پیش بینی شما درباره نتایج کنکور ارشد 93 چیست؟

r_saeedi

عضو جدید
ای خدااااااجون......این سازمان سنجش چرا اینجوریه؟مگه دارن چه کار خارق العاده انجام میدن که اینقدر طولش میدن....خدا وکیلی مارو با این خبر له له کردنا یعنی داغونم کردن:wallbash::wallbash:
عزیزم به عصابت مسلط باش آخه با :wallbash: که چیزی حل نمیشه بیخیالی طی کن تا بگذره نتایج بیاد... استرسم منتقل نکن خداوکیلی:cry:
++++++++++بیاندیش :w16:
انشالله نتایج میادو همگی دست در دست باهممممممممم:w33::w42:
باشه؟!:victory:
 

shirazii

عضو جدید
اروم باش بابا اروم باش من فک کردم فقط خودم داغون دارم میشم .............. سرتو اینجوری میکوبی تو دیوار کار میده دستتا .............
 

Vahid.Net

عضو جدید
هرکی قبول شد باس شیرینی و شام و اینا بده :|

ما که نمیشیم :|
 

(M&M)

کاربر بیش فعال
رییس سازمان سنجش از اعلام نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد سال 93 در روز دوشنبه، 22 اردیبهشت ماه خبر داد.


دکتر ابراهیم خدایی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه این آزمون با رقابت هزار داوطلب در روزهای 23 تا 25 بهمنماه سال 92 برگزار شد، گفت: از این تعداد 52 درصد داوطلبان زن و 48 درصد مرد بودند که با توجه به شرکت برخی داوطلبان در دو کد رشته امتحانی به طور کلی حدود یک میلیون و 64 هزار کارت برای داوطلبان صادر شد. 
 
وی درباره زمان اعلام نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد سال 93، اظهارکرد: نتایج اولیه این آزمون به صورت کارنامه تنظیم و در روز دوشنبه، 22 اردیبهشت ماه 93 از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org منتشر می‌شود. 
 
مشاورعالی سازمان سنجش درباره زمان انتخاب رشته داوطلبان مجاز، تصریح کرد: داوطلبان مجاز می‌توانند از هفته پایانی اردیبهشت ماه با مطالعه دقیق دفترچه راهنما نسبت به انتخاب کدرشته‌ محل‌های مورد علاقه خود اقدام و آن‌ها را به ترتیب اولویت علاقه در فرم انتخاب رشته الکترونیکی ثبت کنند که زمان دقیق آن متعاقبا اعلام می‌شود. 
 
خدایی درباره زمان اعلام نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد سال 93 نیز گفت: پس از انتخاب رشته داوطلبان و بررسی‌های انجام شده نتایج نهایی در شهریور ماه 93 اعلام خواهد شد.
 

r_saeedi

عضو جدید
وااای چقد این تاریخو تکرار میکنید:cry:.. چندروز دیگه میاد خب
 

r_saeedi

عضو جدید
اروم باش تو روحیه دهنده ای جمعیییییییییییییییییییییییییییییی
آخه آبجی نگاشووون کنننننن...

نه خوشحال باشید دوستان
 

shirazii

عضو جدید
آخه آبجی نگاشووون کنننننن...

نه خوشحال باشید دوستان
خیییییییییییییییییییییییییییییلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییی جیگگگگگگگگگگگگگگگگگرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررره دوسسسسسسسسسش دارم:heart::love::love:
 

r_saeedi

عضو جدید
باحال بود. مغسی:biggrin:

بچه ها توجه. . .توجه. . .
مرغ قراره این جمعه از خیابون عبور کنه!
موافقان عبور مرغ پیش بینی کردن که این مرغ برای آزادی بیشتر و برای اعلام تجاوز جنسی قراره به اونور خیابون بره تا بتونه به همه بگه که چه بلایی سرش اومده!
.
مخالفان عبور مرغ هم اعلام کردن که این مرغ روحیه ای اغتشاش طلبی دارد که در پشت چهره مظلومش قایم کرده.برادران تهدید کردن که اگر مرغ از خیابان عبور کند اسناد و اعترافات مرغها و حتی اُردک هارم از رسانه ملّی دام و طیور پخش خواهند کرد. . .
عده ای هم به مرغ اتهام همجنسگرایی میزنن و می گن که مرغ بخاطر امیال جنسی قراره بره اونور خیابون.چون اونور به همجنس گرا ها کاری ندارن!
عده ای هم اسنادی مبنی بر ارتباط وی با مخمل(گربه ی خونه مادر بزرگه و تءوریسین انقلاب مخملی) فاش خواهند کرد. . .
از اعضای باشگاه خواهش دارم تا برای این مرغ بخت برگشته دعا کنن تا بتونه فردا سالم برسه اونور خیابون!:w07:
:w27:
 

Similar threads

بالا