کلوپ طرفداران پرسپولیس

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
این نظر شماست / 11 بازیکن از پرسپولیس بروند





رای اعتماد به خط میانی و حمله / از مدافعان فقط نصرتی بماند

مرجع خبری پرسپولیس :
فهرست بازیکنانی که قرار است پایان فصل از پرسپولیس جدا شوند داغ ترین بحث روزهای پایانی لیگ کابوس وار گذشته بود و پس از اتمام مسابقات پرسپولیس نظرسنجی در خصوص وضعیت بازیکنان این تیم از سوی سایت خبری پرسپولیس آغاز شد.


21 بازیکن از ترکیب بزرگسالان فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس مورد نظرسنجی قرار گرفتند و از میان آنها هواداران خواهان جدایی 11 بازیکن شدند.

در مجموع 21 نظرسنجی تعداد 269 هزار و 574 نظر ثبت شد که میانگین حدود 12800 رای برای هرنظرسنجی را نشان می دهد.

برخی بازیکنان مانند علی کریمی ، ایمون زاید و آسمیر آودوکیچ با توجه به عملکرد مطلوب در فصل گذشته در این نظرسنجی قرار نگرفتند اما با توجه به اعلام لیست بازیکنان فصل آینده پرسپولیس از سوی باشگاه و نبود نام آودوکیچ در آن ، این بازیکن نیز در روز پایانی به نظرسنجی اضافه شد.

از میان بازیکنان در خطوط موجود هواداران بیشترین تحول را در خط دفاعی داده اند به طوری که از میان 7 مدافع موجود تنها خواهان تمدید قرارداد یک بازیکن یعنی محمد نصرتی شده اند.

وضع دروازه بانی نیز چندان تفاوتی با خط دفاع ندارد و هواداران خواهان جدایی معمارزاده و هوشیار شده اما رای قاطع 91 درصدی به ماندن آسمیر آودوکیچ داده اند.

مهدی مهدوی کیا ، محمد نصرتی ، محمد نوری ، غلامرضا رضایی و امیرحسین فشنگچی دیگر بازیکنانی هستند که توانستند رای اعتماد هواداران را جلب کنند و بازیکنانی چون حسین بادامکی ، جواد کاظمیان ، وحید هاشمیان و مهرداد اولادی با رایی بسیار نزدیک در لب مرز «رفتن» و «ماندن» توانستند کمی بیش از 50 درصد آرا را کسب کنند.

نکته اینکه از میان 6 بازیکنی که پرسپولیسی ها به اتفاق آرا و 4 بازیکنی که با درصد کمتر خواهان باقی ماندن آنان در ترکیب پرسپولیس شده اند نام 4 بازیکن با لیست 10 نفره منتشر توسط باشگاه پرسپولیس برای ساختن تیم فصل بعد مشترک است.





این نتاج نظرسنجی ها بود که بدون تحلیل و دخل و تصرف منتشر شد. برای مشاهده جزئیات آرا نیز می توانید به صفحات زیر مراجعه کنید : معمارزاده ، هوشیار ، آودوکیچ ، محمد ، نصرتی ، شیث رضایی ، نورمحمدی ، شیری ، ممدوتال ، مهدوی کیا ، شکوری ، بادامکی ، زارع ، آقازمانی ، نوری، غلام رضایی ، فشنگچی ، کاظمیان ، هاشمیان، نوروزی ، اولادی .



برخی از روزنامه های صبح مانند تماشا نیز طی روزهای گذشته نتایج نظرسنجی را منتشر کرده اند.

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
جباری خبر پیوستنش به پرسپولیس را تکذیب کرد​
در حالی که برخی رسانه*ها از احتمال پیوستن مجتبی جباری به پرسپولیس خبر داده*اند این بازیکن تاکید کرده که هرگز به تیم رقیب استقلال ملحق نخواهد شد.
خبرآنلاین، اگر چه مجتبی جباری با امیر قلعه*نویی دچار اختلافات ریشه*ای است و هیچ گاه این دو نفر به عنوان بازیکن و مربی نتوانسته*اند همکاری خوبی با یکدیگر داشته باشند اما همه این ها نیز باعث نخواهد شد که شماره 8 خبرساز آبی*ها تصمیم بگیرد به پرسپولیس برود.
جباری تاکید کرده که در صورت جدایی از استقلال مقصد بعدی او پرسپولیس نخواهد بود چون این تصمیم حاشیه*های زیادی برای او به همراه خواهد داشت. این در حالی است که این بازیکن با وجود تمام اعتراض*هایی که در سال گذشته نسبت به کادر فنی و مدیریتی باشگاه استقلال داشته است هرگز دوست ندارد در متن حاشیه قرار بگیرد.
گفته می*شود جباری از لیگ امارات پیشنهادهای خوبی دارد اما اصلا بعید نیست که این بازیکن در استقلال بماند. شاید خبر تمدید قرارداد جباری با استقلال و همکاری دوباره*اش با امیر قلعه*نویی یکی از مهم*ترین خبرهای فصل نقل و انتقالات باشد. شاید هم این بازیکن عطای استقلال را به لقایش ببخشد. درست مثل آتیلا حجازی که به صراحت گفته است با امیر قلعه*نویی کار نمی*کنم.
جباری پیش*تر در مصاحبه*هایی امیر قلعه*نویی و رفتار این مربی را مورد انتقاد قرار داده بود و قلعه*نویی نیز البته از خجالت این بازیکن درآمده بود. دوباره کار کردن این دو نفر با یکدیگر یکی از اتفاقاتی است که شاید فقط در فوتبال ایران می*تواند رخ بدهد.غیر از رئیس هیات مدیره استقلال ، خیلی دیگر از مسئولان باشگاه که این روزها با امیر حرف زدند، می گویند: «امیر قلعه*نویی قصد دارد مجتبی جباری را در استقلال نگه دارد. او در خط میانی به جذب بازیکنانی فکر می*کند که بتوانند حرکت تیمش را به خوبی در جریان بازی تنظیم و هدایت کنند و به همین دلیل می*خواهد جباری را در تیمش داشته باشد.»
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
نقل و انتقالات لیگ برتر سال 1391 تا کنون 
تيمبازيکنان ورودي به تيمبازيکنان خروجي از تيم
استقلال تهرانسياوش اکبرپور(#)-ميثم بائو
سايپا مارسيو خوزه - جونيور تورتا
سپـاهان باقر صادقي - محمد غلامي
محسن بنگر(#) - سيدجلال حسيني(#)
راه آهن شهرريکاظمي
تراکتور سازيآنسلمو گنزالس - ژائو ويلا
حدادي فر- سياوش اکبرپور(#)

فولاد خوزستانعباس پورخسرواني
مس کرمانمحمد علي احمدي(#) - ايوان پتروويچ(#) - فردريک کانوته(#) - رضا عنايتي - مسعود نظر زاده - آودوکيچ (#) - کاظمي - حميد کاظمي - شهرام گودرزي
سپهر حيدري (#)
شاهين بوشهرايوان پتروويچ(#) - طالب لو (#) - عباس پورخسرواني - مسعود نظر زاده
صباي قمميثم خداشناس - سعيد لطفي
رضا عنايتي
داماش گيلانمحمد غلامي
فجر سپاسيمهدي رجب زاده
پرسپوليس
گردان(#) - ادينيو(#) - محسن بنگر(#) - محمد قاضي - سيدجلال حسيني(#)- معمارزاده(#) - هوشيار(#) - آودوکيچ (#)
ذوب آهنمهدي رجب زاده - حدادي فر - محسن مسلمان
محمد علي احمدي(#) - ماهيني - طالبي - کاسترو - سيد محمد حسيني - قاضي - گردان (#) - باقر صادقي
گهر زاگرس
شهرداري تبريزوريا غفوري - ميثم بائو - شهرام گودرزي
نفت آبادان
آلومينيوم هرمزگان
پيكان
جونيور تورتا
نفت تهرانوريا غفوري
مارسيو خوزه
مس سرچشمه
ملوان بندرانزليمحسن مسلمان


# احتمالي

*بازيکنان سه تيم شاهين بوشهر ، شهرداري تبريز و مس سرچشمه جزو بازيکنان سهميه ليگ برتري محسوب مي*شوند و هر باشگاه نيز مجاز به استفاده از 6 بازيکن ليگ برتري خواهد بود.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
♥پرسپولیسی ام
روزگارم سرخ است
تکه قلبی دارم ، آن هم سرخ است
تیمی دارم ، بهتر از اس تق لال
خونی ، بهتر از آب روان
من هوادارم...
قبله ام یک گل سرخ
جانمازم عشق سرخ
همه ذرات وجودم متبلور شده از سرخی
پرسپولیس،تیمی نیست،که به آسانی از یاد من و تو برود
پرسپولیس،مجذور عشق است
پرسپولیس،رنگ سرخی است به توان بی نهایت
پرسپولیس،ضرب دل سرخ من و توست
پرسپولیس،هندسه فریاد سرخ است
هرکجاهستم باشم،پرسپولیس مال من است

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
با نظر دنيزلي يک بازيکن به ليست پرسپوليس اضافه شد:
کاظميان در جمع قرمزپوشان ماندني شد

با نظر دنيزلي جواد کاظميان به مدت دو سال ديگر در پرسپوليس ماندني شد.

مصطفي دنيزلي در ابتداي هفته جاري نام 10بازيکن را از بازيکنان فصل گذشته پرسپوليس براي عقد قرارداد جديد به باشگاه معرفي کرد که در بين انها نام جواد کاظميان وجود نداشت. امادنيزلي در دومين مرحله از ليست تکميلي خود نام جواد کاظميان را به 10 بازيکن ديگر اضافه کرد.

از همين رو رويانيان مديرعامل باشگاه پرسپوليس امروز در جلسه*اي با جواد کاظميان شرکت کرد که در نهايت مهاجم فصل گذشته پرسپوليس با عقد قراردادي دوساله در اين تيم ماندني شد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
نمی خواهم هوادارانمان سرشان پایین باشد
کانون هواداران پرسپولیس: محمد رويانيان خبرسازترين چهره فوتبال ايران است. مديري كه اتفاقا در گفت*وگو هم پاي كار رسانه*هاست و همواره به سوالات پاسخ مي*دهد.

مديرعامل پرسپوليس در آخرين مصاحبه درباره برنامه*هاي فصل نقل و انتقالات حرف*هاي جالبي زده كه آن را خواهيد خواند.

شما لیست 10 نفره ای منتشر کردید که بر اساس آن لیست خروجی بازیکنان هم مشخص شد.در این باره حرف و حدیث های زیادی مطرح شده.آیا با نظر دنیزلی این تصمیم را گرفتید؟

شک نکنید که این طور بوده.مگر من سرخود دست به تغییر و تحول می زنم؟مگر من می خواهم با این بازیکنان کار کنم؟خود سرمربی باید با آنها کار کند و خودش باید در مورد بازیکنان نظر دهد.

اما در این لیست ابهاماتی وجود دارد.مثلا آسمیرآودوکیچ...شما این همه از قانون منع استفاده از دروازه بان خارجی انتقاد کردید اما حالا می خواهید او را کنار بگذارید؟
ما نمی خواهیم او را کنار بگذاریم.من قبل از اینکه وی به سفر برود با او حرف زدم.او مایل است در پرسپولیس بماند اما باید از لحاظ مالی به توافق برسیم.

یعنی امکان دارد به توافق نرسید؟

همه چیز امکان دارد.

چرا نام او در لیست 10 نفره نبود؟
ببینید ما در دورن دروازه هم یک دروازه بان ایرانی می خواهیم و هم یک دروازه بان خارجی.

گردان؟
من نمی خواهم از کسی اسمی ببرم.

اما یکی از این دو حاضر است ذخیره دیگری شود؟

در پرسپولیس باید هر کسی که بهتر است بازی کند و رقابت باعث پیشرفت می شود.ضمن اینکه ما هنوز با گزینه های خود در داخل دروازه به توافق نهایی نرسیده ایم.

آقای پروین در مصاحبه ای انتقاداتی داشت...
من در سایت رسمی باشگاه در این مورد توضیح دادم.همین امروز و فردا هم می نشینیم کنار هم و حرف می زنیم.آقای پروین همه کاره باشگاه است.هواداران نگران نباشند.

لیست شما معنی و مفهوم خاص خود را دارد.شما مدافعان خود را کنار گذاشتید.یعنی اینکه مدافعان جدید گرفتید.همین دروازه بانان خود را کنار گذاشتید...

بله.من با مدافعان مورد نظر خودم به توافق رسیده ام.ما 7 بازیکن لیگ برتری می گیریم.3 بازیکن خارجی و 5 بازیکن زیر 22 سال.البته بحثی هم هست که یک تیم 22 نفره ببندیم.به هرحال من قول داده بودم که در این تیم تغییرات عمده ایجاد کنم.

اما این تغییرات بودجه کلانی هم می طلبد.از کجا پول می آورید؟
به هر حال از این و آن کمک می گیریم.

چقدر بودجه در فصل نقل و انتقالات کنار گذاشته اید؟

رقمی متعارف!

اما با این بازیکنانی که شما مذاکره کردیده اید باید بودجه کلانی باشد...
بحث پرسپولیس که پیش می آید بازیکنان تخفیف خوبی می دهند.

شما ایمون زاید را حفظ کریدید.ظاهرا اعتقاد زیادی به او دارید؟
من او را دوست دارم اما مربی گفت نگهش دارم.او 12 گل برای ما زده.راستی 12 بازی انجام داده؟

لیستی که منتشر شده نشان می دهد دنیزلی بر می گردد...
مگر قرار بود برنگردد؟

شایعاتی در این زمینه وجود داشت...

دنیزلی آدم بدقولی نیست.حداقل من بدقولی از او ندیده ام.او مشکلات خانوادگی دارد و می دانم که کم و بیش از این مشکلات باخبرید.ما به او گفتیم می تواند چند روزی بیشتر در ترکیه بماند و او هم خوشحال شد.

اما او با بشیکتاش مذاکراتی داشته...

این به ما ربطی ندارد.او با ما قرارداد دارد و گفته که می آید.ما با دنیزلی یک کار نیمه تمام داریم.

هنوز هم از دست بازیکنان عصبانی هستید؟
من با بازیکنان بحث شخصی ندارم.پای 30 میلیون هوادار در میان است.آنها چه گناهی کرده اند؟اگر الهلال را می بردیم چه می شد؟این پرسپولیس می توانست در آسیا به رتبه های بالایی دست یابد.ان شائ الله فصل بعد ما بهتر می شویم.اگر ما در جمع 8 تیم قرار می گرفتیم با تیمی که می خواستم برای فصل بعد ببندم خیلی پیش می رفتیم.من تک تک این بازیکنان را دوست دارم اما نمی خواهم هواداران ما سرشان را پایین بیندازند.

البته شما دو مصاحبه تند هم انجام دادید...

بله.بخشی از آنها هم پخش نشد.متأسفانه برخی از بازیکنان ارزش پیراهن پرسپولیس را نمی دانند.

شما با وزیر به ترکیه رفتید.درباره این سفر حرفی مانده؟

من نمی خواستم بروم.اینجا زیاد کار داریم اما وقتی وزیر می گوید باید قبول کنیم.آنجا با کریمی حرف زدم.

شما انتقادات کوچکی به او داشتید...
کریمی از آن پرسپولیس است.او به عنوان کاپیتان باید مسایلی را بیشتر درک کند.من به او در فصل جدید خیلی امیدوارم.

شما از تغییر در پرسپولیس گفتید.آیا مطمئن هستید بازیکنانی را که می خواهید جذب می کنید؟چون با لیستی که منتشر کردید خیلی از بازیکنان دلگیر شدند.

در فوتبال حرفه ای از این بحث ها نداریم.خودشان هم می دانند.اکثر آنها هم الحمدالله مشتری دارند.من تیمم را بسته ام.

اما بعضی از بازیکنان سابقه دارند که در آخرین لحظه به تیم دیگری بروند...

در پرسپولیس از این اتفاقات نمی افتد.

شما دنبال مهاجم هستید؟

بله.

خلعتبری؟
او اگر به ایران بیاید با ما قرارداد می بندد.البته تنها او نیست.

آیا درست است برخی بازیکنان مورد توجه دنیزلی بوده اند اما شما آنان را نخواستید؟
به هر حال ما هم سیاست هایی داریم .اخلاق باید سرلوحه کارمان باشد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
كي روش : وقتی کریمی* و دژاگه*ها داریم؛ آرزو برای داشتن برادران دایی درست نیست




مرجع خبري پرسپوليس:
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: ما در تیم ملی بازیکنان مانند علی کریمی و دژاگه*ها داریم، پس درست نیست که برای داشتن چند برادر دایی آرزو کنم.



در دفتر ترکیه قبل از به پایان رسیدن اردوی تیم ملی فوتبال ایران در ورزشگاه اختصاصی باشگاه بشیکتاش و بیش از آنکه کاروان تیم ملی برای رویارویی با ازبکستان، استانبول را به مقصد تاشکند ترک کند، در اردو حاضر شديم و گفت*وگوی اختصاصی را با کارلوس کی*روش، سرمربی تیم ملی ایران انجام داد که متن کامل مصاحبه وی را در زیر می*خوانیم:


قبل از سفر به تاشکند، ملی پوشان ایران در چه شرایطی قرار دارند؟

بهترین تلاش هایم را برای تیم ملی ایران انجام می دهم و سعی داریم که بهترین امکانات را فراهم کنیم. در واقع اولین بازی به میزان این آمادگی ها اهمیت دارد. البته من مایل بودم به همراه تیم خود بیش از یک مسابقه تدارکاتی برگزار کنم، ولی همین قدر میسر شد، اما باز هم می توانم بگویم که در وضعیت خوبی قرار داریم.

با توجه به اینکه اولین دیدار در مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 را باید با ازبکستان برگزار کنید، این دیدار چقدر برای شما اهمیت دارد؟
البته این بازی به دلیل اینکه اولین رویارویی ماست حائز اهمیت است. ازبکستان رقیبی جدی است و مدت زیادی است که با جدیت کار می کند. مربی این تیم چهار سال است که با بازیکنان این تیم کار می کند. در این مدت این ها توانسته اند به صورت تیمی گردهم آمده و کار تیمی را تمرین کنند و این امتیاز بزرگی محسوب می شود. از این منظر ازبکستان از ما آماده تر است. خیلی هم خوب تمرین می کنند. می توانم بگویم که خوب آماده شده اند.

به نظرتان یک بازی با تیم ملی آلبانی برای تیم ما شما کافی بود؟ آیا لازم نبود با چند تیم دیگر نیز بازی کنیم؟
بدیهی است که برای آمادگی تنها یک بازی تدارکاتی کافی نیست. ای*کاش می توانستیم بازی های دیگری هم برگزار کنیم، اما حالا دیگر وقت ای*کاش و آرزوها نیست و ما باید به بهترین شکل ممکن کارمان را انجام دهیم.

یعنی آمادگی*تان در این سطح کافی است؟
البته که نیست و می بایست بیشتر از این ها کار می شد. طبق تصمیماتی که قبلا گرفته شد قرار بود اردوی ما سه هفته ای باشد و این در حالی است که اینطور نشد و مدت اردو 10 روزه شد. به عبارتی برنامه آمادگی تیم ملی کافی نیست. من تنها سه بار توانستم با تیم جلسه بگذارم. طبق برنامه قبلی قرار بود در فاصله 17 می تا 3 ژوئن 2 مسابقه تدارکاتی برگزار کنیم، اما فقط یک مسابقه برگزار شد و با آلبانی مسابقه دادیم. اما اکنون دیگر وقت گله و شکایت نیست، باید وقت را به خوبی استفاده کرده و بر روی هدف مان متمرکز شویم. سرعت تیم خوب است، هماهنگی بین بازیکنان هم همینطور، همه با صفا و صمیمیت کار می کنند، خیلی جدی بر روی هدف متمرکز شده اند.

آیا به طور کلی از اردوی ترکیه رضایت دارید؟
بله، تاسیسات ورزشی بشیکتاش خیلی خوب بود، امکانات و شرایط لازم هم فراهم شد و من از این اردو رضایت دارم.


قبل از رویارویی با ازبکستان، آیا شرایط خوبی برای آنالیز این حریف داشته اید؟
بله، بازی های زیادی از این تیم را دنبال کردیم و در مورد رقیبمان به حد کافی اطلاعات داریم. ما سرمربی، مربیان و بازیکنان این تیم را به دقت زیر نظر داریم و بر این اساس کار را دنبال می کنیم. ازبکستان تیمی است که تا به امروز خوب کار کرده و نتایج خوبی هم گرفته. این تیم قادر است که به خوبی بر بازی و زمین مسلط شود. این تیم چهار سال است که با یک سرمربی کار می کند و ترکیب تیم هم در این مدت خیلی تغییر نکرده است. این امر برای تیم ملی ازبکستان یک امتیاز محسوب می شود. اما ما هم خوب آماده شده ایم و واقعا در حال حاضر یک تیم با استعداد در اختیارمان است. ما بازیکنان خوبی داریم و همگی به علاقه تمام دل به کار داده اند.

وزیر ورزش ایران برای دیدار با تیم ملی به اینجا آمده بود. دلیل این دیدار و بازدید چه بود؟
او با حضورش در اردوی ترکیه به تیم ملی روحیه داد. برای بازیکنان هم خوب شد. وزیر انسانی با حسن نیت بالاست و به قول های خود عمل می کند. وزیر با مشکلات ما آشناست و اکنون وقت حل مشکلات فرارسیده است. الان وقت قول و تعهد گرفتن نیست و نمی توان با این مسائل وقت را تلف کرد. ما باید متحد و قوی باشیم.

در مصاحبه ای گفته بودید ای کاش علی دایی چند تا برادر داشت. مگر در خط حمله مشکل دارید؟
من چنین چیزی نگفتم و گفتن چنین چیزی را هم صحیح نمی دانم. چونکه ما باید به نسل جدید اهمیت داده و روحیه آنها را بالا ببریم. ما اکنون علی کریمی ها و دژاگه ها را داریم، بازیکنان خوب و جوانی داریم. فکر می کنم اگر به آنها بپردازیم بهتر باشد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
پرونده آودوکیچ در پرسپولیس بسته شد/ دروازه*بان جدید سرخ*پوشان از آسیا می*آید

با تصمیم مسئولان باشگاه، پرونده تمدید قرارداد با آسمیر آودوکیچ در پرسپولیس منتفی شد.


مصطفی دنیزلی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی نام 10 بازیکن فصل گذشته خود را به باشگاه ارایه کرد که نامی از آسمیر آودوکیچ دروازه*بان بوسنیایی پرسپولیس که در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد خوبی داشت،*نبود.



از همین رو پس از جمع*بندی*های انجام شده مقرر شد با این دروازه*بان صحبت*هایی برای ادامه فعالیتش در پرسپولیس به عنوان دروازه*بان دوم انجام شود، اما پس از صحبت*های مسئولان و عدم توافق در مبلغ قرارداد، مسئولان پرسپولیس از جذب این دروازه*بان صرف*نظر کردند تا پرونده این دروازه*بان خارجی برای دنیزلی و شاگردانش بسته شود.



پرسپولیسی*ها قصد دارند با دروازه*بانی از آسیا به عنوان دروازه*بان خارجی و دوم پرسپولیس وارد مذاکره شوند.



گفتنی است قرمزپوشان با شهاب گردان نیز به عنوان دروازه*بان اول به توافقات اولیه رسیده*اند.


 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
آنالیز پرسپولیسی*ها در کتاب 40 صفحه*ای از سوی دنیزلی



مرجع خبري پرسپوليس :
مسئولان باشگاه پرسپولیس در کتابی 40 صفحه*ای عملکرد بازیکنان این تیم را مورد ارزیابی قرار دادند.


مسئولان باشگاه پرسپولیس با پیشنهاد دنیزلی قصد دارند تا دلایل نتیجه گرفتن در فصل گذشته این تیم و بازیکنان کم کار را شناسایی کنند، از همین رو در کتابی که حدود 40 صفحه است عملکرد دقیق بازیکنان مورد ارزیابی قرار گرفته است.
در این کتاب تعداد گل*های زده، اشتباهات فردی، پاس*های اشتباه و بسیاری از آنالیز دقیق بازیکنان زیر نظر دنیزلی به تحریر درآمده است. قرار است این کتاب به بازیکنان نیز داده شود.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
گردان : با پرسپولیس به توافق رسیدم/ به تهران بروم بلافاصله ثبت می کنم




ارتش سرخ دات كام:
دروازه بان تيم ملي فوتبال مي گويد در بازي برابر ازبكستان بايد كار را يكسره كنند تا كار به روزهاي آخر نكشد. شهاب گردان در خصوص شرايط تيم ملي پيش از بازي با ازبكستان در مرحله نهايي مقدماتي جام جهاني 2014 بيان كرد: تيم ملي شرايط خوبي را در اردوي تركيه پشت سر گذاشت و تمام امكانات آن جا مهيا بود اما پرواز سخت و خسته كننده اي را از تركيه به ازبكستان داشتيم.

دروازه بان تيم ملي ادامه داد: امروز نيز ريكاوري انجام داديم و فردا آماده بازي باازبكستان مي شويم. به اعتقادم تيم از آمادگي بسيار بالايي برخوردار است. ما زير نظر كي روش تمرين هاي خوبي را پشت سر گذاشتيم. گردان همچنين با بيان اينكه هدفمان در بازي با ازبكستان كسب سه امتياز است، تاكيد كرد: نمي خواهيم مثل دوره هاي قبل كارمان به روزهاي آخر بكشد.

اين دروازه بان در پايان نيز درباره شرايط خودش براي فصل آينده ليگ برتر فوتبال گفت: قبل از اينكه بهازبكستان بيايم با پرسپوليس مذاكره داشتم و با اين باشگاه به توافق رسيدم. به محض اينكه به تهران بروم قراردادم را با تيم پرسپوليس ثبت خواهم كرد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
تو شبکه ی ifilm داوود رشیدی بود
داشت میگفت فتح الله زاده ازم دعوت کرده بود
تماشا چی ها میگفتن داوود استقلالی!!!بعد گف من نمیتونسم جلو اون همه تماشاچی بگم استقلالی نیستم

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
رویانیان: خلعتبری 70 درصد پرسپولیسی است/ کریمی را حتما می خواهیم با یک شرط



لقب کهکشانی شوخی بود اما پرسپولیس را قوی می بندم


مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینکه پرسپولیس کهکشانی تنها یک شوخی بود اظهار کرد : پرسپولیس را با ترکییی از بازیکنان بزرگ و جوان می بندم.

به گزارش اختصاصی مرجع خبری پرسپولیس ، محمد رویانیان در گفتگو با صداوسیما افزود: آقای دنیزلی سرمربی تیم در اردوی امارات تاکید جدی به من داشت که علی کریمی را حتما در تیم حفظ کنم.

وی افزود: من با کریمی اتمام حجت کردم و برای او شرط گذاشتم که باید با تمام توان و بدون حاشیه در خدمت پرسپولیس باشد. در تمرینات تیم ملی در ترکیه که حضور پیدا کردم با این بازیکن گفت***ایی انجام دادم و از یکی از صحبت های او خیلی خوشم آمد. کریمی به من گفت امیدوارم تیمی ببندید که اگر فصل بعد من روی نیمکت پرسپولیس نشستم هیچ اعتراضی نکنم.

وی تاکید کرد : آقای دنیزلی در اردوی تیم در امارات به من تاکید داشت که کریمی را به هر شکل ممکن حفظ کنم. من هم با این بازیکن صحبت کردم و شرایط را برای او توضیح دادم. اعتقاد ما این است که بازیکنان باید بدون حاشیه در خدمت تیم باشند.


رویانیان درباره چگونگی بستن پرسپولیس در فصل آینده گفت: این عبارت پرسپولیس کهکشانی یک شوخی بود ، آقای فتح الله زاده یکی دوبار از این اسم برای تیم خودش استفاده کرد و ما هم در جواب همین حرف را در مورد پرسپولیس زدیم. من برای بستن پرسپولیس فصل بعد سه راه دارم. یک اینکه تمام تیم را جوان کنم. دیگری اینکه ، تمام تیم را از ستاره ها ببندم و آخر اینکه ترکیبی از ستاره ها و بازیکنان جوان را به خدمت بگیرم. من قصد دارم از سومین روش استفاده کنم اما قول می دهم پس از سه سال پرسپولیس را تبدیل به تیمی کاملا جوان کنم.

رویانیان درباره سقف قرارداد گفت و اینکه این سقف تبدیل به کف قرارداد شده است گفت: به هر حال پرسپولیس تیم بزرگی است و باید پاسخگوی مردم باشد و استقلال هم همین شرایط را دارد . من نمی توانم پرسپولیس را ضعیف ببندم و باید با سقف مقابله کنم.

رویانیان در پاسخ به انتقادات فرشاد پیوس و حمید درخشان نسبت به نتایج پرسپولیس و عملکرد مدیریت و کادرفنی این تیم به گزارش مرجع خبری گفت: اینکه پرسپولیس نتیجه نگرفته را یک بچه دبستانی هم متوجه می شود نیازی نیست که پیشکسوتان در این تریبون به آن اشاره کنند. اما در خصوص ایرادات باید بگویم که بله ایراد بسیار زیاد است و من به هیچ وجه مدیریت خودم را قبول ندارم و باید بگویم مدیریت من در حد صفر بوده است. اما این دوستان برای بیان ایرادهایشان نباید بلندگو در دست بگیرند بلکه باید بیایند در دفتر من در باشگاه این صحبت ها را مطرح کنند. هیچ کس تا به حال به ما راهکاری ارائه نکرده ، بهتر است به جای این صحبت ها به هم کمک کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص انتقادات علی پروین که گفته بود من در جریان نقل و انتقالات باشگاه نیستم گفت: ما هم جواب ایشان را دادیم و گفتیم ایشان بزرگ پرسپولیس است و اگر حرفی دارد برای شنیدن در خدمتیم. ایشان تا به حال حرفی به ما نزده و بین ما و ایشان اختلافی نیست و ایشان رفیق جینگ ماست!

رویانیان در پاسخ به این انتقاد که چرا هنگام مسابقات در کنار تیم نیست و به سفر چین رفته، افزود: من تعجب می کنم از آدم ورزشی که چنین حرفی را می زند. مگر من بازیکنم یا قرار است درون دروازه بایستم که کنار تیم باشم یا اینکه من مربی تیم هستم که بیایم بنشینم و ارنج کنم؟ مدیرعامل باید حرمت و جایگاه خود را حفظ کند. سفر چین همراه با هیئت دولت بود و از چندین ماه قبل برنامه ریزی شده بود اما در آنجا هم با آقای وینگادا جلسه گذاشتم و اختلافاتمان را حل کردم و نتایج خوبی گرفتیم ، با یک شرکت سازنده استادیوم مذاکرات خوبی کردیم و با برخی افراد اقتصادی برای گرفتن اعتبار فاینانس حتی برای استقلال هم مذاکراتی داشتیم تا مشکلات مالی این دو تیم برطرف شود ، خوشبختانه من برخلاف سایرین از خارج رفتن خوشم نمی آید. آقای فتح الله زاده مگر هنگام بازی با تیم ما در روسیه نبودند به خاطر کار شخصی؟ من که به خاطر کار شخصی نرفتم ، همراه با هیئت دولت بودم. زمانی که آقای فردوسی پور بامن تماس گرفت ساعت 5 صبح به وقت چین بود و من با وجود اینکه برای نماز بیدار بودم دلیلی ندیدم که جواب بدهم.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص مصاحبه هایی که در طول فصل گذشته در خصوص بازیکنان به خصوص معمارزاده انجام داده تاکید کرد: مطمئن باشید از این به بعد حتی در خصوص میخ کفش بازیکنان هم دخالت خواهم کرد اما دلیلی ندارد هنگام بازی روی سکو بنشینیم چراکه مربی باید تیم را ارنج کند. وظیفه کادرفنی و بازیکنان است که تیم حریف را بشناسند و نتیجه بگیرند. درست نبود پس از نتایج ضعیفی که در لیگ به خصوص بعد از بازی با راه آهن گرفتیم بازیکنان را اخراج کنم چرا که در بازی های آسیایی بازی داشتیم. من برای بازیکنان شرط گذاشتم که اگر در بازی با الاتحاد نتیجه بگیرید به هرکدام 10 هزار دلار پاداش می دهم و اگر ببازید 20 درصد از قراردادتان را کم میکنم. همین طور هم شد و قراردادشان را کم کردم و فقط 10 بازیکن را در تیم نگه داشتم ، مدیریت بحران یعنی همین.

این مدیر در پاسخ به اینکه سیاست وی برای فصل آینده چه خواهد بود تاکید کرد: من حتما در ترکیب تیم دخالت می کنم چراکه ما مشکل زیاد داشتیم. ما در خط دروازه ، خط دفاع و خط هافبک مشکل داشتیم. ما 54 گل زدیم و در گل زدن خوب بودیم اما در گل خوردن مشکل داشتیم و 58 گل خوردیم ، طبیعی است که باید این ضعف ها را برطرف کنیم و تیم یکپارچه شود. افرادی که در تیم بودند از بدنساز گرفته تا پزشک و ماساژور و تدارکات و مدیر رسانه و سرپرست همه این افراد باید دوباره بررسی شود و یک تیم منجسم و هماهنگ تشکیل شود. در باشگاه هم باید اتفاقاتی بیفتد و برنامه ریزی های اقتصادی ما برای رسیدن به منابع مالی در حال اجراست و تا پایان امسال باید به حدی برسیم که نیاز پرسپولیس برطرف شود و اقتصاد خودگردان داشته باشیم. کارهای فرهنگی ما بسته شده و به زودی در طول فصل کارهای فرهنگی جدید ما در استادیوم کاملا تجلی پیدا خواهد کرد. در حال حاضر بلیط را هم خودمان می فروشیم.

رویاینان درباره مشکلات مالی پرسپولیس گفت: پیش از این برای هر بازی 28 میلیون به ورزشگاه آزادی پرداخت می کردیم و سازمان لیگ به خطار بلیط تماشاگران و پخش تلویزیونی یک ریال هم به ما نداده. سال قبل دولت به ما 4 میلیارد بودجه داده و ما الان پول نداریم قرارداد بازیکنان فصل قبل را بدهیم. ما 20 درصد قرارداد بازیکنان را کم کرده ایم و وضعمان از استقلال بهتر است اما برای فصل بعد هم برای خرید بازیکن و پرداخت پیش قرارداد مشکل داریم. امسال 12 میلیارد بودجه تصویب شده که هنوز بودجه ابلاغ و پرداخت نشده.

وی درباره احتمال آمدن خلعتبری به پرسپولیس گفت: من با خود خلعتبری و پدر و مادرش و برادرش هم حضوری و هم تلفنی صحبت کردم و ایشان به من قول داده اگر به ایران بیاید فقط برای پرسپولیس بازی کند. 70 درصد با هم توافق کرده ایم و مشتاقم که وی بیاید و آن 30 درصد باقی مانده را هم ایشان در حال فکر کردن است که بیاید یا نه. تمام مذاکرات من با خود خلعتبری بوده و صحبتی با مارادونا سرمربی وی انجام نداده ام. اگر هم نیامد یک مهاجم خارجی به جای وی در نظر گرفته ام که اگر نشد او را می آوریم. در خط هافبک هم یک بازیکن خوب خارجی برای خرید در نظر داریم که به پرسپولیس می آید.

وی درباره مذاکره با ادینیو گفت: خود من با ایشان مذاکره ای نکرده ام اما یکی از دوستان ما با ایشان صحبت هایی انجام داده که فعلا نتایجش مشخص نیست.


در نظرسنجی این برنامه پرسیده شد مصطفی دنیزلی با پرسپولیس در فصل بعد موفق خواهد شد یا خیر؟ از میان نزدیک به 100 هزار شرکت کننده ؛ 76 درصد پاسخ بله و 24 درصد پاسخ خیر دادند.

گفتنی است گزارشگر صداوسیما واعظی که پیش از این توسط علی دایی ملقب به لقب «گالیور» شده بود و سابقه چندین بار حاشیه سازی برای پرسپولیسی ها از جمله دایی و کریمی را در کارنامه دارد با سوال های متعدد حاشیه ای قصد ایجاد شکاف بین اعضای تیم پرسپولیس را داشت که رویانیان از پاسخ به سوال های وی خودداری کرد.



 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
كريمي و رضايي آماده حضور در تركيب تيم ملي



مرجع خبري پرسپوليس :
فردا تیم ملی آخرین تمرین خود را پیش از بازی با ازبکستان در ورزشگاه اصلی بنیادکار برگزار خواهد کرد.


این تمرین به وقت تهران ساعت 18 برگزار خواهد شد. صبح امروز مسئولان تیم ملی اعلام کردند شاید تمرین صبح برگزار شود ولی کروش در نهایت تصمیم گرفت تمرین بعد از ظهر انجام شود. فردا صبح نیز کنفرانس مطبوعاتی مربیان دو تیم در سالن کنفرانس باشگاه بنیادکار برگزار می شود.

تمرین امروز تیم ملی نیز در زمین شماره دو بنیادکار برگزار شد که فاصله اندکی با زمین شماره یک این باشگاه داشت. تیم ملی ازبکستان نیز عصر امروز تمرین خود را در ورزشگاه لوکوموتیو شهر تاشکند انجام داد. در تمرین امروز تیم ملی که ساعت 18 به وقت تهران آغاز شد، هیچ اتفاق خاصی رخ نداد.

اشکان دژاگه در تمرین های گروهی شرکت داشت اما در 30 دقیقه پایانی تمرین، زیر نظر میک مک درموت به صورت اختصاصی تمرین کرد. پزشک تیم ملی توضیح داد، بعد از تمرین فردا مشخص می شود که او در بازی ازبکستان حاضر خواهد بود یا نه. در تمرین امروز همچنین ناظر AFC حضور داشت و برای دقایقی نیز با کارلوس کروش گفت و گو کرد.

ازبک ها برای برخی از مسئولان تیم ملی اتاق رزرو نکرده بودند که مسولان، این موضوع را به گوش ناظر AFC رساندند. در تمرین امروز، میک مک درموت بازیکنان را تمرین داد و سعی کرد با نوع تمریناتش، خستگی سفر را از تن آنها خارج کند.

کریم انصاری فرد، علی کریمی، سید مهدی رحمتی و غلامرضا رضایی نیز با مصدومیت جزیی روبرو بودند که پزشک تیم ملی اعلام کرد هیچ مشکلی برای حضور در بازی روز یکشنبه ندارند. لباس های تیم ملی نیز امروز از دبی به ازبکستان رسید.

برند لباس تمرینی تیم ملی با لباسی که قرار است به زمین بروند، فرق دارد! بازیکنان تیم ملی در تمرین امروز بسیار با انگیزه بودند ولی خستگی سفر به ازبکستان، در چهره اکثر آنها دیده می شد. یکی از شاداب ترین بازیکنان تمرین نیز آندرانیک تیموریان بود که بارها با حرف های خود، بازیکنان و خبرنگاران را شاد کرد! او با سیموئز مربی تیم ملی نیز زیاد شوخی می کرد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
باجوي عرب*ها از دست پرسپوليس پريد


مهاجم الجزايري القادسيه کويت که صحبت از حضورش در پرسپوليس بود با قراردادش را با القادسيه کويت تمديد کرد.

باشگاه وفاق سطيف الجزاير به دليل مشکلات مالي نتوانست الحاج عيسي را به ترکيب تيم خود براي فصل جاري بازگرداند و اين بازيکن که به روبرتو باجو اعراب معروف است، ترجيح داد قرارداد خود را با القادسيه کويت تمديد کند.

روبرتو باجو اعراب در مقابل يک و نيم ميليون دلار در باشگاه کويتي باقي ماند، چرا که تيم الجزايري سطيف به دليل مشکلات مالي با برخي بازيکنان خود نيز از جمله بن موسي به مشکلاتي برخورده و وارد بحران شده است.

اين خبر در حالي امروز منتشر شده است که پيش از اين سايت*هاي عرب زبان مدعي شده بودند باشگاه پرسپوليس براي به خدمت*گيري الحاج *عيسي پيشنهاد رسمي يک ميليون دلاري به اين بازيکن ارائه کرده بود.

تيم پرسپوليس در پيشنهاد خود مصرانه خواهان به خدمت گرفتن حاج عيسي شده بود اما اين بازيکن به اين پيشنهاد وسوسه*انگيز پاسخ نداد و ترجيح داد قراردادش را با القادسيه تمديد کند.

حاج عيسي متولد 1984 و ملقب به روبرتو باجو عرب*ها است ضمن اينکه از وي به عنوان يکي از مهمترين بازيکنان تيم ملي الجزاير نام برده مي*شود.

اين بازيکن در فصل 2005 - 2006 جايزه بهترين بازيکن ليگ الجزاير را به خود اختصاص داده است.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
مهرداد پولادی در پرسپولیس ماندنی شد



مرجع خبري پرسپوليس :
مهرداد پولادی با رایزنی مسئولان باشگاه پرسپولیس در این تیم ماندنی شد.


در هفته های اخیر خبرهایی مبنی برای جدایی مهرداد پولادی از پرسپولیس و انتقالش به تیم ****ان منتشر شد، اما مسئولان باشگاه پرسپولیس با این بازیکن در اردوی تیم ملی وارد مذاکره شدند تا ادامه فعالیت این مدافع ملی پوش در جمع سرخ پوشان تداوم داشته باشد.


یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس در این زمینه اعلام کرد: پولادی با وجود همه شایعات یک سال دیگر با ما قرارداد دارد و بحث رفتن پولادی به ****ان منتفی است و این بازیکن با توجه به بند قراردادی که با این باشگاه دارد و همچنین رضایتش از حضورش در پرسپولیس به کار خود ادامه خواهد داد.


وی افزود: هواداران بابت پولادی هیچ گونه نگرانی نداشته باشند و بدانند که این بازیکن در فصل آینده نیز تیم را همراهی خواهد کرد.

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
خانزاده مدافع راه*آهن با قراردادی 3 ساله به پرسپولیس پیوست




مرجع خبري پرسپوليس : مدافع جدید پرسپولیس گفت: مطمئم امسال رویانیان تیم خوبی را خواهد بست و به همین دلیل نوید روزهای بسیار خوب در فصل آینده را به هواداران می*دهم.

محمدرضا خانزاده پس از عقد قرارداد با پرسپولیس گفت: همیشه یک پرسپولیسی بودم و همین موضوع باعث شد پس از پیشنهاد این تیم برای امضای قرارداد با سرخ*پوشان درنگ نکنم.

وی ادامه داد: رویانیان همه جوره به من لطف داشت. در واقع احساس کردم سردار آدم بسیار خوبی است و به همین دلیل پس از پیشنهادی که برای پیوستن به پرسپولیس به من دادند، به وی اطمینان کردم.

مدافع جدید پرسپولیس که در تیم ملی زیر 22 ساله*ها حضور دارد، تأکید کرد: مطمئنم امسال رویانیان تیم خوبی را خواهد بست و به همین دلیل نوید روزهای بسیار خوب در فصل آینده را به هواداران پرسپولیس می*دهم.

مدافع جدید پرسپولیس و فصل گذشته راه*آهن گفت: از اینکه به تیم محبوبم پیوستم خوشحالم و به عنوان یک پرسپولیسی امیدوارم بتوانم پاسخ اعتماد هواداران را بدهم.

خانزاده با بیان اینکه از رقابت هراسی ندارم، تأکید کرد: هدفم رسیدن به ترکیب اصلی پرسپولیس و سپس پوشیدن پیراهن تیم ملی است و برای رسیدن به این هدف تمام تلاش خود را خواهم کرد. توکلم به خداست و امیدوارم در این راه موفق باشم.


 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
خانزاده : نوید روزهای خوبی را به هواداران می*دهم/ از رقابت هراسی ندارم





مرجع خبري پرسپوليس : مدافع جدید پرسپولیس گفت: مطمئم امسال رویانیان تیم خوبی را خواهد بست و به همین دلیل نوید روزهای بسیار خوب در فصل آینده را به هواداران می*دهم.


محمدرضا خانزاده پس از عقد قرارداد با پرسپولیس گفت: همیشه یک پرسپولیسی بودم و همین موضوع باعث شد پس از پیشنهاد این تیم برای امضای قرارداد با سرخ*پوشان درنگ نکنم.


وی ادامه داد: رویانیان همه جوره به من لطف داشت. در واقع احساس کردم سردار آدم بسیار خوبی است و به همین دلیل پس از پیشنهادی که برای پیوستن به پرسپولیس به من دادند، به وی اطمینان کردم.

مدافع جدید پرسپولیس که در تیم ملی زیر 22 ساله*ها حضور دارد، تأکید کرد: مطمئنم امسال رویانیان تیم خوبی را خواهد بست و به همین دلیل نوید روزهای بسیار خوب در فصل آینده را به هواداران پرسپولیس می*دهم.

مدافع جدید پرسپولیس و فصل گذشته راه*آهن گفت: از اینکه به تیم محبوبم پیوستم خوشحالم و به عنوان یک پرسپولیسی امیدوارم بتوانم پاسخ اعتماد هواداران را بدهم.

خانزاده با بیان اینکه از رقابت هراسی ندارم، تأکید کرد: هدفم رسیدن به ترکیب اصلی پرسپولیس و سپس پوشیدن پیراهن تیم ملی است و برای رسیدن به این هدف تمام تلاش خود را خواهم کرد. توکلم به خداست و امیدوارم در این راه موفق باشم.

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
مازيار و نوري در استقلال جباري و رحمتي در پرسپوليس !!!​
يك سناريوي عجيب در انتظار دو تيم استقلال و پرسپوليس است. اين بار آنها ممكن است 4 جابه*جايي بدون خونريزي داشته باشند
سايت گل – همه كساني كه با امير قلعه*نويي حشر و نشري دارند فهرست سرمربي استقلال براي دوران نقل و انتقالات را از بر شده*اند. قلعه*نويي كه استاد تيم بستن و جذب بازيكن است در حال حاضر مشغول آماده كردن فهرست نهايي بازيكنان و كادرفني خود است.
فهرست بازيكن*ها:
طبق آنچه كه خبرنگار گل اطلاع كسب كرده اميرحسين صادقي، سياوش اكبرپور، مازيار زارع، محمد نوري، ميثم بائو، امين منوچهري و قاسم دهنوي 7 بازيكني هستند كه قلعه*نويي در فهرستش قرار داده بود تا آنها را استقلالي كند. به اين جمع بايد وحيد طالب*لو را هم اضافه كرد كه البته سهميه ليگ برتري محسوب نمي*شود. اين بازيكنان قرار است توسط اميري كه مسووليت مذاكره با بازيكنان را برعهده گرفته به تيم اضافه بشوند. در اين بين ازمهرداد پولادی و كريم انصاري*فرد نيز به عنوان ديگر گزينه*ها نام برده مي*شود.






تحليل فهرست قلعه*نويي
با حضور ميثم بائو و محمد نوري و با توجه به اينكه قلعه*نويي قصد دارد فريدون زندي را هم حفظ بكند به نظر مي*رسد او چندان علاقه*اي به حفظ مجتبي جباري ندارد. جباري كه درگيري*اش با قلعه*نويي كاملا كتمان ناشدني است در حال حاضر در اردوي تيم ملي به سر مي*برد و كوچكترين اظهارنظري در مورد قلعه*نويي انجام نداد. نكته مهم درباره مجتبي اين است كه او از سبك مربيگري پرويز مظلومي هم چندان راضي نبود و بنابراين در موضعش در استقلال كاملا تنهاست و بايد مراقب صحبت*هايش باشد. مجتبي كه امير گفته اگر در چارچوب او حركت كند مي*تواند در استقلال بماند. در اين روزها به 2 چيز فكر كرده است؛ اول حضور در يك تيم خارجي كه به سختي ممكن است و دوم تغيير جهت به سمت يك مقصد تازه، جايي كه ممكن است اسمش پرسپوليس باشد.​
اين انتقال از آن جهت محتمل است كه امير قلعه*نويي محمد نوري را مي*خواهد و لابد او براي حضور نوري در استقلال روي جابه*جايي اين دو بازيكن حساب باز كرده است.​






رحمتی گزینه ایده*آل
مهدي رحمتي هم ديگر گزينه*اي است كه در فهرست احتمالي جداشده*هاست. رحمتي كه با استقلال قرارداد يكساله داشت در اردوي تركيه به پيشنهادات جديد فكر مي*كند و بيش از همه به مس كرمان تيم سابقش نزديك است. اما رحمتي دوست دارد در تهران بماند و بنابراين پرسپوليس براي او يك گزينه ايده آل است تيمي كه گفته مي*شود با شهاب گردان به توافق رسيده اما مشخص نيست كه چرا اين توافق رسما اعلام نمي*شود. در پرسپولیس خیلی ها جدایی آودوکیچ را به حضور رحمتی ربط می دهند . رويانيان كه در اولين اظهارنظرهاي فصل پيش براي ساخت تيم رويايي به گزينه جباري و رحمتي اشاره كرده بود حالا مي*تواند روي حضور اين دو بدون زور و ضرب حساب كند. دو بازيكني كه سرمايه*هاي استقلال هستند اما اختلافي شديد با سرمربي فعلي دارند.البته باید دید که ایا زارع و نوری دوست دارند به استقلال بروند؟مازیار که گفته می شود فصل بعد را در ملوان خواهد بود و نوری هم مدیربرنامه ای دارد که رابطه نزدیکی با پرسپولیسی ها دارد.




گمانه*ها ادامه دارد
بخشي از فعاليت*هاي روزنامه*نگاران در دوران فصل نقل و انتقالات گمانه*زني است آنچه كه در اين مطلب خوانيد براساس شنيده*ها و واقعيات است. اما يقينا هيچ كدام از ما نمي*توانيم دقيقا اتفاقات را حدس بزنيم به خصوص در فوتبال ايران كه اهداف، منافع، اشتراكات و دشمني*ها ممكن است خيلي زود جاي خود را به يكديگر بدهند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
پولادي: شروع خوبي خواهيم داشت

مهرداد پولادي مي*گويد که با مسوولان باشگاه پرسپوليس براي تمديد قرارداد مذاکره*اي نداشته است.



بازيکن فصل گذشته تيم فوتبال پرسپوليس پس از پايان آخرين جلسه تمرين تيم ملي در ازبکستان در جمع خبرنگاران درباره انتشار خبر موافقتش براي تمديد قرارداد با پرسپوليس گفت: من هيچ مذاکره*اي با مسوولان باشگاه پرسپوليس انجام نداده*ام و خبر ماندنم در پرسپوليس صحيح نيست.

وي در پاسخ به اين سوال که اين روزها خبري درباره حضورتان در ****ان مطرح شده گفت: مذاکراتي با اين تيم انجام داده*ام اما هنوز چيزي معلوم نيست و بعد از بازي تيم ملي برابر قطر درباره آينده*ام تصميم مي*گيرم.

بازيکن تيم ملي درباره ديدار فرداي ايران برابر ازبکستان هم گفت: شرايط خوبي داريم. در ترکيه تمرينات مناسبي پشت سرگذاشته*ايم و اکنون آماده حضور پرقدرت در رقابت*ها انتخابي جام جهاني هستيم. اميدوارم که بتوانيم با موفقيت برابر ازبکستان شروع خوبي داشته باشيم.
 

بیابانگرد

عضو جدید
آی بدم میاد از این جباری
نه به خاطر اینکه استقلالیه
به خاطر اینکه همین استقلالو خراب کرده
 

ayja

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
جناب دنیزلی داره با مسئولان باشگاه بشیکتاش مذاکره میکنه. فک کنم ایشونم داره از باشگاه پرسپولیس بعنوان زنگ تفریح استفاده میکنه. هر کسی یه مدت بیکار شد میان ایران و یه پول هنگفت به جیب میزنه و در میره. چه اون بازیکنان خارجی و چه مربیانی نظیر دنیزلی.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
جناب دنیزلی داره با مسئولان باشگاه بشیکتاش مذاکره میکنه. فک کنم ایشونم داره از باشگاه پرسپولیس بعنوان زنگ تفریح استفاده میکنه. هر کسی یه مدت بیکار شد میان ایران و یه پول هنگفت به جیب میزنه و در میره. چه اون بازیکنان خارجی و چه مربیانی نظیر دنیزلی.
دنیزلی با هیچ تیمی مذاکره نکرده اینو بارها و بارها گفته این خبرا فقط شایعات رسانه های ایران و ترکیه س ...... راستی چه جالب نمیدونستم دنیزلی هم یه مدت بیکار بوده و بخاطر بیکاری اومده ایران ...دوست عزیز قبل از گفتن این حرفا یه نگاه به کارنامه رنیزلی بندازه فکر کردی چرا بشیکتاش اینقد دنبال اینه که دنیزلی رو برگردونه ؟ بازیکنان خارجی هم حتما منظورت ایمون زاید و آودوکیچه ؟ واقعا آدم میمونه به حرفای شما ه جوابی بده درست نیست اینقد همه رو با چوب میرونید ...


1 سوال سید جلال حسینی اومد پرسپولیس؟!

گفته میام هنوز مشخص نیست ان شالله که میاد ...
 

Similar threads

بالا