موشک شهاب 6 با برد 6200 مایل در راه است

omidshsh

عضو جدید
سلام دوستان.
سعی کنید بهم توهین نکنید. اصلا کار جالبی نیست.
فقط در مورد امریکا و ایران بگم که طبق گفته بزرگترین آنالیزر های کانال پرس تی وی و CNBC و چند تای دیگه، امریکا توانایی حمله به ایران رو داره. ولی این کار اصلا مقرون به صرفه نیست. چون بسیار تلفات سنگینی خواهد داشت. از آنجایی که کشورهای دارای نظام کاپیتالیسم (سرمایه داری) به دنبال کسب پول با بازده بالا نسبت به جنگ هستن این کار رو نمی کنن. الان بیشتر سعی می کنن که بیشتر با ایجاد بی اعتمادی ، ناامیدی، نا امنی و عدم اعتماد به نفس مملکت رو به هم بریزن. اینجوری ضعیف میشه. الان اگه دقت کرده باشین روی رسانه ها بسیار کار می کنن. اونا هر سال اوضاع رو بررسی می کنن که ببین تا چه حد پیش رفتن، اگه در
حد مطلوبی که فکر می کنن باشه حمله آغاز میشه. اگه نبود که همین جوری فعلا ادامه میدن.
هوشیار باشید و سعی کنید که کسی آزادیتون(که فوق العاده مهم هستش) رو ازتون نگیره و به بیگانه هیچ وقت اجازه دخالت ندین.
ژاپنی ها رو ببینین. کجا هستن!؟ ولی با این وجود آرزوی آزادیی رو دارن که مردم ایران داره.
یا علی!
تقریبا کل تاپیکو خوندم چون اظلاعات زیادی نداشتم نظری ندادم ولی.....
یا امام زاده بیژن!!!!
تو دیگه حاصل چه طرز تفکری هستی!!!!
 

puorya1368

اخراجی موقت
از شهاب 17 متری تا سجیل 23 هزار کیلویی؛ کدام موشک ها تا اسرائیل می روند؟


پس از سالهای جنگ تحمیلی با توجه به شرایط موجود منطقه و نتایج حملات موشکی به اسرائیل و فناوری های در دسترس، مسئولان دفاعی کشور اصلی ترین بخش از راهبرد دفاعی کشور در امر بازدارنگی را بر توسعه موشک های بالستیک میانبرد و دوربرد استوار کرده اند. تلاش برای افزایش برد، دقت و همچنین تأثیر گذاری و تنوع سرجنگی این موشکها در این روند توسعه مشهود است.

نمایی از پایگاههای نیروی هوایی رژیم صهیونیستی

در این گزارش به معرفی مختصر موشک های میانبرد و دوربرد بالستیک کشور می پردازیم که توانایی رسیدن به محدوده غده سرطانی منطقه یعنی رژیم اشغالگر قدس را دارند.

پس از آزمایش موشک شهاب 3 در سال 1377 و اعلام مشخصات آن از جمله برد در حدود 1300 کیلومتر، نگاه دشمنان به توانایی موشکی ایران تغییر کرده و کم کم آرامش از میان نظامیان و بعدها سیاسیون صهیونیست به آرزویی برآورده نشدنی تبدیل شد. زیرا ارائه نمونه های جدیدتر، دوربردتر و دقیق تر از خانواده موشکهای شهاب3 نشان دهنده رسیدن ایران به سطوح بالای فناوری موشکی داشت که نوید محصولات مخوف تری را در آینده می داد.

موشک شهاب3
شهاب3 در ادامه روند توسعه موشک های شهاب-1 و 2 و با رویکرد اعمال تغییرات طراحی در سامانه های مختلف بوجود آمد. شباهت های زیادی از نظر فن آوری بین شهاب 2 و 3 وجود دارد، اما شهاب3 پیشرفته تر بوده و از نظر الکترونیک با فن آوری جدید و رایانه هدایتی پیشرفته از نظر سخت افزار و نرم افزار در ساخت آن استفاده شده است. برد این موشک بیش از 1300 کیلومتر عنوان شد که به معنای توانایی رسیدن به سرزمین های اشغالی فلسطین در صورت شلیک از نواحی غربی کشور بود.




نمونه های مختلفی از شهاب3 تولید شده و به خدمت نیروهای مسلح کشور وارد شد که از نظر برد و زیرسامانه ها ارتقاء یافته اند اما همگی یک مرحله ای سوخت مایع بوده و از سامانه هدایت اینرسیایی برخوردارند. کلاهک آخرین نمونه های شهاب3 از نوع جدا شونده است که پس از رسیدن به قوس نزولی در ارتفاع مناسب از بدنه موشک جدا شده و به سمت هدف ادامه مسیر داده و باعث ناتوانی دشمن در انهدام آن می شود.

همچنین انواع مختلف کلاهک از جمله کلاهک بارانی روی این موشک قابل بکارگیری است. طول این نمونه ها حدود 16.5 تا 17 متر بوده و برد آنها تا 1800 کیلومتر در نمونه های نهایی عنوان شده است. جرم کلاهک آنها نیز تا 1000 کیلوگرم برآورد شده است. با توجه به اینکه کمترین فاصله از نواحی غربی ایران تا دورترین نقطه در سرزمین های اشغالی به 1200 کیلومتر نمی رسد خانواده شهاب3 تهدیدی کاملاً جدی برای هر متجاوز و دشمن محسوب می شود.

عاشورا
این موشک بر اساس موشک شهاب3 ساخته شده و از نوع سوخت مایع و دوربرد است. شکل ظاهری کلاهک این موشک مانند آخرین نمونه های شهاب سه دارای کاهش قطر در قسمت های بالاتر است. در این موشک از زیرسامانه های بومی استفاده شده و قابلیت حمل چند نوع سر جنگی از ویژگی های این موشک است. منابع داخلی برد این موشک را 2000 کیلومتر عنوان کرده اند هر چند که کارشناسان خارجی 25 تا 50 درصد برد بیشتری را برای آن متصور هستند. با توجه به نزدیک بودن ابعاد این موشک و شهاب3، استفاده از سامانه های پرتاب قبلی برای بکارگیری آن مقدور است. این برد برای هدف قرار دادن دورترین نقطه در فلسطین اشغالی از نیمه شرقی هم کشور کافی است.

قدر
موشک قدر1 که در سال 1386 معرفی شده در ادامه توسعه موشک های دوربرد سوخت مایع شهاب به تولید رسید و در واقع یکی از نمونه های خانواده شهاب محسوب می شود. برد این موشک تک مرحله ای در حدود 2000 کیلومتر عنوان شده و از ویژگی های آن زمان کوتاه تر آماده سازی آن در مقایسه با موشک های قبلی است. بدین تریب سرعت واکنش این موشک بالاتر است. نمونه هایی از این موشک مجهز به کلاهک خوشه ای نیز معرفی شده که کلاهک این موشک ها نیز از نوع جدا شوند است. نوع قدرF طولی برابر با 15.86 متر و بردی در حدود 1950 کیلومتر و هدایت اینرسیایی دارد.



سجیل
موشک سجیل نیز مانند قدر و عاشورا در نیمه دوم دهه 1380 خورشیدی معرفی شده و برخی آنرا برترین موشک بالستیک ایرانی می دانند. گواه این مدعا اعتراف کارشناسان خود دشمن در نبود مشابه خارجی برای سجیل است. سجیل اولین موشک دوربرد سوخت جامد ایران و به احتمال بسیار بالا خط شکن موشک های ایرانی در جهت محو اسرائیل از روی نقشه (در صورت نیاز به استفاده از عامل نظامی) خواهد بود. این به دلیل سامانه پرتاب متحرک با قابلیت حمل موشک آماده پرتاب است.

این موشک به دلیل استفاده از سوخت جامد به سرعت و ظرف چند دقیقه آماده پرتاب شده و پس از شلیک نیز پرتابگر آن به سرعت محل را ترک می کند. این ویژگی باعث کاهش احتمال نابودی موشک قبل از پرتاب می شود. همچنین به دلیل شتاب بسیار بالای سجیل امکان ردگیری آن برای دشمن در فازهای اولیه پرتاب بسیار کم و عملآً شانس دشمن برای انهدام سجیل در طی پرواز ناچیز است.


برد سجیل نیز 2000 کیلومتر عنوان و تاکنون در دو نمونه سجیل 1 و 2 معرفی شده که خود نشانگر تلاش صنایع مربوطه برای بهسازی آن است. این موشک از نوع دو مرحله ای بوده که پس از اتمام سوخت مرحله اول، این بخش از موشک جدا شده و مرحله دم روشن می شود. با اینکار بخشی از جرم بدنه که خالی شده و باز اضافه محسوب می شود از موشک جدا شده و به افزایش برد کمک می کند.

سجیل جزو موشکهای از مجموعه موشک های بالستیک کشور است که با خروج از جو و طی مسیر در چنین ارتفاعی به داخل جو بازگشته و با سرعت حدود 10 تا 12 ماخ(حدود3400 تا 4080 متر بر ثانیه) به سوی هدف سرازیر می شود که انهدام آنرا برای تمام سامانه های دفاع هوایی موجود ناممکن کرده است. این نکته نشانگر پیشرفت فناوری موشکی کشور در رسیدن به چنین دستاورد مهمی است. همچنین فناوری سوخت جامد مرکب که در این موشک استفاده شده علاوه بر ویژگی های رانشی مطلوب، عمر انبارداری بالایی را نیز برای این موشک به دنبال دارد.

موشک 23623 کیلوگرمی سجیل، طولی در حدود 17.57 متر، 1.25 متر قطرو سر جنگی به جرم 500 کیلوگرم از نوع جدا شونده دارد. این موشک در زمان 835 ثانیه(13 دقیقه و 55 ثاینه) به بیشینه برد خود می رسد. سامانه های هدفگیری ناوبری و هدایت سجیل دقت بسیار بالایی را برای آن به ارمغان آورده اند که برای این موشک ارزش عملیاتی زیادی را ایجاد کرده است.



سامانه هدایت موشک های بالستیکی که به آنها اشاره داشتیم از نوع کنترل بردار رانش است که با استفاده از تیغه هایی در خروجی پیشران موشک اقدام به تغییر جهت گازهای خروجی از موشک کرده و جهت موشک را تصحیح می نمایند. این سامانه بسیار بهتر از سامانه های متکی به سطوح کنترلی بالک عمل کرده و یکی از عوامل دقت بالای موشکهای ایرانی، بهینه سازی این سامانه در کشور است.

موشک های سوخت مایع با توجه به نیاز به شارژ شدن سوخت در مخازن پیش از پرتاب، زمان آماده سازی زیادی دارند. در این حالت امکان شناسایی موشک پیش از پرتاب وجود دارد. برای رفع این مشکل از سالها پیش سیلوهای زیرزمینی برای پرتاب موشک های بالستیک در نقاط مختلف کشور ساخته شده می توان موشک شارژ شده و آماده شلیک را تا چند ماه در آنها نگاه داشت.

با توجه به تعداد زیاد این سیلوها پس از رسیدن زمان تخلیه هر موشک، تعداد زیادی موشک دیگر در سایر سیلوها وجود دارند که آماده پرتاب هستند. بدین ترتیب از موشک های سوخت مایع کشور نیز می توان برای پاسخ اولیه به اقدام دشمن استفاده نمود.




تمامی موشک های بالستیک نامبرده از نظر سامانه های هدایت و برای کاهش بازتاب راداری بهسازی شده آماده شلیک به سوی دشمن هستند. از نظر تعداد به اذعان کارشناسان خارجی تعداد موشک های ایرانی شلیک شونده به اسرائیل در هر روز دهها فروند و برای چند ماه می تواند، باشد. نگاهی به اثرات روانی اصابت چند موشک غیر دقیق عراقی به اسرائیل و افزودن اثر دقت و قدرت تخریب بالای موشک های ایرانی ضربات سهمگین شهاب ها و سجیل ها را بر پیکر رژیم اشغالگر قدس را قطعی می گرداند.

اگرچه با روند پیش رو و انقلاب های صورت گرفته در منطقه، دیگر نمی توان کوچکترین امیدی به وجود این رژیم اشغالگر تا سالهای متمادی را داشت اما این موشک های بالستیک ساخت جمهوری اسلامی ایران، پشتوانه محکمی برای بازدارندگی و نابودی هر متجاوز است.





 

marsel2010

عضو جدید
احسنت دوست عزیز دقیقا همینه
اونا میانو با غولای رسانه ایشون یه مبحثی رو (مثلا آزمایش موفقیت آمیز موشک بالستیک ایران با قابلیت حمل کلاهک اتمی)جنجالی میکنن.بعد میان قضیه رو هی بزرگ و بزرگتر میکنن تا جایی که نوبت میرسه به مرحله نظر سنجیو میگن خو مردم دنیا اینم ایران.ببینین تروریستن.کیا موافق حمله نظامی به ایرانن؟

اینه کارشون.
هدف از نظر سنجی فقط بررسی بازخورد جنگای روانیه همین.

وگر نه جنگه،، گل کوچیک که نمیخوایم بازی کنیم.خیلی بدبختی داره

You'r Wellcome!


تقریبا کل تاپیکو خوندم چون اظلاعات زیادی نداشتم نظری ندادم ولی.....
یا امام زاده بیژن!!!!
تو دیگه حاصل چه طرز تفکری هستی!!!!

اگه خوب دقت کنی می بینی این تاپیک دو جبهه داشت. هر دو هم تعصبی!
در واقع هر دو هم درست میگفتن ولی زیاد اغراق میکردن. من واسه حرفهام هم منبع دارم. فقط نمی دونم چطور ارائه بدم. چون تو تلوزیون پخش شد. یکی از این یاروها در مورد قذافی میگفت که تو خود لیبی کشته میشه! همین طور هم شد!
 

marsel2010

عضو جدید
برات متاسفم که فکر میکنی استعمار نوین شبیه گذشته هستش که با چند توپ ساچمه ای و چند کشتی بادبانی به کشور های دیگه حمله می کردند و همه چیز رو با یه دروغ به اسم استعمار(آباد ساختن) غارت می کردند.
به این دو صفحه رجوع کن:


http://fa.wikipedia.org/wiki/استعمار

و

http://fa.wikipedia.org/wiki/استعمار_نو

مخصوصا دومی رو خوب و با دقت بخون!
 

shahruzs

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام دوستان.
سعی کنید بهم توهین نکنید. اصلا کار جالبی نیست.
فقط در مورد امریکا و ایران بگم که طبق گفته بزرگترین آنالیزر های کانال پرس تی وی و CNBC و چند تای دیگه، امریکا توانایی حمله به ایران رو داره. ولی این کار اصلا مقرون به صرفه نیست. چون بسیار تلفات سنگینی خواهد داشت. از آنجایی که کشورهای دارای نظام کاپیتالیسم (سرمایه داری) به دنبال کسب پول با بازده بالا نسبت به جنگ هستن این کار رو نمی کنن. الان بیشتر سعی می کنن که بیشتر با ایجاد بی اعتمادی ، ناامیدی، نا امنی و عدم اعتماد به نفس مملکت رو به هم بریزن. اینجوری ضعیف میشه. الان اگه دقت کرده باشین روی رسانه ها بسیار کار می کنن. اونا هر سال اوضاع رو بررسی می کنن که ببین تا چه حد پیش رفتن، اگه در
حد مطلوبی که فکر می کنن باشه حمله آغاز میشه. اگه نبود که همین جوری فعلا ادامه میدن.
هوشیار باشید و سعی کنید که کسی آزادیتون(که فوق العاده مهم هستش) رو ازتون نگیره و به بیگانه هیچ وقت اجازه دخالت ندین.
ژاپنی ها رو ببینین. کجا هستن!؟ ولی با این وجود آرزوی آزادیی رو دارن که مردم ایران داره.
یا علی!

دقیقا
من بارها به دوستان گفتم که قدر این کشور و ازادیهاشو بدونید که امریکا میاد همشو ازتون میگیره
ما تو این کشور کاملا ازادیم که هیچ کاری نکنیم یعنی یه چیزی نزدیک به ازادی مطلق داریم
 

puorya1368

اخراجی موقت
نگا نگا
تو رو به اباالفضل نگا
تاپیکو کردن بهارستان:w15:

بابا ول کنین چی از بمبو موشکو ناوو اینجور چیزا میدونین؟

بگین بذارین بقیه ام حالیییییییییییییییییییییییییی ببرن جون داداش

آخر سکته میکنم
 

3D Art

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام دوستان.
سعی کنید بهم توهین نکنید. اصلا کار جالبی نیست.
فقط در مورد امریکا و ایران بگم که طبق گفته بزرگترین آنالیزر های کانال پرس تی وی و CNBC و چند تای دیگه، امریکا توانایی حمله به ایران رو داره. ولی این کار اصلا مقرون به صرفه نیست. چون بسیار تلفات سنگینی خواهد داشت. از آنجایی که کشورهای دارای نظام کاپیتالیسم (سرمایه داری) به دنبال کسب پول با بازده بالا نسبت به جنگ هستن این کار رو نمی کنن. الان بیشتر سعی می کنن که بیشتر با ایجاد بی اعتمادی ، ناامیدی، نا امنی و عدم اعتماد به نفس مملکت رو به هم بریزن. اینجوری ضعیف میشه. الان اگه دقت کرده باشین روی رسانه ها بسیار کار می کنن. اونا هر سال اوضاع رو بررسی می کنن که ببین تا چه حد پیش رفتن، اگه در
حد مطلوبی که فکر می کنن باشه حمله آغاز میشه. اگه نبود که همین جوری فعلا ادامه میدن.
هوشیار باشید و سعی کنید که کسی آزادیتون(که فوق العاده مهم هستش) رو ازتون نگیره و به بیگانه هیچ وقت اجازه دخالت ندین.
ژاپنی ها رو ببینین. کجا هستن!؟ ولی با این وجود آرزوی آزادیی رو دارن که مردم ایران داره.
یا علی!

درود
دقیقا من ایرانی به عنوان شهروند چه آزادی نسبت به یک ژاپنی دارم ؟ من وطن فروش لعنتی !!! همه شما خوب فقط این سوال رو جواب بده لطفا
حالا آزادی های ظاهری !!!! که ژاپنی ها دارن ولی ایرانی ها ندارن :
حق سفر به حدود 180 کشور دنیا رو به صورت مستقیم مثل ژاپنی ها ندارن
کشورم هر روز تهدید میشه ولی کشور اون هر روز تشویق میشه
شرایط اقتصادی کشورم هر روز ننگین تر میشه ولی ...
هر روز تحریم های جدید علیه کشورم اعمال میشه ولی ...
ارزش پول کشورم یکباره نصف میشه ولی ...
دولت کشورم از پس قیمت مرغ و پیاز بر نمیاد ولی میخواد دنیا رو مدیریت کنه ....!
در طول 30 سال دنیا مردم ایران رو از انسان هایی باهوش به ایرانی های تروریست شناختند ولی ...
رشد اقتصادی در کشور من معنا نداره ولی ...
فرهنگ دزدی و نامردی و فساد و ... در طول 30 سال نهادینه شد در ایران ولی ...
ایران رتبه سوم ( اگه اشتباه نکنم ) در فساد اداری در دنیا رو داره ولی سردمدارن هر رو به ملت بسیجی و مسلمان خودشون افتخار میکنن ....
مردمی که برای نگرفتن حقوق عقب افتاده 1 سالشون اعتراض میکنن به زندان می افتند
و . . . .
در ضمن الان مردم کشور ژاپن در ایران کاپیتولاسیون دارند ....! ( نمیدونم دنبال کدوم یکی از این آزادیها بودند که انقلاب کردند ! )
این آزادیهای ظاهری که من میبینم و میگم ندارم همه از کوته فکریه من هست چون ظهور امام زمان از همه چیز مهمتره !!! که ایران داره برای اون آماده میشه...
یکی از دوستان گفت اونهایی که طرفداری میکنن عرق ملی دارن و وطن پرست هستند و ... اونهایی که مخالفت میکنن چی هستن !
اونهایی که طرفداری میکنن یا پدر یا ... تو صنایع دفاع کار میکنه یا بسیجی وار ! موافقن یا سپاهی وار در نهایت یا با اسم اسلام گول خوردند وگرنه من وطن پرستی نمی بینم تو تهدید کشوری مثل اسرائیل که هیچ ارتباطی با ما نداره
دلیل من از طرفداری نکردن از برنامه نظامی کشورم اینه که کشوری که به مردم خودش رحم نکنه و هزاران نفر رو بکشه وقتی کمی قدرت نظامی داشته باشه فقط اسباب بدبختی و فلاکت و بد نامی مردم ایران رو در کل دنیا فراهم میکنه وگرنه اگر ایرانیها پروتز بسازن هممون خوشحال میشیم و با غرور سرمون رو بالا میگیریم
 

marsel2010

عضو جدید
درود
دقیقا من ایرانی به عنوان شهروند چه آزادی نسبت به یک ژاپنی دارم ؟ من وطن فروش لعنتی !!! همه شما خوب فقط این سوال رو جواب بده لطفا
حالا آزادی های ظاهری !!!! که ژاپنی ها دارن ولی ایرانی ها ندارن :
حق سفر به حدود 180 کشور دنیا رو به صورت مستقیم مثل ژاپنی ها ندارن
کشورم هر روز تهدید میشه ولی کشور اون هر روز تشویق میشه
شرایط اقتصادی کشورم هر روز ننگین تر میشه ولی ...
هر روز تحریم های جدید علیه کشورم اعمال میشه ولی ...
ارزش پول کشورم یکباره نصف میشه ولی ...
دولت کشورم از پس قیمت مرغ و پیاز بر نمیاد ولی میخواد دنیا رو مدیریت کنه ....!
در طول 30 سال دنیا مردم ایران رو از انسان هایی باهوش به ایرانی های تروریست شناختند ولی ...
رشد اقتصادی در کشور من معنا نداره ولی ...
فرهنگ دزدی و نامردی و فساد و ... در طول 30 سال نهادینه شد در ایران ولی ...
ایران رتبه سوم ( اگه اشتباه نکنم ) در فساد اداری در دنیا رو داره ولی سردمدارن هر رو به ملت بسیجی و مسلمان خودشون افتخار میکنن ....
مردمی که برای نگرفتن حقوق عقب افتاده 1 سالشون اعتراض میکنن به زندان می افتند
و . . . .
در ضمن الان مردم کشور ژاپن در ایران کاپیتولاسیون دارند ....! ( نمیدونم دنبال کدوم یکی از این آزادیها بودند که انقلاب کردند ! )
این آزادیهای ظاهری که من میبینم و میگم ندارم همه از کوته فکریه من هست چون ظهور امام زمان از همه چیز مهمتره !!! که ایران داره برای اون آماده میشه...
یکی از دوستان گفت اونهایی که طرفداری میکنن عرق ملی دارن و وطن پرست هستند و ... اونهایی که مخالفت میکنن چی هستن !
اونهایی که طرفداری میکنن یا پدر یا ... تو صنایع دفاع کار میکنه یا بسیجی وار ! موافقن یا سپاهی وار در نهایت یا با اسم اسلام گول خوردند وگرنه من وطن پرستی نمی بینم تو تهدید کشوری مثل اسرائیل که هیچ ارتباطی با ما نداره
دلیل من از طرفداری نکردن از برنامه نظامی کشورم اینه که کشوری که به مردم خودش رحم نکنه و هزاران نفر رو بکشه وقتی کمی قدرت نظامی داشته باشه فقط اسباب بدبختی و فلاکت و بد نامی مردم ایران رو در کل دنیا فراهم میکنه وگرنه اگر ایرانیها پروتز بسازن هممون خوشحال میشیم و با غرور سرمون رو بالا میگیریم

همه این چیزایی که نوشتی رو قبول دارم به جز اون قسمت که در مورد کشتار مردم هستش. اگه در مورد جنبش سبز و این آشغال ها باشه که کاملا موافقم که باید محو بشن.
بر فرض مثال که بگیم حتی کشتار هم باشه. مگه خود اونا تو اعتراض ها نمی کشن. بار ها برخورد شدید دولتهای اروپایی و امریکا با معترضان رو دیدیم. در مورد این موضع حرف نزن چون این به اون در!
در مورد این مسائلی هم که گفتی باید بگم که باز هم چون قدرت دست باطل هستش(همیشه قدرت در تاریخ در دست باطل بوده همیشه نبوده باشه حداکثر مواقع بوده.) فعلا هم توپ و هم میدون در دست اوناست. چیکار میشه کرد. شما راهکارتون رو بگین.:
 

3D Art

عضو جدید
کاربر ممتاز
همه این چیزایی که نوشتی رو قبول دارم به جز اون قسمت که در مورد کشتار مردم هستش. اگه در مورد جنبش سبز و این آشغال ها باشه که کاملا موافقم که باید محو بشن.
بر فرض مثال که بگیم حتی کشتار هم باشه. مگه خود اونا تو اعتراض ها نمی کشن. بار ها برخورد شدید دولتهای اروپایی و امریکا با معترضان رو دیدیم. در مورد این موضع حرف نزن چون این به اون در!
در مورد این مسائلی هم که گفتی باید بگم که باز هم چون قدرت دست باطل هستش(همیشه قدرت در تاریخ در دست باطل بوده همیشه نبوده باشه حداکثر مواقع بوده.) فعلا هم توپ و هم میدون در دست اوناست. چیکار میشه کرد. شما راهکارتون رو بگین.:

جنبش سبز به دور از سیز و آبی و نارنجی بودن یک جنبش اعتراضی بود نسبت به بی راهه رفتن کشور در اقتصاد و سیاست و... و افراد کثیفی مثل ها... رف.... خودشون رو وارد این اعتراضات کردن و این اعتراضات رو به گند کشیدن ...
شما میگی تو آمریکا یا انگلیس کشته شدن ؟! چند نفر ؟ آیا روز اول با مسالمت اعتراض کردن یا از روز اول با پلیس در گیر شدن ؟
همه اسناد ایران و آمریکا و انگلیس موجود فقط وجدانی بیدار میخواد که بفهمه دختری که تو زندان های کثیف سیاسی بهش تجاوز کردن و از طرف مراجع حکومتی این تجاوز ها مستحب خوانده شد چه کشیده و تا آخر عمر چه خواهد کشید
الان تو سوریه رو هم داریم میبینیم !!! این به همه اعتراض های دنیا در .... ( این منطق شماست )
در ضمن باید مشکل روانی داشته باشید که این واقعیت های جامعه که گفتین قبول دارید رو ببینید ولی هنوز طرفدار حکومتی ضد ایرانی باشید
ایران هم به عنوان یک جامعه کوچک نسبت به دنیا در نظر بگیرید ... پس در ایران هم قدرت در دست باطل هست دیگه ؟ در برابر باطل چیکار میکنن ؟
 

omidshsh

عضو جدید
برات متاسفم که فکر میکنی استعمار نوین شبیه گذشته هستش که با چند توپ ساچمه ای و چند کشتی بادبانی به کشور های دیگه حمله می کردند و همه چیز رو با یه دروغ به اسم استعمار(آباد ساختن) غارت می کردند.
به این دو صفحه رجوع کن:


http://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B9%D9%85%D8%A7%D8%B1

و

http://fa.wikipedia.org/wiki/استعمار_نو

مخصوصا دومی رو خوب و با دقت بخون!
اینا رو به من بودی؟!؟
مثلا می خواستی بگی کشوربسیار پیشرفته ی ژاپن مستعمره ی امریکاست و ایران نیست؟!(روسیه)
 

omidshsh

عضو جدید
همه این چیزایی که نوشتی رو قبول دارم به جز اون قسمت که در مورد کشتار مردم هستش. اگه در مورد جنبش سبز و این آشغال ها باشه که کاملا موافقم که باید محو بشن.
بر فرض مثال که بگیم حتی کشتار هم باشه. مگه خود اونا تو اعتراض ها نمی کشن. بار ها برخورد شدید دولتهای اروپایی و امریکا با معترضان رو دیدیم. در مورد این موضع حرف نزن چون این به اون در!
در مورد این مسائلی هم که گفتی باید بگم که باز هم چون قدرت دست باطل هستش(همیشه قدرت در تاریخ در دست باطل بوده همیشه نبوده باشه حداکثر مواقع بوده.) فعلا هم توپ و هم میدون در دست اوناست. چیکار میشه کرد. شما راهکارتون رو بگین.:
اولا که درست صحبت کن!!!!
من هم بلدم بگم که آشغال چه کسی و چه گروهی است ولی نمی خوام کار به اونجاها بکشه!!!
تک تک معترضان توی تک تک کشورهایی که اعتراض کردن از اون ایرانی بگیر تا اون سوری
از اون بحرینی بگییییر تا اون فلسطینی
از تونسی بگیر تا مصری و عربستانی و اردنی و......
تک تک شون قابل احترام هستند و مبارز راه حق و آزادی به حساب می آیند
این که اون بیچاره های سوری که دارن در راه اهداف آمریکا حکومت رو پایین می کشند، اسمشون شورشی و تروریست میشه و اون لبیایی بیچاره که دقیقا همین کارو می کنه ولی حکومتیو پایین کشیدن که در جهت اهداف استعماری امریکا بود میشه انقلابی و مبارز راه حق، این ها همه شر و ور هاییست که از طریق تلویزیون و سایت های تحت اختیارشون و به کمک معلم های دینی می خواهند در مغر شما فرو کنند.
من واقعا متاسفم که شما در برابر کشته شدن انسان ها اطرافت توی هر کشوری بی تفاوت شدی!!
 

puorya1368

اخراجی موقت
درود
دقیقا من ایرانی به عنوان شهروند چه آزادی نسبت به یک ژاپنی دارم ؟ من وطن فروش لعنتی !!! همه شما خوب فقط این سوال رو جواب بده لطفا
حالا آزادی های ظاهری !!!! که ژاپنی ها دارن ولی ایرانی ها ندارن :
حق سفر به حدود 180 کشور دنیا رو به صورت مستقیم مثل ژاپنی ها ندارن
کشورم هر روز تهدید میشه ولی کشور اون هر روز تشویق میشه
شرایط اقتصادی کشورم هر روز ننگین تر میشه ولی ...
هر روز تحریم های جدید علیه کشورم اعمال میشه ولی ...
ارزش پول کشورم یکباره نصف میشه ولی ...
دولت کشورم از پس قیمت مرغ و پیاز بر نمیاد ولی میخواد دنیا رو مدیریت کنه ....!
در طول 30 سال دنیا مردم ایران رو از انسان هایی باهوش به ایرانی های تروریست شناختند ولی ...
رشد اقتصادی در کشور من معنا نداره ولی ...
فرهنگ دزدی و نامردی و فساد و ... در طول 30 سال نهادینه شد در ایران ولی ...
ایران رتبه سوم ( اگه اشتباه نکنم ) در فساد اداری در دنیا رو داره ولی سردمدارن هر رو به ملت بسیجی و مسلمان خودشون افتخار میکنن ....
مردمی که برای نگرفتن حقوق عقب افتاده 1 سالشون اعتراض میکنن به زندان می افتند
و . . . .
در ضمن الان مردم کشور ژاپن در ایران کاپیتولاسیون دارند ....! ( نمیدونم دنبال کدوم یکی از این آزادیها بودند که انقلاب کردند ! )
این آزادیهای ظاهری که من میبینم و میگم ندارم همه از کوته فکریه من هست چون ظهور امام زمان از همه چیز مهمتره !!! که ایران داره برای اون آماده میشه...
یکی از دوستان گفت اونهایی که طرفداری میکنن عرق ملی دارن و وطن پرست هستند و ... اونهایی که مخالفت میکنن چی هستن !
اونهایی که طرفداری میکنن یا پدر یا ... تو صنایع دفاع کار میکنه یا بسیجی وار ! موافقن یا سپاهی وار در نهایت یا با اسم اسلام گول خوردند وگرنه من وطن پرستی نمی بینم تو تهدید کشوری مثل اسرائیل که هیچ ارتباطی با ما نداره
دلیل من از طرفداری نکردن از برنامه نظامی کشورم اینه که کشوری که به مردم خودش رحم نکنه و هزاران نفر رو بکشه وقتی کمی قدرت نظامی داشته باشه فقط اسباب بدبختی و فلاکت و بد نامی مردم ایران رو در کل دنیا فراهم میکنه وگرنه اگر ایرانیها پروتز بسازن هممون خوشحال میشیم و با غرور سرمون رو بالا میگیریم



3d-art جان همه حرفاتو قبول دارم چون عین واقعیتو گفتی

ولی درباره اون دو سه خط آخر کدوم دولتو دیدی روسر مردمش موشک بریزه اونم قاره پیما!!!!!!!!!!!!!!

ما اینجا بحث در رابطه با قدرت موشکی داریم ،،همین حالا چه به منی که موافقم میرسه و چی از تویی که مخالفی کم میشه.
من نه عمم نظامیه نه داییم.بابامم که دمش گرم اصن جبهه نرفت

پس نگو که پاچه خوار نظامیم

رشته های درسیمون فنیه،باید اطلاعات فنی داشته باشیم.مگه منو شما میدتونیم نازل یه موشک ساده (مثه آر پی جی) رو طراحی کنیم؟نه!!!!
چرا؟ چون در حال حاظر سوادشو نداریم

پس چیزایی که منو شما میدونیم همش با مطالعه حاصل شده.با این حساب نباید همدیگه رو متهم کنیم به کپی پیست کردن.چون هممون اینکارو میکنیم.

مهم دونستن اون کپی شده هاست که بتونی فردا ازش استفاده کنی


منم خواهشی که دارم از همه،،اینه که یه خورده تو تاپیک فنی کار کنین
من دو دستگی نمیبینم تو تاپیک.ولی به قول شما اوموریا بیانو طرز کار موشکای غربی رو به بقیه بگن اوموتریا مال ایرانو هر جای دیگه ای رو که خواستن.

تو رو خدا انقد بهم نپرین
 

puorya1368

اخراجی موقت
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای خدا جون

ببینین بعضیا هستن(هم ازگروه مخالف هم موافق)که هی شعار ایران دوستیو وطن پرستی میدنو هی میگن ما چون ایرانو ایرانیو دوس داریم این چیزارو میگیمو و عاشقانه دوست داریم ایرانمون پیشرفت کنه

واقا اینجوری هموطناتونو دوس دارین.همش به هم بی حرمتی میکنین که.

ناسلامتی باهم خواهر برادریمااااااااااااااااااااااااااااا


اگه نمیتونین علمی و فنی بودن تاپیکو حفظ کنین در کمال احترام و با لحنی دوستانه ازتون خواهش میکنم تاپیکو ول کنین.با همم
 

marsel2010

عضو جدید
جنبش سبز به دور از سیز و آبی و نارنجی بودن یک جنبش اعتراضی بود نسبت به بی راهه رفتن کشور در اقتصاد و سیاست و... و افراد کثیفی مثل ها... رف.... خودشون رو وارد این اعتراضات کردن و این اعتراضات رو به گند کشیدن ...
شما میگی تو آمریکا یا انگلیس کشته شدن ؟! چند نفر ؟ آیا روز اول با مسالمت اعتراض کردن یا از روز اول با پلیس در گیر شدن ؟
همه اسناد ایران و آمریکا و انگلیس موجود فقط وجدانی بیدار میخواد که بفهمه دختری که تو زندان های کثیف سیاسی بهش تجاوز کردن و از طرف مراجع حکومتی این تجاوز ها مستحب خوانده شد چه کشیده و تا آخر عمر چه خواهد کشید
الان تو سوریه رو هم داریم میبینیم !!! این به همه اعتراض های دنیا در .... ( این منطق شماست )
در ضمن باید مشکل روانی داشته باشید که این واقعیت های جامعه که گفتین قبول دارید رو ببینید ولی هنوز طرفدار حکومتی ضد ایرانی باشید
ایران هم به عنوان یک جامعه کوچک نسبت به دنیا در نظر بگیرید ... پس در ایران هم قدرت در دست باطل هست دیگه ؟ در برابر باطل چیکار میکنن ؟

:biggrin:
شما همون اولش هم چند تا حرف زدی مثلا در مورد آزادی بود ولی فکر کنم از اون همه فقط 2 تاش در مورد آزادی بود. اون آخری درباره کاپیتولاسیون هم یه منبع بذار.
درباره وابستگی هم بگم والله منم از هفت دولت آزادم. فعلا دارم یه کارایی می کنم که بلکم بتونم یه پولی در بیارم. یه مقدار هم اذیتم کردن. می خوای بیام مثلا فهش بدم!؟ بنظرت فایده داره.؟
باید اون فرد مسئول باهاش برخورد بشه که ...
مردم هم که ماشالله اصلا انگار نه انگار...
مثلا ما تو جنوب هر سال بهمون قول میدن برق قطع نشه، ولی هر سال بیشتر قطع میشه!:surprised:
واسه من نطق نکن، که من خودم پرم. شما چرا نمیگیرین. اصلا همون جنبش سبز، چرا وقتی یه نفر مثل اوباما و ... اومدن گفتن ما حمایت میکنیم، سردمدارهای جنبش مثلا سبز نگفتن به شما ربطی نداره؟
چرا جرات نداشتن مثل شیخ فضل الله نوری عمل کنن که سرش رفت بالای دار ولی نرفت سفارت انگلیس!
درحالی که جناب کروبی و موسوی هر روز توی بی بی سی و... خوابیده بودن و بیانیه می دادن!؟ دولت ما که پخش نمی کرد! می کرد؟
در مورد سوریه هم باید موضوع زیر رو خاطر نشون بشم.
کشورهای ایران و سوریه و عراق دارای مناطق کردنشین هستن. توی این کشور ها گروه های کرد وجود دارن که استقلال طلب هستن که هر سه کشور هم با اینا درگیر هستن. توی سوریه 90 درصد عرب هستن و بقیه هم پناهنده عراقی و فلسطینی و کردها هستن.
کردها(البته قسمتیشون با کمک اروپا و غرب) می خوان که بشار نباشن و یه دولت کرد بر روی سر مردم حکومت کنه. که البته تابع عوامر غرب و عربستان باشه و از ایران و حزب الله فاصله بگیره.
یه عده از همین کردهایی که جناب عالی مثلا دلتون واسش میسوزه مردم سوریه رو میکشن. خانواده های این کردها هم توی ترکیه توی اردوگاههایی پناهنده هستن. برو بخون که ترک ها چه بلایی سر اینا و زن هاشون آوردن.
بعد بیا نظر بده. تازه یه موضوعی که خیلی برام جالبه اینکه دولت خود ترکیه هم وجود همچین دولتی رو نمی تونه تحمل کنه!:confused:
اونایی هم که توی امریکا اعتراض میکنن
اولا مثل آدم اعتراض میکنن، نه شیشه مغازه و ... مردم رو میشکونن و به آتیش میکشن.
دوما می خوان قونین دولت اصلاح بشه، نه دولت براندازی بشه!!!
اینم یادت باشه که هر دولتی برای ثبات خودش هر کاری میکنه.
اتفاقا خوب شد یادآوری کردی، ازشون اعتراض رو یاد بگیرین!

در مورد اون دختر هم واقعا ماجرا رو به طور کامل نمی دونم. هیچ نظری نمی دم.

در آخر هم با تاکید فراوان میگم که بنده نه طرف دار اینجور مملکت داری هستم و نه این جور اعتراض های شما!

بنده به صورت کامل میانه رو هستم!
اینو تا آخر بحث یادت باشه!

اینا رو به من بودی؟!؟
مثلا می خواستی بگی کشوربسیار پیشرفته ی ژاپن مستعمره ی امریکاست و ایران نیست؟!(روسیه)

تمام دنیا جرات نمی کنن روی حرف امریکا حرف بزنن جز یه کشور، اونم ایران مقتر!
روسیه مجبوره با ایران باشه! اگه نباشه، ایران از دست میره و دوباره دشمن بزرگ و قدیمیش میاد بغلش و این هم یعنی ====:warn::warn::warn: واسه اینکه بدونید اگه امریکا دوباره شاندارمری قدیمش رو راه بندازه چه بلایی سرش میاد برید خودتون بگردید تا بفهمین. من دیگه نای نوشتن ندارم.
تو بگو چین آشغال کثافت تا منم بگم آخیش! دلم خنک شد! کاش این کشور محو بشه واقعا! از جنس های بنجول چینی و دزدهای کثافتی که واسه نفت ایران همه کار میکنن.


اولا که درست صحبت کن!!!!
من هم بلدم بگم که آشغال چه کسی و چه گروهی است ولی نمی خوام کار به اونجاها بکشه!!!
تک تک معترضان توی تک تک کشورهایی که اعتراض کردن از اون ایرانی بگیر تا اون سوری
از اون بحرینی بگییییر تا اون فلسطینی
از تونسی بگیر تا مصری و عربستانی و اردنی و......
تک تک شون قابل احترام هستند و مبارز راه حق و آزادی به حساب می آیند
این که اون بیچاره های سوری که دارن در راه اهداف آمریکا حکومت رو پایین می کشند، اسمشون شورشی و تروریست میشه و اون لبیایی بیچاره که دقیقا همین کارو می کنه ولی حکومتیو پایین کشیدن که در جهت اهداف استعماری امریکا بود میشه انقلابی و مبارز راه حق، این ها همه شر و ور هاییست که از طریق تلویزیون و سایت های تحت اختیارشون و به کمک معلم های دینی می خواهند در مغر شما فرو کنند.
من واقعا متاسفم که شما در برابر کشته شدن انسان ها اطرافت توی هر کشوری بی تفاوت شدی!!

خب شما معلومه از اون تعصبی های سبز رنگ هستی!:D
به قول خودت اولا اگه درست حرف نزنم (که درست حرف زدم) چیکار می خوای بکنی.؟
:biggrin:
.
.
.
.
بچه ها تورو خدا حرف زدنش رو نگاه کنید. بابا گاندی، بابا فیدل کاسترو، بابا...
بقیشو شما بگین بچه ها....
-----------------------------------------------------------------------------
حالا به دور از شوخی،
یه چیزی یادت باشه!
نه موسوی، نه کروبی، نه احمدی نژاد، نه خاتمی، نه محسن رضایی

هیچ کدوم ارزش دعوا و این مسائل رو نداره. این گفته ها فقط بخاطر اینه که بیشتر بدونیم.

در آخر هم برای همه شما دوستان آرزوی موفقیت دارم.
یادتون باشه، نه گول اون ور آبی ها رو بخورید و نذارید مملکت اینجوری جلو بره.
 

marsel2010

عضو جدید
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای خدا جون

ببینین بعضیا هستن(هم ازگروه مخالف هم موافق)که هی شعار ایران دوستیو وطن پرستی میدنو هی میگن ما چون ایرانو ایرانیو دوس داریم این چیزارو میگیمو و عاشقانه دوست داریم ایرانمون پیشرفت کنه

واقا اینجوری هموطناتونو دوس دارین.همش به هم بی حرمتی میکنین که.

ناسلامتی باهم خواهر برادریمااااااااااااااااااااااااااااا


اگه نمیتونین علمی و فنی بودن تاپیکو حفظ کنین در کمال احترام و با لحنی دوستانه ازتون خواهش میکنم تاپیکو ول کنین.با همم

پوریا جان،
ما که دعوا نمی کنیم، بقول مامان و باباها داریم بحث میکنیم!:biggrin::biggrin::biggrin:
 

omidshsh

عضو جدید
:biggrin:
شما همون اولش هم چند تا حرف زدی مثلا در مورد آزادی بود ولی فکر کنم از اون همه فقط 2 تاش در مورد آزادی بود. اون آخری درباره کاپیتولاسیون هم یه منبع بذار.
درباره وابستگی هم بگم والله منم از هفت دولت آزادم. فعلا دارم یه کارایی می کنم که بلکم بتونم یه پولی در بیارم. یه مقدار هم اذیتم کردن. می خوای بیام مثلا فهش بدم!؟ بنظرت فایده داره.؟
باید اون فرد مسئول باهاش برخورد بشه که ...
مردم هم که ماشالله اصلا انگار نه انگار...
مثلا ما تو جنوب هر سال بهمون قول میدن برق قطع نشه، ولی هر سال بیشتر قطع میشه!:surprised:
واسه من نطق نکن، که من خودم پرم. شما چرا نمیگیرین. اصلا همون جنبش سبز، چرا وقتی یه نفر مثل اوباما و ... اومدن گفتن ما حمایت میکنیم، سردمدارهای جنبش مثلا سبز نگفتن به شما ربطی نداره؟
چرا جرات نداشتن مثل شیخ فضل الله نوری عمل کنن که سرش رفت بالای دار ولی نرفت سفارت انگلیس!
درحالی که جناب کروبی و موسوی هر روز توی بی بی سی و... خوابیده بودن و بیانیه می دادن!؟ دولت ما که پخش نمی کرد! می کرد؟
در مورد سوریه هم باید موضوع زیر رو خاطر نشون بشم.
کشورهای ایران و سوریه و عراق دارای مناطق کردنشین هستن. توی این کشور ها گروه های کرد وجود دارن که استقلال طلب هستن که هر سه کشور هم با اینا درگیر هستن. توی سوریه 90 درصد عرب هستن و بقیه هم پناهنده عراقی و فلسطینی و کردها هستن.
کردها(البته قسمتیشون با کمک اروپا و غرب) می خوان که بشار نباشن و یه دولت کرد بر روی سر مردم حکومت کنه. که البته تابع عوامر غرب و عربستان باشه و از ایران و حزب الله فاصله بگیره.
یه عده از همین کردهایی که جناب عالی مثلا دلتون واسش میسوزه مردم سوریه رو میکشن. خانواده های این کردها هم توی ترکیه توی اردوگاههایی پناهنده هستن. برو بخون که ترک ها چه بلایی سر اینا و زن هاشون آوردن.
بعد بیا نظر بده. تازه یه موضوعی که خیلی برام جالبه اینکه دولت خود ترکیه هم وجود همچین دولتی رو نمی تونه تحمل کنه!:confused:
اونایی هم که توی امریکا اعتراض میکنن
اولا مثل آدم اعتراض میکنن، نه شیشه مغازه و ... مردم رو میشکونن و به آتیش میکشن.
دوما می خوان قونین دولت اصلاح بشه، نه دولت براندازی بشه!!!
اینم یادت باشه که هر دولتی برای ثبات خودش هر کاری میکنه.
اتفاقا خوب شد یادآوری کردی، ازشون اعتراض رو یاد بگیرین!

در مورد اون دختر هم واقعا ماجرا رو به طور کامل نمی دونم. هیچ نظری نمی دم.

در آخر هم با تاکید فراوان میگم که بنده نه طرف دار اینجور مملکت داری هستم و نه این جور اعتراض های شما!

بنده به صورت کامل میانه رو هستم!
اینو تا آخر بحث یادت باشه!



تمام دنیا جرات نمی کنن روی حرف امریکا حرف بزنن جز یه کشور، اونم ایران مقتر!
روسیه مجبوره با ایران باشه! اگه نباشه، ایران از دست میره و دوباره دشمن بزرگ و قدیمیش میاد بغلش و این هم یعنی ====:warn::warn::warn: واسه اینکه بدونید اگه امریکا دوباره شاندارمری قدیمش رو راه بندازه چه بلایی سرش میاد برید خودتون بگردید تا بفهمین. من دیگه نای نوشتن ندارم.
تو بگو چین آشغال کثافت تا منم بگم آخیش! دلم خنک شد! کاش این کشور محو بشه واقعا! از جنس های بنجول چینی و دزدهای کثافتی که واسه نفت ایران همه کار میکنن.




خب شما معلومه از اون تعصبی های سبز رنگ هستی!:D
به قول خودت اولا اگه درست حرف نزنم (که درست حرف زدم) چیکار می خوای بکنی.؟
:biggrin:
.
.
.
.
بچه ها تورو خدا حرف زدنش رو نگاه کنید. بابا گاندی، بابا فیدل کاسترو، بابا...
بقیشو شما بگین بچه ها....
-----------------------------------------------------------------------------
حالا به دور از شوخی،
یه چیزی یادت باشه!
نه موسوی، نه کروبی، نه احمدی نژاد، نه خاتمی، نه محسن رضایی

هیچ کدوم ارزش دعوا و این مسائل رو نداره. این گفته ها فقط بخاطر اینه که بیشتر بدونیم.

در آخر هم برای همه شما دوستان آرزوی موفقیت دارم.
یادتون باشه، نه گول اون ور آبی ها رو بخورید و نذارید مملکت اینجوری جلو بره.
1- خدا رو شکر معنی میانه رو هم فهمیدیم!!
2- در مورد صحبتت در مورد اوباما خیلی بحث میشه کرد ولی جاش اینجا نیست
در ضمن اون آقایون رهبر جنبش هم درسته آدم های محترمی هستند ولی اونا هم دوران خودشون کارهایی کردن که باید پاسخگو باشن من پاسخگوی رفتار و کردار این افراد نیستم ولی براشون احترام زیادی قائلم بدون اینکه ازشون بت بسازم
3- تا الان کار کار وهابی ها بود حالا اسم کردها اومد وسط.جالبه!!احیانا ترکیه با کردها مشکل ندارن؟؟ ترکیه سال هاست که با کردها درگیر هستند جیگر. پس چرا ترکیه داره به قول شما از کردهای سوری حمایت می کنه؟ روسیه مجبوررره؟؟؟ ایران مقتدر؟؟؟؟ صدا وسیما نیاز به تحلیل گر مسایل سیاسی مثل شما احتیاج شدید داره.
4- جواب حرفا رو بده اصلا من گاندی!!! تو جواب بده!!!!
5- در مورد تیکه ی آخر حرفت موافقم که این افراد ارششو ندارن. ولی اسم چند نفرو جا ننداختی؟!؟!
اون چیزی که ارزش دعوا و اینا رو داره حمایت از حرف حقه!
 

puorya1368

اخراجی موقت
آزمایش‌ موفق نسل‌ جدید موشک فاتح 110

سردار احمد وحیدی دقت بالا و قدرت نقطه زنی را از جمله قابلیت های جدید این موشک اعلام کرد.


وی با بیان اینکه موشکهای نسل گذشته سرعت عمل ، تخریب بالا با دقت های مختلف را داشتند، افزود: با دستیابی به این نسل از موشکهای فاتح 110 توانمندی جدیدی به نیروهای مسلح افزوده می شود و می توانند اهداف دریایی و زمینی را زیر پوشش قرار دهند.

همچنین انهدام سیستمهای راداری ،‌ مراکز فرماندهی ، مراکز تجمع نیروها و زاغه مهمات را از دیگر توانمندیهای این موشک میباشد

وزیر دفاع گفت: معدود کشورهایی هستند(چین و روسیه)که صاحب توانمندی ساخت و بهره برداری از این نسل از موشکها هستند و جمهوری اسلامی ایران با اتکاء بر فناوریهای بومی توانسته است به این قدرت دست یابد.

وی توسعه موشکهای موجود و افزایش توانمندی موشکی ایران را در دستور کار وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح دانست.


سردار وحیدی همچنین برد مفید نسل چهارم موشک فاتح 110 را بیش از 300 کیلومتر اعلام کرد و گفت: این موشک می تواند همه اهداف منطقه ای در دریای عمان و خلیج فارس و نیز نقاط زمینی را مورد اصابت قرار دهد.

وی گفت: دستیابی به این توانمندی موشکی نقش بازدارندگی دارد و فقط علیه کسانی که قصد سوئی علیه جمهوری اسلامی ایران را داشته باشند مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وزیر دفاع افزود: موشکهای پدافند هوایی متعددی نیز در دست ساخت است و موشک های مرصاد و شلمچه نیز با برد متوسط به تولید انبوه رسیده است.

سردار وحیدی گفت: ساخت سامانه های پدافند هوایی برد متوسط نیز در دستور کار این وزارتخانه قرار دارد و در ماههای آینده شاهد ثمره نهایی آنها خواهیم بود.

وی گفت: در ساخت موشکهای با برد بلند نیز به موفقیت های خوبی رسیده ایم. وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح همچنین گفت: ساخت موشک یاور 373 نیز در دستور اجراست و مراحل خود را به خوبی طی می کند.




نظر بدهید
 

puorya1368

اخراجی موقت











پهپاد نیروی دریایی آمریکا

وقتی چرخ‌های هواپیمای ایکس -47 جمع شد و این پهپاد پرواز کروز خود را آغاز کرد، نقطه‌ی عطفی در تاریخ هواپیماهای بدون سرنشین رقم خورد.






ایکس 47 بی، توسط نورث‌روپ گرومن توسعه پیدا کرده است. پرنده‌ای بدون دم که به اندازه هواپیماهای جنگنده طراحی شده و قابلیت پرواز و فرود روی ناوهای دریایی را دارد. تصاویری که از پرواز این پرنده تهیه شده، وسیله‌‌ای را به تصویر کشیده که بیشتر شبیه بشقاب‌پرنده‌هاست.

به گفته مسؤولان شرکت سازنده، پرواز آزمایشی که در پایگاه هوایی ادوارد انجام شد به مهندسان کمک کرد تا میزان اطمینان سخت‌‌افزاری و نرم‌‌افزاری این پرنده ناونشین را اندازه‌‌گیری کنند.

مدیر برنامه‌های پهپادهای جنگنده و معاون ارشد فرماندهی نیروی دریایی پس از اولین پرواز ایکس-47 اعلام کرد علی‌رغم تمام تردیدهایی که پیش از این در مورد این هواپیما وجود داشت، این پرواز تصویر شفافی از عملکرد آیرودینامیکی این هواپیما را به نمایش گذاشت و صحت پیش‌بینی‌های ما را تأیید نمود.

وی در ادامه افزود: دستیابی به این نقطه حساس در آزمایش‌‌ها، نشان‌دهنده بلوغ نسبی سیستم‌های هوایی است. این آزمایش نشان داد ما آمادگی لازم برای ورود به مرحله بعدی آزمایش‌های پرواز را داریم.

ایکس 47 بخشی از ناوگان رو به رشد پهپادهای نیروی دریایی آمریکاست که بناست در آینده به تدریج جای هواپیماهای سرنشین‌دار را بگیرند.

شرکت نورثروپ گرومن امیدوار است بتواند تا سال 2013 ایکس 47 را به عرشه‌ی ناوهای نظامی نیروی دریایی ببرد و در سال بعد آن نیز سیستم سوختگیری هوایی اتوماتیک را راه‌اندازی کند.





 
آخرین ویرایش:

marsel2010

عضو جدید
1- خدا رو شکر معنی میانه رو هم فهمیدیم!!
2- در مورد صحبتت در مورد اوباما خیلی بحث میشه کرد ولی جاش اینجا نیست
در ضمن اون آقایون رهبر جنبش هم درسته آدم های محترمی هستند ولی اونا هم دوران خودشون کارهایی کردن که باید پاسخگو باشن من پاسخگوی رفتار و کردار این افراد نیستم ولی براشون احترام زیادی قائلم بدون اینکه ازشون بت بسازم
3- تا الان کار کار وهابی ها بود حالا اسم کردها اومد وسط.جالبه!!احیانا ترکیه با کردها مشکل ندارن؟؟ ترکیه سال هاست که با کردها درگیر هستند جیگر. پس چرا ترکیه داره به قول شما از کردهای سوری حمایت می کنه؟ روسیه مجبوررره؟؟؟ ایران مقتدر؟؟؟؟ صدا وسیما نیاز به تحلیل گر مسایل سیاسی مثل شما احتیاج شدید داره.
4- جواب حرفا رو بده اصلا من گاندی!!! تو جواب بده!!!!
5- در مورد تیکه ی آخر حرفت موافقم که این افراد ارششو ندارن. ولی اسم چند نفرو جا ننداختی؟!؟!
اون چیزی که ارزش دعوا و اینا رو داره حمایت از حرف حقه!

2- اون آدما اگه:

الف) کروبی رو میگی تا بهش حرفی میزنی میگه یا میگن بیشترین تشویقی رو از امام داره. آخه این شد جواب! مگه هر کی بیشترین تشویقی رو داره باید مملکت رو به گند بکشه!؟ تازه بارها همین آدم واسه پست و مقام در مورد موسوی بد گفت. اونم تو جمع دانشجویان که توی 20:30 پخش شد.! نه به اینک دست موسوی رو تو دستش گرفت و گفت ما دوتا یکی هستیم و نه به این حرفاش.

ب) موسوی رو میگی، واقعا همچنین کارهایی هنوز هم غیر قابل باوره. کی فکرشو میکرد موسوی همچین کاری رو بکنه. واقعا چرا!؟ زنش میگفت به محض اینکه جناب مهندس روی کرسی بشینه احمدی نژاد رو توی زندان می ندازیم!:biggrin: آخه این حرف چقد مضحکه!

پ) رضایی رو میگی، اون که اصلا تو مسائل بعد انتخابات دخالت نکرد. چنین رفتاری ازش طبیعی بود. فقط یه بیانیه داد که دولت باید پاسخگوی اعتراض مردم باشه. تازه به نظر من همین هم خیلی زیاده. به نظر من یکی از افراد شایسته واسه ریاست جمهوری بود.

در مورد احمدی نژاد هم باید بگم درسته که دل و جرات داره ولی خیلی عنانش از دست مردم و رهبری خارج شده!
آخه چرا باید یه آدم مزخرفی مثل مشایی کنار این آدم باشه! چند تا وزیر یا وزیر کشور تعیین کرد، یکی کلی پول داشت، یکیش دیپلم نداشت ولی دکترا داشت!!!:biggrin: یکی....
بعضی کاراش هم بد نبود. مثلا هدف مند سازی یارانه ها!
نمی دونم شماها چقد به کشورهای عربی قبلا سفر کردین!؟ مثلا 16 یا 17 سال پیش! اونا همون موقع این هدفمندی رو داشتن! مثل کویت. توی کشورهای عربی همسایه شاخص سرانه هم بالاست.
درسته که یه نقص هایی داره. ولی اگه دولت نامردی نکنه و یارانه ها رو قطع نکنه بهتر از قبله! صرفه جویی بهتر انجام میشه!
البته باید نقص ها هم حتما رفع بشه!

3- بله! وهابی ها و دولت های وهابی پولشو میدن و کردهای ساده هم می جنگن.! از طرف ترکیه و کشورهای دیگه(مثل مثلا اسپانیا که شناسنامه یکیشونو تو تلوزیون نشون داد) هم همایت میشن. امکان نداره چند تا کرد ساده که از استراتژی جنگ چیزی حالیشون نیست بتونن اینقده عالی کار کنن. اینکه تو چه موقعیتی به کجا حمله کنن و ...
در مورد روسیه هم بله!
شوروی سابق متلاشی شد، بخاطر ایران و امریکا بود. امریکا به ژاندارم میگفت با تجهیزات خودمون برو تو خاک روسیه جاسوسی کن.
اینقده هواپیما و ایرانی تو این جاسوسی بازی ها از دست دادیم که گفتن نداره. همش فقط بخاطر امریکا. با پول ما، به کام امریکا!
حالا جالب اینجاست که روسیه جرات نمی کرد به دولت محمد رضا حرفی بزنه، فقط سعی میکرد اونا رو بزنه!:D
اگه ترکیه حمایت میکنه بخاطر اینه که عضو اتحادیه اروپاست. وعده و وعید بهش میدن. خانم اشتون با یه مسافرت حلش میکنه. البته دقیقا این قسمت ماجرا هنوز زیاد روشن نیست که چرا واقعا اینطوریه! مثلا میگه با دولت ما کاملا دوست و برادره ولی از اون ور دیده میشه که داره جاسوس فارسی زبان آموزش میده و میندازه تو ایران. واسه کشورهای دیگه هم همین برنامه اس.
بله ما واقعا مقتدر هستیم. مقتر هستیم که قطر نمایند خودش رو میفرسته پیش رهبری و با هزار وعده سعی میکنه کاری کنه که ما دست از سوریه بکشیم.
مقتدریم که تو حل بحران سوریه و دیگر کشورهای منطقه از ما دعوت میشه که تو کنفرانس ها شرکت کنیم.
اگه شرکت هم نکنیم یا دعوت نشیم کلی سروصدا میکنه و این حرکت اشتباه تلقی میشه.
مقتدریم که آل سعود(مخصوصا پادشاه) دو سه روزه که به دولت ایران(احمد نژاد) گیر داده که باید توی نشست مکه شرکت کنه!

در مورد سوریه هم بگم که این گروه ها شکست می خوره. البته ظاهرا کردها از خیلی مزایای قانونی محروم اند. بشار اسد آدم باسوادی هستش(خوتون یه سرچ بزنید). حزب بعث احتمالا یکی رو به جای اون میذاره. بخاطر اینکه صداها آروم بشه. یه سری تغییرات هم در قوانین دولت و خود دولت اعمال میشه. اینکه یه کشور با اکثریت تسنن یه شیعه علوی روش حکومت میکنه برای ایران خیلی مهمه!

اون صدا و سیما که هرگز. نزدیکه 50 - 60 کانال تلوزیونی داریم یه کانال من و تو گردن همشونو پیچونده. آخه یکی نیست به این دولت بگه تو توی همون چند تا کانال موندی این همه کانال واسه چی را می ندازی؟

5- به نظر من فعلا فقط هم اینا بی ارزشن. شما فکر میکنین کدوم بی ارزشه؟ بگین تا اگه واقعا هست ما هم بدونیم.
 

3D Art

عضو جدید
کاربر ممتاز

2- اون آدما اگه:

الف) کروبی رو میگی تا بهش حرفی میزنی میگه یا میگن بیشترین تشویقی رو از امام داره. آخه این شد جواب! مگه هر کی بیشترین تشویقی رو داره باید مملکت رو به گند بکشه!؟ تازه بارها همین آدم واسه پست و مقام در مورد موسوی بد گفت. اونم تو جمع دانشجویان که توی 20:30 پخش شد.! نه به اینک دست موسوی رو تو دستش گرفت و گفت ما دوتا یکی هستیم و نه به این حرفاش.

ب) موسوی رو میگی، واقعا همچنین کارهایی هنوز هم غیر قابل باوره. کی فکرشو میکرد موسوی همچین کاری رو بکنه. واقعا چرا!؟ زنش میگفت به محض اینکه جناب مهندس روی کرسی بشینه احمدی نژاد رو توی زندان می ندازیم!:biggrin: آخه این حرف چقد مضحکه!


پ) رضایی رو میگی، اون که اصلا تو مسائل بعد انتخابات دخالت نکرد. چنین رفتاری ازش طبیعی بود. فقط یه بیانیه داد که دولت باید پاسخگوی اعتراض مردم باشه. تازه به نظر من همین هم خیلی زیاده. به نظر من یکی از افراد شایسته واسه ریاست جمهوری بود.

در مورد احمدی نژاد هم باید بگم درسته که دل و جرات داره ولی خیلی عنانش از دست مردم و رهبری خارج شده!
آخه چرا باید یه آدم مزخرفی مثل مشایی کنار این آدم باشه! چند تا وزیر یا وزیر کشور تعیین کرد، یکی کلی پول داشت، یکیش دیپلم نداشت ولی دکترا داشت!!!:biggrin: یکی....
بعضی کاراش هم بد نبود. مثلا هدف مند سازی یارانه ها!
نمی دونم شماها چقد به کشورهای عربی قبلا سفر کردین!؟ مثلا 16 یا 17 سال پیش! اونا همون موقع این هدفمندی رو داشتن! مثل کویت. توی کشورهای عربی همسایه شاخص سرانه هم بالاست.
درسته که یه نقص هایی داره. ولی اگه دولت نامردی نکنه و یارانه ها رو قطع نکنه بهتر از قبله! صرفه جویی بهتر انجام میشه!
البته باید نقص ها هم حتما رفع بشه!

3- بله! وهابی ها و دولت های وهابی پولشو میدن و کردهای ساده هم می جنگن.! از طرف ترکیه و کشورهای دیگه(مثل مثلا اسپانیا که شناسنامه یکیشونو تو تلوزیون نشون داد) هم همایت میشن. امکان نداره چند تا کرد ساده که از استراتژی جنگ چیزی حالیشون نیست بتونن اینقده عالی کار کنن. اینکه تو چه موقعیتی به کجا حمله کنن و ...

در مورد روسیه هم بله!
شوروی سابق متلاشی شد، بخاطر ایران و امریکا بود. امریکا به ژاندارم میگفت با تجهیزات خودمون برو تو خاک روسیه جاسوسی کن.
اینقده هواپیما و ایرانی تو این جاسوسی بازی ها از دست دادیم که گفتن نداره. همش فقط بخاطر امریکا. با پول ما، به کام امریکا!
حالا جالب اینجاست که روسیه جرات نمی کرد به دولت محمد رضا حرفی بزنه، فقط سعی میکرد اونا رو بزنه!:D
اگه ترکیه حمایت میکنه بخاطر اینه که عضو اتحادیه اروپاست. وعده و وعید بهش میدن. خانم اشتون با یه مسافرت حلش میکنه. البته دقیقا این قسمت ماجرا هنوز زیاد روشن نیست که چرا واقعا اینطوریه! مثلا میگه با دولت ما کاملا دوست و برادره ولی از اون ور دیده میشه که داره جاسوس فارسی زبان آموزش میده و میندازه تو ایران. واسه کشورهای دیگه هم همین برنامه اس.
بله ما واقعا مقتدر هستیم. مقتر هستیم که قطر نمایند خودش رو میفرسته پیش رهبری و با هزار وعده سعی میکنه کاری کنه که ما دست از سوریه بکشیم.
مقتدریم که تو حل بحران سوریه و دیگر کشورهای منطقه از ما دعوت میشه که تو کنفرانس ها شرکت کنیم.
اگه شرکت هم نکنیم یا دعوت نشیم کلی سروصدا میکنه و این حرکت اشتباه تلقی میشه.

مقتدریم که آل سعود(مخصوصا پادشاه) دو سه روزه که به دولت ایران(احمد نژاد) گیر داده که باید توی نشست مکه شرکت کنه!

در مورد سوریه هم بگم که این گروه ها شکست می خوره. البته ظاهرا کردها از خیلی مزایای قانونی محروم اند. بشار اسد آدم باسوادی هستش(خوتون یه سرچ بزنید). حزب بعث احتمالا یکی رو به جای اون میذاره. بخاطر اینکه صداها آروم بشه. یه سری تغییرات هم در قوانین دولت و خود دولت اعمال میشه. اینکه یه کشور با اکثریت تسنن یه شیعه علوی روش حکومت میکنه برای ایران خیلی مهمه!

اون صدا و سیما که هرگز. نزدیکه 50 - 60 کانال تلوزیونی داریم یه کانال من و تو گردن همشونو پیچونده. آخه یکی نیست به این دولت بگه تو توی همون چند تا کانال موندی این همه کانال واسه چی را می ندازی؟

5- به نظر من فعلا فقط هم اینا بی ارزشن. شما فکر میکنین کدوم بی ارزشه؟ بگین تا اگه واقعا هست ما هم بدونیم.

هنوز هم نمیدونم شما حاصل کدوم طرز تفکر هستید که اینجوری مثل مست ها حرف میزنید هرکس حرف های شما رو گوش کنه تا یک ساعت فقط افسوس میخوره
از لفاظی های بچه گانتون و رهبری رهبری کردنتون معلوم هست نون کجا رو میخورید.
ننگ بر وطن فروشان که به خاطر پول همه کار میکنند.
 

marsel2010

عضو جدید
هنوز هم نمیدونم شما حاصل کدوم طرز تفکر هستید که اینجوری مثل مست ها حرف میزنید هرکس حرف های شما رو گوش کنه تا یک ساعت فقط افسوس میخوره
از لفاظی های بچه گانتون و رهبری رهبری کردنتون معلوم هست نون کجا رو میخورید.
ننگ بر وطن فروشان که به خاطر پول همه کار میکنند.

منطق!
تو مطمئنی هرکس!؟ اونم تا یک ساعت!:biggrin:
نه وطن پرست آریایی!:D من سر هر هفته صورتم رو ژیلت میزنم بعدش روش یه برعکس هم میرم که تمییز تر بشه!:biggrin:(هر قسمی هم میگی بگو تو بخورم تا باورت بشه!)
یه بسیج تو محله داریم. تو بگو دارلمجانین! تو بگو سطل آشغال. هر چی آدم مزخرفو و پسته توی اون میشینن.
کجاش بچه گانه بود!؟
کاش یه جایی بود که بهمون پول می دادن. اتفاقا اینا به کسی پول نمی دن.:smile:
مشکل جای دیگه اس. شما زیادی توی یه مسئله افراطی شدی. این موضوع بسیار خطرناکه.
متاسفانه شما هم از اون افرادی هستین که صبح تا شب فقط بی بی سی و صدای امریکا رو نگاه میکنه و به رسانه های داخل توجهی نداره. این موضوع اشکال داره. شما هر دو رو نگاه کن.
البته این احتمال هم میره که شما و دوستاتون از عناصر زد انقلاب باشین.
ننگ بر وطن فروشان و ناروزنان و جاسوسان!
اون نامردهایی که مثلا دنبال آزادی هستن در حالی که در درون کاملا وابسته به غرب هستن و آزاد نیستن!
همون هایی که مثل شاه که جلوی رئیس جمهور امریکا وا میساد و میگفت شماها واقعا موجودات عجیبی هستین و عین ذلیل ها بهش نگاه میکرد.
یه مقدار آزاده فکر کنید. مثلا می خواین بگین روشن فکر هستین.
خاک بر سر بعضی ها که نوری زاده چلاق و کودن رهبرشونه!
 

3D Art

عضو جدید
کاربر ممتاز











پهپاد نیروی دریایی آمریکا

وقتی چرخ‌های هواپیمای ایکس -47 جمع شد و این پهپاد پرواز کروز خود را آغاز کرد، نقطه‌ی عطفی در تاریخ هواپیماهای بدون سرنشین رقم خورد.






ایکس 47 بی، توسط نورث‌روپ گرومن توسعه پیدا کرده است. پرنده‌ای بدون دم که به اندازه هواپیماهای جنگنده طراحی شده و قابلیت پرواز و فرود روی ناوهای دریایی را دارد. تصاویری که از پرواز این پرنده تهیه شده، وسیله‌‌ای را به تصویر کشیده که بیشتر شبیه بشقاب‌پرنده‌هاست.

به گفته مسؤولان شرکت سازنده، پرواز آزمایشی که در پایگاه هوایی ادوارد انجام شد به مهندسان کمک کرد تا میزان اطمینان سخت‌‌افزاری و نرم‌‌افزاری این پرنده ناونشین را اندازه‌‌گیری کنند.

مدیر برنامه‌های پهپادهای جنگنده و معاون ارشد فرماندهی نیروی دریایی پس از اولین پرواز ایکس-47 اعلام کرد علی‌رغم تمام تردیدهایی که پیش از این در مورد این هواپیما وجود داشت، این پرواز تصویر شفافی از عملکرد آیرودینامیکی این هواپیما را به نمایش گذاشت و صحت پیش‌بینی‌های ما را تأیید نمود.

وی در ادامه افزود: دستیابی به این نقطه حساس در آزمایش‌‌ها، نشان‌دهنده بلوغ نسبی سیستم‌های هوایی است. این آزمایش نشان داد ما آمادگی لازم برای ورود به مرحله بعدی آزمایش‌های پرواز را داریم.

ایکس 47 بخشی از ناوگان رو به رشد پهپادهای نیروی دریایی آمریکاست که بناست در آینده به تدریج جای هواپیماهای سرنشین‌دار را بگیرند.

شرکت نورثروپ گرومن امیدوار است بتواند تا سال 2013 ایکس 47 را به عرشه‌ی ناوهای نظامی نیروی دریایی ببرد و در سال بعد آن نیز سیستم سوختگیری هوایی اتوماتیک را راه‌اندازی کند.





به نظر من که چیز جدیدی نداره
هم RQ170 و هم B2 و .... باله عقب نداشتند حالا شاید برای نیروی دریایی چیز جدیدی باشه که پهبادی داره که روی ناو میتونه بشینه
 

3D Art

عضو جدید
کاربر ممتاز
منطق!
تو مطمئنی هرکس!؟ اونم تا یک ساعت!:biggrin:
نه وطن پرست آریایی!:D من سر هر هفته صورتم رو ژیلت میزنم بعدش روش یه برعکس هم میرم که تمییز تر بشه!:biggrin:(هر قسمی هم میگی بگو تو بخورم تا باورت بشه!)
یه بسیج تو محله داریم. تو بگو دارلمجانین! تو بگو سطل آشغال. هر چی آدم مزخرفو و پسته توی اون میشینن.
کجاش بچه گانه بود!؟
کاش یه جایی بود که بهمون پول می دادن. اتفاقا اینا به کسی پول نمی دن.:smile:
مشکل جای دیگه اس. شما زیادی توی یه مسئله افراطی شدی. این موضوع بسیار خطرناکه.
متاسفانه شما هم از اون افرادی هستین که صبح تا شب فقط بی بی سی و صدای امریکا رو نگاه میکنه و به رسانه های داخل توجهی نداره. این موضوع اشکال داره. شما هر دو رو نگاه کن.
البته این احتمال هم میره که شما و دوستاتون از عناصر زد انقلاب باشین.
ننگ بر وطن فروشان و ناروزنان و جاسوسان!
اون نامردهایی که مثلا دنبال آزادی هستن در حالی که در درون کاملا وابسته به غرب هستن و آزاد نیستن!
همون هایی که مثل شاه که جلوی رئیس جمهور امریکا وا میساد و میگفت شماها واقعا موجودات عجیبی هستین و عین ذلیل ها بهش نگاه میکرد.
یه مقدار آزاده فکر کنید. مثلا می خواین بگین روشن فکر هستین.
خاک بر سر بعضی ها که نوری زاده چلاق و کودن رهبرشونه!

من پای اون بسیجی واقعی رو در برابر انسانهای مست و دیوانه که به خاطر پول همه کار میکنند رو میبوسم چون اون بسیجی برای اعتقاداتش کار میکنه و این اعتقادات اگر واقعی باشه خوب رو میتونه از بد تشخیص بده ولی اون نامرد شش تیغ فقط به فکر پول هست و خدای اون پول شده یرای رسیدن به پول با خدا هم میجنگه ...
من خودم صورتم رو دیر به دیر میتراشم ولی از انسانهایی که ریش هاشون رو هر روز میزنند میترسم چون جو ایران جوری شده که گرگ در لباس طاووس ظاهر میشه ...
من 2 سال هست که صدای آمریکا رو پاک کردم بی بی سی هم ماهی یک بار اگر وقت کنم میبینم
من 3 سال هست در مورد فراماسون ها تحقیق میکنم هر کس در این وادی وارد شد خارج شدندش دست خداست ... اینو که باید بدونی .
اینقدر متوهم هستید که هر کس دم از آزادی ایران میزنه به افرادی مثل نوریزاده ربطش میدید
 

puorya1368

اخراجی موقت
3d-art عزیز.فاتحه اون مملکی رو که فرهیختش امثال شماهان باید خوند

اینا چیه میگی؟قصد توهین ندارم ولی به نظرم از اون دسته از آدمایی هستی که فقط دوس دارن یه چیزی گفته باشن

کنتور که نمیندازه.یه چی میگی دیگه

خواهشا یه خورده فکر کنو حرف بزن
 

3D Art

عضو جدید
کاربر ممتاز
3d-art عزیز.فاتحه اون مملکی رو که فرهیختش امثال شماهان باید خوند

اینا چیه میگی؟قصد توهین ندارم ولی به نظرم از اون دسته از آدمایی هستی که فقط دوس دارن یه چیزی گفته باشن

کنتور که نمیندازه.یه چی میگی دیگه

خواهشا یه خورده فکر کنو حرف بزن

در چه مورد ؟
کدوم حرف من مشکل داره ؟
موردی حرف بزن من در خدمتت هستم
 

marsel2010

عضو جدید
من پای اون بسیجی واقعی رو در برابر انسانهای مست و دیوانه که به خاطر پول همه کار میکنند رو میبوسم چون اون بسیجی برای اعتقاداتش کار میکنه و این اعتقادات اگر واقعی باشه خوب رو میتونه از بد تشخیص بده ولی اون نامرد شش تیغ فقط به فکر پول هست و خدای اون پول شده یرای رسیدن به پول با خدا هم میجنگه ...
من خودم صورتم رو دیر به دیر میتراشم ولی از انسانهایی که ریش هاشون رو هر روز میزنند میترسم چون جو ایران جوری شده که گرگ در لباس طاووس ظاهر میشه ...
من 2 سال هست که صدای آمریکا رو پاک کردم بی بی سی هم ماهی یک بار اگر وقت کنم میبینم
من 3 سال هست در مورد فراماسون ها تحقیق میکنم هر کس در این وادی وارد شد خارج شدندش دست خداست ... اینو که باید بدونی .
اینقدر متوهم هستید که هر کس دم از آزادی ایران میزنه به افرادی مثل نوریزاده ربطش میدید

:biggrin::biggrin::biggrin::biggrin:
این بسیجی هایی که تو محله ما هستن همش از خود شما هستن. چرا نبوسی!
یه ساده مثل تو فردا میره تلآویو و آموزش میبینه که امثال احمدی روشن بدبختو بکشن. امثال احمدی روشن جور نادونی و وطن فروشی شما و اینکه زیاد می دونن رو میکشن. فقط بخاطر اینکه زیاد می دونن باید کشته بشن. اونم توسط کی!؟ جنبش مثلا سبزی ها!(ایشالله همشون دور امام حسین ع و خونوادش بگردن!)
اگه تو خدا داری بگو ببینیم دینت چیه!؟ من انجیل خوندم، تورات خوندم، قرآن هم خوندم. توراتی که من دیدم اصلا انگار کتاب نیست! کاملا تحریف شده!
انجیل هم فقط یوحنا، که اونم باز من احساس میکنم تحریف شده. البته خیلی کمتر. فقط قرآن می مونه. تو قرآنم این چیزایی که من می بینم امثال شما توش جایی ندارن. اصلا من اینقده میگم تو قرآن خوندی؟ انجیل و تورات نخواستیم.
من توی شما موندم. شما ماها رو چی فرض کردین. در مورد ماها بیشتر بگین. ماها کیا هستیم مثلا؟!:surprised:
فهش هم نده. دارم بهت میگم. با فهش دادن چیزی که درست نمیشه هیچ، بلکه هم خودت و هم افراد صاحب فکرت رو هم ناراحت میکنی. البته واسه من خوبه!:D
تازه می تونم جوابت رو هم بدم. پس خنده دار ترین کاری که می تونی بکنی فهش دادنه!
شما فکر کنم دیگه نیازی نیست بی بی سی یا صدای امریکا رو ببینی. الان شما یه ضد انقلاب کامل هستی. بنده همین جا اعلام میکنم که شما آماده ضربه زدن از هر طرف به مملکت هستین.:D
مرد امام علی ع بود که یه بار دشمنش رو از پشت تیغ نزد! ولی این کار شماست!
برید توبه کنید! اون دینی که من دیدم میگه باید همه تابع نایب امام زمان خودشون باشن(رهبری)!
------------------------------------------------------------------------------------
در ضمن این هواپیمایی که جناب عالی میگن دم نداره به بال پرنده مشهوره آقای روشن فکر. نیازی به دم نداره.:D
 

ali125

عضو جدید
6200مایل حدودا 10000km میشه
فاصله ایران تا دورترین نقطه اروپا(انگلستان)حدود
km 3700
نزدیکترین نقطه ایران به نیویورک
km 9000


فقط اینو بگم هنوز تصویری از این غول قاره پیمای ایرانی منتشر نشده.چون فشارسنگینی رو ماست تا به این کلاس از موشک شهاب نرسیم.وزارت دفاع ماهم هنوز اینو رسمامنتشر نکرده.فقط همه میدونن احتمال وجود چنین موشکی99.9999999999%.به خاطر همینعکس شهابی رو میذارم که کمه کمش قراره اسرائیلو مثل کره ماه سوراخ سوراخ کنه.

http://www.www.www.iran-eng.ir/attachment.php?attachmentid=100723&d=1338820228​
اینم ببینین بد نیست.ممکنه مراحل پرتابش یه چیز تو این مایه ها باشه

http://uplod.ir/r6ur5qvql9bg/silu.flv.htm 5MB


هنوزعزم ایرانی در عملی کردن ساخت چنین موشکی در پرده ابهام است
دیروز از هر چه بود گذشتیم و امروز از هر چه بودیم!!!

آنجا پشت خاکریز بودیم و اینجا در پناه میز!!!

دیروز دنبال گمنامی بودیم و امروز مواظبیم ناممان گم نشود!!!

جبهه بوی ایمان می‌داد و اینجا ایمانمان بو میدهد!!!

الهی:

نصیرمان باش تا بصیر گردیم!!!

بصیرمان کن تا از مسیر برنگردیم!!!

و آزادمان کن تا اسیر نگردیم.!!!

فرازی از جملات گهر بار شهید بزرگوار

حاج ابراهیم همت



چه جوری ما رسیدیم به موشک قاره پیما یه شبه؟؟ شما هیچ گونه منبعی ذکر نکردی فقط حرف خودت رو زدی اگه این جوری باشه منم میام میگم تا 2 سال دیگه انسان میفرستیم فضا این شد دلیل؟؟؟؟
تا اونجایی که من میدونم در مورد موشک هامون بیشترین برد موشکی ایران شهاب 3 و سجیل هستش که 2000 کیلومتر برد داره که البته فقط با این دوموشک میشه اسرائیل رو از خاک خودمون بزنیم
 

پیوست ها

  • IMAGE634769817961060271.jpg
    IMAGE634769817961060271.jpg
    48.7 کیلوبایت · بازدیدها: 0
  • 1164.jpg
    1164.jpg
    12.4 کیلوبایت · بازدیدها: 0

ReD_CoDE

متخصص REVIT
کاربر ممتاز
به گفته دوستان این رو هم اضافه کنم که ایران برای رسیدن به برد 2000 کیلومتر تو سجیل مجبور شده بیشتر کلاهک رو که باید بمب رو در خودش جای بده رو هم پر کرد از موادی که برای رسوندن موشک استفاده میشه
این یعنی این موشک 2000 کیلومتر و تا خاک اسرائیل میره، اما بصورت نمایشی، و بمب ویرانگر خاصی رو با خودش حمل نمیکنه، یعنی نهایتا یه سطح کوچیکی رو بتونه بزنه
 

NASA AGENCY

اخراجی موقت
به گفته دوستان این رو هم اضافه کنم که ایران برای رسیدن به برد 2000 کیلومتر تو سجیل مجبور شده بیشتر کلاهک رو که باید بمب رو در خودش جای بده رو هم پر کرد از موادی که برای رسوندن موشک استفاده میشه
این یعنی این موشک 2000 کیلومتر و تا خاک اسرائیل میره، اما بصورت نمایشی، و بمب ویرانگر خاصی رو با خودش حمل نمیکنه، یعنی نهایتا یه سطح کوچیکی رو بتونه بزنه



بابا تو که به اسناد محرمانه وزارت دفاع دسرسی داری دسته مارم بگیر خو باسواااااااااااااااااااااااااااااااااات
فقط دوس دارین معروف شینا!!!!چرا؟
 

Similar threads

بالا