مهم ترین اخبار فوتبال ایران

Sogol1681

مدیر تالار روانشناسی
مدیر تالار
کاربر ممتاز
نه منظورم طرفدار واقعی نبودن خو...
طرفدار به یکی مثل تو میگن واقعا..
چه پرسپولیس اول باشه...چه اخر همیشه طرفدارشی...
نه اینکه وقتی باخت بگن خب دیگه ما طرفدارش نیستیم:D
خب داداشیم... جای تعجب نداره که.... این خاصیت هوادارای تیم شماست... آره اس تق لال:d
میسی بابت لطفی که به من داری آره خب... منم به احترام اون پرسپولیس قدیم هستم.. نه این پرسپولیس یا اس اس حاالا... فقط یه مشت پول مفت می گیرن.. هیچ کاری هم توو زمین نمی کنن.... حرومشون.... کوفت شون بشه....
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
هفته دهم ليگ برتر ذوب آهن، پرسپوليس را به زير كشيد

هفته دهم ليگ برتر ذوب آهن، پرسپوليس را به زير كشيد

هفته دهم ليگ برتر

ذوب آهن، پرسپوليس را به زير كشيد

جام جم آنلاين: با پيروزي ذوب آهن بر سايپا پرسپوليس به رده شانزدهم جدول سقوط كرد.



در ادامه رقابتهاي هفته دهم ليگ برتر دو بازي همزمان از ساعت 17:15 در شهرهاي اصفهان و شيراز برگزار شد كه در پايان تيم‌هاي ميزبان موفق به شكست حريفان خود شدند.
در اصفهان جدال ذوب آهن و سايپا پرگل از آب در آمد و در شرايطي كه ميزبان در نيمه نخست با سه گل از حريفش پيش افتاده بود در نيمه دوم دو گل دريافت كرد اما در نهايت سه امتياز اين بازي را كسب كرد.
گلهاي ذوب آهن را سپهر حيدري (12)، فرشاد بهادراني (17) و مهدي رجب زاده (42) به ثمر رساندند. سجاد شهباززاده (62 و 70) هر دو گل نارنجي‌پوشان كرجي را وارد دروازه ذوب آهن كرد. تيم اصفهاني با اين پيروزي 9 امتيازي شد و به رده 14 جدول صعود كرد.
سايپا هم با 17 امتياز همچنان در رده چهارم قرار دارد.
در ديگر بازي همزمان فجرسپاسي با يك گل از سد تراكتورسازي گذشت. بابك لطيفي (60) تك گل شاگردان محمود ياوري را به ثمر رساند. فجر با اين پيروزي 18 امتيازي شد و به لطف تفاضل گل بهتر و يك بازي بيشتر در مقايسه با نفت تهران به صدر جدول صعود كرد.
تراكتورسازي 16 امتيازي و در مكان پنجم ماند.
در آخرين بازي امروز استقلال در آبادان به مصاف فجرسپاسي رفته كه اين بازي تا پايان نيمه نخست يك - يك مساوي دنبال مي‌شود. (ايسنا)


 

Dexter'

عضو جدید
وداع فرهاد مجيدي با مستطیل سبز

وداع فرهاد مجيدي با مستطیل سبز

در اقدامي غير منتظره، فرهاد مجيدي بازيکن پيشين استقلال و تيم ملي از فوتبال خداحافظي کرد.




جام ورزشی؛ ایسنا نوشت: فرهاد مجيدي که سال‌ها پيراهن تيم فوتبال استقلال تهران و تيم ملي را بر تن کرده بود، امروز کفش‌هايش را آويخت و با مستطيل سبز وداع کرد.



مجيدي که در سال‌هاي گذشته به عنوان يکي از بازيکنان تاثيرگذار استقلال، عملکرد مناسبي در اين تيم داشت و به بازيکن محبوب هواداران استقلال تبديل شده بود، سرانجام امروز (جمعه) تصميم گرفت در سن 36 سالگي از فوتبال خداحافظي کند.



کاپيتان آبي‌ها با وجود پيشنهادهايي که داشت حاضر نشد در تيمي به غير از استقلال بازي کند، اما مسوولان اين تيم به ويژه امير قلعه‌نويي خواهان او نبودند و مجيدي پس از اينکه فصل گذشته براي بازي با الغرافه قطر از استقلال جدا شد، با آمدن قلعه‌نويي ديگر نتوانست به جمع آبي‌هاي پايتخت بازگردد.



مجيدي در بازي‌هاي گذشته استقلال، بارها از سوي هواداران اين تيم تشويق شد و آنها خواستار بازگشت مجيدي به تيمشان بودند. اما اين درخواست هيچ‌گاه از سوي قلعه‌نويي جدي گرفته نشد، تا اينکه مجيدي براي هميشه از دنياي بازيکني خداحافظي کند.


وداع فرهاد مجيدي با مستطیل سبز
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
**مهدی مهدوی کیا در تیم قرن هامبورگ قرار گرفت**

**مهدی مهدوی کیا در تیم قرن هامبورگ قرار گرفت**

مهدی مهدوی‌کیا به آلمان رفته تا در جشن 125 سالگی باشگاه هامبورگ شرکت کند.
به گزارش خبرآنلاین؛ دیشب پس از مسابقه پرسپولیس و آلومینیوم هرمزگان، مهدی مهدوی‌کیا که گل 3 امتیازی قرمزها را زده بود به فرودگاه رفت تا با پرواز به آلمان، در جشن 125 سالگی هامبورگ شرکت کند. ساعت یک بامداد، مهدی در فرودگاه بود که با او تماس گرفتیم تا در مورد سفر به آلمان و مسابقه با آلومینیوم صحبت کنیم.

*نظرت در مورد این‌که به جشن 125 سالگی باشگاه هامبورگ دعوت شده‌ای چیست؟

این افتخار بسیار بزرگی است که من را به جشن 125 سالگی هامبورگ دعوت کرده‌اند و هنوز به یادم هستند. در تیم منتخب قرن هامبورگ قرار گرفته‌ام که این هم بسیار باارزش است. هامبورگ یک باشگاه بزرگ است که قرار گرفتن در تیم منتخب آن بسیار خوشحالم کرد. من هم به آلمان می‌روم تا در این مراسم حضور پیدا کنم.

*فکر می‌کنی در تاریخ باشگاه هامبورگ بازیکنان بزرگ‌تر از تو هم بوده‌اند که بتوانند در تیم منتخب آن قرار بگیرند؟

شما فکر کنید پرسپولیس بخواهد تیم منتخب خود را تشکیل دهد. ببینید چقدر بازیکن بزرگ در تاریخ این باشگاه هستند و انتخاب از میان آن‌ها سخت می‌شود. هامبورگ هم همیشه یکی از تیم‌های مدعیان و مطرح آلمان است. بازیکنان بزرگی در هامبورگ بازی کرده‌اند که عضو تیم ملی آلمان و بوندسلیگا بوده‌اند. این‌که بین 4 هافبک آن‌ها هستم خیلی برایم مهم است. این انتخاب را روزنامه‌نگاران و هواداران هامبورگ انجام داده‌اند. خوشحالم که در کنار توماس دال، ماگات، مانیکال و فان‌درفارت قرار گرفته‌ام. قطعا هافبک‌های بسیارر بزرگی در تاریخ این باشگاه بوده‌اند که می‌توانستند در این لیست قرار بگیرند. اما روزنامه‌نگاران و خبرنگاران من را انتخاب کرده‌اند که این جای خوشحالی دارد. شنبه شب در باشگاه هامبورگ این جشن برگزار می‌شود.

*مانوئل با رفتن تو به آلمان موافقت کرد؟

ایشان مشکلی نداشت. تبریک گفت. گفت می‌توانی بروی. من هم فقط دو جلسه از تمرین تیم را از دست می‌دهم. یکشنبه شب با پرواز برمی‌گرم و دوشنبه می‌روم تمرین پرسپولیس. در آلمان هم که هستم تمرین سبکی انجام می‌دهم.

*سری قبل که به هامبورگ رفتی صحبت از این بود که مربی تیم‌های پایه این باشگاه بشوی.

برای من خوشحال کننده است که چند سال است از این باشگاه جدا شده‌ام اما هنوز ارتباط خوبی بین من و باشگاه و هواداران برقرار است. چند وقت قبل برای بازی منتخب هامبورگ و ستارگان جهان دعوت شدم که بازی کردم. خوشحالم که شنبه شب دوباره می‌توانم هواداران هامبورگ را ببینم. لطف آن‌ها همیشه شامل حال من بوده. من 8 سال آنجا بودم و زحمتی که کشیدم و عملکردی که داشتم هنوز فراموش نشده. این خیلی ارزشمند است. در مورد مربیگری تیم‌های پایه هم صحبت کوچک و مختصری بود و از من پرسیدند دوست داری مربی تیم‌های پایه هامبورگ شوی که من گفتم دوست دارم این اتفاق بیفتد. البته این بحث آینده بود نه الان.

*نظرت در مورد بازی پرسپولیس – آلومینیوم چیست؟

مهم بود که بعد از 8 هفته ببریم و پرسپولیس از این حالت خارج شود. ما این برد را به فال نیک می‌گیریم. امیدواریم این شروعی باشد برای بردهای بعدی. پرسپولیس و هوادارانش روزهای سختی را سپری کردند. این موضوع در حرف راحت است اما هواداران واقعا عذاب کشیدند. اگر هواداران به آرامش تیم کمک کنند می‌توانیم از این شرایط خارج شویم. آن‌ها نقش مهمی دارند در این شرایط. خودشان می‌دانند چه کمک بزرگی می‌توانند به تیم بکنند. ما در این بازی موقعیت گل زیادی داشتیم. 6-7 موقعیت را از دست دادیم. یک برد مقتدرانه‌تری می‌توانستیم داشته باشیم. ولی این هم شروع خوبی بود. تیم خوب بازی کرد که امیدوارکننده است.

*شما بعد از 14 سال و 2 هفته برای پرسپولیس گل زدی.

جدی؟

*بله. آمار این را نشان می‌دهد.

14 سال قبل از پرسپولیس جدا شدم. مدت‌ها در این تیم نبودم. فصل قبل هم زیاد از من استفاده نشد. ولی سعی کردم موثر باشم. در دربی و بازی با سپاهان هم سعی کردم موثر باشم. خوشحالم که توانستم گل بزنم. خوشحال می‌شدم اگر هواداران پرسپولیس بودند. هفته‌هایی که باختیم آن‌ها عذاب کشیدند. کاش آن‌ها در بازی با آلومینیوم در ورزشگاه بودند. خوشحالم که این گل سه امتیازی را زدم.

*آن ضربه را به قصد گل زدی؟

ما در تمرینات روی ضربات ایستگاهی مختلف کار می‌کنیم. روی تیر یک یا تیر دو. روی تیر یک اگر بازیکن توپ را قطع کرد که می‌تواند از آن استفاده کند. اگر هم توپ قطع نشد که می‌رود سمت دروازه. خوشحالم که توپ وارد دروازه شد. دروازه بان نتوانست واکنش کاملی داشته باشد. هرچند که در بقیه بازی گلر آن‌ها چند موقعیت و تک به تک را از پرسپولیس گرفت و این شانس را برای تیمش نگه داشت که گل مساوی را بزند.

*پرسپولیس برای این مسابقه تغییر سیستم داشت؟

بله. آقای مانوئل ترجیح دادند که با 4 دفاع بازی کنیم. روند تیم هم بهتر شد. خط دفاعی منسجم‌تر بود. در کار حمله هم خوب بودیم.

*نظرت در مورد کنار گذاشته شدن علی کریمی چیست؟

اتفاقی است و کار گره خورده. امیدوارم این مشکل حل شود.




 
آخرین ویرایش:

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
تو این فوتبال هيچكس رو به اندازه مهدی مهدوی كيا قبول ندارم .. چه از لحاظ فنی چه اخلاقی و چه شخصيتی ... واقعا تكه.. براي تيم بزرگتری ميكنه واقعا از همه لحاظ حتی وقتي تو ليست 18 نفره هم نيست با مصاحبش درس اخلاق و تعصب ميده به بقیه بازيكنا ... اي كاش پرسپولیس 22 تا مهدی مهدوی كيا داشت... اي كاش فوتبال ايران دهها و صدها مهدی داشت ...اونوقت هیچ مشکلی نداشتیم .. اینقد که این آدم باشعورو باشخصیته که بعد از این همه سال روزنامه نگارای آلمان و هواداران هامبورگ فراموشش نکردن ...
امیدوارم همیشه زنده باشی کاپیتان محبوب ..
 

reynolds_nike

عضو جدید
کاربر ممتاز
اما خب اینجا می خوام از تماشاگر و ... بگم الانم میخوام پر تماشاگر ترین دیدار های رسمی دنیا رو بگم

دیدار فینال جام جهانی برزیل بین طلایی جامگان و فیروزه ای پوشان اروگوئه درحالیکه ۱۷۳هزار و ۸۵۰ بلیط برای تماشای بازی در ورزشگاه ماراکانا فروخته شده بود، اما با حضور ۱۹۹ هزار و ۸۵۴ نفر تماشاگر برزیلی میزبان برگزار شد، اما در کمال تعجب این بار اروگوئه ای ها حماسه آفرینی کردند و ۲بر یک پیروز این بازی شدند تا ماراکانه به دریاچه اشک ۲۰۰ هزار تماشاگر برزیلی تبدیل شود.- به گزارش الف به نقل از فوتبال آنلاین، دیدار اسکاتالند و انگلیس در چارچوب رقابت های سهمیه جام جهانی ۱۹۳۸ در تاریخ ۱۷ آوریل ۱۹۳۷ در ورزشگاه همپدون پارک با ۱۴۹ هزار و ۴۱۵ تماشاگر بریتانیی برگزار شد.

- دیدار دربی شهر لیسبون، بین پورتو و بنفیکا در تاریخ ۴ ژانویه ۱۹۸۷ در ورزشگاه دالوئینر با حضور ۱۳۵ هزار تماشاگر پرتغالی برگزار شد.

- دیدار رئال مادرید و فیورنتینا طی چارچوب رقابت های جام باشگاه های اروپا در تاریخ ۳۰ می ۱۹۵۷ در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو ما هنوز ۱۲۴ هزار تماشاگر کهکشانی برگزار شد.

- دیدار بولتون و اندرزو وستهام یونایتد در رقابت های لیگ برتر انگلیس ۱۲۶هزار و ۴۷۰ نفر در تاریخ ۲۸ آوریل ۱۹۲۳ تماشاگر داشت.

- دیدار لاتزیو و آ اس رم در چارچوب رقابت های سریA در تاریخ ۲۰ می ۱۹۷۲ در ورزشگاه المپیکو با ظرفیت بیش از حد تماشاگر یعنی ۱۱۸ هزار و ۲۲ نفر همراه بود و این درحالی بود که نزدیک به ۸۷ هزار بلیط فروخته شده است.

- دیدار استقلال و جوییلو ایواتا درماه می ۱۹۹۹ طی فینال رقابت های جام باشگاه های آسیا در ورزشگاه آزادی تهران همراه با ۱۲۱ هزار تماشاگر بود و این درحالی بود که آبی پوشان تهرانی با وجود گلزنی سیروس دین محمدی ۲بر یک بازنده شدند.

عنوان تاپیک هستش پرطرفدارترین تیم آسیا .نه پرتماشاگر ترین بازی
 

reynolds_nike

عضو جدید
کاربر ممتاز
آخه مسئله جالب اینه که ما همیشه با دلیل و مدرک حرف میزنیم اما شما همیشه حدس و گمان!!! همه بدونن یا ندونن مهم نیست مهم اینه که شواهد و آمار چی میگه ...

حدس وگمان چیه عزیزم.امسال که ما بیشترین تماشاگرو داشتیم
 

reynolds_nike

عضو جدید
کاربر ممتاز
مثل اینکه این آمار مربوط میشه به سال 2011 نه 2012
یعنی از دی ماه 89 تا دی ماه 90
اون بازیهای پرسپولیس با الغرافه و الهلال و الشباب همشون بعد از اسفند 90 برگزار شد یعنی 2012


پس 2012 هم این عنوان به پرسپولیس میرسه.
 

a3mooni

عضو جدید
مهم اینه که از این به بعد هر تیمی بره اصفهان با خودش آب میبره .. و این بدترین توهین هست برای 3پاهان ...
این برد 3پاهان که با ناجوونمردی گرفت ارزونی خودش ..این که فراموش میشه و میره ولی بعدها هر مورد مشابهی هم که اتفاق بیفته همه یاد این بازی میفتن و این کار 3پاهانیا رو مثال میزنن ...اینکارشون همیشه تو یادها موند ..
یه بازی هم که زدن چشم یه سربازو کور کردن یادم نمیاد اون بازیو کی برد ولی کار 3پاهانیا رو خوب یادمه ..
راستی شما میدونی چرا رحیمی از هر 2 جمله ای که میگفت خواهش میکرد که کارو بسپاریم به پزشکا ؟اصرارش عجیب بود ...

دوست خوبم
این قانون لیگ برتر ایران هست که همه تیم ها، غذا و آب مصرفی خودشون را باید خودشون تامین کنند.
چرسچولیس و سپاهان نداره...

آلومینیوم تهران هم بیاد باید آب و غذاشو خودش تامین کنه ربطی به میزبانش نداره

سنجیده صحبت کنیم
 

a3mooni

عضو جدید
هوای فولادشهر در روز مسابقه سپاهان پرسپولیس پاک بود

هوای فولادشهر در روز مسابقه سپاهان پرسپولیس پاک بود

کارشناس‌مسؤول آزمایشگاه هوای محیط زیست استان اصفهان:
هوای فولادشهر در روز مسابقه سپاهان پرسپولیس پاک بود



کارشناس مسؤول آزمایشگاه هوای اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: گزارش ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای نزدیک به ورزشگاه فولاد شهر در روز بازی تیم‌های سپاهان و پرسپولیس هوای پاک را نشان می‌دهد.

بابک صادقیان در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه گزارش‌های ثبت شده ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای نزدیک به ورزشگاه فولاد شهر در روز بازی تیم‌های سپاهان و پرسپولیس هوای پاک را نشان می‌دهد، اظهار کرد: با توجه به گزارش‌های ثبت شده ایستگاه‌های نزدیک ورزشگاه فولاد شهر اظهار نظرهای مربوط به آلودگی هوا در روز دوم مهرماه در این منطقه منتفی است.

وی افزود: روز دوم مهرماه ایستگاه‌های نجف آباد، زرین شهر و اصفهان که نزدیک‌ترین ایستگاه‌ها به ورزشگاه فولاد شهر محسوب می‌شوند هوای پاک را ثبت کرده‌اند که نشان می‌دهد در هنگام برگزاری مسابقه نیز هوا کاملا سالم بوده است.

کارشناس مسؤول آزمایشگاه هوای اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان ادامه داد: گزارش این ایستگاه برخی از ادعاها در خصوص آلودگی هوا د روز مسابقه تیم‌های پرسپولیس و استقلال را رد می‌کند.
 

a3mooni

عضو جدید
پرسپولیس خیلی وقت است مسموم شده!

پرسپولیس خیلی وقت است مسموم شده!

پرسپولیس خیلی وقت است مسموم شده!



فوتبال ایرانی: جمعی از روزنامه نگاران و خبرنگاران اصفهان، با صدور بیانیه ای به تهمت های باشگاه پرسپولیس پس از شکست در برابر سپاهان در ورزشگاه فولادشهر پاسخ گفتند.
به گزارش پایگاه خبری فوتبال ایرانی، متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

پس از بازی جذاب دو تیم سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران، برخی از مسوولان این تیم و در راس آنها سردار رویانیان، که تخصص ویژه ای در فرافکنیها و طرح تئوریهای توطئه دارد! اتهاماتی را متوجه تیم محبوب اصفهان و همچنین مردم این شهر نموده است. ایشان صحبت از مسمومیت برخی از بازیکنان و از جمله سرپرست این تیم کرده است و تلویحا این مسمومیت را به آب معدنی و یا خوردنیهایی که بازیکنان این تیم در اصفهان مصرف کرده اند، نسبت داده اند. در اینجا لازم است به سبک استدلالی روزنامه نگاران و نه به سبک شهرآشوبی سردار رویانیان چند نکته را متذکر شویم:
1- اولین نشانه تقریبا همه مسمومیتها تهوع و بالا آوردن است که در کشاکش 90 دقیقه فعالیت نفس گیر ورزشی مانند فوتبال، بی شک این نشانه در همان دقایق اولیه بروز می کند. همه به چشم دیدیم که در 90 دقیقه فعالیت شدید با توجه به سرعت فوق العاده بالای این بازی جذاب، هیچ کسی بالا نیاورد! بی شک اگر بازیکنان پرسپولیس دچار هر نوع مسمومیت بودند، حتی مسمومیت غیر غذایی، فقط با چند دقیقه دویدن پس از طی پروسه ای از تغییرات بدنی شدید، وارد شوک می شدند.
2- انواع مسمومیت از زمان بروز مسمومیت تا طی شدن آن، دوره ای حداقل 48 ساعته دارد. چگونه است که بازیکنان این تیم قبل از بازی هیچ نشانه ای از مسمومیت نداشته اند،(که اگر چنین بود بی شک مسوولان این تیم جنجالی به راه می انداختند و از آنجا که به دنبال مفری برای فرار از مقابله با سپاهان داشتند، به هیچوجه وارد زمین نمی شدند) اما ناگاه مسمومیتشان وسط بازی شروع می شود و تلو تلو خوردنشان اوج می گیرد؟
3- از همه مهمتر چه لزومی دارد که سپاهان با افتخارترین تیم لیگ برتر، در مقابل پرسپولیس ناکام این روزها متوسل به چنین کاری شود؟! آیا از میان برداشتن پرسپولیس این روزها حتی برای تیمهای دسته دومی کاری مشکل است؟ و آیا این تراژدی را نمی شود در مستطیل سبز رقم زد؟!
4- آیا پرسپولیس در مقابل تیم 10 نفره داماش گیلان هم مسموم شده بود، که اینگونه شکست خورد؟ مقابل تیم دسته دومی شهرداری یاسوج چه؟ آیا جادو شده بود؟ آیا جادوگران به این سادگی بر دعاهای سردار رویانیان غلبه می کنند؟! می گویند فلان بازیکن در زمین راه می رفت و نمی توانست بدود، آیا اولین بازی است چنین چیزی در پرسپولیس می بینیم؟
5- آیا ممکن است این توطثه شوم توسط خود پرسپولیسیها طراحی شده باشد، که برای خارج شدن از بحران کشنده این روزهایشان، برای رهایی از شعارها و حتی فحاشیهای طرفدارن انبوه طرح ریزی شده باشد؟ براستی چرا بازیکنان در هنگامه دویدن و اوج ضربان قلب بر زمین نمی افتادند، اما بین دو نیمه و در شرایط استراحت بر زمین افتادند؟ چرا به خبرنگاران بیشتر رسانه های گروهی اجازه عکس گرفتن و یا ضبط این تصاویر داده نشد؟!
6- آیا ممکن است تلو تلو خوردنها وسط زمین، از عوارض میهمانیهای شبانه و بریز و بپاشهای شبهای قبل از بازی باشد؟
در آخر قاطعا می گوییم تیم پرسپولیس خیلی وقت است مسموم شده است. از آن زمان که مدیران سیاسی بر آن چنبره زدند. مدیرانی که بر فوتبال ملی هم چنبره زده اند. فصل قبل سردار بهانه می آوردند من فرصت کافی برای اصلاح این تیم نداشتم، من در انتخاب بازیکنان نقشی نداشتم، این فصل اما که با اختیار تمام، بازیکنان چند میلیاردی را بصورت کاملا غیرقانونی به این تیم آوردند، و فسادی بر فسادهای اقتصادی افزوده اند، برای توجیه ناکامیها، جز متوسل شدن به بهانه های واهی به چه چیزی می توانند متوسل شوند؟!
آری تیم پرسپولیس مسموم شده است، شاید از میلیاردها پول مردم محروم این جامعه که در قراردادهایشان ثبت نشد و همه دیدند جز آنان که باید ببینند! شاید دود خودروهایی که سردار به آنها هدیه داد در چشمشان رفته...
پرسپولیس اسیر آه دلی شده است شاید، آه دل تماشاگران بی بضاعت شاهین بوشهر، یا آه دل انزلی چیهای با غیرت و سایر تیمهای کم بضاعت که بازیکنان حماسی و کم ادعای تیمشان را اینک بازیکنانی میلیاردی در پرسپولیس می بینند که جز قدم زدن و تلو تلو خوردن کاری از پیش نمی برند...
شاید آه دل طرفداران ذوب آهن است که پرسپولیس را به این روز انداخته! همان تیمی که تا دیروز، نایب قهرمان آسیا بود و امروز به این می اندیشد که مبادا به دسته دوم سقوط کند...
این تیم پرسپولیس نه جادو می خواهد و نه ماده مسموم؛ این تیم پرسپولیس خیلی وقت است که مسموم است...
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
دوست خوبم این قانون لیگ برتر ایران هست که همه تیم ها، غذا و آب مصرفی خودشون را باید خودشون تامین کنند. چرسچولیس و سپاهان نداره... آلومینیوم تهران هم بیاد باید آب و غذاشو خودش تامین کنه ربطی به میزبانش نداره سنجیده صحبت کنیم
اولا که چرسچولیس نه و پرسپولیس ..حدسم اینه که هنوز درست کلید پ کیبوردتون رو پیدا نکردید و بهش عادت ندارید در اینصورت میتونید از onscreen keyboard سیستم استفاده کنید و پرسپولیس رو درست بنویسید ...
ثانیا فکر نکنم رسوندن چنتا بطری آب مسموم به رختکن یه تیم کار خیلی سختی باشه و مطمئنا هم نیست البته من نمیگم سپاهانیا اینکارو کردن و درست هم نیست بگم ترجیح میدم قضاوت نکنم فعلا ..فقط امیدوارم آخرش مشخص شه کی بوده ..
پرسپولیس خیلی وقت است مسموم شده!
فوتبال ایرانی: جمعی از روزنامه نگاران و خبرنگاران اصفهان، با صدور بیانیه ای به تهمت های باشگاه پرسپولیس پس از شکست در برابر سپاهان در ورزشگاه فولادشهر پاسخ گفتند. به گزارش پایگاه خبری فوتبال ایرانی، متن کامل این بیانیه به شرح زیر است: پس از بازی جذاب دو تیم سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران، برخی از مسوولان این تیم و در راس آنها سردار رویانیان، که تخصص ویژه ای در فرافکنیها و طرح تئوریهای توطئه دارد! اتهاماتی را متوجه تیم محبوب اصفهان و همچنین مردم این شهر نموده است. ایشان صحبت از مسمومیت برخی از بازیکنان و از جمله سرپرست این تیم کرده است و تلویحا این مسمومیت را به آب معدنی و یا خوردنیهایی که بازیکنان این تیم در اصفهان مصرف کرده اند، نسبت داده اند. در اینجا لازم است به سبک استدلالی روزنامه نگاران و نه به سبک شهرآشوبی سردار رویانیان چند نکته را متذکر شویم: 1- اولین نشانه تقریبا همه مسمومیتها تهوع و بالا آوردن است که در کشاکش 90 دقیقه فعالیت نفس گیر ورزشی مانند فوتبال، بی شک این نشانه در همان دقایق اولیه بروز می کند. همه به چشم دیدیم که در 90 دقیقه فعالیت شدید با توجه به سرعت فوق العاده بالای این بازی جذاب، هیچ کسی بالا نیاورد! بی شک اگر بازیکنان پرسپولیس دچار هر نوع مسمومیت بودند، حتی مسمومیت غیر غذایی، فقط با چند دقیقه دویدن پس از طی پروسه ای از تغییرات بدنی شدید، وارد شوک می شدند. 2- انواع مسمومیت از زمان بروز مسمومیت تا طی شدن آن، دوره ای حداقل 48 ساعته دارد. چگونه است که بازیکنان این تیم قبل از بازی هیچ نشانه ای از مسمومیت نداشته اند،(که اگر چنین بود بی شک مسوولان این تیم جنجالی به راه می انداختند و از آنجا که به دنبال مفری برای فرار از مقابله با سپاهان داشتند، به هیچوجه وارد زمین نمی شدند) اما ناگاه مسمومیتشان وسط بازی شروع می شود و تلو تلو خوردنشان اوج می گیرد؟ 3- از همه مهمتر چه لزومی دارد که سپاهان با افتخارترین تیم لیگ برتر، در مقابل پرسپولیس ناکام این روزها متوسل به چنین کاری شود؟! آیا از میان برداشتن پرسپولیس این روزها حتی برای تیمهای دسته دومی کاری مشکل است؟ و آیا این تراژدی را نمی شود در مستطیل سبز رقم زد؟! 4- آیا پرسپولیس در مقابل تیم 10 نفره داماش گیلان هم مسموم شده بود، که اینگونه شکست خورد؟ مقابل تیم دسته دومی شهرداری یاسوج چه؟ آیا جادو شده بود؟ آیا جادوگران به این سادگی بر دعاهای سردار رویانیان غلبه می کنند؟! می گویند فلان بازیکن در زمین راه می رفت و نمی توانست بدود، آیا اولین بازی است چنین چیزی در پرسپولیس می بینیم؟ 5- آیا ممکن است این توطثه شوم توسط خود پرسپولیسیها طراحی شده باشد، که برای خارج شدن از بحران کشنده این روزهایشان، برای رهایی از شعارها و حتی فحاشیهای طرفدارن انبوه طرح ریزی شده باشد؟ براستی چرا بازیکنان در هنگامه دویدن و اوج ضربان قلب بر زمین نمی افتادند، اما بین دو نیمه و در شرایط استراحت بر زمین افتادند؟ چرا به خبرنگاران بیشتر رسانه های گروهی اجازه عکس گرفتن و یا ضبط این تصاویر داده نشد؟! 6- آیا ممکن است تلو تلو خوردنها وسط زمین، از عوارض میهمانیهای شبانه و بریز و بپاشهای شبهای قبل از بازی باشد؟ در آخر قاطعا می گوییم تیم پرسپولیس خیلی وقت است مسموم شده است. از آن زمان که مدیران سیاسی بر آن چنبره زدند. مدیرانی که بر فوتبال ملی هم چنبره زده اند. فصل قبل سردار بهانه می آوردند من فرصت کافی برای اصلاح این تیم نداشتم، من در انتخاب بازیکنان نقشی نداشتم، این فصل اما که با اختیار تمام، بازیکنان چند میلیاردی را بصورت کاملا غیرقانونی به این تیم آوردند، و فسادی بر فسادهای اقتصادی افزوده اند، برای توجیه ناکامیها، جز متوسل شدن به بهانه های واهی به چه چیزی می توانند متوسل شوند؟! آری تیم پرسپولیس مسموم شده است، شاید از میلیاردها پول مردم محروم این جامعه که در قراردادهایشان ثبت نشد و همه دیدند جز آنان که باید ببینند! شاید دود خودروهایی که سردار به آنها هدیه داد در چشمشان رفته... پرسپولیس اسیر آه دلی شده است شاید، آه دل تماشاگران بی بضاعت شاهین بوشهر، یا آه دل انزلی چیهای با غیرت و سایر تیمهای کم بضاعت که بازیکنان حماسی و کم ادعای تیمشان را اینک بازیکنانی میلیاردی در پرسپولیس می بینند که جز قدم زدن و تلو تلو خوردن کاری از پیش نمی برند... شاید آه دل طرفداران ذوب آهن است که پرسپولیس را به این روز انداخته! همان تیمی که تا دیروز، نایب قهرمان آسیا بود و امروز به این می اندیشد که مبادا به دسته دوم سقوط کند... این تیم پرسپولیس نه جادو می خواهد و نه ماده مسموم؛ این تیم پرسپولیس خیلی وقت است که مسموم است...
متاسفم برای این جمع روزنامه نگاران و خبرنگاران اصفهان که یه بیانیه !! نوشتن پر از توهین و تهمت و ..... کلا فرهنگ رو از فرهنگیای اصفهان یاد بگیرید ..
به خدمت این جمع خیلی باادب برسونم که اونجایی که گفتن از میان برداشتن پرسپولیس ناکام برای تیم های دسته دومی هم کاری نیست حتما این جمع تا حالا فوتبال ندیدن و اینو نمیدونن که فوتبال به هیچ وجه قابل پیش بینی نیست مخصوصا بازی حیثیتی پرسپولیس سپاهان که اهمیتش از دربی کمتر نیست.. پرسپولیس فصل قبل هم ناکام بود و تو بحران بود که تونست تو 10 دقیقه تیم مدعی استقلال رو در هم بکوبه و به خاک سیاه بشونه و تو اوج نتیجه نگرفتناش بازم سپاهان نتونست پرسپولیسو تو اصفهان شکست بده البته تعجبی نداره این تیم هم دقیقا مثل اسدقلال 6تاییه.;).
درضمن پرسپولیس نیمه اول تیم دست و پا بسته ای نبود و هر حمله سپاهان رو به یه حمله جواب میداد و نشون داده بود نیومده واسه دفاع و یه امتیاز یا باخت شاید این نویسندگان بازی دیگه ایی رو دیدن و فکر کردن پرسپولیس سپاهانه..
اگر پول زیاد پرسپولیسو مسموم کرده سپاهان که سالهاست داره دستمزد و سهم عرق ریختن کارگرای کارخونه سپاهان رو میریزه تو حلق این تیم ..سالهاست که داره میلیاردی خرج میکنه پس باید خیلی زودتر مسموم میشد ..مگه نه ؟ مگه نه که الانشم بازیکن میلیاردی و چند میلیاردی داره ؟ مگه پارسال و سال قبلشم نداشت ؟چرا این آقایون اصرار دارن منکر وجود خلعتبری 2میلیاردی و چنتا بازیکن میلیاردی دیگه تو تیم خودشون بشن ؟ مگه پارسال هم وضع به این منوال نبود؟ هرسال میلیاردها تومن خرج میکنه و بهترین بازیکنا رو در اختیار داره ..

اگه پرسپولیس اسیر آه دل هوادار و مردم شده پس باید خیلی سال پیش آه اون سربازی که سپاهان چشماشو کور کرد تیمشونو میگرفت مگه از چشم چیزی بالاتر داریم ؟

اگه آه ذوب آهن پرسپولیسو گرفت باید خیلی قبل ما سپاهانو میگرفت که گلر شماره یکشونو آورد و تیم رو بی گلر کرد ..

درنهایت این خدمت این نویسنده ها و خبرنگاهای فرهنگی بی فرهنگ عرض کنم که این پرسپولیس نیست که مسمومه این ذهن شماهاست که مسموم شده و با این بیانیه تون فکر نکنم مسمومیتش خوب بشه ظاهرا این بیماری لاعلاج رو خیلیاشون گرفتن چون پرسپولیس هنوز یک بار هم اسمی از سپاهان نیاورده که بگه تقصیر سپاهان بود اما اونا از روز اول دارن بیانیه میدن و مدیرعاملشون مصاحبه میکنه و ....
مثل مجرمی که قبل اینکه ازش بپرسن تو اینکارو کردی ؟ با اصرار و به دفعات زیاد بگه نه من نبودم ...
 
آخرین ویرایش:

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
تو نامه خدافظیشم آقایون رو بی نصیب نزاشته و کلی بارشون کرده !!!!:surprised:
 

gharybeh

عضو جدید
کاربر ممتاز
تو نامه خدافظیشم آقایون رو بی نصیب نزاشته و کلی بارشون کرده !!!!:surprised:

آخه این آقایونم اذیتش کردن و بهش مستقیم و غیر مستقیم تیکه انداختن
البته به هر حال این اختلاف نظرات تو همه تیمها هست
اما نشد تو همه این سالها یه بازی خداحافظی برای امثال زرینچه ، کریم باقری و ... برگزار بشه
بعضیا هم اشتباه میکنن و هی ادامه میدن و هی ادامه میدن تا بندازنشون بیرون ، باید تو اوج رفت
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس لغو شد

جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس لغو شد

جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس لغو شد




خبرگزاری فارس: سومین جلسه هیئت مدیره پرسپولیس که قرار بود امشب برگزار شود با نظر اعضا لغو شد.



به گزارش خبرگزاری فارس، با درخواست مالکی رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس قرار بود امشب سومین جلسه هیئت مدیره این باشگاه برگزار شود اما به دلیل حضور رویانیان در ورزشگاه دستگردی برای تماشای بازی تیم ملی نوجوانان کشورمان و مشغله برخی از اعضا این جلسه لغو و به روز دیگری موکول شد.
مالکی پیش‌تر اعلام کرده بود هر هفته یک بار جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس برگزار می‌شود.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
آخه این آقایونم اذیتش کردن و بهش مستقیم و غیر مستقیم تیکه انداختن البته به هر حال این اختلاف نظرات تو همه تیمها هست اما نشد تو همه این سالها یه بازی خداحافظی برای امثال زرینچه ، کریم باقری و ... برگزار بشه بعضیا هم اشتباه میکنن و هی ادامه میدن و هی ادامه میدن تا بندازنشون بیرون ، باید تو اوج رفت
بازی خداحافظی رو آره کار درستی نکردن برای یه بازیکن مثل کریم باقری برگزار نکردن ..
یعنی الان بنظرت مجیدی تو اوج خدافظی کرد ؟ ...
بنظرم مجیدی چون بدون تیم موند مجبور شد خدافظی کنه ..
اون بعضیا هم اگه خدایی نکرده مشکلشون حل نشه نمیندازنشون بیرون بلکه ترنسفر میشن ..:D
 

a3mooni

عضو جدید
در مورد تایپ اشتباه واژه پرسپولیس ازدوستان عذرخواهی می کنم...بله درست متوجه شدید، با کلید "پ" مشکل دارم دلیلش هم اینه که از چند سیستم استفاده می کنم و این کلید در صفحه کلید هریک از سیستم ها در جایی قرار گرفته...



در مورد بقیه قضایا:
1)فقط بهتون بگم، قضیه مورد دار تر از چیزی بود که فکر می کنید. بله حرف شما درسته، یک احتمال اینه که به شکلی بطری آب مسموم توسط 4 بازیکن خط میانی پرسپولیس و سرپرست تیم مصرف شده باشه و به همین میزان این احتمال هم وجود داره که همه این کارها تمارزی باشد برای فرار از شکست با سپاهان. در ضمن در بحث آب هم، من این نکته را متذکر شدم که آب و غذای بازیکنان توسط سرپرست تیم تامین می شود. پرسپولیس با این حرفا بیشتر سرپرست خودشو مسخره کرد

2) سپاهان چشم سرباز را کور کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بهتره سنجیده تر صحبت کنیم. برید و خبر مربوط به سرباز احمدی را دوباره بخوانید.

3)گلر شماره یک ذوب آهن در فصل قبل الان کجاست؟
گلر شماره یک ذوب آهن در فصل قبل "شهاب گردان" است که با رقمی نجومی اکنون روی نیمکت پرسپولیس نشسته.

4)دوست خوبم، هر خبری ساعت و زمان داره. نه بخاطر جواب دادن به من، بخاطر محکم شدن حرف خودت یک بار ساعت این خبرها را بخوان. پرسپولیس از یک طرف مدعی شده منظور سپاهان نیست ولی از اون طرف در اولین مصاحبه بعد بازی، مدیر روابط عمومی پرسپولیس بحث سپاهان و سامی جابر را پیش می کشه. مصاحبه بعد بازی بنگر را گوش کن. همین طور مصاحبه شیرینی در برنامه نود. پرسپولیس فقط مدعی تهمت نزدن است.

5)به سابقه خرید میلیاردی سپاهان اشاره کردید که البته کاملاً هم درست است. ولی به راستی، در این فصل به نظر شما کدامیک از این دو تیم بیشتر هزینه کرده اند؟ شما بحث یک میلیارد و 500 میلیون خلعتبری را مطرح می کنید که البته کاملاً درست است. ولی خاطرمان باشد این تنها بازیکن میلیاردی سپاهان و بیشترین قرارداد این تیم است. پرسپولیس حتی برای بنگر هم میلیاردی هزینه کرد.
کریم انصاری فرد-محسن بنگر-سیدجلال حسینی-شهاب گردان-محمد قاضی و ... همه بازیکنان بالای یک میلیارد پرسپولیس در این فصل هستند.

6)این نکات و ظرایف در مورد تمام صحبت های شما وجود دارد. لطفاً احساسی و فوتبالی بحث نکنید. منطقی بحث کنید.


اولا که چرسچولیس نه و پرسپولیس ..حدسم اینه که هنوز درست کلید پ کیبوردتون رو پیدا نکردید و بهش عادت ندارید در اینصورت میتونید از onscreen keyboard سیستم استفاده کنید و پرسپولیس رو درست بنویسید ...
ثانیا فکر نکنم رسوندن چنتا بطری آب مسموم به رختکن یه تیم کار خیلی سختی باشه و مطمئنا هم نیست البته من نمیگم سپاهانیا اینکارو کردن و درست هم نیست بگم ترجیح میدم قضاوت نکنم فعلا ..فقط امیدوارم آخرش مشخص شه کی بوده ..
متاسفم برای این جمع روزنامه نگاران و خبرنگاران اصفهان که یه بیانیه !! نوشتن پر از توهین و تهمت و ..... کلا فرهنگ رو از فرهنگیای اصفهان یاد بگیرید ..
به خدمت این جمع خیلی باادب برسونم که اونجایی که گفتن از میان برداشتن پرسپولیس ناکام برای تیم های دسته دومی هم کاری نیست حتما این جمع تا حالا فوتبال ندیدن و اینو نمیدونن که فوتبال به هیچ وجه قابل پیش بینی نیست مخصوصا بازی حیثیتی پرسپولیس سپاهان که اهمیتش از دربی کمتر نیست.. پرسپولیس فصل قبل هم ناکام بود و تو بحران بود که تونست تو 10 دقیقه تیم مدعی استقلال رو در هم بکوبه و به خاک سیاه بشونه و تو اوج نتیجه نگرفتناش بازم سپاهان نتونست پرسپولیسو تو اصفهان شکست بده البته تعجبی نداره این تیم هم دقیقا مثل اسدقلال 6تاییه.;).
درضمن پرسپولیس نیمه اول تیم دست و پا بسته ای نبود و هر حمله سپاهان رو به یه حمله جواب میداد و نشون داده بود نیومده واسه دفاع و یه امتیاز یا باخت شاید این نویسندگان بازی دیگه ایی رو دیدن و فکر کردن پرسپولیس سپاهانه..
اگر پول زیاد پرسپولیسو مسموم کرده سپاهان که سالهاست داره دستمزد و سهم عرق ریختن کارگرای کارخونه سپاهان رو میریزه تو حلق این تیم ..سالهاست که داره میلیاردی خرج میکنه پس باید خیلی زودتر مسموم میشد ..مگه نه ؟ مگه نه که الانشم بازیکن میلیاردی و چند میلیاردی داره ؟ مگه پارسال و سال قبلشم نداشت ؟چرا این آقایون اصرار دارن منکر وجود خلعتبری 2میلیاردی و چنتا بازیکن میلیاردی دیگه تو تیم خودشون بشن ؟ مگه پارسال هم وضع به این منوال نبود؟ هرسال میلیاردها تومن خرج میکنه و بهترین بازیکنا رو در اختیار داره ..

اگه پرسپولیس اسیر آه دل هوادار و مردم شده پس باید خیلی سال پیش آه اون سربازی که سپاهان چشماشو کور کرد تیمشونو میگرفت مگه از چشم چیزی بالاتر داریم ؟

اگه آه ذوب آهن پرسپولیسو گرفت باید خیلی قبل ما سپاهانو میگرفت که گلر شماره یکشونو آورد و تیم رو بی گلر کرد ..

درنهایت این خدمت این نویسنده ها و خبرنگاهای فرهنگی بی فرهنگ عرض کنم که این پرسپولیس نیست که مسمومه این ذهن شماهاست که مسموم شده و با این بیانیه تون فکر نکنم مسمومیتش خوب بشه ظاهرا این بیماری لاعلاج رو خیلیاشون گرفتن چون پرسپولیس هنوز یک بار هم اسمی از سپاهان نیاورده که بگه تقصیر سپاهان بود اما اونا از روز اول دارن بیانیه میدن و مدیرعاملشون مصاحبه میکنه و ....
مثل مجرمی که قبل اینکه ازش بپرسن تو اینکارو کردی ؟ با اصرار و به دفعات زیاد بگه نه من نبودم ...
 

a3mooni

عضو جدید




[h=2]پیروانی : پشت سر پرسپولیس، ناله و نفرین است/با مسمومیت دنبال سرپوش گذاشتن هستند[/h]



عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس گفت: یکی از اصلی‌ترین دلایل نتیجه نگرفتن پرسپولیس آه، ناله و نفرین پیشکسوتان این تیم است.
افشین پیروانی با اشاره به شکست پرسپولیس مقابل سپاهان عنوان کرد: پرسپولیس در یک بازی پر انتقاد باز هم شکست خورد و من یکی از اصلی‌ترین دلایل نتیجه نگرفتن پرسپولیس را آه، ناله و نفرین پیشکسوتان این تیم می‌دانم. در سال‌های گذشته با قدیمی‌ها خوب برخورد نشد و شاید برخی اوقات بر سر مسائل مالی نیز به پیشکسوتان پشت کردند به همین دلیل این تیم دچار مشکل شده است.
وی افزود: اگر بخواهیم در بحث فنی حرف بزنیم این تیم خوب مهره‌چینی نمی‌شود. پرسپولیس یک ماه و نیم بدنسازی کرده و 9بازی در لیگ و 7بازی دوستانه انجام داده اما می‌‌گویند مشکل بدنی داریم و آماده نیستیم، اگر یک بازیکن سه سال استراحت می‌کرد تاکنون خود به خود آماده شده بود.
عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: مشکل دیگر پرسپولیس روحی و روانی است، آنقدر گفتند این بازیکنان پول زیاد گرفته‌اند که فشار کاذبی به بازیکنان وارد شد.
پیروانی خاطرنشان کرد: خط هافبک پرسپولیس هم خوب عمل نمی‌کند و نه به دفاع کمک می‌کند که گل نخورد و نه به حمله کمک می‌کند که گل بزند. من در تمرینات پرسپولیس نیستم که بخواهم ریزتر در مورد این موارد صحبت کنم اما از شواهد پیداست که چه خبر است.
وی در پاسخ به این سؤال که آیا با آمدن گل‌محمدی مشکلی حل می‌شود یا خیر گفت: ژوزه مربی ایرانی را قبول ندارد. محسن عاشوری به پرسپولیس کمک کرد و شاید کوچکترین سهم را در ناکامی این تیم داشت اما همه چیز به پای او نوشته شد و او را کنار گذاشتند. گل‌محمدی هم مثل عاشوری است، نمی‌دانم آیا یحیی می‌تواند به پرسپولیس کمک کند یا خیر اما در کل شرایط خوب نیست و بازیکنان باید به خودشان بیایند..
وی افزود: شاید برخی‌ بگویند پیروانی به خاطر خودش این حرف‌ها را می‌زند اما من گزینه اولی بودم که قرار بود به کادرفنی پرسپولیس بیایم اما گفتم با توجه به اینکه ژوزه 4نفر را با خود آورده دوست ندارم مربی پرسپولیس شوم و فقط پشت دروازه روپایی و به دروازه‌بانان شوت بزنم. مربی‌ای که 4نفر را با خود آورده به مربی ایرانی بها نمی‌دهد.
پیروانی اظهار داشت: عده‌ای در اول فصل شایعه کردند که پیروانی دوست داشت مربی خارجی بیاید تا خودش هم باشد اما به این آقایان می‌گویم اولین نفری بودم که سردار با من حرف زد ولی فکر کردم در آن مقطع نمی‌توانم به پرسپولیس کمک کنم چون جاه طلب نبودم و دوست نداشتم نفر چهارم یا پنجم باشم.
پیروانی در پایان درباره مسمومیت بازیکنان پرسپولیس در بازی با سپاهان گفت: به دوستان عزیز خود می‌گویم نیمه اول که مسموم نبودید و اگر مسموم شدید در نیمه دوم بود، لطفاً دنبال سرپوش گذاشتن روی حقایق نباشید. باید بیشتر تلاش کنید چون این حرف‌ها در شأن پرسپولیس نیست.



 

a3mooni

عضو جدید
درضمن پرسپولیس نیمه اول تیم دست و پا بسته ای نبود و هر حمله سپاهان رو به یه حمله جواب میداد و نشون داده بود نیومده واسه دفاع و یه امتیاز یا باخت شاید این نویسندگان بازی دیگه ایی رو دیدن و فکر کردن پرسپولیس سپاهانه..

کافیه یک پاراگراف از صحبت های عضو کمیته فنی پرسپولیس را بخوانیم تا متوجه بشیم، شما بازی دیگری را به جای این بازی دیده اید.

پیروانی در پایان درباره مسمومیت بازیکنان پرسپولیس در بازی با سپاهان گفت: به دوستان عزیز خود می‌گویم نیمه اول که مسموم نبودید و اگر مسموم شدید در نیمه دوم بود، لطفاً دنبال سرپوش گذاشتن روی حقایق نباشید. باید بیشتر تلاش کنید چون این حرف‌ها در شأن پرسپولیس نیست.
 

gharybeh

عضو جدید
کاربر ممتاز
بازی خداحافظی رو آره کار درستی نکردن برای یه بازیکن مثل کریم باقری برگزار نکردن ..
یعنی الان بنظرت مجیدی تو اوج خدافظی کرد ؟ ...
بنظرم مجیدی چون بدون تیم موند مجبور شد خدافظی کنه ..
اون بعضیا هم اگه خدایی نکرده مشکلشون حل نشه نمیندازنشون بیرون بلکه ترنسفر میشن ..:D

نه ، نظرم این نبود که مجیدی تو اوج رفت ، کلی گفتم
منظورمم از بعضیا علی کریمی نبود ، چون اوضاع بازی علی کریمی هنوزم بد نشده که بگم داره خودشو ضایع میکنه ، منظورم مثلا علی دایی بود
 

peiman66

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز

پیروانی : پشت سر پرسپولیس، ناله و نفرین است/با مسمومیت دنبال سرپوش گذاشتن هستند




عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس گفت: یکی از اصلی‌ترین دلایل نتیجه نگرفتن پرسپولیس آه، ناله و نفرین پیشکسوتان این تیم است.
افشین پیروانی با اشاره به شکست پرسپولیس مقابل سپاهان عنوان کرد: پرسپولیس در یک بازی پر انتقاد باز هم شکست خورد و من یکی از اصلی‌ترین دلایل نتیجه نگرفتن پرسپولیس را آه، ناله و نفرین پیشکسوتان این تیم می‌دانم. در سال‌های گذشته با قدیمی‌ها خوب برخورد نشد و شاید برخی اوقات بر سر مسائل مالی نیز به پیشکسوتان پشت کردند به همین دلیل این تیم دچار مشکل شده است.
وی افزود: اگر بخواهیم در بحث فنی حرف بزنیم این تیم خوب مهره‌چینی نمی‌شود. پرسپولیس یک ماه و نیم بدنسازی کرده و 9بازی در لیگ و 7بازی دوستانه انجام داده اما می‌‌گویند مشکل بدنی داریم و آماده نیستیم، اگر یک بازیکن سه سال استراحت می‌کرد تاکنون خود به خود آماده شده بود.
عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: مشکل دیگر پرسپولیس روحی و روانی است، آنقدر گفتند این بازیکنان پول زیاد گرفته‌اند که فشار کاذبی به بازیکنان وارد شد.
پیروانی خاطرنشان کرد: خط هافبک پرسپولیس هم خوب عمل نمی‌کند و نه به دفاع کمک می‌کند که گل نخورد و نه به حمله کمک می‌کند که گل بزند. من در تمرینات پرسپولیس نیستم که بخواهم ریزتر در مورد این موارد صحبت کنم اما از شواهد پیداست که چه خبر است.
وی در پاسخ به این سؤال که آیا با آمدن گل‌محمدی مشکلی حل می‌شود یا خیر گفت: ژوزه مربی ایرانی را قبول ندارد. محسن عاشوری به پرسپولیس کمک کرد و شاید کوچکترین سهم را در ناکامی این تیم داشت اما همه چیز به پای او نوشته شد و او را کنار گذاشتند. گل‌محمدی هم مثل عاشوری است، نمی‌دانم آیا یحیی می‌تواند به پرسپولیس کمک کند یا خیر اما در کل شرایط خوب نیست و بازیکنان باید به خودشان بیایند..
وی افزود: شاید برخی‌ بگویند پیروانی به خاطر خودش این حرف‌ها را می‌زند اما من گزینه اولی بودم که قرار بود به کادرفنی پرسپولیس بیایم اما گفتم با توجه به اینکه ژوزه 4نفر را با خود آورده دوست ندارم مربی پرسپولیس شوم و فقط پشت دروازه روپایی و به دروازه‌بانان شوت بزنم. مربی‌ای که 4نفر را با خود آورده به مربی ایرانی بها نمی‌دهد.
پیروانی اظهار داشت: عده‌ای در اول فصل شایعه کردند که پیروانی دوست داشت مربی خارجی بیاید تا خودش هم باشد اما به این آقایان می‌گویم اولین نفری بودم که سردار با من حرف زد ولی فکر کردم در آن مقطع نمی‌توانم به پرسپولیس کمک کنم چون جاه طلب نبودم و دوست نداشتم نفر چهارم یا پنجم باشم.
پیروانی در پایان درباره مسمومیت بازیکنان پرسپولیس در بازی با سپاهان گفت: به دوستان عزیز خود می‌گویم نیمه اول که مسموم نبودید و اگر مسموم شدید در نیمه دوم بود، لطفاً دنبال سرپوش گذاشتن روی حقایق نباشید. باید بیشتر تلاش کنید چون این حرف‌ها در شأن پرسپولیس نیست.



هر چند یه پرسپولیسی هستم اما این دلیل رو برا اون اتفاقا احمقانه میدونم.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
در مورد تایپ اشتباه واژه پرسپولیس ازدوستان عذرخواهی می کنم...بله درست متوجه شدید، با کلید "پ" مشکل دارم دلیلش هم اینه که از چند سیستم استفاده می کنم و این کلید در صفحه کلید هریک از سیستم ها در جایی قرار گرفته...
خواهش میکنم..آخه تو همون خط سپاهان رو درست نوشته بودید ..مهم نیست ..
در مورد بقیه قضایا: 1)فقط بهتون بگم، قضیه مورد دار تر از چیزی بود که فکر می کنید. بله حرف شما درسته، یک احتمال اینه که به شکلی بطری آب مسموم توسط 4 بازیکن خط میانی پرسپولیس و سرپرست تیم مصرف شده باشه و به همین میزان این احتمال هم وجود داره که همه این کارها تمارزی باشد برای فرار از شکست با سپاهان. در ضمن در بحث آب هم، من این نکته را متذکر شدم که آب و غذای بازیکنان توسط سرپرست تیم تامین می شود. پرسپولیس با این حرفا بیشتر سرپرست خودشو مسخره کرد
ببینید با تصاویری که 90 نشون داد کاملا مشخص بود که بازیکنا واقعا حالت طبیعی نداشتن نمیدونم دیدید یا نه ولی کاملا مشخص بود و اگه باور نکردید جای تعجب داره..اینو فردوسی پوری که هیچوقت بیخودی از کسی طرفداری نمیکنه هم با قاطعیت گفت ..
درضمن من حرف هیچکسو باور نکنم نمیتونم تصور کنم بازیکن بزرگی مثل مهدوی کیا فیلم بازی کنه و خودشو به مریضی بزنه ...
حالا سوال اینجاست ...مگه پرسپولیس بار اولشه که میبازه ؟ مگه پارسال هم نتایج بسیار بدی نگرفت چرا تا حالا بازیکنا فیلم بازی نکردن ؟
شما میگی تمارض برای فرار از شکست .. از دقیقه 5 نیمه دوم بازیکنا حالشون خراب شد یعنی جاییکه بازی مساوی بود میشه بگید فرار از کدوم شکست ؟مگه فوتبال قابل پیش بینیه ؟ همون نیمه پرسپولیس بحران زده میتونست سپاهان رو ببره همونطور که پیکان تازه لیگ برتری شده تو فولادشهر سپاهان رو برد ..پیکان تا اون بازی هم نتایج خوبی نگرفته بود اما سپاهانو برد حالا بنظرتون بازیکنای پرسپولیس پیش بینی کردن که شکست میخورن و بهمین خاطر اومدن فیلم بازی کردن ؟؟ مگه سپاهان چیه که شکست دادنش اینقد سخت باشه که بازیکنای پرسپولیس مجبور باشن قبل از اینکه گلی دریافت کنن فیلم بازی کنن ؟ مگه این سپاهان همونی نیست که تو فولادشهر از پیکان شکست خورد پس چرا پرسپولیس باید از این تیم بترسه ؟
قبول کنید که بازیکنا غیرطبیعی بودن و این اولین شکستشون نبود و نیازی نبود که فیلم بازی کنن و هیچ بازیگری اینقد طبیعی نمیتونه فیلم بازی کنه . منم گفتم رسوندن چنتا بطری آب به رختکن یه تیم در حین بازی کار سختی نیست ...
2) سپاهان چشم سرباز را کور کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بهتره سنجیده تر صحبت کنیم. برید و خبر مربوط به سرباز احمدی را دوباره بخوانید.
هوادران سپاهان چشمشو کور کردن دیگه... اگه این بی ربط به سپاهانه پس مشکلات معیشتی مردم هم ربطی به پرسپولیس نداره ... تو بیانیه ای که گذاشتید یه بندش نوشته بود آه مردم بی بضاعت پرسپولیسو گرفته ...
3)گلر شماره یک ذوب آهن در فصل قبل الان کجاست؟ گلر شماره یک ذوب آهن در فصل قبل "شهاب گردان" است که با رقمی نجومی اکنون روی نیمکت پرسپولیس نشسته.
گردان نیم فصل دوم رو نیمکت نشنین صادقی بود و صادقی گلر شماره یک بود که الان داره تو سپاهان بازی میکنه ...شما که رقم نیمکت نشین صادقی رو میدونید رقم صادقی رو هم بفرمایید ...
سپاهان هم مثل پرسپولیس از ذوب آهن بازیکن گرفته ..البته از ذوب آهن نگرفته به بازیکن آزاد پیشنهاد داده و بازیکن هم قبول کرده ..عین تمام دنیا ..حالا بحث اینجاس که اینا چرا خرید خودشون از ذوب آهن رو نمیبینن ... کلا جالبن مثلا فصل قبل آقای رحیمی خواهش میکرد باشگاها به بازیکنایی که قراردادشون با سپاهان تموم شده پیشنهاد ندن چون سپاهان تو آسیا باید بازی کنه ..اما خودش هر جا لازم داشته بازیکنای باشگاهای دیگه رو برده مثلا وقتی استقلال نماینده ایران تو آسیا بود سپاهان دو تا از ستاره هاشو حیدری و جانواریو رو برد و قلعه نوعی رو هم به تیم خودش آورد.. چرا آه هوادارای استقلال که از آسیا حذف شدن دامن سپاهان رو نگرفت ؟ استقلال که بیشتر از ذوب آهن طرفدار داره ..
پرسپولیس سال قبل هیچ بازیکن آنچنانی نداشت..تو آسیا دست دنیزلی کاملا خالی بود مگه همین سپاهان نبود که اصرار داشت پولادی رو ببره و حتی صبر نکرد که لیگ آسیا تموم شه کاش واقعا آه ما سپاهان رو میگرفت.. ...
4)دوست خوبم، هر خبری ساعت و زمان داره. نه بخاطر جواب دادن به من، بخاطر محکم شدن حرف خودت یک بار ساعت این خبرها را بخوان. پرسپولیس از یک طرف مدعی شده منظور سپاهان نیست ولی از اون طرف در اولین مصاحبه بعد بازی، مدیر روابط عمومی پرسپولیس بحث سپاهان و سامی جابر را پیش می کشه. مصاحبه بعد بازی بنگر را گوش کن. همین طور مصاحبه شیرینی در برنامه نود. پرسپولیس فقط مدعی تهمت نزدن است.
بله هر خبری ساعتی داره ..در ابتدا قبل از اینکه بحثی پیش بیاد پزشک سپاهان یه مصاحبه کرد و گفت پرسپولیسیا جوسازی میکنن و میخوان باختشونو توجیه کنن و حتما میدونید مدیر روابط عمومی پرسپولیس اون مصاحبه رو در جواب پزشک سپاهان کرد ..پس شروع کننده سپاهان بود ..در ضمن فکر کنم اولین چیزی که اومد روی سایتا همین بیانیه مودبانه بود که بهتره حرفی درموردش نزنیم ...
اما در مورد تهمت ..من یادم نمیاد هیچکدم از اینایی که اسم بردید تهمتی به سپاهان زده باشن اما رحیمی تو برنامه زنده میاد میگه آقای فردوسی پور فیلم رو برگردون تا بگم دلیل خنده های مهدوی کیا چیه ..بنظرتون این تهمت نیست ؟ درسته شاید حتی اگه پرسپولیسیا هیچی هم نگن باز هم اتهام به طرف سپاهان باشه ولی دیدید که بازیکنا هم نگفتن کار سپاهان بوده مثلا مهدوی کیا مدام تکرار میکرد که نمیدونم چه اتفاقی افتاد یا میگفت خیلی عجیب بود بنگر هم گفت ما نمیگیم کار سپاهان بوده ..
5)به سابقه خرید میلیاردی سپاهان اشاره کردید که البته کاملاً هم درست است. ولی به راستی، در این فصل به نظر شما کدامیک از این دو تیم بیشتر هزینه کرده اند؟ شما بحث یک میلیارد و 500 میلیون خلعتبری را مطرح می کنید که البته کاملاً درست است. ولی خاطرمان باشد این تنها بازیکن میلیاردی سپاهان و بیشترین قرارداد این تیم است. پرسپولیس حتی برای بنگر هم میلیاردی هزینه کرد.
خوب خوبه که خودتونم قبول دارید سپاهان سابقه خرید میلیاردی داره اما دوست من شاید امسال خلعتبری تنها خرید چندمیلیاردی سپاهان باشه که شک دارم اما سالهای قبل رو چی میگید ...همین سپاهان بود که استارت قیمت های نجومی رو زد و با همین بریز بپاشها چند فصله که قهرمان میشه .. استارت بریز و بپاش های آنچنانی پاداش های آنچنانی ...همین سپاهان بود که بخاطر رعایت نکردن بازی جوانمردانه تو بازی با النصر 50 میلیون پاداش به بازیکنا داد... همین بازیکنای پرسپولیس که الان میلیاردین که پارسال سپاهان بودن یعنی میخواید بگید سیدجلال و بنگر پارسال 100 میلیون میگرفتن و امسال 1 میلیارد؟از بنگر اسم آوردید مگه رحیمی بارها و بارها نگفت نمیزاریم سیدجلال و بنگر بخاطر مسائل مالی از سپاهان برن ؟ این معنیش چیه ؟
تو اون بیانیه گفته بودن پرسپولیس قانون رو رعایت نکرده و سقف رو رعایت نکرده اما مگه همین نویدکیا نیومد تو 90 گفت مدیریت باشگاه گفته ما امسال میخوایم طبق سقف بازیکن بگیریم خودم بهش گفتم اینجوری هیچکس نمیمونه و خیلی ها هم رفتن ؟
کریم انصاری فرد-محسن بنگر-سیدجلال حسینی-شهاب گردان-محمد قاضی و ... همه بازیکنان بالای یک میلیارد پرسپولیس در این فصل هستند.
خوب پرسپولیس این فصل تازه به جمع باشگاهایی که تو نقل و انتقالات بهترینا و گرونترینا رو میخرن اضافه شده ..تا پارسال که سپاهان و استقلال بیشترین خرج رو میکردن و کسی به فکر بیت المال نبود ..
6)این نکات و ظرایف در مورد تمام صحبت های شما وجود دارد. لطفاً احساسی و فوتبالی بحث نکنید. منطقی بحث کنید.
ببینید شما هنوزم باور نکردید که یه بازیکن مثل مهدوی کیا نمیاد اعتبار خودشو زیر سوال ببه و مثل بچه فیلم بازی کنه که اگه یه زمان باختن توجیهی باشه برای باخت ...منم احساسی چیزی نگفتم من مطمئنم اون بازیکنا غیرطبیعی بودن و گفتم امیدوارم یه روز معلوم شه دلیلش چی بود ..
کافیه یک پاراگراف از صحبت های عضو کمیته فنی پرسپولیس را بخوانیم تا متوجه بشیم، شما بازی دیگری را به جای این بازی دیده اید.
خیلیا در مورد اتفاقات اون بازی اظهارنظر کردن جالب اینجاس که شما حرف یه سری از پرسپولیسی ها رو مورد استناد قرار نمیدید ولی حرفای پیروانی رو باور کردید ..مگه پیروانی هم یه پرسپولیسی نیست ؟ چرا صحبتای مهدوی کیا یا نوری یا اصلا بقیه پیشکسوتان رو قبول نکردید و فقط صحبتای پیروانی رو قبول کردید ...
دوست عزیزم مطمئن باش هیچ بازیکنی در حد مهدوی کیا نمیاد اعتبار چندین و چند ساله ش رو بزاره و فیلم بازی کنه وبخواد قبل از باخت ، باخت تیمشو توجیه کنه ...
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس گفت: یکی از اصلی‌ترین دلایل نتیجه نگرفتن پرسپولیس آه، ناله و نفرین پیشکسوتان این تیم است. افشین پیروانی با اشاره به شکست پرسپولیس مقابل سپاهان عنوان کرد: پرسپولیس در یک بازی پر انتقاد باز هم شکست خورد و من یکی از اصلی‌ترین دلایل نتیجه نگرفتن پرسپولیس را آه، ناله و نفرین پیشکسوتان این تیم می‌دانم. در سال‌های گذشته با قدیمی‌ها خوب برخورد نشد و شاید برخی اوقات بر سر مسائل مالی نیز به پیشکسوتان پشت کردند به همین دلیل این تیم دچار مشکل شده است.
واقعا اظهارنظر یه عده جالبه و نمیدونم رو چه منطقی این حرفای خرافی و عهد جاهلیت رو میزنن از پیروانی اصلا توقع نداشتم ..
الان خیلیا وضع پرسپولیس رو نتیجه آه و نفرین خودشون میدونن مثلا بعضی از مردم ساده لوح فکر میکنن نتیجه آه اوناست چون خودشون پول ندارن و پرسپولیس به بازیکناش پول خوب میده فقط به این فکر نمیکنن چرا آهشون بقیه باشگاها مثل سپاهانو استقلالو نمیگیره ..
بعضی بازیکنا مثل علیرضا محممد فکر میکنن این نتیجه اخراج اونها از تیمه و نمیدونم چرا آه بقیه بازیکنایی که قراردادشون تمدید نمیشه باشگاههای دیگه رو نمیگیره ..
جدیدترین اظهارنظر هم برای آقای پیروانیه که بنظرم تو عصبانیت گفته وگرنه اگه قرار باشه آه پیشکسوت تیمی رو بگیره آه حجازی باید استقلال رو نابود کنه ..

درکل اینایی که نتایج بد پرسپولیس رو نتیجه آه خودشون میدونن نمیدونم چرا فکر کردن خدا اون بالا نشسته و دعای 30 میلیون نفر پرسپولیسی رو نادیده میگیره و آه این چند نفر رو میبینه ..یعنی خدا حرف 30 میلیون نفرو نمیشنوه و حرف این چند نفرو میشنوه؟.. متاسفم که مثل عهد جاهلیت برخورد میکنن ...
 

Mʀ Yᴀsɪɴ

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
افشاگری تکان دهنده عادل فردوسی پور

افشاگری تکان دهنده عادل فردوسی پور

اعتدال: برنامه دوشنبه شب ۹۰ ، تصاویری را پخش کرد که نشان می داد ، جعفر جعفری ، مدیر باشگاه فجر شیراز ، رای ها را در جیبش گذاشته است ، همچنین ۳ رای دیگر را به نمایش کشید که مثل نماینده آموزش و پرورش ، مسئول تیم شهر خرامه و دبیر هیات فوتبال ممسنی که آرای شان ، واقعی نبوده و مخدوش بوده اند. کمانه ، رئیس اداره کل تربیت بدنی استان فارس که خودش هم متهم بود همه نوع تلاشی کرده تا مجمع هیات فارس را از حد نصاب بیاندازد ، در این برنامه گفت:« مجمع شکل قانونی نداشت . ما از ابتدا خواستیم تا این مجمع به دلایل مشکلاتی که داشت ، برگزار نشود و هیچ سندی نیست که بیاورید و اثبات کنید ، ما مانع از حضور کسی در مجمع شده باشیم. ما از آقای کفاشیان خواستیم که این مجمع را برگزار نکند اما این کار را نکردند. الان هم ما مدارک تخلفات را به وزارت گزارش دادیم.»

به گزارش خبرآنلاین، بعد از او ، جعفر جعفری ، مدیر باشگاه فجر که زیر بار فشار بود ، گفت:« من نمی دانم چه اتفاقی برای رای های مخدوش افتاده ولی شاید همان طور که نماینده آموزش و پرورش گفت ، در مجمع حضور نداشت.» او بعد از این خداحافظی کرد تا از زیر فشار اتهام تخلف در انتخابات خارج شود. این درحالی بود که اصلا معلوم نشد ، رایی را که جعفری در جیبش گذاشته ، چه بوده است.

ترابی نماینده آموزش و پرورش در مجمع هیات شیراز روی خط برنامه ۹۰ رفت و تاکید کرد :« من در مجمع رای ندادم و نمی دانم این رایی که در سالن افتاده چه بوده است؟» دقایقی بعد زکی پور ، دبیر هیات فوتبال شیراز درباره این اتفاقات گفت:« ما به رغم فشاری که برای تعلیق شده بود ، ۳۹ نفر را در مجمع داشتیم. ما جای آقای ترابی رای سفید در صندوق انداختیم. این رای ممسنی هم توسط دبیر هیات به صندوق انداخته شده است. »

لحظاتی بعد خسروی ، رئیس هیات فوتبال ممسنی هم روی خط آمد و گفت:«من به هیچ وجه به دبیرم اجازه ندادم که جای من برود رای بدهد . به او نامه ای هم ندادم . من از هیچ کس ترسی ندارم هیچ کس به من نگفت بیا یا نیا . من خودم احساس کردم که اتفاقات خوشایندی نمی افتد. برای همین شرکت نکردم ، هیچ کس حق نداشت از طرف من برود رای بدهد.»

زکی پور ، در ادامه هم همچنان تاکید داشت رای ممسنی قانونی بوده و دبیر ممسنی ، نامه ای به همراه داشته که در مجمع رای بدهد.

بعد از این آب پیما ، مدیر باشگاه آبفای خرامه روی خط آمد و گفت:« من رایی در مجمع ندادم و کسی هم از طرفم به مجمع نرفت اما کسی که از شهر خرامه رای داد ، رئیس هیات فوتبال شهر بوده که برای خودش هم حق رای داشته است. » درحالی که عادل فکر می کرد یکی از آرای مخدوش آن حل شده است ، ناگهان ، زکی پور به اصرار گفت که آنها نماینده باشگاه آبفا را هم در انتخابات داشته اند و از آنها رای گرفته اند. لحظاتی بعد با این گفته ناگهانی دبیر هیات فارس باری دیگر قصه به جریان افتاد . براتی کارشناس حقوقی فوتبال ، روی خط برنامه آمد و تاکید کرد با این تصاویر و هر یک از این آرای مخدوش می توان انتخابات را باطل کرد.
 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
news رویانیان خطاب به پدر معنوی فوتبال ایران: لازم باشد پرونده ات را ورق می زنم| او تیشه به ریشه پرسپولیس می زند

news رویانیان خطاب به پدر معنوی فوتبال ایران: لازم باشد پرونده ات را ورق می زنم| او تیشه به ریشه پرسپولیس می زند

با گره زدن خود به افراد محبوب مثل علي كريمي به دنبال كسب محبوبيت بادآورده و آن‌چناني نباشيد.
مديرعامل باشگاه پرسپوليس با انتقاد از صحبت‌هاي يكي از مديران ليگ برتري، وي را «پدرخوانده» فوتبال ايران خواند و گفت كه اگر لازم باشد پرونده‌ي او را ورق خواهد زد.

محمد رویانیان در واكنش به انتقادهاي يكي از مديرعامل‌هاي ليگ برتري نسبت به وي گفت: برخي آقايان كه دچار خودشيفتگي هستند با گره زدن زلف خود به برخي از بازيكنان و افراد شاخص در فوتبال در پي ارتزاق هستند. متاسفم از شنيدن جملات يكي از مديران فوتبالي كه خودش را پرسپوليسي مي‌داند اما تيشه به ريشه‌ي تيم مي‌زند. او كه دستش براي همه رو شده است مي‌گويد من دچار توهم شده‌ام و بعد هم مدام از علي كريمي حرف مي‌زند و صحبت‌هايي مي‌كند كه آرامش پرسپوليس را بر هم بزند.

مديرعامل پرسپوليس ادامه داد: اين فرد هر روز به جاي پرداختن به تيم خود راجع به پرسپوليس صحبت مي‌كند. من خطاب به او بايد بگوم كه اولا كل فوتبال در توهم است و ثانيا شما را خوب مي‌شناسم كه در چه توهماتي زندگي مي‌كنيد. لطفا با گره زدن خود به افراد محبوب مثل علي كريمي به دنبال كسب محبوبيت بادآورده و آن‌چناني نباشيد.

رويانيان هم‌چنين گفت: به ذهنم مي‌آيد كه ارتباط شما با برخي بازيكنان و القاي برخي توهمات شبهه‌آميز چگونه قبل از شروع ليگ و همين‌طور در كوران مسابقات به پرسپوليس لطمه زد و مي‌دانم كه شما در تخريب تيم و بر هم ريختن سازمان تيمي پرسپوليس چقدر تاثير داشتيد. شمايي كه در ميان اين همه آدم بزرگ و پرافتخار فوتبال ايران به خودتان لقب "پدر معنوي فوتبال ايران" مي‌دهيد در توهم هستيد يا ديگران؟

مديرعامل پرسپوليس افزود: پدر معنوي فوتبال ايران در ميان اين همه آدم پرافتخار شما هستيد؟ من مي‌گويم كه شايد شما «پدرخوانده» فوتبال باشيد كه در مافياي فوتبال ايفاگر نقش‌هايي هستيد كه اگر لازم باشد خواهم گفت. من فعلا بيش از اين حرفي نمي‌زنم اما اگر لازم باشد پرونده‌ي شما را ورق خواهم زد.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
مظلومي سرمريي استيل آذين زاگرس

مظلومي سرمريي استيل آذين زاگرس

مظلومي سرمريي استيل آذين زاگرس شد

جام جم آنلاين: سرمربی سابق آبی‌‌پوشان هدایت تیم استیل آذین زاگرس را بر عهده گرفت.

پرویز مظلومی پس از هفته‌ها خانه نشینی ظهر امروز به عنوان سرمربی جدید استیل آذین زاگرس انتخاب و معرفی شد.

او پس از برگزاری جلسه با برادران هدایتی از هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر هدایت این تیم را برعهده خواهد گرفت.

هدایتی پس از خرید امتیاز گهر زاگرس نام این باشگاه را به استیل آذین زاگرس تغییر داده است.

حجازي دستيار مظلومي شد
عضو هیأت مدیره باشگاه استيل آذين زاگرس از انتخاب آتيلا حجازي به عنوان دستيار پرويز مظلومي خبر داد.
شهاب جهانیان در گفت‎وگو با ایسنا، با اعلام این خبر، تصریح کرد: پس از معرفی مظلومی به عنوان سرمربی، آتیلا حجازی به عنوان مربی در ادامه رقابت‏های لیگ برتر دستيار مظلومي خواهد بود.
وی ادامه داد: همچنین حسین تراب‎پور مربی دروازه‎بانان استيل آذين زاگرس شد و کماکان از وجود علیرضا پورمند که در کادر فنی قبلی نیز حضور داشت، بهره‌مند خواهیم شد.
جهانیان خاطرنشان کرد: از امروز کادرفنی جدید، در تمرینات تيم حضور پیدا می‏‌کنند.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
چرا فرهاد مجیدی نباید خداحافظی می کرد؟

چرا فرهاد مجیدی نباید خداحافظی می کرد؟

این سوالی است که باید پرسیده شود و البته پرسیده نمی شود.گزارشی که پیش روی شماست همه اتفاقات یک سال اخیر در 12 ماه را با محوریت مجیدی نشان می دهد. مرور این اتفاقات نشان می دهد او کار درستی کرده یا نه.




همشهری جوان: «چرا مجیدی نباید خداحافظی می کرد؟» این سوالی است که باید پرسیده شود و البته پرسیده نمی شود. همه به دنبال ادامه یک فصل رویایی با او و استقلال بودند و دیدن گل هایی که تیم های حریف را زمینگیر می کند. مجیدی می توانست ستاره استقلال باشد اما امیر قلعه نویی یک تنه مقابل بازگشت او به استقلال ایستاد و در نهایت شماره 7 خداحافظی کرد.

مجیدی البته راه دیگری هم داشت. او می توانست از یک قدرت غیرفوتبالی استفاده کند ونیم فصل بازیکن آبی ها شود اما این کار را نکرد. چرایش را هم می شود در اتفاقات یک سال گذشته پیدا کرد. مجیدی در سال های آخر فوتبالی اش چهره ای دیگر میان آبی ها پیدا کرده بود.




او قبل از اینکه به امارات برود، خیلی محبوب بود اما در بازگشت و بعد از گل هایی که به پرسپولیس زد، بار دیگر به چهره اول استقلال تبدیل شد. در سال گذشته او بارها محبوبیت و افتادن از چشم مردم را تجربه کرده بود. حالا یک فرصت داشت؛ اینکه در شرایطی که همه صدایش می زنند خداحافظی کند یا اینکه بماند و منتظر شود تا یک روز برایش حیا کن و رها کن بخوانند.

مجیدی راه اول را انتخاب کرد. گزارشی که پیش روی شماست همه اتفاقات یک سال اخیر در 12 ماه را با محوریت مجیدی نشان می دهد. مرور این اتفاقات نشان می دهد او کار درستی کرده یا نه.

شهریور 1390



فقط 15 دقیقه وقت لازم داشت تا ماه رویایی فوتبالش را کامل کند. او دوباره تک به تک شد. دوباره توپ را به سمت مخالف انداخت و دوباره دروازه پرسپولیس را باز کرد.مجیدی چهارمین گلش را به تیم رقیب زد. او در شروع ماه به تیم ملی دعوت شده بود و با این گل در فهرست گلزنان دربی بعد از علی جباری قرار گرفت. برای شماره 7 در 35 سالگی این بهترین نمایش یک سال اخیر بود.



مهر 1390

فرهاد مجیدی از فوتبال ملی خداحافظی کرد؛ در حالی که همه چیز خوب به نظر می رسید اویک نامه به مردم ایران نوشت و به خاطر سن زیاد و برای فرصت دادن به بازیکنان جوان از تیم ملی خداحافظی کرد.



سوال در مورد خداحافظی او زیاد بود؛ مخصوصا که یک ماه هم در تیم ملی بازی کرده بود اما شایعه ای یک ماه بعد شنیده شد که زیاد هم غیرواقعی به نظر نمی رسید. ظاهرا مجیدی با هماهنگی ترابیان سرپرست اردوی تیم ملی را ترک کرده اما کی روش وقتی متوجه شده مجیدی را کنار گذاشته. فرصت خداحافظی هم به این دلیل به او داده شده.



آبان 1390

خداحافظی کاپیتان و مقایسه اش با ستاره های سالخورده چند سال اخیر محبوبیتش را بیشتر کرد. او همچنان در اوج آمادگی بود و در 18 آبان نهمین گل فصلش را هم برای استقلال به سایپا زد. او در بازی مقابل داماش گل زده بود. به مس، فجر و فولاد هم.



همین طور دو گل به تراکتورسازی زده بود و یک گل به شهرداری تبریز و صنعت نفت. دو گل فرهاد مجیدی به تراکتورسازی البته اهمیت ویژه ای داشت. او به تیم امیرخان قلعه نویی دو گل زده بود. اثر گل های فرهاد مجیدی را می شد در رتبه استقلال دید. آبی ها هم صدرنشین بودند و هم تیم رقیب را برده بودند.



آذر 1390

اوایل آذر شایعه شده بود مجیدی می خواهد از استقلال برود. 15 روز طول کشید که علی فتح الله زاده در مصاحبه ای خروج مجیدی از استقلال را تایید کرد. مدیر استقلال در مصاحبه اش اعلام کردکه دختر فرهاد مجیدی باید در مدارس دوبی درس بخواند و بی قراری پدرش را می کند.

استقلال در آن روزها روی کاکل ستاره می چرخید و همه می دانستند که رفتن مجیدی قهرمانی آبی ها را مشکل دار می کند اما به دلیل مشکلات خانوادگی با درخواست فرهاد موافقت شد. او در 26 آذر 90 با هواداران استقلال خداحافظی کرد و از ایران رفت.



دی 1390

همه منتظر بودند که کاپیتان با یکی از تیم های اماراتی قرارداد ببندد اما او سر از الغرافه درآورد. تیم قطری با مربیگری متسو، خلعتبری را کنار گذاشت تا مجیدی را جذب کند. اعتراضها به مجیدی آغاز شد که اگر به خاطر مشکل مدرسه دخترش بوده، چرا به امارات نرفته و در قطر به فوتبال بازی کردن مشغول شده.



هر چند او را متهم کردند که به خاطر پول از استقلال رفته اما واقعیت این بود که فرهاد مجیدی به دلیل مشکلات خانوادگی نمی توانست در تهران بماند و همه حرف های دیگر ظاهرا بهانه بوده. البته عده ای هم اعتقاد داشتند ماجرای دوپینگ با ماده IGF در میان است که رییس کمیته ضد دوپینگ آن را تکذیب کرد.



بهمن 1390

گل های مجیدی داغ دل هواداران را تازه کرد. او در الغرافه هفت هفته گل نزد اما در بازی مقابل الخریطیات دو گل زد و تیمش برنده بازی شد. فرهاد مجیدی این گل ها را روز 14 بهمن زد. یعنی یک روز بعد از 13 بهمن و دربی عجیب و غریب.

استقلال این دیدار را 3-2 با گل های ایمون زاید باخته بود. اگر فرهاد بود، شاید پرسپولیس نمی توانست برنده شود. شاید یکی از این گل هایش را در دربی می زد وپنج گله می شد و استقلال را از 10 دقیقه 10 نفره 3 گل نجات می داد.



اسفند 1390

مجیدی دوگل هم به الوکره زد. اودر قطر گل می زد و استقلال در تهران گلزن می خواست. فتح الله زاده در روزهای جدایی مجیدی گفته بود که یک قرارداد یکساله دیگر با او امضا کرده.

در روزهای درخشش مجیدی و نیاز استقلال، مدیرعامل دوباره صحبت بازگرداندن او را مطرح کحرد: «دو هفته مانده به پایان لیگ نامه می زنیم که به قراردادت پایبندی یا نه؟»

مجیدی تصمیم گرفته بود فصل آخر را به استقلال بیاید. هر چند روزهای آخری که می رفت، ظاهرا به مظلومی گفته بود: «قلعه نویی داره سرمربی استقلال می شه. منم دیگه نمی مونم.»


فروردین 1391

فرهاد مجیدی بازیکن تیم الغرافه بعد از دریافت کارت زرد دوم از زمین دوم از زمین مسابقه اخراج شد. پیراهن الغرافه را درآورد و پیراهن آبی اش را بوسید. استادیوم آزادی قرمزپوش او را تحمل نکرد و به او توهین کردند.



جواب توهین ها عدد چهار بود. مجیدی با چهار انگشتش چهار بردی که برابر پرسپولیس داشتند را به آنها نشان داد. حجم توهین های ناموسی چند برابر شد. این عدد چهار اما یک نشانه شد در برابر عدد شش. حالا استقلالی ها در همه عکس هایشان یک نشانه از کاپیتان داشتند که با عدد 4، چهار پیروزی مقابل پرسپولیس را نشان دهند.







اردیبهشت 1391

همانقدر که امیر قلعه نویی به استقلال نزدیک شده بود، فرهاد مجیدی دور می شد. در روزهایی که استقلال قهرمانی را از دست داد، فتح الله زاده هم جایگاهش را در خطر می دید. او با هر شیوه ای بود خودش را نگاه داشت اما نتوانست کاپیتان را بیاورد.



حالا پیشنهادهای زیادی برای فرهاد مجیدی وجود داشت. محکم ترینشان هم مس کرمان بود. آن روزها شایعه شده بود مس حاضر است 1/7 میلیارد تومان به فرهاد مجیدی بدهد. باشگاه مس کلی سروصدا کرد وکلی هم دنبال جذب ستاره رفت اما در نهایت موفق نشد.


خرداد 1391


«بگذارید شفاف بگویم.مجیدی در فهرست من نیست زیرا ما چهار مهاجم جوان داریم که مشکل گشا هستند و خوب تمرین میکنند.» این جمله امیر قلعه نویی به معنای پایان مذاکرات بود. او رسما گفت مجیدی را نمی خواهد. آن هم در روزهایی که همه ستاره ها به استقلال پشت کرده بودند وآبی پوشان پایتخت دهنوی و تیموریان را از دست داده بودند. این حرف های قلعه نویی در ماه بعد جواب مجیدی را هم به همراه داشت. او گفت که اصلا دوست ندارد برای تیم قلعه نویی بازی کند: «باید بگویم که حاضر نیستم به خاطر زیر پا گذاشتن اصول، در هر شرایطی با آقایان کار کنم. اکنون نیز خیلی شفاف می گویم که من خود را شاگرد مکتب ناصر حجازی می دانم و از کار کردن با افرادی که برای رسیدن به هدفشان ارزش های اخلاقی را به بازی می گیرند پرهیز می کنم.» به نظر می رسید این پایان تلاش مجیدی و استقلال برای بازگشت شماره هفت باشد.



تیر 1391

قلعه نویی حرفش را عوض کرد و گفت: «درباره فرهاد مجیدی نیز باید بگویم با فتح الله زاده صحبت هایی انجام داده ایم که اینها صحبت های درون باشگاهی است و لزومی ندارد آنها را بیان کنم اما قرار شد که مجیدی بیاید ولی فعلا فتح الله زاده به مالزی سفر کرده ومن خبری ندارم.»

به نظر می رسید مجیدی هم حرفش را عوض کند اما به نظر می رسید جملات قلعه نویی از زیرکی اش باشد. او در جلسه خصوصی به فتح الله زاده گفت که فرهاد مجیدی برگردد اما برایش شرط گذاشت که کاپیتان استقلال نکونام باشد و مجیدی هم به نیمکت نشینی اعتراض نکند. مصاحبه مرداد ماه مجیدی در برنامه نود نشان می داد چقدر او حق دارد و چقدر قلعه نویی.



مرداد 1391

«فرهاد مجیدی ... فرهاد مجیدی» تراژدی برای سرمربی استقلال رقم خورد. تیم او در روز چهارم مرداد دو گل از سایپا خورد و با شکست در استادیوم آزادی از نیمه جدول پایین رفت.

همه این ها به کنار، دیگر نمی شد سکوها را جمع کرد. هواداران مجیدی که خیلی هم از رفت و برگشت های قلعه نویی به تیم های مختلف دل خوشی نداشتند، مدام نام کاپیتانشان را صدا می کردند. فشار نام مجیدی روی اعصاب کادر فنی حس می شد و هم فتح الله زاده و هم رسولی نژاد در مصاحبه های مختلف پشت سر مربی را خالی کردند.



هشت مرداد مجیدی مصاحبه ای کرد و فشار روی استقلال را پایین آورد: «می ترسم اسمم بشود چماق! نمی خواهم نامم برای بازیکنان استقلال سنگین شود. من دست تک تک هواداران استقلال را می بوسم. آنها مرا فرهاد مجیدی کردند ... به عنوان کوچک هواداران استقلال از آنها تقاضا می کنم فقط استقلال را تشویق کنند. این بازیکنان را تشویق کنند. واقعیت این است که پیراهنی جز پیراهن استقلال به تن من نمی رود. تماشاگران ما همیشه معرفت داشته اند. انصاف نیست آنها را دلشکسته کنیم.»



شهریور 1391

هنوز چند دقیقه ای تا پایان بازی باقی مانده بود که چند سکو نام فرهاد مجیدی را فریاد زدند. استقلال در برابر نفت تهران مساوی کرده بود و فرصت بالانشینی از دست می رفت.

فتح الله زاده در مصاحبه ای از هواداران خواسته بود تا دقیقه 85 به تیم مهلت دهند. دقایق آخر چند سکو شروع کردند به شعار دادن. سوت پایان بازی که به صدا درآمد، کل استادیوم مجیدی را تشویق کردند. فشار سکوها روی سرمربی دوباره زیاد شد، آن هم در روزهایی که فرهاد مجیدی در انگلیس مشغول درس خواندن و گرفتن مدرک B مربیگری یوفا بود.

قلعه نویی بعد از بازی با تماشاگران اتمام حجت کرد: «آنها حق دارند اعتراض کنند شعار بدهند، من هم کار خودم را می کنم.» این پایان کار نبود. فشار از پست های غیرورزشی هم به سرمربی استقلال شروع شد تا جایی که در جمعی خصوصی گفت: «خب فرهاد بیاید ما می ریم.»


مهر 1391




فتح الله زاده در مصاحبه ای گفت فرهاد مجیدی نیم فصل به استقلال می آید اما تا تاریخ به 7/7 رسید شماره هفت، نامه اش را در اختیار سایت ها گذاشت: «وقتی 15 سال پیش به تیم محبوبم استقلال پیوستم هرگز تصور نمیکردم روزی با حمایت هواداران پرشور و دوست داشتنی آبی دل استقلالی به جایگاه کنونی ام رسیده و بتوانم در آستانه 36 سالگی، هنوز با تمام وجود و با ذره ذره توانم برای هواداران به میدان بروم. بازیکن و کاپیتان استقلال بودن، افتخاری است که برای «فرهاد مجیدی» فراموش شدنی نیست. بازی کردن در تیمی که بزرگانی چون شادروان ناصر حجازی، علی جباری و حسن روشن روزگاری در آن عضویت داشتند یا پوشیدن پیراهن شماره هفت که در گذشته بر تن تکنیکی ترین بازیکن آسیا «مجید نامجومطلق» بوده یا بستن بازوبندی که بر دستان ستارگانی چون برادران بیانی و جواد زرینچه بوده برای «فرهاد» فرزند کوچک خانواده بزرگ استقلال مایه اعتبار و افتخار است ... در پایان، از هواداران متعصب و دوست داشتنی استقلال که همواره در سرما و گرما مرا مورد حمایت و تشویق خویش قرار داده، صمیمانه قدردانی کرده و امیدوارم عذر «جدایی ناخواسته» سرباز خویش را پذیرا باشند ...»
 

Similar threads

بالا