[ والیبال ] کارلوس کی روش از ولاسکو یاد بگیرد !!!

afshin_ss

عضو جدید
کاربر ممتاز


نو ستاره ای به نام شهرام محمودی




خولیو ولاسکو در هر تورنمنت یک ستاره رو می کند؛ امیر غفور در رقابتهای قهرمانی آسیا، پوریا فیاضی در جام جهانی، فرهاد قائمی در رقابتهای انتخابی المپیک معرفی شدند و حالا نوبت به شهرام محمودی رسیده که در اولین بازی ملی اش بهترین و با کسب 17 پوئن، امتیازآورترین بازیکن ایران نام بگیرد. او در بازی ایران – مصر از چارچوب پیکارهای انتخابی لیگ جهانی در پست قطر پاسور؛ به عنوان یک اسپکر تمام کننده عملکرد بسیار خوبی داشت و با حمله از پشت خط یک سوم و منطقه دو، دفاع روی تور مصر را بارها و بارها فرو ریخت.

محمودی می گوید: اصلا فکرش را هم نمی کردم که در اولین بازی ملی ام در ترکیب اصلی تیم ملی قرار بگیرم. ولی وقتی ولاسکو این فرصت را به من داد سعی کردم به بهترین شکل ممکن از آن استفاده کنم و جواب اعتماد سرمربی ام را بدهم. امیدوارم او هم از عملکردم راضی باشد.
او با اشاره به اینکه بازی با مصر خیلی سخت تر از آن چیزی بود که فکرش را می کرده، می افزاید: به ویژه برای من که اولین تجربه حضورم در تیم ملی بود بازی خیلی سنگینی بود و اوائل بازی فشار روانی زیادی به طرفم هجوم آورده بود. اما رفته رفته در کنار بازیکنان باتجربه تیم، جا افتادم و سعی کردم به عنوان پشت خط زن، تلاش همه بچه های تیم را به نتیجه برسانم. تیم ما در بازی با مصر به لحاظ توپگیری و پاس عالی کار کرد و در حقیقت وقتی نوبت به من در حمله می رسید احساس می کردم وظیفه ام است که این توپگیری و پاس خوب همتیمی هایم را به امتیاز تبدیل کنم.
شهرام محمودی همچنین از آنالیز دقیق مصر توسط کادر فنی ایران می گوید که با اجرای برنامه های مربیان تیم ملی، بازیکنان کلیدی مصر از جمله احمد صلاح؛ چپ دست قدرتی زن مصر از کار افتادند و از دور مسابقه خارج شدند.
این نوستاره والیبال ایران درباره بازی یکشنبه تیم ملی مقابل مصر هم معتقد است: البته ما برای صعود به مرحله بعد فقط یک ست نیاز داریم اما باید برای پیروزی 3 بر صفر به میدان برویم و قدرت ایران را به همه ثابت کنیم.
 

Similar threads

بالا