مهم ترین اخبار فوتبال ایران

khooshe

مدیر بازنشسته
سرپرست تيم مس:مرفاوي تا آخر فصل سرمربي مس است


سرپرست تيم فوتبال مس کرمان گفت: درگيري قرباني و سيفي در جريان بازي تمريني رخ داد و آرنج قرباني به چشم سيفي خورد.
ساسان موسوي در مورد ديدار فردا با استقلال گفت: اين مسابقه هم سه امتياز دارد و پيش بيني مي‌کنم بازي خوبي از کار درآيد. بازيکنان ما انگيزه زيادي دارند و استقلال هم تيم بزرگي است اما نتيجه را خدا مي‌داند.
وي در مورد شايعه درگيري فيزيکي پيروز قرباني با مصطفي سيفي اظهار داشت: درگيري در بازي فوتبال پيش مي‌آيد. آنها با هم دعوا نکرده‌اند و در جريان بازي تمريني برخوردي بين اين دو پيش آمده است.

موسوي در مورد اينکه چگونه در بازي تمريني مشت قرباني پاي چشم سيفي را کبود کرده گفت: در زمان بازي و هنگام چرخش بازيکن آرنج بازيکن به چشم ديگري خورده است.
سرپرست مس در مورد شايعه اولتيماتوم باشگاه به صمد مرفاوي گفت: اين شايعه صحت ندارد و تا آخر فصل در خدمت مرفاوي هستيم.
 

khooshe

مدیر بازنشسته
پرسپوليس با چهار غايب به مصاف پاس مي‌رود


پزشک تيم فوتبال پرسپوليس از غيبت هاشميان، منصوري، آرفي و احمدي در ديدار برابر پاس همدان خبر داد.
دکتر فريد زرينه درخصوص آخرين وضعيت مصدومان پرسپوليس اظهار داشت: متأسفانه وحيد هاشميان به دليل کشيدگي شديد از ناحيه کشاله شرايط بازي مقابل پاس همدان را ندارد، وضعيت او را پس از گرفتن يک MRI بررسي خواهيم کرد.
وي افزود: محمد منصوري و آرفي نيز همچنان مصدوم هستند و شرايط بازي مقابل پاس همدان را ندارند و فعلا دوران نقاهت اين 2 بازيکن تمام نشده است.
زرينه در خصوص رحمان احمدي‌ نيز گفت: اين دروازه‌بان نيز متاسفانه مصدوميتي دارد و حضورش در بازي مقابل پاس همدان اصلا مشخص نيست. بايد وضعيت او را بررسي کنيم تا اگر شرايط ايده‌آلي داشته باشد به احتمال زياد در ديدار روز دوشنبه به ميدان نخواهد رفت.
گفتني است پرسپوليس در شرايطي 4 بازيکن را در ديدار برابر پاس همدان نخواهد داشت که تياگو و غلامرضا رضايي، سه کارته و عليرضا حقيقي نيز از سوي کميته انضباطي فدراسيون فوتبال تا اطلاع ثانوي به دليل اتفاقات بوشهر محروم است.
 

khooshe

مدیر بازنشسته
حاشيه ديدار استيل‌آذين و صباي قم


رئيس سازمان فوتبال استيل آذين از روي سکو نظاره‌گر بازي است.
روي نيمکت استيل آذين، اميد نمازي دستيار محمد خاکپور حضور دارد و علي پروين همان طور که اعلام کرده بود از روي سکوها نظاره گر بازي اين تيم شد. در ليست ارائه شده به خبرنگاران مقابل کلمه سرمربي، اسمي ديده نمي‌شود.
خاکپور از سرمربيگري استيل آذين کناره‌گيري کرده است.

*ماموران حراست ورزشگاه تختي تهران با خبرنگاران رفتار مناسبي نداشتند و براي ورود براي نمايندگان رسانه‌هاي گروهي مشکلاتي ايجاد کردند.

* مهرزاد معدنچي پس از مدت‌ها که مصدوم بود امروز براي استيل آذين بازي مي‌کند.

* حدود 150 تماشاگر در ورزشگاه تختي تهران نظاره‌گر مسابقه هستند.

* ميلاد زنيدپور که گل استيل آذين را از روي ضربه ايستگاهي زد به سمت جايگاهي که علي پروين حضور داشت، رفت و شادي‌اش را با او تقسيم کرد.

* در حالي که سايت باشگاه استيل آذين از پخش مستقيم اين ديدار از شبکه تهران خبر داده بود اما اين مسابقه پخش نشد.
 

khooshe

مدیر بازنشسته
تركيب احتمالي پرسپوليس مقابل پاس


پرسپوليس در شرايطي به ديدار پاس همدان خواهد رفت که همه از اوضاع نه چندان مناسب تيم از نظر نفر خبر دارند.

به گزارش گل بعد از تمرين امروز که اولين تمرين جدي آنها بعد از بازي مقابل الاتحاد بود ترکيب احتمالي پرسپوليس مقابل پاس چنين است:
رحمان احمدي ،سکو برت(مجتبي شيري)،عليرضا نور محمدي،ابراهيم شکوري ،عليرضا محمد،مازيار زارع،حسين بادامکي ،محمد نوري ،امير حسين فشنگچي ،هادي نوروزي ،سعيد حلافي (مجتبي زارع).

 

khooshe

مدیر بازنشسته
شكست سنگين پيكان مقابل نفت


تيم فوتبال نفت تهران در ديداري خانگي مقابل پيکان قزوين به پيروزي پرگل رسيد.

ديدار تيم‌هاي نفت تهران و پيکان قزوين در چارچوب هفته بيست‌وپنجم ليگ برتر فوتبال از ساعت 15:30 در ورزشگاه دستگردي در حضور حدود 250 تماشاگر آغاز شد که اين بازي با نتيجه 4 بر يک به سود ميزبان به پايان رسيد.
گل‌هاي نفت را فري‌يرا در دقيقه 8، محمد‌رضا ناصحي 45، مرتضي پورعلي گنجي 79 و محمدرضا نيک نهال 85 وارد دروازه پيکان کردند. تک گل پيکان را هم بهشاد ياورزاده در دقيقه 82 به ثمر رساند.
قضاوت اين ديدار به عهده غلامرضا جباري بود که به محسن ارزاني از پيکان و اميررضا خان محمدي از نفت کارت زرد نشان داد.

 

khooshe

مدیر بازنشسته
حاشيه ديدار نفت و پيكان


بازيکن اخراجي تيم فوتبال پيکان قزوين از روي سکوها ديدار با نفت تهران را از نرديک تماشا کرد.

ديدار تيم‌هاي نفت تهران و پيکان قزوين در چارچوب هفته بيست‌وپنجم ليگ برتر فوتبال از ساعت 15:30 در ورزشگاه دستگردي در حضور حدود 150 تماشاگر آغاز شد.
* صابر ميرقرباني مهاجم اخراجي پيکان که مدتي است مورد غضب کادر فني اين تيم قرار گرفته است از روي سکوهاي ورزشگاه دستگردي مسابقه را از نزديک تماشا کرد.
* مهرزاد معدنچي، مهدي هاشمي نسب، عباس نواصرزاده، ناصر شيردل و محسن گروسي از تماشاگران ويژه اين ديدار بودند که در ورزشگاه دستگردي حضور داشتند. ميثم رضاپور، مهاجم پيکان و ناصر فريادشيران، مربي نفت که هفته گذشته توسط ماموران نيروي انتظامي ورزشگاه باهنر کرمان بازداشت شده بود، از جايگاه شيشه‌اي ورزشگاه بازي را تماشا مي‌کردند. ابراهيمي و کوشا، مدير عامل باشگاه سايپا و شيعي مدير عامل پيکان نيز در اين جايگاه حضور داشتند.
* اين ديدار نيز مانند ساير مسابقات اين فصل با استقبال کم تماشاگران روبرو شده بود به طوري که فقط حدود 150 نفر در ورزشگاه دستگردي حضور داشتند که 20 تا 30 نفر آنها هواداران پيکان بودند. تماشاگران پيکان با 20 دقيقه تاخير به ورزشگاه رسيده بودند.
* فرکي، سرمربي نفت تهران در جريان مسابقه چندين بار به سمت سکوها برگشت و با آناليزورهاي خود مشورت کرد. آناليزورهاي نفت با لباس‌هاي متحدالشکل روي سکوهاي ورزشگاه حضور داشتند.
* در يک صحنه در نيمه اول هنگامي ‌که يکي از بازيکنان نفت تهران روي زمين افتاده بود بازيکنان پيکان توپ را به خارج از زمين زدند که اين حرکت با اعتراض حميد عليدوستي، سرمربي پيکان مواجه شد. وي معتقد بود بازيکن نفت به قصد وقت کشي خود را وي زمين انداخته است. پيکان در آن زمان با يک گل از نفت عقب بود.
* گل دوم نفت تهران از بين پاهاي ابراهيم‌ ميرزاپور وارد دروازه شد، اما بازيکنان پيکان اعتقاد داشتند که توپ به طور کامل از خط دروازه عبور نکرده و به همين جهت به داور مسابقه اعتراض کردند.
* با شروع نيمه دوم حدود 100 نفر بر تعداد تماشاگران افزوده شد.
* بهمن طهماسبي، مهاجم نفت که در اين ديدار در ترکيب اصلي حضور نداشت، بين دو نيمه در جايگا ويژه حاضر شد و با بازيکنان قديمي حاضر خوش و بش کرد.
* کاظم محمودي، مربي تراکتورسازي در ورزشگاه حضور داشت. او از خبرنگاران خواستار دريافت اسامي و شماره بازيکنان نفت تهران شد. تراکتورسازي در هفته بيست‌وهفتم بايد در تهران به مصاف نفت برود.
* حسين عسگري، سرپرست کميته داوران فدراسيون فوتبال به عنوان ناظر ويژه داوري در اين مسابقه حضور داشت.

 

khooshe

مدیر بازنشسته
فركي: بايد در بازي‌هاي آينده يا ببريم يا ببازيم


سرمربي تيم فوتبال نفت تهران گفت: به دنبال اين هستيم که در بازي‌هاي آينده يا ببريم يا ببازيم.

حسين فرکي پس از پيروزي 4 بر يک مقابل پيکان قزوين گفت: بازي خوبي بود و در واقع کساني که اين ديدار را از نزديک نديدند، يک بازي خوب را از دست دادند.
وي ادامه داد: در طول هفته اين تيم را به خوبي آناليز و تمرينات خود را بر اساس برنامه دنبال کرديم. سه امتياز اين ديدار با توجه به حساسيت انتهاي جدول از اهميت فوق‌العاده‌اي براي ما برخوردار بود. خوشحالم که به هر سه امتياز اين بازي رسيديم.

سرمربي نفت تهران تصريح کرد: بازي حساب شده و با برنامه‌اي انجام داديم و چيزهايي که از بازيکنان خواسته‌ بوديم به خوبي در زمين پياده کردند. خوشحالم به خواسته‌مان رسيديم و مزد زحماتمان را گرفتيم.
فرکي در ادامه از مسئولان ورزشگاه دستگردي تشکر کرد و افزود: با توجه به برف سنگيني که شب گذشته باريده بود کاور پلاستيکي روي زمين کشيده شده بود اما مسئولان ورزشگاه دستگردي به خوبي زمين را در اين مسابقه آماده کردند.

وي درباره تساوي‌هاي زياد نفت در اين فصل تصريح کرد: به دنبال اين هستيم که در بازي‌هاي آينده يا ببريم يا ببازيم. در مسابقاتي که نتايج به تساوي کشيده شد استحقاق مساوي را نداشتيم و حداقل بايد در 8 ، 9 بازي به پيروزي مي‌رسيديم.

 

khooshe

مدیر بازنشسته
عليدوستي: تيمي كه 4 گل مي‌خورد توجيه ندارد


سرمربي تيم فوتبال پيکان قزوين گفت: تيمي که 4 گل مي‌خورد توجيه ندارد و بايد در آينده بهتر کار کنيم.

حميد عليدوستي پس از شکست سنگين 4 بر يک مقابل نفت تهران گفت: فکر نمي‌کردم چنين نتيجه‌اي بگيريم. بازي را خيلي بد شروع کرديم. نفت 2 گل از ما پيش افتاد و در روزي که خيلي بد بوديم باختيم.
وي ادامه داد: تيمي که 4 گل مي‌خورد توجيه ندارد و بايد در آينده بهتر کار کنيم. از نظر روحي و رواني نيز بايد روي بازيکنان کار کرده و قابليت‌هاي فني خود را نيز ارتقا دهيم.

سرمربي پيکان قزوين درباره اينکه آيا علت نتايج ضعيف اين تيم عدم حضور مير قرباني و رضايي است، گفت: تمام بازيکنان خود را در اختيار داريم و از نفراتي که مدنظرمان است استفاده مي‌کنيم. از زماني که به پيکان آمده‌ام تيم 7 امتياز داشت و حالا 25 امتياز دارد و اين نشان مي‌دهد که پيشرفت داشتيم.
عليدوستي افزود: شايد حساسيت مسابقات باعث شده بازيکنان نتوانند قابليت‌هاي فني خود را نشان دهند متاسفانه بعد از هر برد يک باخت داريم اما اميدوارم که به زودي به روزهاي خودمان برگرديم و مطمئنم که در ليگ خواهيم ماند.

وي در مورد آسيب‌پذيري خط دفاع تيمش گفت: اين موضوع دلايل متعددي دارد و شايد بايد در تمريناتمان بازنگري کنيم و نمي‌توان مشکلات فردي را علت اين موضوع دانست.
سرمربي پيکان قزوين درباره ترک نيمکت از سوي رحمان رضايي در دقيقه 80 گفت: رضايي براي انجام تست دوپينگ نيمکت پيکان را ترک کرد.


 

khooshe

مدیر بازنشسته
استقلال برابر مس كرمان متوقف شد


تيم فوتبال استقلال در ورزشگاه آزادي برابر مس کرمان متوقف شد.

ديدار دو تيم استقلال و مس کرمان از ساعت 17:30 در ورزشگاه آزادي و در حضور حدود پنج هزار تماشاگر برگزار شد که اين ديدار با تساوي بدون گل خاتمه يافت تا آبي پوشان دو امتياز حساس را از دست دهند.
عليرضا فغاني داور مسابقه به اميرحسين صادقي از استقلال و مهرداد پولادي از مس کرمان کارت زرد نشان داد.
از مهم‌ترين اتفاق‌هاي مسابقه تعويض دقيقه 32 کيانوش رحمتي با فرزاد آشوبي بود. رحمتي به دليل مصدوميت تعويض و به بيمارستان منتقل شد.

با اين مساوي استقلال 45 امتيازي و در رده دوم جدول باقي‌ ماند و مس کرمان نيز 39 امتيازي شد و در همان رده ششم ماند.
ترکيب استقلال:
وحيد طالب‌لو، امير حسين صادقي، پژمان منتظري، هادي شکوري، کيانوش رحمتي( از دقيقه 32 فرزاد آشوبي)، فليپ آلوز دسوزا( از دقيقه 67 ايمان مبعلي)، جواد شيرزاد( از دقيقه 66 محسن يوسفي)، هوار ملا محمد، اسماعيل شريفات، فرهاد مجيدي و سيد مهدي سيد صالحي
سرمربي: پرويز مظلومي

ترکيب مس کرمان:
عليرضا قديري، فرزاد حسين‌خاني، ميلاد شيخ فخرالديني، فرهادسالاري‌پور، پيروز قرباني، شجاع خليل آزاد، مهرداد پولادي، مصطفي سيفي( از دقيقه 81 عادل کلاه‌کج)، احمد حسن‌زاده( از دقيقه 70 قاسم دهنوي)، کيوان امرايي و ادينهو (از دقيقه 94 نبي الله باقري ها)
سرمربي: صمد مرفاوي


 

khooshe

مدیر بازنشسته
مظلومي: با اين طرز تفكر امكان همكاري با جباري وجود ندارد


سرمربي استقلال گفت: با اين طرز تفکر امکان همکاري با مجتبي جباري وجود ندارد.

پرويز مظلومي پس از تساوي بدون گل برابر مس کرمان گفت: بازيکنان ما در اين ديدار کمي خسته بودند. به خاطر همين در ميدان سنگين به نظر مي‌رسيدند. شايد برخي از ما ايراد بگيرند که چرا مدام در ترکيب تيم تغييرات ايجاد مي‌کنم اما بايد بگويم بازي‌هاي سنگين و پرفشاري داريم و براي آنکه بازيکنان دچار خستگي و مصدوميت نشوند به آنها استراحت‌ مي‌دهيم.
وي در مورد اينکه نبود جباري بر روي تاکتيک استقلال تاثير داشت گفت: غيبت اين بازيکن تاثيري در تاکتيکي تيم ما نداشت. بازيکن بايد تابع باشگاه باشد. فکر مي‌کنم با اين طرز تفکر نمي‌توانيم با جباري کار کنيم. شايد من بد بودم اما ديگران هم بد بودند؟
مظلومي در مورد وضعيت بيژن کوشکي گفت: کوشکي را دوست دارم او بازيکن با غيرتي است اما صحبت‌هايي کرده که بايد باشگاه در موردش تصميم بگيرد. اميدوارم اين مسئله ختم به خير شود و ديگر در استقلال حاشيه‌اي نداشته باشيم.

 

khooshe

مدیر بازنشسته
مبعلي: بازيكن حق اعتراض ندارد


هافبک استقلال گفت: بازيکن حق اعتراض به باشگاه را ندارد.

ايمان مبعلي پس از تساوي بدون گل برابر مس کرمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز 2 امتياز حساس را از دست داديم و حرف ديگري براي گفتن ندارم.
وي در مورد پيراهن‌هاي آستين کوتاه اين تيم در ديدار با السد قطر در ليگ قهرمانان آسيا گفت: پيراهن‌هاي آستين بلند مربوط به ليگ برتر است و پيراهن‌هاي آستين کوتاه را در ليگ قهرمانان آسيا مي‌پوشيم که براي جلوگيري از سرما نيز در زير آنها استرج مي‌پوشيم.
مبعلي در مورد اعتراض بازيکن به باشگاه گفت: بازيکن حق اعتراض به باشگاه را ندارد. من بايد کارم را انجام بدهم. مثلا امروز مطمئن بودم که در ترکيب اصلي استقلال قرار مي‌گيرم اما در نيمه دوم به ميدان آمدم.
 

khooshe

مدیر بازنشسته
مرفاوي: 6 بازيكن مس براي اولين بار در ورزشگاه آزادي بازي كردند


سرمربي تيم فوتبال مس کرمان گفت: 6 بازيکن ما براي اولين بار در ورزشگاه آزادي به ميدان رفتند.

صمد مرفاوي پس تساوي بدون گل برابر استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: من به ساير تيم‌ها کاري ندارم. ما امروز با تيم بزرگي به نام استقلال بازي کرديم و توانستيم يک امتياز بگيريم. به بازيکنانم خسته نباشيد مي‌گويم و از آنها تشکر مي‌کنم که مسائل تاکتيکي را به خوبي پياده کردند.
وي ادامه داد: 6 بازيکن مس کرمان امروز براي اولين بار در ورزشگاه آزادي به ميدان رفتند و بايد از اين تساوي راضي باشيم.
سرمربي مس درباره داوري مسابقه گفت: داوري مشکل خاصي نداشت.


 

khooshe

مدیر بازنشسته
تعطيلي شش روزه تمرينات تراكتور در عيد


کمالوند هم مثل ساير مربيان براي تراکتوري ها تنها شش روز مرخصي در نظر گرفته.

با توجه به برگزاري بازيهاي ليگ برتر در تعطيلات نوروز اکثر قريب به اتفاق مربيان تعطيلات کوتاه مدتي براي بازيکنان خود در نظر گرفته اند. کمالوند هم مثل ساير مربيان براي تراکتوري ها تنها شش روز مرخصي در نظر گرفته.
بازيکنان تراکتور روز بيست و هفتم اسفند و پس از برگزاري بازي مقابل نفت به تعطيلات مي روند. آنها بايد روز سوم فروردين ماه خود را در تمرينات تراکتور به مربيان معرفي کنند. يعني اينکه آنها فقط شش روز مي توانند آجيل بخورند و بعد از آن بايد خود را براي بازيهاي ليگ آماده کنند.

 

khooshe

مدیر بازنشسته
درخشان: فرصت‌ها را از دست داديم تا مقابل سپاهان بازنده باشيم


سرمربي تيم فوتبال شهرداري تبريز گفت: بازيکنان ما از روي بي تجربگي موقعيت‌هاي به دست آمده را يکي پس از ديگري هدر دادند تا مقابل سپاهان نتيجه را واگذار کنيم.

حميد درخشان پس از شکست 2 بر يک شهرداري تبريز برابر سپاهان عنوان کرد: امروز فوتبال روي بد خود را به ما نشان داد. در روزي که مي‌توانستيم هر 3 امتياز بازي را کسب کنيم، اما با بي‌دقتي بازيکنان فرصت‌ها را از دست داديم.
وي ادامه داد: بازيکنان ما 7 موقعيت خطرناک در اين ديدار خلق کردند که متأسفانه با بي دقتي يکي پس از ديگري به هدر رفت و فقط توانستيم يک گل به ثمر برسانيم. در حالي که سپاهاني‌ها با استفاده از تجربه خود از 3 موقعيت به وجود آمده 2 گل زدند.
سرمربي شهرداري تبريز قاعده فوتبال را در اين دانست که اگر گل نزني، گل مي‌خوري و ادامه داد: ما در اين ديدار نبايد بازنده مي‌شديم و ضربه‌اي که خورديم به علت بي‌تجربگي بازيکنانمان بود. به نظرم نتيجه تساوي عادلانه بود.
وي با اشاره به ديدار هفته آينده برابر پرسپوليس گفت: اگر بازيکنانمان بتوانند در ديدار با پرسپوليس به همين گونه بازي کنند مطمئن باشيد مي‌توانيم در تهران اين تيم را متوقف کنيم.


 

khooshe

مدیر بازنشسته
علي دايي:پاس جز شوت سامره موقعيتي نداشت


سرمربي تيم پرسپوليس تهران پس از کسب پيروزي برابر پاس همدان گفت: در روزي که چند بازيکن تاثيرگذار خود را در اختيار نداشتيم، توانستيم با برد از زمين مسابقه خارج شويم و مستحق پيروزي بوديم.

علي دايي برد ارزشمند برابر پاس همدان را نشان از قدرت اين تيم دانست و افزود: در نيمه اول با برنامه بازي را آغاز کرديم و توانستيم دو گل را به ثمر برسانيم، ولي در نيمه دوم اين تيم پاس بود که با برنامه‌تر بازي را آغاز کرد و توانست يکي از گل‌ها را جبران کند.
وي ادامه داد: روي نقاط ضعف و قوت تيم پاس کار کرده بوديم و تيم پاس به غير از شوتي که علي سامره در محوطه جريمه به سمت دروازه ما شليک کرد موقعيت آنچناني نداشت و ما مي‌دانستيم که آنها فقط با توپ‌هاي روي دروازه ما حمله خواهند کرد و ما توانستيم با استفاده از موقعيت‌هاي به وجود آمده و حفظ نتيجه صاحب اين پيروزي شويم.
علي دايي در مورد تيم پاس گفت: براي تيم پاس احترام زيادي قائلم و اميدوارم در بازي‌هاي بعدي اين تيم برنده باشد و خود را از پايين جدول بالا بکشد.
وي در مورد محروميت عليرضا حقيقي گفت: بايد فرهنگ‌سازي در بين شهرستان‌ها ايجاد شود، چرا که فرهنگ حاکم بر کشور ما باعث شده که الفاظ رکيک و بدي را از سوي تماشاگران بشنويم و همدان اولين شهرستاني بود که من اين موارد را شاهد نبودم.
سرمربي پرسپوليس در مورد بازي هفته آينده تيمش در برابر شهرداري تبريز گفت: متاسفانه در اين بازي محمد نوري را به علت سه اخطاره شدن از دست داديم، ولي براي آن بازي هم برنامه خاصي خواهيم داشت و باخت در جام باشگاه‌هاي آسيا را در بازي بعدي مقابل الوحده جبران خواهيم کرد.
وي در مورد شايعاتي که در مورد اختلاف با حبيب کاشاني مديرعامل باشگاه مطرح مي‌شود گفت: من با کاشاني مشکلي ندارم و مطمئن باشيد اگر من با کسي مشکل داشته باشم يک دقيقه هم آنجا نخواهم ماند. نتايج پرسپوليس نشان دهنده آرامش در باشگاه است.



 

khooshe

مدیر بازنشسته
ياوري:از بازيكنان پاس راضي نيستم، اما در ليگ مي مانيم


سرمربي تيم فوتبال پاس همدان گفت: در ثانيه اول و دقيقه 10مقابل پرسپوليس فرصت گلزني داشتيم،‌ اما فرصت‌ها را از دست داديم.

محمود ياوري پس از شکست 2 بر يک پاس همدان برابر پرسپوليس عنوان کرد: تمرينات خوبي در هفته گذشته انجام داديم. مديريت باشگاه نيز تمام امکانات لازم را براي ما مهيا کرد و با تلاشي که بازيکنان انجام دادند براي پيروزي برابر پرسپوليس به ميدان رفتيم، اما به قانون فوتبال باختيم. يعني زماني که از موقعيت‌هاي خود استفاده نکرديم گل خورديم.
وي افزود: ما در ثانيه اول و در دقيقه 10 موقعيت گل داشتيم، اما با بي‌دقتي بازيکنان نتوانستيم به گل دست يابيم و روي ضدحمله و اشتباهات مدافعانمان 2 گل دريافت کرديم و شيرازه تيم از هم پاشيد.

سرمربي تيم پاس با اشاره به نارضايتي از بازيکنانش خاطرنشان کرد: از نادر احمدي رضايت ندارم، زيرا انتظارات را برآورده نکرد و ساير بازيکنان نيز نتوانستند بازي خود را انجام دهند. پرسپوليس نيز چندين مهره کليدي خود را در اختيار نداشت، اما بازيکنان ذخيره با انگيزه بالايي در ميدان حاضر شدند و بازي روان و خوبي انجام دادند.
ياوري اظهار داشت: در نيمه دوم ما روي توپ‌هاي ارسالي از کناره‌هاي زمين تلاش کرديم که به گل برسيم، زيرا مي‌دانستيم که پرسپوليس از اين نقطه ضعف دارد و در ديدار برابر الاتحاد نيز از اين ناحيه‌ها گل دريافت کرد، اما متاسفانه مهاجمانمان با بي‌دقتي موقعيت‌ها را يکي پس از ديگري از دست دادند و مدافعان پرسپوليس موقعيت‌ها را از ما گرفتند و نتوانستيم به پيروزي دست يابيم.

وي درباره باقي ماندن تيم پاس در ليگ برتر يادآور شد: هنوز 9 هفته ديگر باقي مانده و فرصت زيادي است تا بخواهيم درباره تيم‌ها اظهارنظر کنيم. ساير تيم‌ها نيز موقعيت‌شان مانند پاس همدان است و وضعيت بهتري ندارند در هر صورت قول مي‌دهم که تيم پاس در ليگ برتر باقي خواهد ماند.

 

khooshe

مدیر بازنشسته
محمود ياوري استعفا كرد

محمود ياوري استعفا كرد

محمود ياوري استعفا كرد


محمود ياوري سرمربي تيم فوتبال پاس همدان پس از شکست برابر پرسپوليس در هفته بيست و پنجم ليگ برتر از سمت خود استعفا کرد.

ياوري پس از شکست از پرسپوليس شب گذشته درجلسه‌اي با سرپرست باشگاه پاس استعفاي خود را اعلام کرد.
ياوري در اين نشست گفت: در سابقه مربيگري تا به حال هيچ گاه مديريت، پشتبياني و تدارکاتي به خوبي اين يک هفته نديده‌ام. اما واقعيت اين است که اين تيم بد بسته شده و پتانسيل تيم پايين است.
اين دومين استعفاي محمود ياوري ازسمت سرمربيگري تيم پاس همدان است و به نظر مي‌رسد اين بار مديريت باشگاه بايد به دنبال يک سرمربي ديگر باشد.


 

khooshe

مدیر بازنشسته
دستيار سرمربي پاس همدان هم استعفا داد


پس از استعفاي سرمربي تيم فوتبال پاس همدان محمد ياوري دستيار اول وي هم از ادامه همکاري با اين تيم انصراف داد.

محمد یاوری در مورد احتمال ادامه همکاری‌اش با تیم پاس همدان پس از استعفای محمود یاوری گفت: من با ایشان به پاس آمدم و پس از استعفای محمود یاوری، بنده هم از استعفا دادم.
وی اضافه کرد: در این مدت محمود یاوری تمام تلاش و تجربه‌اش را برای موفقیت تیم به کار بست و برای خروج پاس از این وضعیت زحمت کشید اما در نهایت نتیجه لازم بدست نیامد.
مربی تیم فوتبال پاس همدان خاطرنشان کرد: من باید از زحمات مدیریت جدید و حمایت‌های وی تشکر کنم و امیدوارم مربیان بعدی بتوانند تیم پاس را در لیگ برتر حفظ کنند.
محمود یاوری پس از شکست عصر روز دوشنبه تیم فوتبال پاس همدان برابر پرسپولیس در هفته بیست و پنجم رقابت‌‎های لیگ برتر از سمت سرمربیگری این تیم استعفا کرد. پاس همدان در حال حاضر از 25 بازی خود در لیگ برتر 21 امتیاز قعرنشین مسابقات لیگ برتر است.


 

khooshe

مدیر بازنشسته
رمضاني: سرمربي پاس تا امشب مشخص مي‌شود


مشاور اجرايي مديرعامل باشگاه پاس همدان تاکيد کرد، مسئولان اين باشگاه تصور جدايي ياوري را نداشتند و به همين خاطر گزينه خاصي را براي جانشيني وي درنظر نگرفته‌اند.

عبدالحمید رمضانی ضمن بیان این مطلب افزود: با توجه به اینکه تصور جدایی آقای یاوری از تیم پاس همدان را نداشتیم و همچنین با درنظر گرفتن اظهارات ایشان بعد از بازی مقابل پرسپولیس، تا اندازه زیادی غافلگیر شدیم و واقعا تا به امروز صبح گزینه‌ای را برای جایگزینی این مربی مدنظر نداشتیم.
وی با اشاره به اینکه نشست شب گذشته مسئولان باشگاه پاس همدان با محمود یاوری تا ساعت یک بامداد به طول انجامیده است، افزود: ما الان در برزخ هستیم و گزینه خاصی را مدنظر نداریم. البته تصمیم گیرنده اصلی در این خصوص مدیران جدید باشگاه هستند و آنها مطابق با سیاست‌های باشگاه مربی جدید را انتخاب می‌کنند.
مشاور مدیرعامل باشگاه پاس همدان خاطرنشان کرد: الان نمی توانم از گزینه خاصی نام ببرم، چرا که اگر با این مربیان به توافق نرسیم، موضوع مذاکره با آنها لوث می شود.
رمضانی افزود: به احتمال فراوان تا امشب یا شاید هم عصر امروز سه شنبه سرمربی جدید تیم فوتبال پاس همدان مشخص خواهد شد.
وی در خاتمه تصریح کرد: باشگاه پاس همدان تمایل به ادامه همکاری با محمود یاوری داشت اما ایشان اصرار به جدایی داشت. آقای یاوری معتقد بود با رفتنش از پاس همدان به این تیم خدمت می کند به همین خاطر مسئولان باشگاه با خواست این مربی موافقت کردند.
به دنبال شکست تیم فوتبال پاس همدان مقابل پرسپولیس تهران و سقوط این تیم 21 امتیازی به انتهای جدول محمود یاوری از سمت خود در جمع سپیدپوشان همدانی انصراف داد.


 

khooshe

مدیر بازنشسته
کمالوند: دلم نمي خواند آندو تخريب شود/جواب ابراهيم زاده را نمي دهم


اينکه پرسپوليس در رده بالاتر از تيم ما در جدول قرار گرفته براي ما مهم نيست و به زودي با شکست حريفان جايگاه خود را پس مي گيريم.
سايت گل ـ‌ فراز کمالوند در آستانه بازی با مس کرمان آن هم در شرایطی که پرسپولیس را بالای تیمش می بیند می گوید:« اينکه پرسپوليس در رده بالاتر از تيم ما در جدول قرار گرفته براي ما مهم نيست و به زودي با شکست حريفان جايگاه خود را پس مي گيريم.»او ادامه میدهد:« تراکتورسازي مثل هميشه زيبا بازي مي کند و امتياز مي گيرد تا در بهترين شرايط قرار گرفته و از پرسپوليس و ديگر رقيبان هم جلو بزند.»
کمالوند با اشاره به اظهارات منصور ابراهيم زاده که گفته بود مي توانستند تراکتور را با سه گل شکست دهند، می گوید:« تراکتورسازي هميشه تهاجمي بازي مي کند و هيچ گاه بسته بازي نکرده و براي دفاع به زمين حريف نمي رود. از اين رو ترجيح مي دهم حرفي نزنم و جواب ابراهيم زاده را ندهم چون او نظرش را اعلام کرده است.»کمالوند در مورد آندرانيک تيموريان و اخراجش از این بازی می گوید:«در مورد اين بازيکن زياد صحبت کردم و دلم نمي خواهد او تخريب شود، به همين دليل به حرف هاي قبلي بسنده مي کنم و اميدوارم از اين بهتر عمل کند.»
 

khooshe

مدیر بازنشسته
حسين عبدي: تنها گرفتن سه امتياز براي ما مهم است


حسين عبدي گفت: شهرداري با توجه به موقعيتش در جدول، چيزي براي از دست دادن ندارد اما ما هم هر سه امتياز بازي را مي‌خواهيم.


مربي تيم فوتبال پرسپوليس درباره آخرين شرايط اين تيم پيش از ديدار با شهرداري تبريز در هفته بيست و ششم ليگ برتر اظهار کرد: توانستيم يک برد خوب را مقابل پاس به دست بياوريم که با تلاش زياد بازيکنان و کادر فني و تدارکات حاصل شد و واقعا همه براي اين پيروزي تلاش کردند.
وي ادامه داد: اين برد با توجه به اينکه تيم‌هاي بالاي سر و پشت سر ما مساوي کرده بودند، براي ما خيلي مهم بود. ما در اين چند روز سعي کرديم که هم ريکاوري بدني و هم ريکاوري رواني انجام دهيم تا بازيکنان براي بازي بعد آماده شوند.
وي درباره شهرداري تبريز هم گفت: آن‌ها هم يک بازي سخت در هفته قبل داشتند و اين ديدار براي هر دو تيم مهم است. با يک تيمي بازي داريم که در رده‌هاي آخر جدول است و معمولا اين گونه تيم‌ها چيزي براي از دست دادن ندارند و با انرژي خاصي بازي مي‌کنند. مربي اين تيم نيز درخشان است که همبازي من بوده و يکي از پرسپوليسي‌هاي واقعي است و افتخار مي‌کنم که زماني با او همبازي بوده‌ام و حتي در مقطعي شاگرد او بوده‌ام.
عبدي درباره بازي‌هاي بعدي پرسپوليس گفت: به هر حال هنوز 9 بازي باقي مانده و هر بازي براي ما حکم يک فينال را دارد. سعي مي‌کنيم تمام تلاش خود را به کار گيريم تا بهترين نتايج را به دست آوريم و حاشيه‌هايي را که در اين فصل از همه‌جا براي پرسپوليس درست شد، پشت سر بگذاريم چرا که نام پرسپوليس در ميان است و در اين جا فرد هيچ اهميتي ندارد. همه براي موفقيت پرسپوليس تلاش خواهيم کرد.


 

khooshe

مدیر بازنشسته
ابراهيم‌زاده: ذوب آهن صدر جدول را از دست نمي‌دهد


سرمربي تيم ذوب‌آهن اصفهان گفت:‌ اگر صدر جدول را از دست بدهيم، ‌پس گرفتن آن از حريفان کار سختي خواهد بود.


منصور ابراهيم‌زاده در مورد ديدار روز پنجشنبه با تيم راه‌آهن گفت:‌ راه‌آهن تيم خوبي است که در سه هفته اخير با وجود آنکه بازي‌هاي خوبي انجام داده اما نتوانسته نتيجه بگيرد، بنابراين بازيکنان اين تيم برابر ما انگيزه زيادي دارند. ما هم در ليگ نمي‌خواهيم صدر جدول را از دست بدهيم و 9 ديدار باقيمانده براي ما هر کدام حکم فينال را دارد.
وي ادامه داد: صدر جدول را از دست نخواهيم داد چون پس گرفتن آن از رقبا بسيار دشوار است. ما به قهرماني به ليگ برتر فکر مي‌کنيم به همين دليل براي پيروزي به مصاف راه‌آهن خواهيم رفت.
سرمربي تيم فوتبال ذوب‌آهن در مورد تيم الشباب حريف آينده‌اش در ليگ قهرمانان گفت: اين تيم را بخوبي آناليز کرده‌ام و شناخت کافي از اين تيم را دارم. مسابقاتش را در ليگ برتر عربستان نيز دنبال کردم ما براي موفقيت به عربستان مي‌رويم.


 

khooshe

مدیر بازنشسته
حسين فركي: سپاهان خسته است، نبايد خودمان را فريب دهيم


سرمربي تيم نفت تهران مي‌گويد سپاهان به خاطر فشردگي بازي‌هايش ممکن است خسته باشد و ما بايد از اين موضوع نهايت استفاده را ببريم.

حسين فرکي درباره آخرين شرايط تيمش پيش از ديدار با سپاهان در هفته بيست و ششم ليگ برتر فوتبال اظهار کرد: ما در بازي قبل يک نمايش خوب داشتيم و با گل‌هاي زيادمان هم توانستيم تفاضل گل خود را بهتر از قبل کنيم.
وي ادامه داد:‌ البته پيکان هم تيم خوبي بود اما ما از شرايط ميزباني خود بهترين استفاده را کرديم و با يک بازي هجومي توانستيم يکي از رقيبان‌مان در نيمه دوم جدول شکست دهيم. با اين برد روحيه بازيکنان‌مان نيز بالاتر رفته و اکنون در شرايط بهتري قرار داريم و خود را براي بازي بعد آماده کرده‌ايم.
سرمربي نفت با اشاره به استفاده تيمش از نقاط ضعف پيکان افزود: البته ما بازي رفت در قزوين را هم سه بر يک برده بوديم. درست است که دو تيم در اين بازي نسبت به دور رفت شناخت بيشتري از هم داشتند اما بايد اينجا از کادر فني تشکر کنم که خيلي خوب پيکان را آناليز کرده بودند. توانستيم نقاط ضعف پيکان را شناسايي کنيم و مي‌دانستيم که آنها در خط دفاع مشکل دارند و همچنين اين موضوع را مي‌دانستيم که نقطه قوت آنها در ارسال توپ‌هاي بلند است. اگر دقت کنيد ما هر چهار گل‌مان را از روي زمين زديم و براي نيمه دوم هم برنامه‌ريزي کرده بوديم که از چه بازيکناني استفاده کنيم و خوشبختانه بر بازي هم مسلط بوديم.
حسين فرکي همچنين درباره پيش‌بيني‌اش از روند نفت در ادامه فصل گفت: نفت طرفداران خيلي خوب و پرشماري دارد که تاکنون به چشم نيامده‌اند. اميدوارم اتفاقي بيفتد که هواداران از اين پس از نزديک شاهد بازي‌هاي ما باشند. با توجه به اينکه هنوز 9 هفته به پايان ليگ باقي مانده، نمي‌توان در اين مورد به طور قطع اظهار نظر کرد و رقابت و حساسيت بالايي که در پايين جدول وجود دارد، به من اجازه نمي‌دهد در مورد پايان فصل قضاوت کنم اما چيزي که مسلم است، ما نبايد با اين نتايج خودمان را فريب دهيم و فکر کنيم که کار تمام شده است.
سرمربي نفت در ارتباط با "ژوديفلي فريرا" که در هفته‌هاي گذشته گل‌هاي زيادي هم براي اين تيم به ثمر رسانده گفت: فريرا بازيکني است که ما او را در يک شرايط حساس و دشوار و از ميان چهار، پنج مهاجم ديگر انتخاب کرديم و پس از آنکه به همراه کادر فني چند فيلم از بازي‌هاي او را ديديم، تصميم گرفتيم که او را به نفت بياوريم. البته پيش‌بيني خود او هم اين بود که 10 گل در اين فصل براي ما به ثمر برساند.
وي درباره سپاهان هم گفت: به هر حال سپاهان يکي از مدعيان قهرماني است. من در بازي رفت هم گفته بودم که سپاهان با اين بازيکنان و با اين کادر فني براي خود يک تيم ملي است و حداقل 60 تا 70 درصد از تيم ملي را تشکيل مي‌دهد. البته ما هم براي اين بازي انگيزه‌هاي خودمان را داريم و اميدواريم بتوانيم با تمرين‌هاي مناسبي که در چند روز اخير داشتيم، بازي خوبي مقابل اين تيم انجام دهيم.
فرکي ادامه داد: سپاهان در ابتداي فصل براي رقابت در سه جناح بسته شده؛ به همين خاطر بازيکناني دارد که مي‌تواند براي اين هدف به اين تيم کمک کنند. در عين حال ممکن است اين اتفاق بيفتد که نتواند به اين هدف جامه عمل بپوشاند. به نظر من فشردگي کار مي‌تواند سپاهان را در اين بازي اذيت کند چرا که آنها جمعه با ما بازي دارند و بيست و چهارم اسفند هم در ليگ قهرمانان آسيا بايد به ميدان بروند. ما بايد از اين موضوع نهايت استفاده را ببريم.

 

behnam5670

عضو جدید
کاربر ممتاز
افشاگري ناگهاني شريفي عليه فردوسي پور : يادته زنگ زدي گفتي...

افشاگري ناگهاني شريفي عليه فردوسي پور : يادته زنگ زدي گفتي...

افشاگري ناگهاني شريفي عليه فردوسي پور : يادته زنگ زدي گفتي كريمي را ببخشيد؟

مجتبي شريفي، شب گذشته مهمان ويژه برنامه نود بود و در مناظره يك ساعته اي با غلامرضا رفيعي، حقوق دان ورزشي شركت كرد و به مسائل مربوط به مشكلات آيين نامه انضباطي فدراسيون فوتبال پرداخت.

در اين مناظره فردوسي پور و رفيعي از كاستي هاي آيين نامه مي گفتند و شريفي تلاش مي كرد مسائل را توضيح بدهد. به گزارش گل در بخشي از اين گفت و شنود وقتي كه بحث به ماجراي بخشش جاسم كرار بازيكن عراقي تراكتورسازي رسيد مجتبي شريفي ناگهان جمله عجيبي به زبان آورد و پرده از مكالمات خصوصي اش با عادل فردوسي پور برداشت. او گفت: يادته خودت زنگ زدي و گفتي علي كريمي را ببخشيد؟

فردوسي پور كه چند لحظه قبل مشغول انتقاد از فدراسيون برسر موضوع مماشات با علي كريمي در فصل گذشته بود با اين جمله شريفي ناگهان لحظه اي جا خورد و رنگ از رخسارش پريد چرا كه به هر حال محل واگويه حرف هاي خصوصي و غيررسمي حداقل جايي مثل برنامه نود نيست كه بينندگان با دقت به جزئيات حركت مجري نيز توجه مي كنند. فردوسي پور سپس در پاسخ به شريفي گفت من ممكن است هر نظري داشته باشم اما اين ارتباطي به اصل موضوع ندارد.

شريفي سپس توضيح داد كه فردوسي پور سال گذشته بعد از محروميت سه جلسه اي كريمي به دليل درگيري با داور به شريفي گفته بوده است كه از تقصير كريمي بگذرد تا او به بازي حساس تيمش با سپاهان برسد.

اين ماجرا در شرايطي در برنامه نود رونمايي شد كه اميرقلعه نويي مدت هاست كه به ماهيت ضدسپاهاني فردوسي پور بند كرده است. البته عادل ديشب در برنامه اش بسيار از سپاهان و نتايجي كه به دست آورده تعريف كرد.

منبع
2011/3/8
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
شریفی هیچ وقت نمیتونه جواب فردوسی پور رو بده چون حرف حق رو فردوسی پور میزنه ..

سر ماجرای کرار هم حق با فردوسی پور بود..

کلاً از وقتی شریفی و کفاشیان اومدن تو فوتبال هر روز فوتبال داره پسرفت میکنه ..
 

آراز ائل سس

اخراجی موقت
شریفی هیچ وقت نمیتونه جواب فردوسی پور رو بده چون حرف حق رو فردوسی پور میزنه ..

سر ماجرای کرار هم حق با فردوسی پور بود..

کلاً از وقتی شریفی و کفاشیان اومدن تو فوتبال هر روز فوتبال داره پسرفت میکنه ..

فرق کرار با کریمی چیه؟
مشکل فردوسی پور تراکتور سازی هستش
تو بازی ملوان تراکتور قشنگ این به همه ثابت شد
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
فرق کرار با کریمی چیه؟
مشکل فردوسی پور تراکتور سازی هستش
تو بازی ملوان تراکتور قشنگ این به همه ثابت شد
بعد از این همه سال همه ما باید خیلی خوب عادل رو شناخته باشیم ..
اون با هیچ تیمی مشکل نداره و از هیچ تیمی هم دفاع نمیکنه ..
طرفدارای تراکتور همیشه فکر میکنن به تیمشون ظلم میشه ولی مطمئن باش فردوسی پور طرف حق رو میگیره و برعکس اونجا به استیلی ظلم شد ..
کرار نباید بخشیده میشد اونم با پیشنهاد تراکتوری ها به شریفی ..
 

khooshe

مدیر بازنشسته
تراکتورسازي به مکان چهارم جدول بازگشت


تيم تراکتورسازي تبريز عصر شنبه با پيروزي مقابل مس کرمان به مکان چهارم جدول رده بندي ليگ برتر فوتبال باشگاه هاي ايران بازگشت.

در اين ديدار که در ورزشگاه تختي تبريز برگزار شد، تيم تراکتورسازي با يک گل از سد مس کرمان گذشت و به مکان چهارم جدول رده بندي صعود کرد.
علي عليزاده مهاجم تيم تراکتورسازي در دقيقه 70 تنها گل اين بازي را به ثمر رساند.
در ديگر ديدار عصر امروز، تيم صباي قم در ورزشگاه يادگار امام اين شهر با نتيجه تساوي يک بر يک مقابل تيم پاس همدان متوقف شد.
اکمل کولماتف در دقيقه 54 براي تيم براي پاس و مرتضي کاشي در دقيقه 64 براي صباي گلزني کردند.
نادر احمدي بازيکن تيم پاس در دقيقه 64 با دريافت کارت قرمز از زمين بازي اخراج شد.

جدول رده بندي
1- ذوب آهن اصفهان 50 امتياز (26 بازي)‌
2- سپاهان اصفهان 49 امتياز (25 بازي)
3- استقلال تهران 46 امتياز (26 بازي)‌
4- تراکتورسازي تبريز 45 امتياز (26 بازي)
5- پرسپوليس تهران 44 امتياز (26 بازي)‌
6- مس کرمان 39 امتياز (26بازي)‌


 

khooshe

مدیر بازنشسته
حاشيه‌ ديدار تيم‌هاي صبا و پاس


علي اصغر مديرروستا که دوباره به جمع پاسي‌ها اضافه شده، در اين ديدار در ورزشگاه يادگار امام (ره) قم حاضر نشد.

علي اصغر مديرروستا، سرمربي پاس همدان که در مقطعي از فصل جاري از اين تيم جدا و دوباره به اين تيم بازگشته است، قرار بود از امروز با حضور در ورزشگاه يادگار امام (ره) قم، رسماً بازگشتش به جمع پاسي‌ها را اعلام کند که در نهايت اين اتفاق رخ نداد.
* حدود 200 نفر در اين بازي از نزديک ديدار تيم‌هاي صبا و پاس را تماشا کردند که سهم هر تيم حدود 100 نفر بود.
* قبل از آغاز بازي نيمکت‌‌نشينان صبا به سمت نيمکت‌نشينان پاس همدان رفته و به رسم ميزباني با اهداي شاخه گل با آنها احوالپرسي کردند.
* محسن عاشوري و محسن گروسي‌ در اين ديدار در غياب مديرروستا هدايت پاس را برعهده داشتند.
* عاشوري در بازي مقابل صبا از کنار خط محوطه فني، به صورت ايستاده پاسي‌ها را هدايت کرد.
* حدود 100 هوادار پاسي پس از دقايقي از آغاز بازي به ورزشگاه آمده و به 100 هوادار قمي در ورزشگاه ملحق شدند.
* در دقايق پاياني بازي يکي از مربيان بومي پاس همدان به دليل اعتراض به عملکرد داوري، از روي نيمکت پاس اخراج شد.
* بازيکنان پاس همدان پس از سوت پايان بازي به سمت قاسم واحدي، داور بازي رفته و بابت اعلام ضربه پنالتي به سود صبا و اخراج بازيکن پاس به شدت به وي اعتراض کردند.
اين ديدار با نتيجه مساوي يک بر يک به پايان رسيد.


 

khooshe

مدیر بازنشسته
حاشيه ديدار تراكتورسازي و مس


سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي در جريان ديدار اين تيم برابر مس کرمان به عملکرد داور اعتراض کرد.

فراز کمالوند، سرمربي تراکتورسازي پس از آنکه داور بازي در يک صحنه خطايي که بر روي کرار جاسم اتفاق افتاد را پنالتي اعلام نکرد، به شدت به داوري اعتراض کرد.
* تماشاگران تبريزي که براي تماشاي ديدار تراکتورسازي و مس کرمان به ورزشگاه يادگار امام (ره) آمده بودند، باز هم همانند ديدارهاي گذشته از عدم سرويس‌دهي مسئولان تبريزي ابراز نارضايتي کردند.
* شروين اسبقيان، مدير تربيت بدني آذربايجان شرقي و پولادي، مدير تربيت بدني استان کرمان با حضور در ورزشگاه بازي را از نزديک تماشا کردند.
* آندرانيک تيموريان که در بازي گذشته اين تيم مقابل ذوب‌آهن اخراج شده بود، از روي سکوها بازي هم تيمي‌هايش را مشاهده کرد.
* حدود 35 هزار تماشاگر با توجه به اينکه اين بازي رو شنبه برگزار مي‌شد، با حضور در ورزشگاه بازي را از نزديک تماشا کردند.
* در اواخر نيمه دوم صمد مرفاوي هم که به نحوه قضاوت مظفري‌زاده اعتراض داشت با حضور در کنار زمين ناراحتي خود را به داور اعلام کرد.
ديدار 2 تيم با نتيجه يک بر صفر به سود تراکتورسازي به پايان رسيد.


 

Similar threads

بالا