش به اینجا کشید؟
بازیکن ندارند، مدیریت نمی شوند، مربی ندارند و فقط پول می گیرند. همین الان بروند مهدی هاشمی نسب، یحیی گل محمدی، علی انصاریان و نادر محمدخانی را بیاورند و با دو جلسه تمرین بگذارند جلوی استقلال. من تضمین می دهم دفاع پرسپولیس با این یاران در 10 بازی حتی یک گل هم نمی خورد. اگر دروازه تیم باز شد، من رسماً اعتراف خواهم کرد چیزی از فوتبال نمی فهمم.

*اما پرسپولیس ی ها مدعی هستند ما هنگام ضدحمله گل می خوریم؛ یعنی در اوج حمله هستیم که دروازه مان باز می شود.
اگر این طور است، چرا گل نمی زنند؟ یک طرف ضدحمله این است که تیم حمله می کند و حمله کردن با هدف گلزنی است دیگر. شما به من بگویید پرسپولیس که به قول آقایان در ضدحمله گل می خورد، چرا در همان هنگام که در حمله است، قبل از ضدحمله گل نمی زند؟! این چه توجیهی است؟ کادرفنی تیم مشکل دارد.

*چه مشکلی؟
آقای مانوئل که تمام مدت نشسته روی نیمکت، تیم گل می خورد به کنار زمین می رود و با دست هایش کارهایی انجام می دهد که انگار همه چیز تقصیر بازیکنان است. محسن عاشوری هم همین بود. در تمام مدت دست به سینه لب خط می ایستاد و بازی را نگاه می کرد اما ببینید امید هرندی، سرمربی داماش چه تلاشی در کنار خط داشت. او برای پاسکاری بازیکنانش هم بال بال می زد چون می خواست برنده باشد. به هیچ بازیکنی هم توهین نکرد فقط انگیزه داشت. به قول عابدینی، پرسپولیس روح پیروزی را از دست داده است.

*بازیکنان کنونی که می گویند مگر فصل قبل تیم چه بود که امروز از آنها انتظار درخشش دارند؟ شما این را قبول می کنید؟
به هیچ عنوان. فصل قبل پرسپولیس اين همه ملی پوش نداشت و حالا میلیاردها تومان خرج کرده و شما را آورده تا تیم را متحول کنید. خیر سرشان مثلاً بازیکن ملی هستند. من از سامان آقازمانی نمی توانم توقع داشته باشم چون فوتبالش در همین حد است اما 8 ملی پوش دیگر چه؟ مردم نباید از این بازیکنان بخواهند برای تیم نقش ستاره را بازی کنند؟ آنهایی که توسط کارلوس کروش به تیم ملی دعوت شده اند، نباید در پرسپولیس عالی باشند؟ اگر این بازیکنان نتوانند پرسپولیس را از بحران خارج کنند، پس هوادار بی گناه تیم باید از چه کسی برد و پیروزی بخواهد؟ اگر حرفم بد است، بگویید.

*موضوع دیگري که در پرسپولیس می بینیم، تغییرات تاکتیکی و سیستمی در تیم است. فکر می کنید این تعداد تغییر توجیهی دارد؟
خیر. تیم با 1-4-1-4 به زمین می آید، نیم ساعت بعد می شود 2-4-4 و بعد 1-3-2-4 و در انتها 3-3-4. برایم سؤال است چرا یک مربی مثل مانوئل که ادعای حرفه ای گری دارد، باید از تغییر سیستم خوشش بیاید؟ يادم می آید زمان استانکو ما در آزادی با سیستم 3-4-3 بازی می کردیم و بیرون از خانه 1-6-3. وقتی استانکو آمد، پنجم یا ششم جدول بودیم اما در آخر فصل به قهرمانی رسیدیم. از طرف دیگر مانوئل فوتبال ما را نمی شناسد و نمی داند در مغز اکثر بازیکنان ایرانی سیستم و تاکتیک فرو نمی رود! خودم یک روزی بازیکن و با نسل طلایی فوتبال ایران همراه بودم و می دانم بازیکن ایرانی به طور کلی نمی داند سیستم چیست. داخل زمین که می رود، کار خودش را می کند و بی خیال سیستم و تاکتیک می شود.

*یعنی نباید از پرسپولیس و مربی پرتغالی اش انتظار داشت با این تاکتیک ها تیمش را جلو ببرد؟
همه چیز که مربی نیست. مانوئل 50درصد مقصر است، باقی تقصیرات از بازیکنان است که نمی خواهند تغییر کنند. علی پروین زمان ما در رختکن قبل از هر بازی می گفت 7، 8 نفر از شماها بازیکن تیم ملی هستید، من خجالت می کشم به شما بگویم چطور باید بازی کنید. او روی توانایی بازیکنان و خلاقیت هافبک ها و مهاجمان حساب باز می کرد اما الان هیچ خلاقیتی نمی بینیم. اصلاً فکر کنیم مانوئل هیچی از فوتبال نمی داند، یعنی بازیکنی که یک میلیارد تومان پول گرفته نباید در زمین بازی تکانی به خودش بدهد؟ اینجا پرسپولیس است، نه یک تیم لیگ دویی.

*نکته دیگر شرایط پرسپولیس پس از دریافت گل است. چرا تیم با یک گل خورده به هم می ریزد و برای جبران تلاش نمی کند؟
بله، متأسفانه این هم یکی از دردهای پرسپولیس است که بعد از گل خورده، خود را بازنده فرض می کند. صبای قم را دیدید؟ گل دوم را زد، می توانست باز هم گل بزند یا همین داماش که بعد از گل، سه موقعیت عالی داشت. این مشکل کاملاً روحی و روانی است و همه ایران هم می دانند.

* آقابهروز ! پرسپولیس اگر می خواست ببازد، بهتر نبود مصطفی دنیزلی را حفظ می کرد تا حداقل روی نیمکت یک مربی محبوب داشته باشد؟
بله، صددرصد. آقامصطفی واقعاً محبوب و دوست داشتنی بود. از طرف دیگر چرا حالا که می خواهند بازنده باشند، یک مربی ایرانی را بالای سر تیم نمی گذارند؟ به خدا قسم پیشکسوتان می خواهند مجانی سرمربی پرسپولیس باشند. تصور کنید روی نیمکت تیم کادرفنی با حضور فرشاد پیوس، حمید درخشان، محمد پنجعلی و مربیان دیگر باشد. شما فکر می کنید کارنامه شان بدتر از مانوئل می شود؟ اگر چنین کاری انجام دهیم، سال بعد یک قلعه نویی هم برای پرسپولیس می سازیم.

*به نظر شما چرا علی کریمی تا این حد دچار افت شده؟
اتفاقاً جدیداً با علی صحبت کردم و می دانم اصلاً از شرایط تیم راضی نیست. شاید راضی نباشد که من این حرف ها را بزنم ولی به من گفت دعا مي کنم در این تیم نیمکت نشین شوم. علی کریمی از عدم وجود رفاقت در پرسپولیس گلایه داشت و می گفت سر میز شام انگار همه با هم غریبه هستند. صدایی از کسی درنمی آید. رفاقت در تیم نیست و به همین خاطر هر بازیکنی هم جای کریمی بود، انگیزه هایش را از دست می داد. یادتان نرود کریمی مقابل تونس چه نمایش خوبی از خود نشان داد ولی حالا شرایطش فرق کرده است. من ایراد را از مربی تیم می دانم که نتوانسته شرایط روحی بازیکنان را بهبود بخشد وگرنه چرا ستاره ای مثل کریمی باید به این روز و حال بیفتد؟ الان شما مهدوی کیا را ببینید که چه برخوردی با او می شود. مهدوی کیا یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران است که کارنامه اش همه چیز را نشان می دهد. یعنی مهدوی کیا از این بازیکنان بدتر است؟ من که باور نمی کنم. او در دربی گذشته توانست ناجی سرخپوشان باشد ولی حالا در لیست 18 نفره هم حضور ندارد. یک سری از بازیکنان جدید پرسپولیس به جای اینکه قدر جایگاه خود را بدانند در این تیم به «کریم شیره ای» بدل شده اند. من نمی خواهم با این اصطلاحات کسی را از خودم برنجانم، فقط می خواهم به امثال سیدجلال حسینی بگویم ما یادمان نمی رود تو چه مدافع خوبی بودی ولی چه شده که در پرسپولیس افت کرده ای؟ یا آقای انصاری فرد عزیز، مگر تو فصل قبل آقای گل نشدی؟ مگر فصل دهم یکی از بهترین گلزنان لیگ نبودی؟ حواست هست که راه را اشتباه نروی؟ می خواهم به مهرداد پولادی بگویم آن هافبک - مدافع چپ آسیایی پرسپولیس که بی نهایت عالی و فوق العاده کار می کرد، امروز کجاست؟ حسین ماهینی چرا یک بازی خوب است و یک بازی بد؟ چه بلایی سر محمد قاضی آمده که نمی تواند به ترکیب اصلی پرسپولیس برسد؟ مگر او برای درخشش بیشتر به پرسپولیس نیامده بود؟

* آقابهروز ! شما یکی از آنهایی بودید که به مانوئل رأی دادید تا سرمربی پرسپولیس شود. حالا به نظرتان این مربی چطور کار کرده؟
عملکردش که مشخص است اما بدتر اینکه شنیده ام آدم پرخاشگری است و به خاطر این شکست ها، یقه بازیکنان را می گیرد. شنیده ام او عصبانی و شاکی است و نمی گذارد بازیکنان با او حرف بزنند و دردشان را بگویند. مربی ایرانی اگر بود، حرف بازیکنان را می شنید ولی امروز ببینید مانوئل چه بر سر بازیکنان آورده که هیچ کس با او راحت نیست.

*راستی شما متوجه نقش علی پروین در پرسپولیس شده اید؟
واقعاً از رفتارهای پروین تعجب می کنم. یادم می آید روزی با پاس تهران بازی داشتیم و شرایط خیلی سخت بود. ناصر ابراهیمی داشت حرف می زد، یکدفعه علی پروین حرف هایش را قطع کرد و به احمدرضا عابدزاده و حمید استیلی گفت: شما دو نفر به چه حقی تو رختکن آدامس می جوید؟ پروین امان نداد که این دو نفر حرف بزنند، هر دو را از رختکن بیرون کرد ولی حالا کارش به جایی رسیده که مدام از همه چیز تعریف و تمجید می کند. او به نظر من حالا نقش کشکی را بازی می کند که خودش یک روزی چنین نامی را روی پست مدیرفنی گذاشت! آقای پروین، مردم از شما انتظار دارند یک مصاحبه جنجالی علیه بعضی ها کنید و اشکالات را بگویید. یک عمر مردم پروین را این طور شناختند، نه اینکه برود این طرف و آن طرف تا از آدم های دیگر تعریف کند. یعنی پروین نمی داند در تیم چه می گذرد؟ نمی داند ژوزه دارد راه را اشتباه می رود؟ مگر عضویت در کمیته فنی پرسپولیس چقدر ارزش دارد که پروین قید همه چیز را نمی زند تا درس خوبی به بعضی ها بدهد؟ او همین حالا باید مصاحبه جنجالی انجام بدهد تا دل مردم با این کار او خنک شود و بعد ایرادات را بگوید. اگر از فردا پروین را نخواستند که چه بهتر، حداقل می تواند جایگاهش در بین هواداران را محکم تر کند. پروین دیگر می خواهد به چه چیزی در این فوتبال برسد؟ شهرت، محبوبیت، قهرمانی، کاپیتانی و سرمربیگری تیم ملی و پرسپولیس ، پول های کلان، خانه و ویلای آنچنانی و... دیگر چه می خواهد؟ یعنی با حضور در پست عضو کمیته فنی راضی می شود؟ پروین باید دلش برای مردم بسوزد نه مسئولان یا مانوئل.

*باشگاه اعلام کرده سه بازیکن کم کاری کرده اند و از سوی دیگر می شنویم علی کریمی را دعوت کرده اند به باشگاه تا با او صحبت کنند. این رفتارها را قبول دارید؟
نه به هیچ عنوان. اگر قرار است فردی بازیکنان کم کار را بازخواست کند، مانوئل است. من فکر نمی کنم به مشاوران رویانیان مربوط باشد که چه کسی کم کاری می کند یا پرکاری! درست است مانوئل اصلاً خوب کار نکرده ولی این طور هم نیست که او را هیچ کاره بدانیم. از طرفی، به نظرم تا به حال هیچ کدام از 28 نفر لیست پرسپولیس خوب نبوده اند و جالب نیست ما از بین این همه بازیکن ناموفق بگردیم و سه نخاله را پیدا کنیم! همه باید جریمه و بازخواست شوند.

*نظرتان در مورد دربی چیست؟
بازی سختی پیش رو داریم اما من الکی دلم را خوش می کنم و می گویم تیم ضعیف تر در دربی همیشه بهتر کار کرده، هرچند در سال های اخیر این موضوع اصلاً در دربی ها به کار نیامده است.

*البته استقلال هم شرایط خوبی ندارد.
بله، متأسفانه استقلال با آن همه تبلیغ و آوردن امیر قلعه نویی و جواد نکونام تا به حال اصلاً خوب کار نکرده ولی آنها روند خوبی در بازی هایشان دارند و من از این می ترسم که استقلال خودش را خیلی زود بالا بکشد، به همین دلیل باید دعایمان این باشد که استقلال زمینگیر شود. در دربی هم اسیر اتفاقات باشد و سه امتیاز را بدهد به پرسپولیس !

*به طور کلی شما به مانوئل امیدی دارید که تیم را متحول کند؟
من اگر جای رویانیان بودم، دو روز قبل بلیت یک طرفه سفر به پرتغال را برای ژوزه می گرفتم و او را رد می کردم تا برود پی کارش! او در مصر و کشورهایی که لیگ پویایی ندارند، 500 قهرمانی دیگر می تواند به دست آورد ولی به درد پرسپولیس نمی خورد. من می گویم مربی ایرانی بیاورند و قال قضیه را بکنند. پیوس، پنجعلی، پیروانی، درخشان یا...

*اسم علی دایی را نبردید.
علی دایی یک مربی نامدار است اما چون سابقه زیادی در پرسپولیس ندارد، نمی توانم به او رأی بدهم. دایی باید روزی به پرسپولیس بیاید که بشود قلعه نویی پرسپولیس .

*دربی را پیش بینی می کنید؟
برای استقلالی ها پیش بینی آسان تر است چون فکر می کنند پرسپولیس را می برند ولی ما هم امیدواریم این بازیکنان چندمیلیاردتومانی از خواب غفلت بیدار شوند.

*ماجرای دعوای سرپرست پرسپولیس با عابدینی را...
عابدینی خیلی مردانگی کرد که جواب این آقا را در برنامه 90 نداد وگرنه می توانست حرف هایی بزند که برخی ها کاسه و کوزه شان را جمع کنند و از پرسپولیس بروند. به نظرم هرکسی نباید خودش را با عابدینی یکی بداند چون چنین چیزی در فوتبال ما شدنی نیست.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
مرزبان: کرانچار می گوید دربی مساوی می شود/شرایط پرسپولیس و استقلال مثل چلسی است!



ارتش سرخ دات كام: علیرضا مرزبان که به جای زلاتکو کرانچار در نشست خبری پیش از بازی با پیکان شرکت کرده بود با اشاره به دربی پایتخت گفت: در دربی پایتخت مسائل تاکتیکی حرف اول را نمی زند. شرایط دو تیم مثل چلسی فصل قبل است، چلسی به بحران خورده بود اما در نهایت تا فینال رفت.

وی اضافه کرد: وضعیت پرسپولیس و استقلال هم همینگونه است. بازیکنان دو تیم مثل بازیکنان چلسی شخصیت فوتبالی خودشان را زیر سؤال می بینند بنابراین شاهد یک دربی کاملاً درگیرانه و سخت خواهیم بود زیرا آنها می خواهند از شخصیت فوتبالی خودشان دفاع کنند.

مربی ****ان در مورد شکست مقابل سایپا گفت: گاهی اوقات در زندگی فوتبالی اینگونه است که شکست به ما یاد می دهد چگونه برنده شویم . شش ماه بود باختی نداشتیم و از روزی که به ****ان آمدیم این سومین باخت ما بود.

مرزبان تاکید کرد: موضوعی که دردآور است این که در بازی با سایپا مستحق باخت بودیم و خوب بازی نکردیم. در مسائل تاکتیکی خوب نبودیم و شکست خوردیم، هرچند شاید در نیمه دوم می توانستیم سه یا چهار گل بزنیم یا بازی را مساوی کنیم و یا پیروز از میدان خارج شویم اما باید شهامت داشته باشیم و بگویم آنقدر خوب نبودیم تا برنده شویم . بازیکنانمان هم می گویند در این بازی تمرکز کافی و تلاش لازم را برای پیروزی نداشتیم.

وی ادامه داد: وقتی بدانیم شکست ها از کجا شروع می شود می توانیم خوب نتیجه بگیریم. فصل قبل هم بعد از باخت مقابل صبا بازی های خوبی انجام دادیم و به صدر جدول رسیدیم و قهرمان شدیم. این باخت به ما کمک می کند تا به پیروزی برسیم.

مرزبان در مورد شرایط پیکان گفت: در لیگ ایران مربیان خیلی خوب کار می کنند و لیگ ایران به نظر من یکی از بهترین لیگ های دنیاست. نباید لیگ را ساده بگیریم و باید آن را جدی بگیریم. ما یکی از بیست لیگ بزرگ دنیا هستیم ولی متأسفانه این کیفیت را نمی توانیم به تیم ملی انتقال دهیم.

وی ادامه داد: مسائلی که در تیم ها هست نشان می دهد تیم های لیگ برتر ایران مسائل حرفه ای را به خوبی رعایت می کنند و از نظر شخصیتی رشد کرده اند.

مرزبان گفت: بازی با پیکان برای ما سخت است، برای پیکان هم سخت خواهد بود. طبیعی است آنها برای شکست ****ان می آیند و ما هم برای پیروزی به میدان می رویم. در لیگ ایران نمی توان مطمئن بود که تیم آخر جدول را بتوانید شکست دهید. کیفیت لیگ ایران خیلی خوب است اما انتقادم این است که این کیفیت به تیم ملی نمی رسد.

دستیار کرانچار در مورد بازیکنان محروم و مصدوم ****ان گفت: فرشید طالبی محروم است و اروین بولکو مصدوم و این دو بازیکن را در بازی فردا نداریم.

مرزبان در مورد اینکه ویسی گفته است ****ان را بهتر از کرانچار می شناسد گفت: خوشحالیم که یک مربی آنقدر مسائل را دقیق تعقیب می کند که تیم حریف را بهتر از مربیانش می شناسد. طبیعی است که مربیان باید اطلاعات داشته باشند.

مربی سابق پرسپولیس در مورد اینکه چرا این تیم مدت هاست نمی تواند خوب نتیجه بگیرد گفت: پرسپولیس از نظر ساختاری ایراد دارد و تا زمانی که ساختار این تیم تغییر نکند در نتایجش تغییری داده نمی شود. گرفتن بازیکن بزرگ تنها راه حل عبور از بحران نیست و یا گرفتن مربی. این دقیقا مثل آن است که شما بهترین اتوبوس دنیا را بخرید اما طبیعی است که در ترافیک تهران گیر می افتید بنابراین باید یک ماشین کوچک بخرید تا از ترافیک در بیایید.

وی در مورد اینکه این ماشین کوچک برای پرسپولیس چیست، گفت: توازن کاری خیلی مهم است؛ این که بین خطوط سه گانه و دروازه بان توازن داشته باشیم. ما یا باید بهترین ها را بگیریم و برای آنها بهترین تاکتیک را داشته باشیم یا اینکه بر اساس تاکتیک مان بازیکن بگیریم. در تیم هایی مثل بارسا و منچستر که سیستم بازیشان تغییر ناپذیر است، بهترین ها را می گیرند اما در فوتبال ایران که بازیکنان مدام تغییر می کنند باید بهترین تاکتیک را برای بازیکنان انتخاب کرد.

مرزبان در مورد اینکه آه کرانچار پشت سر پرسپولیس است گفت: شما درباره کسی حرف می زنید که از نظر انسانی بسیار خوب است اما در فوتبال یکسری مسائل طبیعی است و یک مربی با همان امضایی که آمده برکنار می شود.

وی در مورد اینکه با کرانچار درباره دربی هم حرف زده یا نه و نظر او چیست گفت: با توجه به اینکه ما با پرسپولیس کار کرده ایم به این تیم احساس قوی داریم و کرانچار معتقد است دربی روز جمعه مساوی تمام می شود.



 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
رضایی: پرسپولیس جاسوس ندارد/ امیدوارم بدشانسی ها در دربی تمام شود



ارتش سرخ دات كام: مهاجم فوتبال پرسپولیس گفت: بحث حضور جاسوس در پرسپولیس کذب محض است. غلامرضا رضایی پس از تمرین امروز پرسپولیس گفت: با توجه به اینکه ژوزه هنوز از تیم ما شناخت کافی پیدا نکرده، در چند بازی گذشته علی رغم تلاش های فراوان دست خالی میدان را ترک کردیم.

وی افزود: اما پایان هر سختی موفقیت هم هست. بچه ها با یکدیگر همدل شده اند تا با یک بازی خوب و هوادارپسند در دربی 75 خیلی از چیزها را جبران کنند. البته بازی بسیار سختی را داریم و هرگز نباید از یک دقیقه آن غافل شویم.

رضایی در پاسخ به سؤالی که گفته می شود در پرسپولیس جاسوس وجود دارد، نیز گفت: این موضوع کذب است که برخی ها آن را مطرح می کنند. ما همه پیراهن پرسپولیس را پوشیده ایم که به این تیم بزرگ خدمت کنیم. این مسائل هیچ معنی ندارد، این مسائل را افرادی مطرح می کنند که به دنبال اهداف خاصی هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فرصت لازم را داریم تا در هفته های آینده خیلی از اتفاقات را جبران کنیم. همه چیز برای ما تمام نشد و با یک بازی متفاوت در دربی 75 انشاءالله سعی خواهیم کرد هر چه سریع تر به بالای جدول صعود کنیم. پرسپولیس تیم بسیار خوبی است اما متاسفانه به دلیل برخی بدشانسی ها تا به امروز به نتایج دلخواه خود نرسیده است. ما در هر بازی 10 حمله می کنیم اما به گل نمی رسیم، ولی حریفان با یک ضد حمله و پس از حضور 70 یا 80 دقیقه ای در زمین خود بر روی دروازه به گل می رسند. در این میان هیچ کس مقصر نیست و شانس هم جزئی از فوتبال است.

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
کاظمیان: حقم نبود مقابل داماش در لیست ۱۸ نفره نباشم



ارتش سرخ دات كام: مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حق من نبود در بازی داماش در فهرست ۱۸ نفره نباشم . جواد کاظمیان گفت: حق من این نبود که در بازی گذشته پرسپولیس مقابل داماش در فهرست 18 نفره نباشم . برای حضور در دربی انگیزه خیلی زیادی دارم اما در هر صورت به نظر ژوزه احترام می گذارم.

وی افزود: استقلال مربی خوبی دارد که بردن در دربی را خوب می داند اما ما هم انگیزه داریم. قبول دارم شرایط استقلال در حال حاضر از پرسپولیس بهتر است اما ما باید سه امتیاز را بگیریم و 5 هفته گذشته را فراموش کنیم.

کاظمیان تصریح کرد: فکرش را هم نمی کردیم برای تیم چنین اتفاقاتی رخ دهد. بعد از بازی با داماش دو جلسه تمرین کردیم اما برای دربی تمرین معنایی ندارد و مهم این است که تیم در آرامش باشد و تمرکز کند. من به پرسپولیس خوشبین هستم و مطمئن باشید حرف های زیادی برای گفتن داریم
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
ايمون زايد: گل بزنم عدد 4 را به استقلالي ها نشان مي دهم
/هنوز پرسپوليس تيم نشده است



ارتش سرخ دات كام: بدون شك يكي از شاخص ترين بازيكنان داربي 75 مهاجم ليبيايي پرسپوليس است كه در آخرين بازي سرخابي ها موفق شد پس از 39 سال به عنوان دومين بازيكني لقب بگيرد كه توانسته در داربي تهران هت تريك كند.

ايمون زايد انگيزه خاصي براي داربي روز جمعه دارد. او با علاقه خاصي پاسخگوي سوال هایی درباره مصاف حساس پيش روي استقلال و پرسپوليس شد. زايد مي گويد پس از اينكه در داربي قبل هت تريك كرده چندين بار در تنهايي اش ويدئوي گل هاي خود در اين بازي را تماشا كرده و مجددا به فكر گلزني در اين بازي است. هرچند معتقد است موفقيت پرسپوليس در اين بازي مهم تر از گلزني اوست.

* كمتر از دو روز به داربي 75 مانده. از شرايط خودت پيش از اين بازي بگو.

ـ من براي اين بازي آماده ام و مشكلي ندارم. در بازي قبل هم 90 دقيقه براي پرسپوليس به ميدان رفتم اما ما اصلا مقابل داماش خوب نبوديم و نتوانستيم فرصت هاي زيادي براي خودمان به وجود بياوريم. در نيمه اول چند شانس براي گلزني داشتيم اما در نيمه دوم و بعد از اينكه داماش 10 نفره شد اصلا موقعيتي به دست نياورديم. خود من هم تنها يكي دو فرصت نصفه و نيمه داشتم. وقتي سه فيلم بازي اول مان در ليگ را ديدم متوجه شدم كه امسال زياد نمي توانيم براي مهاجمان تيم موقعيت خلق كنيم. من خودم يك مهاجم هستم و معتقدم كه در اين 5 بازي فرصت زيادي براي مهاجمان فراهم نشده است. در صورتي كه ما فصل گذشته با وجود ا ينكه زياد گل مي خورديم اما در عوض گل هم زياد مي زديم. مثلا چند بازي را 4 ـ 3 باختيم.

* فكر مي كني خلق نشدن فرصت هاي مناسب براي مهاجمان به دليل ضعف خط هافبك پرسپوليس است؟

ـ نه نمي خواهم بگويم كه خط هافبك ما ضعيف است. اگر نتيجه اي به دست مي آيد حاصل كار همه بازيكنان است. مي دانم كه هواداران نااميد و ناراحتند اما مربي ما هنوز به تركيب اصلي خود دست پيدا نكرده است. هنوز به معني واقعي يك تيم نيستيم و بيشتر انفرادي بازي مي كنيم. خيلي بازيكنان خوبي داريم كه همه جزو بهترين هاي ايران هستند اما به عنوان يك تيم هنوز با هم هماهنگ نشده ايم. قبل از بازي با داماش هم 8 بازيكن ما به اردوي تيم ملي رفتند و فكر مي كنم اين بيشترين تعداد حضور بازيكنان يك تيم در تيم ملي بود. ما براي اينكه موفق باشيم بايد هميشه در كنار يكديگر تمرين كنيم.

* پس از باخت پرسپوليس مقابل داماش و حضور اين تيم در رده شانزدهم برخي افراد از احتمال تغيير ژوزه در صورت عدم نتيجه گيري مقابل استقلال صحبت مي كنند.

ـ واقعا نمي شود پس از 5 ـ 6 بازي مربي را عوض كرد. من نمي دانم كه قرارداد ژوزه با پرسپوليس تا چه زماني است اما او آمده كه تا پايان فصل اينجا باشد. ژوزه در مصر موفقيت هاي زيادي داشته اما ظاهرا در هر بازي از تركيبي كه در زمين مي گذارد راضي نيست. به همين خاطر در بازي بعد 5 ـ 6 بازيكن را عوض مي كند. اصلي ترين علت عدم نتيجه گيري ما هم اين است كه هنوز يك تيم يكدست نشده ايم. من اگر مربي بودم 11 نفر را به طور ثابت در زمين مي گذاشتم تا اين بازيكنان آنقدر كنار هم بازي كنند كه به يكديگر عادت كنند و به شناخت كافي از هم برسند. با اين حال نمي دانم چرا هنوز نتيجه لازم را نگرفته ايم. ما يكي از بهترين تركيب هاي ليگ امسال را داريم.

* تو در نخستين حضورت در داربي چند ركورد را شكستي. يكي اينكه اولين بازيكن خارجي تاريخ داربي هستي كه توانسته در اين بازي هت تريك كند و دومين ركورد هم اينكه پس از 39 سال دومين بازيكني بودي كه در داربي هت تريك كردي.

ـ اين بار همه چيز فرق مي كند. بازي ما با استقلال بسيار حياتي است چرا كه اگر ببريم در ادامه كارمان را با آرامش و اعتماد به نفس بيشتري دنبال مي كنيم و به شرايط خوب بازمي گرديم. داربي قبل براي من يك اتفاق خيلي خاص بود. ما دو بر صفر عقب بوديم، اولادي از تيم ما اخراج شد و بايد تا پايان بازي 10 نفره بازي مي كرديم اما من توانستم در 10 دقيقه پاياني سه گل بزنم. هنوز به ياد دارم پس از بازي چه حسي داشتم. چندين بار در اينترنت كليپ گل هاي آن بازي را ديده ام و آرزوي من اين است كه دوباره در داربي گل بزنم. البته طبيعي است كه هر بازيكني دوست دارد گل پيروزي تيمش را در داربي بزند چرا كه ميليون ها نفر اين بازي را مي بينند. اما مهم ترين چيز براي من اين است كه پرسپوليس بازي را ببرد. مهم نيست من گل بزنم يا نه. هنوز نه من و نه هيچ بازيكن ديگري نمي دانيم كه روز جمعه در تركيب هستيم يا نه. اما اگر در زمين باشم قطعا به فكر گلزني هستم.

* آيا اتحاد لازم را ميان بازيكنان پرسپوليس مي بيني؟

ـ سخت است كه از اين موضوع صحبت كنم فقط سه روز از باخت ما مقابل داماش گذشته است. بازيكنان ما يك روز بعد از آن بازي هنوز درباره شكست حرف مي زدند. اما امروز سرحال تر بودند و با هم مي خنديدند و از داربي صحبت مي كردند. فصل قبل بازيكنان زيادي بودند كه دوست داشتند در داربي بازي كنند . امسال هم پرسپوليس بازيكنان بزرگي دارد كه هنوز داربي را تجربه نكرده اند شايد در اين بازي هم بازيكنان جديدي باشند كه سرنوشت بازي را به سود پرسپوليس تغيير دهند.

* بازي مقابل استثقلال را چطور مي بيني؟ همه هواداران از زايد انتظار ديگري دارند.

ـ من سه بازي استقلال در اين فصل را ديده ام. آن ها بازيكنان خوبي دارند اما عالي بازي نمي كنند و مي توانند بهتر از اين باشند. پيش از داربي قبلي هم بازي استقلال و ****ان را ديده بودم و مي دانستم استقلال چگونه تيمي است. آن ها فصل قبل از نظر تيمي بهتر بودند اما امسال اين طور نيستند. قبول دارم كه بازيكنان خيلي خوبي دارند اما اگر ما با هم هماهنگ تر باشيم مي توانيم آن ها را شكست دهيم. معلوم است كه آن ها هم پيش خودشان مي گويند پرسپوليس فقط 4 امتياز گرفته و ما راحت اين تيم را مي بريم. اما به نظر من بازي جالبي خواهد شد و اگر ببريم شرايط مان خيلي بيشتر فرق مي كند تا اينكه ببازيم.

* رويانيان روز گذشته در تمرين پرسپوليس حضور يافت. او با شما درباره چه چيزي صحبت كرد؟

ـ رويانيان فارسي حرف مي زد و كسي هم نبود براي من ترجمه كند كه او چه مي گويد.

* آخرين بار كي با ژوزه در باره شرايطت صحبت كردي؟

ـ مي دانم كه او الان در شرايط سختي قرار دارد. به بزرگ ترين تيم ايران آمده و پرسپوليس هم نتايج خوبي تا الان نگرفته است و همه جا در رسانه ها و بين مردم صحبت از نتايج پرسپوليس است. مي دانم كه چند سالي است هواداران اين تيم منتظر اين هستند كه پرسپوليس قدرت مجدد خود را نشان دهد. من به همراه كريم انصاري فرد و محمد قاضي سه مهاجم نوك در سيستم 1-3-2-4 هستيم كه تا الان كريم بيشتر از من و قاضي بازي كرده ضمن اينكه نوروزي، رضايي و كاظميان هم در اين سيستم به عنوان بال تهاجمي در دو سمت راست و چپ كار مي كنند.

* مي داني مهدوي كيا يك ركورد جالب در داربي دارد. او در هر 4 بازي كه با پرسپوليس به مصاف استقلال رفته پيروز از بازي خارج شده.

ـ اين يك ركورد 100 درصد است. بايد بگويم مهدوي كيا بازيكني است كه خيلي تجربه دارد. او مي داند در اين بازي ها چطور بازي كند. معمولا فشار هواداران در اين بازي ها زياد است و خيلي از بازيكنان بزرگ هم هستند كه در اين بازي ها هول مي شوند و موقعيت هاي خوبي را از دست مي دهند اما مهدوي كيا معمولا به بقيه هم روحيه مي دهد.

* بازي قبل كه در 10 دقيقه سه گل زدي، چندان استرسي از رويارويي با استقلال نداشتي. اين بار چطور؟

ـ من اصلا استرس ندارم. مي دانم كه بازي مهمي با استقلال در پيش داريم شايد 100 هزار نفر به ورزشگاه بيايند و ميليون ها نفر هم بازي را از تلويزيون ببينند اما من با استرس بازي نمي كنم چرا كه مهاجمي كه استرس داشته باشد موقعيت هاي خود را از دست مي دهد. شايد به خاطر اينكه من يك بازيكن خارجي هستم، نسبت به بقيه بازيكنان كه بيشتر داربي را تجربه كرده اند، استرس كمتري دارم اما مي دانم اگر جمعه خوب بازي كنيم و موقعيت داشته باشيم حتما مي توانم گل بزنم.

* دو روز پيش يكي از سايت ها اعلام كرده بود باشگاه پرسپوليس سه بازيكن كم كار اين تيم را شناسايي كرده است.

ـ چرا نام بازيكنان را نگفته اند؟ نمي دانم واقعا اين موضوع درست است يا خير اما اگر دقت كنيد در 5 بازي اخير هيچ بازيكني خوب بازي نكرده. شما سه بازيكن پيدا كنيد كه در بازي هاي اخير نمايش خوبي داشتند. من اعتقادي به اين چيزها ندارم.

* شايد اين يك تاكتيك از سوي باشگاه است تا بازيكنان به خود بيايند.

ـ چه تاكتيكي؟ اين واقعا مسخره است. ما بازيكنان بسيار خوبي در پرسپوليس داريم اما هيچ بازيكني در بازي هاي قبل خوب كار نكرده بود.

* اگر به استقلال گل بزني چه كار مي كني؟

ـ تا الان به اين موضوع فكر نكرده بودم. معمولا دوست دارم بعد از گل به سمت تماشاگران بروم و شادي ام را با آن ها تقسيم كنم. من در بازي قبل سه گل زدم. يادم مي آيد كه استقلالي ها در آن بازي به نشانه اينكه چهار بار پرسپوليس را برده بودند عدد 4 را نشان مي دادند بنابراين اگر من در روز جمعه گل بزنم عدد چهار را به هواداران استقلال نشان خواهم داد.

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
بائو: انگیزه ام به خاطر طلب از پرسپولیس نیست ارتش سرخ دات كام: مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: برای دربی انگیزه دارم اما این موضوع ربطی به طلبم از پرسپولیس ندارد. میثم بائو در خصوص بازی پرسپولیس و استقلال در روز جمعه عنوان کرد: دربی هم مثل بازی های دیگر است و 3 امتیاز بیشتر ندارد. هر تیمی از موقعیت ها بهتر استفاده کند می تواند برنده این مسابقه باشد. حساسیت روی دربی زیاد است اما امیدوار هستم که استقلال با یک بازی خوب و منطقی و با حمایت تماشاگران برنده شود. وی در مورد انگیزه هایش برای بازی مقابل پرسپولیس و اینکه به دلیل طلبی که از این باشگاه دارد انگیزه دارد، گفت: من 60 میلیون تومان از پرسپولیس طلب دارم اما انگیزه ام به خاطر پول نیست. به خاطر اینکه خودم را نشان دهم انگیزه دارم. اگر هم تلاشی هست برای دل هواداران است.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
ذولفارنسب: اتفاقات محیطی در دربی اثرگذار هستند



مرجع خبری پرسپولیس : پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس می توانست پس از تعطیلات کوتاه لیگ روند بهتری داشته باشد اما فکر می کنم مشکلات فصل گذشته گریبانگیر این تیم را گرفته است.
بیژن ذوالفقارنسب پیشکسوت پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس پس از تعطیلات کوتاه لیگ می توانست روند بهتری هم در نوع بازی اش و هم در نتیجه گیری داشته باشد اما فکر می کنم مشکلات فصل گذشته گریبان این تیم را گرفته است.
عمده ترین مشکل این تیم را عدم شناخت مربی خوب پرسپولیس از بازیکنانش می دانم.
وی افزود: حداقل یک سال طول می کشد تا مانوئل بتواند پژمان نوری و مازیار زارع که قبلا در پرسپولیس بودند چه بازیکنانی هستند و چه توانایی هایی دارند و با چه انگیزه ای مقابل پرسپولیس بازی می کنند. این مسائل فنی نیست بلکه مدیریتی است. مربی که شناخت از تیمش نداشته باشد، این روز می افتد یا بازیکنانی که ندانند به چه تیمی آمده اند و حریف با چه انگیزه ای مقابل آنها بازی می کند، به این وضعیت دچار می شوند.او در ادامه گفت: قطعا در تیمی مثل پرسپولیس به مانوئل یک سال زمان نمی دهند تا به شناخت لازم از تیمش و حریفان برسد اما یک مربی باهوش و تحلیل گر می تواند با تجربه اش به این مهم برسد.مشخص است که مانوئل فوتبال ما را بسیار آماتور و خیلی دست کم و سطح پایین قلمداد کرده است.ذوالفقار نسب در پایان گفت: خیلی ها در حال حاضر نگران پرسپولیس در دربی هستند اما اتفاقا برای در بی عقیده ام این است که هیچ چیزی مشخص نیست و همیشه تیمهای خوب قبل از دربی، در این بازی خاص موفق نبوده اند. این مساله به دلیل فوتبال پیچیده و ویژه ما است و اتفاقات محیطی در دربی تاثیر گذار هستند.به نظرم شانس استقلال و پرسپولیس در دربی 50-50 است و کسی نمی تواند بگوید چه تیمی برنده است
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
شیرینی: بازیکنان پرسپولیس با تمام وجود آماده دربی هستند



مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: براي بدست آوردن سه امتياز دربي ، بازيكنان تمام وجودشان را در زمين خواهند گذاشت.


سعيد شيريني سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس افزود: بازي دربي هميشه با ساير بازي هاي ليگ فرق داشته است و اين بار نيز اين تفاوت ها را در دربي خواهيد ديد نفارت تيم فوتبال پرسپوليس با تمام وجود در بازي دربي مي دوند چون اين آخرين فرصت براي پايان ناكامي هاي ليگ برتر فوتبال است.
وي ادامه داد: دربي جاي هيچ مصدوميت و آسيب ديدگي نيست هر بازيكني دوست دارد كه در پيروزي دربي نقش مهمي را ايفا كند.شيريني تاكيد كرد: در تيم فوتبال پرسپوليس هيچ بازيكني كم كاري نكرده است و چنين چيزي در قالب تيم بزرگي هم چون پرسپوليس قابل تصور نيست
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
در آستانه دربی/ اسپایدر کم میلیاردی برای همیشه با آزادی خداحافظی کرد



مرجع خبری پرسپولیس : مسئولين ورزشگاه آزادي قرار نيست از اين پس در بازي هايي كه در اين استاديوم برگزار مي شود از السپايدر كم استفاده كنند و اين وسيله مجهز كه بازي ها از زاويه هاي مختلف به تصوير مي كشيد از آزادي خارج شد.

اين اتفاق در حالي است كه اعلام شده است، اسپايدر كم هزينه زيادي را براي مسئولين ورزشگاه به همراه داشته است و به همين دليل آنها تصميم گرفتند اين دستگاه مجهز را جمع آوري كرده و شرايط را به حالت قديم و عادي برگردانند تا تنها دوربين هاي تلويزيوني تصوير بازي ها را منتقل كنند.

شايان ذكر است، اين اقدام از بازي ملوان با استقلال آغاز شد و در ديدار استقلال با پرسپوليس نيز شرايط به همين منوال است.این تصمیم به علت مشکلات در کنترل و نگهداری این وسیله در کشور گرفته شده است.

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
جلسه درخشان با بازیکنان پرسپولیس


ارتش سرخ دات كام: حمید درخشان که در طول هفته های اخیر بسایری از تمرینات مانوئل را از نزدیک دیده دیروز بعد از پایان تمرین به رختکن تیم رفت و دقایقی با برخی بازیکنان صحبت کرد که البته به نظر می رسد وی خواسته بازیکنان را تهییج کند. درخشان بعد از حضور در رختکن تیم دقایقی بصورت خصوصی با سعید شیرینی صحبت کرد.

همچنین در ابتدای تمرین هم فرشاد پیوس بازیکنان را در رختکن جمع کرد و لحظاتی کوتاه برای انها صحبت کرد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
جاااانم پرسپولیس

جاااانم پرسپولیس

احسان حدادی: پنجشنبه با پیراهن پرسپولیس در لوزان سوئیس به میدان می روم



ارتش سرخ دات كام: نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن قبل از سفر به لوزان سوئیس گفت: امیدوارم به لطف دعای مردم و با کسب امتیازات لازم بتوانم صدرنشینی ام را در رقابت های دایموند لیگ حفظ کنم. احسان حدادی گفت: بامداد روز چهارشنبه از طریق پرواز تهران - فرانکفورت عازم آلمان شدم و طبق هماهنگی های به عمل آمده مسیر 280 کیلومتری تا لوزان سوئیس را با اتومبیل طی می کنم و امیدوارم پنجشنبه در رقابت های دایموند لیگ که در استادیوم شهر لوزان برگزار می شود بتوانم امتیاز خوبی کسب کرده و صدرنشینی ام را در این رقابت ها حفظ کنم.

حدادی تصریح کرد: کانتر نفر سوم المپیک از استونی قطعا در این مسابقات شرکت می کند و قرار است هارتینگ دارنده مدال طلای المپیک نیز در این مرحله از رقابت ها حضور یابد. قطعا رقابت سختی با این نفرات و سایر مدعیان پرتاب دیسک جهان خواهم داشت. در حال حاضر بنده با کسب مقام دوم و اول دوحه قطر و سوم ایتالیا صدرنشین رقابت های دایموند لیگ جهانی الماس هستم و کانتر در رده دوم جای دارد. مرحله بعدی این رقابت ها روز یکشنبه در بیرمنگام انگلیس برگزار می شود و طبق هماهنگی های به عمل آمده از سوی فدراسیون دو و میدانی با آقای خسروی وفا تلاش هایی شده است تا بتوانم ویزای انگلیس را با فعال کردن ID کارت مسابقات المپیک دریافت کنم. آقای رویانیان هم لطف کردند و از طریق آقای خسروی وفا پیگیر حل مشکلات بنده هستند.

حدادی در ادامه گفت: بعد از بیرمنگام ادامه این مسابقات به زودی در بروکسل و استونی پیگیری می شود و اگر اشتباه نکنم هفتم سپتامبر فینال و مرحله آخر مسابقات برگزار خواهد شد که امیدوارم با دعای مردم و تلاش مضاعف بتوانم عنوان قهرمانی این رقابت ها را کسب کنم. پس از آن نیز در چند رقابت معتبر جایزه بزرگ شرکت خواهم کرد.

دارنده مدال طلای بازی های آسیایی گوانگجو در ادامه گفت: طی روزهای اخیر سه جلسه زیر نظر مربی روس خودم تمرین کردم. البته به خاطر دعوت شبکه های تلویزیونی و رسانه ها به مصاحبه و همچنین مراسم هایی که برگزار می شود نتوانستم تمرینات کاملی داشته باشم اما امیدوارم در شروع همکاری هایم با باشگاه پرسپولیس بتوانم نتیجه خوبی بگیرم هر چند که همه ورزشکاران پس از المپیک با افت نسبی مواجه می شوند. به طور مثال هارتینگ که قهرمان المپیک لندن شد چهار روز پیش در مسابقات قهرمانی آلمان 65 متر پرتاب کرد در حالی که او در المپیک پرتاب بسیار بهتری داشت.

حدادی درباره احتمال رکوردشکنی در رقابت های سوئیس گفت: بعید می دانم ورزشکاری بتواند در لوزان رکوردشکنی کند چون همانطور که گفتم افت نسبی بعد از المپیک تا حدود زیادی طبیعی است اما من تمام تلاش خودم را بکار خواهم بست تا بهترین پرتاب را داشته باشم. از آن سو هم امیدوارم وقتی در لوزان هستم خبر برد پرسپولیس در داربی را بشنوم. انشاءا... بازیکنان پرسپولیس بتوانند دل هواداران را شاد کنند و شک ندارم هر تیمی که با استرس کمتر در این مسابقه مهم به میدان برود برنده است. به اعتقاد بنده چه در رشته های تیمی و چه ورزش های انفرادی مهار استرس و فعالیت با فشار روحی و روانی کمتر شرط اصلی موفقیت در میادین مهم و حساس است.

حدادی درباره احتمال غیبتش در مراسم تجلیل از مدال آوران المپیک که با حضور رئیس جمهور برگزار می شود گفت: طبیعی است که دوست دارم در این مراسم حضور داشته باشم اما اگر مشکل ویزای بیرمنگام بنده برطرف شود در این مراسم غایب خواهم بود.

اولین مدال آور تاریخ دو و میدانی المپیک در پاسخ به این سوال که جایزه او به میزان کسب مدال طلا محاسبه خواهد شد گفت: اطلاع دقیقی در این باره ندارم. به هر حال این افتخار نصیب بنده و ورزش ایران شده است که اولین مدال تاریخ ایران در دو و میدانی المپیک کسب شود و پس از کسب مدال در وزنه برداری، کشتی و تکواندو شاهد کسب مدال در یک رشته دیگر باشیم. درباره اینکه میزان جایزه دریافتی بنده به اندازه کسب مدال طلا محاسبه خواهد شد یا خیر صحبتی نمی کنم و مسئولان هر تصمیمی که بگیرند گرفته اند. من برای جایزه در مسابقات شرکت نکردم بلکه انگیزه ام شاد کردن دل مردم، بالا رفتن پرچم ایران و کسب یک افتخار برای خودم و کشورم بود.

حدادی در پایان گفت: پنجشنبه با پیراهنی که نام پرسپولیس روی آن نقش بسته در لوزان سوئیس به میدان می روم و جا دارد بار دیگر از توجه آقای رویانیان تشکر کنم. امیدوارم که بتوانم عملکرد خوبی در ادامه رقابت های لیگ جهانی الماس داشته باشم
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
روانشناس پرسپوليس: تيتو ويلانووا هم دكتراي روانشناسي دارد


ارتش سرخ دات كام: دكتر خانباني روانشناس پرسپوليس كه طي دو سه هفته اخير فعاليتش را در اين تيم از سر گرفته و بعضا جلساتي را با بازيكنان برگزار مي كند درباره پخش فيلم مرد سيندرلايي قبل از بازي با داماش مي گويد:طبعا چون ما وقت كم داريم نمي توانيم فيلم را كامل پخش كنيم . زماني كه از خانباني مي پرسيم شايد پخش نشدن كامل فيم باعث شده اين فيلم روحيه بخش اثرگذاري لازم را نداشته باشد تنها مي خندد و مي گويد:چاره اي نيست.


وقتي به خانباني مي گوييم اين كار از فينال سال 2009 ليگ قهرمانان اروپا شروع شد و پپ گوارديولا در اتوبوس بارسا فيلم گلادياتور را براي بازيكنانش پخش كرد مي گويد:آن سال هم تيتو ويلانووا دستيار پپ اين كار را انجام داد چرا كه او مدرك دكتراي روانشناس ي دارد و يك روانشناس خبره است.


از روانشناس پرسپوليس مي پرسيم حالا براي دربي چه برنامه اي داريد كه مي گويد:از گفتن برنامه مان معذورم .اما احتمالا دوباره برنامه پخش فيلم خواهيم داشت چرا كه الان يكي از بهترين و جديد ترين روش هاي روانشناس ي فيلم درماني است.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
خلیلی
: از پرسپولیس که رفتم، استقلال جان گرفت/ همه می گفتند باید به استقلال گل بزنی


مرجع خبری پرسپولیس : این حکایت 2 بازیکن شماره 9 است، تعداد گل های 9 قرمزپوش اما رقمی اعجاب انگیز و بی رقیب است در میان ستاره های نسل جدید.
حرف از علی سامره و محسن خلیلی است. «علی30 ثانیه» و «محسن رفت و برگشت». آنها مهمان*های بعد از ظهر دیروز ما بودند. با هر دو از دربی حرف زدیم، از آن روزهایی که خودشان بازی می*کردند، تا امروز که دیگر نیستند. بدون حرف اضافه*ای مصاحبه را از شماره 9 شروع می*کنیم ولی محسن استارت اول با خنده و شوخی می*زند...
*از کجا شروع کنیم؟ 9؟
خلیلی*: 9 که دیر است. از 2:30 شروع کنیم که تا 9 تمام شود! (خنده)

*خب چرا شماره 9؟ هر دو شماره 9 استقلال و پرسپولیس را پوشیده**اید.
سامره*: من روی شماره زیاد حساس نبودم ولی محسن یکی دو بار دعوا داشته! (خنده) من 9، 18 و 23 را در استقلال پوشیدم.

*کدام خوش*یمن بود؟
اعتقاد ندارم. 30 ثانیه را با 18 زدم و گل دوم را با 9 زدم. البته اگر فقط بحث**تان درباره پرسپولیس باشد و گل*هایی که به این تیم زده*ام.

*محسن تو چطور؟
من در سایپا که بودم 9 می*پوشیدم. در پرسپولیس اول 11 گرفتم ولی 9 در گلویم گیر کرده بود. رفتم به پژمان گفتم شماره 9 را به من می*دهی؟ او هم گفت زیاد 9 را دوست ندارم، بیشتر به 18 علاقه دارم. 9 را داد به من. بعد 11 را دادند به فراز فاطمی. خاطرات خوبی بود. برای من 9 استارت اوج**گیری بود. هم در سایپا و هم در پرسپولیس.

*در سایپا آن 5 تا را هم با 9 زدی؟
بله، هر چه خاطره خوب بود با 9 بود. آخرش هم به 9 تیم*ملی ختم شد و بعد هم 9 ماه خانه*نشین شدیم.

*الان چی؟
از آن به بعد گفتم دیگر 9 نمی*پوشم. در استیل*آذین 17، در مس 7 و امسال هم 10 در صبا.
*علی گل دومت با 9 بود. فکر می*کردی آن ضربه گل شود؟
سامره*: نمی*شود پیش*بینی کرد. روز بعد هم 20 تا توپ گذاشتم و شوت زدم، یکی هم نرفت توی دروازه. دیگر خواست خدا بود. هم آن شوت و هم آن 30 ثانیه.

*گل 30 ثانیه، دقیقاً چه ثانیه*ای به*ثمر رسید؟!
ثانیه 42 بود ولی وقتی می*خواستند شعر درست کنند، گفتند 30 ثانیه.

*چطوری بود آن گل؟
اولین توپ نبود. توپ روی زمین هم بند نبود. مدافعان دو تیم می*زدند زیرش که توپ در زمین حرف بیفتد. منتها ما در وسط زمین خوب جمع شده بودیم. فرزاد مجیدی یک توپ دفع کرد، یحیی هم طبق خاصیتی که داشت می*خواست توپ را حفظ کند و گفت بگذار توپ بخورد زمین که دیگر گذشت....

*در آزادی می*زدی بهتر می*شد.
اوه، خیلی خیلی خوب می*شد.

محسن*: مگر در کجا زدی؟
علی*: در تبریز.

*فرزاد زد زیرش؟
محسن*: نه هدفدار زد!
علی*: اتفاقاً فرزاد پاس**های خوبی می*داد. چند بازی هم پاس خوب داد و من گل زدم.

*انصافاً گل زدن در دربی، باید یک حس خاصی داشته باشد. انگار هر چی درونتان هست، خالی می*شود. می*توانی توصیفش کنی؟
محسن*: باید نشان بدهیم الان؟ صدا بیرون نمی*رود؟! علی*آقا شما بفرمایید که پیشکسوتی.
علی*: به هر حال گل زدن یک لذت خاصی دارد. ربطی به دربی هم ندارد. ول در دربی حساس می*شود، خود شما هم حساسش می*کنید، ناخودآگاه به دلیل اینکه مردم علاقه دارند، گل زدن در این بازی حساس می*شود. انرژی که مردم به بیرون می*دهند، بازیکن می*گیرد و وقتی گل می*زنی، تمام انرژی که گرفتی را آزاد می*کنی و داد می*زنی. محسن هم که زیاد داد می*زند.
محسن*: من عادت دارم جیغ بزنم! (خنده) می*دانید چیزی که هست من وقتی آمدم پرسپولیس از روز اول همه انتظار داشتند در دربی گل بزنم. فکر نمی*کردم در بازی دیگر از من می*خواهند. سال قبل رفت و برگشت با سایپا به استقلال زده بودم به*خاطر همین نمی*گفتند می*خواهیم آقای گل شوی، فقط می*گفتند به استقلال بزن برای ما بس است. این خودش بار روانی دارد. در دو تیم این توقع هست.

*دقیقاً این بحث درباره ایمون زاید صدق می*کند.
محسن*: بله، الان از زاید چنین توقعی دارند و مدام می*گویند باید دوباره 3 گل بزند. اصلاً هم نمی*خواهند بازی**های دیگر گل بزند. یک*جورهایی این بازی به تمام بازی*های لیگ می*ارزد. وقتی سال گذشته پرسپولیس آن*طور استقلال را برد مردم دیگر به راحتی فراموش کردند که تیم چه نتایجی گرفته. فراموش کردند که تیم چه رکوردهایی زده و 5 بازی متوالی باخته است. فراموش کردند که تیم کجای جدول است و اصلاً دلشان را کامل به این برد خوش کردند. به*خاطر همین گل در دربی این*قدر حساسیت دارد و انرژی، تفاوت خاصی با گل*های دیگر دارد. قابل توصیف نیست.

*زندگی مردم متحول می*شود.
محسن*: تنها بازی*ای است که هواداران روبه*رویت هستند. بگذار برایت مسئله را روشن کنم. وقتی شما در طول فصل با تیم*های مختلف بازی می*کنی، معمولاً تماشاگرت بیشتر هستند. کسی روبه*روی شما نیست ولی بازی دربی تقریباً 50 به 50 است. یک انرژی منفی هم از روبه*رو می**آید.

*به این فکر کرده بودی که وقتی یک گل در دربی می*زنی، چقدر جامعه متحول می*شود؟ روز چند نفر خراب می*شود و روز چند نفر خوب؟
محسن*: دقیقاً نگاه*ها عوض می*شود نسبت به فوتبالیست در مجموعه*ای که هست. وقتی شما یک سال بد یا خوب داشته باشی، سالت را بهتر می*کنی. الان کسی به آقای گل شدن من یا گل*های حساسی که در بازی صبا یا ****ان زدم حرف نمی*زند، هنوز درباره آن گل*هایم می*گویند و می*گویند محسن رفت و برگشت. همه مدام درباره آن بازی*ها حرف می*زنند و همین نشان می*دهد که دربی با دیدارهای دیگر فرق دارد.

*هر دوی شما لقب**هایی گرفتند. با لقب**تان چطور زندگی می*کنید؟
محسن*: ترید می*کنیم در آبگوشت و می*خوریم! (خنده)
علی*: طرفداران همیشه به من لطف داشتند. با اینکه 7، 8 سال است در استقلال بازی نمی*کنم ولی طرفداران هر جا که من را می*بینند با این لقب صدایم می*کنند و باعث غرورم می*شود. افتخار می*کنم به این موضوع و از طرفداران تشکر دارم.
محسن*: لقب ها... خب یک نوع احساس جالبی باشد که باید تجربه کنی. یک نوع احساس تشکر و سپاسگزاری هواداران از یک بازیکن. مثلاً علی*آقا زیاد برای استقلال گل زد و هواداران برای تشکر و قدردانی از او، برایش این لقب را انتخاب کردند. می*شود گفت اگر به من لقبی دادند، پاداش گلی بود که زدم.

*آقای خاصی می*شوی؟
محسن*: بله، این لقب می*ماند. حتی طرفدارانی که بعدها می*آیند شما را با این لقب می*شناسند. بازیکنان از این لقب*ها تحت تأثیر قرار می*گیرند. هنوز وقتی طرفداران من را با این اسم صدا می*کنند، شرمنده*شان می*شوم. الان قطعاً علی*آقا هم با من موافق است. با این حسی که ما داریم، می*خواهیم دوباره به آن مجموعه*ای که به آن تعلق داشتیم برگردیم و دوباره روزهای خوبمان را تکرار کنیم.

*به دربی بیشتر بپردازیم. وقتی دربی مساوی می*شد می*گفتند بازیکنان استقلال و پرسپولیس دوست دارند بازی را نبازند. واقعاً این*طوری است؟
علی*: هیچ بازیکنی دوست ندارد ببازد، به ویژه دربی را. به*خاطر اینکه باید جواب آدم**های زیادی را بدهی. قبلاً بازیکنان دوست نداشتند دربی را ببازند به همین دلیل وقتی یک گل می*زدند عقب می*کشیدند و باعث می*شد که گل بخورند. الان جسارت* بیشتر شده. بیشتر حمله می*کنند و بازی*های پر*گل شده و برد و باخت*ها هم بیشتر. ولی آن موقع*ها ما باید جواب خیلی*ها را می*دادیم که از قبل نتیجه تعیین شده. اصلاً نمی*شد ما 95 دقیقه فیلم بازی کنیم.
محسن*: در این مورد من چیزهایی شنیده بودم به ویژه وقتی در ساپیا بودم. همه می*گفتند شب قبل از بازی یک نفر می**آید به اردوی دو تیم و می*گوید باید بازی مساوی شود تا طرفداران درگیر نشوند ولی وقتی وارد پرسپولیس شدم، در همان نیم*فصل اول متوجه شدم دلیل مساوی کردن فقط ترس از باختن است. تیم*ها به برد فکر نمی*کنند و حتی اگر گل هم می*زنند دیگر تلاشی برای زدن گل دوم نمی*کنند چون محتاطند. ترجیح می*دهند بازی مساوی شود. وقتی هم بازی مساوی می*شود، دو تیم دیگر رغبتی برای حمله نداشتند و ترجیح می*دادند بازی مساوی شود. ولی الان وضعیت کمی فرق کرده. در یکی دو سال گذشته این بازی حساسیتش نسبت به سال*های قبل کمتر شده چون تیم می*بازد ولی بعد از بازی بازیکن راحت مصاحبه می*کند و فردا بدون هیچ فشاری می*رود سر تمرین ولی سال*های قبل این*طور نبود. حتی بعد از مساوی بازیکن حرفی برای گفتن نداشت.

*دلیل این تغییر چیست؟
شاید بی*تفاوتی نسبت به دربی باشد. دارند این بازی را هم مثل یک مسابقه دیگر نگاه می*کنند. مثل قدیم حساس نیستند و پیش خودشان از حساسیت این بازی کم می*کنند. علی*آقا اشاره کرد، قبلاً تو باید بین مردم جواب می*دادی ولی الان بعد از یک بازی و شکست، بازیکنان خیلی راحت همه چیز را فراموش می*کنند. مثلاً در گیر و دار همان باخت**های پی در پی پرسپولیس می*دیدم که چقدر راحت مربیان و بازیکنان ازکنار این شکست*ها می*گذشتند.

*چند تا دربی باخته**اید و چند تا برده*اید؟
علی*: من یک بار باختم. دقیقه 80 رفتم تو زمین و دقیقه 95 اخراج شدم! 2 بر صفر باختم.

رویت نمی*شد بروی بیرون؟
علی*: اینکه یک*طرف. حتی جواب تلفن دوستانم را نمی*دادم. مساوی هم می*کردیم، اوضاع همین بود. البته فکر کنم آقامحسن در این زمینه تجربه بیشتری داشته باشد!
محسن*: اتفاقاً من اصلاً نباخته*ام. یک برد دارم و دو تا مساوی.
علی*: خدا را شکر نسبت به 3 بازی خوب است!

*چند تا دربی بود؟
علی*: 8 تا، دو تا بردیم. یک بر صفر با گل اکبرپور و یکی هم دو بر یک.
محسن*: من را هم می*گذاشتند بمانم، قطعاً تا الان 7، 8 تا برد داشتم. از پرسپولیس گذاشتنم بیرون تا استقلال یک جانی بگیرد! (خنده)
علی*: تو که راست می*گویی، از وقتی که تو رفتی یکی برده*اید، 4 تا باخته*اید!
محسن*: آره دیگر، استقلال بیش از حد جان گرفت! (خنده)
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
بلیت فروشی دربی 75 از ساعت 7 صبح آغاز می*شود








مرجع خبری پرسپولیس :


بلیت فروشی مسابقه دو تیم پرسپولیس و استقلال از ساعت 7 صبح آغاز می*شود.




به نقل از سایت سازمان لیگ حرفه*ای، بلیت فروشی دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس از ساعت 7 صبح جمعه آغاز می*شود و گیشه*های بلیت فروشی در این ساعت بلیت را در اختیار متقاضیان قرار می*دهند.
اما زمان باز شدن درهای ورودی ورزشگاه با نظر مسئولان انتظامی خواهد بود و امکان دارد درها دیرتر از ساعت 7 صبح باز شوند.

دیدار پرسپولیس و استقلال ساعت 18 روز جمعه سوم شهریور برگزار می*شود.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
برنامه های سازمان لیگ پیش از دربی اعلام شد/ برگزاری دربی کوچولوها





مرجع خبری پرسپولیس :

سازمان لیگ برنامه*هایی را پیش از مسابقه پرسپولیس و استقلال تدارک دیده که مهم*ترین آن برگزاری دربی کوچولوها و تجلیل از خانواده*های شهدا است.



به نقل از سایت سازمان لیگ حرفه*ای، این سازمان برنامه*های ویژه*ای را پیش از شروع مسابقه دو تیم پرسپولیس و استقلال تدارک دیده است.



بخشی از این برنامه ها به شرح زیر است:



با اذان ظهر در ساعت 13:10 برنامه*ها آغاز می*شود. حمل پرچم توسط همیاران فرهنگی و اجرای سرود جمهوری اسلامی توسط گروه موزیک دانشکده علوم انتظامی، اجرای سرود ملی توسط همین گروه، اجرای حرکت نمایشی با توپ، پخش سرودهای ملی و ورزشی، اجرای مسابقه پیامکی، مسابقه فوتبال کوچولوها بین دو تیم آبی و قرمز، پخش برنامه رادیو ورزشگاه و تجلیل از خانواده*های شهدا از جمله برنامه های مدنظر هستند.


دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس ساعت 18 روز جمعه سوم شهریور در ورزشگاه آزادی برگزار می*شود
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
شیرینی: می*خواهند تمرکز کریمی را به هم بزنند




مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با اعلام برخی خبرها می*خواهند تمرکز علی کریمی را به هم بزنند.

سعید شیرینی اظهار داشت: پس از اینکه در 5هفته گذشته به نتایج دلخواه نرسیدیم بچه*ها با یکدیگر همدل و هم*قسم شده*اند که با یک بازی تماشاگرپسند به سه امتیاز دربی که بازی متفاوتی است، برسند.

وی افزود: متأسفانه برخی* در این شرایط خبری مبنی بر احضار کریمی را به باشگاه مطرح کردند و می*خواهند تیم ما را به حاشیه ببرند. برخی* به دنبال این هستند تا جادوگر خوش*تکنیک ما یعنی علی کریمی را دچار حاشیه* کنند و تمرکز او را به هم بریزند اما این افراد به هدفشان نمی*رسند.

شیرینی عنوان کرد: مطمئن هستم علی کریمی روز جمعه در دربی باز هم شایستگی*های خودش را نشان خواهد داد. آماده این بازی بزرگ و حساس هستیم و امیدوارم با یک برد شیرین ورزشگاه آزادی را ترک کنیم.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
برنامه بازی های تیم های پایه/ فردا دربی جوانان در هرندی









مرجع خبری پرسپولیس :

رقابت های باشگاه های تهران در رده های پایه بعد از یک ماه تعطیلی دوباره از سر گرفته می شود و در یکی از مهمترین بازی ها تیم های جوانان پرسپولیس و استقلال فردا به مصاف یکدیگر می روند.




رقابت های باشگاه های تهران در رده های پایه بعد از یک ماه تعطیلی دوباره از سر گرفته می شود و در یکی از مهمترین بازی ها، تیم های جوانان پرسپولیس و استقلال فردا به مصاف یکدیگر می روند.

مجید پروین سرمربی تیم جوانان پرسپولیس فردا ساعت 16 شاگردان خود را در ورزشگاه هرندی به مصاف جوانان استقلال می فرستد. پرسپولیس در این بازی میزبان است ولی با توجه به در دست تعمیر بودن زمین ورزشگاه امام رضا (ع) این بازی در ورزشگاه هرندی برگزار خواهد شد.


از سری رقابت های این هفته باشگاه های تهران همچنین تیم امید پرسپولیس ساعت 17 امروز در ورزشگاه شهید فکوری میهمان امیدهای راه آهن خواهد بود. منوچهر عبدا... نژاد قصد دارد امروز از بازیکنان امیدی که در تیم بزرگسالان حضور دارند نیز بهره بگیرد.


در ادامه این رقابت ها، نونهالان پرسپولیس هم ساعت 10 صبح روز جمعه میهمان تیم ذوب آهن خواهد بود. سرخپوشان نونهال در حالی آماده بازی می شوند که مانند تیم های دوم و سوم جدول، 9 امتیازی هستند و با تفاضل گل در مکان چهارم قرار گرفته اند. فرامرز سلطانی که کادر همکاران و بازیکنان خود را کامل کرده است امیدوار به کسب پیروزی های پر گل تر است.


روز جمعه همچنین نوجوانان پرسپولیس باید طبق برنامه در ورزشگاه هرندی به مصاف داماش بروند. البته با توجه به حکم کمیته انضباطی هیات فوتبال تهران درباره حریف سرخپوشان، برگزاری این بازی در پرده ابهام قرار دارد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
شیرینی خبر داد/ پرسپولیسی ها جمعه با عکس فریبرز مرادی وارد زمین می شوند










مرجع خبری پرسپولیس :

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پیشنهاد مجتبی محرمی را اجابت کرده و بازیکنان پرسپولیس روز جمعه با عکسی از فریبرز مرادی وارد میدان خواهند شد.


سعید شیرینی گفت: از طریق روابط عمومی باشگاه در جریان پیشنهاد مجتبی محرمی بازیکن ارزنده و سابق پرسپولیس قرار گرفتیم. پیشنهاد ایشان قطعا اجابت خواهد شد.

وی افزود: باشگاه پرسپولیس وظیفه خود می داند یاد آنهایی که برای این تیم زحمت کشیده و دار فانی را وداع گفته اند گرامی بدارد. پیشنهاد آقای محرمی، پیشنهادی بسیار خوب است که ما از روابط عمومی باشگاه خواسته ایم اقدامات لازم را انجام دهد تا بازیکنان پرسپولیس با عکس زنده یاد فریبرز مرادی وارد زمین شوند. بنده امیدوارم آقای محرمی هم روز جمعه به استادیوم آزادی بیایند و علاوه بر حمایت از تیم، عکس فریبرز مرادی را به عنوان هدیه ای از کاپیتان تیم دریافت کنند.
 

Similar threads

بالا